'Great answer by Nawaz Sharif, Khuda di qasmay zara samajh nahin aya

Bombaybuz

Minister (2k+ posts)
Re: Grt answer by nawaz sharif, Khuda di qasmay zara samajh nahin ay

yes INCOMPETENT is the right word.... koe education nahi koe vision nahi koe plan nahi even koe team bhe nahi woh he choor ishaq dar aur woh he Ahsan iqbal aur saad rafiq jesay table spoons, PLM N is all just interested in Punjab provincial govt... and saving there A** and money... sharam aati hai ya sooch ker he k is kisam k loghon ko ya khayal bhe guzarata hoo k woh is qoum k leader hain...

shaheedchoudry

Minister (2k+ posts)
Re: Great answer by Nawaz Sharif, Khuda di qasmay zara samajh nahin aya

Hum nay Pakistan ko agay bharrana hai ya hakomat laini hai,..............yad aya hakomat laini hai.

usm100

Minister (2k+ posts)

Well you should be more impressed by sick [people who use emotions to take advantage of the people? or you would be more happy with hypocrats who say something in pakistan but have a different life alltogether when they go outside of pakistan? There is no difference these days between the hypocracy of Mullah diesel and Mullah Imran. Both say something to there people but are enitrely different with the world. Sickoos. Now dont ask what i meant. You better know who was running campaigns for the jews in u.k . THat was a mistake done by the channel. And you talkin rubbish like always.
I mentioned it in the complete program...I was laughing so much when he said "Main dobara karta hoon". hahahaha...He might have thought (oh really ?) anyway he might have thought that they will edit it....Lolz...Bechara...Waqayi bahot hi bakwas aadmi hai...Yeh hain hamare leaders...

I am really impressed by his answer.lolzzzzzzzzzzzzzzz

yasir1981

Councller (250+ posts)

How many votes can your cartoon (mushi) get? heejra commando. Real idiots are Mushi and his followers. Tum logon ki enlightened moderation ki roshan misaal Atiqa Odho nay Islamabad airport par pesh kar di hay. Besharam log.

Ab baat ki hai to suno.....Atiqa was the V.C and now she has been removed from that post.....Tmhara ex PM ka character sab k saamne hai kim barker ko buddha frdship ki offers krta rha hai....Agher himmat hai to is characterless leader ko htao besharmo..tmhare to leader ko pta hi nhi bolna kya hai kyunke sch to bolna nhi kabhi us ne is liye is liye jhoot soch soch kr bolna hai cartoon kahin ka...Mujhe sharam ati hai mere Punjab ka leader yeh hai characterless

sarmad

Senator (1k+ posts)
Re: Great answer by Nawaz Sharif, Khuda di qasmay zara samajh nahin aya

[MENTION=13234]MediaCell[/MENTION]

[hilar][hilar]:lol::lol:
(clap)(clap)(clap)(clap)

Awesome Title

GraanG2

Chief Minister (5k+ posts)

Well you should be more impressed by sick [people who use emotions to take advantage of the people? or you would be more happy with hypocrats who say something in pakistan but have a different life alltogether when they go outside of pakistan? There is no difference these days between the hypocracy of Mullah diesel and Mullah Imran. Both say something to there people but are enitrely different with the world. Sickoos. Now dont ask what i meant. You better know who was running campaigns for the jews in u.k . THat was a mistake done by the channel. And you talkin rubbish like always.

hahahahaha...Okkkkkk

Zee Shan

Nawaz Shareef is the only Hope left for Pakistan,,, Pakistan ko agay le ker jana hay to Nawaz Shareef ko hi laana hay..

Reehab

Councller (250+ posts)
sub essy hien lgo ne imran khan ko hero samjha he woh cricket ka hero he amrica ke age us ke bhi phat jate he sub chore he iqdatar ka lalich he aur kuch nahi xchaye nawaz shareef ho pppp ho mushraf ho even cartoon imran khan ho

bons

Minister (2k+ posts)

Ab baat ki hai to suno.....Atiqa was the V.C and now she has been removed from that post.....Tmhara ex PM ka character sab k saamne hai kim barker ko buddha frdship ki offers krta rha hai....Agher himmat hai to is characterless leader ko htao besharmo..tmhare to leader ko pta hi nhi bolna kya hai kyunke sch to bolna nhi kabhi us ne is liye is liye jhoot soch soch kr bolna hai cartoon kahin ka...Mujhe sharam ati hai mere Punjab ka leader yeh hai characterless

Mushi bhagoray par baat aye hay to aag lag gaye us ke pujari ko. Agar character hi ki baat karni hay to zara apnay Mushy, Rashid Qureshi aur un ki begmaat ke baray main maloomaat hasil karo. Tumhara monh band ho jaye ga. Ainda kisi ke baray main monh nahi kholo gay. Aur koi sukhera naam ka banda bhi hay us ke baray main bhi apnay Mushi se poochna. Waisay tumhain is baat par sharam kioon nahi aati keh tumharay Pakistan ka sadar mushi jaisa traitor aur beghairat shakhs tha? Bari dynamic kism ki sharm hay jo sirf selected baton par hi aati hay.

For your kind information Nawaz is not my leader but I think he is way better than Mushi, Altaf and Zardari.