کیا مڈ ٹرم الیکشن میں عمران خان کا مقابلہ آرمی جنرلوں سے ہو گا ؟

Senorita

Senator (1k+ posts)
Imran Khan is political history now.

Poor guy has nothing to sell in next elections


and .


Imran can not go against Generals ever again because
Army supported Imran unconditionally without any restrictions.

Problem is, Imran became Bajwa's pussy very early and started looking towards GHQ for every step of Administration.

And, 7 years of PTI's KPK Govt and 2 years of PTI Federal govt has provided enough material to intelligence files that will keep Imran's mouth shut for atleast 10 years.

Honestly, Imran does not have any plans to remain in politics once his this govt is over and for that he is ready to do every thing.

In a nut shell, in 22 years, Imran never had a political team. Hence, Boots had to make a team with trialed and tested political garbage which resulted in same as before.


In 2015, Imran sold his soul to the devil. Now, he dont own it.
 

mhafeez

Chief Minister (5k+ posts)
لگتا ہے تجھ حرامزادے کو پھر سے بےبے نے ڈانٹا ہے، کہ

کپتان کے شیرو، اور موٹو سے اپنی بُنڈ مروا کر آگئے ہو، اور بےبے کے لئے پھوجیوں کے سنِفر ڈاگز اپنے ساتھ نہیں لے کر گئے

گالیاں بکنے والوں پر لعنت
 

Senorita

Senator (1k+ posts)


In the beginning, establishment tried to give a false impression that Imran was in full control.

But, very soon, establishment realized its blunder and desperately tried to make key decisions based on FA Pass knowledge to give Imran Govt some strength. Soon, it also collapsed just like last 72 years !

Imran's videos will remain in political history as a
"joker" bigger then Altaf who had no control over his words, actions, and reactions................a total crackhead !
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Pehlay Army Gen ke matter mein SC ke Sou Moto par sara corrupt.bakao medias IK Gov ke janay ki batain Karnay laga.. phir L Baaz Molvi Diesel ke dharnay ke duran yaheeh thread statrted Kia kiya nae mantaq le Kar atey rehay.aj phir??
Pakistan ko jis trah loota gia.us ke baad hamay Kuch arsa mushklaat sehni ho gein.Jo qoum choro..dakao ko select karti rahi.seedhay rastey par Kuch tu pain ho gi..Any way..Army Estb.at least freely focusing on country hot border and foreign policies..IK mulk ko lootey ga nahi .
 
Last edited:

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)
? ??
جی جی جاری ان --- ریوڑ وچوں بار نکل کے اجے ہی کھلوتے ہوے آں جناب
حیدر ایمام نو میں ھمیشہ پڑھنا واں جناب --- تھوڑےےےےے جے سمجھدار انصافیاں وچوں حک اے



بس پڑھدہ ای آں........ گل سمجھ نئیں آندی​

Haider is one of the most outstanding writer on this forum. Not only that I admire his person, but I admire his writings and his depth on any given subject that he writes on.

اگر میری اوقات ہو تو چند ایک فقرے لکھ دیتا ہوں وگرنہ اس کے لکھے ہوئے پر ہی بصد شوق قناعت کر لیتا ہوں

او کھوتیا توں وی کدی کوئی اپنے دماغ دا استمعال کر کے لخیا کر . ایڈا وڈا تولا وجود تے لئی پھرنا ایں . بس کاپی پیسٹ تک اپنی دنیا محدود نہ کر پتر​

Stand tall and be counted. You are an educated and an intelligent patwari, not like a duffer hussain nawaz. I expect some positive contribution from you on this forum.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Aur Mazay wali baat ye ha ke Yahan IK ki zehani level ko compare Kia jaa raha ha..Nawaz and Zardari Tu aik clerk Bharti honey ke bhi qabal nahi they.lekan in ko pora exposed Karnay k lia zarori tha ke in ko khul Kar corruption Karnay di jati..aur aisa hi howa..warna Koi kh.ota hi Qaim A Sha ko CM Sindh.Gilani..Raja Pervaiz ko PM banata..Nawaz ne apnay poray corrupt tabbar ko hakomat mein rakha howa tha.. back par sab kaam Nawaz Showbaz aur in ki family hi karwati thi..
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)

بس پڑھدہ ای آں........ گل سمجھ نئیں آندی​

Haider is one of the most outstanding writer on this forum. Not only that I admire his person, but I admire his writings and his depth on any given subject that he writes on.

اگر میری اوقات ہو تو چند ایک فقرے لکھ دیتا ہوں وگرنہ اس کے لکھے ہوئے پر ہی بصد شوق قناعت کر لیتا ہوں

او کھوتیا توں وی کدی کوئی اپنے دماغ دا استمعال کر کے لخیا کر . ایڈا وڈا تولا وجود تے لئی پھرنا ایں . بس کاپی پیسٹ تک اپنی دنیا محدود نہ کر پتر​

Stand tall and be counted. You are an educated and an intelligent patwari, not like a duffer hussain nawaz. I expect some positive contribution from you on this forum.
ڈاکٹر صاحب میں کدے وی سجھدار نہیں ہو سکنا - جدوں تک "آے گا عمران گانے" اتے باندر بن کے نچنا نہیں - نہ میری عقل کامل نہ ایمان --- ماڈرن اسلام نا اہم رکن اے جناب عمران خان اتے وی ایمان لے کے آنا

باقی حیدر ایمام نے لکھنے نی صلاحیت نا اعتراف پہلے وی کر چکیا واں جناب
 

mhafeez

Chief Minister (5k+ posts)
گنج پور کے رنڈی خانوں کی پیداوار پر اللہ کی لعنت


وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال: قَالَ رَسُوْ لُ الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ :سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ وَقِتَالُهُ كُفْرٌ [متفق علیه]
’’ حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ مسلمان کو گالی دینا فسوق (نافرمانی) ہے اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
تشریح:
1مسلمان کو گالی دینا اللہ کے حکم کی نافرمانی ہے، مقابلے میں بھی گالی دینے سے پرہیز کرنا چاہیے، کیونکہ مقابلے میں بھی زیادتی سے بچنا مشکل ہے۔
2 اگر کوئی گالی دینے میں ابتدا کرے تو اس سے بدلا لینا جائز ہے، اگرچہ بہتر صبر ہے۔
﴿وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَئِكَ مَا عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ﴾ [الشوری:41]
’’ جو شخص ظلم کیے جانے کے بعد بدلا لے لے تو لوگوں پر کوئی گرفت نہیں۔‘‘
﴿وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ﴾ [الشوری: 41]
’’ اور جو شخص صبر کرے اور معاف کر دے تو یقینا یہ ہمت کا کام ہے۔‘‘
3 بدلا لینے میں شرط یہ ہے کہ صرف اتنی گالی دے جتنی اسے دی گئی ہے ، زیادتی نہ کرے اور نہ وہ بات کرے جو جھوٹ ہو ، اس صورت میں دونوں کا گناہ گالی ابتدا کرنے والے پر ہو گا۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
الْمُسْتَبَّانِ مَا قَالَا فَعَلَى الْبَادِئِ مَا لَمْ يَعْتَدِ الْمَظْلُومُ [مسلم: 2587]
’’ دو گالی گلوچ کرنے والے جو کچھ بھی کہیں اس کا گناہ پہل کرنے والے پر ہے، جب تک مظلوم زیادتی نہ کرے۔‘‘
اگر دونوں ہی ایک دوسرے پر جھوٹ باندھیں تو دونوں گناہ گار ہیں اگر چہ پہل کرنے والا پہل کا مجرم بھی ہے ، عیاض بن حمار رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ المستبان شیطانان یتہا تران ویتکاذبان‘‘ [صحیح ابن حبان: 5696]
’’ آپس میں گالی گلوچ کرنے والے دونوں شیطان ہیں کہ ایک دوسرے کے مقابلے میں بد زبانی کرتے ہیں اور ایک دوسرے پر جھوٹ باندھتے ہیں۔ ‘‘
4 ’’مسلمان کو گالی دینا فسق ہے۔‘‘
اس سے معلوم ہوا کہ کافر کو گالی دے سکتا ہے خصوصا جب وہ محارب (حالت جنگ میں) ہو، اس وقت اسے ذلیل کرنے کے لئے ایسے الفاظ استعمال کرنا جائز ہے، جیسا کہ عروہ بن مسعود نے حدیبیہ کے موقع پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے کہا تھا کہ آپ کے اردگرد ادھر ادھر لوگ جمع ہیں، جب جنگ ہوئی تو یہ سب بھاگ جائیں گے تو ابو بکر رضی اللہ عنہ نے اسے مخاطب کر کے فرمایا:
امْصُصْ بِبَظْرِ اللَّاتِ أَنَحْنُ نَفِرُّ عَنْهُ [ بخاری: 15]
’’ (جاؤ جا کر) لات کی شرم گاہ کو چوسو، کیا ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو چھوڑ کر بھاگ جائیں گے۔؟‘‘
5۔ ’’ اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
لڑائی کرنا گالی دینے سے سخت ہے، اس لیے اس پر حکم بھی سخت ہے۔
6۔ بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ کبیرہ گناہ کے ارتکاب سے انسان مومن نہیں رہتا بلکہ ملت اسلامیہ سے خارج ہو جاتا ہے ، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مسلمان سے لڑائی کو کفر قرار دیا ہے اور یہ بھی فرمایا:
لَا تَرْجِعُوا بَعْدِي كُفَّارًا يَضْرِبُ بَعْضُكُمْ رِقَابَ بَعْضٍ [ بخاری: 43]
’’میرے بعد دوبارہ کافر نہ ہو جانا کہ ایک دوسرے کی گردنیں مارنے لگو۔‘‘
خارجی لوگ کا یہی موقف ہے اور اسی بنا پر انہوں نے حضرت علی رضی اللہ عنہ اور دوسرے کئی لوگوں کو بزعم خویش کبیر کا مرتکب ہونے کی بنا پر کافر قرار دیا ، مگر ان احایث سے یہ مطلب نکلانا درست نہیں، بلکہ شریعت کے قواعد اور قرآن وحدیث کی صریح نصوص کے خلاف ہے۔
7 حقیقت یہ ہے کہ قرآن وحدیث میں کفر دو معنوں میں استعمال ہوا ہے ایک وہ کفر ہے جس سے مراد خروج عن الاسلام ہے اور جس کا مرتکب اسلام سے خارج اور ابدی جہنمی ہے، یہ کفر جحود اور بڑا کفر ہے، یعنی اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی بات ماننے سے انکار کر دینا۔ یہ جانتے ہوئے کہ یہ بات واقعی اللہ تعالی نے یا اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمائی ہے اور اس انکار کو درست سمجھنا۔
کفرکی دوسری اقسام امام بخاری رحمہ اللہ اور دوسرے ائمہ نے کفر دون کفر ’’بڑے کفر سے کم تر کفر قرار دیا ہے۔‘‘ یعنی اسلام میں رہ کر کفر کے کسی کام کو ارتکاب کرنا، اس کفر کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا۔ اس کی تفصیل یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اس فرمان کے مطابق
’’ ايمان كی ساٹھ یا ستر سے زیادہ شاخیں ہیں جن میں سب سے چھوٹی شاخ راستے سے تکلیف دہ چیز کو دور کر نا ہے اور حیا ایمان کی ایک شاخ ہے۔‘‘ [صحیح مسلم: 16]
ایمان کی ان تمام شاخوں کی ضد جتنے کام ہیں سب کفر کے کام ہیں، مگر کفر کے ہر کام کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا، مثلاً اگر کوئی شخص اسلام قبول کر لینے، توحید و رسالت کی شہادت ادا کرنے ، نماز قائم کرنے، زکاۃ ادا کرنے اور عملی طور پر اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے تابع فرمان ہو جانے کے بعد کسی گناہ مثلا قتل، زنا، چوری وغیرہ کا ارتکاب کرتا ہے ، مگر ان کاموں کو جائز نہیں سمجھتا ، نہ ہی اللہ اور اس کے رسول کی کسی بات کا انکار کرتا ہے تویہ شخص گناہ گار مسلم ہے یہ نہ اسلام سے خارج ہے نہ ابدی جہنمی۔ ہاں! اس نے جو گناہ کیا ہے وہ کفر ہے اور جاہلیت کا کام ہے ، اس لیے اس کے متعلق اگر کہیں کافر کا لفظ استعمال ہوا ہے تو اس کا معنی بھی کفر ہے کے کام کا ارتکاب کرنے والا ہے ، یہ نہیں کہ وہ ملت اسلام سے خارج ہےاور نہ یہ کہ وہ ہمیشہ جہنم میں رہے گا اور اس کے بخشش کی صورت نہیں
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)



وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال: قَالَ رَسُوْ لُ الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ :سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ وَقِتَالُهُ كُفْرٌ [متفق علیه]
’’ حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ مسلمان کو گالی دینا فسوق (نافرمانی) ہے اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
تشریح:
1مسلمان کو گالی دینا اللہ کے حکم کی نافرمانی ہے، مقابلے میں بھی گالی دینے سے پرہیز کرنا چاہیے، کیونکہ مقابلے میں بھی زیادتی سے بچنا مشکل ہے۔
2 اگر کوئی گالی دینے میں ابتدا کرے تو اس سے بدلا لینا جائز ہے، اگرچہ بہتر صبر ہے۔
﴿وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَئِكَ مَا عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ﴾ [الشوری:41]
’’ جو شخص ظلم کیے جانے کے بعد بدلا لے لے تو لوگوں پر کوئی گرفت نہیں۔‘‘
﴿وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ﴾ [الشوری: 41]
’’ اور جو شخص صبر کرے اور معاف کر دے تو یقینا یہ ہمت کا کام ہے۔‘‘
3 بدلا لینے میں شرط یہ ہے کہ صرف اتنی گالی دے جتنی اسے دی گئی ہے ، زیادتی نہ کرے اور نہ وہ بات کرے جو جھوٹ ہو ، اس صورت میں دونوں کا گناہ گالی ابتدا کرنے والے پر ہو گا۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
الْمُسْتَبَّانِ مَا قَالَا فَعَلَى الْبَادِئِ مَا لَمْ يَعْتَدِ الْمَظْلُومُ [مسلم: 2587]
’’ دو گالی گلوچ کرنے والے جو کچھ بھی کہیں اس کا گناہ پہل کرنے والے پر ہے، جب تک مظلوم زیادتی نہ کرے۔‘‘
اگر دونوں ہی ایک دوسرے پر جھوٹ باندھیں تو دونوں گناہ گار ہیں اگر چہ پہل کرنے والا پہل کا مجرم بھی ہے ، عیاض بن حمار رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ المستبان شیطانان یتہا تران ویتکاذبان‘‘ [صحیح ابن حبان: 5696]
’’ آپس میں گالی گلوچ کرنے والے دونوں شیطان ہیں کہ ایک دوسرے کے مقابلے میں بد زبانی کرتے ہیں اور ایک دوسرے پر جھوٹ باندھتے ہیں۔ ‘‘
4 ’’مسلمان کو گالی دینا فسق ہے۔‘‘
اس سے معلوم ہوا کہ کافر کو گالی دے سکتا ہے خصوصا جب وہ محارب (حالت جنگ میں) ہو، اس وقت اسے ذلیل کرنے کے لئے ایسے الفاظ استعمال کرنا جائز ہے، جیسا کہ عروہ بن مسعود نے حدیبیہ کے موقع پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے کہا تھا کہ آپ کے اردگرد ادھر ادھر لوگ جمع ہیں، جب جنگ ہوئی تو یہ سب بھاگ جائیں گے تو ابو بکر رضی اللہ عنہ نے اسے مخاطب کر کے فرمایا:
امْصُصْ بِبَظْرِ اللَّاتِ أَنَحْنُ نَفِرُّ عَنْهُ [ بخاری: 15]
’’ (جاؤ جا کر) لات کی شرم گاہ کو چوسو، کیا ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو چھوڑ کر بھاگ جائیں گے۔؟‘‘
5۔ ’’ اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
لڑائی کرنا گالی دینے سے سخت ہے، اس لیے اس پر حکم بھی سخت ہے۔
6۔ بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ کبیرہ گناہ کے ارتکاب سے انسان مومن نہیں رہتا بلکہ ملت اسلامیہ سے خارج ہو جاتا ہے ، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مسلمان سے لڑائی کو کفر قرار دیا ہے اور یہ بھی فرمایا:
لَا تَرْجِعُوا بَعْدِي كُفَّارًا يَضْرِبُ بَعْضُكُمْ رِقَابَ بَعْضٍ [ بخاری: 43]
’’میرے بعد دوبارہ کافر نہ ہو جانا کہ ایک دوسرے کی گردنیں مارنے لگو۔‘‘
خارجی لوگ کا یہی موقف ہے اور اسی بنا پر انہوں نے حضرت علی رضی اللہ عنہ اور دوسرے کئی لوگوں کو بزعم خویش کبیر کا مرتکب ہونے کی بنا پر کافر قرار دیا ، مگر ان احایث سے یہ مطلب نکلانا درست نہیں، بلکہ شریعت کے قواعد اور قرآن وحدیث کی صریح نصوص کے خلاف ہے۔
7 حقیقت یہ ہے کہ قرآن وحدیث میں کفر دو معنوں میں استعمال ہوا ہے ایک وہ کفر ہے جس سے مراد خروج عن الاسلام ہے اور جس کا مرتکب اسلام سے خارج اور ابدی جہنمی ہے، یہ کفر جحود اور بڑا کفر ہے، یعنی اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی بات ماننے سے انکار کر دینا۔ یہ جانتے ہوئے کہ یہ بات واقعی اللہ تعالی نے یا اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمائی ہے اور اس انکار کو درست سمجھنا۔
کفرکی دوسری اقسام امام بخاری رحمہ اللہ اور دوسرے ائمہ نے کفر دون کفر ’’بڑے کفر سے کم تر کفر قرار دیا ہے۔‘‘ یعنی اسلام میں رہ کر کفر کے کسی کام کو ارتکاب کرنا، اس کفر کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا۔ اس کی تفصیل یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اس فرمان کے مطابق
’’ ايمان كی ساٹھ یا ستر سے زیادہ شاخیں ہیں جن میں سب سے چھوٹی شاخ راستے سے تکلیف دہ چیز کو دور کر نا ہے اور حیا ایمان کی ایک شاخ ہے۔‘‘ [صحیح مسلم: 16]
ایمان کی ان تمام شاخوں کی ضد جتنے کام ہیں سب کفر کے کام ہیں، مگر کفر کے ہر کام کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا، مثلاً اگر کوئی شخص اسلام قبول کر لینے، توحید و رسالت کی شہادت ادا کرنے ، نماز قائم کرنے، زکاۃ ادا کرنے اور عملی طور پر اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے تابع فرمان ہو جانے کے بعد کسی گناہ مثلا قتل، زنا، چوری وغیرہ کا ارتکاب کرتا ہے ، مگر ان کاموں کو جائز نہیں سمجھتا ، نہ ہی اللہ اور اس کے رسول کی کسی بات کا انکار کرتا ہے تویہ شخص گناہ گار مسلم ہے یہ نہ اسلام سے خارج ہے نہ ابدی جہنمی۔ ہاں! اس نے جو گناہ کیا ہے وہ کفر ہے اور جاہلیت کا کام ہے ، اس لیے اس کے متعلق اگر کہیں کافر کا لفظ استعمال ہوا ہے تو اس کا معنی بھی کفر ہے کے کام کا ارتکاب کرنے والا ہے ، یہ نہیں کہ وہ ملت اسلام سے خارج ہےاور نہ یہ کہ وہ ہمیشہ جہنم میں رہے گا اور اس کے بخشش کی صورت نہیں

حفیظ صاحب اس شخص نے ایک لفظ نہیں پڑھنا - اس لئے پلیز چھوڑ دیں - اس کے لئے صرف دعا کرنا ضروری ہے
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Baqi main in sab users ko read Karta Raha ho..Kuch bhi nahi in ke pass siwaya idhar udhar bato ko aik jagah writing mein likh detay hain.Real reality ki Alf Bey Ka pta nahi..Pak Army se zayada janain qurban Sirf partition ke Duran howi thein..baqi tu sab Iqtdar ke mazay letay rehay..Kabhi Kisi be.. ghairat Nawaz.Zardari ke khandan ke Kisi farad ne border par Jaan qurban ki??Billo hajray Ka course karta Raha..Nawaz ke bubblo.. corruption ke niya tareeqay talsh kartay rehay..Yaheeh dastan ha in corrupt do khandano ki.. baqio ko bhi Dekh lo..L Baaz Molvi.aik Deen Farosh..ANP Ander se gh.ddar..Achakzae dharti maan Ka dushman..ham Tu in ki side ya batain Kar ke hi apni dharti maan se gha.dari Kar rehay Hain..IK ko Tu side par rakho..Jo kal vote ko izzat do ke slogans laga rehay they..aj apney zatti mufaad ke Lia talway chaat rehay hain..bahir bhag Kar jhoti barkain maar rehay hain..Billo wazartain offer Kar ke.peechay Beth Gia.. Sirf apnay Abbey k bahir janay Ka wait Kar raha ha..phir jalso mein logo ko befqoof banaya ga..
 

Tit4Tat

Minister (2k+ posts)
Baqi main in sab users ko read Karta Raha ho..Kuch bhi nahi in ke pass siwaya idhar udhar bato ko aik jagah writing mein likh detay hain.Real reality ki Alf Bey Ka pta nahi..Pak Army se zayada janain qurban Sirf partition ke Duran howi thein..baqi tu sab Iqtdar ke mazay letay rehay..Kabhi Kisi be.. ghairat Nawaz.Zardari ke khandan ke Kisi farad ne border par Jaan qurban ki??Billo hajray Ka course karta Raha..Nawaz ke bubblo.. corruption ke niya tareeqay talsh kartay rehay..Yaheeh dastan ha in corrupt do khandano ki.. baqio ko bhi Dekh lo..L Baaz Molvi.aik Deen Farosh..ANP Ander se gh.ddar..Achakzae dharti maan Ka dushman..ham Tu in ki side ya batain Kar ke hi apni dharti maan se gha.dari Kar rehay Hain..IK ko Tu side par rakho..Jo kal vote ko izzat do ke slogans laga rehay they..aj apney zatti mufaad ke Lia talway chaat rehay hain..bahir bhag Kar jhoti barkain maar rehay hain..Billo wazartain offer Kar ke.peechay Beth Gia.. Sirf apnay Abbey k bahir janay Ka wait Kar raha ha..phir jalso mein logo ko befqoof banaya ga..

Aap log army ku few generals say kiyo equal kartay hain, I have said this a 100,times here
Criticisms of few generals does not mean that army is bad
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)




وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال: قَالَ رَسُوْ لُ الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ :سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ وَقِتَالُهُ كُفْرٌ [متفق علیه]
’’ حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ مسلمان کو گالی دینا فسوق (نافرمانی) ہے اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
تشریح:
1مسلمان کو گالی دینا اللہ کے حکم کی نافرمانی ہے، مقابلے میں بھی گالی دینے سے پرہیز کرنا چاہیے، کیونکہ مقابلے میں بھی زیادتی سے بچنا مشکل ہے۔
2 اگر کوئی گالی دینے میں ابتدا کرے تو اس سے بدلا لینا جائز ہے، اگرچہ بہتر صبر ہے۔
﴿وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَئِكَ مَا عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ﴾ [الشوری:41]
’’ جو شخص ظلم کیے جانے کے بعد بدلا لے لے تو لوگوں پر کوئی گرفت نہیں۔‘‘
﴿وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ﴾ [الشوری: 41]
’’ اور جو شخص صبر کرے اور معاف کر دے تو یقینا یہ ہمت کا کام ہے۔‘‘
3 بدلا لینے میں شرط یہ ہے کہ صرف اتنی گالی دے جتنی اسے دی گئی ہے ، زیادتی نہ کرے اور نہ وہ بات کرے جو جھوٹ ہو ، اس صورت میں دونوں کا گناہ گالی ابتدا کرنے والے پر ہو گا۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
الْمُسْتَبَّانِ مَا قَالَا فَعَلَى الْبَادِئِ مَا لَمْ يَعْتَدِ الْمَظْلُومُ [مسلم: 2587]
’’ دو گالی گلوچ کرنے والے جو کچھ بھی کہیں اس کا گناہ پہل کرنے والے پر ہے، جب تک مظلوم زیادتی نہ کرے۔‘‘
اگر دونوں ہی ایک دوسرے پر جھوٹ باندھیں تو دونوں گناہ گار ہیں اگر چہ پہل کرنے والا پہل کا مجرم بھی ہے ، عیاض بن حمار رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ المستبان شیطانان یتہا تران ویتکاذبان‘‘ [صحیح ابن حبان: 5696]
’’ آپس میں گالی گلوچ کرنے والے دونوں شیطان ہیں کہ ایک دوسرے کے مقابلے میں بد زبانی کرتے ہیں اور ایک دوسرے پر جھوٹ باندھتے ہیں۔ ‘‘
4 ’’مسلمان کو گالی دینا فسق ہے۔‘‘
اس سے معلوم ہوا کہ کافر کو گالی دے سکتا ہے خصوصا جب وہ محارب (حالت جنگ میں) ہو، اس وقت اسے ذلیل کرنے کے لئے ایسے الفاظ استعمال کرنا جائز ہے، جیسا کہ عروہ بن مسعود نے حدیبیہ کے موقع پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے کہا تھا کہ آپ کے اردگرد ادھر ادھر لوگ جمع ہیں، جب جنگ ہوئی تو یہ سب بھاگ جائیں گے تو ابو بکر رضی اللہ عنہ نے اسے مخاطب کر کے فرمایا:
امْصُصْ بِبَظْرِ اللَّاتِ أَنَحْنُ نَفِرُّ عَنْهُ [ بخاری: 15]
’’ (جاؤ جا کر) لات کی شرم گاہ کو چوسو، کیا ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو چھوڑ کر بھاگ جائیں گے۔؟‘‘
5۔ ’’ اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
لڑائی کرنا گالی دینے سے سخت ہے، اس لیے اس پر حکم بھی سخت ہے۔
6۔ بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ کبیرہ گناہ کے ارتکاب سے انسان مومن نہیں رہتا بلکہ ملت اسلامیہ سے خارج ہو جاتا ہے ، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مسلمان سے لڑائی کو کفر قرار دیا ہے اور یہ بھی فرمایا:
لَا تَرْجِعُوا بَعْدِي كُفَّارًا يَضْرِبُ بَعْضُكُمْ رِقَابَ بَعْضٍ [ بخاری: 43]
’’میرے بعد دوبارہ کافر نہ ہو جانا کہ ایک دوسرے کی گردنیں مارنے لگو۔‘‘
خارجی لوگ کا یہی موقف ہے اور اسی بنا پر انہوں نے حضرت علی رضی اللہ عنہ اور دوسرے کئی لوگوں کو بزعم خویش کبیر کا مرتکب ہونے کی بنا پر کافر قرار دیا ، مگر ان احایث سے یہ مطلب نکلانا درست نہیں، بلکہ شریعت کے قواعد اور قرآن وحدیث کی صریح نصوص کے خلاف ہے۔
7 حقیقت یہ ہے کہ قرآن وحدیث میں کفر دو معنوں میں استعمال ہوا ہے ایک وہ کفر ہے جس سے مراد خروج عن الاسلام ہے اور جس کا مرتکب اسلام سے خارج اور ابدی جہنمی ہے، یہ کفر جحود اور بڑا کفر ہے، یعنی اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی بات ماننے سے انکار کر دینا۔ یہ جانتے ہوئے کہ یہ بات واقعی اللہ تعالی نے یا اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمائی ہے اور اس انکار کو درست سمجھنا۔
کفرکی دوسری اقسام امام بخاری رحمہ اللہ اور دوسرے ائمہ نے کفر دون کفر ’’بڑے کفر سے کم تر کفر قرار دیا ہے۔‘‘ یعنی اسلام میں رہ کر کفر کے کسی کام کو ارتکاب کرنا، اس کفر کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا۔ اس کی تفصیل یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اس فرمان کے مطابق
’’ ايمان كی ساٹھ یا ستر سے زیادہ شاخیں ہیں جن میں سب سے چھوٹی شاخ راستے سے تکلیف دہ چیز کو دور کر نا ہے اور حیا ایمان کی ایک شاخ ہے۔‘‘ [صحیح مسلم: 16]
ایمان کی ان تمام شاخوں کی ضد جتنے کام ہیں سب کفر کے کام ہیں، مگر کفر کے ہر کام کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا، مثلاً اگر کوئی شخص اسلام قبول کر لینے، توحید و رسالت کی شہادت ادا کرنے ، نماز قائم کرنے، زکاۃ ادا کرنے اور عملی طور پر اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے تابع فرمان ہو جانے کے بعد کسی گناہ مثلا قتل، زنا، چوری وغیرہ کا ارتکاب کرتا ہے ، مگر ان کاموں کو جائز نہیں سمجھتا ، نہ ہی اللہ اور اس کے رسول کی کسی بات کا انکار کرتا ہے تویہ شخص گناہ گار مسلم ہے یہ نہ اسلام سے خارج ہے نہ ابدی جہنمی۔ ہاں! اس نے جو گناہ کیا ہے وہ کفر ہے اور جاہلیت کا کام ہے ، اس لیے اس کے متعلق اگر کہیں کافر کا لفظ استعمال ہوا ہے تو اس کا معنی بھی کفر ہے کے کام کا ارتکاب کرنے والا ہے ، یہ نہیں کہ وہ ملت اسلام سے خارج ہےاور نہ یہ کہ وہ ہمیشہ جہنم میں رہے گا اور اس کے بخشش کی صورت نہیں

بندے میں کچھ تو شرم و حیا ہونی چاہیے کہ نہیں ؟
آپ کو یاد ہے کہ میں نے آپ کی توجہ گالی گلوچ کرنے والے نونی ممبران کی طرف دلائی تھی ؟ آپ اس وقت "مجھے کیا " بول کر سائیڈ پر ہو لئے تھے
اگر ہو سکے تو اپنی یہ پوسٹ ان کو بھی کر دیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
حفیظ صاحب اس شخص نے ایک لفظ نہیں پڑھنا - اس لئے پلیز چھوڑ دیں - اس کے لئے صرف دعا کرنا ضروری ہے
پہلے نونی گالی گلوچ کرنے والوں کو تو سدھار لو پھر ان کی طرف بھی توجہ کر لینا
یہ نہ سمجھنا کہ میں ان لوگوں کی حمایت کر رہا ہوں لیکن یہ حقیقت ہے کہ گالی گلوچ تمہاری طرف سے ہی شروع ہوا تھا
 

mhafeez

Chief Minister (5k+ posts)


بندے میں کچھ تو شرم و حیا ہونی چاہیے کہ نہیں ؟
آپ کو یاد ہے کہ میں نے آپ کی توجہ گالی گلوچ کرنے والے نونی ممبران کی طرف دلائی تھی ؟ آپ اس وقت "مجھے کیا " بول کر سائیڈ پر ہو لئے تھے
اگر ہو سکے تو اپنی یہ پوسٹ ان کو بھی کر دیں

میں نے کبھی نونی ممبران کی گالی گلوچ کی حوصلہ افزائی نہیں کی ، ادھر تقریباً ہر انصافی گالیوں پر لائیک دیتا ہے
 

3rd_Umpire

Chief Minister (5k+ posts)



وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال: قَالَ رَسُوْ لُ الله صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ :سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ وَقِتَالُهُ كُفْرٌ [متفق علیه]
’’ حضرت ابن مسعود رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ مسلمان کو گالی دینا فسوق (نافرمانی) ہے اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
تشریح:
1مسلمان کو گالی دینا اللہ کے حکم کی نافرمانی ہے، مقابلے میں بھی گالی دینے سے پرہیز کرنا چاہیے، کیونکہ مقابلے میں بھی زیادتی سے بچنا مشکل ہے۔
2 اگر کوئی گالی دینے میں ابتدا کرے تو اس سے بدلا لینا جائز ہے، اگرچہ بہتر صبر ہے۔
﴿وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولَئِكَ مَا عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ﴾ [الشوری:41]
’’ جو شخص ظلم کیے جانے کے بعد بدلا لے لے تو لوگوں پر کوئی گرفت نہیں۔‘‘
﴿وَلَمَنْ صَبَرَ وَغَفَرَ إِنَّ ذَلِكَ لَمِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ﴾ [الشوری: 41]
’’ اور جو شخص صبر کرے اور معاف کر دے تو یقینا یہ ہمت کا کام ہے۔‘‘
3 بدلا لینے میں شرط یہ ہے کہ صرف اتنی گالی دے جتنی اسے دی گئی ہے ، زیادتی نہ کرے اور نہ وہ بات کرے جو جھوٹ ہو ، اس صورت میں دونوں کا گناہ گالی ابتدا کرنے والے پر ہو گا۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
الْمُسْتَبَّانِ مَا قَالَا فَعَلَى الْبَادِئِ مَا لَمْ يَعْتَدِ الْمَظْلُومُ [مسلم: 2587]
’’ دو گالی گلوچ کرنے والے جو کچھ بھی کہیں اس کا گناہ پہل کرنے والے پر ہے، جب تک مظلوم زیادتی نہ کرے۔‘‘
اگر دونوں ہی ایک دوسرے پر جھوٹ باندھیں تو دونوں گناہ گار ہیں اگر چہ پہل کرنے والا پہل کا مجرم بھی ہے ، عیاض بن حمار رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:
’’ المستبان شیطانان یتہا تران ویتکاذبان‘‘ [صحیح ابن حبان: 5696]
’’ آپس میں گالی گلوچ کرنے والے دونوں شیطان ہیں کہ ایک دوسرے کے مقابلے میں بد زبانی کرتے ہیں اور ایک دوسرے پر جھوٹ باندھتے ہیں۔ ‘‘
4 ’’مسلمان کو گالی دینا فسق ہے۔‘‘
اس سے معلوم ہوا کہ کافر کو گالی دے سکتا ہے خصوصا جب وہ محارب (حالت جنگ میں) ہو، اس وقت اسے ذلیل کرنے کے لئے ایسے الفاظ استعمال کرنا جائز ہے، جیسا کہ عروہ بن مسعود نے حدیبیہ کے موقع پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے کہا تھا کہ آپ کے اردگرد ادھر ادھر لوگ جمع ہیں، جب جنگ ہوئی تو یہ سب بھاگ جائیں گے تو ابو بکر رضی اللہ عنہ نے اسے مخاطب کر کے فرمایا:
امْصُصْ بِبَظْرِ اللَّاتِ أَنَحْنُ نَفِرُّ عَنْهُ [ بخاری: 15]
’’ (جاؤ جا کر) لات کی شرم گاہ کو چوسو، کیا ہم آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو چھوڑ کر بھاگ جائیں گے۔؟‘‘
5۔ ’’ اور اس سے لڑائی کرنا کفر ہے۔‘‘
لڑائی کرنا گالی دینے سے سخت ہے، اس لیے اس پر حکم بھی سخت ہے۔
6۔ بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ کبیرہ گناہ کے ارتکاب سے انسان مومن نہیں رہتا بلکہ ملت اسلامیہ سے خارج ہو جاتا ہے ، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے مسلمان سے لڑائی کو کفر قرار دیا ہے اور یہ بھی فرمایا:
لَا تَرْجِعُوا بَعْدِي كُفَّارًا يَضْرِبُ بَعْضُكُمْ رِقَابَ بَعْضٍ [ بخاری: 43]
’’میرے بعد دوبارہ کافر نہ ہو جانا کہ ایک دوسرے کی گردنیں مارنے لگو۔‘‘
خارجی لوگ کا یہی موقف ہے اور اسی بنا پر انہوں نے حضرت علی رضی اللہ عنہ اور دوسرے کئی لوگوں کو بزعم خویش کبیر کا مرتکب ہونے کی بنا پر کافر قرار دیا ، مگر ان احایث سے یہ مطلب نکلانا درست نہیں، بلکہ شریعت کے قواعد اور قرآن وحدیث کی صریح نصوص کے خلاف ہے۔
7 حقیقت یہ ہے کہ قرآن وحدیث میں کفر دو معنوں میں استعمال ہوا ہے ایک وہ کفر ہے جس سے مراد خروج عن الاسلام ہے اور جس کا مرتکب اسلام سے خارج اور ابدی جہنمی ہے، یہ کفر جحود اور بڑا کفر ہے، یعنی اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی کوئی بات ماننے سے انکار کر دینا۔ یہ جانتے ہوئے کہ یہ بات واقعی اللہ تعالی نے یا اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمائی ہے اور اس انکار کو درست سمجھنا۔
کفرکی دوسری اقسام امام بخاری رحمہ اللہ اور دوسرے ائمہ نے کفر دون کفر ’’بڑے کفر سے کم تر کفر قرار دیا ہے۔‘‘ یعنی اسلام میں رہ کر کفر کے کسی کام کو ارتکاب کرنا، اس کفر کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا۔ اس کی تفصیل یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اس فرمان کے مطابق
’’ ايمان كی ساٹھ یا ستر سے زیادہ شاخیں ہیں جن میں سب سے چھوٹی شاخ راستے سے تکلیف دہ چیز کو دور کر نا ہے اور حیا ایمان کی ایک شاخ ہے۔‘‘ [صحیح مسلم: 16]
ایمان کی ان تمام شاخوں کی ضد جتنے کام ہیں سب کفر کے کام ہیں، مگر کفر کے ہر کام کے ارتکاب سے آدمی ایمان سے خارج نہیں ہوتا، مثلاً اگر کوئی شخص اسلام قبول کر لینے، توحید و رسالت کی شہادت ادا کرنے ، نماز قائم کرنے، زکاۃ ادا کرنے اور عملی طور پر اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے تابع فرمان ہو جانے کے بعد کسی گناہ مثلا قتل، زنا، چوری وغیرہ کا ارتکاب کرتا ہے ، مگر ان کاموں کو جائز نہیں سمجھتا ، نہ ہی اللہ اور اس کے رسول کی کسی بات کا انکار کرتا ہے تویہ شخص گناہ گار مسلم ہے یہ نہ اسلام سے خارج ہے نہ ابدی جہنمی۔ ہاں! اس نے جو گناہ کیا ہے وہ کفر ہے اور جاہلیت کا کام ہے ، اس لیے اس کے متعلق اگر کہیں کافر کا لفظ استعمال ہوا ہے تو اس کا معنی بھی کفر ہے کے کام کا ارتکاب کرنے والا ہے ، یہ نہیں کہ وہ ملت اسلام سے خارج ہےاور نہ یہ کہ وہ ہمیشہ جہنم میں رہے گا اور اس کے بخشش کی صورت نہیں

پٹواری حرامزادوں کی سب سے بڑی نشانی

منافقت کی' مکّے مدینے کی باتیں،، داڑھی
اور
دبا کر نوسربازی، چوریاں، اور ڈکیتیاں
 
Last edited:

PIND-WALA

Chief Minister (5k+ posts)
Ik could have taken the high road and not accepted the PM ship with this thin mandate but he accepted it now. Now its up to him to fix the issues.
Reg Bajwa extension , it will be very costly for the country. Thanks to CJ.
 

SaRashid

Minister (2k+ posts)
اپنی عاد ت کے مکمل برعکس عمران خان عزت سادات کو بچانے کی خاطر چپ رہنے میں عافیت سمجھی . خود بے عزتی جیھل لی مگر اپنے منصب کا خیال رکھا

حضرت صاحب، یہاں آپ نے عمران خان کی اندھی تقلید اور محبت میں ڈنڈی ماری ہے۔
جو شخص وزیراعظم ہوتے ہوئے بلاول کو بالواسطہ ہجڑا بولے، میڈم بلاول، پانی آتا ہے وغیرہ وغیرہ بول کر مذاق اڑائے۔ مخالفین کو چور ڈاکو بولے، اور طرح طرح کے القابات سے نوازے، ایسے شخص کی عزت سادات؟؟
یہ تو کوئی بہت ہی نیچ خاندان کا گھٹیا انسان ہے جو ہر اس شخص کو گندی زبان میں ذلیل کرتا ہے جو اس پر تنقید کرے یا اس کی مخالفت کرے۔
فوج کے خلاف زبان اس لیے نہیں کھول رہا کہ فوج کے پاس وہ تمام ویڈیو ثبوت ہوں گے جو عمران خان کو چند لمحوں میں ننگا کر سکتے ہیں۔
آپ کا کیا خیال ہے آئی ایس آئی اگر ججوں اور نیب چیئرمین کی سر سے پاؤں تک چومنے والی ویڈیوز بنا سکتی ہے تو نشے میں ڈوبے، مراد سعید کو بانہوں میں لیے ہوئے عمران نیازی کی ویڈیوز نہیں بنی ہوں گی؟
آپ کے خیال میں آئی ایس آئی کی جنرل رانی، پنکی پیرنی صاحبہ بنی گالہ میں گرم گرم توے پر روٹیاں ڈالنے گئی ہوئی ہیں؟؟