Ahle Sunnat scholars slam Mullah Tariq Jameel for telling about a dream regarding Junaid Jamshed

SachGoee

Senator (1k+ posts)
Naoozbillah min Zaalik. Sarwarr e Dou Jahaan, Rehmatul lilaalameen, Khaatam an Nabee-een Pbuh ko Allah k barabar darja dey raha hai. Allah ki Sifaat e Waahid Hazur Pbuh mein bayaan ker raha hai.

Mushrik insaan khud ko Aalim e deen keh raha.

Yehi haal Hazrat Eesa As k maan ne waaloun ka bhee hogaya tha unki wafaat k kuch sou saal baad jub unhoun ne Hazrat Eesa As ko Allah ka beta kehna shuru ker diya jo k Hazrat Eesa As ne apni zindagi mein kbi daawaa naheen kiya.

Issi tarah Hazur Pbuh ne jo zindagi bhar daawaa nai kiya na he Quran ki aik bhee aayat jo kehti aaj Barelwee Ulema aor unkay mureed wo daaway aor aqaid Hazur Pbuh se nathee ker rahay hein.

Astaghfarullah.
 

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
Ye maulvi sirf aur sirf logoon ko larwate hein

کسی نے بھی اس بات کا جواب نہیں دیا ہم نبی کریم ﷺ کے لئے یہ عقیدہ رکھیں تو مشرک ٹھرائے گئے
اب مولا نا طارق جمیل صاحب نے وہی بات کی تو کیا کہتے ہیں علمائے دیوبند و نجدین
 

Anonymous Paki

Chief Minister (5k+ posts)

کسی نے بھی اس بات کا جواب نہیں دیا ہم نبی کریم ﷺ کے لئے یہ عقیدہ رکھیں تو مشرک ٹھرائے گئے
اب مولا نا طارق جمیل صاحب نے وہی بات کی تو کیا کہتے ہیں علمائے دیوبند و نجدین

unbelieavable

banda itney gham mein hai, poori qaum gham mein hai

aur tum logoon ko ye bakwas sojhi hoi hai

koi sharam koi haya, besharmoo
 

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
kisi ne sahee kaha thaa.
jahalat kee factories.

aisee "products" hee bahar niklein gee.




کسی نے بھی اس بات کا جواب نہیں دیا ہم نبی کریم ﷺ کے لئے یہ عقیدہ رکھیں تو مشرک ٹھرائے گئے
اب مولا نا طارق جمیل صاحب نے وہی بات کی تو کیا کہتے ہیں علمائے دیوبند و نجدین
علم کے سمندر صاحب جواب دیں اپنی علمی حکمت سے
بکواس کر کے بات ٹالیں نہیں

 

Desienglishman

Senator (1k+ posts)
Naoozbillah min Zaalik. Sarwarr e Dou Jahaan, Rehmatul lilaalameen, Khaatam an Nabee-een Pbuh ko Allah k barabar darja dey raha hai. Allah ki Sifaat e Waahid Hazur Pbuh mein bayaan ker raha hai.

Mushrik insaan khud ko Aalim e deen keh raha.

Yehi haal Hazrat Eesa As k maan ne waaloun ka bhee hogaya tha unki wafaat k kuch sou saal baad jub unhoun ne Hazrat Eesa As ko Allah ka beta kehna shuru ker diya jo k Hazrat Eesa As ne apni zindagi mein kbi daawaa naheen kiya.

Issi tarah Hazur Pbuh ne jo zindagi bhar daawaa nai kiya na he Quran ki aik bhee aayat jo kehti aaj Barelwee Ulema aor unkay mureed wo daaway aor aqaid Hazur Pbuh se nathee ker rahay hein.

Astaghfarullah.
https://youtu.be/JrOZPNyzC1g try this little explanation

or this
https://youtu.be/J6tiLF6Y_Zg
 
Last edited:

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
unbelieavable

banda itney gham mein hai, poori qaum gham mein hai

aur tum logoon ko ye bakwas sojhi hoi hai

koi sharam koi haya, besharmoo


یہی آپ کی تربیت ہے
جواب نہ آئے تو بکواس شروع کر دیتے ہو
علمی طور پہ جواب دو
اگر نا علم ہو تو بکواس بند رکھو

 

PappuChikna

Chief Minister (5k+ posts)



کسی نے بھی اس بات کا جواب نہیں دیا ہم نبی کریم ﷺ کے لئے یہ عقیدہ رکھیں تو مشرک ٹھرائے گئے
اب مولا نا طارق جمیل صاحب نے وہی بات کی تو کیا کہتے ہیں علمائے دیوبند و نجدین
علم کے سمندر صاحب جواب دیں اپنی علمی حکمت سے
بکواس کر کے بات ٹالیں نہیں


hazrat, the topic under discussion is itself so mindless that I did not even bother to listen to his golden words.
A nek and beloved aadmi just had a mazloom death and these "scholars" are discussing this non-sense.

One of these gentelmen said this about this jannati aadmi JJ.

maro is bhen*** ko, yeh **** ka bacha gustakh-e-rasool hai.
allahumma sallay aaala syednaa.....
bhen*** maa****
marhaba yaa rasool allah
sala *** ka bacha
salatu wassalmo elaika yaa..
 

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
[FONT=&quot]اہلسنت و جماعت کا عقیدہ حاضر و ناظر[/FONT][FONT=&quot]٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭[/FONT][FONT=&quot]حضورﷺ کے حاضر و ناظر ہونے میں اہلسنت و جماعت کا متفقہ عقیدہ ہے کہ حضورﷺ کے لئے جو لفظ حاضر و ناظر بولا جاتا ہے۔ اس کے یہ معنی ہرگز نہیں کہ حضورﷺ کی بشریت مطہرہ ہر جگہ ہر ایک کے سامنے موجود ہے بلکہ اس کے معنی یہ ہیں جس طرح روح اپنے بدن کے ہرجزو میں ہوتی ہے۔ اسی طرح روح دوعالمﷺ کی حقیقت منورہ ذرات عالم کے ہر ذرہ میں جاری وساری ہے۔[/FONT][FONT=&quot]جس کی بناء پر حضورﷺ اپنی روحانیت اور نورانیت کے ساتھ بیک وقت متعدد مقامات پر تشریف فرما ہوتے ہیں اور اہل اﷲ اکثر وبیشتر بحالت بیداری اپنی جسمانی آنکھوں سے حضورﷺ کے جمال مبارک کا مشاہدہ کرتے ہیں اور حضورﷺ بھی انہیں رحمت اور نظر عنایت سے سرخرو محظوظ فرماتے ہیں۔ گویا حضورﷺ کا اپنے غلاموں کے سامنے ہونا سرکارﷺ کے حاضر ہونے کے معنی ہیں اور انہیں اپنی نظر مبارک سے دیکھنا حضورﷺ کے ناظر ہونے کا مفہوم ہے۔[/FONT][FONT=&quot]معلوم ہوا کہ ہمارا یہ عقیدہ ہے کہ حضورﷺ اپنے روضہ مبارک میں حیات حسی و جسمانی کے ساتھ زندہ ہیں اور پوری کائنات آپﷺ سامنے موجود ہے اور اﷲ تعالیٰ کی عطا سے کائنات کے ذرے ذرے پر آپﷺ کی نگاہ ہے۔ اﷲ تعالیٰ کی عطا سے جب چاہیں، جہاں چاہیں جس وقت چاہیں، جسم و جسمانیت کے ساتھ تشریف لے جاسکتے ہیں۔[/FONT][FONT=&quot]ہم محفل میلاد کے موقع پر کرسی حضورﷺ کے لئے نہیں بلکہ علماء و مشائخ کے بیٹھنے کے لئے رکھتے ہیں۔ صلوٰۃ و سلام کے وقت اس لئے کھڑے ہوتے ہیں تاکہ باادب بارگاہ رسالتﷺ میں سلام پیش کیا جائے اور ذکر رسولﷺ کی تعظیم اور ادب کے لئے کھڑے ہوتے ہیں اور ہم ’’اشہدان محمد رسول اﷲ‘‘ پر نہیں بلکہ حی علی الصلوٰۃ، حی علی الفلاح پر کھڑے ہوتے ہیں۔ حضورﷺ کی آمد کے لئے کھڑے نہیں ہوتے۔[/FONT][FONT=&quot]بعد از وصال تصرف فرمانا[/FONT][FONT=&quot]حدیث شریف: حضرت سلمیٰ رضی اﷲ عنہا سے روایت ہے کہ فرماتی ہیں۔ میں حضرت ام سلمیٰ رضی اﷲ عنہا کی خدمت میں حاضر ہوئی، وہ رو رہی تھیں۔ میں نے پوچھا کہ آپ کیوں رو رہی ہیں۔ انہوں نے فرمایا کہ حضور سید عالمﷺ کو خواب میں دیکھا۔ آپﷺ کی داڑھی مبارک اور سر انور گرد آلود تھے۔ میں نے عرض کیا۔ یارسول اﷲﷺ کیا بات ہے؟ آپﷺ نے فرمایا میں ابھی حسین رضی اﷲ عنہ کی شہادت میں شریک ہوا ہوں[/FONT][FONT=&quot](ترمذی شریف، جلد دوم، ابواب المناقب، حدیث نمبر 1706، صفحہ نمبر 731، مطبوعہ فرید بک لاہور)[/FONT][FONT=&quot]ف: حضورﷺ کا یہ فرمانا کہ میں ابھی حسین رضی اﷲ عنہ کی شہادت میں شریک ہوا ہوں۔ اس بات کی طرف دلالت کرتا ہے کہ بعد از وصال ایک جگہ سے دوسری جگہ جانے کے لئے حیات کی ضرورت ہے لہذا حضورﷺ بعد از وصال بھی حیات ہیں۔[/FONT][FONT=&quot]دوسری بات یہ ثابت ہوئی کہ حضورﷺ وصال کے بعد بھی اپنے رب جل جلالہ کی عطا کی طاقت سے جب چاہیں، جہاں چاہیں تشریف لے جاسکتے ہیں۔[/FONT][FONT=&quot]حاضر وناظر کے متعلق اکابر شارحین اور علمائے اسلام کا عقیدہ[/FONT][FONT=&quot]شارح بخاری علامہ امام قسطلانی علیہ الرحمہ اور شارح موطا علامہ امام زرقانی علیہ الرحمہ نے فرمایا کہ حضورﷺ کی ظاہری زندگی اور آپ کے پردہ فرمانے کے بعد اس میں کوئی فرق نہیں کہ آپ اپنی امت کا مشاہدہ فرماتے ہیں اور آپ کو ان احوال ونیات وعزائم و خواطر وخیالات کی بھی معرفت و پہچان ہے اور اﷲ کے اطلاع فرمانے سے یہ سب کچھ آپ پر ایسا ظاہر ہے جس میں کوئی خفا و پردہ نہیں[/FONT][FONT=&quot](شرح مواہب لدنیہ جلد 8 ص 305)[/FONT][FONT=&quot]شارح مشکوٰۃ شیخ محقق شاہ عبدالحق محدث دہلوی علیہ الرحمہ نے فرمایا۔ علماء امت میں سے کسی کا بھی اس میں اختلاف نہیں کہ آپﷺ بحقیقت حیات دائم و باقی اور اعمال امت پر حاضر وناظر ہیں اور متوجہان آنحضرتﷺ کو فیض پہنچاتے اور ان کی تربیت فرماتے ہیں[/FONT][FONT=&quot](حاشیہ اخبار الاخیار صفحہ نمبر155)[/FONT][FONT=&quot]اﷲ تعالیٰ اور حضورﷺ کے حاضر وناظر ہونے میں امتیازی فرق[/FONT][FONT=&quot]اﷲ تعالیٰ کی تمام صفات مستقل اور بالذات ہیں۔ اﷲ تعالیٰ کی کوئی صفت غیر مستقل اور عطائی نہیں، بندوں کی صفت مستقل اور بالذات نہیں بلکہ بندوں کی صفات غیر مستقل اور عطائی ہیں۔ اس سے یہ واضح ہوا کہ حضورﷺ کا حاضر وناظر ہونا رب کریم کی عطا سے ہے بالذات نہیں۔ جب آپ کی تمام صفات عطائی ہیں تو اﷲ تعالیٰ کی ذاتی صفات سے برابری کیسے جب ذاتی اور عطائی صفات میں برابری نہیں تو یقیناًشرک بھی لازم نہیں آئے گا۔[/FONT][FONT=&quot]تنبیہ : ۔[/FONT][FONT=&quot]اﷲ تعالیٰ کو حقیقی معنی کے لحاظ سے حاضر و ناظر کہا ہی نہیں جاسکتا اور نہ ہی اﷲ تعالیٰ کے اسماء گرامی میں سے کوئی اسم گرامی حاضر وناظر ہے بلکہ اﷲ تعالیٰ کو مجازی معنی کے لحاظ سے حاضر و ناظر کہا جاتا ہے۔ اس لئے کہ حاضر کا حقیقی معنی یہ ہے کہ کوئی چیز کھلم کھلا بے حجاب آنکھوں کے سامنے ہو، جب اﷲ تعالیٰ حواس اور نگاہوں سے پاک ہے تو یقیناًاسے حقیقی معنی کے لحاظ سے حاضر نہیں کہا جاسکتا۔ اﷲ تعالیٰ کا ارشاد گرامی ہے:[/FONT][FONT=&quot]’’لاتدرکہ الابصار‘‘ آنکھیں اس کا ادراک نہیں کرسکتیں۔[/FONT][FONT=&quot]اسی طرح ناظر کا بھی اپنے حقیقی معنی کے لحاظ سے اﷲ تعالیٰ پر اطلاق نہیں کیا جاسکتا کیونکہ ناظر مشتق ہے۔[/FONT][FONT=&quot]نظر سے اور نظر کا حقیقی معنی یہ ہے : ۔[/FONT][FONT=&quot]النظر تقلیب البصر والبصیرۃ لادراک الشئی وروئیۃ[/FONT][FONT=&quot]کسی چیز کو دیکھنے اور ادراک کرنے کے لئے آنکھ اور بصیرت کو پھیرنا[/FONT][FONT=&quot]حقیقی معنی کے لحاظ سے ناظر اسے کہتے ہیں جو آنکھ سے دیکھے۔ اﷲ تعالیٰ جب اعضاء سے پاک ہے تو حقیقی معنی کے لحاظ سے اﷲ تعالیٰ کو ناظر کہنا ممکن ہی نہیں، اسی وجہ سے لاینظر الیہم یوم القیمۃ کی تفسیر علامہ آلوسی نے روح المعانی میں یوں کی[/FONT][FONT=&quot]لایعطف علیہم ولایرحم[/FONT][FONT=&quot]کہ اﷲ تعالیٰ کفار پر مہربانی اور رحم نہیں فرمائے گا۔[/FONT][FONT=&quot]مقام توجہ : ۔[/FONT][FONT=&quot]جب اﷲ تعالیٰ کو حقیقی معنی کے لحاظ سے حاضر و ناظر کہنا ہی ممکن نہیں تو واویلا کس بات کا کہ حضورﷺ کو حاضر و ناظر ماننے سے شرک لازم آئے گا۔ میں تو اکثر کہتا ہوں کہ ہمارے اﷲ تعالیٰ کی شان بہت بلند وبالا ہے۔ ہم نبی کریمﷺ کو اﷲ تعالیٰ کا بندہ اور مخلوق اور رب کریم کا محتاج سمجھ کر جتنی بھی آپ کی تعریف کریں، اﷲ تعالیٰ سے برابری لازم نہیں آئے گی کیونکہ وہ معبود ، خالق اور غنی ہے۔[/FONT][FONT=&quot]ہاں ان کو فکر ہوسکتی ہے جن کے نزدیک خدا کا علم محدود ہے وہ معاذ اﷲ مخلوق اور محتاج ہے۔ یقیناًان کے نزدیک نبی کریمﷺ کی زیادہ شان ماننے سے اﷲ تعالیٰ کی برابری لازم آئے گی۔ لیکن بفضلہ تعالیٰ ہمیں کوئی فکر نہیں کیونکہ ہمارا اﷲ تعالیٰ وہ ہے جس کے متعلق شیخ سعدی رحمتہ اﷲ علیہ فرماتے ہیں ’’برتر از خیال اوقیاس و گمان وہم‘‘ اﷲ تعالیٰ کی وہ ذات ہے جو خیال و قیاس و گمان و وہم سے بالاتر ہے۔[/FONT][FONT=&quot]اب فرق واضح ہوا کہ اﷲ تعالیٰ مکان، جسم، ظاہر طور پر نظر آنے، حواس سے مدرک ہونے کے بغیر ہر جگہ موجود ہے جو اس کی شان کے لائق ہے۔ اس معنی کے لحاظ سے وہ حاضر ہے اور اپنے بندوں پر رحمت و مہربانی کرنے کے لحاظ سے وہ ناظر ہے۔ نبی کریم ﷺ اپنے مزار شریف میں اپنی جسمانیت کے ساتھ موجود ہیں ۔آپ کی امت اور اس کے اعمال و احوال آپ کے سامنے ہیں۔ آپ اپنے حواس سے امت کے اعمال و احوال کا ادراک فرما رہے ہیں ۔[/FONT][FONT=&quot]اگر نبی کریم ﷺ کی شان ناپسند ہو تو اس کا علاج تو کچھ نہیں ورنہ روز روشن کی طرح عیاں ہوا کہ جسم، مکان، حدوث و امکان حواس میں آنے اور حواس کے ذریعے ادراک کرنے سے پاک ذات اور جسم، مکان، حدوث، امکان حواس میں آنے اور حواس سے ادراک کرنے کی محتاج ذات میں کوئی محتاج برابری کا ذرہ بھر بھی تماثل نہیں۔[/FONT]
 

PappuChikna

Chief Minister (5k+ posts)
Naoozbillah min Zaalik. Sarwarr e Dou Jahaan, Rehmatul lilaalameen, Khaatam an Nabee-een Pbuh ko Allah k barabar darja dey raha hai. Allah ki Sifaat e Waahid Hazur Pbuh mein bayaan ker raha hai.

Mushrik insaan khud ko Aalim e deen keh raha.

Yehi haal Hazrat Eesa As k maan ne waaloun ka bhee hogaya tha unki wafaat k kuch sou saal baad jub unhoun ne Hazrat Eesa As ko Allah ka beta kehna shuru ker diya jo k Hazrat Eesa As ne apni zindagi mein kbi daawaa naheen kiya.

Issi tarah Hazur Pbuh ne jo zindagi bhar daawaa nai kiya na he Quran ki aik bhee aayat jo kehti aaj Barelwee Ulema aor unkay mureed wo daaway aor aqaid Hazur Pbuh se nathee ker rahay hein.

Astaghfarullah.


Naoozbillah min Zaalik. Sarwarr e Dou Jahaan, Rehmatul lilaalameen, Khaatam an Nabee-een Pbuh ko yeh bhen*** maa****, *** kay bachayy allah kay barabar bol rahaay hein..salay *** kay bachay, marr daloo inn ko bhen******

right?? kaisaa sawab milaa. mashallah subhanallah,
 

Wake up Pak

President (40k+ posts)
Nawzu Billah. koon loog hain yeh? Jahil mullah Nabi ko Allah kay brabar bana rahay hain. These mullahs morons and i do not consider them muslim as they are committing shirk ...laaanti mullah aur uss kay maan nay walay.
 

Urdu speaking

Minister (2k+ posts)
یہ پاکستانی مولوی فساد الارض سب اپنا اپنا دھندا کرتے ہیں اور مدرسوں کے نام پر اپنا اپنا کوٹا چلاتے ہیں عوام کو ھوشیار کیا جاتا ہے کہ نقالوں سے اپنے آپ کو اور اپنی نسلوں کو دور رکھیں اور خد قرآن سے رہنمای کرئیں ...اپ کا خدا کی زات واحد پر ایمان الغیب لے آنا ہی جنت میں جانے کا باعث بن جائے گا ان مولویوں کے چکر میں مت پڑیں.. خدارا
 

SahirShah

Minister (2k+ posts)
Haha becharey ki rozi roti Tariq Jameel per bashing say lagi hoi hay. I hate such Halwa Molvis. Tariq Jameel beshak deobandi hain lakin kabhi firqa waryat ki baat nahin kartey. Inko sab say ziyada takleef iss baat ki hai keh Junaid Jamshed music chor kar inki jamat mein kyon nahin gaya. Aur inka koi aik mullah bhe Tariq Jameel jesi izzat ko kyon nahin pohnch paya.
 

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
hazrat, the topic under discussion is itself so mindless that I did not even bother to listen to his golden words.
A nek and beloved aadmi just had a mazloom death and these "scholars" are discussing this non-sense.

One of these gentelmen said this about this jannati aadmi JJ.

maro is bhen*** ko, yeh **** ka bacha gustakh-e-rasool hai.
allahumma sallay aaala syednaa.....
bhen*** maa****
marhaba yaa rasool allah
sala *** ka bacha
salatu wassalmo elaika yaa..


جناب عالی بات ادھر کچھ اور ہو رہی ہے آپ کا رونا کوئی اور ہے
میں اس چیز کے خلاف ہوں جو لوگ جنید جمشید کو گستاخ یا لعنتی کہہ رہے ہیں
ہم کسی کے جنتی اور دوزخی ہونے کا فیصلہ نہیں کر سکتے
بات ادھر یہ ہے کہ مولانا طارق جمیل صاحب نے جو جنید صاحب کی فضیلت میں بات بتائی ہے
یہ ہمارے اہلسنت کا مسلک ہے کہ نبی کریم ﷺ ابھی بھی اپنی امت کو ملاحضہ فرما سکتے ہیں
جبکہ مکتبہ دیوبند اس بات سے انکار کرتے ہیں
آپ پہلے ویڈیو دیکھ لیں پھرگالی گلوچ کر لیجے گا

جس کو جنید صاحب سے پیار ہے ان کی اور اپنی مغفرت کی دعا کرے
جن کو نفرت ہے وہ اپنے ایمان کی سلامتی کی دعا کریں
 

mrlalamusa

MPA (400+ posts)
Haha becharey ki rozi roti Tariq Jameel per bashing say lagi hoi hay. I hate such Halwa Molvis. Tariq Jameel beshak deobandi hain lakin kabhi firqa waryat ki baat nahin kartey. Inko sab say ziyada takleef iss baat ki hai keh Junaid Jamshed music chor kar inki jamat mein kyon nahin gaya. Aur inka koi aik mullah bhe Tariq Jameel jesi izzat ko kyon nahin pohnch paya.



کیا آپ کو غیب کا علم ہے جو آپ ان کی نیت جان گئے؟
آپ نے شاید غازی ممتاز قادری علیہ رحمۃ کا جنازہ نہیں دیکھا

 

Zamaray Khan

Chief Minister (5k+ posts)
Pakistan main aur balke puri muslim dunya main her muslik ka her kanj@r molvi jaha kahi moka dektha hai waha apni muslik ki mashohry k liye apni Gandi zuban kol dey THA .

Na moka dekthey HAIN aur NA mahel .

Baba Junaid ES dunya main nahi raha us becharay ki Jaan choro aur yeh kanj@r us ki moth par KAR rahey HAIN .


Jab tak Pakistan sey molvi ,beard (Dari ) and tamam muslik aur us k promoter khatam nahi hothay us waqt tak Pakistan main aman nahi aye ga

 

Back
Top