Assim al hakeem - Are Ahmadiyyas / Qadiyanis considered as muslims?

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
یہ صرف چند حوالے ہیں ابھی میرے پاس ایسے بہت سارے اور حوالے موجود ہیں جس میں آپ جن کو چوٹی کے علماء تسلیم کرتے ہیں وہ حضور ﷺ کے بعد انکی شریعت میں نبی کے مبعوث ہونے کو بالکل غلط نہیں سمجھتے ۔

حضرت محی الدین ابن عربی فرماتے ہیں ۔

اِنَّ النُّبُوَّةَ الَّتِیْ انْقَطَعَتْ بِوُجُوْدِ رَسُوْلِ اللّٰہِ ﷺ اِنَّمَا ھِیَ نُبُوَّةُالتَّشْرِیْعِ لَا مُقَامَھَا فَلاَ شَرْعَ یَکُوْنُ نَاسِخاً لِشَرْعِہٖ وَلَا یَزِیْدُ فِیْ شَرْعِہٖ حُکْماً اٰخَرَ وَھَذَا مَعْنٰی قَوْلِہٖ ﷺ اَنَّ الرَّسَالَةَ وَالنُّبُوَّةَ قَدِ انْقَطَعَتْ فَلَا رَسُوْلَ بَعْدِیْ وَلَا نَبِیَّ اَیْ لَا نَبِیَّ بَعْدِیْ یَکُوْنُ عَلَی شَرْعٍ یُخَالِفُ شَرْعِیْ بَلْ اِذَاکَانَ یَکُوْنُ تَحْتَ حُکْمِ شَرِیْعَتِی وَلَا رَسُوْلَ اَیْ لَا رَسُوْلَ بَعْدِیْ اِلٰی اَحَدٍٍ مِنْ خَلْقِ اللّٰہِ بِشَرْعٍ یَدْعُوْھُمْ اِلَیْہِ فَھٰذَا ھُوَالَّذِیْ انْقَطَعَ وَسُدَّ بَابُہٗ لَا مُقَامُ النُبُوَّةِ(فتوحات مکیہ جلد۲ص۳ مطبع دارالکتب العربیہ الکبرٰی مصر)

ترجمہ:۔وہ نبوت جو آنحضرت ﷺ کے وجود پر ختم ہوئی وہ صرف تشریعی نبوت ہے پس آنحضرتؐ کی شریعت کو منسوخ کرنے والی کوئی شریعت نہیں آسکتی اور نہ اس میں کوئی حکم بڑھا سکتی ہے اور یہ معنی ہیں آنحضرت ﷺکے اس قول کے کہ رسالت اور نبوت منقطع ہو گئی اور میرے بعد کوئی رسول یا نبی نہیں آئے گا یعنی میرے بعد کوئی ایسا نبی نہیں جو میری شریعت کے خلاف کسی اور شریعت پر ہو ہاں اس صورت میں نبی آسکتا ہے جو میری شریعت کے حکم کے ماتحت آئے اور میرے بعد کوئی رسول نہیں یعنی میرے بعد دنیا کے کسی انسان کی طرف کوئی ایسا رسول نہیں آسکتا جو شریعت لے کر آئے اور لوگوں کو اپنی شریعت کی طرف بلانے والا ہو پس یہ وہ قسم نبوت ہے جو بند ہوئی اور اس کا دروازہ بند کر دیا گیا ورنہ مقام نبوت بند نہیں ۔

حضرت ملا علی قاری فرماتے ہیں :۔

قُلْتُ وَمَعَ ھَذَالَوْعَاشَ اِبْرَاہِیْمُ وَصَارَ نَّبِیًا وَکَذَا لَوْ صَارَ عُمُرُؓ نَبِیَّا لَکَانَا مِنْ اَتْبَاعِہٖ عَلَیْہِ السَّلَام ۔۔۔۔ فَلاَ یُنَاقِضُ قَوْلَہٗ تَعَالیٰ خَاَتمَ النَّبِیِّیْنَ اِذِالْمَعْنیٰ اَنَّہٗ لَا یَاْتِیْ نَبِیٌّ بَعْدَہٗ یَنْسَخُ مِلَّتَہٗ وَلَمَْیکُنْ مِّنْ اُمَّتِہٖ۔ (موضوعات کبیر۵۹۔۵۸۔مطبع مجتبائی دہلی)

ترجمہ۔ یعنی میں کہتا ہوں کہ اس کے ساتھ آنحضرت ﷺ کا فرمانا کہ اگر میرا بیٹا ابراہیم زندہ رہتا تو نبی ہوجاتااور اگر اسی طرح اگر عمرؓ نبی ہو جاتا تو یہ دونوں آنحضرت ﷺ کے متبعین میں سے ہوتے پس یہ ارشاد ’’خاتم النبیین‘‘ کے مخالف نہیں کیونکہ خاتم النبیین کا مطلب یہ ہے کہ آنحضرت ﷺ کے بعد کوئی ایسا نبی نہیں آسکتا جو آنحضرت ﷺ کی شریعت کو منسوخ کرے اور آپ کی امت سے نہ ہو ۔

علامہ عبدالحئی لکھنوی لکھتے ہیں ۔


ضرت امام عبدالوہاب شعرانی فرماتے ہیں :۔

وَقَوْلُہٗ ﷺ ’’فَلَا نَبِیَّ بَعْدِیْ وَلَا رَسُوْلَ‘‘ اَلْمُرَادُ بِہٖ لَا مُشَرِّعَ بَعْدِیْ (الیواقیت والجواہر جز۲ صفحہ۳۴۶۔مطبوعہ بیروت)

ترجمہ:۔ آنحضرت ﷺ کا یہ فرمانا کہ میرے بعد کوئی صاحب شریعت نبی نہیں یا رسول نہیں اس سے مراد یہ ہے کہ میرے بعدکوئی تشریعی نبی نہیں ۔

حضرت شاہ ولی اللہ صاحب محدث دہلوی فرماتے ہیں :۔

خُتِمَ بِہٖ النَّبِیُّوْنَ اَیْ لَا یُوْجَدُ بَعْدَہٗ مَنْ یَّاْمُرُہُ اللّٰہُ سُبْحَانَہٗ بِالتَّشْرِیْعِ عَلَی النَّاسِ (تفہیمات الٰہیہ۔ تفہیم ۵۴)

ترجمہ:۔ آنحضرت ﷺ پر نبی ختم ہو گئے یعنی آپ کے بعد کوئی ایسا شخص نہیں ہو سکتا جس کو اللہ تعالیٰ شریعت دے کر مبعوث کرے۔

امور صوفی حضرت ابو عبداللہ محمد بن علی حسین الحکیم الترمذی (متوفی۳۰۸ھ)کے نزدیک خاتم النبیین کے معنی محض آخری کرنے سے آنحضرت ﷺکی کوئی شان ظاہر نہیں ہوتی آپ لکھتے ہیں :

’’یُظَنُّ اَنَّ خاََتَمَ النَّبِیّٖنَ تَاْوِیْلُہٗ اَنَّہٗ اٰخِرُھُمْ مَبْعَثاً فَاَیُّ مَنْقَبَةٍ فیِْ ھٰذَاوَاَیُّ عِلْمٍ فِیْ ھٰذَا؟ھٰذَاَتأوِیْلُ الْبُلْہِ الْجَہَلَةِ‘‘ (کتاب ختم الاولیاء صفحہ۳۴۱ مطبع الکاثولیکیۃ بیروت)

ترجمہ :۔ یہ جو گمان کیا جاتا ہے کہ خاتم النبیین کی تاویل یہ ہے کہ آپ مبعوث ہونے کے اعتبار سے آخری نبی ہیں بھلا اس میں آپ کی کیا فضیلت وشان ہے؟ اور اس میں کونسی علمی بات ہے ؟یہ تاویل تو کم علم اور کم فہم لوگوں کی ہے ۔

اور یہ آخری حوالہ دیوبندیوں کے بانی صاحب کا جس پر غیر دیوبندیوں نے کئی ویڈیوز یوٹیوب پر بنا کر انکو منکر ختم نبورت کہا ہے ۔
بانی دیو بند مولانا محمد قاسم نانوتوی نے بھی خاتم النبیین کے اسی معنی کو درست قرار دیتے ہوئے تحریر فرمایا:۔




اب آپ ان لوگوں کے بارہ میں کیا کہیں گے ؟؟

کچھ نہیں کہوں گا کیونکہ میرے نزدیک ان لوگوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے ان میں سے کئی لوگوں کا تو آج سے پہلے نام بھی نہیں سنا تھا
آپ اگر قرآن سے کوئی دلیل دے سکیں تو ممنون ہوں گا
وگرنہ وقت ضائع کرنے کا کوئی فائدہ نہیں
 
Last edited:

ts_rana

Minister (2k+ posts)

کچھ نہیں کہوں گا کیونکہ میرے نزدیک ان لوگوں کی کوئی اہمیت نہیں ہے
آپ اگر قرآن سے کوئی دلیل دے سکیں تو ممنون ہوں گا
وگرنہ وقت ضائع کرنے کا کوئی فائدہ نہیں

کیا ان علماء نے قرآن نہیں پڑھا کبھی ؟ اگر آپ شیعہ ہیں تو میں امام جعفر صادق کا حوالہ پیش کروں ؟
بہرحال قرآن سے کی ان آیات کو دیکھیں

وَ مَنۡ یُّطِعِ اللّٰہَ وَ الرَّسُوۡلَ فَاُولٰٓئِکَ مَعَ الَّذِیۡنَ اَنۡعَمَ اللّٰہُ عَلَیۡہِمۡ مِّنَ النَّبِیّٖنَ وَ الصِّدِّیۡقِیۡنَ وَ الشُّہَدَآءِ وَ الصّٰلِحِیۡنَ ۚ وَ حَسُنَ اُولٰٓئِکَ رَفِیۡقًا‏ (النساء۔ ۷۰)

ترجمہ:۔ (از احمد رضا خان بریلوی)اور جو اللہ اور اس کے رسول کا حکم مانے تواسے ان کا ساتھ ملے گا جن پر اللہ نے فضل کیا یعنی انبیاء اور صدیق اور شہید اور نیک لوگ اور یہ کیا ہی اچھے ساتھی ہیں ۔

اس آیت اللہ اور اس کے رسول حضرت محمد مصطفی ﷺ کی اطاعت کرنے والوں کو چار قسم کے انعامات دئیے جانے کا وعدہ کیا گیا ہے نبوت ۔صدیقیت ۔شہادت۔ صالحیت اس آیت میں بعض لوگ مع کے معنی ساتھ کے کر دیتے ہیں حالانکہ امام راغب نے مع کے معنی زمان ومکان کی بجائے رتبی معیت کے لئے ہیں ( مفردات امام راغب)

اَللّٰہُ یَصۡطَفِیۡ مِنَ الۡمَلٰٓئِکَۃِ رُسُلًا وَّ مِنَ النَّاسِ ؕ اِنَّ اللّٰہَ سَمِیۡعٌۢ بَصِیۡرٌ(الحج :۷۶

ترجمہ:۔ (از دیو بندی عالم مولوی اشرف علی تھانوی صاحب) اللہ تعالیٰ (کو اختیار ہے رسالت کے لیے جس کو چاہتا ہے )منتخب کر لیتا ہے فرشتوں میں سے (جن فرشتوں کو چاہے)احکام پہنچانے والے (مقرر فرما دیتا ہے )اور(اسی طرح) آدمیوں میں سے یقینی بات ہے کہ اللہ تعالیٰ خوب سننے والااور خوب دیکھنے والا ہے۔ ان آیات کی روشنی میں جماعت احمدیہ کے نزدیک نبی کریم ﷺ کے بعد بھی آپ کی پیروی کے نتیجہ میں آپ کی مہر یعنی تصدیق سے ہی کوئی نبی ہوسکتا ہے ورنہ نہیں ۔

(۴) یٰبَنِیۡۤ اٰدَمَ اِمَّا یَاۡتِیَنَّکُمۡ رُسُلٌ مِّنۡکُمۡ یَقُصُّوۡنَ عَلَیۡکُمۡ اٰیٰتِیۡ ۙ فَمَنِ اتَّقٰی وَ اَصۡلَحَ فَلَا خَوۡفٌ عَلَیۡہِمۡ وَ لَا ہُمۡ یَحۡزَنُوۡنَ‏(الاعراف۳۶)

ترجمہ:۔از(احمد رضا خان بریلوی ):اے آدم کی اولاد اگر تمہارے پاس تم میں سے رسول آئیں میری آیتیں پڑھتے تو جو پرہیزگاری کرے اور سنورے تو اس پر نہ کچھ خوف اور نہ کچھ غم ۔

اس آیت میں زمانہ مستقبل میں رسولوں کے مبعوث ہونے کا ذکر ہے یہاں مخاطب نزول آیات کے وقت موجود اور آئیندہ زمانہ کے بنی آدم ہیں اس سے پہلی آیات سے بھی پتہ چلتا ہے کہ یہاں مخاطب اس وقت موجود اور آئیندہ زمانہ کے بنی آدم ہیں جیسے آیت ۳۲میں ہے’’ اے آدم کے بیٹو ہر مسجد کے قریب زینت کے سامان اختیار کرو ‘‘۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
کیا ان علماء نے قرآن نہیں پڑھا کبھی ؟ اگر آپ شیعہ ہیں تو میں امام جعفر صادق کا حوالہ پیش کروں ؟
بہرحال قرآن سے کی ان آیات کو دیکھیں

وَ مَنۡ یُّطِعِ اللّٰہَ وَ الرَّسُوۡلَ فَاُولٰٓئِکَ مَعَ الَّذِیۡنَ اَنۡعَمَ اللّٰہُ عَلَیۡہِمۡ مِّنَ النَّبِیّٖنَ وَ الصِّدِّیۡقِیۡنَ وَ الشُّہَدَآءِ وَ الصّٰلِحِیۡنَ ۚ وَ حَسُنَ اُولٰٓئِکَ رَفِیۡقًا‏ (النساء۔ ۷۰)

ترجمہ:۔ (از احمد رضا خان بریلوی)اور جو اللہ اور اس کے رسول کا حکم مانے تواسے ان کا ساتھ ملے گا جن پر اللہ نے فضل کیا یعنی انبیاء اور صدیق اور شہید اور نیک لوگ اور یہ کیا ہی اچھے ساتھی ہیں ۔

اس آیت اللہ اور اس کے رسول حضرت محمد مصطفی ﷺ کی اطاعت کرنے والوں کو چار قسم کے انعامات دئیے جانے کا وعدہ کیا گیا ہے نبوت ۔صدیقیت ۔شہادت۔ صالحیت اس آیت میں بعض لوگ مع کے معنی ساتھ کے کر دیتے ہیں حالانکہ امام راغب نے مع کے معنی زمان ومکان کی بجائے رتبی معیت کے لئے ہیں ( مفردات امام راغب)

اَللّٰہُ یَصۡطَفِیۡ مِنَ الۡمَلٰٓئِکَۃِ رُسُلًا وَّ مِنَ النَّاسِ ؕ اِنَّ اللّٰہَ سَمِیۡعٌۢ بَصِیۡرٌ(الحج :۷۶

ترجمہ:۔ (از دیو بندی عالم مولوی اشرف علی تھانوی صاحب) اللہ تعالیٰ (کو اختیار ہے رسالت کے لیے جس کو چاہتا ہے )منتخب کر لیتا ہے فرشتوں میں سے (جن فرشتوں کو چاہے)احکام پہنچانے والے (مقرر فرما دیتا ہے )اور(اسی طرح) آدمیوں میں سے یقینی بات ہے کہ اللہ تعالیٰ خوب سننے والااور خوب دیکھنے والا ہے۔ ان آیات کی روشنی میں جماعت احمدیہ کے نزدیک نبی کریم ﷺ کے بعد بھی آپ کی پیروی کے نتیجہ میں آپ کی مہر یعنی تصدیق سے ہی کوئی نبی ہوسکتا ہے ورنہ نہیں ۔

(۴) یٰبَنِیۡۤ اٰدَمَ اِمَّا یَاۡتِیَنَّکُمۡ رُسُلٌ مِّنۡکُمۡ یَقُصُّوۡنَ عَلَیۡکُمۡ اٰیٰتِیۡ ۙ فَمَنِ اتَّقٰی وَ اَصۡلَحَ فَلَا خَوۡفٌ عَلَیۡہِمۡ وَ لَا ہُمۡ یَحۡزَنُوۡنَ‏(الاعراف۳۶)

ترجمہ:۔از(احمد رضا خان بریلوی ):اے آدم کی اولاد اگر تمہارے پاس تم میں سے رسول آئیں میری آیتیں پڑھتے تو جو پرہیزگاری کرے اور سنورے تو اس پر نہ کچھ خوف اور نہ کچھ غم ۔

اس آیت میں زمانہ مستقبل میں رسولوں کے مبعوث ہونے کا ذکر ہے یہاں مخاطب نزول آیات کے وقت موجود اور آئیندہ زمانہ کے بنی آدم ہیں اس سے پہلی آیات سے بھی پتہ چلتا ہے کہ یہاں مخاطب اس وقت موجود اور آئیندہ زمانہ کے بنی آدم ہیں جیسے آیت ۳۲میں ہے’’ اے آدم کے بیٹو ہر مسجد کے قریب زینت کے سامان اختیار کرو ‘‘۔
آیت ٤:٦٩ میں قیامت میں ساتھ ملنے کا ذکر ہے دنیا کا نہیں
آیت ٢٢:٧٥ میں الله کی مرضی کا ذکر ہے
اور آیت ٧:٣٥ میں تمام انسانوں کا ذکر ہے
. . . . . . .
ان میں سے آپ جس آیت کی چاہیں تفصیل پوچھ لیں
 

ts_rana

Minister (2k+ posts)

آیت ٤:٦٩ میں قیامت میں ساتھ ملنے کا ذکر ہے دنیا کا نہیں
آیت ٢٢:٧٥ میں الله کی مرضی کا ذکر ہے
اور آیت ٧:٣٥ میں تمام انسانوں کا ذکر ہے
. . . . . . .
ان میں سے آپ جس آیت کی چاہیں تفصیل پوچھ لیں
ابھی صرف اس آیت پر بات کرتے ہیں بقول آپکے قیامت کے دن کا ذکر ہے ۔
آیت ٤:٦٩ میں قیامت میں ساتھ ملنے کا ذکر ہے دنیا کا
اس آیت میں چار انعاموں کا ذکر ہے جسمیں نبوت، صدیق، شہداء اور صالحین کا اور آپکے بقول یہ انعامات قیامت والے دن ملیں گے ۔ گویا اسکا مطلب ہوا کہ امت محمدیہ میں جو بھی لوگ اللہ اور رسول اللہ کی اطاعت کریں گے ان میں دنیا میں نہ کوئی نبی ہوگا ، نہ کوئی صدیق ہوگا، نہ کوئی شہید ہوگا اور نہ ہی صالح ؟؟ صرف ایک نبی کا انعام نہ ماننے کے لئے آپ باقی چیزوں کا بھی انکار کر رہے ہیں ؟ کیا اسی طرح سے ہے ؟؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
ابھی صرف اس آیت پر بات کرتے ہیں بقول آپکے قیامت کے دن کا ذکر ہے ۔
آیت ٤:٦٩ میں قیامت میں ساتھ ملنے کا ذکر ہے دنیا کا
اس آیت میں چار انعاموں کا ذکر ہے جسمیں نبوت، صدیق، شہداء اور صالحین کا اور آپکے بقول یہ انعامات قیامت والے دن ملیں گے ۔ گویا اسکا مطلب ہوا کہ امت محمدیہ میں جو بھی لوگ اللہ اور رسول اللہ کی اطاعت کریں گے ان میں دنیا میں نہ کوئی نبی ہوگا ، نہ کوئی صدیق ہوگا، نہ کوئی شہید ہوگا اور نہ ہی صالح ؟؟ صرف ایک نبی کا انعام نہ ماننے کے لئے آپ باقی چیزوں کا بھی انکار کر رہے ہیں ؟ کیا اسی طرح سے ہے ؟؟

آپ خود سوچیں کہ شہید کا ساتھ دنیا میں کیسے مل سکتا ہے ؟
بندہ زندہ زفن ہو جائے کیا ؟
اور نبیوں(جمع ) کا ساتھ تو پچھلی امتوں کے بعد کسی کو نہیں ملا ، حتی کہ آپ کا دعوا بھی ایک نبی کا ہے نبیوں کے ساتھ کا نہیں
اب ایسا کون سا بندہ ہے جسے دنیا میں کم از کم دو نبیوں ، دو صدیق اشخاص ، دو شہید لوگ اور دو صالحین کا ساتھ ملا ہو ؟

اس آیت سے نیا نبی آنے کی کوئی دلیل نہیں ملتی
اس کا مطلب یہ نہیں کہ دنیا میں صدیق ، شہید ، یا صالحین کے آنے کی تکذیب ہو گئی ہے

. . . . . . . . . . . . .
اگر آپ کو سمجھ نہ آئے تو معذرت
 

ts_rana

Minister (2k+ posts)




آپ خود سوچیں کہ شہید کا ساتھ دنیا میں کیسے مل سکتا ہے ؟
بندہ زندہ زفن ہو جائے کیا ؟
اور نبیوں(جمع ) کا ساتھ تو پچھلی امتوں کے بعد کسی کو نہیں ملا ، حتی کہ آپ کا دعوا بھی ایک نبی کا ہے نبیوں کے ساتھ کا نہیں
اب ایسا کون سا بندہ ہے جسے دنیا میں کم از کم دو نبیوں ، دو صدیق اشخاص ، دو شہید لوگ اور دو صالحین کا ساتھ ملا ہو ؟

اس آیت سے نیا نبی آنے کی کوئی دلیل نہیں ملتی

اس کا مطلب یہ نہیں کہ دنیا میں صدیق ، شہید ، یا صالحین کے آنے کی تکذیب ہو گئی ہے



. . . . . . . . . . . . .

اگر آپ کو سمجھ نہ آئے تو معذرت







یہاں پر انعام کی بات ہورہی ہے اسی انعام کی جسکا سورت فاتحہ میں ذکر ہے انعمت علیھم ۔ آپ دنیا میں بندے کو شہید کیوں کہتے ہیں ؟ یعنی امت محمدیہ میں اگر میں کہوں کہ فلاں بندہ صدیق ہے تو آپ کہیں گے کہ نہیں یہ قیامت کو پتا چلے گا ؟؟ اگر آپکو بھی سمجھ نہ آئے تو معذرت
 

ts_rana

Minister (2k+ posts)

آیت ٤:٦٩ میں قیامت میں ساتھ ملنے کا ذکر ہے دنیا کا نہیں
آیت ٢٢:٧٥ میں الله کی مرضی کا ذکر ہے

اور آیت ٧:٣٥ میں تمام انسانوں کا ذکر ہے
. . . . . . .

ان میں سے آپ جس آیت کی چاہیں تفصیل پوچھ لیں



یہ جن انسانوں کا یہاں ذکر ہے وہ کون ہیں ؟ بنی آدم کون ہیں ؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
یہاں پر انعام کی بات ہورہی ہے اسی انعام کی جسکا سورت فاتحہ میں ذکر ہے انعمت علیھم ۔ آپ دنیا میں بندے کو شہید کیوں کہتے ہیں ؟ یعنی امت محمدیہ میں اگر میں کہوں کہ فلاں بندہ صدیق ہے تو آپ کہیں گے کہ نہیں یہ قیامت کو پتا چلے گا ؟؟ اگر آپکو بھی سمجھ نہ آئے تو معذرت
یہ ترجمہ آپ نے لکھا تھا

ترجمہ:۔ (از احمد رضا خان بریلوی)اور جو اللہ اور اس کے رسول کا حکم مانے تواسے ان کا ساتھ ملے گا جن پر اللہ نے فضل کیا یعنی انبیاء اور صدیق اور شہید اور نیک لوگ اور یہ کیا ہی اچھے ساتھی ہیں ۔
آپ کی دلیل تھی کہ یہاں الله اور اس کے رسول کا حکم ماننے والے کو دنیا میں انبیا ، صدیقین ، شہدا ، اور صالحین کا ساتھ ملے گا
اس بارے میں میرے سادہ سے سوالات ہیں کہ

  1. آپ خود سوچیں کہ شہید کا ساتھ دنیا میں کیسے مل سکتا ہے ؟بندہ زندہ زفن ہو جائے کیا ؟
  2. اور نبیوں(جمع ) کا ساتھ تو پچھلی امتوں کے بعد کسی کو نہیں ملا ، حتی کہ آپ کا دعوا بھی ایک نبی کا ہے نبیوں کے ساتھ کا نہیں
  3. اب ایسا کون سا بندہ ہے جسے دنیا میں کم از کم دو نبیوں ، دو صدیق اشخاص ، دو شہید لوگ اور دو صالحین کا ساتھ ملا ہو ؟
مجھے آپ کے کمنٹ کی واقعی میں سمجھ نہیں آئی ، آپ چاہیں تو میرے سوالات کا نمبر دے کر جواب دے دیں
 

ts_rana

Minister (2k+ posts)

یہ ترجمہ آپ نے لکھا تھا

ترجمہ:۔ (از احمد رضا خان بریلوی)اور جو اللہ اور اس کے رسول کا حکم مانے تواسے ان کا ساتھ ملے گا جن پر اللہ نے فضل کیا یعنی انبیاء اور صدیق اور شہید اور نیک لوگ اور یہ کیا ہی اچھے ساتھی ہیں ۔
آپ کی دلیل تھی کہ یہاں الله اور اس کے رسول کا حکم ماننے والے کو دنیا میں انبیا ، صدیقین ، شہدا ، اور صالحین کا ساتھ ملے گا
اس بارے میں میرے سادہ سے سوالات ہیں کہ

  1. آپ خود سوچیں کہ شہید کا ساتھ دنیا میں کیسے مل سکتا ہے ؟بندہ زندہ زفن ہو جائے کیا ؟
  2. اور نبیوں(جمع ) کا ساتھ تو پچھلی امتوں کے بعد کسی کو نہیں ملا ، حتی کہ آپ کا دعوا بھی ایک نبی کا ہے نبیوں کے ساتھ کا نہیں
  3. اب ایسا کون سا بندہ ہے جسے دنیا میں کم از کم دو نبیوں ، دو صدیق اشخاص ، دو شہید لوگ اور دو صالحین کا ساتھ ملا ہو ؟

مجھے آپ کے کمنٹ کی واقعی میں سمجھ نہیں آئی ، آپ چاہیں تو میرے سوالات کا نمبر دے کر جواب دے دیں​

یہاں ٹائپ کرنا مشکل ہے وقت بہت درکار ہے اگر آپ چاہیں تو کوئی نبمر انباکس کردیں وہاں بات ہوسکتی ہے۔ آپ کا نمبر ادھر ادھر نہیں جائے گا۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
یہاں ٹائپ کرنا مشکل ہے وقت بہت درکار ہے اگر آپ چاہیں تو کوئی نبمر انباکس کردیں وہاں بات ہوسکتی ہے۔ آپ کا نمبر ادھر ادھر نہیں جائے گا۔
نمبر کے لئے معذرت
بہرحال ٹائم دینے کا شکریہ
 

Back
Top