Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???


مولانا نے دسویں محرم کے دن اپنے دو بیٹوں کی شادی کی تھی

سلامی میں خوب ہنگامہ ہوا تھا ، کرفیو لگا تھا اور دو آدمی ہلاک ہو گے تھے

مقصد صرف یہ تھا کہ لوگوں کو دکھایا جاۓ کہ دسویں محرم کو بھی شادی ہو سکتی ہے
 

moahhid

MPA (400+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

Dr. Israr Ahmad was a great scholar and charismatic speaker, I have learnt a lot from him. May Allah S.W.T grant him Jannat Ul Firdaus
 

کی جاناں میں کون

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

bhai merey main kab keh raha hoon key haraam hey.

main sirf ye arz kar raha hoon, key kiya ye Munasib hey 10 muharram ko shadi kerna ? kiya ye rasoomaat key akhlaaq ya adaab main hey key aap 10 muharram ko shaadi karain?

@moahhid
 
Last edited by a moderator:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

nahin yaar, kiya moulana ney waqai esa kiya tha?


I can not believe.

Yes , I was in Engineering University and we used to go for his lectures, It was close by that area...not too far..

9 10 Muharam was holiday and we heard that this happen , and big clash came up with two days curfew in that area ...

Though I have still great respect for him , but basically he was biased...

two people died in clashes

I have seen this every thing....
 
Last edited:

moahhid

MPA (400+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

Bhai meray! Deen Mukammal ho chuka hay aur jo cheez Allah s.W.T nay mana nahi farmayee hay us ko mana karnay walay main aur aap kon hotay hain. Darasal hum log Deen ko chor kar apni banayee hoyee rasoomat main lagay hui hain aur yahi Dr Irar Marhoom kay bayan say wazeh hay. Humaray Deen may salgira, daswan, nawan, barwan, beeswan, chaleswan ka koi tasawwur nahi hay. yeh sirf humari apni ijadat aur doosray mazahib say lee hoi cheezain hain, Deen say is ka koi talluq nahi hay, Deen bara saaf, wazeh aur Mukammal hay.

Jo bhooj Allah nay hum par nahi dala hay usko kion hum apnay oopar dal dain?
 
Last edited by a moderator:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

کون سا سوال

حدیث نقل کرنا فساد کب سے ہونے لگا

آپ بغض ملا میں آنکھ بند کر کے فسادیوں کی حمایت جاری رکھیں

مولوی اتنا بے خبر ہے تو دین کی خدمت کا بیڑا آپ کیوں نہیں اٹھا لیتے. تصویر پر نشان لگانا بڑا آسان ہے غلطی درست کریں تو بات بنے

حدیث کا اس میں کوئی ذکر ہی نی ، وہ علیحدہ واقہ ہے اور اس فساد میں کسی کی موت نہی ہوئی تھی

اس شادی والے دن گڑھی شاہو میں کرفیو تھا

مولوی اپنی غلطی پر ایسے آنکھیں پھیرتے ہیں جیسے کبوتر بلی کو دیکھ کر پھیرتا ہے لیکن غلطی نہی مانتے

اور اسکی توجیہ تو ڈاکر صاحب نے خود کی ہے میں نے ایک پروگام میں دیکھا تھا

اور اس واقہ والے دن ہم وہیں پر تھے ہوسٹل میں ، ساری دنیا جانتی ہے
آپ کے نا ما ننے یا جھوٹ بولنے سے کوئی فرقنہی پڑتا ہے
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

Bhai meray! Deen Mukammal ho chuka hay aur jo cheez Allah s.W.T nay mana nahi farmayee hay us ko mana karnay walay main aur aap kon hotay hain. Darasal hum log Deen ko chor kar apni banayee hoyee rasoomat main lagay hui hain aur yahi Dr Irar Marhoom kay bayan say wazeh hay. Humaray Deen may salgira, daswan, nawan, barwan, beeswan, chaleswan ka koi tasawwur nahi hay. yeh sirf humari apni ijadat aur doosray mazahib say lee hoi cheezain hain, Deen say is ka koi talluq nahi hay, Deen bara saaf, wazeh aur Mukammal hay.

Jo bhooj Allah nay hum par nahi dala hay usko kion hum apnay oopar dal dain?
اہل سنت تو نوں اور دسویں محرم کی شادی نہی کرتے
اس کی وجہ صرف حضرت امام حسن کا واقعہ ہی نہی ہے بلکہ اس مہنے کی حرمت ہے

تبھی اس کو محرم کہا گیا ہے

آپ ضرور کیجیے ، آخر جماعت کے ہی لوگ یہ عظیم کام کریں گے، اور کچھ کرنے کو جو نہی ہے
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

ڈاکٹر صاحب کے اپنے بیٹے کی شادی کی بات آف ٹاپک ہے

کیا مزے کی بات ہے
لوگ رسول کریم کے عمل کو دیکھتے تھے آج لوگ ان علما کی باتوں کو صرف سنتے ہیں عمل نہی کرتے

تبھی ہماے اعمال ختم ہو گے ہیں ، صرف باتیں ہی باتیں ہیں
 
Last edited:

swing

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

ڈاکٹر صاحب کے اپنے بیٹے کی شادی کی بات آف ٹاپک ہے

کیا مزے کی بات ہے
لوگ رسول کریم کے عمل کو دیکھتے تھے آج لوگ ان علما کی باتوں کو صرف سنتے ہیں عمل نہی کرتے

تبھی ہماے اعمال ختم ہو گے ہیں ، صرف باتیں ہی باتیں ہیں

بھائی جان کچھ خدا کا خوف کرا کرے ہر وقت اس قسم کے علما جو ساری زندگی قرآن بیان کرتے رہیں ہیں - کچھ احترام کیا کرے باقی بوہت عرصے سے آپ یہ بات بارہا -اسرار صاحب کے لیے کہ چکے ہیں کے اپنے بیٹوں کی شادی انہوں نے محرم میں کی بھائ آپ کو اس سے کیا مثلا ہے ؟؟؟ آپ قرآن سنیں نصیحت سنیں باقی انکی ذاتی زندگی میں بھی آپ کو ان کے عمل پر کوئی احتلاف ہے تو اپنے تک رکھے (حلانکے کسی کی ذاتی زندگی میں اس طرح ٹانگ نہی اڑانی چاہیے ہدایت کے طالب اپنا ،،،فوکس ،،،، ہدایت پر رکھتے ہیں نہ کے عیب تلاش کرنے اور بیان کرنے میں -
 

Irobot

Senator (1k+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

سبحان اللہ ۔
ڈاکٹر صاحب کی کیا باتوں میں کیا اثر تھا۔
 

moahhid

MPA (400+ posts)
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

اہل سنت تو نوں اور دسویں محرم کی شادی نہی کرتے
اس کی وجہ صرف حضرت امام حسن کا واقعہ ہی نہی ہے بلکہ اس مہنے کی حرمت ہے

تبھی اس کو محرم کہا گیا ہے

آپ ضرور کیجیے ، آخر جماعت کے ہی لوگ یہ عظیم کام کریں گے، اور کچھ کرنے کو جو نہی ہے

@moderator ! Please don't delete this post....It is a matter of Deen and we have the right to ask for authentic proof....My words will stay within the ethics and parameters laid down by sharia

Raaz Bhai ! with due repect...

I am not a jamati and was at the forefront against some of their political moves in college/Uni....Laikin main achhi baat laita hoon chahay kisi say bhi ho.....

Agar aap logic use karaingay aur Hazrat Hussain ki shahadat ki wajah say is maheenay main shadi ko Gunah samajhtay hain to bila shuba Hazrat Hussain R.A ki shahadat ka waqia aik bara afsos naak waqia hay......laikin islam main is say baray afsos nak waqia hain....Hazrat Ali R.A ki shadat ka waqia, Hazrat Usman R.A, Umar R.A, sayed usuhada Hamza R.A ki shadat ka waqia, balkeh, Yahya A.S aur bani israeel kay doosray Ambiya ki shadat ka waqia kisi na kisi din to hua hay, Aur zahir baat hay key ambia e kiaram ka darja Hussain R.A say bara hay... to phir us din bhi aap shadi ko mana farmayey...

Phir dunya ka nizam kasay chalaiga

Waisay aap apni hi post#6 ko contradict kar rahay hain...mera bhi yahi approach hay keh nam nihad movion ki nahi Nabi S.A.W ka ittibaa zaroori hay....isi leye to main nay aap say refernece manga tha keh Quran ki kis ayat main Allah nay Muharram main shadi say mana kiya hay, ya kisi sahih hadith main, agar aap share kartay to achha tha...waisay aap kay so called ahle sunnah nay kahan say yeh istikhraj kiya hay...

Ab zara is baat ko dhaikain keh Muharram ki Islam main Asal Haqeeqat kia hay

Allah S.W.T says in the Quran

"Verily, the number of months with Allah is twelve months (in a year), so it was ordained by Allah on the Day when He created the heavens and the earth; of them, four are sacred. That is the right religion, so wrong not yourselves therein." [al-Tawbah 9:36]


Which are these four months?

It is in Hadith

Abu Bakrah (may Allah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The year is twelve months of which four are sacred, the three consecutive months of Dhu'l-Qa'dah, Dhu'l-Hijjah and Muharram, and Rajab Mudar which comes between Jumaada and Sha'baan." (Reported by al-Bukhari, 2958).

Allah’s words (interpretation of the meaning): "so wrong not yourselves therein." mean do not wrong yourselves in these sacred months, because sin in these months is worse than in other months.

It was reported that Ibn 'Abbas said that this phrase (so wrong not yourselves therein.) referred to all the months, then these four were singled out and made sacred, so that sin in these months is more serious and good deeds bring a greater reward.

Qutaadah said concerning this phrase (so wrong not yourselves therein.) that wrongdoing during the sacred months is more serious and more sinful that wrongdoing at any other time. Wrongdoing at any time is a serious matter, but Allah gives more weight to whichever of His commands He will. Allah has chosen certain ones of His creation. He has chosen from among the angels Messengers and from among mankind Messengers. He chose from among speech the remembrance of Him (dhikr). He chose from among the earth the mosques, from among the months Ramadhan and the sacred months, from among the days Friday and from among the nights Laylat al-Qadr, so venerate that which Allah has told us to venerate. People of understanding and wisdom venerate the things that Allah has told us to venerate. (Summarized from the Tafsir of Ibn Katheer, may Allah have mercy on him. Tafsir of Surat al-Tawbah, ayah 36).
The Virtue of observing more naafil fasts during Muharram

Abu Hurayrah (may Allah be pleased with him) said: "The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: 'The best of fasting after Ramadhan is fasting Allah’s month of Muharram.'" (reported by Muslim, 1982).

The phrase "Allah’s month", connecting the name of the month to the name of Allah in a genitive grammatical structure, signifies the importance of the month. Al-Qaari said: "The apparent meaning is all of the month of Muharram." But it was proven that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) never fasted any whole month apart from Ramadan, so this hadeeth is probably meant to encourage increasing one's fasting during Muharram, without meaning that one should fast for the entire month.

It was reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to fast more in Sha'baan. It is likely that the virtue of Muharram was not revealed to him until the end of his life, before he was able to fast during this month. (Sharh al-Nawawi 'ala Sahih Muslim).

Allah chooses whatever times and places He wills
Al-'Izz ibn 'Abd al-Salaam (may Allah have mercy on him) said: "Times and places may be given preferred status in two ways, either temporal or religious/spiritual. With regard to the latter, this is because Allah bestows His generosity on His slaves at those times or in those places, by giving a greater reward for deeds done, such as giving a greater reward for fasting in Ramadhan than for fasting at all other times, and also on the day of 'Aashooraa', the virtue of which is due to Allah’s generosity and kindness towards His slaves on that day." (Qawaa'id al-Ahkaam, 1/38).

'Aashooraa' in History
Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) said: "The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) came to Madinah and saw the Jews fasting on the day of 'Aashooraa'. He said, 'What is this?' They said, 'This is a righteous day, it is the day when Allah saved the Children of Israel from their enemies, so Moosa fasted on this day.' He said, 'We have more right to Moosa than you,' so he fasted on that day and commanded [the Muslims] to fast on that day." (Reported by al-Bukhari, 1865).

"This is a righteous day" - in a report narrated by Muslim, [the Jews said:] "This is a great day, on which Allah saved Moosa and his people, and drowned Pharaoh and his people."

"Moosa fasted on this day" - a report narrated by Muslim adds: "..in thanksgiving to Allah, so we fast on this day."
According to a report narrated by al-Bukhari: ".. so we fast on this day to venerate it."


A version narrated by Imam Ahmad adds: "This is the day on which the Ark settled on Mount Joodi, so Nooh fasted this day in thanksgiving."

"and commanded [the Muslims] to fast on that day" - according to another report also narrated by al-Bukhari: "He said to his Companions: 'You have more right to Moosa than they do, so fast on that day.'"

The practice of fasting on 'Aashooraa' was known even in the days of Jaahiliyyah, before the Prophet's mission. It was reported that 'Aa'ishah (may Allah be pleased with her said: "The people of Jaahiliyyah used to fast on that day."
Al-Qurtubi said: "Perhaps Quraysh used to fast on that day on the basis of some past law, such as that of Ibrahim, upon whom be peace."

It was also reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to fast on 'Aashooraa' in Makkah, before he migrated to Madinah. When he migrated to Madinah, he found the Jews celebrating this day, so he asked them why, and they replied as described in the hadeeth quoted above. He commanded the Muslims to be different from the Jews, who took it as a festival, as was reported in the hadeeth of Abu Moosa (may Allah be pleased with him), who said: "The Jews used to take the day of 'Aashooraa' as a festival [according to a report narrated by Muslim: the day of 'Aashooraa' was venerated by the Jews, who took it as a festival. According to another report also narrated by Muslim: the people of Khaybar (the Jews) used to take it as a festival and their women would wear their jewellery and symbols on that day]. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: 'So you [Muslims] should fast on that day.'" (Reported by al-Bukhari). Apparently the motive for commanding the Muslims to fast on this day was the desire to be different from the Jews, so that the Muslims would fast when the Jews did not, because people do not fast on a day of celebration.(Summarized from the words of al-Hafiz Ibn Hajar - may Allah have mercy on him - in Fath al-Baari Sharh ALA Sahih al-Bukhari).

Fasting on 'Aashooraa' was a gradual step in the process of introducing fasting as a prescribed obligation in Islam. Fasting appeared in three forms. When the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came to Madinah, he told the Muslims to fast on three days of every month and on the day of 'Aashooraa', then Allah made fasting obligatory when He said (interpretation of the meaning): ". observing the fasting is prescribed for you." [al-Baqarah 2:183] (Ahkaam al-Quran by al-Jassas, part 1).
The obligation was transferred from the fast of 'Aashooraa' to the fast of Ramadhan, and this one of the proofs in the field of Usool al-Fiqh that it is possible to abrogate a lighter duty in favor of a heavier duty.

Before the obligation of fasting 'Aashooraa' was abrogated, fasting on this day was obligatory, as can be seen from the clear command to observe this fast. Then it was further confirmed later on, then reaffirmed by making it a general command addressed to everybody, and once again by instructing mothers not to breastfeed their infants during this fast. It was reported from Ibn Mas'ood that when fasting Ramadhan was made obligatory, the obligation to fast 'Aashooraa' was lifted, i.e., it was no longer obligatory to fast on this day, but it is still desirable (mustahabb).

The virtues of fasting 'Aashooraa'
Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with them both) said: "I never saw the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) so keen to fast any day and give it priority over any other than this day, the day of 'Aashooraa', and this month, meaning Ramadhan." (Reported by al-Bukhari, 1867).

The meaning of his being keen was that he intended to fast on that day in the hope of earning the reward for doing so.
The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "For fasting the day of 'Aashooraa', I hope that Allah will accept it as expiation for the year that went before."(Reported by Muslim, 1976). This is from the bounty of Allah towards us: for fasting one day He gives us expiation for the sins of a whole year. And Allah is the Owner of Great Bounty.

I can put lots of material on this subject but nobody read lengthy posts....I hope you skim through it......


If someone still have some authentic material (Sahih Hadith, even saying of a sahibi that wedding in this month or this particular date is prohibited (or any of the four months) please share it...

May Allah S.W.T guide us to the true path of Sunnah...
 
Last edited:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

@moahhid

ایک بار ایک ہندو نیا نیا نجومی بن گیا

اس کو آزمانے کے لئے کوئی اس سے کوئی پوچھنے آیا کہ بتا میری مٹھی میں کیا ہے

نجومی نے حساب کتاب لگایا اور بتایا کہ یا تو تیرے ہاتھ میں موری والا پیسہ ہے یا چکی کا پاٹ

دونوں کی شکل ایک ہی جیسی ہوتی ہے ینعی گول اور بیچ میں سوراخ

ان نجومی نے کومن سنس سے کام نہی لیا کہ چکی کا پاٹ تو مٹھی میں بند ہی نہی ہو سکتا

بس یہی حال آپ کا ہے کہ آپ نے اس کو دینی مسلہ بنا دیا ہے اور اتنی لمبی پوسٹ کی ، کیا مجھے ان باتوں کا پتہ نہی ہے ؟؟؟

جس بات کو میں بہت پہلے سے یہی کہ رہا ہوں کہ میرے نزدیک تو غلط نہی ہے لیکن ہمارے ہاں پچھلے سینکڑوں سال سے اس دن لوگ شادی بیاہ نہی کرتے ، آپ ضرور اپنی کریں اپنے بیٹوں اور بیٹیوں کی کریں ، الله آپ کو اس کا اجر دے گا

یہ حضرت حسین کی شہادت کی بات نہی ہے ، بلکہ اس دن کے ساتھ جو وابستگی ہو گئی ہے اس میں اچھا نہی لگتا

اور پھر ایک گروپ بہت جذباتی ہوتا ہے اس دن ، تو فساد کا خطره ہوتا ہے جو کہ ہوا

اس کے بعد سب سے اہم بات یہ ہے کہ چھپ کر کے اور خموشی سے شادی کرنا اور ہوتا ہے

لیکن ڈاکٹر صاحب نے با قاعدہ اس کا علان فرمایا ، ولیمہ ہوا اور پورا اہتمام تھا اور خطبہ دیا جس میں ڈاکٹر صاحب نے کہا کہ اس دن کوئی شادی نہی کرتا ، لیکن میں کر رہا ہوں ، بس فساد شروع ہو گیا , دو بیٹے بیاہے ، دو لوگ قتل ہوے

یہ وقحہ میں نے خود دیکھا ہے اس لئے کہ رہا ہوں

آپ نے دیکھا ہو گا ہندوستان میں ہر بقر عید کے موقه پر مسلم کش فسادات شروع ہو جاتے ہیں
کیوں کہ ہندو گاۓ کو کاٹنا اور اس پر خوشی منانے کو برداشت نہی کرتے کہ گلی میں لٹا کر گاۓ کاٹ دی جاۓ ، آخر ان کی گاؤ ماتا ہے

حالانکہ یہ کوئی حرام کام نہی ہمارے لئے

اب اس بات کا کیا فایدہ کہ ایک گاۓ کٹے اور ساتھ دس مسلمان بھی کٹ جایں

ہاں البتہ وہان چھپ کر لوگ روزانہ سینکڑوں گاۓ کاٹتے ہیں ، کوئی فساد نہی ہوتا


اسی لئے اللہ نے کہا ہے فساد نا پھیلاؤ زمیں میں ، یہ سٹینڈرڈ ہے ہم مسلمانوں کا کہ فساد نا ہو

ایک عالم کی یہ نظر ہونی چاہے کہ اس کے کسی عمل سے فساد نا پھیلے
 
Last edited by a moderator:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

اس کے بعد سب سے اہم بات یہ ہے کہ چھپ کر کے اور خموشی سے شادی کرنا اور ہوتا ہے

لیکن ڈاکٹر صاحب نے با قاعدہ اس کا علان فرمایا ، ولیمہ ہوا اور پورا اہتمام تھا اور خطبہ دیا جس میں ڈاکٹر صاحب نے کہا کہ اس دن کوئی شادی نہی کرتا ، لیکن میں کر رہا ہوں ، بس فساد شروع ہو گیا , دو بیٹے بیاہے ، دو لوگ قتل ہوے
یہ وقحہ میں نے خود دیکھا ہے اس لئے کہ رہا ہوں


:lol:اس کے بعد سب سے اہم بات یہ ہے کہ چھپ کر کے اور خموشی سے شادی کرنا اور ہوتا ہے

یہودی مسلمانوں کے بغض میں کہتے تھے کے "مشرکین مسلمانوں سے زیادہ ہدایت پر ہیں". آپ ملا کے بغض میں فسادیوں کا جنہوں نے حدیث کو ہی فساد کی بنیاد بنا لیا دفاع کر رہے ہیں. فساد ہر سال ہوتے ہیں اور ہر سال لوگ قتل ہوتے ہیں. آپ کو چاہے تھا اس سال ڈاکٹر اسرار کے خلاف ایف آئی آر کٹوا دیتے

فسادیوں نے فساد مچا کر قرآنی درس و تدریس کا پروگرام بند کرایا تھا آپ تھریڈ بند کروائیں کے تاکے کوئی ملا کی بری بات نا سن سکے. دین کی خدمت بھی تو کرنی ہے
 
Last edited:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???



:lol:اس کے بعد سب سے اہم بات یہ ہے کہ چھپ کر کے اور خموشی سے شادی کرنا اور ہوتا ہے

یہودی مسلمانوں کے بغض میں کہتے تھے کے "مشرکین مسلمانوں سے زیادہ ہدایت پر ہیں". آپ ملا کے بغض میں فسادیوں کا جنہوں نے حدیث کو ہی فساد کی بنیاد بنا لیا دفاع کر رہے ہیں. فساد ہر سال ہوتے ہیں اور ہر سال لوگ قتل ہوتے ہیں. آپ کو چاہے تھا اس سال ڈاکٹر اسرار کے خلاف ایف آئی آر کٹوا دیتے

فسادیوں نے فساد مچا کر قرآنی درس و تدریس کا پروگرام بند کرایا تھا آپ تھریڈ بند کروائیں کے تاکے کوئی ملا کی بری بات نا سن سکے. دین کی خدمت بھی تو کرنی ہے

بھائی صاحب ، ہنسنے کی کیا بات ہے

میں بھی ڈاکٹر صاحب ہے عقیدت رکھتا ہوں

ڈاکٹر صاحب بھی انسان تھے ، کوئی فرشتے نہی ، ان سے بھی غلطی ہو سکتی ہے

بھر حال ہم لوگ صرف لوگوں کو پوجتے ہیں ، چاہے وہ کوئی بریلوی ہوں یا دیو بندی ، بس اپنے اپنے بت علیحدہ ہیں


ڈاکٹر صاحب بہت اچھے انسان تھے میں ان کو ان کے ساہیوال کے محلے سے جانتا ہوں
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

بھائی صاحب ، ہنسنے کی کیا بات ہے

میں بھی ڈاکٹر صاحب ہے عقیدت رکھتا ہوں

ڈاکٹر صاحب بھی انسان تھے ، کوئی فرشتے نہی ، ان سے بھی غلطی ہو سکتی ہے

بھر حال ہم لوگ صرف لوگوں کو پوجتے ہیں ، چاہے وہ کوئی بریلوی ہوں یا دیو بندی ، بس اپنے اپنے بت علیحدہ ہیں


ڈاکٹر صاحب بہت اچھے انسان تھے میں ان کو ان کے ساہیوال کے محلے سے جانتا ہوں
ہنسے کی بات یہ ہے کے شادی چھپ کر اور خاموشی سے نہیں ہوتی

سنت میں اعلان کر کے مسجد میں نکاح کرنے کی تاکید ہے
 
Last edited by a moderator:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
Re: Wedding Parties, Dowry, Sunnah or ???

ہنسے کی بات یہ ہے کے شادی چھپ کر اور خاموشی سے نہیں ہوتی

سنت میں اعلان کر کے مسجد میں نکاح کرنے کی تاکید ہے

اگر کسی مرگ کے دن شادی کا اتفاق ہوا ہو تو پتا چلے

کبھی ایسے بھی ہوتا ہے کہ شادی طے ہوتی ہے لیکن خاندان میں موت ہو جاتی ہے

ہر بات کو اس کے تناظر میں دیکھنا چاہے ، شاید آپ کو بات سمجھ بھی آ گئی ہو ، میں نے اتنی لمبی پوسٹ کی ہے