نہیں یہ بات اس اصول پر لاگو نہیں ہوتی ،بنگال اگر زمینی راستہ نہ ہونے کے باوجود پاکستان کا حصہ ہو سکتا تھا تو کشمیر ہے ہی پاکستان کے ساتھ،بنگلہ دیش الگ ہونا ہماری غلطیوں کا نتیجہ ہے ، تقسیم کے اصول کا نہیں ، اس لئے کشمیر کے لئے استصواب ہی واحد راستہ ہے ، اگر ہندو راجہ نے الحاق بھارت کے ساتھ کیا تو پھر ریاست حیدر آباد پر بھارت نے کیوں قبضہ کیا تھا ؟؟؟وہاں کا حکمران تو مسلمان تھا ،الحاق اس نے پاکستان سے کیا تھا ،بھارت نے پھر کس بنیاد پر قبضہ کیا؟؟
Pehlay tu yeh baat yaad rakhnay ki hai keh Hyderabad, Bengal aur Punjab ki taqseem ka naqshah Quaid ki marzi aur tay shudah usoolon k mutabiq nai tha. dhandali ki ja rahi thi lekin Quaid ki sehat ko dekhtay huay ek aur taweel aur shayad benateejah jiddujuhad ki bajaey jo mil raha tha, us par iktefa kia gaya.
jab borders ki tabdeeli ka maamla ho tu aalami qawaneen par zameeni haqaiq ko tarjeeh dena har kisi ki majboori hai. Phir UNO ka ek usool hai keh 5 Veto powers hamesha wahan borders tabdeel karnay ki himayat karti hain jahan un k bahami taqat k tawazun main tabdeeli na aa rahi ho. Duno cheezon ko dekhtay huay dhiyan main rehna chahiyay keh Kashmir ka issue na tu qanoon k mutabiq tay hona hai aur is ilaqay main India-China-US ki mushtarikah dilchaspi ki wajah se Pakistan ko mutmainn karna kisi ki tarjeeh naheen, advantage India ko milay ga jo 120 cror consumer ki market hai.
Bengal wala usool Kashmir par is liay lagoo hota hai keh jin wajoohaat ki bina par Bengali Pakistan se alag huay thay, un wajoohaat ko Pakistan k andar khatam nai kia gaya balkeh ab tu Baloch aur Sindhi leadership baat baat par wifaq k tootnay ki dhamki deti hai. Pakistan aaj 1971 ki nisbat zyadah inteha pasand, inteshar se duchaar aur awaam k huquuq se inkari state hai. Jis tarah aaj ka Pakistani apni riyasat se kisi khair ki ummeed nai rakhta, isi tarah Kashmiri bhi naheen rakh saktay.