Politcal Worker (100+ posts)
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

@pathseeker

میرے بھائی آپ کی بات بھی وہی ہے جو ہم کافی دیر سے سمجھانے کی کوشش کر رہے ہیں

کیا اللہ مستقبل کی خبریں جاننے کے لئے کسی کا محتاج ہے؟؟؟
نہیں ہر گز نہیں
کیوں کے اللہ کے پاس علم غیب ہے

جس کے پاس علم غیب ہو وہ غیب کی خبروں کے لئے کسی کا محتاج نہیں ہوسکتا

کیا اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم مسقبل ماضی یا حال کی خبریں جاننے کے لئے اللہ کے محتاج تھے ؟
کیا اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم کے پاس جبرائیل امین غیب کی خبریں لے کر آتے تھے؟؟
ہاں
کیوں کہ نبی کے پاس علم غیب نہیں تھا
اگر اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم کے علم غیب ہوتا تو غیب کی خبروں کے لئے جبرائیل امین کی کیا ضرورت؟؟؟

اس لئے اللہ عالم الغیب ہے
اور نبی عالم الغیب ن
JANAB YEHI TO MASLA HAI AAP LOG BAGHAIR SOCHAY SAMJHAY DOOSRON KO CRITICISIZE KARNA SHRU KAR DETAY HAIN.IS POINT PER JB ITTEFAQ HAI TO BEHAIS KIS BAAT KI.JAB YEH BAAT HUM KHUD BHI MANTAY HAIN TO AAP KHAMKHAWAH HUMAIN KIUN SAMJHATAY HAIN.LAIKIN KHUSHI HUI YEH JAAN KAR KAY BILAKHIR YEH BAAT TO AAP KI SAMJH MAIN AA GAI.

babadeena

Minister (2k+ posts)
There is no such thing "ELIM" OF GHAIB. Can someone give me any verse
in Quran wherein the word "Elim-ul-Ghaib" is written as one word. Every where
it is stated as "Ghaib".
The second important thing is "to know Ghaib", which people are confusing themselves.
That is the attribute of Allah (SWT) and no one else. Even Prophet(pbuh) said it
categorically that:
قُلْ لَا يَعْلَمُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ الْغَيْبَ إِلَّا اللَّهُ ۚ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ [FONT=verdana,arial,helvetica]{65**[/FONT]

[SIZE=-1][Pickthal 27:65] Say (O Muhammad): None in the heavens and the earth knoweth the Unseen save Allah; and they know not when they will be raised (again).[/SIZE]
So that solves all the mystery. When Prophet(Pbuh) himself is saying and this is documented
hardly there is any ground to further add something into it.

babadeena

Minister (2k+ posts)
people here share information,.you can like it ,thank it or if you disagree you can dislike it.but,insulting others views and aqaidhs is very bad.anyone who post a thread here is not imposing anything on anyone.especially quoting "quranic translation".merely just to insult others and to impose your point of view or aqeedah is not a good practice.quoting quranic verses without reference to the contextand their well known explaination,just using them as bullets and missiles to hit eachother,is this what you have learned from quran and ahadith,i really feel sorry for such people.
More than once said on this Board, anyone who will try to twist Quranic verses will be
opposed and replied to. People should learn to live with it.

pathseeker

[MENTION=7169]babadeena[/MENTION] , dear you are muslim i am kafir,ab khush.by the way jis ayat ki aap baat kar rahay ho us ki translation to main nay paste hi nahi ki thi...............

pathseeker

[MENTION=7169]babadeena[/MENTION],LO JI AAP NAY TO SARA MASLA HI SOLVE KER DIA JAB IL-E-GHAIB HAI HI NAHI TO JHAGRA KIS BAAT KA.
There is no such thing "ELIM" OF GHAIB.
WAISAY DEAR IS AYAT MAIN "QUL LA YA'ALAMU" HAI IS MAIN "YA'ALAMU" KA KIA MEANING HAI?
[Pickthal 27:65] Say (O Muhammad): None in the heavens and the earth knoweth the Unseen save Allah; and they know not when they will be raised (again).
YA PHIR OPER KI ENGLISH TRANSLATION MAIN" knoweth" KA MATLAB BATA DAIN

JO MAIN KAR RAHA HUN IS KO KEHTE HAIN BAAL KI KHAAL UTARANA YANI AAP KI NAQL.SORRY FOR THIS ACT,ANY WAYS YOU ARE MY BROTHER

samar

Minister (2k+ posts)
There is no such thing "ELIM" OF GHAIB. Can someone give me any verse
in Quran wherein the word "Elim-ul-Ghaib" is written as one word. Every where
it is stated as "Ghaib".
The second important thing is "to know Ghaib", which people are confusing themselves.
That is the attribute of Allah (SWT) and no one else. Even Prophet(pbuh) said it
categorically that:
قُلْ لَا يَعْلَمُ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ الْغَيْبَ إِلَّا اللَّهُ ۚ وَمَا يَشْعُرُونَ أَيَّانَ يُبْعَثُونَ {65**

[SIZE=-1][Pickthal 27:65] Say (O Muhammad): None in the heavens and the earth knoweth the Unseen save Allah; and they know not when they will be raised (again).[/SIZE]
So that solves all the mystery. When Prophet(Pbuh) himself is saying and this is documented
hardly there is any ground to further add something into it.

Baba deena sahab konsey quran ki baat kr rahey ho ?????????????????????

Musa a.s ore khizr a.s vala vakia kia quran me nhi parha ???????????

konsa ILM tha Khizr a.s k paaas ???????

phir takht e bilqees vala vakia nhi parha konsa Ilm tha Hazrat Asif bin Barkhia k paas ????????

Phir Hazrat Esa a.s k barey me nhi parha vo kesey logo ko bta detey they k aaj unhoon ne ghaoon me kia kia ore kia khaya ???????????

tumhain us ILM k honey se ikhtelaaf he ya uskey naam se ???????

Freedomlover

Minister (2k+ posts)
حضرت نعمت اللہ شاہ والی نے اپنی پیشگوئی می کہا تھا کے قبائلی علاقوں اور افغانستان کے مجاہدین ہندوستان کو فاتح کرینگے اسس وقت کے لہذ سے پاکستان بھی ہندوستان کا حصّہ تھا

22.jpg

24.jpg

Last edited:

Pakistani92

Senator (1k+ posts)
Re: English Translation of 800 Years Predictions - Hazrat Naimat ullah Shah Wali R.A. (by H.M Sarwar Nizami - 1972)

As a denier, after reading this it really feels good be denier:lol:.

hey man how did u manage to appear on this forum again............

welcome back though