شاہ جی۔۔۔ میرا کام آپ کو منانا یا قائل کرنا نہیں ہے۔۔ میرا کام آپ کے سامنے حقائق رکھنا ہے، اسلام اور قرآن جو کہتا ہے اس کو سامنے لانا ہے۔۔ مسلمانوں کی اکثریت سنی اسلام (اہلِ تسنن) سے تعلق رکھتی ہے اور میں نے جو تراجم یہاں پیش کئے ہیں وہ اہل تسنن کے جید علماء کے تراجم ہیں اور سنی مسلمان ان کو مانتے ہیں۔۔ کہنے کا مقصد یہ ہے کہ اسلام کی اکثریت اسی ترجمے پر قائل ہے جو میں نے یہاں پیش کئے، جس کے مطابق جس کم سن بچی کو ابھی تک حیض شروع ہی نہ ہوا ہو، اس کے ساتھ نکاح اور مباشرت کی اجازت ہے۔۔۔ اس سے پہلے میں اہلِ تسنن کے ایک اور بڑے عالم مولانا مودودی صاحب کا ترجمہ بھی پیش کرچکا ہوں اور انہوں نے تو تفسیر میں بھی کھلم کھلا یہ بات لکھی ہے۔۔۔ مولانا فتح محمد جالندھری صاحب، مولانا جونا گڑھی صاحب، مولانا مودودی صاحب، یہ تمام لوگ عربی پر عبور رکھتے تھے، اور ترجمے میں غلطی نہیں کرسکتے۔ اگر کسی سے غلطی ہوتی تو ایک سے ہوتی، اتنے سارے عربی کے عالم ایک سی غلطی نہیں کرسکتے۔۔ انہوں نے وہی ترجمہ کیا جو قرآن میں لکھا ہے۔۔۔
آپ بطور شیعہ ان سنی علماء کو بھلے نہ مانیں، مگر بطور عربی دان ان کا انکار نہیں کرسکتے۔۔ اگر آپ نہ بھی مانیں تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا۔ اس سے اسلام یا قرآن تبدیل نہیں ہوجاتا۔ میری بات کا برا مت مانئے گا، اہلِ اسلام میں اہلِ تشیع کی حیثیت ہی کیا ہے، آپ شیعہ لوگ اسلام میں ایک ننھی منی اقلیت سے زیادہ حیثیت نہیں رکھتے۔ اسلام کی بڑی اکثریت سنی مسلمان ہیں، اگر اہلِ اسلام سے تمام شیعہ لوگوں کو منہا کردیا جائے تب بھی اہلِ اسلام کو کوئی فرق نہیں پڑتا۔۔
azeezam zinda rood sb, koi tarjama quraan ka drust hai ya ghalat is ka faisla quraan ke text ka apna context karta hai. aap bataana gawaara karen ge ke quraan ke text ka context kia hai? agar aap ko maloom nahin hai to unhi molaviyun se pooch ker bataa den jin ke tarjamen aap ko drust maloom hote hen.
yaad rakhen quraan aik paighaam hai aur woh paighaam kia hai ye us ka drust context hi bataa sakta hai issi liye us ka wohee tarjama drust ho ga jo us ke saheeh context ki saheeh tarjumaani kare. us ke baraks her tarjama ghalat hi hota hai aur ghalat hi ho ga. is main is baat ki gunjaish hi nahin hai keh koi tarjama majority ka hai ya minority ka, kisi aik shakhs ka ya bahot se ashkhaas ka. kisi baat ke drust ya ghalat hone ka koi na koi mayaar hota hai. quraan ke drust tarjamen ka mayaar us ke text ka drust context hai.
rahaa aap ka sawaal keh kisi ko quraan ya deene islam se dushmani kia hai? is ka jawaab yeh hai, is duniya main log aapas main ladayee jhagde kis liye kerte hen? un main kia dushmaniyan hoti hen? bilkul wohee dushmaniyan un ko quraan aur deene islam se bhi hen.
kia aap ne kabhi ghor kiya log munaafiq kyun hote hen ya ho sakte hen? bahot se log kehte kuchh hen aur karte kuchh hen, maante kuchh hen aur zahir kuchh karte hen, aisa kyun hota hai ya kiya jaata hai?
agar kuchh log logoon ko aik karna chahte hun aur kuchh un ko aapas main ladaana chahte hun to un main dushmani to ho gi. laikin is ki asal wajah un ke aapas main takraate zaati mufadaat hun ge. jis ko jis tarah apna mufaad secure nazar aata hai ya apne liye asaani nazar aati hai apne ilm ke mutaabiq woh woh raasta apnaata hai.
ab koi raasta drust hai ya ghalat us ka taayun zaroori hai aur usse badh ker ye baat keh aakhir woh mufaad jis ki wajah se koi aadmi koi drust ya ghalat raasta apnaata hai woh drust hai ya ghalat is baat ka jaanana az bas laazmi hai.
ab her insaan ki samajh us ki guzri zindagi tak mehdood hoti hai isse aage koi badh hi nahin sakta. lihaaza jis ka zindagi ka tajarba jitna wasee aur gehra ho ga kisi maamle main woh utna hi ziyaada us maamle main ilm rakh sakta hai usse ziyaada nahin.
ab mullaan logoon ki zindagi ka tajarba kitna wasee aur gehra hai woh khud un ki apni baatun aur kitaabun waghera hi se saaf saaf zahir hai aur is ke liye bahot se youtube video bhi mojood hen.
lihaaza agar aap ne kisi mullaaan ki koi baat ya kitaab is duniya ke haqaaiq ke baare main dekhi hai to mujhe bhi bataaiye. agar nahin dekhi to phir aap ko kia maloom hai un ke tarjamen drust hen ya ghalat? is liye keh quraan to duniya ke haqaaiq ke mutaliq bahot si baaten karta hai lihaaza agar kisi ko un haqaaiq ka ilm hi nahin hai jin ke mutaliq quraan baaten karta hai to woh us baare main quraan ka tarjama kaise kare ga? mullaan ne quraan ke tarjamen haqaaiq se isolation main kiye hen apne ghalat zehni tasawuraat ke mutaabiq issi liye un ke tarjamun main bahot hi ziyaada ghalatiyan payee jaati hen.
isse badh ker afsosnaak aap ki woh ghalat baaten hen jo aap molavyun ki bunyaad per quraan aur deene islam ke baare main karte hen. isse aap ke rawaiye ka ghalat hona saabit hota hai quraan aur deene islam ke baare main. agar aap ne quraan aur deene islam per khud tehqeeq ki hoti to aap ki drust baatun main bahot wazan hota ehle ilm ki nazar main.
ab bhi kuchh nahin bigda mera mashwara ye hai aap apna rawaiya tabdeel karen quraan aur deene islam ke baare main yani tehqeeqi rawaiya apnaayen tanqeedi nahin. tanqeed aap us waqt kijiye ga jab aap ki tehqeeq mukammal ho jaaye aur aap us per poori tarah mutmain hun. ye tabhi mumkin hai jab aap ko kam se kam woh tamaam bunyaadi baaten maloom hun jin ka main is forum per apni posts main ziker ker chuka hun. un ko ghor se padh sun lijiye is main aap ko bahot ziyaada madad mile gi apne tehqeeqi kaam ko aage badhaane main, warna aap mullaan, sansdaanu aur falaasfarun ki bhool bhuliyun main kho jaayen ge aur yun aap ka waqt zaaya ho jaaye ga aur aap ko pata bhi nahin chale ga.
regards and all the best.