may b me ghalt hu (correct me if I am)
me ne suna hy k ye molbi pak k banny k khilaf tha

-
-
-
sab nay sirf yehe suna hai .

-
-
(kabhi kuch perha bhi hai molvi sahib ka likha huwa yah kaha huwa?-i mean his advices and books etc..)

خیرانگی کی بات ہے لوگ ایک عالم دین کی سنی سنائی بات کو تو انکے فوت ہو جانے کے بعد بھی نہیں چھوڑ رہے اور یہ جو چور حکمران ہیں -جو بنے ہوۓ کو مسلسل کھا پی رہے ہیں انکے لیے کوئی خاص آواز ہی نہی

Last edited:

swing

Chief Minister (5k+ posts)
نام پورا یاد نہیں مجھے صرف مولانا مدنی کے نام سے بھی ایک عالم گزرے ہیں جن کے بارے میں کہا جاتا ہے کے وہ بھی پاکستان بننے کے خلاف تھے ،ڈاکٹر اسرار صاحب بتاتے ہیں کے انہوں نے بتایا کے پاکستان بن جانے کے بعد انکے حیالات بدل گئے تھے تو کسی صاحب نے پوچھا کے آپ تو پاکستان بننے کے خلاف تھے تو ،انہوں نے کہا مسجد بننے سے پہلے تو اس بات پر غور اور تفکر کیا جا سکتا ہے کے یہ جگہ مسجد کے لیے مناسب ہے کے نہیں مگر مسجد بن جانے کے بعد دل سے اسے مانو ،

OnlyPK

-
-
-
sab nay sirf yehe suna hai .

-
-
(kabhi kuch perha bhi hai molvi sahib ka likha huwa yah kaha huwa?-i mean his advices and books etc..)

خیرانگی کی بات ہے لوگ ایک عالم دین کی سنی سنائی بات کو تو انکے فوت ہو جانے کے بعد بھی نہیں چھوڑ رہے اور یہ جو چور حکمران ہیں -جو بنے ہوۓ کو مسلسل کھا پی رہے ہیں انکے لیے کوئی خاص آواز ہی نہی

bhai me ne to pehly hi bla tha k correct me if I'm wrong (cry)
bharek Q rha hy

NailaFirdous

MPA (400+ posts)
Yes he was, his argument was that 'Muslims' are not a name of a particular nation (like Jews for example, you can't become a Jew you have to be born into a Jewish family) but rather that anyone who accepts Islam is a Muslim and therefore, a division based on 'Islam' or 'Muslim' was not in line with the principals of Islam. He was absolutely correct in that understanding of Islam, he wasn't the only one, Nadwatul Ulama and Deo Band scholars argued the same point, the difference being that once the Pakistan was formed Maulana Mawdudi moved to Pakistan while others didn't. He wrote an excellent book called Musla Qumiat to illustrate his argument.

You may agree or disagree with his academic opinion but it doesn't stop him from being one of the greatest scholars of the last century. It's a shame that he is read and respected far more outside of Pakistan then inside Pakistan.

swing

bhai me ne to pehly hi bla tha k correct me if I'm wrong (cry)
bharek Q rha hy
-
-
-
aap per nahe yar common logo ki baat ki hai kyu kay moulana saib kay baray mein aap ko har dosray forum per yehe baat milti hai so iss leye clear kernay ki try ki thee.
aap myray bhai hain mazrat khawa hon theek msg deliver na kernay per.

NailaFirdous

MPA (400+ posts)
He wasn't the only one, all scholars from Deo Band and Nadwa tul Ulama had the same opinion. It's important to note that if someone had an opinion about creation of Islam is not a measure of how good or bad scholars they were.

NailaFirdous

MPA (400+ posts)
I have read most of Maulana's books and love and respect him dearly, he was a great scholar of Islam. And yes he was against the creation of Pakistan, please see my other posts for the explanation.

OnlyPK

-
-
-
aap per nahe yar common logo ki baat ki hai kyu kay moulana saib kay baray mein aap ko har dosray forum per yehe baat milti hai so iss leye clear kernay ki try ki thee.
aap myray bhai hain mazrat khawa hon theek msg deliver na kernay per.

bhai 15 saal to mri total umer hy (raaty nikal k) or apni choti se umer me me ne jo molbi or molany dekhy wo apny Qol e Fail me kitny Deen Dar hy wo to sb ko hi maloom hy.....isi liye me ne gustakhi kri k mjy in molbi sab k bary me b kuch btaye k ye ksy molany thy, mri tra kitny hi chawlo ko nhe maloom hoga :(
Fiqad apka.....Nanna Munna

OnlyPK

Yes he was, his argument was that 'Muslims' are not a name of a particular nation (like Jews for example, you can't become a Jew you have to be born into a Jewish family) but rather that anyone who accepts Islam is a Muslim and therefore, a division based on 'Islam' or 'Muslim' was not in line with the principals of Islam. He was absolutely correct in that understanding of Islam, he wasn't the only one, Nadwatul Ulama and Deo Band scholars argued the same point, the difference being that once the Pakistan was formed Maulana Mawdudi moved to Pakistan while others didn't. He wrote an excellent book called Musla Qumiat to illustrate his argument.

You may agree or disagree with his academic opinion but it doesn't stop him from being one of the greatest scholars of the last century. It's a shame that he is read and respected far more outside of Pakistan then inside Pakistan.
bhai apke englisch to buht kamal ke hy pr mery oper se guzer gye :(
agr ap ye sb urdu me likhty to mjy smjh b ati or me agy b btany joga hota

Afaq Chaudhry

I have read most of Maulana's books and love and respect him dearly, he was a great scholar of Islam. And yes he was against the creation of Pakistan, please see my other posts for the explanation.

He did't oppose Pakistan movement, its just propeganda,if it was, then why he was nominated the member of ulama councuil of muslim league at that time, this is just misunderstanding and confusion, even muslim league published his articals about two nation theory and delivered in jalsas,after the independence he delivered speaches on Radio Pakistan about the islamic system
Please read his some books about "Tehreek Azaadi Hind and musalman, its better to understand the exact situation at that time.

http://www.quranurdu.com/books/urdu_books/

http://www.maududi.org

ح

حکایت جنوں

یہ وہی راجہ غضنفر تھا جو ٣٧ کے انتخابات میں مسلم لیگ کے ٹکٹ پر الیکشن جیت کر پارٹی چھوڑ گیا تھا- بعد میں جب مسلم لیگ نے عوامی مقبولیت حاصل کی تو دوبارہ مسلم لیگ میں شامل ہو گیا- یہی وہ کھوٹے سکے تھے جن کے بارے میں قائد کو یقین تھا کہ یہ مسلم لیگ اور پاکستان کا بیڑا غرق کریں گے

OnlyPK

آپ نے درست سنا ہے مودودی اور جماعت اسلامی قیام پاکستان کے مخالف تھے

945469_659809687410370_2144761677_n.jpg

BYxYA5FCQAA2cOW.jpg-large.jpg
ab agr koi molbi ya molana mery Quaid, mery Bani ko bura bhla khy ga to me us molbi ke ezzat ksy kr skta hu :dunno:
hala k MA Jinnah ne kha tha k Pak Islam ka Qala ho ga