Age of Sayeda Ayesha RA at the time of her marriage?

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
لگتا ہے آپ اپنے تئیں میرے سے بدلہ لینے کی کوشش کر رہے ہیں ، یعنی جب میں نے آپ سے شراب کو جائز سمجھنے کی وجہ سے آپ سے ذاتی نوعت کا سوال پوچھ لیا تھا
.
مجھے یہ سوال ہرگز برا نہیں لگا میں آپ کو جواب دیتا ہوں
.
پہلی بات تو یہ کہ میں نے اپنے پہلے کمنٹ میں کہا تھا کہ آج کل بچی کے جوان ہونے کی عمر کچھ بڑھ گئی ہے یعنی یہ عمر عرب کی طرح نو سال نہیں رہی بلکے بارہ سال ہو گئی ہے
.
دوسری بات یہ کہ آپ جس شادی کی طرف اشارہ کر رہے ہیں اس میں حضرت ابوبکر یعنی خاتون کے والد کی ایما پر یہ رشتہ ہوا تھا ، پھر حضرت عائشہ نے بھی حامی بھر لی اور پھر رسول پاک نے بھی
.
لہٰذا آپ کے سوال کے جواب میں میں یہ کہوں گا کہ اگر بیٹی جوان ہو اور رشتے پر راضی ہو ، باپ کی مرضی شامل ہو اور مرد بھی راضی ہو تو رشتہ کرنے میں کوئی مضائقہ نہیں ، پھر چاہے ان کی عمر میں کتنا ہی فرق کیوں نہ ہو
.
ہم الله کے ہر قانون پر راضی ہیں
شاہ جی۔۔ آپ نے جواب تو جیسا بھی ہے، دے دیا۔۔ مگر مجھے لگتا ہے مجھے آپ سے پرسنل حوالے سے سوال نہیں پوچھنا چاہیے تھا۔۔ میرا خیال ہے کسی بھی بحث کے دوران ایک دوسرے کی ذات کو بیچ میں نہیں لانا چاہیے۔۔ مجھے اپنی غلطی کا احساس ہے، اس لئے میں آپ سے معذرت چاہتا ہوں۔۔۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
شاہ جی۔۔۔ میرا کام آپ کو منانا یا قائل کرنا نہیں ہے۔۔ میرا کام آپ کے سامنے حقائق رکھنا ہے، اسلام اور قرآن جو کہتا ہے اس کو سامنے لانا ہے۔۔ مسلمانوں کی اکثریت سنی اسلام (اہلِ تسنن) سے تعلق رکھتی ہے اور میں نے جو تراجم یہاں پیش کئے ہیں وہ اہل تسنن کے جید علماء کے تراجم ہیں اور سنی مسلمان ان کو مانتے ہیں۔۔ کہنے کا مقصد یہ ہے کہ اسلام کی اکثریت اسی ترجمے پر قائل ہے جو میں نے یہاں پیش کئے، جس کے مطابق جس کم سن بچی کو ابھی تک حیض شروع ہی نہ ہوا ہو، اس کے ساتھ نکاح اور مباشرت کی اجازت ہے۔۔۔ اس سے پہلے میں اہلِ تسنن کے ایک اور بڑے عالم مولانا مودودی صاحب کا ترجمہ بھی پیش کرچکا ہوں اور انہوں نے تو تفسیر میں بھی کھلم کھلا یہ بات لکھی ہے۔۔۔ مولانا فتح محمد جالندھری صاحب، مولانا جونا گڑھی صاحب، مولانا مودودی صاحب، یہ تمام لوگ عربی پر عبور رکھتے تھے، اور ترجمے میں غلطی نہیں کرسکتے۔ اگر کسی سے غلطی ہوتی تو ایک سے ہوتی، اتنے سارے عربی کے عالم ایک سی غلطی نہیں کرسکتے۔۔ انہوں نے وہی ترجمہ کیا جو قرآن میں لکھا ہے۔۔۔
آپ بطور شیعہ ان سنی علماء کو بھلے نہ مانیں، مگر بطور عربی دان ان کا انکار نہیں کرسکتے۔۔ اگر آپ نہ بھی مانیں تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ اس سے اسلام یا قرآن تبدیل نہیں ہوجاتا۔ میری بات کا برا مت مانئے گا، اہلِ اسلام میں اہلِ تشیع کی حیثیت ہی کیا ہے، آپ شیعہ لوگ اسلام میں ایک ننھی منی اقلیت سے زیادہ حیثیت نہیں رکھتے۔ اسلام کی بڑی اکثریت سنی مسلمان ہیں، اگر اہلِ اسلام سے تمام شیعہ لوگوں کو منہا کردیا جائے تب بھی اہلِ اسلام کو کوئی فرق نہیں پڑتا۔۔
آپ سے بس اتنا اختلاف ہے کہ ہم لوگ غیر شیعہ علما سے عربی کے معمالے میں اختلاف نہیں کر سکتے ، میں آپ کو اور بھی کئی آیات دکھا سکتا ہوں جس میں ہم اور ترجمہ کیا ہے اور دیگر لوگوں نے کچھ اور ترجمہ کیا ہے
.
یہ بات آپ کی سچ ہے کہ غیر شیعہ علما کی اکثریت نے ترجمہ ایسا کیا ہے جس سے نابالغ لڑکی سے مباشرت جائز ہونے کا گمان گزرتا ہے بلکے کئی علما نے تو صاف صاف الفاظ میں اسے جائز بھی قرار دیا ہے
.
میری آپ سے بس اتنی گزارش ہے کہ آپ بھلے ان علما کے ماننے والوں سے یہ سوال کریں اور جتنی بار چاہیں کریں لیکن اسلام کی مقدس ہستیوں پر یہ الزام نہ لگائیں ، کیونکہ ہمارے عقیدے کے مطابق انہوں نے ایسی کوئی بات نہیں کی تھی
.
اور آپ مجھ سے اسلامی قوانین سے متعلق کوئی بھی سوال پوچھ سکتے ہیں اس کے لئے معافی مانگنے کی ہرگز ضرورت نہیں
.
.
.
آج میں نے ایک تھریڈ بنایا ہے اس پر کوئی کمنٹ کرنا چاہیں تو مجھے خوشی ہو گی
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
آپ سے بس اتنا اختلاف ہے کہ ہم لوگ غیر شیعہ علما سے عربی کے معمالے میں اختلاف نہیں کر سکتے ، میں آپ کو اور بھی کئی آیات دکھا سکتا ہوں جس میں ہم اور ترجمہ کیا ہے اور دیگر لوگوں نے کچھ اور ترجمہ کیا ہے
.
یہ بات آپ کی سچ ہے کہ غیر شیعہ علما کی اکثریت نے ترجمہ ایسا کیا ہے جس سے نابالغ لڑکی سے مباشرت جائز ہونے کا گمان گزرتا ہے بلکے کئی علما نے تو صاف صاف الفاظ میں اسے جائز بھی قرار دیا ہے
.
میری آپ سے بس اتنی گزارش ہے کہ آپ بھلے ان علما کے ماننے والوں سے یہ سوال کریں اور جتنی بار چاہیں کریں لیکن اسلام کی مقدس ہستیوں پر یہ الزام نہ لگائیں ، کیونکہ ہمارے عقیدے کے مطابق انہوں نے ایسی کوئی بات نہیں کی تھی
.
اور آپ مجھ سے اسلامی قوانین سے متعلق کوئی بھی سوال پوچھ سکتے ہیں اس کے لئے معافی مانگنے کی ہرگز ضرورت نہیں
.
.
.
آج میں نے ایک تھریڈ بنایا ہے اس پر کوئی کمنٹ کرنا چاہیں تو مجھے خوشی ہو گی
شاہ جی۔۔۔ میں آپ سے ایک سوال پوچھتا ہوں، تھوڑی دیر کے لئے اپنے مسلکی اختلاف کو ایک طرف رکھ دیجئے اور مجھے لاجیکلی بتایئے کہ ان سنی علما کو پیغمبر اسلام کے ساتھ کیا دشمنی ہے ، یہ کیوں غلط ترجمہ کریں گے؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
شاہ جی۔۔۔ میں آپ سے ایک سوال پوچھتا ہوں، تھوڑی دیر کے لئے اپنے مسلکی اختلاف کو ایک طرف رکھ دیجئے اور مجھے لاجیکلی بتایئے کہ ان سنی علما کو پیغمبر اسلام کے ساتھ کیا دشمنی ہے ، یہ کیوں غلط ترجمہ کریں گے؟
غلط عقیدے کی وجہ سے
نہ صرف ان لوگوں نے پیغمبر اسلام سے گناہ منسوب کر دیے ہیں بلکے ان لوگوں کے حساب سے چلیں تو قرآن پاک میں اختلاف نظر آتا ہے
.
قرآن کی زبان میں ان لوگوں نے وہ بوجھ خود پر ڈال لیا ہے جس کے یہ اہل نہ تھے
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
غلط عقیدے کی وجہ سے
نہ صرف ان لوگوں نے پیغمبر اسلام سے گناہ منسوب کر دیے ہیں بلکے ان لوگوں کے حساب سے چلیں تو قرآن پاک میں اختلاف نظر آتا ہے
.
قرآن کی زبان میں ان لوگوں نے وہ بوجھ خود پر ڈال لیا ہے جس کے یہ اہل نہ تھے
میں نے آپ سے گزارش کی تھی کہ آپ تھوڑی دیر کیلئے مسلکی اختلاف ایک طرف رکھ دیجئے اور منطقی جواب دیجئے، مگر آپ پھر عقیدے کو بیچ میں لے آئے۔۔۔
میں نے تو سادہ سا سوال پوچھ ہےا کہ آپ کہہ رہے ہیں کہ یہ جان بوجھ کر غلط ترجمہ کرتے ہیں تو میں جاننا چاہتا ہوں کہ ان سنی علما کو پیغمبر اسلام سے کیا دشمنی ہے، یہ ان کو کیوں بدنام کرنا چاہتے ہیں۔۔۔ ؟؟؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
میں نے آپ سے گزارش کی تھی کہ آپ تھوڑی دیر کیلئے مسلکی اختلاف ایک طرف رکھ دیجئے اور منطقی جواب دیجئے، مگر آپ پھر عقیدے کو بیچ میں لے آئے۔۔۔
میں نے تو سادہ سا سوال پوچھ ہےا کہ آپ کہہ رہے ہیں کہ یہ جان بوجھ کر غلط ترجمہ کرتے ہیں تو میں جاننا چاہتا ہوں کہ ان سنی علما کو پیغمبر اسلام سے کیا دشمنی ہے، یہ ان کو کیوں بدنام کرنا چاہتے ہیں۔۔۔ ؟؟؟
وجہ اصل یہی ہے جو میں نے بیان کر دی ہے .
آپ دیکھیں آپ کو اسلام کے خلاف سارا مواد انہی کی کتابوں سے ملتا ہے ، اسلام کے خلاف طرز عمل انہی کی جماتوں کا ملتا ہے
وجہ ان کا نا خلف اور نا اہل ہونا ہے
.
آپ کے مسلکی اختلاف کی شرط ایسے ہی ہے کہ کسی کو کہا جائے کہ دو اور دو کتنے ہوتے ہیں جواب بتاؤ لیکن شرط یہ ہے کہ چار کا ہندسہ استعمال نہیں کرنا
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
وجہ اصل یہی ہے جو میں نے بیان کر دی ہے .
آپ دیکھیں آپ کو اسلام کے خلاف سارا مواد انہی کی کتابوں سے ملتا ہے ، اسلام کے خلاف طرز عمل انہی کی جماتوں کا ملتا ہے
وجہ ان کا نا خلف اور نا اہل ہونا ہے
.
آپ کے مسلکی اختلاف کی شرط ایسے ہی ہے کہ کسی کو کہا جائے کہ دو اور دو کتنے ہوتے ہیں جواب بتاؤ لیکن شرط یہ ہے کہ چار کا ہندسہ استعمال نہیں کرنا
یا تو آپ میرا سوال سمجھے ہی نہیں یا پھر آپ مسلکی تعصب میں اس قدر گم ہیں کہ آپ کو اور کچھ دکھائی ہی نہیں دیتا۔۔۔ خیر میں آپ کے سامنے اپنا سوال مزید سادہ کرکے مثال کے ذریعے واضح کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔
فرض کریں کسی حلقے میں ایک شخص عمران خان یعنی پی ٹی آئی کے ٹکٹ پر الیکشن لڑرہا ہے، وہ عمران خان کے نام پر لوگوں سے ووٹ مانگتا ہے، اگر وہ شخص جان بوجھ کر عمران خان کے متعلق ایسے واقعات بیان کرے جو حقیقت کے خلاف ہوں، یعنی فرض کریں وہ کہے کہ عمران خان کہتا ہے کہ فوج ملک دشمن ادارہ ہے، فوج کا بجٹ کم کردینا چاہیے، وغیرہ وغیرہ، جبکہ حقیقت میں عمران خان نے ایسا کچھ نہ کہا ہو ، تو کیا یہ بات اس شخص کے حق میں جائے گی یا خلاف۔۔۔؟؟ ظاہری بات ہے یہ بات اس کے خلاف جائے گی اس کو نقصان ہوگا کیونکہ لوگ عمران خان سے بدظن ہوں گے اور اس کو ووٹ نہیں دیں گے۔۔۔
اب اسی مثال کو مدنظر رکھیں، یہ جو سنی مولوی حضرات ہیں، ان کی دوکانداری چلتی ہے حضرت محمد کے نام پر، جتنے حضرت محمد سے محبت کرنے والے ہوں گے، اتنا ان کے مفاد میں ہے۔ اگر یہ جان بوجھ کر ، دیدہ و دانستہ حضرت محمد کے خلاف باتیں کرنے لگیں، لوگوں کو ان سے بدظن کریں تو نتیجہ یہ ہوگا کہ لوگ اسلام سے اور حضرت محمد سے بدظن ہونے لگیں گے، لوگ اسلام چھوڑیں گے تو ان کے گاہک کم ہوں گے، اور نقصان کس کو ہوگا؟ انہی سنی مولوی حضرات کو۔۔ کیونکہ ان کی اپنی تو کوئی حیثیت ہے نہیں، ان کا سارا کاروبار پیغمبر اسلام کے نام پر چلتا ہے۔۔ اب مجھے لاجیکلی بتائیے کہ یہ جان بوجھ کر کیوں پیغمبر اسلام کے خلاف جھوٹ بولیں گے یا قرآن کا جھوٹا ترجمہ کریں گے، جبکہ وہ تو سراسر ان کے مفاد کے خلاف جاتا ہے۔۔۔؟؟؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
یا تو آپ میرا سوال سمجھے ہی نہیں یا پھر آپ مسلکی تعصب میں اس قدر گم ہیں کہ آپ کو اور کچھ دکھائی ہی نہیں دیتا۔۔۔ خیر میں آپ کے سامنے اپنا سوال مزید سادہ کرکے مثال کے ذریعے واضح کرنے کی کوشش کرتا ہوں۔
فرض کریں کسی حلقے میں ایک شخص عمران خان یعنی پی ٹی آئی کے ٹکٹ پر الیکشن لڑرہا ہے، وہ عمران خان کے نام پر لوگوں سے ووٹ مانگتا ہے، اگر وہ شخص جان بوجھ کر عمران خان کے متعلق ایسے واقعات بیان کرے جو حقیقت کے خلاف ہوں، یعنی فرض کریں وہ کہے کہ عمران خان کہتا ہے کہ فوج ملک دشمن ادارہ ہے، فوج کا بجٹ کم کردینا چاہیے، وغیرہ وغیرہ، جبکہ حقیقت میں عمران خان نے ایسا کچھ نہ کہا ہو ، تو کیا یہ بات اس شخص کے حق میں جائے گی یا خلاف۔۔۔؟؟ ظاہری بات ہے یہ بات اس کے خلاف جائے گی اس کو نقصان ہوگا کیونکہ لوگ عمران خان سے بدظن ہوں گے اور اس کو ووٹ نہیں دیں گے۔۔۔
اب اسی مثال کو مدنظر رکھیں، یہ جو سنی مولوی حضرات ہیں، ان کی دوکانداری چلتی ہے حضرت محمد کے نام پر، جتنے حضرت محمد سے محبت کرنے والے ہوں گے، اتنا ان کے مفاد میں ہے۔ اگر یہ جان بوجھ کر ، دیدہ و دانستہ حضرت محمد کے خلاف باتیں کرنے لگیں، لوگوں کو ان سے بدظن کریں تو نتیجہ یہ ہوگا کہ لوگ اسلام سے اور حضرت محمد سے بدظن ہونے لگیں گے، لوگ اسلام چھوڑیں گے تو ان کے گاہک کم ہوں گے، اور نقصان کس کو ہوگا؟ انہی سنی مولوی حضرات کو۔۔ کیونکہ ان کی اپنی تو کوئی حیثیت ہے نہیں، ان کا سارا کاروبار پیغمبر اسلام کے نام پر چلتا ہے۔۔ اب مجھے لاجیکلی بتائیے کہ یہ جان بوجھ کر کیوں پیغمبر اسلام کے خلاف جھوٹ بولیں گے یا قرآن کا جھوٹا ترجمہ کریں گے، جبکہ وہ تو سراسر ان کے مفاد کے خلاف جاتا ہے۔۔۔؟؟؟
میں نے ویسے خلاصہ بیان کر دیا ہے آپ کہتے ہیں تو میں وضاحت کر دیتا ہوں
.
  1. جو نا اہل بندہ ہوتا ہے وہ کم عقلی کی وجہ سے غلط بات کر سکتا ہے
  2. یا یہ سوچ کر کہ اس غلط بات کو کرنے سے اسے کوئی فائدہ ہو گا
  3. یا پھر اپنے گناہوں کو جائز قرار دینے کے لئے
  4. یا پھر یہ بھی ہو سکتا ہے کہ اس کے مسلک میں ایک جھوٹ ہو جسے چھپانے کے لئے وہ سو جھوٹ بولنے پر آمادہ ہو اور اس کے مسلکی بھائی بھی اس ایک جھوٹ کو چھوڑنے پر آمادہ نہ ہوں اور سو جھوٹ ماننے پر راضی ہوں
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
میں نے ویسے خلاصہ بیان کر دیا ہے آپ کہتے ہیں تو میں وضاحت کر دیتا ہوں
.
  1. جو نا اہل بندہ ہوتا ہے وہ کم عقلی کی وجہ سے غلط بات کر سکتا ہے
  2. یا یہ سوچ کر کہ اس غلط بات کو کرنے سے اسے کوئی فائدہ ہو گا
  3. یا پھر اپنے گناہوں کو جائز قرار دینے کے لئے
  4. یا پھر یہ بھی ہو سکتا ہے کہ اس کے مسلک میں ایک جھوٹ ہو جسے چھپانے کے لئے وہ سو جھوٹ بولنے پر آمادہ ہو اور اس کے مسلکی بھائی بھی اس ایک جھوٹ کو چھوڑنے پر آمادہ نہ ہوں اور سو جھوٹ ماننے پر راضی ہوں
شاہ جی۔۔ میں آپ سے کسی کے غلط کام کے متعلق جنرل رول نہیں پوچھ رہا۔۔ آپ چند اشخاص پر الزام لگا رہے ہیں کہ انہوں نے جان بوجھ کر غلط ترجمہ کیا۔۔۔ جبکہ اس معاملے میں آپ کی اپنی سوچ کلیئر نہیں ہے، آپ یہ تک نہیں بتاپا رہے کہ مذکورہ افراد غلط ترجمہ کیوں کریں گے، جبکہ یہ خود ان کے مفاد کے خلاف جاتا ہے۔۔ اور پھر اتنے سارے افراد ایک ہی غلطی کیوں کریں گے۔۔؟؟ آپ اپنے بڑوں سے سن سنا کر سنی علماء کو مطعون تو کرتے رہتے ہیں، پر آپ کو خود نہیں پتا کہ ان علماء کی غلطی یا جرم کیا ہے۔۔۔؟؟
آپ کا معاملہ کچھ ایسا ہے کہ ایک شخص جو ہٹلر کا فین ہو، وہ ہٹلر کی تاریخ پڑھنے بیٹھے اور ان لوگوں کو گالیاں دینا شروع کردے جنہوں نے لکھا ہو کہ ہٹلر نے جنگِ عظیم میں یہودیوں کو کنسٹرینشن کیمپس میں کس طرح جلا جلا کر ماردیا تھا۔۔ ہٹلر کے فین کے نزدیک یہ باتیں چونکہ ہٹلر کو بدنام کرتی ہیں، لہذا اس تاریخ کو (بھلے وہ جتنی بھی سچی اور درست ہو) لکھنے والے سب قابلِ دشنام طرازی ہیں۔۔۔
آپ ذرا غور کریں اس مثال میں ہٹلر کا فین مورخین کو صرف اس بنا پر مطعون کرتا ہے کیونکہ وہ اس کی محبوب شخصیت کو بدنام کرنے کا باعث بن رہے ہیں۔۔ ہٹلر کے فین کو سچ سے غرض نہیں۔۔ آپ بھی سنی علماء کے ترجمے کو صرف اسلئے غلط کہہ رہے ہیں کیونکہ وہ آپ کے نبی کی شان میں کمی کا باعث بنتا ہے، اسلئے آپ چاہتے ہیں کہ وہ بھی تھوڑا سا ہیر پھیر کرکے اس ترجمے کو ایسا کردیں کہ نبی کی ذات پر کوئی حرف نہ آئے۔۔ جبکہ ان علماء نے کم از کم اتنی فکری دیانت ضرور دکھائی کہ ترجمے میں بے ایمانی کرنے کی بجائے جوں کا توں لکھ دیا۔۔ بالکل ایسا ہی معاملہ ان احادیث کے بارے میں ہے جن کو آپ لوگ یا پھر جدید مسلمان مسترد کرتے ہیں، صرف اس وجہ سے کہ وہ اسلام یا پیغمبر اسلام کی بدنامی کا باعث بنتی ہیں۔ حالانکہ ان احادیث کو لکھنے والی شخصیات کو کم از کم سنی مسلمانوں میں نہایت بلند درجہ دیا جاتا ہے۔ انہوں نے بھی فکری دیانت کا اظہار کرتے ہوئے واقعات جوں کے توں لکھ دیئے تھے۔۔۔ سچ لکھا، یہ نہیں دیکھا کہ اس کا اسلام یا پیغمبر اسلام کی ذات پر کیا اثر ہوتا ہے۔۔ جبکہ آج کا مسلمان چاہتا ہے کہ وہ ساری تاریخ ہی مٹا کر دوبارہ لکھی جائے، کڑوے سچ کو مٹا کر خوشنما جھوٹ کی تاریخ لکھی جائے۔۔۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
شاہ جی۔۔ میں آپ سے کسی کے غلط کام کے متعلق جنرل رول نہیں پوچھ رہا۔۔ آپ چند اشخاص پر الزام لگا رہے ہیں کہ انہوں نے جان بوجھ کر غلط ترجمہ کیا۔۔۔ جبکہ اس معاملے میں آپ کی اپنی سوچ کلیئر نہیں ہے، آپ یہ تک نہیں بتاپا رہے کہ مذکورہ افراد غلط ترجمہ کیوں کریں گے، جبکہ یہ خود ان کے مفاد کے خلاف جاتا ہے۔۔ اور پھر اتنے سارے افراد ایک ہی غلطی کیوں کریں گے۔۔؟؟ آپ اپنے بڑوں سے سن سنا کر سنی علماء کو مطعون تو کرتے رہتے ہیں، پر آپ کو خود نہیں پتا کہ ان علماء کی غلطی یا جرم کیا ہے۔۔۔؟؟
آپ کا معاملہ کچھ ایسا ہے کہ ایک شخص جو ہٹلر کا فین ہو، وہ ہٹلر کی تاریخ پڑھنے بیٹھے اور ان لوگوں کو گالیاں دینا شروع کردے جنہوں نے لکھا ہو کہ ہٹلر نے جنگِ عظیم میں یہودیوں کو کنسٹرینشن کیمپس میں کس طرح جلا جلا کر ماردیا تھا۔۔ ہٹلر کے فین کے نزدیک یہ باتیں چونکہ ہٹلر کو بدنام کرتی ہیں، لہذا اس تاریخ کو (بھلے وہ جتنی بھی سچی اور درست ہو) لکھنے والے سب قابلِ دشنام طرازی ہیں۔۔۔
آپ ذرا غور کریں اس مثال میں ہٹلر کا فین مورخین کو صرف اس بنا پر مطعون کرتا ہے کیونکہ وہ اس کی محبوب شخصیت کو بدنام کرنے کا باعث بن رہے ہیں۔۔ ہٹلر کے فین کو سچ سے غرض نہیں۔۔ آپ بھی سنی علماء کے ترجمے کو صرف اسلئے غلط کہہ رہے ہیں کیونکہ وہ آپ کے نبی کی شان میں کمی کا باعث بنتا ہے، اسلئے آپ چاہتے ہیں کہ وہ بھی تھوڑا سا ہیر پھیر کرکے اس ترجمے کو ایسا کردیں کہ نبی کی ذات پر کوئی حرف نہ آئے۔۔ جبکہ ان علماء نے کم از کم اتنی فکری دیانت ضرور دکھائی کہ ترجمے میں بے ایمانی کرنے کی بجائے جوں کا توں لکھ دیا۔۔ بالکل ایسا ہی معاملہ ان احادیث کے بارے میں ہے جن کو آپ لوگ یا پھر جدید مسلمان مسترد کرتے ہیں، صرف اس وجہ سے کہ وہ اسلام یا پیغمبر اسلام کی بدنامی کا باعث بنتی ہیں۔ حالانکہ ان احادیث کو لکھنے والی شخصیات کو کم از کم سنی مسلمانوں میں نہایت بلند درجہ دیا جاتا ہے۔ انہوں نے بھی فکری دیانت کا اظہار کرتے ہوئے واقعات جوں کے توں لکھ دیئے تھے۔۔۔ سچ لکھا، یہ نہیں دیکھا کہ اس کا اسلام یا پیغمبر اسلام کی ذات پر کیا اثر ہوتا ہے۔۔ جبکہ آج کا مسلمان چاہتا ہے کہ وہ ساری تاریخ ہی مٹا کر دوبارہ لکھی جائے، کڑوے سچ کو مٹا کر خوشنما جھوٹ کی تاریخ لکھی جائے۔۔۔
یہ لو
آپ کی سوئی ابھی تک ادھر ہی اٹکی ہوئی ہے
میں بارہا آپ کو بول چکا ہوں کہ اگر آپ کو سنی علما کا ترجمہ ٹھیک لگتا ہے تو آپ فعل مضارع کے حوالے سے میرے سوال کا جواب دیں کہ یہ مستقبل کا صیغہ ہے تو آپ اسے ماضی کا صیغہ کیسے قرار دے رہے ہیں ؟
.
ہٹلر کے ماملے میں تو تاریخ میں کیا ہوا کیا نہیں ، کسی کو کیا پتا لیکن ہماری بحث میں تو ایک لفظ پر بحث اٹکی ہوئی ہے اس کو گرائمر کے حساب سے دیکھیں تو دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا


 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
یہ لو
آپ کی سوئی ابھی تک ادھر ہی اٹکی ہوئی ہے
میں بارہا آپ کو بول چکا ہوں کہ اگر آپ کو سنی علما کا ترجمہ ٹھیک لگتا ہے تو آپ فعل مضارع کے حوالے سے میرے سوال کا جواب دیں کہ یہ مستقبل کا صیغہ ہے تو آپ اسے ماضی کا صیغہ کیسے قرار دے رہے ہیں ؟
.
ہٹلر کے ماملے میں تو تاریخ میں کیا ہوا کیا نہیں ، کسی کو کیا پتا لیکن ہماری بحث میں تو ایک لفظ پر بحث اٹکی ہوئی ہے اس کو گرائمر کے حساب سے دیکھیں تو دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا


شاہ جی برا نہ منائئیے گا۔۔۔ اسلام کے بڑے بڑے جید عربی دان علماء کے سامنے آپ کی کیا حیثیت ہے، وہ بھی ایسی صورت میں جبکہ آپ عربی کی الف ب بھی نہیں جانتے، اگر واقعی ان علماء نے مذکورہ آیت کا غلط ترجمہ کیا ہوتا تو کامن سینس کی بات ہے کوئی نہ کوئی دوسرا عالم انہیں اب تک ضرور چیلنج کرچکا ہوتا، مگر دوسرے علماء نے بھی وہی ترجمہ کیا۔۔ اب آپ پانی میں مدھانی چلاتے رہیں، آپ کی دال گلنے والی تو ہے نہیں۔۔۔۔۔۔ ۔۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
کامن سینس کی بات ہے کوئی نہ کوئی دوسرا عالم انہیں اب تک ضرور چیلنج کرچکا ہوتا، مگر دوسرے علماء نے بھی وہی ترجمہ کیا۔۔۔۔
شکر ہے آپ نے اس نقطے پر بات تو کی . . . . . مجھے تو لگا تھا کہ آپ ہمیشہ کی طرح اسے ظر انداز کر دیں گے
.
خیر ! ہمارے علما اسے غلط قرار دے چکے ہیں آپ کو میں ہمارے علما کا ترجمہ پیش کر چکا ہوں
.
اور ہاں گرائمر کا حوالہ موجود ہے امید ہے کہ آپ اب ذاتی خوہش کی بنا پر فیصلہ کرنے کی بجائے ٹھوس بنیادوں پر فیصلہ کریں گے
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
مغل صاحب۔۔ میں تو انتظار میں ہوں۔۔ آخر بتایئے تو سہی وہ کونسا طریقہ ہے جس سے قرآن کو سمجھا جاسکتا ہے۔۔۔؟؟

azeezam zinda rood sb, behtar hai ye tafseel aap khud hi bataayen ke isse aap hi ko ziyaada faaida ho ga. main ne agar kuchh bataaya bhi to aap usse pehle ki tarah ignore ker den ge. ya aap us ko samajh hi nahin paayen ge kyunkeh is tarah ki baaten aam log amooman karte hi nahin hen is liye keh ye aam logoon ki zehni satah se bahot hi ooper ki baaten hen jin ki taraf ham jaayen ge.

agar aap waaqe hi quraan aur deene islam ke baare main sach aur drust baat ko jaanana chahte hen to aap ko is ke liye bahot hi ziyada mehnat khud karni pade gi. issi se aap ko ehsaas bhi ho ga is kaam main kis qadar mehnat darkaar hai aur aam log isse kanni kyun katraate hen. sab se badi baat ye hai keh ye kaam aap ne khud apne zehni itminaan ke liye karna hai kisi aur gharz ke liye nahin warna kuchh haasil nahin ho ga.

haan agar aap chahte hen main saath saath aap ki madad karta jaaon to aisa mumkin ho sakta hai agar main aap main is baare main jaanane ke liye dilchasbi paaon. ho sakta hai mere paas aap ke sab sawaalun ke jawabaat na hun magar aap ko mujh se itna kuchh zaroor hi mil jaaye ga keh aap us ko bunyaad banaa ker aage mazeed research ka kaam khud bhi ker sakt hen.

by the way ye aik bahot hi lambi chori behs ho gi jo aap ke zehn main mazhabi aur secularist ke saath saath deeni soch bhi daale gi jis ki taraf aap ki tawajo bilkul hi nahin hai. yahee nahin hamaari koshish yahee honi chahiye keh ham ko aik munaasib mukammal explanation mil jaaye hamaari aur is kaainaat ki mojoodagi ki jo ham ko zehni itminaan bakhsh sake rational tor per.

is ke liye ham ko bahot se rules banaane aur istemaal karne paden ge taa keh ham darpesh masle ko munaasib tareeqe se hal ker saken.

lihaaza aap baat ko shuroo karen main saath saath aap ki madad karta jaaon ga jab jab mujh ko waqt mile ga kyunkeh main aik project main poori tarah masroof hun. lihaaza khudaa ka naam le ker aap baat shuroo kijiye is umaad per keh Allah taala ham sab ki madad farmaaye ga haqeeqat tak pohnchne ke liye agar ham log sanjeeda hen is baare main.

regards and all the best.
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
شاہ جی۔۔۔ میرا کام آپ کو منانا یا قائل کرنا نہیں ہے۔۔ میرا کام آپ کے سامنے حقائق رکھنا ہے، اسلام اور قرآن جو کہتا ہے اس کو سامنے لانا ہے۔۔ مسلمانوں کی اکثریت سنی اسلام (اہلِ تسنن) سے تعلق رکھتی ہے اور میں نے جو تراجم یہاں پیش کئے ہیں وہ اہل تسنن کے جید علماء کے تراجم ہیں اور سنی مسلمان ان کو مانتے ہیں۔۔ کہنے کا مقصد یہ ہے کہ اسلام کی اکثریت اسی ترجمے پر قائل ہے جو میں نے یہاں پیش کئے، جس کے مطابق جس کم سن بچی کو ابھی تک حیض شروع ہی نہ ہوا ہو، اس کے ساتھ نکاح اور مباشرت کی اجازت ہے۔۔۔ اس سے پہلے میں اہلِ تسنن کے ایک اور بڑے عالم مولانا مودودی صاحب کا ترجمہ بھی پیش کرچکا ہوں اور انہوں نے تو تفسیر میں بھی کھلم کھلا یہ بات لکھی ہے۔۔۔ مولانا فتح محمد جالندھری صاحب، مولانا جونا گڑھی صاحب، مولانا مودودی صاحب، یہ تمام لوگ عربی پر عبور رکھتے تھے، اور ترجمے میں غلطی نہیں کرسکتے۔ اگر کسی سے غلطی ہوتی تو ایک سے ہوتی، اتنے سارے عربی کے عالم ایک سی غلطی نہیں کرسکتے۔۔ انہوں نے وہی ترجمہ کیا جو قرآن میں لکھا ہے۔۔۔
آپ بطور شیعہ ان سنی علماء کو بھلے نہ مانیں، مگر بطور عربی دان ان کا انکار نہیں کرسکتے۔۔ اگر آپ نہ بھی مانیں تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ اس سے اسلام یا قرآن تبدیل نہیں ہوجاتا۔ میری بات کا برا مت مانئے گا، اہلِ اسلام میں اہلِ تشیع کی حیثیت ہی کیا ہے، آپ شیعہ لوگ اسلام میں ایک ننھی منی اقلیت سے زیادہ حیثیت نہیں رکھتے۔ اسلام کی بڑی اکثریت سنی مسلمان ہیں، اگر اہلِ اسلام سے تمام شیعہ لوگوں کو منہا کردیا جائے تب بھی اہلِ اسلام کو کوئی فرق نہیں پڑتا۔۔

azeezam zinda rood sb, koi tarjama quraan ka drust hai ya ghalat is ka faisla quraan ke text ka apna context karta hai. aap bataana gawaara karen ge ke quraan ke text ka context kia hai? agar aap ko maloom nahin hai to unhi molaviyun se pooch ker bataa den jin ke tarjamen aap ko drust maloom hote hen.

yaad rakhen quraan aik paighaam hai aur woh paighaam kia hai ye us ka drust context hi bataa sakta hai issi liye us ka wohee tarjama drust ho ga jo us ke saheeh context ki saheeh tarjumaani kare. us ke baraks her tarjama ghalat hi hota hai aur ghalat hi ho ga. is main is baat ki gunjaish hi nahin hai keh koi tarjama majority ka hai ya minority ka, kisi aik shakhs ka ya bahot se ashkhaas ka. kisi baat ke drust ya ghalat hone ka koi na koi mayaar hota hai. quraan ke drust tarjamen ka mayaar us ke text ka drust context hai.

rahaa aap ka sawaal keh kisi ko quraan ya deene islam se dushmani kia hai? is ka jawaab yeh hai, is duniya main log aapas main ladayee jhagde kis liye kerte hen? un main kia dushmaniyan hoti hen? bilkul wohee dushmaniyan un ko quraan aur deene islam se bhi hen.

kia aap ne kabhi ghor kiya log munaafiq kyun hote hen ya ho sakte hen? bahot se log kehte kuchh hen aur karte kuchh hen, maante kuchh hen aur zahir kuchh karte hen, aisa kyun hota hai ya kiya jaata hai?

agar kuchh log logoon ko aik karna chahte hun aur kuchh un ko aapas main ladaana chahte hun to un main dushmani to ho gi. laikin is ki asal wajah un ke aapas main takraate zaati mufadaat hun ge. jis ko jis tarah apna mufaad secure nazar aata hai ya apne liye asaani nazar aati hai apne ilm ke mutaabiq woh woh raasta apnaata hai.

ab koi raasta drust hai ya ghalat us ka taayun zaroori hai aur usse badh ker ye baat keh aakhir woh mufaad jis ki wajah se koi aadmi koi drust ya ghalat raasta apnaata hai woh drust hai ya ghalat is baat ka jaanana az bas laazmi hai.

ab her insaan ki samajh us ki guzri zindagi tak mehdood hoti hai isse aage koi badh hi nahin sakta. lihaaza jis ka zindagi ka tajarba jitna wasee aur gehra ho ga kisi maamle main woh utna hi ziyaada us maamle main ilm rakh sakta hai usse ziyaada nahin.

ab mullaan logoon ki zindagi ka tajarba kitna wasee aur gehra hai woh khud un ki apni baatun aur kitaabun waghera hi se saaf saaf zahir hai aur is ke liye bahot se youtube video bhi mojood hen.

lihaaza agar aap ne kisi mullaaan ki koi baat ya kitaab is duniya ke haqaaiq ke baare main dekhi hai to mujhe bhi bataaiye. agar nahin dekhi to phir aap ko kia maloom hai un ke tarjamen drust hen ya ghalat? is liye keh quraan to duniya ke haqaaiq ke mutaliq bahot si baaten karta hai lihaaza agar kisi ko un haqaaiq ka ilm hi nahin hai jin ke mutaliq quraan baaten karta hai to woh us baare main quraan ka tarjama kaise kare ga? mullaan ne quraan ke tarjamen haqaaiq se isolation main kiye hen apne ghalat zehni tasawuraat ke mutaabiq issi liye un ke tarjamun main bahot hi ziyaada ghalatiyan payee jaati hen.

isse badh ker afsosnaak aap ki woh ghalat baaten hen jo aap molavyun ki bunyaad per quraan aur deene islam ke baare main karte hen. isse aap ke rawaiye ka ghalat hona saabit hota hai quraan aur deene islam ke baare main. agar aap ne quraan aur deene islam per khud tehqeeq ki hoti to aap ki drust baatun main bahot wazan hota ehle ilm ki nazar main.

ab bhi kuchh nahin bigda mera mashwara ye hai aap apna rawaiya tabdeel karen quraan aur deene islam ke baare main yani tehqeeqi rawaiya apnaayen tanqeedi nahin. tanqeed aap us waqt kijiye ga jab aap ki tehqeeq mukammal ho jaaye aur aap us per poori tarah mutmain hun. ye tabhi mumkin hai jab aap ko kam se kam woh tamaam bunyaadi baaten maloom hun jin ka main is forum per apni posts main ziker ker chuka hun. un ko ghor se padh sun lijiye is main aap ko bahot ziyaada madad mile gi apne tehqeeqi kaam ko aage badhaane main, warna aap mullaan, sansdaanu aur falaasfarun ki bhool bhuliyun main kho jaayen ge aur yun aap ka waqt zaaya ho jaaye ga aur aap ko pata bhi nahin chale ga.

regards and all the best.
 
Last edited:

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
azeezam zinda rood sb, behtar hai ye tafseel aap khud hi bataayen ke isse aap hi ko ziyaada faaida ho ga. main ne agar kuchh bataaya bhi to aap usse pehle ki tarah ignore ker den ge. ya aap us ko samajh hi nahin paayen ge kyunkeh is tarah ki baaten aam log amooman karte hi nahin hen is liye keh ye aam logoon ki zehni satah se bahot hi ooper ki baaten hen jin ki taraf ham jaayen ge.

agar aap waaqe hi quraan aur deene islam ke baare main sach aur drust baat ko jaanana chahte hen to aap ko is ke liye bahot hi ziyada mehnat khud karni pade gi. issi se aap ko ehsaas bhi ho ga is kaam main kis qadar mehnat darkaar hai aur aam log isse kanni kyun katraate hen. sab se badi baat ye hai keh ye kaam aap ne khud apne zehni itminaan ke liye karna hai kisi aur gharz ke liye nahin warna kuchh haasil nahin ho ga.

haan agar aap chahte hen main saath saath aap ki madad karta jaaon to aisa mumkin ho sakta hai agar main aap main is baare main jaanane ke liye dilchasbi paaon. ho sakta hai mere paas aap ke sab sawaalun ke jawabaat na hun magar aap ko mujh se itna kuchh zaroor hi mil jaaye ga keh aap us ko bunyaad banaa ker aage mazeed research ka kaam khud bhi ker sakt hen.

by the way ye aik bahot hi lambi chori behs ho gi jo aap ke zehn main mazhabi aur secularist ke saath saath deeni soch bhi daale gi jis ki taraf aap ki tawajo bilkul hi nahin hai. yahee nahin hamaari koshish yahee honi chahiye keh ham ko aik munaasib mukammal explanation mil jaaye hamaari aur is kaainaat ki mojoodagi ki jo ham ko zehni itminaan bakhsh sake rational tor per.

is ke liye ham ko bahot se rules banaane aur istemaal karne paden ge taa keh ham darpesh masle ko munaasib tareeqe se hal ker saken.

lihaaza aap baat ko shuroo karen main saath saath aap ki madad karta jaaon ga jab jab mujh ko waqt mile ga kyunkeh main aik project main poori tarah masroof hun. lihaaza khudaa ka naam le ker aap baat shuroo kijiye is umaad per keh Allah taala ham sab ki madad farmaaye ga haqeeqat tak pohnchne ke liye agar ham log sanjeeda hen is baare main.

regards and all the best.
مغل صاحب۔۔۔ اگر اس کتاب کو سمجھنا اتنا مشکل ہے تو پھر تو یہ کتاب بے کار ہے، کسی کام کی نہیں، پھر تو اس کتاب کو تالے میں بند کرکے رکھ دینا چاہیے، کیونکہ عام لوگوں کہ فہم اتنی نہیں ہوتی اور اگر یہ کتاب عام لوگوں کی فہم سے بالاتر ہے (بقول آپ کے) تو پھر تو آپ کا خدا اپنا پیغام اپنی مخلوق تک پہنچانے میں ناکام رہا۔۔۔ قصور پھر مخلوق کا نہ ہوا جو پیغام سمجھ نہ سکی بلکہ خالق کا ہوا جو مخلوق کی فہم کے مطابق بات کہہ نہ سکا۔۔۔۔
 

Zinda_Rood

Minister (2k+ posts)
azeezam zinda rood sb, koi tarjama quraan ka drust hai ya ghalat is ka faisla quraan ke text ka apna context karta hai. aap bataana gawaara karen ge ke quraan ke text ka context kia hai? agar aap ko maloom nahin hai to unhi molaviyun se pooch ker bataa den jin ke tarjamen aap ko drust maloom hote hen.

yaad rakhen quraan aik paighaam hai aur woh paighaam kia hai ye us ka drust context hi bataa sakta hai issi liye us ka wohee tarjama drust ho ga jo us ke saheeh context ki saheeh tarjumaani kare. us ke baraks her tarjama ghalat hi hota hai aur ghalat hi ho ga. is main is baat ki gunjaish hi nahin hai keh koi tarjama majority ka hai ya minority ka, kisi aik shakhs ka ya bahot se ashkhaas ka. kisi baat ke drust ya ghalat hone ka koi na koi mayaar hota hai. quraan ke drust tarjamen ka mayaar us ke text ka drust context hai.

rahaa aap ka sawaal keh kisi ko quraan ya deene islam se dushmani kia hai? is ka jawaab yeh hai, is duniya main log aapas main ladayee jhagde kis liye kerte hen? un main kia dushmaniyan hoti hen? bilkul wohee dushmaniyan un ko quraan aur deene islam se bhi hen.

kia aap ne kabhi ghor kiya log munaafiq kyun hote hen ya ho sakte hen? bahot se log kehte kuchh hen aur karte kuchh hen, maante kuchh hen aur zahir kuchh karte hen, aisa kyun hota hai ya kiya jaata hai?

agar kuchh log logoon ko aik karna chahte hun aur kuchh un ko aapas main ladaana chahte hun to un main dushmani to ho gi. laikin is ki asal wajah un ke aapas main takraate zaati mufadaat hun ge. jis ko jis tarah apna mufaad secure nazar aata hai ya apne liye asaani nazar aati hai apne ilm ke mutaabiq woh woh raasta apnaata hai.

ab koi raasta drust hai ya ghalat us ka taayun zaroori hai aur usse badh ker ye baat keh aakhir woh mufaad jis ki wajah se koi aadmi koi drust ya ghalat raasta apnaata hai woh drust hai ya ghalat is baat ka jaanana az bas laazmi hai.

ab her insaan ki samajh us ki guzri zindagi tak mehdood hoti hai isse aage koi badh hi nahin sakta. lihaaza jis ka zindagi ka tajarba jitna wasee aur gehra ho ga kisi maamle main woh utna hi ziyaada us maamle main ilm rakh sakta hai usse ziyaada nahin.

ab mullaan logoon ki zindagi ka tajarba kitna wasee aur gehra hai woh khud un ki apni baatun aur kitaabun waghera hi se saaf saaf zahir hai aur is ke liye bahot se youtube video bhi mojood hen.

lihaaza agar aap ne kisi mullaaan ki koi baat ya kitaab is duniya ke haqaaiq ke baare main dekhi hai to mujhe bhi bataaiye. agar nahin dekhi to phir aap ko kia maloom hai un ke tarjamen drust hen ya ghalat? is liye keh quraan to duniya ke haqaaiq ke mutaliq bahot si baaten karta hai lihaaza agar kisi ko un haqaaiq ka ilm hi nahin hai jin ke mutaliq quraan baaten karta hai to woh us baare main quraan ka tarjama kaise kare ga? mullaan ne quraan ke tarjamen haqaaiq se isolation main kiye hen apne ghalat zehni tasawuraat ke mutaabiq issi liye un ke tarjamun main bahot hi ziyaada ghalatiyan payee jaati hen.

isse badh ker afsosnaak aap ki woh ghalat baaten hen jo aap molavyun ki bunyaad per quraan aur deene islam ke baare main karte hen. isse aap ke rawaiye ka ghalat hona saabit hota hai quraan aur deene islam ke baare main. agar aap ne quraan aur deene islam per khud tehqeeq ki hoti to aap ki drust baatun main bahot wazan hota ehle ilm ki nazar main.

ab bhi kuchh nahin bigda mera mashwara ye hai aap apna rawaiya tabdeel karen quraan aur deene islam ke baare main yani tehqeeqi rawaiya apnaayen tanqeedi nahin. tanqeed aap us waqt kijiye ga jab aap ki tehqeeq mukammal ho jaaye aur aap us per poori tarah mutmain hun. ye tabhi mumkin hai jab aap ko kam se kam woh tamaam bunyaadi baaten maloom hun jin ka main is forum per apni posts main ziker ker chuka hun. un ko ghor se padh sun lijiye is main aap ko bahot ziyaada madad mile gi apne tehqeeqi kaam ko aage badhaane main, warna aap mullaan, sansdaanu aur falaasfarun ki bhool bhuliyun main kho jaayen ge aur yun aap ka waqt zaaya ho jaaye ga aur aap ko pata bhi nahin chale ga.

regards and all the best.
عزیزم مغل صاحب۔۔ تو وہ کنٹیکسٹ کس کتاب میں لکھا ہے، قرآن میں تو ہر چیز کا کانٹیکسٹ نہیں لکھا، اگر احادیث کی طرف آؤں تو مسلمان بدک جاتے ہیں ، کیونکہ احادیث میں تو سارا کچا چٹھا لکھا ہوا ہے جو آج کے مسلمان کو گوارا نہیں۔ اب بتایئے وہ کانٹیکسٹ کس کتاب میں لکھا ہوا ہے۔۔۔؟؟؟
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
مغل صاحب۔۔۔ اگر اس کتاب کو سمجھنا اتنا مشکل ہے تو پھر تو یہ کتاب بے کار ہے، کسی کام کی نہیں، پھر تو اس کتاب کو تالے میں بند کرکے رکھ دینا چاہیے، کیونکہ عام لوگوں کہ فہم اتنی نہیں ہوتی اور اگر یہ کتاب عام لوگوں کی فہم سے بالاتر ہے (بقول آپ کے) تو پھر تو آپ کا خدا اپنا پیغام اپنی مخلوق تک پہنچانے میں ناکام رہا۔۔۔ قصور پھر مخلوق کا نہ ہوا جو پیغام سمجھ نہ سکی بلکہ خالق کا ہوا جو مخلوق کی فہم کے مطابق بات کہہ نہ سکا۔۔۔۔

azeezam zinda rood sb, khudaa ne insaan ko aik had tak khudmukhtaar peda kiya hai dimaagh aur us ke mutaabiq hawaas aur jisam de kar. yahee nahin ye saari kaainaat aur is main her shai issi liye peda farmayee hai keh insaan is ke saath interact kare aur tajarbaat se khud aqal seekhe apni mehnat se apni koshish se. yahee wajah hai khudaa ne insaan ko aik bacha peda kiya hai jo kuchh bhi nahin jaanta magar jaan sakta hai agar woh chahe aur poori poori menat kare drust tareeqe se. lihaaza jo log is duniya main jo kuchh bhi jaanane ke liye mehnat karte hen woh us ko jaan lete hen aur jo us ko jaanane ke liye mehnat nahin karte woh us ko nahin jaan sakte. kuchh log bahot hi ziyaada mehnat karte hen aur kuchh bahot hi kam. phir kuchh log apni mehnat bhi aik khaas tareeqe se karte hen koi maqsad saamne rakh ker aur kuchh aik qadam aik taraf dete hen to doosra qadam kisi aur taraf aur teesra qadam bilkul hi kisi mukhtalif simt main. yani un ki mehnat kisi maqsad ko haasil karne ke liye nahin hoti. faqat mehnat hoti hai bemaqsad aur benateeja. aise log apni zindagiyan aur waqtr zaaya karte hen.

aap ne kahaa hai khudaa ko kitaab insaani fehm ke mutaabiq deni chahiye thi. kia aap ne kabhi socha hai insaani fehm ka level kahaan se shuroo hota hai aur kahaan tak jaa sakta hai? aik din aik insaan aik bache ki soorat main peda hota hai. us ki zehni satah kia hoti hai? us ko us waqt ke liye khudaa kon si kitaab de sakta tha apni baat ko us ko samjhaane ke liye? aap agree karen ge khudaa us ko koi kitaab bhi nahin de sakta tha kyunkeh bache main koi kitaab bhi padh ker samajhne ki salahiyat hi nahin hoti. lihaaza quraan khuda ne aise insaanu ke liye naazil nahin kiya jo ilm seekhne se katraate hen aur yoon apni khudadaad ehliyatun aur salahiyatun ko develop hi nahin karte keh un se woh woh kaam le saken jin ke liye khudaa ne insaanu ko peda kiya hai ta keh woh khudaa ke maqsade takhleeq ko poora ker saken.

zara sochen aakhir insaan ko khudaa ne aik bacha peda kyun kiya hai jo kuchh bhi nahin jaanta? kyun khudaa ne insaan ko poori tarah program ker ke peda nahin kiya keh jab woh peda hota sab kuchh pehle hi se jaanta hota? agar khudaa aisa karta to insaanu ko yoon peda karne se us ka maqsad poora na hota. issi liye khudaa ne jo kuchh bhi jaisa bhi peda kiya hai woh apne maqsade takhleeq ko poora karne ke liye hi kiya hai. issi maqsad ko log samajhne ki koshish nahin karte aur apni jahaalat ki wajah se apne apne bebunyaad tasawuraat ke mutaabiq khudaa ki taraf tarah tarah ki baaten mansoob karte hen aur woh woh kaam karte hen jin se un ki apni tohamaat parasti to poori hoti hai magar khudaa ka maqsad poora nahin hota. apni aisi ghalat baatun ka aise logoon ko ghalat hone ka kabhi ehsaas bhi nahin hota warna aise log aisa karen kyun? agar koi un ko ehsaas dilaane ki koshish kare bhi to us ki khair nahin.

yahee wajah hai is duniya main ham ko insaan tarah tarah ke aqeede rakhte aur tarah tarah ke kaam karte nazar aate hen. woh apni soch main khuda ko khush ker rahe hote hen taa keh khudaa un ke kaam kar de jo un ke dilon main hote hen. doosre lafzun main woh ye jaanane ke bajaaye keh khudaa insaanu se kia chahta hai ya us ne un ko peda kyun kiya hai ulta apni chahaten khudaa per musallat karne ki naakaam koshishen karte hen. is ka nateeja bahot hi bura hota hai un ke liye. is liye keh woh aqlo fiker se kaam nahin lete. hona to yahee chahiye tha log maloom karte khudaa ne un ko peda kyun kiya hai aur phir woh ye baat maloom ker ke us maqsad ko poora karne main lag jate magar unhune baat hi ulti ker di aur us ke nateeja main jo kuchh un ke saath hota hai us ka ilzaam khudaa per daal dete hen. halaan keh agar log khudaa ki baat samajh ker apnaate to un ko woh mushkilaat pesh hi na aatin jo un ke apne ghalat afkaar aur amaal ki wajah se pesh ayee hen aur woh museebatun main hen. yahee nahin is ke baojood woh apni ghalat sochen aur kaam chhorne ko tayaar hi nahin hen balkeh unhi afkaaro amaal ko aur mazbooti se apnaate aur karte nazar aate hen.

ye baat bhi samajhne ki hai keh khudaa ko apni zaato sifaat ke mutaabiq apna maqsad choose karne ka poora poora haq haasil hai aur ikhtyaaar bhi. yahee nahin khudaa apni zaato sifaat ke mutaabiq jaise chahe apna maqsad poora kare us per koi munaasib ehtaraaz ker hi nahin sakta. albatta agar kisi insaan ko khudaa ke maqsad ya us ke poora karne ke tareeqe per ehtaraaz ho to us ke liye zaroori hai woh koi khudaa se behtar maqsad aur us ko poora karne ka behtar tareeqa insaanu ke saamne rakhe aur yun khudaa ko apne saamne bebas kar de agar ker sakta hai. warna bebunyaad baatun se insaanu ko apna waqt barbaad nahin karna chahiye balkeh khudaa ka maqsad jaan ker us ko poora karne main lag jaana chahiye. agar log aisa nahin karen ge to phir jo kuchh bhi log karen ge un ke liye us ka nateeja ijtamayee tor per achha nahin ho ga.

yani agar log khudaa ki baat maan ker chalen ge to is duniya aur phir aane waali duniya main un ki zindagiyan jannat ban jaayen gi aik doosre ki madad se magar agar woh apni apni chalaayen ge to sab aik doosre ko pareshaan hi karen ge aur yoon insaan aik doosre ke haathun se tabaho barbaad hote rahen ge jab tak woh is rawaiye ko tark nahin karen ge aur durst tarze zindagi ko apnaayen ge nahin.

waise ye sab baaten main ne apni postoon main pehle hi tafseel se bayaan ker di hen. agar aap woh posten padh sun len ge to to bahot se sawaalun se aap ko chhutkaara mil jaaye ga. waise issi tarah ki baaten hen asal main sochne ki sab insaanu ke liye maghar bahot hi kam log aisa karte hen.

regards and all the best.
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
عزیزم مغل صاحب۔۔ تو وہ کنٹیکسٹ کس کتاب میں لکھا ہے، قرآن میں تو ہر چیز کا کانٹیکسٹ نہیں لکھا، اگر احادیث کی طرف آؤں تو مسلمان بدک جاتے ہیں ، کیونکہ احادیث میں تو سارا کچا چٹھا لکھا ہوا ہے جو آج کے مسلمان کو گوارا نہیں۔ اب بتایئے وہ کانٹیکسٹ کس کتاب میں لکھا ہوا ہے۔۔۔؟؟؟

azeezam zinda rood sb, main her cheez ke context ki baat nahin ker rahaa quraan ke context ki baat ker rahaa hun. agar aap quraan ko aik kitaab maante hen to is ka apna aik khaas ya drust context hai. jis kitaab ka koi context hi na ho kia aap us ko kitaab keh sakt hen? kitaab to bahot hi badi baat hai her baat ka apna aik context hota hai warna koi baat bhi samajh main aa hi nahin sakti. her shai ko us ka apna context hi define karta hai jisse us baat ki samajh aati hai. bilkul issi tarah quraan ka bhi apna aik context hai jo is ko define karta hai.

mera sawaal aap se ye hai aap ke khayaal main kon si baat kisi baat ka context define karti hai aur us baat ko maloom karne ka tareeqa kia hai? main ye sab baaten bataa chuka hun apni posts main magar aap se sawaal ka maqsad aap ki tawajo is taraf laana hai, aap ka imtihaan lena nahin hai. jab aap khud jawaab se nawaazen ge to aap ko baat yaad bhi rahe gi aur is ki nisbat se aap ke zehn main aur sawalaat bhi ubhren ge jo ubharne chahiyen yahee sehtmand zehn ki nishaani hai.

Note; main tamaam sources of information ko maanta hun jo kisi bhi maalme se related hun. un ke drust ya ghalat hone ka mayaar zaroor darkaar hota hai. jis ko maloom karna padta hai aur apply karna padta hai. lihaaza aap befiker rahen hadisen aur tareekh sab kuchh discuss ho ga apne apne maqaam per. apni apni hesiyato ehmitay ke ehtbaar se.

yahee kuchh to ham quraan ke baare main ker rahe hen agar aap ghor farmayen.

regards and all the best.
 
Last edited:

Back
Top