داعش کہاں سے آئی؟

Status
Not open for further replies.

Khair Andesh

Chief Minister (5k+ posts)
داعش کہاں سے آئی؟
داعش کو ایران نے کھڑا کیا ہے، وہاں سے ہی تربیت ہوتی ہے، اور سارا اسلحہ اور پیسا ایران دے رہا ہے۔
الزام ہی لگانا ہے۔ کس نے ثبوت دینے ہیں اور کس نے مانگنے ہیں۔
 
Last edited:

Mechanical Monster

Senator (1k+ posts)
داعش کہاں سے آئی؟
داعش کو ایران نے کھڑا کیا ہے، وہاں سے ہی تربیت ہوتی ہے، اور سارا اسلحہ اور پیسا ایران دے رہا ہے۔
الزام ہی لگانا ہے۔ کس نے ثبوت دینے ہیں اور کس نے مانگنے ہیں۔


کس نے انہیں قائم کیا ہے اس بات سے قطع نظر یہ دیکھو کہ وہ جماعت کیا کر رہی ہے پھر اگر ضمیر اجازت دے تو حمایت یا محالفت کرو. اگر دیش محالف فرقے پر ظلم کر رہی ہے تو کیا محالف فرقے نشانہ بنننے کی وجہ سے اس کا ظلم جائز ہو جائے گا؟
دیش نے اگر کسی بے قصور کو مار دیا تو اس بے قصور کا تو کچھ خاص نہیں بگڑے گا کیوں کہ الله اسے قیامت کے دن نواز دے گا. لیکن دیش یا کسی اور جماعت نے اگر ظلم پر تمہاری حمایت حاصل کر لے تو تمہارا سب کچھ بگڑ جائے گا. آخرت کو کبھی نہ بھولو
 

bhaibarood

Chief Minister (5k+ posts)
[video]https://www.facebook.com/video.php?v=247538772102575[/video]




فرمان رسول پاک ھے کوی منافق کی پھچان کرنی ھو تو نعرہ حیدری مارو پتا چلے گآ منافق وھابی ھے یا کوی مسلمان ھے ، منافق مر جاے گآ علی علی نھی کرے گآ

allah tum pe rahm karay jhooti farmaan quote kartay ho!.bare saza hai uski.
jahan kahin yeh farman likha hai pic upload karoo.warna yeh choroo farman koi zee aqal insaan nahi maneyga!
prove karoo nahi tu mafee manglo allah se.sawal muta ka kia jawab nar e haideree aya?
bhai dunya main sab kuch bus pro haidree aur anti hadree nahi. dunya main aur bhi gham hain.plz choroo zakiroon ke choreeyyan quote na kia karoo..yeh zakir sirf wah wah karwaney ke liay lambi lambi chortay hain..
 

bhaibarood

Chief Minister (5k+ posts)

کس نے انہیں قائم کیا ہے اس بات سے قطع نظر یہ دیکھو کہ وہ جماعت کیا کر رہی ہے پھر اگر ضمیر اجازت دے تو حمایت یا محالفت کرو. اگر دیش محالف فرقے پر ظلم کر رہی ہے تو کیا محالف فرقے نشانہ بنننے کی وجہ سے اس کا ظلم جائز ہو جائے گا؟
دیش نے اگر کسی بے قصور کو مار دیا تو اس بے قصور کا تو کچھ خاص نہیں بگڑے گا کیوں کہ الله اسے قیامت کے دن نواز دے گا. لیکن دیش یا کسی اور جماعت نے اگر ظلم پر تمہاری حمایت حاصل کر لے تو تمہارا سب کچھ بگڑ جائے گا. آخرت کو کبھی نہ بھولو
yeh karee na kam ke baat ! yeh khilafat nahi hai, its barbarism.ynko islam se kou taluk nahi.
banda janwaroo se bhi woh salook nahi karta jo yeh so called khilafat waley kartey hain.
they have killed two innocent journalist ! shear barbarism.
they hv nothing to do with religion.I hope the culprits will be brought to justice.
 
Last edited:

Rooh-e-Safar

Senator (1k+ posts)
مجھے ہرگز کوئی شک نہیں کہ آج کے اہلسنت برادران علی ابن ابی طالب سے محبت کرتے ہیں۔
لیکن مجھے اس میں بھی کوئی شک نہیں کہ اہلسنت برادران کے بیچ سے اگتا ہوا ناصبیت کا بیچ ایک تناور درخت بن چکا ہے۔
یہ ناصبی حضرات وہ ہیں جو کہ یزید کو رضی اللہ عنہ کہتے ہیں۔ انکے نام دیکھو تو وہ ابو معاویہ ، ابو یزید اور ابو سفیان اور ابو مروان ہیں۔
حب رکھوں اور اسے رضی اللہ عنہ کہوں۔۔۔۔ لیکن ایسا ہونا تو اب ممکن نہیں۔

Ameer Muaviya ki baat tu bohat dur ki hey, Siddiq-e-Akbar Abu Bakr RA se start ker k ek ek sahabi aur sahabiat k baare mein apne khyalat batao ta k tumhare andr ki **** poori tarah bahr aaey..
 

Shanzeh

Minister (2k+ posts)

شانزے خان ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

نصرت مرزا صاحب کے کالم کا مستقل نام "زاويہ نگاہ" ہے جس کا تو مطلب ہی يہ بنتا ہے کہ مختلف معاملات کے حوالے سے اپنی مخصوص سوچ رکھنا۔ اس تناظر ميں شايد ان کو اس کالم کے متن کے حوالے سے مورد الزام نہيں ٹھہرايا جا سکتا جس ميں انھوں نے تخلياتی دنيا ميں رہتے ہوۓ اپنے تئيں ايک "موثر اور جامع تجزيہ" پيش کرنے کی کوشش کی ہے۔

بدقسمتی سے مذکورہ لکھاری اس قسم کا "فکشن" ماضی ميں بھی لکھتے رہے ہيں۔ اس حقيقت کو سمجھنے کے ليے امريکہ ميں سينڈی طوفان کے بعد ان کے ماہرانہ تجزيے سے مستفيد ہونے کے ليے يہ لنک پيش ہے۔

http://www.siasat.pk/forum/showthre...ult-of-Haarp-Technology-A-Nusrat-Mirza-Column

موصوف نے اس طوفان کے ليے امريکی حکومت ہی کو مورد الزام ٹھہرايا جو کہ ان کے بقول امريکی صدارتی انتخابات کو ملتوی کرنے کے لیے ہارپ ٹيکنالوجی کا استعمال کر رہی تھی۔

بہتر يہ ہے کہ نصرف مرزا صاحب کے کالم کو فورم کے کسی ايسے سيکشن ميں منتقل کر ديا جاۓ جہاں حقائق کی دنيا کی بجاۓ تخلياتی تصورات پر گفتگو کی جا سکے کيونکہ ان کے تجزيے حقيقی دنيا سے کوسوں دور ہيں۔


شانزے خان ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

[email protected]

www.state.gov

http://www.facebook.com/USDOTUrdu
 

Rooh-e-Safar

Senator (1k+ posts)

میں کسی کو منافق نہیں سمجھتا کیوں کہ نبی پاک نے کسی کی منافقت کا علان نہیں کیا تھا. یہ کام تو خارجیوں کا ہے جو دوسروں کو کافر ، منافق که کر قتل کر رہے ہیں.
میرا سوال پوچھنے کا مقصد یہ تھا کہ صحابہ اکرام اور اہل بیت میں فرق واضح کیا جائے. صحابہ کی آنکھیں بند کر کے پیروی نہیں کی جا سکتی کہ منافقین بھی خود کو صحابہ میں گنتے ہیں اس کے بر عکس اہل بیت کی پیروی کی جا سکتی ہے کیوں کہ قرآن پاک میں ان کی پاکیزگی کی گواہی دی گئی ہے


اگر تم سچے ہو تو بتاؤ کہ تمہارے صحابہ میں صرف صحابہ شامل ہیں یا پھر صحابہ + منافقین دونوں شامل ہیں. سوال کچھ اتنا مشکل تو نہیں، جن کو بندہ بچپن سے مان رہا ہو اس کا یہ تو پتا ہونا چاہیے کہ اس جماعت میں کون کون شامل ہے
Ek aur Taqqayah... Tum logon k nazdeek tu do hee darje hein, Momin aur munafiq. Khud ko tum log momin kehte ho aur apne ilawa sub ko munafiq samjhte ho... Aur Ahl-e-Bait ka matlab sub ghar wale aur sub se pehle ummhat-ul-momineen hein jin mein Hazrat Ayesha RA bhi shamil hein... Phir un per keecher kion uchalte ho
Rahi Sahaba ki perwi ki baat tu perwi kisi ek Sahabi ki nhi balk Sahaba k ijma ki hoti hey. Ager kisi sahabi ne ijma se alag raey rakhi ho tu na us akeli raey ki perwi ki gai aur na ki jaati hey. Ager tum yeh samjhte ho k khudanakhwasta saare sahaba hee munafiq they tu tumhare lye hidayat ki dua kerne k ilawa kia kia ja sakta hey
 
Last edited:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
کوڑے کے شاپر پر اگر مٹھائی لکھ دو گے تو وہ مٹھائی تو نہیں ہو جائے گی نا؟ کچھ لوگ فساد کو خلافت کہہ دیں تو کہہ دیں.

مٹھائی کو کچرا کہنے سے کچرا بھی نہیں بن جائے گی. کچھ لوگ خلافت کو ناقابل عمل کہ دیں اور ہو جائے
 

Mechanical Monster

Senator (1k+ posts)

شانزے خان ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

نصرت مرزا صاحب کے کالم کا مستقل نام "زاويہ نگاہ" ہے جس کا تو مطلب ہی يہ بنتا ہے کہ مختلف معاملات کے حوالے سے اپنی مخصوص سوچ رکھنا۔ اس تناظر ميں شايد ان کو اس کالم کے متن کے حوالے سے مورد الزام نہيں ٹھہرايا جا سکتا جس ميں انھوں نے تخلياتی دنيا ميں رہتے ہوۓ اپنے تئيں ايک "موثر اور جامع تجزيہ" پيش کرنے کی کوشش کی ہے۔

بدقسمتی سے مذکورہ لکھاری اس قسم کا "فکشن" ماضی ميں بھی لکھتے رہے ہيں۔ اس حقيقت کو سمجھنے کے ليے امريکہ ميں سينڈی طوفان کے بعد ان کے ماہرانہ تجزيے سے مستفيد ہونے کے ليے يہ لنک پيش ہے۔

http://www.siasat.pk/forum/showthre...ult-of-Haarp-Technology-A-Nusrat-Mirza-Column

موصوف نے اس طوفان کے ليے امريکی حکومت ہی کو مورد الزام ٹھہرايا جو کہ ان کے بقول امريکی صدارتی انتخابات کو ملتوی کرنے کے لیے ہارپ ٹيکنالوجی کا استعمال کر رہی تھی۔

بہتر يہ ہے کہ نصرف مرزا صاحب کے کالم کو فورم کے کسی ايسے سيکشن ميں منتقل کر ديا جاۓ جہاں حقائق کی دنيا کی بجاۓ تخلياتی تصورات پر گفتگو کی جا سکے کيونکہ ان کے تجزيے حقيقی دنيا سے کوسوں دور ہيں۔


شانزے خان ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

[email protected]

www.state.gov

http://www.facebook.com/USDOTUrdu

چھٹیاں ختم ہو گئیں؟ چلو اب میرے سوال کا جواب دو کہ شام میں تم لوگوں کا ال قاعدہ سے اتحاد کیوں ہوا تھا
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم

علی حق کے ساتھ ہے اور حق علی کے ساتھ ہے، یہ دونوں کبھی ایک دوسرے سے الگ نہ ہوں گے یہاں تک کہ مجھے خوص کوثر پر آ ملیں گے


جا کے اپنے مولوی صاھب سے پوچھ لو یہ حدیث ہے یا نہیں، اگر وہ تصدیق کر دیں تو آ کر بتانا اگر انکار کر دیں تو ہمیں ہمارے حال پر چھوڑ دینا اور ہم تمھیں تمہارے حال پر چھوڑ دیں گے.

جو میں نے پوچھا ہے اس کا جواب اپنے علا مے سے پوچھ
 

Mechanical Monster

Senator (1k+ posts)
مٹھائی کو کچرا کہنے سے کچرا بھی نہیں بن جائے گی. کچھ لوگ خلافت کو ناقابل عمل کہ دیں اور ہو جائے

یہاں بات دیش کے کچرے کی ہو رہی ہے آپ اس کی مذمت کریں اگر ضمیر اجازت دے تو


باقی سنی اور شیعہ حضرت اس بات پر متفق ہیں کہ الله کے نیک بندوں کی حکومت آ کر رہے گی. شیعہ حقرت اسے امامت کہتے ہیں اور سنی اسے حلافت.... میں تو دونوں نقطہ نظر کا احترام کرتا ہوں کیا آپ بھی کرتے ہیں؟
 

dilavar

Chief Minister (5k+ posts)
آخر زبان پر تانا آ ہی گیا.


جناب میرے سوال کا جواب تو دے دو پھر وعدہ رہا تیرے اس پوسٹ میں اٹھا ے گئے ہر سوال کا جواب دوں گا سوال یہاں پھر سے دوہراتا ہوں

بھائی میں اتنا علم تو نہی رکھتا لیکن ایک سوال ذہن میں آیا ہے کے اگر صحابہ میں منافقین شامل تھے اور اہل ے بیت کے علاوہ کسی کے ایمان کی گارنٹی نہی دی جا سکتی تو پھر جو بھی احادیث ہمیں ملی ہیں وہ سب تو شک کے قابل ہو گی. اس کے علاوہ نعوزو باللہ قرآن پے بھی شک آ سکتا ہیں کیونکے قرآن کی تدوین اور اسکے جمعه کرنے میں اہل ے بیت کے علاوہ کے بھوت سے صحابہ کا بھوت اہم رول تھا اور وہ بھی حضرت ابو بکر ر اور حضرت عثمان ر کے زمانے میں ؟؟؟؟؟
 

haqjan

Politcal Worker (100+ posts)
Mirza Rafzi ko to yae nahe pata kae wo important city mosal tha na kae halab.Halab Sham mae hae.
 

Shanzeh

Minister (2k+ posts)
?????? ??? ?? ????? ??? ?? ???? ???? ?? ???? ?? ?? ??? ??? ?? ????? ?? ?? ????? ?? ????? ???? ??? ???



????? ??? ?????? ??? ??? ??? ?? ??? ????? ??????????

??? ?????? ??? ????? ???? ???? ??? ?? ???? ?? ??? ????? ?? ????? ??? ?????? ????? ???? ?? ??? ???? ?? ???? ?? 80 ?? ???? ??? ????????? ?? ???? ???? ?? ??? ??? ?? ???? ?? ??? ?? ??? ??? ??? ???? ?? ?? ?? ??? ????? ??? ?? ????????? ?? ????? ?? ?? ?????? ?? ??? ???? ???? ??? ?????? ?? ??? ????? ?? ???? ?? ??????? ????? ?????? ?? ?? ??? ?? ???? ????? ??? ?? ???? ???? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ?????? ??? ?? ?? ????? ??? ??? ???? ?? ?? ?? ???? ????? ???????? ??? ????? ????? ?? ?????? ?? ?? ?? ?????? ?? ????? ?? ??? ????

??? ?? ???? ?? ???? ???? ?? ????? ??? ?? ?? ????? ???? ?? ???? ???? ?? ???? ???? ???? ?? ??? ????? ????? ?? ?? ????? ???? ?? ??? ??? ??? ???? ?????? ?? ?????? ?????? ?? ???? ?????? ?? ??? ??? ???? ??? ??? ???? ????? ?? ?? ?? ??? ????? ????? ??? ????? ?? ???? ??? ?? ??? ?? ??? ?? ?? ????? ??????? ?? ???? ?? ?????? ?? ??? ??? ??? ???

?? ??? ?? ???? ?? ??? ?? ???? ?????? ?? ???? ?????? ??????? ?? ?????? ?? ??? ?? ????? ?????? ?? ????? ???? ??? ?? ???? ?? ?????? ?? ????? ?? ???? ??????? ?? ????? ???? ?? ???? ??? ???? ??? ??? ?? ???? ????? ?? ????? ?? ??? ??? ???? ?? ?? ????? ??? ?? ??? ??? ???? ?? ???? ?? ???? ?????? ?? ??? ??? ?????? ??? ???? ???? ?????? ????? ?? ??? ????? ?? ???? ??? ??? ???????? ?? ????? ??? ?? ???? ?? ???? ???????? ?? ??? ?? ??? ????? ???? ???

<font size="5">


?? ?????? ?????? ??? ? ???? ?? ????? ??? ?????? ???? ??? ????? ?? ??? ?? ?? ??? ??? ???? ???? ??? ?? ?? ??? ?? ???? ?? ???? ???? ?????? ?? ????? ?? ???? ??? ??? ???? ??? ?????? ????? ?? ???? ?? ?????? ?? ???? ???? ??? ???? ?? ????? ??? ?????? ?? ???? ????? ??? ??? ???

<font size="5">


???? ?? ??? ?????? ?? ???? ??? ?? ?? ??? ??? ??? ???? ??? ????? ??????? ????? ??? ???? ?? ????? ?? ??? ??? ??? ????? ??? ?????? ??? ????? ?? ??? ???? ?? ????? ??? ?? ?? ?? ?? ???? ?? ??? ??? ????? ?? ?? ???? ?? ???? ?? ??? ??? ???? ??? ?? ?? ????? ?? ????? ????? ???

????? ??? ?? ?? ?? ????? ?? ??? ?? ??? ???? ??? ????? ???? ??? ?????


????? ??? ?????? ??? ??? ??? ?? ??? ????? ??????????

[email protected]

www.state.gov

http://www.facebook.com/USDOTUrdu
 

Mechanical Monster

Senator (1k+ posts)

بھائی میں اتنا علم تو نہی رکھتا لیکن ایک سوال ذہن میں آیا ہے کے اگر صحابہ میں منافقین شامل تھے اور اہل ے بیت کے علاوہ کسی کے ایمان کی گارنٹی نہی دی جا سکتی تو پھر جو بھی احادیث ہمیں ملی ہیں وہ سب تو شک کے قابل ہو گی. اس کے علاوہ نعوزو باللہ قرآن پے بھی شک آ سکتا ہیں کیونکے قرآن کی تدوین اور اسکے جمعه کرنے میں اہل ے بیت کے علاوہ کے بھوت سے صحابہ کا بھوت اہم رول تھا اور وہ بھی حضرت ابو بکر ر اور حضرت عثمان ر کے زمانے میں ؟؟؟؟؟

اس کا ہرگز یہ مقصد نہیں کہ سارے صحابہ اکرام کی عزت نہ کی جائے اور ان کی حدمات کا انکار کر دیا جائے. اس بات کا مطلب یہ ہے کہ کسی کا مقام اس کے اعمال دیکھ کر کیا جائے اگر کسی کے اعمال اچھے ہیں تو وہ صحابی ہے اور اس کی طرح بننے کی ہمیں کوشش کرنی چاہیے، لیکن اگر کسی نام نہاد مسلمان کے اعمال کی وجہ سے اسلام کو نقصان پوھنچا ہے اور بے شمار صحابہ کی جانیں گئی ہیں تو اس کی پیروی نہ احتیار کی جائے، اور نہ اس کو برا بھلا کہا جائے کہ الله انصاف کرنے والا ہے. کچھ لوگوں کا عقیدہ ہے کہ اگر کسی نے اسلام کا علان کر دیا اور نبی کو دیکھ لیا تو اس کے باقی کے اعمال نہ دیکھو ، بس اندھوں کی طرح پیروی کرتے جاؤ ، میں اس عقیدے کے خلاف ہوں
 

Piyasa

Minister (2k+ posts)
[TABLE="width: 0"]
[TR="bgcolor: transparent"]
[TD="bgcolor: transparent"]يہ طاغوتی کيڑے غلاظت کی پيداوار ہيں اور انشا اللّہ جلد غلاظت ميں ہی دم توڑ ديں گے۔[/TD]
[/TR]
[TR="bgcolor: transparent"]
[/TR]
[/TABLE]

 
Status
Not open for further replies.

Back
Top