Boy Searching Platelets; A Resonant Slap on the Face of Establishment, Judiciary & Executive

MianJi

MPA (400+ posts)
I am no defender of IK. You may believe whatever you like about him.

However, the corruption and deterioration of institutions that has been caused by the actions of the court certified corrupt NS and his goons/friends, has led Pakistan into a disaster zone where millions of lives are held in the balance. And yet, you continue to support NS and family.

Abhi bhi mera yahi sawaal hai, kya kabhi tumharay zameer ne nahin jhunjhora? If you are sincere, stop creating diversions and answer the question. If you are a typical paid troll, then carry on with your daily wage earning.

بھئی پاکستانی عدالت نواز شریف کو کرپٹ کہتی ہے اور امریکی عدالت عمران خان کو ایک زنا سے پیدا ہونے والے بچے کا باپ کہتی ہے۔ تو چلو ان دونوں فیصلوں کو مان لیتے ہیں۔۔۔

SaRashid

Minister (2k+ posts)
I am no defender of IK. You may believe whatever you like about him.

However, the corruption and deterioration of institutions that has been caused by the actions of the court certified corrupt NS and his goons/friends, has led Pakistan into a disaster zone where millions of lives are held in the balance. And yet, you continue to support NS and family.

Abhi bhi mera yahi sawaal hai, kya kabhi tumharay zameer ne nahin jhunjhora? If you are sincere, stop creating diversions and answer the question. If you are a typical paid troll, then carry on with your daily wage earning.
کیا کورٹ نے اپنے فیصلے میں یہ کہا تھا کہ پاکستان کے اداروں کی تباہی کا ذمہ دار نواز شریف ہے؟؟

MianJi

MPA (400+ posts)
Accha, I did not know that. Thanks for enlightening me.

کیا کورٹ نے اپنے فیصلے میں یہ کہا تھا کہ پاکستان کے اداروں کی تباہی کا ذمہ دار نواز شریف ہے؟؟

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
اصل میں یوتھیے بے چارے سمجھ نہیں پا رہے۔ نواز شریف یوں گھوم پھر کر یوتھیوں اور ان کے کھوتے باپ عمران نیازی کا مذاق اڑا رہا ہے۔ کہ دیکھو میں کیسا بھلا چنگا ہوں مگر تم یوتھیوں نے مجھے کیسے این آر او دے دیا۔
جب عدالتیں بھی اس کے تین دن تک بھی نہ بچنے کی ضمانتیں مانگ رہی تھے تو عمران خان کو لگا ہو گا پٹواریوں سے یہ نحوست ہمیشہ کو نہ اٹھ جآئے پھر ان کو مجھے سزا ملی تو اپیل نہیں کروں گا بھاگوں کا نہیں جیسی چولیں کون سنائے گا اس نے قوم پٹوار کو ایسے چول سے محروم کرنا مناسب نہیں پٹواریوں کے پلیٹلیٹس گر گئے تو عدالتیں ان سب کی زندگی کی گارنٹی بھی عمران خان سے نہ مآنگنے لگیں

Khan125

Chief Minister (5k+ posts)
چلو پھر تم اپنی ون مین آرمی، غازی زید حامد کو اسٹیبلشمنٹ، عدلیہ اور حکومت پر ایک ساتھ کسی وائرس کی طرح چھوڑ دو۔ سب کے پلیٹ لیٹس غائب کر دو۔ چلو شاباش۔
PEHLEY bubble butt maryam PHIR mehro, uskey baaad bhai ka mood bany ga.