mirror777
Senator (1k+ posts)
- Featured Thumbs
- https://i.imgur.com/hSciGV4.jpg
Last edited by a moderator:
pakka gustakh...,اگر آپ مثبت سوچ کے مالک ہیں تو غصہ نہیں کرینگے
*میں بھی جشن عید میلاد النبی منانا چاہتا ہوں.......*
لیکن
*میں نے سوچا کیوں نا جشن عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کے فضائل کو پڑھ لوں لہذا میں نے احادیث کی کتب پڑھی تو اس نتیجے پر پہنچا*
*کہ*
بخاری شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
مسلم شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
ترمذی شریف میں میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابوداؤد شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
نسائی شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابن ماجہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند احمد میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند امام اعظم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
موطا امام مالک میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مستدرک حاکم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بیہقی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مشکوۃ شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
*احادیث کے بعد فقہ کی کتابوں میں جشن عید میلاد النبی کا عنوان تلاش کیا .........*
*تو اس نتیجے پر پہنچا*
ا
*کہ*
فقہ حنفی کی سب سے مستند کتاب ھدایہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
قدوری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی عالمگیری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
کنزالدقائق میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی شامی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بدائع الصنائع میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام مالک کی فقہ کی کتاب المدونہ الکبری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام شافعی کی فقہ کی کتاب " الام " میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
لہذا
آخر میں اس نتیجے پر پہنچا کہ یہ ایک بدعت ہے جس کا اسلام کوئی تصور نہیں
خدارا آپ حضرات سے گزارش ہے کہ اس بدعت سے خود بھی بچیں اور پوری امت مسلمہ کو آگاہ کریں کہ یہ ایک بدعت اور حدیث پاک میں صاف لفظوں میں سرکار دوجہاں، سرور کونین، ہم سب کے آقا حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : *ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے*
*میں بھی تبلیغی جماعت کے دونوں گروپ میں جانا چاہتا ہوں.......*,اگر آپ مثبت سوچ کے مالک ہیں تو غصہ نہیں کرینگے
*میں بھی جشن عید میلاد النبی منانا چاہتا ہوں.......*
لیکن
*میں نے سوچا کیوں نا جشن عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کے فضائل کو پڑھ لوں لہذا میں نے احادیث کی کتب پڑھی تو اس نتیجے پر پہنچا*
*کہ*
بخاری شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
مسلم شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
ترمذی شریف میں میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابوداؤد شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
نسائی شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابن ماجہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند احمد میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند امام اعظم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
موطا امام مالک میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مستدرک حاکم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بیہقی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مشکوۃ شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
*احادیث کے بعد فقہ کی کتابوں میں جشن عید میلاد النبی کا عنوان تلاش کیا .........*
*تو اس نتیجے پر پہنچا*
ا
*کہ*
فقہ حنفی کی سب سے مستند کتاب ھدایہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
قدوری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی عالمگیری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
کنزالدقائق میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی شامی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بدائع الصنائع میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام مالک کی فقہ کی کتاب المدونہ الکبری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام شافعی کی فقہ کی کتاب " الام " میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
لہذا
آخر میں اس نتیجے پر پہنچا کہ یہ ایک بدعت ہے جس کا اسلام کوئی تصور نہیں
خدارا آپ حضرات سے گزارش ہے کہ اس بدعت سے خود بھی بچیں اور پوری امت مسلمہ کو آگاہ کریں کہ یہ ایک بدعت اور حدیث پاک میں صاف لفظوں میں سرکار دوجہاں، سرور کونین، ہم سب کے آقا حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : *ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے*
Pehli baat ye shair Ala Hazrat ka nahe hai, dosri baat iblees hai shair main shaitan nahe......pakka gustakh...
baqool ahmed raza baraylwee kay...
siwaey shaitaan kay sabhee tou khushiaa mana rahay hein.....
پوری امت مسلمہ کو آگاہ کریں کہ یہ ایک بدعت اور حدیث پاک میں صاف لفظوں میں سرکار دوجہاں، سرور کونین، ہم سب کے آقا حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : *ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے*
Eid milad un nabi...me naats parhi jaty hain...tareef ki jaty hai Nabi Pak pbuh ki...quran b nabi pak pbuh ki tareefon sy bhara para hai...bidat kaisy hui....?....tareef k liye aik makhsos din rakhna nakafi ya bukhal to ho sakta hai bidat nahi....
,اگر آپ مثبت سوچ کے مالک ہیں تو غصہ نہیں کرینگے
*میں بھی جشن عید میلاد النبی منانا چاہتا ہوں.......*
لیکن
*میں نے سوچا کیوں نا جشن عید میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم کے فضائل کو پڑھ لوں لہذا میں نے احادیث کی کتب پڑھی تو اس نتیجے پر پہنچا*
*کہ*
بخاری شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
مسلم شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں.
ترمذی شریف میں میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابوداؤد شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
نسائی شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابن ماجہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند احمد میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند امام اعظم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
موطا امام مالک میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مستدرک حاکم میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بیہقی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
مشکوۃ شریف میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
*احادیث کے بعد فقہ کی کتابوں میں جشن عید میلاد النبی کا عنوان تلاش کیا .........*
*تو اس نتیجے پر پہنچا*
ا
*کہ*
فقہ حنفی کی سب سے مستند کتاب ھدایہ میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
قدوری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی عالمگیری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
کنزالدقائق میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی شامی میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
بدائع الصنائع میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام مالک کی فقہ کی کتاب المدونہ الکبری میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام شافعی کی فقہ کی کتاب " الام " میں عیدالاضحی اور عیدالفطر کا عنوان تو ھے مگر عیدمیلادالنبی کا کوئی عنوان نہیں ۔
لہذا
آخر میں اس نتیجے پر پہنچا کہ یہ ایک بدعت ہے جس کا اسلام کوئی تصور نہیں
خدارا آپ حضرات سے گزارش ہے کہ اس بدعت سے خود بھی بچیں اور پوری امت مسلمہ کو آگاہ کریں کہ یہ ایک بدعت اور حدیث پاک میں صاف لفظوں میں سرکار دوجہاں، سرور کونین، ہم سب کے آقا حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : *ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے*
امید ہے آپ رسولِ ﷺ کے اس واضح فرمان پر من و عن عمل کرتے ہوئے اچھی
بدعت اور بُری بدعت کی منطق کو تسلیم نہیں کرتے ہونگے؟
کیونکہ رسول کریم کے فرمان کے مطابق بدعت ہر حال میں بدعت ہے اچھی ہو یا بُری ہواس سے قطع نظر کسی بھی قسم کی بدعت پر عمل کرنے سے منع فرمایا گیا ہے۔ ۔۔
Surah Ha Mim As Sajdah, also known as Surah Fussilat # 33
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم -
وَمَنْ اَحْسَنُ قَوْلًا مِّمَّنْ دَعَآ اِلَى اللّٰهِ وَعَمِلَ صَالِحًـا وَّقَالَ اِنَّنِيْ مِنَ الْمُسْلِمِيْنَ
اور اُس شخص کی بات سے اچھی بات اور کسی کی ہوگی جس نے اللہ کی طرف بلایا اور نیک عمل کیا اور کہا کہ میں مسلمان ہوں
And who is fairer in speech than he who calls to Allah and acts righteously and says: “I am a Muslim”?
Jahil tu bhut dekhay tujh jesa Jahil naih dekha, kisi Aalim scholar se poch then you will find your answers, kisi college uni bhi naih gia tu bs library se ilm hasal karta as all books are there why do we spend money going school, college uni, Deen tu teray ghar ki londi hai kudh se jawab talash kar lee gaa, jab bimar hota hai khabi Dr ya hospital tu naih jata library se book nikal kar ilaj dondh leeta hai, besharm ghoor kar ya kisi kitab se dondh, bak bak kar raha Jahil.*میں بھی تبلیغی جماعت کے دونوں گروپ میں جانا چاہتا ہوں.......*
لیکن
*میں نے سوچا کیوں نا تبلیغی جماعت کے دونوں گروپ کے فضائل کو پڑھ لوں لہذا میں نے احادیث کی کتب پڑھی تو اس نتیجے پر پہنچا*
*کہ*
بخاری شریف میں بدر اور حنین کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی جماعت اور تبلیغی نصاب کا کوئی عنوان نہیں.
مسلم شریف میں جہاد کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی گشت کا کوئی عنوان نہیں.
ترمذی شریف میں جنگ احد کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی اجتماع کا کوئی عنوان نہیں ۔
ابوداؤد شریف میں مدینے اور حبشہ کی ہجرت کا عنوان تو ھے مگر چلّے سہ روزہ کا کوئی عنوان نہیں ۔
نسائی شریف میں صحابہ کا جہاد کے نکلنے کا عنوان تو ھے مگر 40 روزہ چّلےکا کوئی عنوان نہیں ۔
ابن ماجہ میں شعب ابی طالب کا عنوان تو ھے مگر دو تین دن کے اجتماع کے لیے لاکھوں کروڑوں روپے اسراف کرنے کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند احمد میں غزوہ خندق کا عنوان تو ھے مگر طالبان اور ان کے فساد کا کوئی عنوان نہیں ۔
مسند امام اعظم میں فقہ کا عنوان تو ھے مگر فضائل اعمال سے تبلیغ کا کوئی عنوان نہیں ۔
موطا امام مالک میں احادیث تو ھے مگر تقویۃ الایمان کی متشدد کفایہ باتوں کا کوئی عنوان نہیں ۔
مستدرک حاکم میں پیٹ پر پتھر باندھنے کا عنوان تو ھے مگر چلّوں میں پیٹ کو ڈیگ بنانے کا کوئی عنوان نہیں ۔
بیہقی میں کھجور اور پانی کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی ڈیگ اور کھانے پینے کے اسٹال کا کوئی عنوان نہیں ۔
مشکوۃ شریف میں صحابہ کا عنوان تو ھے مگر دیوبندی عقائد کا کوئی عنوان نہیں ۔
*احادیث کے بعد فقہ کی کتابوں میں دیوبندی تبلیغی جماعت کا عنوان تلاش.........*
*تو اس نتیجے پر پہنچا*
*کہ*
فقہ حنفی کی سب سے مستند کتاب ھدایہ میں فقہ کا عنوان تو ھے مگر سارا دن تبلیغی گشت کا کوئی عنوان نہیں ۔
قدوری میں مسائل فقہ کا عنوان تو ھے مگر چلّے کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی عالمگیری میں حج کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی جماعت اور تبلیغی اجتماع کا کوئی عنوان نہیں ۔
کنزالدقائق میں قرآن و سنت کا عنوان تو ھے مگر موٹی گردن سرسےگنجے تبلیغی مسٹنڈوں کا کوئی عنوان نہیں ۔
فتاوی شامی میں جہاد کے مسائل کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی اجتماع گاہ کے فضائل کا کوئی عنوان نہیں ۔
بدائع الصنائع میں حدیث سے مسائل حل کرنے کا عنوان تو ھے مگر ختم بخاری کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام مالک کی فقہ کی کتاب المدونہ الکبری میں وضو اور نمازکا عنوان تو ھے مگر مسجدوں کو پکی بنانے اور ان پر مینار بنانے کا کوئی عنوان نہیں ۔
امام شافعی کی فقہ کی کتاب " الام " میں رمضان کا عنوان تو ھے مگر تبلیغی نصاب کا کوئی عنوان نہیں ۔
لہذا
آخر میں اس نتیجے پر پہنچا کہ یہ ایک بدعت ہے جس کا اسلام کوئی تصور نہیں
خدارا آپ حضرات سے گزارش ہے کہ اس بدعت سے خود بھی بچیں اور پوری امت مسلمہ کو آگاہ کریں کہ یہ ایک بدعت اور حدیث پاک میں صاف لفظوں میں سرکار دوجہاں، سرور کونین، ہم سب کے آقا حضرت محمد مصطفی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : *ہر بدعت گمراہی ہے اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے*
Tableeghi jamat banana kis Hadith say sabit hai ye batado bus.... :) Ab nani mar jani hai tmhari ....Tariq jameel bhe is ka jawab nahe daysktaJahil tu bhut dekhay tujh jesa Jahil naih dekha, kisi Aalim scholar se poch then you will find your answers, kisi college uni bhi naih gia tu bs library se ilm hasal karta as all books are there why do we spend money going school, college uni, Deen tu teray ghar ki londi hai kudh se jawab talash kar lee gaa, jab bimar hota hai khabi Dr ya hospital tu naih jata library se book nikal kar ilaj dondh leeta hai, besharm ghoor kar ya kisi kitab se dondh, bak bak kar raha Jahil.
پہلی بات
آپ کے نزدیک عید میلادالنبی منانا نہ اچھا عمل ہے نہ منانے والا مسلمان ہے، کیونکہ آپ نے میری بات کے جواب میں قرآن کی اس آیت سے جو استدلال کیا ہے
دوسری بات
کیا بدعت ہر حال میں بدعت شمار ہوگی ،چائے اچھی ہو چاہے بُری ہو؟
شبِ قَدر سے بھی افضل رات
حضرتِ سَیِّدُناشیخ عبد الحق مُحَدِّث دِہلوی عَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللہِ الْقَوِی فرماتے ہیں : ’’بیشک سَروَرِ عالم صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کی شبِ ولادت شبِ قَدْر سے بھی افضل ہے کیونکہ شبِ ولادت سرکارِ مَدینہ صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کے اس دنیا میں جلوہ گر ہونے کی رات ہے جبکہ لَیْلَۃُ الْقَدْر سرکار صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کو عطا کردہ شب ہے اور جو رات ظُہُورِ ذاتِ سرورِ کائناتصَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کی وجہ سے مُشَرَّف ہو وہ اُس رات سے زِیادہ شَرَف و عزّت والی ہے جو جو ملائکہ کے نُزُول کی بِناء پر مشرَّف ہے۔(مَا ثَبَتَ بِا لسُّنّۃص۱۰۰ )
عیدوں کی عید
اَلْحَمْدُلِلّٰہ عَزَّ وَجَلَّ۱۲ربیعُ النُّور مسلمانوں کے لئے عیدوں کی بھی عید ہے یقینا حُضُورِ انورصَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ جہاں میں شاہِ بحر وبَر بن کر جلوہ گر نہ ہوتے تو کوئی عید، عید ہوتی،نہ کوئی شب، شبِ بَرَاء َت ۔بلکہ کون و مکان کی تمام تر رونق و شان اس جانِ جہان ، رَحمتِ عالمیان، سیّاحِ لامکان، محبوبِ رَحمٰن صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کے قدموں کی دُھول کا صَدقہ ہے۔ ؎
وہ جو نہ تھے تو کچھ نہ تھا وہ جو نہ ہوں تو کچھ نہ ہو
جان ہیں وہ جَہان کی جان ہے تو جہان ہے
(حدائق بخشش ص۱۲۶)
صَلُّوا عَلَی الْحَبِیْب! صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلٰی مُحَمَّد
فرمانِ مصطفی صَلَّی اللہ تعالٰی علیہ واٰلہٖ وسلَّم:جس نے مجھ پر دس مرتبہ صبح اور دس مرتبہ شام دُرود ِپاک پڑھا اُسے قِیامت کے دن میری شَفاعت ملے گی۔(مجمع الزوائد)
ابولَہَب اور مِیلاد
جب ابو لَہَب مر گیا تو اُس کے بعض گھروالوں نے اُسے خواب میں بُرے حال میں دیکھا۔ پوچھا :کیامِلا ؟ بولا:تم سے جُدا ہوکر مجھے کوئی خیر نصیب نہ ہوئی ۔پھر اپنے انگوٹھے کے نیچے موجود سوراخ کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہنے لگا:سوائے اس کے کہ اس میں سے مجھے پانی پلادیا جاتا ہے کیونکہ میں نےثُوَیْبَہ لَونڈی کو آزاد کیا تھا۔ ( مصنف عبدالرزاق ج۹ص۹ حدیث۱۶۶۶۱وعمدۃ القاری ج۱۴ص۴۴تحت الحدیث۱۰۱ ۵)حضرتِ علّامہ بدرُ الدّین عینیعَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللہِ الْقَوِیفرماتے ہیں :اس اشارے کا مطلب یہ ہے کہ مجھے تھوڑا سا پانی دیا جاتا ہے۔ (عمدۃ القاری ایضًا)
مسلمان اور میلاد
اِس روایت کے تَحْت سَیِّدُنا شیخ عبدالحق مُحدِّث دِہلوی عَلَیْہِ رَحْمَۃُ اللہِ الْقَوِیفرماتے ہیں : اس واقِعہ میں میلاد شریف والوں کیلئے بڑی دلیل ہے جو تاجد ار رِسالت صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کی شبِ وِلادت میں خوشیاں مناتے اور مال خرچ کرتے ہیں ،یعنی ابولَہَب جو کہ کافِر تھا جب وہ تاجدارِ نُبُوَّت صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ کی ولادت کی خبر پاکر خوش ہونے اور اپنی لَونڈی (ثُوَیْبَہ) کو دودھ پلانے کی خاطِر آزاد کرنے پر بدلہ دیا گیا۔تو اس مسلمان کا کیا حال ہوگا جو محبَّت اور خوشی سے بھرا ہوا ہے اور مال خرچ کررَہا ہے۔لیکن یہ ضَروری ہے کہ محفلِ میلاد شریف گانے باجوں سے اور آلاتِ موسیقی سے پاک ہو۔(مدارِجُ النُّبُوَّت ج۲ص۱۹)