Imran Khan Full Speech at Faisalabad Jalsa

1-Man-Army

Senator (1k+ posts)
Positive Change Pakistanyon k mizaj me he by default......ager fair election howe tu PTI will sweep the election...InshaAllah

sherazinayat

Voter (50+ posts)
I belong to Pakistan Muslim League Nawaz and a die hard worker of my beloved quaid Mian Muhammad Nawaz sharif.And i m not uneducated or a villager.highly educated person.Any way iil come to my main point.Imran khan to bohat bery julsy ker rahy hain.waoooooooooo bohat der lug raha hai kion k yeh to any waley PM hain.aur PTI inqilaab lany wali hai.well its da best joke ever i listen......hehehehehe.i just say tum sirf Nawaz Sharif ko kion critise ker rahy ho zerdari aur koi tum ko nazer kion nahee a rahy???????its only because imran khan ko Army support ker rahi hai and his only job is to break PML.N votes.laken inshallah aisa kabhi nahe ho sekta.kion k Muhammad Nawaz sharif karooron dilon ki durkun hain.imran khan aik adha julsa ker k bera teas mar khan bun raah hai kabhi aik baaar pml.n k city level ka julsa he dekh lay us ko sub kuch nazer a jaey ga.any way We love trust and support our quiad and we r ready to accpet mister balley khan challange............aur imran khan kabhi b no never b a ruler of Pakoistaan chaey jo kuch merzi ker lay its a truth

zainirfan

Citizen
I belong to Pakistan Muslim League Nawaz and a die hard worker of my beloved quaid Mian Muhammad Nawaz sharif.And i m not uneducated or a villager.highly educated person.Any way iil come to my main point.Imran khan to bohat bery julsy ker rahy hain.waoooooooooo bohat der lug raha hai kion k yeh to any waley PM hain.aur PTI inqilaab lany wali hai.well its da best joke ever i listen......hehehehehe.i just say tum sirf Nawaz Sharif ko kion critise ker rahy ho zerdari aur koi tum ko nazer kion nahee a rahy???????its only because imran khan ko Army support ker rahi hai and his only job is to break PML.N votes.laken inshallah aisa kabhi nahe ho sekta.kion k Muhammad Nawaz sharif karooron dilon ki durkun hain.imran khan aik adha julsa ker k bera teas mar khan bun raah hai kabhi aik baaar pml.n k city level ka julsa he dekh lay us ko sub kuch nazer a jaey ga.any way We love trust and support our quiad and we r ready to accpet mister balley khan challange............aur imran khan kabhi b no never b a ruler of Pakoistaan chaey jo kuch merzi ker lay its a truth

u r a die hard pmln fan and u will definitely die hard soon !!! lol
kabhi kisi party ke tattu nahin bantay... u should know how much corrupt that ***** is !!! zardari aur nawaz shareef mulk to loot ker kha gaye hain

jennyrock42

MPA (400+ posts)
Nawaja and his supporters should forget that nawaja will ever be next prime minister. Everyone is with imran khan, both public and army , and it is good if army helps him, there is nothing wrong with that.

jennyrock42

MPA (400+ posts)
Nawaja has betrayed the people of central and northern punjab by supporting the government of sindhi facist party PPP, people of punjab are going to punish him for his sins. Nawaja was dreaming about a two party system, now he will face the music in the next elections if they are ever held. If next time army comes, No one will ever come on the roads for so-called democracy, people have learnt a lot of lessons. Kiyani is impotent so no threat to democracy from his side.

code_decode

Senator (1k+ posts)
Pakistan ki siasat ka cancer kaun hai
Nawaz Sharif and Zardari... donon ***** hai hai...zardari **** hai hai,,,, nawaz **** hai hai...

HAMMER

MPA (400+ posts)
Re: Imran khan adressing jalsa in faislabad

NAWAZ ko ase hi bich main ly aya hai-

baat PPP sy shru hoi NAWAZ pr aa k hatum - [hilar]