Did you ever like Zardari!?

Did You ever Like Zardari?

• Total voters

tempoorauk

Citizen
Jab aap log Zardari sahab ko Dekhtay ho is ka matlab aap AAINA dekh rahay ho
Agar aap achay ho to ZARDARI SAHAB bhi achay hain
Agar Zardari Sahab Buray to aap buray q kay wo aap main hi say hain aap log hi un ko apna Represetative bana kar laey ho

mohib

Senator (1k+ posts)
Zardari Sahab main na pasand ya un say nafrat karnay wali kon si baat hai un ko gali dena apnay aap ko gali dena hai q kay
Misal hai JAISE LOOG WAISAY HUKUMRAAN.
To sahi hai jaisay aap waisay ZARDARI SAHAB

Bilkul theek jb tuk hum khud theek nahi houn ge humain aisy he hukmaran miltay rahain ge,

zardarifan

MPA (400+ posts)
Sir Zardari will be rememberd in the history as a greatest Pakistani politician ever. You will all be loving him at the end of his tenure. Agar woh itne hi bure hote , iss tarah ki sites ko ban karwana 2 mins ka kaam hai.

bons

Minister (2k+ posts)
Sir Zardari will be rememberd in the history as a greatest Pakistani politician ever. You will all be loving him at the end of his tenure. Agar woh itne hi bure hote , iss tarah ki sites ko ban karwana 2 mins ka kaam hai.

Zardari har kaam commission ke liye karta hay. Bhala iss site ko band karwa ke us ko kia milay ga? Sites band karwaney ki woh uss waqt sochta agar uss ki koi izzat hoti ya woh beizzati mehsoos karta.

maaroof

Citizen
"Pakistan Khappay" to is liye kaha tha kiyonke Pakistan na rehta to Pakistan aur awaam ko kaise kaise loot-tay, Arboon(billions) rupaye kaisay bahar muntaqil kartay, Benazir ka qatal khamkhwah hi to nahi hua!

anglopakiman

Voter (50+ posts)
to me, Zardari always had this air of sleaze hanging about him. He married Benazir as a dissolute playboy/social climber, and then he confirmed that he was a sleaze-bucket the minute his wife got into power.

Asher Ghzzaal

salam!
In my opinion threre is nothing wrong if somebody decieve you with false promises. Pakistan need a alot of care. But i think it should be a fedral crime to vote a dishonest person twice. But we Pakistani vote a person untill Allah makes his decision.

Asher Ghzzaal

Sir ofcource you are right but its up to him that how he wanted to be remembered. Pakistan facing the worst disaster ans yu know everyone trying to convince zardari sb. to goto your country but the real comment was from Bilawal zardari (I dont believe he is a bhutto) that president cant do anything evenif he is in Pakistan. How truthfull he is.

Wadaich

Prime Minister (20k+ posts)
زرداری لعنت الله

بلکل سچ فرمایا بھی نے - زرداری لعنت الله،عدو الله کو تاریخ میں ہمیشہ شیطان کی اولاد یعنی عبدللہ بن ابائ، میر جعفر ، میر صادق ، اور مشرف جیسے لوگوں کی ذلّت آمیز صف میں باندھا جائے گا

Peaceful

Citizen
This Khabees Zardari is the worst ever Muslim ruler any Islamic Nation had since last 14 centuries. Could anybody name any other Muslim ruler worst than this khabees person?
The Jahil Awam of Pakistan has given votes to the corrupt PPP. May be Allah has send his "Azab" as a result.

May Allah save this country from Khabees Zardi and his Kuttey's like Murdood Faisal Raza(Aameen)

ali_ravian

Councller (250+ posts)
i got not too many reasons to dislike but also got no reason to like him......... due to corruption & his attitude towards nation my dislike sentiments are much much heavier.................