Third eye of Nirmal BABA.

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
Main Nirmal baba ka aik Show dekh raha tha .. aik Aurat apni Pareeshani baba ji ko bata rahi thi .. jaisa ke aap loog jante hain ke Hindu Cow ko apni maa bulate hain .. jub woh aurat apne problems Nirmal ji ko bata chuki to baba ji bole .. Gayee ( Cow ) ko chaara khilaya tha ??? to woh aurat boli .. nahi baba jii .. phir Nirmal baba bole .. tabhi to yeh sab durghatna ho rahi hai .. ja jar kar Cow ko ( apni maa ko ) chaara khila us ki baat shiv ji ki photo jo neechay lagi hai us ko thora ooper kar ke laga .... wah re wah babaa wah uddi baba(bigsmile)

_pakistan

Minister (2k+ posts)
nahin mera matlab tha kay ye jo log keh rahay hain ,baba ko koti koti pernaam . is ka kia matlab hay.

ہا ہا ہا ہا ۔ ۔ ۔ ۔ کوٹی کوٹی تو نہیں ٹُوٹی لِکھا تھا میں نے تو اور وہ آپ جانتے ہیں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ !۔

BuTurabi

Chief Minister (5k+ posts)
nahin mera matlab tha kay ye jo log keh rahay hain ,baba ko koti koti pernaam . is ka kia matlab hay.

:lol: :lol:
اوہ، میرا خیال ہے کہہ رہے ہیں گوڈی گوڈی پرنام ۔ ۔ ۔ ۔ مطلب گھٹنوں تک جھُک کر پرنام !!۔
یا
ہو سکتا ہے پنجابی والی ’’کھوتی کھوتی بدنام‘‘ ۔ ۔ ۔ یعنی بابا کھوتیوں سے ساتھ ناجائز سمبدھوں کی وجہ سے کھوتی کھوتی بدنام جیسے کہتے ہیں گلی گلی بدنام !!۔

desicad

ya even i am wondering..who am I more mad at this baba or the audience..lol.
good that you managed to watch these videos.......I just can't dare to bother with these babas........
waisey Hindustan mein jaahilon ki kami nahin hai.....wholesale mein milenge.........:lol:

Humi

good that you managed to watch these videos.......I just can't dare to bother with these babas........
waisey Hindustan mein jaahilon ki kami nahin hai.....wholesale mein milenge.........:lol:

I only watched the first couple of mins..lol..I think you can find a lot of such characters in most of the south asian countries..

desicad

I only watched the first couple of mins..lol..I think you can find a lot of such characters in most of the south asian countries..
Right.......sometimes I wonder even in the 21st century and the communication age jahalat jitni kam honi chayiye thi utni hui nahi........:(

Humi

Right.......sometimes I wonder even in the 21st century and the communication age jahalat jitni kam honi chayiye thi utni hui nahi........:(

lack of education...and we do tend to believe in the superstitions and the questionable practices of our past generations without logically thinking about them..

_pakistan

Minister (2k+ posts)
in main tou bohat saray paray likhay hain. doctors, engineers and army retired officers .

lack of education...and we do tend to believe in the superstitions and the questionable practices of our past generations without logically thinking about them..