یوم شہادت حضرت علی علیہ السلام

Status
Not open for further replies.

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


اتر گئی تیری ساری ملمع سازی پتہ نہیں کہاں سے حدیث کا گھریلو ساختہ ایک جعلی صفحہ جس میں نہ صفحہ کا نمبر نہ کتاب کا نام جبکہ میں نے جو عکس لگایا ہے اس میں تیری بخاری کانام صفحہ نمبر تک ہے اپنی خود ساختہ سکین میں بریکٹ لگاکر بوسے اورمباثرت کے مطلب کو جسم سے لگانے کا اضافہ لگا کر جعل سازی کا مرتکب ہوا ہے تو
مباثرت یا یباثر کے لغت میں ہرگز وہ مطلب یا ترجمہ نہیں
اب اگر تیری خود ساختہ مباثرت کے معنی کو بحث برائے بحث مان بھی لیا جائے تو روزہ کا سارا فلسفہ ہی زمیں بوس ہوجاتا ہے روزہ نام ہے اپنے نفس کو قابو میں رکھنے کا کیا توھین رسالت کا مرتکب ہوا ہے تو نعوذبا اللہ، استغفر اللہ نقل کفر،کفر نہ باشد جو نبی(ص) معلم اخلاق، قران و حکمت کی تعلیم دینے والا ہمارے نفسوں کو پا ک اور ان پر اپنا تصرف رکھنے والے کا استغفراللہ خود اپنا نفس کنڑول میں نہ اورحالت روزہ میں راپنی بیویوں کے بوسے اور ان کے جسموں کو ٹٹو لتا تھا یا اللہ مجھے معاف کرنا استغفر اللہ،استغفر اللہ، استغفر اللہ
اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ
یہ ہے اصل

ESZBR6e.png


اور یہ ہے تیری جعلسازی بریکٹ لگا کر
2dqn804.jpg





بخاری کی روزے کی حالت مباشرت والی حدیث کی حقیقت:
جن لوگوں نے طے کرلیا ہے کہ احادیث کے تمام ذخیرہ کو کسی نہ کسی ناقابل اعتبار ٹھیرا کر دین کا حلیہ بگاڑ دیں گے اور قرآن کو من مانے مفاہیم کا جامعہ پہنائیں گے، انکا مشغلہ ہی یہ ہوتا ہے کہ جس طرح ہوسکے احادیث کے غلط سلط معانی مشہور کریں اور لوگوں کے قلوب و اذہان میں وسوسے ڈالیں۔
صحیح بخاری کی کتاب الصوم میں یہ حدیث ہے:

عن عائشہ قالت کان النبی صلی اللہ علیہ وسلم یقبل ویباشر وھو صائم وکان املکم لاربہ
ترجمہ: حضرت عائشہؓ نے کہا کہ رسول اللہ ﷺ روزے کی حالت میں بوسے بھی لیتے تھے اور مباشرت بھی فرماتے تھے اور وہ تم سب سے زیادہ ضبط نفص پر قادر تھے۔

اس روایت کو کسی معترض کو لفظ مباشرت نظر آیا اور پھر اسکو یہ دیکھنے کی ضرورت نہیں ہوئی کہ عنوان بان کیا ہے ؟ اسی عنوان میں خود حضرت عائشہؓ ہی زبان مبارک سے مباشرت کی تشریح موجود ہے اور روایت کا سیاق و سباق کیا کہ رہا ہے، اسکو تو احادیث کا مضحکہ اڑانے اور کم علم عوام کو وسوسوں میں مبتلا کرنے سے کام ہے۔ ذرا دیکھئے عنوان باب کیا ہے صحیح بخاری میں جسکے تحت یہ حدیث آتی ہے۔

المباشرۃ للصائم وقالت عائشہ یحرم علیہ فرجھا۔
ترجمہ: باب روزے دار کے لئے جواز مباشرت میں۔ اور حضرت عائشہؓ نے فرمایا کے روزے دار پر عورت کی فرج حرام کردی گئی ہے۔

اندازہ کیجئے کیا کسی احمق سے احمق آدمی کو بھی یہ گمان ہوسکتا ہے کہ یہاں مباشرت سے مراد وطی (صحبت) ہے۔ اگر یہی مراد ہوتی تو ساتھ ساتھ مباشرت کی تشریح میں حضرت عائشہؓ کے ارشاد کی کیا تک تھی۔نیز یہ کس کے تصور میں آسکتا ہے کہ روزے کی حالت میں حرمت وطی کے صریح حکم قرآنی کے ہوتے ہوئے کوئی امام بخاری رحمہ اللہ جیسے مسلمہ امام تو کیا ایک معمولی عالم بھی یہ حماقت کرسکتا ہے، کہ اپنی کتاب میں جواز وطی فی الصوم کا عنوان باندھے۔ اور اگر یہ حماقت کسی سے عالم دیونگی میں سرزد ہو ہی جائے تو سینکڑوں برس کی تمام امت مسلمہ اتنی پاگل کیسے ہوسکتی ہے کہ ایسے احمق و دیوانے کو اپنا سرتاج مان کر اسکی کتاب کو اصح الکتاب بعد ازکتاب اللہ کا درجہ دیدے۔ ظاہر ہے اس عنوان کے بعد کسی کو شک و شبہ کی گنجائش ہی نہیں رہتی کہ مباشرت کا مطلب وطی لیا جائے۔ اس لئے شروع سے آج تک کسی معروف و مستند عالم نے اسطرح کا شبہ نہیں کیا۔
آگے حدیث پر نظر کیجئے۔ اگر یباشر کا مطلب یہ ہوتا کہ حضور ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ وطی بھی فرمالیتے تو بوسہ لینے کی بات حضرت عائشہ کیوں فرماتی۔ ظاہر ہے کہ اگر وطی ہی تک نوبت ہنچ جاتی تو بوس و کنار کس شمار رہ جاتے ہیں۔ پھر وکان وکان املکم لاربہ بھی مہمل ہوجاتا ہے، اگر مباشرت کا مفہوم وطی ہے۔ یہ جملہ اسی لئے تو کہا گیا تھا کہ حضور ﷺ باوجود بوسے لینے اور جسم کا لمس کرنے کے نفس پر اس قدر قادر تھے کہ شہوانی جذبہ نہیں بھڑکتا تھا، لیکن تم سب اتنے ضابط اور قادر علی النفس نہیں ہوسکتے ہو، لہذہ بہتر ہے کہ بوس وکنار وغیرہ سے پرھیز کرو۔ اب جو شخص مباشرت کے معنی یہاں وطی لینے پر تلا ہوا ہے، وہ بتائے کہ وطی کے بعد کونسا درجہ رہ جاتا ہے جسکے لئے قدرت علی النفس اور حوائج پر کنٹرول کا سبق آموذ تذکرہ کرنا حضرت عائشہؓ نے ضروری سمجھا۔ یعنی حضور ﷺ نے اگر وطی ہی کی ہوتی تو اس جملے کا صدور ہی ممکن نہ تھا۔ افسوس ہے ان لوگوں پر جو یا سخت قسم کے جہل کی رو میں یا پھر سوچی سمجھی عداوت حدیث کے تحت ام المونین حضرت عائشہؓ اور سرور کونین ﷺ کے آبرو تک سے کھیلنے میں دریغ نہیں کرتے۔
ایسے موقع پر یہ لوگ کہا کرتے ہیں کہ اچھا مان لیا مطلب وہ نہیں ہے جو ظاہری لفظ سے سمجھ میں آرہا ہے، لیکن ایسی ظاہر فریب اور وحشتناک روایت کو محفوظ کرنے کی ضرورت ہی کیا تھی؟ تو جواب یہ ہے کہ فاسد ذہنوں کی وحشت و فریب خوردگی کا لحاظ کیا جاتا تو آج امت ان تمام صنفی و جنسی مسائل کی شرعی حیثیت سے بے خبر ہوتی جنھیں اہل علم و اجتہاد نے اسی طرح کی روایات سے اخذ کیا ہے۔
روزے میں کیا کس حد تک جائز ہے اور کیا کس حد تک حرام۔ اسکی ٹھیک ٹحیک واقفیت کے لئے کیا اسکے سوا بھی کوئی چارہ تھا کہ رسول اللہ ﷺ کے قول و فعل کا پتہ چلایا جاتا اور جو روایات بھی نقد کی کسوٹی پر کھری اترتیں انھیں محفوظ کرکے استنباط ا وستخراج کی راہ اہل نظر کے لئے کھولی جاتی۔ قرآن تبیان لکل شئی کے باوجود ان امور میں تجمل ہے جنکا امت تک پہچانا حضور ﷺ ہی کے قول و فعل کے ذریعہ مشیت کو مقصود تھا۔ اگر روایت یہ نہ بتائے کہ حضور اکرم ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ بے تکلفانہ رہن سہن سے پرھیز نہیں کرتے تھے اور بیوی سے بیتکلفی برتنا جائز ہے بشرطیکہ صائم اپنے نفس اور حاجت پر اس حد تک قادر ہو کہ اس طرح کے طرز عمل سے شہوانی مدہوشی کا شکار ہوجائے۔ اسی شرط کی طرف سیدہ عائشہ نے اشارہ کیا تھا۔
مباشرہ عموما وطی ہی کے لئے بولا جاتا ہے، لیکن کبھی اس خاص قسم کے بے تکلفانہ رہن سہن کے لئے بھی بولا جاتا ہے جو زن و شوہر کے درمیان مخصوص ہے اور جس میں وطی داخل نہیں ہے۔ کوئی اگر یہ خیال کرے کے چلئے اگر معترض کا اعتراض تو ختم ہوا، لیکن یہ نا محمود خیال تو ضرور ہی اس روایت سے پیدا ہوتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ جیسا زاہد و متقی نبی روزے میں اس طرح کا طرز عمل بھی اختیار کرسکتا ہے۔
تو گذارش یہ ہے کہ وہ شادہ شدہ حضرات جنھیں اپنی بیویوں سے گہری محبت ہے ایماندارانہ اپنا جائزہ لیں کہ کیا بوسہ یا جسم کا بے تکلفانہ لمس ہمیشہ شہوت ہی تحت ہوتا ہے؟ ہم سمجھتے ہیں۔۔ اور بالکل صحیح سمجھتے ہیں کہ محبوب بیوی کا بوسہ یا اسکے جسم کا لمس بسا اوقات اس محبت اور پیار کے تحت بحی ہوتا ہے جسمیں شہوت کا ہیجان شامل نہیں ہوتا۔ کسی غیر عورت کے بارے میں تو سمجھا جاسکتا ہے اسکا بوسہ یا لمس، مرد میں لازما جذبہ شہوت کو بھڑکا دے گا، لیکن اس بیوی کے لئے مرد اتنا ذکی الحس نہیں رہ جاتا جس کے جسم پر اسے ہمہ وقت آذادانہ دسترس حاصل ہے، جس سے وہ برابر سیری حاصل کررہا ہے اور جسکی صنفی کہابائیت اسکے لئے اپنی شدت ختم کرچکی ہے۔ رسول اللہ ﷺ کو اپنی بیویوں سے محبت تھی۔ خصوصا حضرت عائشہ سے۔ ماہ رمضان میں اگر آپ نے بوسہ لیا اور کوئی بے تکلفی برتی تو ہمیں یقین ہے اور سیرت رسول ﷺ کی روشنی میں ہر شخص جسے اللہ نے عقل سلیم دی ہے، اسکو بھی یہ یقین کرلینا چاہئے کہ اس طریق عمل کے پیچھے جنسی اشتعال کرفرما نہیں ہوگا، بلکہ اسکا محرک وہ پیار اور قلبی تعلق ہوگا، جو شہوت رانی سے بالاتر ہوتا ہے، اور جسمیں کبھی دلداری اور کبھی اظہار سفقت و موانست مقصود ہوتا ہے۔ بوسہ ایک بچے کا بھی لیا جاتا ہے اور جسم ایک ننھی بچی کا بھی ہاتھوں سے مس ہوتا ہے تو کیا اسے بھی جنسیت سے جوڑ دیا جائے گا۔ نہیں۔ یہ امور ہمیشہ ہی شہوت انگیز یا نتیجہ شہوت نہیں ہوتے اور سورج کی طرح روشن ہے کہ جس مباشرت کا ذکر ذیرتذکرہ روایت میں ہے و ہ جنسی لگاوٹوں سے بالا تر ہی ہوگی کہ رسول اکرم ﷺ سے حالت صوم میں جنسی تلذذ کی توقع ان کی سیرت مطہرہ اور سرشت مقدسہ کے بالکل منافی ہے۔


  • 0

علم حاصل کرو۔ مہد سے لحد تک
جس نےمیرے صحابہ سے بغض رکھا، اس نے گویا مجھ سے بغض رکھا
فرمان رسول صلی اللہ علیہ وسلم
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
Jin bhai ne post lagai hay unko chayye ALI RA ki paidaish kaaba men bayan kerne se guraiz karen. Ye sareeh gustakhi ke zumray men ata hay. Jis kaaba men 360 But' (Idols) rakhen hon, jis kaaba men Laat, Manaat or Uz'aa rakhay hon , Us kaabay men ALI RA ki walida ka apnne bachay ko janam dena in button ke samnay ik sara sar bohtan or gustakhi hay. Dewaar ka khulna or band kerna rehne den, Fatima Bint e Asad pe ye ginaona ilzaam na lagain. ALI RA ne jin pathar ke khudaon ko masmaar kia aap unke samnay unki paidaish hone per musar hen. ALLAH aap per rehm karay.
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Jazakallah brothers. Today because you are all here on this one topic the shia cannot find a place to run. It is most important that we show their real identity to those who consider themselves as liberal and consider these treacherous lot as Muslim. They are worse than snakes. Their history shows that they have always committed treason during their entire history. Please keep this subject alive as shia will try their best to change the subject. I have posted a video which goes further in showing that this is sect of nymphomaniacs but I do not want to change the subject right now. So my prayers for all of you as you people are exposing a cult which is worse than jews in their anti Muslim sentiments.
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

@GeoG ,
@Nice2MU
,
@نادان
.


میں نے سنا ہے کہ تمہاری ایک بہت بڑی کتاب میں یہ بھی لکھا ہے کہ رسول اللہ کئی مرتبہ خود کشی کی کوشش کرتے رہے جبکہ آنحضرت امت کو بتاتے رہے کہ خود کشی حرام ہے۔
کیا تمہارا اس بات پر ایمان ہے کہ رسول اللہ خود کشی کرنے کی ناکام کوششیں کرتے رہے؟




بس میں آپ سے یہی سننا چاہتا تھا کہ آپ صحیح بخاری کو احادیث کی اپنی مستند کتاب مانتے ہو۔
یہ وہ حدیث ہے جس پر تمہاری رسالت اور اسلام کی بنیاد استوار ہے۔ اگر آپکی یہ حدیث جھوٹی ہے تو آپکے مذہب میں سلسلہ وحی، رسالت، اسلام اور سارے دین کی بنیاد ہی دھڑام سے گِر جائے گی۔
جگر تھام کر اور آنکھیں کھول کر دیکھو۔ نیچے ریفرنس میں صحیح ببخاری کا حدیث نمبر بھی موجود ہے اور ویبسائٹ کا لنک بھی۔





میں نے سنا ہے کہ تمہاری ایک بہت بڑی کتاب میں یہ بھی لکھا ہے کہ رسول اللہ کئی مرتبہ خود کشی کی کوشش کرتے رہے جبکہ آنحضرت امت کو بتاتے رہے کہ خود کشی حرام ہے۔
کیا تمہارا اس بات پر ایمان ہے کہ رسول اللہ خود کشی کرنے کی ناکام کوششیں کرتے رہے؟

** فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَى آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا ** [الكهف: 6]
پس اگر یہ لوگ اس بات پر ایمان نہ لائیں تو کیا آپ ان کے پیچھے اس رنج میں اپنی جان ہلاک کر ڈالیں گے۔

@
There is only 1
,

:biggthumpup:
لے میرے پیارے لاج دلارے قرآن سے ثبوت
 
Last edited:

drkhan22

Senator (1k+ posts)
For people who reffer to hadeeth mentioning Hazret Harun AS:

meaning is that ''ALI you like Harun to me but there is no Prophet or Divine Authority after me ''. This mean ALI RA was helping hand to Prophet SAW and was cousin as well. It by no means is announcement of successor. Let see if everything is similar to between Harun AS & ALi RA.

1) Harun AS was made spokesperson of Musa AS as he himself had stammer and he needed Harun AS who was fluent(Sura Qasas ayat 34) to speak to Firon.

28_34.png

Prophet SAW ever had a stammer and never needed a spoksperson.

2) Then ALLAH said in Quran that he made Harun AS an authority along with Musa ( ''Lakuma sultanan'') Suran Qasas ayat 35.
28_35.png

ALLAH never announced ALI as authority like Prophet Rasool himself was, As ALLAH did announce of Harun AS. And Nabi SAW himself made it clear that there is no (Divine) authority (Sultanan) or Nabi After me.

3) If any one who has any knowledge should know Harun AS died way before Musa AS so hee never succeeded Musa AS. Just for a period, in difficulty Musa AS was helped by Harun AS. Harun AS was never leader of nation after Musa so whole comparison is false and makes no sense. Whole building of shia falls by this fact that Harun AS never lived longer to succeed Musa AS. Rather he died even before Bani Israel crossed river.

4) There was a time when Musa AS had to leave Harun AS to look after the affairs of Bani Israel when he himself was away. If any one takes this an example that ALI RA can also be like Harun and successor should know the fact that what Bani Israel did in presence of Harun. They started worshiping a Cow. And Musa AS on his return caught Harun AS from his Garebaan as he failed to keep them on rigth path. I am sure here Shia will shy away to compare Harun AS with ALI RA.


In short. ALI like Harun means, Close companion and helping hand but no divine authority. On the basis its useless to coat this narration in favour of ALI imamat or infallibility.

 

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


اتر گئی تیری ساری ملمع سازی پتہ نہیں کہاں سے حدیث کا گھریلو ساختہ ایک جعلی صفحہ جس میں نہ صفحہ کا نمبر نہ کتاب کا نام جبکہ میں نے جو عکس لگایا ہے اس میں تیری بخاری کانام صفحہ نمبر تک ہے اپنی خود ساختہ سکین میں بریکٹ لگاکر بوسے اورمباثرت کے مطلب کو جسم سے لگانے کا اضافہ لگا کر جعل سازی کا مرتکب ہوا ہے تو
مباثرت یا یباثر کے لغت میں ہرگز وہ مطلب یا ترجمہ نہیں
اب اگر تیری خود ساختہ مباثرت کے معنی کو بحث برائے بحث مان بھی لیا جائے تو روزہ کا سارا فلسفہ ہی زمیں بوس ہوجاتا ہے روزہ نام ہے اپنے نفس کو قابو میں رکھنے کا کیا توھین رسالت کا مرتکب ہوا ہے تو نعوذبا اللہ، استغفر اللہ نقل کفر،کفر نہ باشد جو نبی(ص) معلم اخلاق، قران و حکمت کی تعلیم دینے والا ہمارے نفسوں کو پا ک اور ان پر اپنا تصرف رکھنے والے کا استغفراللہ خود اپنا نفس کنڑول میں نہ اورحالت روزہ میں راپنی بیویوں کے بوسے اور ان کے جسموں کو ٹٹو لتا تھا یا اللہ مجھے معاف کرنا استغفر اللہ،استغفر اللہ، استغفر اللہ
اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ
یہ ہے اصل

ESZBR6e.png


اور یہ ہے تیری جعلسازی بریکٹ لگا کر
2dqn804.jpg



O Aqalman You don't know the ABC of Hadith numberings. You can see the International Number of this Hadith which is 1927. This numbering system doesn't need any Page or Volume number. I give you a link, go there and search Sahi Bukhari with same number i.e.
www.quranurdu.com

And this is my last post on this non sense and off topic. If you talk to me on the main topic of this thread then do it other stop replying me.
 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


آگئے نا اپنی اوقات پر، میں تمہارا یہی چہرہ فورم کے ان دوستوں کو دکھانا چاہتا تھا جو شیعہ نہ ہونے کے باوجود تمہاری وکالت کررہے تھے۔ اور کہہ رہے تھے کہ جب تک کوئی شیعوں کی مقدس ہستیوں کو گالیاں نہ دے تب تک فورم کے یہ شیعے سنیوں کی مقدس ہستیوں کو گالی نہیں دیتے۔ اب میری ساری پوسٹیں اٹھاؤ اور کوئی ایک بھی پوسٹ دکھاؤ جس میں میں نے شیعوں کی کسی مقدس ہستی کو گالی دی ہو۔ تمہیں ضرور دی ہیں اور دوں گا کہ تم گھوڑے کی لد کھا کر جوان ہوئے ہو۔

اب یہ لو جاتے جاتے موبائل نمبر دیتے جانا۔۔۔اس کا۔۔
پہلے تو تمہیں دو تین باتیں بتا دوں تاکہ تم یہ نہ کہو کہ مجھے پتہ نہیں تھا۔
تم نے دیکھا ہوگا کہ ہمارے گھروں اور دفاتر میں لگی خانہ کعبہ یا حرمِ رسول کی تصاویر (شبیہہ) یا ماڈل کسی عام سے کاغذ پر پرنٹ ہوتے ہیں یا لکڑی، لوہے وغیرہ سے بنے ہوتے ہیں۔ وہ عام سا مٹیریل بھی مکہ المکرمہ اور مدینہ المنورہ سے نسبت کی بدولت مقدسات میں بدل جاتے ہیں۔ ہم ان کا احترام کرتے ہیں اور اُنکے بارے کسی قسم کی بے ادبی گوارا نہیں کرتے۔ بالکل ایسے ہی سجدہ گاہ اور ذولجناح کی نسبت نواسہ رسول امام حسین علیہ السلام اور و کربلا سے ہے اور ہمارے لیے یہ دونوں بہت محترم ہیں۔

یہ جان لینے کے بعد اب تم اپنی پوسٹیں اُٹھا کر دیکھو، انہیں مسلسل گالیاں بکنے کے بعد تمہارا دعویٰ ہے کہ میں نے شیعوں کے مقدسات کو گالیاں نہیں دیں۔ گویا تمہارے ہاں کیا مقدس ہے اور ہمارے ہاں کیا مقدس ہے ان دونوں کا فیصلہ بھی خود ہی کرنے کے بعد اپنے تئیں تم نے یہ بھی طے کر لیا ہے کہ تم شیعوں کے مقدسات کو گالیاں نہیں بک رہے جبکہ درحقیقت تم مسلسل شیعانِ علی کے مقدسات کو گالیاں بک رہے ہو۔ گالیاں بکنے کے بعد اب امید رکھتے ہو کہ ہم تو تمہارے مقدسات کا احترام کریں گے لیکن تم دوسروں کے مقدسات کو گالیاں بکنے میں آزاد رہو گے۔ بے فکر مند ہو جاؤ، وہ دن ڈبا ۔۔۔۔

اور جہاں تک مجھے گالیاں دینے والی تمہار دھمکی ہے، تمہیں اسکے علاوہ اگر کچھ اور آتا تو تمہیں تفسیرِ در منثور اور ابن کثیر کا فرق معلوم ہوتا۔ بہرحال کہانی مختصر گھوڑا بھی ادھر ہے اور میدان بھی۔ تُم ایک گالی دو تو دس کھاؤ گے، دس دو تو سو کھاؤ گے۔ پھر تھریڈز بنا بنا کر رونا نہیں ایڈمن ایڈمن ادھر آ کر دیکھو میرے زندے مردے رگڑے گئے۔
 

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a



بخاری کی روزے کی حالت مباشرت والی حدیث کی حقیقت:
جن لوگوں نے طے کرلیا ہے کہ احادیث کے تمام ذخیرہ کو کسی نہ کسی ناقابل اعتبار ٹھیرا کر دین کا حلیہ بگاڑ دیں گے اور قرآن کو من مانے مفاہیم کا جامعہ پہنائیں گے، انکا مشغلہ ہی یہ ہوتا ہے کہ جس طرح ہوسکے احادیث کے غلط سلط معانی مشہور کریں اور لوگوں کے قلوب و اذہان میں وسوسے ڈالیں۔
صحیح بخاری کی کتاب الصوم میں یہ حدیث ہے:

عن عائشہ قالت کان النبی صلی اللہ علیہ وسلم یقبل ویباشر وھو صائم وکان املکم لاربہ
ترجمہ: حضرت عائشہؓ نے کہا کہ رسول اللہ ﷺ روزے کی حالت میں بوسے بھی لیتے تھے اور مباشرت بھی فرماتے تھے اور وہ تم سب سے زیادہ ضبط نفص پر قادر تھے۔

اس روایت کو کسی معترض کو لفظ مباشرت نظر آیا اور پھر اسکو یہ دیکھنے کی ضرورت نہیں ہوئی کہ عنوان بان کیا ہے ؟ اسی عنوان میں خود حضرت عائشہؓ ہی زبان مبارک سے مباشرت کی تشریح موجود ہے اور روایت کا سیاق و سباق کیا کہ رہا ہے، اسکو تو احادیث کا مضحکہ اڑانے اور کم علم عوام کو وسوسوں میں مبتلا کرنے سے کام ہے۔ ذرا دیکھئے عنوان باب کیا ہے صحیح بخاری میں جسکے تحت یہ حدیث آتی ہے۔

المباشرۃ للصائم وقالت عائشہ یحرم علیہ فرجھا۔
ترجمہ: باب روزے دار کے لئے جواز مباشرت میں۔ اور حضرت عائشہؓ نے فرمایا کے روزے دار پر عورت کی فرج حرام کردی گئی ہے۔

اندازہ کیجئے کیا کسی احمق سے احمق آدمی کو بھی یہ گمان ہوسکتا ہے کہ یہاں مباشرت سے مراد وطی (صحبت) ہے۔ اگر یہی مراد ہوتی تو ساتھ ساتھ مباشرت کی تشریح میں حضرت عائشہؓ کے ارشاد کی کیا تک تھی۔نیز یہ کس کے تصور میں آسکتا ہے کہ روزے کی حالت میں حرمت وطی کے صریح حکم قرآنی کے ہوتے ہوئے کوئی امام بخاری رحمہ اللہ جیسے مسلمہ امام تو کیا ایک معمولی عالم بھی یہ حماقت کرسکتا ہے، کہ اپنی کتاب میں جواز وطی فی الصوم کا عنوان باندھے۔ اور اگر یہ حماقت کسی سے عالم دیونگی میں سرزد ہو ہی جائے تو سینکڑوں برس کی تمام امت مسلمہ اتنی پاگل کیسے ہوسکتی ہے کہ ایسے احمق و دیوانے کو اپنا سرتاج مان کر اسکی کتاب کو اصح الکتاب بعد ازکتاب اللہ کا درجہ دیدے۔ ظاہر ہے اس عنوان کے بعد کسی کو شک و شبہ کی گنجائش ہی نہیں رہتی کہ مباشرت کا مطلب وطی لیا جائے۔ اس لئے شروع سے آج تک کسی معروف و مستند عالم نے اسطرح کا شبہ نہیں کیا۔
آگے حدیث پر نظر کیجئے۔ اگر یباشر کا مطلب یہ ہوتا کہ حضور ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ وطی بھی فرمالیتے تو بوسہ لینے کی بات حضرت عائشہ کیوں فرماتی۔ ظاہر ہے کہ اگر وطی ہی تک نوبت ہنچ جاتی تو بوس و کنار کس شمار رہ جاتے ہیں۔ پھر وکان وکان املکم لاربہ بھی مہمل ہوجاتا ہے، اگر مباشرت کا مفہوم وطی ہے۔ یہ جملہ اسی لئے تو کہا گیا تھا کہ حضور ﷺ باوجود بوسے لینے اور جسم کا لمس کرنے کے نفس پر اس قدر قادر تھے کہ شہوانی جذبہ نہیں بھڑکتا تھا، لیکن تم سب اتنے ضابط اور قادر علی النفس نہیں ہوسکتے ہو، لہذہ بہتر ہے کہ بوس وکنار وغیرہ سے پرھیز کرو۔ اب جو شخص مباشرت کے معنی یہاں وطی لینے پر تلا ہوا ہے، وہ بتائے کہ وطی کے بعد کونسا درجہ رہ جاتا ہے جسکے لئے قدرت علی النفس اور حوائج پر کنٹرول کا سبق آموذ تذکرہ کرنا حضرت عائشہؓ نے ضروری سمجھا۔ یعنی حضور ﷺ نے اگر وطی ہی کی ہوتی تو اس جملے کا صدور ہی ممکن نہ تھا۔ افسوس ہے ان لوگوں پر جو یا سخت قسم کے جہل کی رو میں یا پھر سوچی سمجھی عداوت حدیث کے تحت ام المونین حضرت عائشہؓ اور سرور کونین ﷺ کے آبرو تک سے کھیلنے میں دریغ نہیں کرتے۔
ایسے موقع پر یہ لوگ کہا کرتے ہیں کہ اچھا مان لیا مطلب وہ نہیں ہے جو ظاہری لفظ سے سمجھ میں آرہا ہے، لیکن ایسی ظاہر فریب اور وحشتناک روایت کو محفوظ کرنے کی ضرورت ہی کیا تھی؟ تو جواب یہ ہے کہ فاسد ذہنوں کی وحشت و فریب خوردگی کا لحاظ کیا جاتا تو آج امت ان تمام صنفی و جنسی مسائل کی شرعی حیثیت سے بے خبر ہوتی جنھیں اہل علم و اجتہاد نے اسی طرح کی روایات سے اخذ کیا ہے۔
روزے میں کیا کس حد تک جائز ہے اور کیا کس حد تک حرام۔ اسکی ٹھیک ٹحیک واقفیت کے لئے کیا اسکے سوا بھی کوئی چارہ تھا کہ رسول اللہ ﷺ کے قول و فعل کا پتہ چلایا جاتا اور جو روایات بھی نقد کی کسوٹی پر کھری اترتیں انھیں محفوظ کرکے استنباط ا وستخراج کی راہ اہل نظر کے لئے کھولی جاتی۔ قرآن تبیان لکل شئی کے باوجود ان امور میں تجمل ہے جنکا امت تک پہچانا حضور ﷺ ہی کے قول و فعل کے ذریعہ مشیت کو مقصود تھا۔ اگر روایت یہ نہ بتائے کہ حضور اکرم ﷺ حالت صوم میں بیویوں کے ساتھ بے تکلفانہ رہن سہن سے پرھیز نہیں کرتے تھے اور بیوی سے بیتکلفی برتنا جائز ہے بشرطیکہ صائم اپنے نفس اور حاجت پر اس حد تک قادر ہو کہ اس طرح کے طرز عمل سے شہوانی مدہوشی کا شکار ہوجائے۔ اسی شرط کی طرف سیدہ عائشہ نے اشارہ کیا تھا۔
مباشرہ عموما وطی ہی کے لئے بولا جاتا ہے، لیکن کبھی اس خاص قسم کے بے تکلفانہ رہن سہن کے لئے بھی بولا جاتا ہے جو زن و شوہر کے درمیان مخصوص ہے اور جس میں وطی داخل نہیں ہے۔ کوئی اگر یہ خیال کرے کے چلئے اگر معترض کا اعتراض تو ختم ہوا، لیکن یہ نا محمود خیال تو ضرور ہی اس روایت سے پیدا ہوتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ جیسا زاہد و متقی نبی روزے میں اس طرح کا طرز عمل بھی اختیار کرسکتا ہے۔
تو گذارش یہ ہے کہ وہ شادہ شدہ حضرات جنھیں اپنی بیویوں سے گہری محبت ہے ایماندارانہ اپنا جائزہ لیں کہ کیا بوسہ یا جسم کا بے تکلفانہ لمس ہمیشہ شہوت ہی تحت ہوتا ہے؟ ہم سمجھتے ہیں۔۔ اور بالکل صحیح سمجھتے ہیں کہ محبوب بیوی کا بوسہ یا اسکے جسم کا لمس بسا اوقات اس محبت اور پیار کے تحت بحی ہوتا ہے جسمیں شہوت کا ہیجان شامل نہیں ہوتا۔ کسی غیر عورت کے بارے میں تو سمجھا جاسکتا ہے اسکا بوسہ یا لمس، مرد میں لازما جذبہ شہوت کو بھڑکا دے گا، لیکن اس بیوی کے لئے مرد اتنا ذکی الحس نہیں رہ جاتا جس کے جسم پر اسے ہمہ وقت آذادانہ دسترس حاصل ہے، جس سے وہ برابر سیری حاصل کررہا ہے اور جسکی صنفی کہابائیت اسکے لئے اپنی شدت ختم کرچکی ہے۔ رسول اللہ ﷺ کو اپنی بیویوں سے محبت تھی۔ خصوصا حضرت عائشہ سے۔ ماہ رمضان میں اگر آپ نے بوسہ لیا اور کوئی بے تکلفی برتی تو ہمیں یقین ہے اور سیرت رسول ﷺ کی روشنی میں ہر شخص جسے اللہ نے عقل سلیم دی ہے، اسکو بھی یہ یقین کرلینا چاہئے کہ اس طریق عمل کے پیچھے جنسی اشتعال کرفرما نہیں ہوگا، بلکہ اسکا محرک وہ پیار اور قلبی تعلق ہوگا، جو شہوت رانی سے بالاتر ہوتا ہے، اور جسمیں کبھی دلداری اور کبھی اظہار سفقت و موانست مقصود ہوتا ہے۔ بوسہ ایک بچے کا بھی لیا جاتا ہے اور جسم ایک ننھی بچی کا بھی ہاتھوں سے مس ہوتا ہے تو کیا اسے بھی جنسیت سے جوڑ دیا جائے گا۔ نہیں۔ یہ امور ہمیشہ ہی شہوت انگیز یا نتیجہ شہوت نہیں ہوتے اور سورج کی طرح روشن ہے کہ جس مباشرت کا ذکر ذیرتذکرہ روایت میں ہے و ہ جنسی لگاوٹوں سے بالا تر ہی ہوگی کہ رسول اکرم ﷺ سے حالت صوم میں جنسی تلذذ کی توقع ان کی سیرت مطہرہ اور سرشت مقدسہ کے بالکل منافی ہے۔


  • 0

علم حاصل کرو۔ مہد سے لحد تک
جس نےمیرے صحابہ سے بغض رکھا، اس نے گویا مجھ سے بغض رکھا
فرمان رسول صلی اللہ علیہ وسلم

Sir I had explain it to him almost in the same way but he is bringing the Salman Rushi Translation and doesn't accept my explaination and brought the meaning of 'Jama' in Arabic whereas word 'Jama' is not even used in that Hadith. But a person who doesn't want to wake up then what can one do?.

Plus please don't go into their Trape by replying every of their irrelevent question and just keep on asking them the Proofs of Hazrat Ali RA as Wasi-e-Rasul. They have no solid proof.
 
Last edited:

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

@GeoG ,
@Nice2MU
,
@نادان
.










** فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَى آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا ** [الكهف: 6]
پس اگر یہ لوگ اس بات پر ایمان نہ لائیں تو کیا آپ ان کے پیچھے اس رنج میں اپنی جان ہلاک کر ڈالیں گے۔

@
There is only 1
,

:biggthumpup:
لے میرے پیارے لاج دلارے قرآن سے ثبوت


Allah Akbar
Jazak Allah Bro.

(I was really trying to find if true and answer)
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
For People who refer To hadeeth Man kunto Maula Fahaza ALI Maula and claim its announcement of Wilayat or khilafat or Imamat. They are the most nonsense people i believe. They will never be able to answer this ''Why ALLAH not made this announcement a part his Kalaam or Quran ?????? If this was an announcement of a successor or passing on of divine authority then its would have been in Quran as well.
Quran where ALLAH announces of sending Prophets ....

11_25.png

11_96.png

11_50.png

ALLAH mentions Prophets with divine authority as follows.
19_41.png

19_51.png

19_54.png


19_56.png


If any one says these were mentioned clearly because they were Anbia (And ALI RA was not mentioned even as clear because he was not Nabi AS) then here are examples of NON Nabi personalities mentioned in Quran:

19_16.png

3_42.png

18_83.png

18_94.png

Now a big Question is Why ALLAH has not announced ALI RA in a clear narration that he has been appointed as successor of Nabi SAW, If he was to be one. When ALLAH mentioned clearly about all prophets and even non Prophetic people so clearly ????
Another big Question is why ALLAH did not make words Of this Muala hadeeth Part of Quran when on many occasions ALLAH mention prophets kalam to other people in Quran. Here a a few examples where Prophets kalam to others becomes part of Quran.

3_38.png

Musa AS says ...
28_33.png


Eesa AS says
19_30.png


Last one whould be a nail in Coffin : Prophet SAW spoke to Aubakr and ALLAH mentioned that in quran and announced Abubakr as Sahabi of Rasool SAW. if ALLAH bothers to mention that then why not maula announcement if that was realy an announcemnet.
9_40.png


Now can any one tell me why Man Kunto Maula words from last and final Prophet not mentioned by ALLAH in Quran ????????????? When ALLAH mentions so many narrations of prophets in quran, even ALLAH mentioned kalam of angles to Maryam and then Maryam AS kalam to Angeles. Why did ALLAH no bothered to mentions ALIs wilayat in Quran ????? Truth is that its all lie. There was no announcement and there was no wilayat.

 

alibaba007

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

O Aqalman You don't know the ABC of Hadith numberings. You can see the International Number of this Hadith which is 1927. This numbering system doesn't need any Page or Volume number. I give you a link, go there and search Sahi Bukhari with same number i.e.
www.quranurdu.com

And this is my last post on this non sense and off topic. If you talk to me on the main topic of this thread then do it other stop replying me.


واہ رے واہ تیری جعلسازی بریکٹیں لگا ،لگا اپنی مرضی اور منشا کے الفاظ ٹھونسنے سے تیرے پرت ایک،ایک کرکے اترتے جارہے ہیں
اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ
یہ ہے اصل
ESZBR6e.png


اور یہ ہے تیری

جعلسازی بریکٹ لگا کر

2dqn804.jpg
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


اور جہاں تک مجھے گالیاں دینے والی تمہار دھمکی ہے، تمہیں اسکے علاوہ اگر کچھ اور آتا تو تمہیں تفسیرِ در منثور اور ابن کثیر کا فرق معلوم ہوتا۔ بہرحال کہانی مختصر گھوڑا بھی ادھر ہے اور میدان بھی۔ تُم ایک گالی دو تو دس کھاؤ گے، دس دو تو سو کھاؤ گے۔ پھر تھریڈز بنا بنا کر رونا نہیں ایڈمن ایڈمن ادھر آ کر دیکھو میرے زندے مردے رگڑے گئے۔

Dhamki Na Dia Kar Bachay
Bas Apna Asal Rang Dikhaya Kar
Aur Yehi Maqsad Hai, Tumara Niqab Utarna ...

I don't know much about religion myself, learning here
but your religion is limited to 20 scanned copies saved in your computer
you can't even defend your Kalma, Your Nimaz with Theekri, what else you will defend
which you cut paste everywhere with every new ID ...


 

QaiserMirza

Chief Minister (5k+ posts)
یہ خبیث , مسلمانوں کی احادیث کے الفاظ کو اپنی مرضی کے معنی دے کر کس کو بے وقوف بنا رہے ہیں
جب کہ ان کی اپنی کتابیں حد درجہ غلاظت سے بھری پڑی ہیں
ان کی کتابیں کہتی ہیں کہ خالق کائنات الله سبحان و تعالی کا تخت امام کی جوتی کے نیچے ہے - نعوذ باللہ
ان کی کتابیں کہتی ہیں کہ روزے کی حالت میں بیوی کے ساتھ غیر فطری عمل کرنے سے روزہ نہیں ٹوٹتا
اپنے عقاید پر بات نہیں کر سکتے ، فورا فرار اختیار کرتے ہیں
 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

@GeoG ,
@Nice2MU
,
@نادان
.










** فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَى آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا ** [الكهف: 6]
پس اگر یہ لوگ اس بات پر ایمان نہ لائیں تو کیا آپ ان کے پیچھے اس رنج میں اپنی جان ہلاک کر ڈالیں گے۔

@
There is only 1
,

:biggthumpup:
لے میرے پیارے لاج دلارے قرآن سے ثبوت
سب سے پہلے تو تم لوگ آپس میں یہ طے کر لو کہ بخاری کی یہ حدیث ضعیف ہے یا صحیح؟
کیا رسول اللہ نے خو کُشی کی کوششیں کیں یا نہیں؟
کیونکہ نائس ٹو میٹیو صاحب نے کہا ہے کہ بخاری صاحب نے پتہ نہیں کیوں یہ بات اپنی کتابِ حدیث میں لکھ ڈالی۔ یہ ٹوٹے پھوٹے سلسلوں والی روایت ہے۔
ایک طرف تم لوگ خود کُشی والے اِس واقعے کی سِرے سے نفی کر رہے ہو دوسری طرف قرانی دلائل سے اُسکی تصدیق و توجیح پیش کرتے ہو۔ دراصل کل سے جس مصیبت میں تم گرفتار ہو گئے ہو وہ یہ ہے کہ اگر تم رسولِ پاک کی خودکُشی درست مانو تو تمہاری رسالت زد پر اگر حدیث ضعیف مانو تو تمہاری بخاری زد پر، جائیں تو جائیں کہاں؟


اب آ جاؤ اس آیۃ مبارکہ کیطرف جو تم نے رسولِ کریم کی خود کشی حلال ثابت کرنے کیلئے لگائی ہے۔اِس آیت کے مطابق لوگوں کا آپ پر ایمان نہ لانے کی وجہ سے رنجیدہ نہ ہونے کو کہہ کر تسلی دی جا رہی ہے لیکن بخاری سے میں نے جو حدیث پیش کی تھی اُس کے مطابق رسول اللہ کسی کے ایمان نہ لانے کی وجہ سے رنجیدہ ہو کر خود کشی کی جانب مائل نہیں ہوئے تھے بلکہ اُن پر وحی کا سلسلہ رُک جاتا تھا اور وہ یاسیت اور پریشان حالی میں پہاڑ پر چڑھ کر خود کشی کرنے لگتے تھے نعوذ باللہ نعوذ باللہ۔ تب حضرت جبرئیل علیہ السلام آ کر اُنہیں یقین دلاتے تھے کہ یقینناً آپ اللہ کے رسول ہیں۔ دوبارہ غور سے پڑھ لیں۔


JQf5aEy.jpg

 

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

Stop these childish things man.

It means you don't want to learn and want to be on your path for ever. So be there I have no problem but just prove that Hazrat Ali RA was Wasi-e-Rasool?

Leave the rest as it is your expertise. Your chidish posts show your depth of knowledge about this topic. You even didn't read your 4 books of Hadiths otherwise you would give some Hadith from there instead of quoting things from History and Tafaseers' books.

I had given 2 solid Hadiths from our book in my one of posts, you negate it with your solid Hadith instead of giving irrelevent stuff. This is my challenge.






واہ رے واہ تیری جعلسازی بریکٹیں لگا ،لگا اپنی مرضی اور منشا کے الفاظ ٹھونسنے سے تیرے پرت ایک،ایک کرکے اترتے جارہے ہیں
اورہاں میں نے پہلے بھی کہا ہے سوا ل ہم کریں گے جواب اورصفائی تیرے ذمہ
یہ ہے اصل
ESZBR6e.png


اور یہ ہے تیری

جعلسازی بریکٹ لگا کر

2dqn804.jpg
 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


Dhamki Na Dia Kar Bachay
Bas Apna Asal Rang Dikhaya Kar
Aur Yehi Maqsad Hai, Tumara Niqab Utarna ...

I don't know much about religion myself, learning here
but your religion is limited to 20 scanned copies saved in your computer
you can't even defend your Kalma, Your Nimaz with Theekri, what else you will defend
which you cut paste everywhere with every new ID ...
تم اپنے آدھا درجن کلمے قران سے ثابت کرو اور نیچے کلک کرو


نماز کی تفصیل
 

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

سب سے پہلے تو تم لوگ آپس میں یہ طے کر لو کہ بخاری کی یہ حدیث ضعیف ہے یا صحیح؟
کیا رسول اللہ نے خو کُشی کی کوششیں کیں یا نہیں؟
کیونکہ نائس ٹو میٹیو صاحب نے کہا ہے کہ بخاری صاحب نے پتہ نہیں کیوں یہ بات اپنی کتابِ حدیث میں لکھ ڈالی۔ یہ ٹوٹے پھوٹے سلسلوں والی روایت ہے۔
ایک طرف تم لوگ خود کُشی والے اِس واقعے کی سِرے سے نفی کر رہے ہو دوسری طرف قرانی دلائل سے اُسکی تصدیق و توجیح پیش کرتے ہو۔ دراصل کل سے جس مصیبت میں تم گرفتار ہو گئے ہو وہ یہ ہے کہ اگر تم رسولِ پاک کی خودکُشی درست مانو تو تمہاری رسالت زد پر اگر حدیث ضعیف مانو تو تمہاری بخاری زد پر، جائیں تو جائیں کہاں؟


اب آ جاؤ اس آیۃ مبارکہ کیطرف جو تم نے رسولِ کریم کی خود کشی حلال ثابت کرنے کیلئے لگائی ہے۔اِس آیت کے مطابق لوگوں کا آپ پر ایمان نہ لانے کی وجہ سے رنجیدہ نہ ہونے کو کہہ کر تسلی دی جا رہی ہے لیکن بخاری سے میں نے جو حدیث پیش کی تھی اُس کے مطابق رسول اللہ کسی کے ایمان نہ لانے کی وجہ سے رنجیدہ ہو کر خود کشی کی جانب مائل نہیں ہوئے تھے بلکہ اُن پر وحی کا سلسلہ رُک جاتا تھا اور وہ یاسیت اور پریشان حالی میں پہاڑ پر چڑھ کر خود کشی کرنے لگتے تھے نعوذ باللہ نعوذ باللہ۔ تب حضرت جبرئیل علیہ السلام آ کر اُنہیں یقین دلاتے تھے کہ یقینناً آپ اللہ کے رسول ہیں۔ دوبارہ غور سے پڑھ لیں۔


JQf5aEy.jpg


Your explaning the reason of 'Sucide' as wrong. In that Hadith, it was after the 1st Wahi not later. So don't try to give wrong shape and it is the rule of Muhaddeseen that if a Hadith is Zaeef with brocken links so don't take it and if one finds the same Hadith with correct Sanad or Chain then take that one and I gave you the Hadith No 3 of Sahi Bukhari. Why are you ignoring that to prove your claim right?
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

تم اپنے آدھا درجن کلمے قران سے ثابت کرو اور نیچے کلک کرو


نماز کی تفصیل



Chal Yeah Bata
Hazrat Imam Hassan RA aur Hazrat Imam Hussain RA
Kon Say Kalmay Parhtay Thay

Kia Woh Bhi Ali un Wali Add kartay Thay Kalmay Main
Aur Theekri Rakh Kay Nimaz Parhtay Thay ...

Ab Jawab Daina, Idhar Udhar Ki Na Marna ....

 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a

Your explaning the reason of 'Sucide' as wrong. In that Hadith, it was after the 1st Wahi not later. So don't try to give wrong shape and it is the rule of Muhaddeseen that if a Hadith is Zaeef with brocken links so don't take it and if one finds the same Hadith with correct Sanad or Chain then take that one and I gave you the Hadith No 3 of Sahi Bukhari. Why are you ignoring that to prove your claim right?

نائس ٹو میٹیو صاحب، اگر رسول اللہ نے خود کُشی کی کوششیں نہیں کیں اور یہ حدیث بھی غلط ہے تو خود کشی کی تائید میں قراان سے دلائل کا مقصد؟ آپ نے بھی وطن دوست کی اُس پوسٹ کو لائک کیا ہے۔ آپ ہی بتا دیں۔
جہاں تک آپ کی یہ بات ہے کہ میں آپکی دلیل کو نظر انداز کر رہا ہوں یہ غلط ہے۔ میں نے تو کل ہی اِس موضوع پر مذید گفتگو بند کر دی تھی جب آپ نے کہہ دیا تھا کہ ہماری کُتبِ صححیہ میں ساری احادیث صحیح نہیں ہیں۔
ہم تو محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کو معصوم مانتے ہیں۔ ہنہ وہ کسی گناہ کے مرتکب ہوتے ہیں اور کمالِ ضبط نفس کی وجہ سے نہ گناہ کرنے کا خیال اُنکے پاس بھٹکتا ہے۔
 

ALMAHDI

Banned
Re: یوم شہادت امیرالمومنین حضرت علی علیہ الس&a


Chal Yeah Bata
Hazrat Imam Hassan RA aur Hazrat Imam Hussain RA
Kon Say Kalmay Parhtay Thay

Kia Woh Bhi Ali un Wali Add kartay Thay Kalmay Main
Aur Theekri Rakh Kay Nimaz Parhtay Thay ...

Ab Jawab Daina, Idhar Udhar Ki Na Marna ....

ادھر اُدھر مت بھاگو، تم اپنے آدھا درجن کلمے قران سے ثابت کرو
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top