حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

Ahud khan

Senator (1k+ posts)

It is concoction
Pure Concotion

jisay tairi nani kay phpher kay daday kay hamsayay ka potra taira bhia laga
aisay hi Ali un Wali Allah Bhi Quran Say Sabt Ho Gaya ...


baat ssedhi si hey jub tum apney qutey bilon ka muaqbla hmarey wuliyon sey kertey hu tu jelous hu k is terah ki kharafaat kerna tumhara haq hey
keep on praising them ALLAH ney hadyat sey tu mahroom kerney ka elaan quran mien he ker diya hey aur hum tumhari halat dekh key enjoy kertey rahein gey
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

baat ssedhi si hey jub tum apney qutey bilon ka muaqbla hmarey wuliyon sey kertey hu tu jelous hu k is terah ki kharafaat kerna tumhara haq hey
keep on praising them ALLAH ney hadyat sey tu mahroom kerney ka elaan quran mien he ker diya hey aur hum tumhari halat dekh key enjoy kertey rahein gey


who did you refer to as Qutey Billay in your post
I do not want to make a wrong conclusion so better hear from you
if you are a Shia with conviction, I am sure you will have the courage to tell the truth ..
 

Ahud khan

Senator (1k+ posts)

who did you refer to as Qutey Billay in your post
I do not want to make a wrong conclusion so better hear from you
if you are a Shia with conviction, I am sure you will have the courage to tell the truth ..

Maviyah and yazid baghdadi etc etc etc a long list
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

یعنی آپکو اعتراض دو الفاظ پر تھا ٹھیک ہے میں ان دو الفاظ کو عربی والے لفظ ک ساتھ ہے استعمال کروں گا




پہلے ایک بات جو چل رہی ہے اسکو کلیر کرلیں


آپ نے کہا علان نہیں کیا بلکے شرط بھی بتائی


اس میں کوئی شرط نہیں ہے بلکے ایک طرح سے علان ہی ہے


ترجمہ
فرماتے تھے غم نہ کھا بیشک اللّٰہ ہمارے ساتھ ہے




اب اس میں غم نہ کھانا تو کوئی شرط نہ تھی بلکے تسلی دی گئی تھی


اس میں یہ بات نہیں بنتی کے غم نہ کرو گے تو ہی الله تمھارے ساتھ ہے ورنہ نہیں
ں


آپ نے پھر سے اپنے دعوے لکھ دیے کوئی ثبوت نہیں دیا


آپ نے صَاحِبِهِ سے ان کو رفیق ثابت کرنے کی کوشش کی لیکن ناکام رہے
آپ نے اس غم کو موسیٰ کے ڈر سے ملانے کی کوشش کی لیکن ناکام رہے
آپ نے کہا کہ الله نے حضرت ابو بکر پر سَكِينَتَهُ اتاری لیکن یہ دعوا بھی باطل نکلا




اور اب آپ نے ایک مثال دی کہ


جیسے کا آپ کسی کو کہیں کے


آپ فکر نہ کریں آپ کی تکلیف ختم ہو جائے گی


تو اس میں آپ کا مطلب یہ ہرگز نہیں ہوتا کا اگر فکر کی تو تکلیف نہیں جائے گی


تو جناب اب اپ کو یہ بات واضح ہو گئی ہو گی کے


آپ کی مثال اس آیت سے نہیں ملتی . کہ نبی پاک نے ایک بات سے منع کیا اور پھر تسلی دی کہ الله ہمارے ساتھ ہے
ایک مثال میں دیتا ہوں
فرض کریں آپ ایک ساتھی کے ساتھ جہاد پر جا رہے ہیں آپ کا ساتھی دشمن کو دیکھ کر ڈر جاتا ہے تو آپ اسے کہتے ہیں کہ
غم نہ کر الله ہمارے ساتھ ہے
تو اب یہ اس ساتھ پر ہے کہ وہ واقعی ڈرنا چھوڑ دیتا ہے تو الله اس کے ساتھ ہے
لیکن اگر بدستور ڈرتا رہتا ہے تو آپ کی تسلی بے کار گئی


تو اب آپ مجھے ثبوت دیں کہ کیا واقعی غم کرنا چھوڑ دیا تھا . کیا کافروں کو انہوں نے بھگایا یا الله نے نہ دیدہ گروہ سے بھگایا . کیا تسکین ان پر نازل ہوئی یا نبی پر؟


ایک اور مثال لیں . آپ اپنے دوست کے ساتھ کسی غیر مسلم کے پاس جاتے ہیں وہاں اسے اسلام پر قائل کرنے کی کوشش کرتے ہیں آپ کا دوست غصے میں آ جاتا ہے اور غیر مسلم کو برا بھلا کہنا شروع کر دیتا ہے تو آپ اس سے کہتے ہیں کہ
غصہ نہ کر الله ہمارے ساتھ ہے
تو یہ ایک حکمیا بات ہے اور ساتھ میں حکم کی وضاحت ہے
تو اگر آپ کا دوست واقعی میں غصہ کرنا چھوڑ دے تو الله اس کے ساتھ ورنہ تسلی بے کار


اسی طرح
غم نہ کر ، ایک حکم ہے
الله ہمارے ساتھ = غم نہ کرنے کی وجہ


الله ہمارے ساتھ ہے اور ہمارے ساتھ کہہ کر حضورpbuh کا حضرت ابو بکر راضی الله عنہ اپنے ساتھ شامل کرنے کی بات پر کوئی شرط نہیں تھی بلکے رسول الله pbuh نے ایک بات بتائی تھی اور انکی بتائی ہوئی کوئی بات غیر حقیقی یا غلط نہیں ہو سکتی

اور اس میں شک کی گنجائش نہی


اگر آپ کے مطابق الله ہمیشہ کے لئے حضرت ابو بکر کے ساتھ ہو گیا تو اس سے یہ خیال پیدا ہوتا ہے کہ انہوں نے اس واقعے کے بعد اپنی وفات تک کبھی کوئی گناہ نہیں کیا . کیا آپ یہ دعوا کرتے ہیں؟
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Maviyah and yazid baghdadi etc etc etc a long list


Finally the mask worn by you needed to be taken off. So I am following this thread and I see 3 or 4 jerks writing bs against one person. So much so that when they did not have the answer they resorted to using telgo, chinese, greek literally anything to change the subject. This just tells me that Pakistani shia has failed and now you need to contact irani mullah but remember that Irani mullahs have fared very poorly themselves when confronted for proof. So good luck.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
he role of Abubakr(ra) in marriage of Ali(ra) and Fatima(ra)

We read in Shia scholar, Shaikh Tusis book Amali: The Prophet gave money to Abu Bakr and said Bring clothes and other things needed for Fatima, and sent with him Ammar bin Yasir and some other Sahaba. Then they went to market, whatever they wanted to buy, they would first show it to Abu Bakr. After he agreed , than only that thing would be purchased. (Afterwards thing purchased are mentioned). Then they purchased the things , Abu Bakr took few things, the other companions took the other things and came back to the Prophet (s) and showed the things they bought to him. He checked the things and said May Allah put blessings in it for the Ahlel Bayt.

We read in Kitaab al Amalee by Abu Jafar al Towsee (a shiah scholar and writer) that Ali bin Abi Taalib informed that Abu Bakr and Umar were responsible for his marriage to the Prophets daughter Fatimah!

Al Dahaaq bin Muzahim said: I heard Ali bin Abi Taalib mention: I was visited by Abu Bakr and Umar, and they said to me during their visit: Why dont you approach the Prophet (may the peace and blessings of Allah be upon him) and request to marry his daughter Fatimah? I did as they suggested and when I entered upon the Prophet (may the peace and blessings of Allah be upon him), he smiled and said: What has brought you here oh Ali? I then mentioned to him my nearness (in relation) to him and my early acceptance of Islam. I also mentioned my support and assistance of him. He agreed with my statement, at which point I said: Would you marry me to Fatimah (Kitaab al Amalee vol.1 pg.38)


This is also mentioned in Mulla Baqir Majlisis book, Jila ul Ayun (Chapter the marriage of Fatima to Ali)

One day , Abu Bakr , Umar and Saad bin Muadh were sitting in the masjid nabwi. Abu Bakr said that the nobles of Quraish asked the Prophet (s) about the hand of Fatima (i.e they wanted to marry her), he replied that the matter of Fatima is with Allah, whomever He wills, He will marry her to him. And Ali hasnt talked to the Prophet (s) about this , and in my opinion, nothing is stopping Ali except poverty. Then Abu Bakr said to Umar and Muadh, stand up and lets go to Ali and convince him for asking the hand of Fatima , if poverty is stopping him, than we shall help him. Saad said You are absolutely correct O Abu Bakr. So they stood up and then went to Ali. Ali was not present at his home, He had gone to the garden of an Ansari to water it for wages. They reached there, Ali inquired the reason for their coming , upon which Abu Bakr said You have excelled others in good deeds and you are close to the Prophet (s) also, what is prohibiting you from asking the hand of Fatima. When Ali heard this, his eyes filled with tears. He said Who doesnt want to marry Fatima? But due to poverty, I feel shy to express my sentiments. So they convinced him for this matter and he agreed to go to the Prophet (s). Ali came back to his home, and then went towards the Prophet (s). (Jila ul Ayun, p. 122-123) ; Similar tradition is present in Bihar al Anwar , Vol. 10, p. 37-38.

The Prophet gave money to Abu Bakr and said Bring clothes and other things needed for Fatima, and sent with him Ammar bin Yasir and some other Sahaba. Then they went to market, whatever they wanted to buy, they would first show it to Abu Bakr. After he agreed , than only that thing would be purchased. (Afterwards thing purchased are mentioned). Then they purchased the things , Abu Bakr took few things, the other companions took the other things and came back to the Prophet (s) and showed the things they bought to him. He checked the things and said May Allah put blessings in it for the Ahlel Bayt


This is also mentioned in Jila ul Ayun, p. 126, chapter the marriage of Fatima to Ali, and in Manaqib ibn Shehr Ashoob, Vol. 4, p. 20.

Comment: These narrations taken from Shia books illustrates the tremendous love and concern present in the hearts of Abu Bakr and Umar for their young brother Ali, and how they intended all good for him by advising him to seek marriage to the Prophets daughter Fatimah.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Love and Respect of Ahlebayt(ra) for Abubakr(ra)


طلبة الرافضة من زيد ابن علي التبرؤ من أبو بكر و عمر فقال: إنهما وزيرا جدي, فقالوا له: إذا نرفضك, فقال لهم: إذهبوا فأنتم الرافضة.

The Rafidah amongst the Shia told Zaid ibn ‘Ali ibn al-Hussein (rah) during his revolution that he has to abandon the love of Abu Bakr and ‘Umar and he replied: “They are the Companions of my grandfather, they said to him: “Then we shall refuse you” so he said:”Go! for you are the Rejectionists(al-Rafidah).”[Tu’oun Rafidat al-Yaman fi Sahabat al-Rassul, p17 by Abu Nasr Muhammad ibn ‘Abdullah al-Imam and he said: SAHIH]




أنه دخل على علي بن أبي طالب في إمارته فقال: إني مررت بنفر يذكرون أبا بكر وعمر، يرون أنك تضمر لهما مثل ذلك، منهم عبد الله بن سبأ، فقال علي: مالي ولهذا الخبيث الأسود، ثم قال: معاذ الله أن أضمر لهما إلا الحسن الجميل، ثم أرسل إلى ابن سبأ فسيّره إلى المدائن،و قال: لا يساكنني في بلاد أبدا, ونهض إلى المنبر حتى إذا اجتمع الناس أثنى عليهما خيراً، ثم قال: أو لا يبلغني عن أحد يفضلني عليهما إلا جلدته حد المفتري




Suwaid ibn Ghaflah: I entered on ‘Ali ibn abi Talib during his emirate and said: “I passed by some folks who were talking about Abu Bakr and ‘Umar
and saying that you have a deep hatred for both of them, one of those folks is ‘Abdullah ibn Saba, ‘Ali said: “I do not understand this wicked black man(Ibn Saba), I seek refuge in Allah from this matter and I only have deep beautiful respect for them.” Then he sent after Ibn Saba and exiled him to al-Madaen(In Yemen) and said: “He will not live in the same land with me.” He then went to his Mimbar and when the people gathered he complimented both of them and said nothing but good things about them. then he said: “If it reaches me that anyone prefers me over them then I shall lash them as they do with the slandering liar.”[al-Khateeb made Takhreej for it in “al-Kifayah” p376 and said that Abu ‘Abdullah al-Boushanji graded it as Sahih, Abu Nasr Muhammad ibn ‘Abdullah al-Imam said in the commentary: It is narrated through other chains, it is Thabit.]





أجمع بنو فاطمة عليهم السلام على أن يقولوا في أبي بكر وعمر أحسن ما يكون من القول




From Jabir, from Mohammed bin Ali (Al-Baqir), “There is a consensus amoing the children of Fatima (as) to say the best possible praise for Abu Bakr and Omar.” (Fadha’il Al-Sahaba by Al-Daraqutni, p. 83)

سألت أبا جعفر محمد بن علي : هل كان أحد من أهل البيت يسب أبا بكر وعمر ؟ قال : معاذ الله بل يتولونهما ، ويستغفرون لهما ، ويترحمون عليهما



Fadha’il Al-Sahaba (p. 86), Jabir said: I asked Abu Ja’afar Mohammed bin Ali if anyone from ahlul bayt cursed Abu Bakr and Omar? He said: God-forbid! Rather, they follow them, pray for forgiveness to them, and ask for mercy for them.”






عن أبي سريحة سمعت عليا عليه السلام يقول على المنبر ألا إن أبا بكر أواه منيب القلب إلا إن عمر ناصح الله فنصحه
طبقات ابن سعد ، ج ۳ ص ۱۲۱ ، تذکرہ صدیق اکبرؓ





Abu Sariha said that I heard Ali saying on the pulpit “Indeed Abu Bakr was very kind hearted person and indeed Umar was a well wisher of God’s religion, hence Allah did good to him.(tabqat ibn saad, vol 3, page 121)




عن بسام بن عبدالله الصيرفي قال : سألت أباجعفر قلت : ماتقول في أبي بكر وعمر رضي الله عنهما ، فقال : والله إني لأتولاهما وأستغفر لهما وما أدركنا أحد من أهل بيتي إلا وهو يتولاهما . [ حسن ] .




From Bassam bin Abdullah al-Sayrafi: I asked Abu Ja’afar: What do you say about Abu bakr and ‘Umar may Allah be pleased with them? He replied: “By Allah I am loyal to them and I ask Allah to forgive them and we never met anyone from my family who was not loyal to them.” (Fadael al-Sahaba wa Manaqibihim wa Qawl Ba’adihim fi Ba’ad” by the famous scholar of Hadith al Darqutni)
Grading: Hasan.






عن عيسى بن دينار المؤذن مولى عمرو بن الحارث الخزاعي قال : سألت أباجعفر عن أبي بكر وعمر فقال : مسلمين رحمهما الله .
فقلت له : أتولاهما وأستغفر لهما .
فقال : نعم .
قلت : أتأمرني بذلك .
قال : نعم ثلاثاً ، فما أصابك فيهما فعلى عاتقي ، وقال بيده على عاتقيه ،
وقال : كان بالكوفة علي رضي الله عنه خمس سنين فما قال لهما إلا خيراً ولا قال لهما أبي إلا خيراً ولا أقول إلا خيراً . [ صحيح ] .






From Isa bin Dinar al-Muatthin the mawla of ‘Amro bin al-Harith al-Khuza’ee: I asked Abu Ja’afar about Abu bakr and ‘Umar and he answered: Muslims, may Allah have mercy on them.
I told him: Should I be loyal to them and ask Allah to forgive them?
He said: Yes.
I said: Do you order me to do so?
He said: Yes, Yes, Yes three times and I take responsibility for what I say.
He continued saying: Ali may Allah be pleased with him was in al-Kufa for five years and he always spoke good of them and so did my father and so do I.(Fadael al-Sahaba wa Manaqibihim wa Qawl Ba’adihim fi Ba’ad” by the famous scholar of Hadith al Darqutni)
Grading: Sahih.
 
Last edited:

drkhan22

Senator (1k+ posts)

آیت کا ترجمہ ملاحظہ کریں
اے رسول جو تجھ پر تیرے رب کی طرف سے اترا ہے اسے پہنچا دے اور اگر تو نے ایسا نہ کیا تو اس کی پیغمبری کا حق ادا نہیں کیا اور الله تجھے لوگوں سے بچائے گا بے شک الله کافروں کی قوم کو راستہ نہیں دکھاتا


اب آپ بتایں کہ ایسا کون سا حکم ہے جس کی وجہ سے نبی پاک کو انسانوں (کافروں +مسلمانوں) سے خطرہ تھا . یہاں صرف کافروں کا ذکر کیوں نہیں آیا ؟


ایک بات واضح کر دوں کہ ہمارے نزدیک قرآن کا ہر لفظ حکمت سے بھر پور ہے اور غور و خوص کے قابل ہے اب جب کہ آیات کا آپ اپنا ترجمہ بیان کر رہے ہیں اور میں اپنا تو پھر سچ جاننے کے لئے ہمیں ایک ایک لفظ پر تحقیق کرنی ہی ہو گی


Pehli bat to yay hay ke aap Baligh ( poncha den ) ko hukm keh ker aapne ko confuse ker rahe hen . Iss ka simple matlab (ager aap len ge) hay '' jo men wohee nazil kee hay ussay ussi tara ponchaa den''.Yahee mera sawaal hay aap se .... ( Tableegh ker dijiye, Pohncha dijiye, Bayan ker dijiye jo ALLAH ne aap per nazil kia hay).
Jahan tek khatray kee bat to mere bhai, pehle din se Mohmineen ko zulm ka nishana banaya gaya hay, Nabi SAW ko galay men rassi daal ker ghaseeta gaya, Zaleel or Ruswa kia gaya. Taif men pathar khanay parhay, Sahaba per zulm kee inteha kee gayee. Khud Nabi SAW ko apni jaan bacha ker Madeenay jana parha , or aap poochte hen khatra kon sa tha. Quran ko bayan kerne ke baad hamesha khatraa hee tha. ALLAH ne NABI SAW ko takeed kee aap dankay ki Chottt Apni tableegh karen, Aapki hifazat ALLAH karay ga. Chahay mushrikeen se ho ya Yahood o Nisara se.

Quran ke ik ik harf men hikmat hay sahee kaha. Lekin aap ko ye samjhna chayye jo Quran ke bunyadi aqaid hen unko Quran ne chupaa ker nahee rakha. Khulaa bayan kia hay, Toheed ko dekhen , Risalat ko dekhen, Khatme Nabooat ko dekhen, Wirasat ke qanoon ko le len, Hadood ke qanoon ko dekh len. Isliye baat samjhne kee ye hay aapke liye ke agar ham IMAMAT dhondh rahe hen to phir uss ko chupa nahee hona chayye lafzon men. Uss ka bayan sab se bara or sab se umda or sab se asaan lafzon men hona chayye. ALLAH ne kaha hay men ye quran asan kerd dia hay tumharay liye.

Let me ask you one question at a time my fried. Just to make things more clear now. Let get to the chase now.

1) Jis tara ALLAH ne Quran men Ibrahim AS , Ishaq AS or Yaqoob AS ko Imam hone bayan kia hay ....... ALI, Hassan, Hussain RA ka bayan kion nahee kia ?????? Halanke Yahoodion ke aima se ummat e Muhammadia ke imam ka ziker ziada banta hay ??? Quran hamaray liye hay. Aisa kion hay ???? Kion ??

Abh iss ka jawab den phir aagya chalen gay.
 
Last edited:

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)


اس کا مطلب نبی تسلی دے رہے تھے کیوں کے صاحب پریشان تھے خوفزدہ تھے اللہ اور اس کے رسول کی ضمانت سے یقین متزلزل تھا اسی لئے تسلی دی جای جا رھی تھی اور اس قدر قابل ذکر تسلی تھی کے اس کا بیان قرآن میں ضروری سمھجا گیا دوسری طرف ایک بندے کو اپنے بستر پے چھوڑ کے اے جو دشمنوں میں گھرا مزے سے سو رہا تھا بغیر تسلی کے


میں فلحال اس بات پر بحث نہیں کروں گا کے پریشانی کیا تھی


حضور نے تسلی دی اور الله کے ساتھ کا علان بھی کر دیا یہ مرکزی بات ہے
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

آپ نے پھر سے اپنے دعوے لکھ دیے کوئی ثبوت نہیں دیا


آپ نے صَاحِبِهِ سے ان کو رفیق ثابت کرنے کی کوشش کی لیکن ناکام رہے
آپ نے اس غم کو موسیٰ کے ڈر سے ملانے کی کوشش کی لیکن ناکام رہے
آپ نے کہا کہ الله نے حضرت ابو بکر پر سَكِينَتَهُ اتاری لیکن یہ دعوا بھی باطل نکلا




اور اب آپ نے ایک مثال دی کہ


آپ کی مثال اس آیت سے نہیں ملتی . کہ نبی پاک نے ایک بات سے منع کیا اور پھر تسلی دی کہ الله ہمارے ساتھ ہے
ایک مثال میں دیتا ہوں
فرض کریں آپ ایک ساتھی کے ساتھ جہاد پر جا رہے ہیں آپ کا ساتھی دشمن کو دیکھ کر ڈر جاتا ہے تو آپ اسے کہتے ہیں کہ
غم نہ کر الله ہمارے ساتھ ہے
تو اب یہ اس ساتھ پر ہے کہ وہ واقعی ڈرنا چھوڑ دیتا ہے تو الله اس کے ساتھ ہے
لیکن اگر بدستور ڈرتا رہتا ہے تو آپ کی تسلی بے کار گئی


تو اب آپ مجھے ثبوت دیں کہ کیا واقعی غم کرنا چھوڑ دیا تھا . کیا کافروں کو انہوں نے بھگایا یا الله نے نہ دیدہ گروہ سے بھگایا . کیا تسکین ان پر نازل ہوئی یا نبی پر؟


ایک اور مثال لیں . آپ اپنے دوست کے ساتھ کسی غیر مسلم کے پاس جاتے ہیں وہاں اسے اسلام پر قائل کرنے کی کوشش کرتے ہیں آپ کا دوست غصے میں آ جاتا ہے اور غیر مسلم کو برا بھلا کہنا شروع کر دیتا ہے تو آپ اس سے کہتے ہیں کہ
غصہ نہ کر الله ہمارے ساتھ ہے
تو یہ ایک حکمیا بات ہے اور ساتھ میں حکم کی وضاحت ہے
تو اگر آپ کا دوست واقعی میں غصہ کرنا چھوڑ دے تو الله اس کے ساتھ ورنہ تسلی بے کار


اسی طرح
غم نہ کر ، ایک حکم ہے
الله ہمارے ساتھ = غم نہ کرنے کی وجہ


اگر آپ کے مطابق الله ہمیشہ کے لئے حضرت ابو بکر کے ساتھ ہو گیا تو اس سے یہ خیال پیدا ہوتا ہے کہ انہوں نے اس واقعے کے بعد اپنی وفات تک کبھی کوئی گناہ نہیں کیا . کیا آپ یہ دعوا کرتے ہیں؟


دعوا نہیں ہے قرآن کے الفاظ ہیں


فرماتے تھے غم نہ کھا بیشک اللّٰہ ہمارے ساتھ ہے


آپ ثابت کریں کے یہ شرط ہے


میں نے جتنی باتیں کی اس پر قائم ہوں


مگر فلحال صرف اس ایک بات پر آپکی توجہ مرکوز رکھنا چاہتا ہوں


ورنہ حضرت موسیٰ والی آیات پر اپکا بچگانہ دلیل کے لفظ اور ہے اسلئے ایک جیسی بات نہیں مضحکہ خیز ہیں


++++++++++++++++++++++


یہ بات آپ بھی مانتے ہیں کے رسول اللهpbuh تسلی دے رہے تھے


میں پھر آپ سے درخواست کروں گا کے اس بات پر غور کریں کے تسلی دی کیسے جاتی ہے


کسی کی پریشانی ختم کرنے کے لئے اسکو ایک وجہ بتائی جاتی ہے کے اس لئے پریشان مت ہو


غم مت کرو کیوں کے الله ہمارے ساتھ ہے


رسول الله pbuh حکم نہیں دے رہے تھے تسلی دے رہے تھے


کی غم اسلئے مت کرو کیوں کے الله ہمارے ساتھ ہے


گناہ سے پاک صرف نبی pbuh ہوتا ہے


لکن عشرہ مبشرہ کے بارے میں تو آپ واقف ہی ہوں گے


عید کے دنوں میں اگر جواب لیٹ ہوجاے تو برا مت جانے گا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Pehli bat to yay hay ke aap Baligh ( poncha den ) ko hukm keh ker aapne ko confuse ker rahe hen . Iss ka simple matlab (ager aap len ge) hay '' jo men wohee nazil kee hay ussay ussi tara ponchaa den''.Yahee mera sawaal hay aap se .... ( Tableegh ker dijiye, Pohncha dijiye, Bayan ker dijiye jo ALLAH ne aap per nazil kia hay).
Jahan tek khatray kee bat to mere bhai, pehle din se Mohmineen ko zulm ka nishana banaya gaya hay, Nabi SAW ko galay men rassi daal ker ghaseeta gaya, Zaleel or Ruwa kia gaya. Taif men pathar khanay parhay, Sahaba per zulm kee inteha kee gayee. Khud Nabi SAW ko apni jaan bacha ker Madeenay jana parha , or aap poochte hen khatra kon sa tha. Quran ko bayan kerne ke baad hamesha khatraa he tha. ALLAH ne NABI SAW ko takeed kee aap dankay ki Chottt Apni tableegh karen, Aapki hifazat ALLAH karay ga. Chahay mushrikeen se ho ya Yahood o Nisara se.

Quran ke ik ik harf men hikmat hay sahee kaha. Lekin aap ko ye samjhna chayye jo Quran ke bunyadi aqaid hen unko Quran ne chupaa ker nahee rakha. Khulaa bayan kia hay, Toheed ko dekhen , Risalat ko dekhen, Khatme Nabooat ko dekhen, Wirasat ke qanoon ko le len, Hadood ke qanoon ko dekh len. Isliye baat samjhne kee ye hay aapke liye ke agar ham IMAMAT dhondh rahe hen to phir uss ko chupa nahee hona chayye lafzon men. Uss ka bayan sab se bara or sab se umda or sab se asaan lafzon men hona chayye. ALLAH ne kaha hay men ye quran asan kerd dia hay tumharay liye.

Let me ask you one question at a time my fried. Just to make things more clear now. Let get to the chase now.

1) Jis tara ALLAH ne Quran men Ibrahim AS , Ishaq AS or Yaqoob AS ko Imam hone bayan kia hay ....... ALI, Hassan, Hussain RA ka bayan kion nahee kia ?????? Halanke Yahoodion ke aima se ummat e uhammadia ke imam ka ziker ziada banta hay ??? Quran hamaray liye hay. Aisa kion hay ???? Kion ??

Abh iss ka jawab den phir aagya chalen gay.

آپ نے میرا سوال غور سے نہیں پڑھا
میں نے سوال کیا ہے کہ الله نے یہ کیوں کہا کہ میں تمھیں لوگوں سے بچا لوں گا . الناس میں سارے انسان بشمول مسلمان ، کافر آتے ہیں . جیسا کہ الله نے خود کو رب الناس کہا ہے مطلب سب انسانوں کا رب
آپ نے جو مثالیں دیں ان میں کافروں کا دکھ پوھنچانا ثابت ہو رہا ہے . لیکن مسلمانوں کا نہیں
میرا سوال یہ ہے کہ قرآن کا وہ حصہ دیکھائیں جس کی وجہ سے مسلمان بھی نبی پاک کے دشمن بن گئے تا کہ اس آیت کا مطلب واضح ہو جائے
آپ کی آسانی کے لئے آیت کا وہ حصہ دوبارہ لکھ رہا ہوں
وَاللَّـهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ

آپ کو عید کے بعد یا دوران جب بھی وقت ملے جواب لکھ دیجیے گا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


دعوا نہیں ہے قرآن کے الفاظ ہیں


فرماتے تھے غم نہ کھا بیشک اللّٰہ ہمارے ساتھ ہے


آپ ثابت کریں کے یہ شرط ہے


میں نے جتنی باتیں کی اس پر قائم ہوں


مگر فلحال صرف اس ایک بات پر آپکی توجہ مرکوز رکھنا چاہتا ہوں


ورنہ حضرت موسیٰ والی آیات پر اپکا بچگانہ دلیل کے لفظ اور ہے اسلئے ایک جیسی بات نہیں مضحکہ خیز ہیں


++++++++++++++++++++++


یہ بات آپ بھی مانتے ہیں کے رسول اللهpbuh تسلی دے رہے تھے


میں پھر آپ سے درخواست کروں گا کے اس بات پر غور کریں کے تسلی دی کیسے جاتی ہے


کسی کی پریشانی ختم کرنے کے لئے اسکو ایک وجہ بتائی جاتی ہے کے اس لئے پریشان مت ہو


غم مت کرو کیوں کے الله ہمارے ساتھ ہے


رسول الله pbuh حکم نہیں دے رہے تھے تسلی دے رہے تھے


کی غم اسلئے مت کرو کیوں کے الله ہمارے ساتھ ہے


گناہ سے پاک صرف نبی pbuh ہوتا ہے


لکن عشرہ مبشرہ کے بارے میں تو آپ واقف ہی ہوں گے


عید کے دنوں میں اگر جواب لیٹ ہوجاے تو برا مت جانے گا

تو گویا آپ مان رہے ہیں کہ بعد میں ان سے گناہ سر زد ہوتے رہے ہوں گے
بس یہ بتا دیں کہ جب ان سے کوئی گناہ سر زد ہوتا ہو گا کیا تب بھی الله ان کے ساتھ ہوتا تھا یا نہیں
آپ کو عید کے بعد یا دوران جب بھی وقت ملے جواب لکھ دیجیے گا
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

یہ لکھنے کا ذکر کہاں سے آ گیا؟
أَحْصَيْنَاهُ کا مطلب لکھنا نہیں بلکے گن رکھنا ہے . یہ لفظ حصی سے نکلا ہے جس کا مطلب کنکری ہے اور اس لفظ کا اصل مطلب کنکریوں پر گننا ہے
تو آپ کا یہ نقطہ کہ یہ صرف کتاب کا ذکر ہو سکتا ہے ، وزن نہیں رکھتا
بلکے اگر الله نے تمام چیزوں کو گن رکھنے کا علم امام مبین میں رکھا ہے تو وہ امام مبیں کوئی انسان ہی ہو سکتا ہے


آپ نے یہ نہیں بتایا کہ مبیں کے مفہوم میں ظاہر ہونا ہے پھر یہ رجسٹر کون سا ہے جو ظاہر تو ہے پر مجھے آج تک نہیں ملا؟

Naktub ka matlab Likhna hay na bhai. Or Ah'syyna ka matlab aap ne sahee kia. ALLAH ke rahe hen likha gaya hay jo Tum logon ne guzaishta aamal kiye hen or jo agay karo gay ik Khuli kitab men (Loh E Mahfooz kehte hen). You can say in english. ''Its all enumerated in a Clear writing, Clear Register or clear Book''. Abh Imam men gin gin ker likha gaya hay to phir aapkee tashreeh ka ALLAH hafiz hay. mere bhai. Ager itnee seedhi baat apko samjh na aye to kia kia ja sakta hay.
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
تو گویا آپ مان رہے ہیں کہ بعد میں ان سے گناہ سر زد ہوتے رہے ہوں گے
بس یہ بتا دیں کہ جب ان سے کوئی گناہ سر زد ہوتا ہو گا کیا تب بھی الله ان کے ساتھ ہوتا تھا یا نہیں
آپ کو عید کے بعد یا دوران جب بھی وقت ملے جواب لکھ دیجیے گا


شرط والی بات پر کوئی بات نہ کرنے سے کیا مراد لوں ؟؟ کے آپ کی تسلی ہو گئی ہے ؟؟؟






جس کو الله کے نبی pbuh نے بشارت دے دی کے الله اسکے ساتھ تو الله اسکے ساتھ ہی ہے


اور الله صرف شرک کو معاف نہیں کرتا باقی گناہ قابل معافی ہوتے ہیں
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

It is concoction
Pure Concotion

jisay tairi nani kay phpher kay daday kay hamsayay ka potra taira bhia laga
aisay hi Ali un Wali Allah Bhi Quran Say Sabt Ho Gaya ...





That was well inferred my Friend ...... Not conocted :)
 

RastGo

Banned

It is concoction
Pure Concotion

jisay tairi nani kay phpher kay daday kay hamsayay ka potra taira bhia laga
aisay hi Ali un Wali Allah Bhi Quran Say Sabt Ho Gaya ...



واہ واہ سبحان اللہ کیا کہنے مرشد پاک لاجواب کردیا آپ نے بلکہ میں تو کہتا ہوں لیموں چسائے بغیر دشمنوں کے دانت کھٹے کر دیے آپ نے ارے ہے کسی کے پاس میرے مرشد پاک کی طرح رشتوں کی لڑی سے مرصع دلیل اگر ہے کسی کے پاس تو سامنے آئے
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
حزن لفظ قرآن پاک میں قیامت کے دن لوگوں کے لئے بھی استعمال ہوا ہے کہ نہ ڈرو اور نہ حزن کرو
اور آپ قوٹ کر دہ آیت میں نبی پاک اس سے منع فرما رہے ہیں لہٰذا یہ اچھی بات نہیں ہو سکتی

Lihaza SABIT nahi howa ka
HIZN e ABU Bakr siddique RA
APNI ZAAT kay lieay tha






Lain AAP ki TASSALI AAP ki RIWAAYAT say ka Hazrat ABU Bakr RA koon hain

امام حس عسکری کے شاگرد اور کلینی کے استاد شیعہ کے مشہور مفسر شیخ علی بن ابراہیم القم نے اپنی تفسیر قُمی میں آیت غار کے تحت امام جعفر صادق کی ایک روایت ذکر کی ہے کہ
لام کان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فی الغار قال لابی بکر کا ن انظر الی سفینہ جعفر واصحابہ تقوم فی البحر وانظر الی الانصار مختبین فی افنیتھم فقال ابوبکر تراھم یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم؟ قال نعم ۔ قال فارنیھم فمسح علی عینیہ فراھم فقال لہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم انت الصدیق ۔ ۔ ۔ الخ
یعنی جب رسول صلی اللہ علیہ وسلم غار میں تشریف فرما تھے تو آپ نے ابوبکر کو فرمایا : گویا کہ میں جعفر بن ابی طالب اور اس کے ساتھیوں کی کشتی کو سمندر میں کھڑے دیکھ رہا ہوں اور انصار کی طرف نظر کر رہا ہوں جو اپنے مکانوں کے صحنوں میں چھپے بیٹھے ہیں ۔ تو ابوبکررض نے عرض کی یا رسول اللہ آپ ان کو دیکھ رہے ہیں ؟ تو آپ نے فرمایا ہاں دیکھ رہا ہوں ۔ اس کے بعد ابو بکر رض نے کہا کہ مجھے بھی یہ منظر دکھائیں ، پس آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابوبکر رض کی آنکھوں پر ہاتھ پھیرا پس ابو بکر رض نے ان کو دیکھ لیا ۔ تو اس وقت آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : کہ اے ابوبکر تم صدیق ہو ( تم نبوت کے معجزات کی تصدیق کرنے والے ہو)

تفسیر قمی تحت آیت غار پ 10 سورۃ توبہ طبع قدیم ایران

اس روایت سے مندرجہ ذیل چیزیں معلوم ہوئیں

(1) حضرت ابوبکر رض کو غار ثور میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی معیت حاصل ہے
(2) معجزہ نبوی کی حضرت ابوبکر صدیق نے تصدیق کی
(3) اس موقعہ پر حضرت ابوبکر کو صیق کا لقب زبان نبوت سے حاصل ہوا

تنبیہ​



ایک بات یہاں قابل ذکر ہے کہ تفسیر قمی کی مندرجہ بالا روایت کو تفسیر قمی کی حالیہ طبع ( طبع جدید ایران) سے طابعین اور ناشرین نے خارج کر دیا ہے ۔ اس کی وجہ اور کوئی نظر نہیں آتی سوائے اس کے کہ اس میں فضیلت صدیق اور آپ کا ثانی اثنین ہونا بطریق اتم ثابت ہوتا ہے
(2) دوسری بات یہ ہے کہ مذکورہ سفینہ والی روایت جو آیت غار کے تحت ان کے آئمہ سے مروی ہےوہ شیعہ کے متعدد مصنفین نے ذکر کی ہے ۔ ان میں یہاں صرف 2 حوالہ جات پیش کیے جاتے ہیں
(الف) روضہ کافی ص 123 ۔ طبع قدیم نولکشو لکھنئو
(ب) تفسیر صافی لمحمد بن مرتضیٰ ملقب بہ فیض کا شانی سورۃ توبہ تحت آیت غار ص 702
ان مقامات میں حضرت جعفر کی سفینہ والی روایت ان کے آئمہ سے مفصل منقول ہے جو حضرات تسلی کرنا چاہیں ان کی طرف رجوع کرلیں

قارئین کرام !

اس تمام بحث سے ثابت ہوتا ہے ثانی اثنین حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ ہی کا لقب ہے ۔ اور ہجرت میں آپ ہی نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ تھے ۔
اور صحابہ کرام کے جو اقوال میں نے یہاں نقل کیے ہیں وہ بھی اس بات کے شاہد ہیں کہ ثانی اثنین کا مصداق حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ ہی ہیں نہ کہ کوئی اور ۔ ۔

باقی بغض ، حسد ، عناد اور نا ماننے کا علاج نہ تو میرے بس میں ہے اور نہ ہی آپ کے ۔ ۔

دعاؤں کی درخواست کے ساتھ اجازت چاہتا ہوں

والسلام علیکم
خاکپائے اصحاب محمد صلی اللہ علیہ وسلم ۔ سیفی خان ۔ ۔ ۔ ۔


 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

آپ نے میرا سوال غور سے نہیں پڑھا
میں نے سوال کیا ہے کہ الله نے یہ کیوں کہا کہ میں تمھیں لوگوں سے بچا لوں گا . الناس میں سارے انسان بشمول مسلمان ، کافر آتے ہیں . جیسا کہ الله نے خود کو رب الناس کہا ہے مطلب سب انسانوں کا رب
آپ نے جو مثالیں دیں ان میں کافروں کا دکھ پوھنچانا ثابت ہو رہا ہے . لیکن مسلمانوں کا نہیں
میرا سوال یہ ہے کہ قرآن کا وہ حصہ دیکھائیں جس کی وجہ سے مسلمان بھی نبی پاک کے دشمن بن گئے تا کہ اس آیت کا مطلب واضح ہو جائے
آپ کی آسانی کے لئے آیت کا وہ حصہ دوبارہ لکھ رہا ہوں
وَاللَّـهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ

آپ کو عید کے بعد یا دوران جب بھی وقت ملے جواب لکھ دیجیے گا



Meri Eid to aap ke sath guzar rahee abh bhai saab :) But i am happy to answer. Though i am not an aalim but just a doctor.

'''' Ager Al Naas ke lafz men taweel karen gay aaap to... Appki tashreeh kee rooh se Uss men Mohmineen bhee shamil honge, uss men phir Ahl e Bait bhee shamil honge ....Kion ke koi takhsees to hay nahee ....Baqol aap kay ....To kia Mohmineen or Ahle Bait (jo Al Naas men shamil hen) bhee ALLAH ko dukh den gay ........, Kia kar rahay hen bhai. Rehne den is tara kee taweelen. Naa karen , koi faida nahee.

Men bar bar kahoon ga, ALLAH ki qasam ager ALI kee imamt hoti wo jo aap bayan kerte hen to ALLAH kabhi chupa ke bayan na karte. Or ALLAH kee qasam ager Quran se aise bayan hoti jese ALLAH ne Wahdaniat, Risalat, or baqi cheezon ka bayan kia hay, to Ham zaroor unko imam mantay(wo jo aap maanten hen). Mager ALLAH ne nahee kia or isiliye nahee kia ke is ka wajood hee nahee. Aap Asool kafi ko parhen, Kitabul Hujjat. Or phir Imamat ko perhne ke bad Quran ko palten to aap apna sir pakerh len gay .... ke Ye kia hay .... Itnee barhee cheez hay imamat (Assol Kafi men) or ALLAH ke kalam men kuch be nahee.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.

Back
Top