Wake up Pak
Prime Minister (20k+ posts)
Aa gaya apni auqaat per. Tujh jaysay jahil siraf aik fitna ho aur kuch nahi.تم نے ثابت کردیا کہ تم عزت سے بات کرنے لائق نہیں۔۔بلکہ ایک جاہل خود غرض خود پسند ، انا کے غلام گدھے ہو۔۔۔۔۔۔چل بھاگ
Aa gaya apni auqaat per. Tujh jaysay jahil siraf aik fitna ho aur kuch nahi.تم نے ثابت کردیا کہ تم عزت سے بات کرنے لائق نہیں۔۔بلکہ ایک جاہل خود غرض خود پسند ، انا کے غلام گدھے ہو۔۔۔۔۔۔چل بھاگ
Aa gaya apni auqaat per.
Iss liyay kay shia aur sunni dono Quran kay mukhalif hain.۔۔۔فرض عبادات کو تو تم مانتے نہیں۔۔ اہل سنت سے تمہاری روز کی جھک جھک۔۔
قرآن کا ترجمہ تمہارا چوری کا۔۔
کیا تم بتاو گے۔۔۔تم کس خوشی میں اہل تشیع سے الجھتے پھرتے ہو۔۔کس بنیاد پر ؟
ہاہاہا۔۔۔
بھئی ہر کسی کی اپنی ڈیوٹی تھی ، اور ہے۔۔ پیغمبر کا کام اور اور فرشتوں کا کام اور۔۔آپ سب کو مکس کیوں کررہے ہو۔۔ وہ بھی بغیر دلیل کے۔۔
آپ کے ہاں ہاتھوں سے کیا مراد ہے ؟ہاتھوں کا ذکر کیا ہے یہاں ، کہ ان سے بنایا ہے،
غالبا بیعت رضوان سے متعلق آیت میں رسول کے ہاتھ کو الله نے اپنا ہاتھ بولا ہے اور شاید غزوہ بدر سے متعلق آیت میں ہتھیار چلانے کو الله نے اپنا عمل کہا ہےاوپر والی آیت میں تو ایسا کچھ بھی نہیں فرمایا۔۔
آپ سے آیت مانگی تھی، جس میں صاف لکھا ہو کہ۔۔ علی رض اور محمد ﷺ میرے دونوں ہاتھ ہیں۔۔
آپ نے اس وضاحت میں فرمایا ہےسوال نمبر: 37910
عنوان:”کن فیکون“ کا مطلبجواب نمبر: 37910
بسم الله الرحمن الرحيم
فتوی: 709-138/D=5/1433 ”کن فیکون“ کا مطلب یہ ہے کہ جب اللہ تعالیٰ کسی چیز کو پیدا کرنا چاہتے ہیں تو اس کو اتنا فرمادیتے ہیں کہ ”ہوجا“ پس وہ چیز وجود میں آجاتی ہے، ان کو کسی چیز کے بنانے میں اسباب وآلات اور کسی کے تعاون کی ضرورت نہیں، اس میں اللہ کی صفتِ قدرت کے کمال کا بیان ہے۔ اب اس ”کن“ کی کیا حقیقت ہوتی ہے صحیح علم تو اللہ ہی کو ہے، باقی علماء ومفسرین یہاں دو احتمال بتاتے ہیں: (۱) حقیقتاً عادة اللہ اسی طرح جاری ہے، لیکن اس صورت میں لفظ ”کن“ سے کلامِ ازلی مراد ہوگا۔ یہ احتمالات ہیں، اس کی تحقیق میں پڑنے کی ضرورت نہیں، اصل مقصود اللہ کی قدرت کو پہنچاننا ہے اور وہ مذکورہ کیفیت کی حقیقت جاننے پر موقوف نہیں۔ والأمر محمول علی حقیقتہ کما ذہب إلیہ مححققو سادات الحنفیة - والمراد الکلام الأزلي - وکثیر من أہل السنة إلی أنہ لیس المراد بہ حقیقة الأمر والامتثال وإنما ہو تمثیل لحصول ما تعلق بہ الإرادة بلا مہلة بطاعة المأمور المطیع بلا توقف إلخ (روح المعاني: ۱/۳۶، ط: امدادیہ، ملتان)
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
چلیں اگر آپ یہی سمجھتے ہیں تو یہی سہی۔
اس پر آپ سے بحث کیا کرنی کہ آسٹریلیا سے لے کر انگلینڈ اور کینیڈا میں جتنوں سے ملا آپکی طرف والے ملے۔۔ اور جو انکے خیالات تھے رسول اللہ ﷺ سے متعلق، وہ یہاں بیان نہیں کیئے جاسکتے۔۔لبڑلوں میں ستر فیصد بھی انہی کی ہے
خیر۔۔
For ahadith followers:
What Prophet Mohammad uttered, we can not authenticate with certainty, whether he said it or not?
Let alone other historical events.
Ahadith are the body of contradictions and, we want some mullah to interpret the Quran which has no contradictions with ahadith?
کیا تم بتاو گے۔۔۔تم کس خوشی میں اہل تشیع سے الجھتے پھرتے ہو۔۔کس بنیاد پر ؟
ایک تو آپ بات بات پر ہا ہا کرنے سے گریز کریں . یہاں سیریس بات چل رہی ہے
دوسرا بار بار "ہا ہا " کرنے سے "ہاہا " کی وقعت ختم ہو جاتی ہے لوگوں کو لگتا ہے کہ یہ کوئی جھلا ہے جو دانت نکالتا رہتا ہے
آپ کے ہاں ہاتھوں سے کیا مراد ہے ؟
غالبا بیعت رضوان سے متعلق آیت میں رسول کے ہاتھ کو الله نے اپنا ہاتھ بولا ہے اور شاید غزوہ بدر سے متعلق آیت میں ہتھیار چلانے کو الله نے اپنا عمل کہا ہے
آپ نے اس وضاحت میں فرمایا ہے
اب اس ”کن“ کی کیا حقیقت ہوتی ہے صحیح علم تو اللہ ہی کو ہے
یعنی آپ نے ہاتھ جھاڑ لئے ہیں
آپ پھر ان لوگوں سے دین کیوں لیتے ہیں جو آیات کا مطلب ہی نہیں جانتے ؟
. . . . . .
اس کے علاوہ آپ کے علما نے ایک تکا ضرور مارا ہے جو کہ اس آیت کی تاویل ہے
تاویل یعنی کہ چھپا ہوا مطلب بیان کرنا ہر کس و ناکس کے بس کی بات نہیں ، آپ اگر ایک آیت کی تاویل پر تکا مار بھی لیں تو دیگر آیات موجود ہیں جن کی تاویل کرنا آپ کے علما کے لئے ناممکن ہے
لہٰذا تاویل کریں تو اتنے کمزور انداز میں نہ کریں کھل کر کریں تاکہ آپ کے علما سے ہم مستفید ہو سکیں
میں تو اسے منہ نہیں لگاتا
انصاری صاحب اور دیگر ممبران اس سے کئی بار آیات کی تفسیر پوچھ چکے ہیں وہاں اس نے تھریڈ کے تھریڈ بھر دیے تھے لیکن آیات کی تفسیر نہیں بیان کر سکا تھا
اس نے ایک دن سوچا ہو گا کہ جو یہ کرتا ہے وہی دین ہے لہٰذا الله نے اسی دن اس کی مت مار دی
اب یہ ٹینشن میں آ کر لوگوں سے الجھتا پھرتا ہے تاکہ اس کی بےسکونی کی کوئی دوا ہو سکے
. . . . .
ویسے کیا آپ کو معلوم ہے کہ یہ شخص احادیث وغیرہ کا منکر ہے لیکن معاویہ کا بہت بڑا فین ہے ؟
سنی ازم میں لوگ "تقدیر " اور "تدبیر " میں فرق نہیں کر پاتے ، اس لئے ان میں "یا رسول الله " کہنے مدد مانگنے یا نا مانگنے سے متعلق بہت کنفیوژن پائی جاتی ہے
کسی سنی سے پوچھیں کہ "کن فیکون " کا کیا مطلب ہے اور کیا الله نے کوئی کام کرنا ہو تو کیا آواز دیتا ہے ، تو اکثر سنی گڑبڑا جایئں گے
اس کے علاوہ قرآن میں " الله کے ہاتھوں " سے کیا مراد ہے کوئی سنی نہیں جانتا
اس فورم پر بھی کئی سنی لوگ دہریے ہو چکے ہیں اس کے علاوہ پاکستان میں بھی لوگ بس نام کے مسلمان ہیں
میں نے انصاری جی سے ایک بار اس بات کا ذکر کیا تھا کہ ہمیں اس بارے کچھ کرنا چاہیے لیکن انہوں نے کچھ خاص جواب نہیں دیا
شیعہ عقیدہ تو بہت آسان ہے
کوئی بھی کام ہو اس میں الله کی مرضی شامل ہو تو کام ہوتا ہے اسے تقدیر پر ایمان کہتے ہیں
اور کام کے وقوع پذیر ہونے کے لئے ظاہری اسباب وغیرہ تدبیر کے زمرے میں آتے ہیں
الله سے مدد مانگیں کہ الله کی مرضی ضروری ہے
رسول سے مدد مانگیں کہ دنیاوی اسباب الله نے رسول کے قبضے میں دیے ہیں یعنی تدبیر
کن فیکون سے مراد یہ نہیں کہ الله آواز دیتا ہے بلکے اس سے مراد رسول پاک صلی الله علیہ والہ وسلم کی زبان مبارک سے نکلے الفاظ ہیں
بھئی میں منافق تو ہوں نہیں ۔ جو بات آپکی یا کسی کی بھی کمنٹ سے محسوس کروں اسکا اظہار کرتا رہتا ہوں۔۔۔دل میں دباکے نہیں رکھتا۔۔۔ آپ سے ابھی تک بات بھی اسی لیئے چل رہی ہے کہ ہم دونوں ایک دوسرے کو برداشت کررہے ہیں۔۔ اور جس بات سے متفق نہ ہوں تو بول دیتے ہیں۔۔ پرویزیوں کی طرح نہیں کہ فضول کی بکواس۔۔۔
یعنی آپ کے ہاں ان آیات کی کوئی تفسیر نہیں ہے ؟ہاتھوں سے مرا ہاتھ۔۔ مگر اسکی تفصیل اگر رب نے بیان نہیں فرمائی تو ہمیں خواہ مخواہ ماغ نہیں لڑانا چاہیئے۔۔ یہی حکم ہے اسکا۔
ان آیات کا اس قصے سے کیا تعلق؟
بھئی چاہے آپکو علم ہو بھی آخر میں یہ بولنا صحیح ہوتا ہے۔۔ کہ اصل علم اللہ کو ہی ہے۔۔یہ اسی سینس میں بولا گیا ہے۔۔ ورنہ یہ تو سب کو معلوم ہے کہ جب اللہ فرماتا ہے کہ ہوجا تو وہ ہوجاتا ہے۔۔ اسکی تفاصیل میں جانا اگر بے معنی ہو تو جانے کی ضرورت نہیں۔۔
آج تک اہل تشیع یہ نہیں طے کر پائے کہ آواز کس کو دیں؟ حضرت علی کو، حضرت حسین کو، حضرت فاطمہ کو۔ نبی کی تو ضرورت ہی نہیں ان کو پھر خدا کیا نام کہاں لیتے ہیں؟ وہ تو کہتے ہیں کہ سارے کام علی رضی اللہ تعالیٰ عنہ چلا رہے ہیں اور کچھ کہتے ہیں کہ حضرت حسین رضی اللہ تعالیٰ عنہ چلا رہے ہیں۔ کون شیعہ کہتا ہے کہ اللہ سب کام چلا رہے ہیں
بھائی بارود آنجہانی ؟ ۔۔?۔
آپ کے علاوہ آنجہانی فورمی ممبر "بھائی بارود " اور انصاری صاحب بھی میرے کمنٹ کو ہا ہا کرتے رہتے تھے ، بھائی بارود اپنے فورمی اختتام سے پہلے تائب ہو گئے تھے
اب یہ ویک اپ اور سٹیزن ایکس میرا ہا ہا کاؤنٹر بڑھاتے رہتے ہیں اس کے علاوہ راز میاں بھی
یعنی آپ کے ہاں ان آیات کی کوئی تفسیر نہیں ہے ؟
لیکن آپ کو یہ پتا ہے کہ ہماری تفسیر نہیں ماننی ؟
. . .
کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کو آیات سے متعلقہ تفسیر اپنے علما سے پیش کرنی ہوتی ہے اگر نہ پیش کر سکیں تو آپ کو دوسرے لوگوں کی تفسیر ماننی پڑتی ہے(اگر آپ دوسرے لوگوں کو مسلمان سمجھتے ہوں ) لیکن نہ جاننا کوئی بہانہ نہیں
Yeh kam aqal kundh zehan logoon ko samajh nahi aay ga.دارالافتاء،ویک اپ پاک جہالت نگر۔ کا تازہ فتوہ
کوئی بھی آدمی اس بات پر تعجب نہ کرے کہ ہم یا رسول الله مدد سے زیادہ یا علی مدد کہتے ہیں کیونکہ سلطنت چلانا وزیر کا کام ہے بادشاہ تو صرف بیٹھ کر دیکھتا اور نگرانی کرتا ہے
کوئی بھی آدمی اس بات پر تعجب نہ کرے کہ ہم یا رسول الله مدد سے زیادہ یا علی مدد کہتے ہیں کیونکہ سلطنت چلانا وزیر کا کام ہے بادشاہ تو صرف بیٹھ کر دیکھتا اور نگرانی کرتا ہے
باقی یا الله مدد تقدیر کے تحت . . . . اس میں تو کوئی ابہام نہیں