بھارتی سپریم کورٹ سے نوپورشرما اشتعال انگیزی اور فسادات کی ذمہ دار قرار

4indianscnurpirsharma.jpg

بھارتی سپریم کورٹ نے حکمران جماعت بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی معطل رکن ملعونہ نوپور شرما کو نبی مکرم کے بارے میں نازیبا کلمات ادا کرنے پرملک میں کشیدگی کا براہ راست ذمہ دار قرار دیتے ہوئے قوم سے معافی مانگنے کی ہدایت کی ہے۔

این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق نوپور شرما کی جانب ملک بھر میں درج ایف آئی آرز کو ایک شہر میں یکجا کرانے کی درخواست پر سماعت کے دوران ججز نے ریمارکس دیے کہ ’نوپور شرما نے جس طرح لوگوں کے جذبات کو ابھارا اس سے ملک میں جو کچھ ہو رہا ہے۔ اس کے لیے صرف وہی ذمہ دار ہیں۔

یاد رہے گزشتہ ماہ نوپور شرما نے ٹی وی پر ایک مباحثے میں ایسی باتیں کر دی تھیں جس کے بعد انڈیا میں پرتشدد احتجاج شروع ہو گیا تھا، جبکہ سفارتی سطح پر بھی انڈیا کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔


دوران سماعت جسٹس سوریا کانت کا کہنا تھا ہم نے دیکھا کہ کس طرح انہوں نے جذبات بھڑکائے اس کے بعد ان کا خود کو وکیل کہنا شرمناک ہے، ان کو پورے ملک سے معافی مانگنا چاہیے۔

عدالت نے نوپور شرما کی درخواست میں اٹھائے گئے اس نکتے پر ان کی وکیل کو ٹوک دیا جس میں کہا گیا تھا کہ ان کے ساتھ ’برابری کا سلوک کیا جائے اور امتیازی رویے سے اجتناب برتا جائے۔



ججز نے کہا جب آپ دوسروں کے خلاف ایف آئی آر درج کراتے ہیں تو ان کو فوری طور پر گرفتار کر لیا جاتا ہے لیکن جب یہ آپ کے خلاف ہوں تو کوئی آپ کو چھونے کی جرات بھی نہیں کر سکتا۔ درخواست گزار کے ان الفاظ سے ان کا متبکرانہ انداز ظاہر ہوتا ہے۔

ججز کا کہنا تھا کہ کیا ہو گیا اگر وہ ایک پارٹی کی ترجمان ہیں، ان کا کیا خیال ہے کہ حکومتی حمایت میں قوانین اور سرزمین کو خاطر میں نہ لاتے ہوئے کوئی بھی بیان دے سکتی ہیں؟ نوپور شرما کے وکیل کا کہنا تھا کہ وہ صرف ایک سوال کا جواب دے رہی تھیں جو کہ بحث کے دوران اینکر نے پوچھا تھا۔

سپریم کورٹ کی جانب سے آخر میں کہا گیا اگر وہ ٹی وی پر جا کر بات کرتی ہیں تو معاملہ صحافی پر نہیں ڈالا جا سکتا اور وہ بھی اس صورت میں جب معاشرے کے تانے بانے کے بارے میں سوچے بغیر کوئی غیر ذمہ دارانہ بیان دیتی ہیں۔
 
Advertisement
Last edited:

Rocky Khurasani

Councller (250+ posts)
Hence proved keh Modi Sarkar aik he Zuban samajhti hai. Muslims of India thore late hue reaction dene main laiken India bhi samaj gaya hai keh agar Muslims ko space na mille tou India he khatam ho jaye ga.
Jab se Abhinandan wala reply Pakistan ne diya uss ke baad kabhi inn ka surgical strike ka mode nahin bana.
Sotware of Hidutva updated by the two Rajasthan Royals for at least 1 month.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Modi India k lia khud hi khatra bana rehay ga.Itni bari abadi ko religious extremist m dal kar vote Lena.aik din India k lia control karna namumkin ho jaya ga..
 
Sponsored Link