سب ٹھاٹھ پڑا رہ جاوے گا

seekers

Minister (2k+ posts)
اللہ قرآن میں فرماتا ہے


ہم ہی زمین کے اور جو لوگ اس پر بستے ہیں ان کے وارث ہیں اور ہماری ہی طرف انکو لوٹنا ہو گا
سورہ مریم

اور ہم حیات بخشتے اور ہم ہی موت دیتے ہیں اور ہم ہی سب کے وارث ہیں
سورہ الحجر

اللہ ہی حقیقی وارث ہے
جو اعلم الغیب بھی ہے..السمیع بھی ہے، البصیر بھی ہے...خالق بھی ہے...مالک بھی ہے...رازق بھی ہے...اور اس کائنات کو اکیلا تخلیق کرنے والا اور روز محشر کا مالک بھی ہے
اسی کی بارگاہ میں سب نے پیش ہونا ہے...اور اسی کی شہنشاہیت ہے
تو پھر وارث بھی وہی ہے
اللہ کے سوا گر کوئی رب نہیں گر کوئی خالق نہیں تو وارث بھی نہیں



اپنا ظرف بڑھاؤ یا متشابہ آیات کا حوالہ دینا چھوڑ دو ،
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
اپنا ظرف بڑھاؤ یا متشابہ آیات کا حوالہ دینا چھوڑ دو ،

باطل تاویلات چھوڑو
ان واضح اور صریح آیات کو متشابہ کہنا جہالت ہے

کیا اللہ نے توحید کو متشابہ رکھا ہے؟؟
وہ توحید کے جس پر جہنم اور جنت کا فیصلہ ہونا ہے؟؟

اللہ نے توحید کے معاملے کو انتہائی واضح اور آسان رکھا ہے

عین فطرت کے مطابق

اللہ اپنی ذات میں صفات میں افعال میں اور عبادت میں واحد و یکتا ہے
اللہ کی ذات میں صفات میں افعال میں اور عبادت میں کسی کو بھی شریک کرنا شرک ہے
جس طرح اللہ اپنی ذات میں یکتا ہے اسی طرح اللہ اپنی صفات و افعال میں بھی یکتا ہے
جس طرح اس کائنات کا کوئی خالق نہیں اسی طرح اللہ کے سوا کوئی رازق نہیں کوئی مشکل کشا نہیں کوئی حاجت روا نہیں کوئی وارث نہیں
پورا قرآن اور محمد عربی صلی اللہ علیہ وسلّم کی پوری زندگی اسی توحید کے درس پر مشتمل ہے

چند آیات قرآنیہ کا مشتبہ ہونا اور انکے پیچھے نا پڑنا ہمارے امتحان و آزمائش کے لئے ہے
نا کے لفظ مشتبہ کو لے کر پورے قرآن پر یہ ثابت کردیا جائے که ٨٠ فیصد قرآن مشتبہ ہے...جیسا که تم نے پہلے کہا تھا
قرآن کے درس توحید کو مشتبہ که کر صرف نظر کرنا بہت بڑی بدبختی ہے
 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)


ایک شخص کا سمندر میں کشتی کے ڈوبنے کے خطرے کے موقع پر یا ہوائی جہاز میں کسی خطرے کے پیش نظرعلی مشکل کشا کا نعرہ لگانا اور پھر یہ کہنا کے یہ تو ایسا ہی ہے جیسے ہم ایک دوسرے سے دنیاوی کاموں میں مدد طلب کرتے ہیں...جہالت ہے

جہاں اور جس
موقع حالت مکاں نیت
کے ساتھ اللہ کو پکارنا چاہیے
وہاں اگر ہم اللہ کے مقابلے میں غیر اللہ کو پکارینگے تو یہ شرک ہی ہوگا..چاہے کوئی اسکی ہزار تاویل کرے

سمندر میں کشتی ڈوبنے کا موقع تقاضہ کرتا ہے که ایسی ذات کو پکارا جائے جو قادر بھی هو،سمیع بھی هو، بصیر بھی هو، عالم الغیب بھی هو، مالک بھی هو، مسبب الاسباب بھی هو...
اور وہ ذات اللہ کے سوا کوئی نہیں
 

seekers

Minister (2k+ posts)

باطل تاویلات چھوڑو
ان واضح اور صریح آیات کو متشابہ کہنا جہالت ہے

کیا اللہ نے توحید کو متشابہ رکھا ہے؟؟
وہ توحید کے جس پر جہنم اور جنت کا فیصلہ ہونا ہے؟؟

اللہ نے توحید کے معاملے کو انتہائی واضح اور آسان رکھا ہے

عین فطرت کے مطابق

اللہ اپنی ذات میں صفات میں افعال میں اور عبادت میں واحد و یکتا ہے
اللہ کی ذات میں صفات میں افعال میں اور عبادت میں کسی کو بھی شریک کرنا شرک ہے
جس طرح اللہ اپنی ذات میں یکتا ہے اسی طرح اللہ اپنی صفات و افعال میں بھی یکتا ہے
جس طرح اس کائنات کا کوئی خالق نہیں اسی طرح اللہ کے سوا کوئی رازق نہیں کوئی مشکل کشا نہیں کوئی حاجت روا نہیں کوئی وارث نہیں
پورا قرآن اور محمد عربی صلی اللہ علیہ وسلّم کی پوری زندگی اسی توحید کے درس پر مشتمل ہے

چند آیات قرآنیہ کا مشتبہ ہونا اور انکے پیچھے نا پڑنا ہمارے امتحان و آزمائش کے لئے ہے
نا کے لفظ مشتبہ کو لے کر پورے قرآن پر یہ ثابت کردیا جائے که ٨٠ فیصد قرآن مشتبہ ہے...جیسا که تم نے پہلے کہا تھا
قرآن کے درس توحید کو مشتبہ که کر صرف نظر کرنا بہت بڑی بدبختی ہے


اگر یہ آیات واضح ہیں تو الله اپنے لئے "ہم" کا صیغہ کیوں استعمال کر رہا ہے جب کے وہ اپنی ذات میں احد اور یکتا ہے . اب کوئی الٹا سیدھا جواب دے کر نہ گزر جانا .
ہاں الله نے اپنی توحید کو شیطان سے متشابہ رکھا اور اس کی کجی کو ظاہر کر دیا .اور اب بھی اس قانون میں تبدیلی نہیں ای

3_7.png

7. وہی ہے جس نے آپ پر کتاب نازل فرمائی جس میں سے کچھ آیتیں محکم (یعنی ظاہراً بھی صاف اور واضح معنی رکھنے والی) ہیں وہی (احکام) کتاب کی بنیاد ہیں اور دوسری آیتیں متشابہ (یعنی معنی میں کئی احتمال اور اشتباہ رکھنے والی) ہیں، سو وہ لوگ جن کے دلوں میں کجی ہے اس میں سے صرف متشابہات کی پیروی کرتے ہیں (فقط) فتنہ پروری کی خواہش کے زیرِ اثر اور اصل مراد کی بجائے من پسند معنی مراد لینے کی غرض سے، اور اس کی اصل مراد کو اﷲ کے سوا کوئی نہیں جانتا، اور علم میں کامل پختگی رکھنے والے کہتے ہیں کہ ہم اس پر ایمان لائے، ساری (کتاب) ہمارے رب کی طرف سے اتری ہے، اور نصیحت صرف اہلِ دانش کو ہی نصیب ہوتی ہےo
 

Ali raza babar

Chief Minister (5k+ posts)


سبحان اللہ تم نے میری بات کا جواب دیدیا..یہی میں کہنا چاہ رہا ہوں

بلکل جب کوئی محمد وارث لکھے گا تو میں کہونگا که اللہ وارث کیوں نہیں لکھتے
اور جب کوئی اللہ وارث لکھ دیگا تو قصہ یہیں ختم ہوجائیگا
کیوں که
اللہ اپنی ذات میں صفات افعال میں کامل و یکتا ہے
اللہ سے اوپر کوئی ذات نہیں وہی خالق ہے وہی مالک ہے وہی زندگی موت دینے والا ہے تو پھر اللہ سے اعلیٰ بھی کوئی نہیں..تو حقیقی اور کامل وارث بھی خالق ہی ہوگا نا که مخلوق

باقی جو احترام کا نقطہ تم نے نکالا ہے وہ تمہاری بہت بڑی بونگی ہے
کیا علی کی ذات کا احترام اتنا نہیں؟؟
اور علی رضی اللہ عنہ کا نام اس قابل ہے کے بسوں اور رکشوں پر لکھا جائے؟؟
کیا یہ صرف احترام کا مسلہ ہے؟؟

بہرحال حضرت علی کے مناقب پر ہم بات نہیں کر رہے
اس لئے میں اس موضوع پر بات کرنا فلحال مناسب نہیں سمجھتا
مناقب فضائل و شان علی کے ہم بھی قائل ہیں اور یہ ہمارے ایمان کا حصہ ہے
مگر مستند شواہد پر مبنی نا کے منگھڑت مناقب و فضائل


فرق یہی ہے ، تمھیں سمجھ نہ آ رہی ہے نہ ہی تمھیں انی ہے.
نبی کی تکریم جیسی کسی کی نہیں ہے ، کوئی اور ایسا نہیں کہ جس کے سامنے اونچی آواز میں بولنا بھی اعمال کو برباد کر دے ،


خیر ، میں دیکھ چکا ہوں کہ تم بحث براے بحث پر ہو ، ایسے میں فائدہ نہیں ،


آخری بات ، غور سے سنو ، الله خالق ہے ، انسان بھی خالق ہے ، الله کارساز ہے انسان بھی ہے ، الله مصور ہے انسان بھی مصور ہے ،
الله وکیل ہے ، انسان بھی وکیل ہے ،


الله کی صفت کل ہیں اور انسان ان کے ایک عشیر العشیر حصے کا مظہر ہے ،


الله اپنے اپ کو اسی لئے تمام میں سے بہترین کہتا ہے ،


واللہ خیر الرازقین ، الله رزق دینے والوں میں سے بہترین رازق ہے ،


بات پھر بھی سمجھ نہ اے تو والدہ سے کھانا مانگنے کی بجے الله کو کہنا تمھیں کھلا دے آ کر.


حد ہے بیوقوفی کی بھی ،
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
فرق یہی ہے ، تمھیں سمجھ نہ آ رہی ہے نہ ہی تمھیں انی ہے.
نبی کی تکریم جیسی کسی کی نہیں ہے ، کوئی اور ایسا نہیں کہ جس کے سامنے اونچی آواز میں بولنا بھی اعمال کو برباد کر دے ،


خیر ، میں دیکھ چکا ہوں کہ تم بحث براے بحث پر ہو ، ایسے میں فائدہ نہیں ،


آخری بات ، غور سے سنو ، الله خالق ہے ، انسان بھی خالق ہے ، الله کارساز ہے انسان بھی ہے ، الله مصور ہے انسان بھی مصور ہے ،
الله وکیل ہے ، انسان بھی وکیل ہے ،


الله کی صفت کل ہیں اور انسان ان کے ایک عشیر العشیر حصے کا مظہر ہے ،


الله اپنے اپ کو اسی لئے تمام میں سے بہترین کہتا ہے ،


واللہ خیر الرازقین ، الله رزق دینے والوں میں سے بہترین رازق ہے ،


بات پھر بھی سمجھ نہ اے تو والدہ سے کھانا مانگنے کی بجے الله کو کہنا تمھیں کھلا دے آ کر.


حد ہے بیوقوفی کی بھی ،

اگر تو میں گھر میں بیٹھے والدہ کو دیکھتے ہووے والدہ سے کھانا مانگوں تو ٹھیک ہے که اللہ نے والدہ کو سبب بنایا اور والدہ سن رہی ہے جان رہی اور دیکھ رہی ہے

مگر اگر کسی تپتے ریگستان میں میں اکیلا ہوں، جہاں نا آدم نا آدم کی ذات هو، نا کھانا هو نا پانی وہاں میں اپنی والدہ کو پکاروں که اے والدہ میری مدد کرو تو میں پکا مشرک

جو مقام جو وقت اور جو حالت اللہ کو پکارنے کا تقاضہ کرتی ہے وہاں غیر اللہ کو پکارنا اور مدد طلب کرنا شرک ہے

ڈوبتی کشتی کے موقع پر جب که کوئی بچانے والا نا هو وہاں یااللہ مدد کہنا عین توحید اور یا علی مدد کہنا عین شرک

اللہ کے صفاتی ناموں میں سے چند صفاتی نام لغوی اعتبار سے مخلوق کے لئے بولے جا سکتے ہیں، اس سے صرف معنوی اشتراکیت تو نظر آتی ہے مگر صفاتی اشتراکیت پھر بھی نہیں ہوتی....باقی بہت سے صفاتی نام ایسے ہیں جو مخلوق کے لئے کسی بھی صورت میں نہیں کہے جا سکتے حتیٰ کہ معنوی اعتبار سے بھی نہیں... جیسے الخالق، الرحمٰن، الغفار، القیوم وغیرہ


 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
اگر یہ آیات واضح ہیں تو الله اپنے لئے "ہم" کا صیغہ کیوں استعمال کر رہا ہے جب کے وہ اپنی ذات میں احد اور یکتا ہے . اب کوئی الٹا سیدھا جواب دے کر نہ گزر جانا .
ہاں الله نے اپنی توحید کو شیطان سے متشابہ رکھا اور اس کی کجی کو ظاہر کر دیا .اور اب بھی اس قانون میں تبدیلی نہیں ای
ےo

اللہ نے اپنی توحید کو شیطان کے متشابہ رکھا؟؟
وضاحت کردیں
 

seekers

Minister (2k+ posts)

اللہ نے اپنی توحید کو شیطان کے متشابہ رکھا؟؟
وضاحت کردیں


" سے " کو " کے" بنا کر جس ڈھٹائی سے تم نے مفہوم کو تبدیل کیا ہے اس سے تو شیطان بھی شرما گیا ہو گا اپنے پھلے تھریڈ میں تمہاری تسلی نہیں ہوئی؟
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

" سے " کو " کے" بنا کر جس ڈھٹائی سے تم نے مفہوم کو تبدیل کیا ہے اس سے تو شیطان بھی شرما گیا ہو گا اپنے پھلے تھریڈ میں تمہاری تسلی نہیں ہوئی؟

مجھے تو جملہ ہی سمجھ نہیں آیا تو کو کے اور سے کیا سمجھ آےگا
لکھنے میں غلطی ہوگئی
تمہارا جملہ ہی کاپی پیسٹ کردیتا ہوں..یہ لو

ہاں الله نے اپنی توحید کو شیطان سے متشابہ رکھا

اب ذرا اسکا مطلب سمجھادو

 

seekers

Minister (2k+ posts)
مجھے تو جملہ ہی سمجھ نہیں آیا تو کو کے اور سے کیا سمجھ آےگا
لکھنے میں غلطی ہوگئی
تمہارا جملہ ہی کاپی پیسٹ کردیتا ہوں..یہ لو

ہاں الله نے اپنی توحید کو شیطان سے متشابہ رکھا

اب ذرا اسکا مطلب سمجھادو


وما علینا الا البلاغ ، یہ کہہ کر ابھی پچھلے تھریڈ سے بھاگے ہو ،اس کے بعد میں نے بھی کچھ کہنا مناسب نہیں سمجھا ، لیکن آج لگتا تمہیں گھر چھوڑ کر آنا ہی پڑے گا
الله نے شیطان کو اپنے ہادی کو سجدے کا حکم دیا جس نے ابھی نہ کوئی ہدایت کا، عبادت کا عمل انجام دیا ،آج کا ملا کہتا ہے آدم ع کے سردار سرکار الانبیا ص اور ان کے وصی سے مدد مانگنا بھی شرک ہو گیا .
اسی لئے کہتا ہوں نہ شیطان شرک کو سجھا نہ ملا سمجھے گا .
اصل میں تو شیطان نے شرک کیا اور ظالمین میں سے ہو گیا .
 

Back
Top