دو دو نماز جنازہ، نئی بدعت

Status
Not open for further replies.

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)

دو دو نماز جنازہ، نئی بدعت
جنید جمشید کی دو دو دفعہ نماز جنازہ پڑھا گیا، ایسا کوئی ثبوت سنت رسول سے ثابت نہیں ہے، یہ ایک نئی بدعت ہے، توبہ کرنی چاہئے اور آئندہ کے لئے اس سے بچا جائے۔ بعض اوقات حادثہ میں مرنے والے کی لاش کے جسم یا سر کے کچھ ٹکڑے مل جاتے ہیں، تو ان اجزا پر نماز جنازہ نہیں پڑھی جاےی ہے، کیونکہ اس میت کا جنازہ تو پہلے پڑھا جا چکا ہوتا ہے۔
جسم کی کچھ اعضاء کے ملنے پر جنازے کا حکم
شروع از عبد الوحید ساجد بتاریخ : 07 June 2012 12:15 PM


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
کبھی کبھی گاڑیوں کے حادثات یا آگ سے جلنے کے واقعات یا اونچی جگہ سے گر کر مر جانے یہ اور ان جیسی صورتوں میں انسان کے اجزا تلف یا گم ہو جاتے ہیں یا بعض اوقات صرف ہاتھ یا سر کے کچھ ٹکڑے مل جاتے ہیں، تو کیا ان اجزا پر بھی نماز جنازہ پڑھی جائے گی اور کیا انہیں بھی غسل دیا جائے گا؟
الجواب بعون الوهاب بشرط صحة السؤال


وعلیکم السلام ورحمة اللہ وبرکاته!

الحمد لله، والصلاة والسلام علىٰ رسول الله، أما بعد! جب ہاتھ یا پاؤں کے ٹکڑے ملیں اور جس کے جسم کے یہ ٹکڑے ہوں، اس کی پہلی نماز جنازہ پڑھی جا چکی ہو تو پھر ان ٹکڑوں کی نماز جنازہ نہیں پڑھی جائے گی، مثلاً: اگر ہم نے ایک شخص کی نماز جنازہ پڑھی اور اسے دفن کر دیا لیکن پاؤں کے بغیر اور بعد میں ہمیں اس کا پاؤں بھی مل گیا تو اس پاؤں کو دفن کر دیا جائے گا اور اس پر نماز جنازہ نہیں پڑھی جائے گی کیونکہ اس میت کا جنازہ تو پہلے پڑھا جا چکا ہے۔

اگر میت کا سارا جسم نہ ملے الایہ کہ اس کے اعضا میں سے صرف اس کا سر یا پاؤں یا ہاتھ مل جائے
اور باقی جسم نہ ملے تو اس موجود عضو یا اعضا ہی کو غسل دے کر کفن پہنا دیا جائے گا اور پھر نماز جنازہ پڑھ کر اسے دفن کر دیا جائے گا۔
وباللہ التوفیق


نمازِ جنازہ میں دو رُکن اور تین سنّتیں ہیں
دو رُکن یہ ہیں :**۱** چار بار اللہُ اَکْبَرْ کہنا**۲** قِیام۔ (دُرِّمُختارج۳ص۱۲۴) اس میں تین سنّتِ مُؤَکَّدہ یہ ہیں :**۱** ثَناء**۲**دُرُودشر یف **۳**میِّت کیلئے دُعا۔ (بہارِ شریعت ج۱ص۸۲۹)
نَمازِ جنازہ کا طریقہ (حنفی)
مُقتدی اِس طرح نیّت کرے: میں نیّت کرتا ہوں اِس جنازے کی نَماز کی واسِطے اللہ عَزَّ وَجَلَّ کے ، دُعا اِس میِّت کیلئے، پیچھے اِس امام کے(فتاوٰی تاتارْخانِیَہ ج۲ص۱۵۳) اب امام و مُقتدی پہلے کانوں تک ہاتھ اُٹھائیں اور اللہُ اَکْبَرْ کہتے ہوئے فوراً حسبِ معمول ناف کے نیچے باندھ لیں اور ثَناء پڑھیں ۔ اس میں وَتَعَالٰی جَدُّکَ کے بعد وَجَلَّ ثَنَاؤُکَ وَلَا اِلٰـہَ غَیْرُکَ پڑھیں پھربِغیرہاتھ اُٹھائے اللہُ اَکْبَرْ کہیں ، پھر دُرُودِ ابراہیم پڑھیں ، پھربِغیر ہاتھ اٹھائے اللہُ اَکْبَرْ کہیں اور دُعا پڑھیں ( امام تکبیریں بُلند آواز سے کہے اورمقتدی آہستہ ۔ باقی تمام اَذکار اما م ومقتدی سب آہِستہ پڑھیں ) دُعا کے بعد پھر اللہُ اَکْبَرْ کہیں اور ہاتھ لٹکا دیں پھر دونوں طرف سلام پھیر دیں ۔ سلام میں میّت اور فرشتوں ورحاضِرین نماز کی نیّت کرے، اُسی طرح جیسے اور نَمازوں کے سلام میں نیَّت کی جاتی ہے یہاں اتنی بات زیادہ ہے کہ میّت کی بھی نیَّت کرے۔ (بہارِ شریعت ج ۱ ص ۸۲۹ ، ۸۳۵ماخوذاً)
صَلُّوا عَلَی الْحَبِیْب! صَلَّی اللہُ تَعَالٰی عَلٰی مُحَمَّد
 
Last edited by a moderator:

Night_Hawk

Siasat.pk - Blogger
[h=2]SALAT UL JANAZAH (PRAYER FOR THE DECEASED)
[/h] [h=3]General[/h] Salat ul Janazah is a Fard Kifayah, and its procedure and details follow the sunnah of the Holy Prophet (pbuh). It is strongly recommended that as many members of the Muslim community as possible should join the funeral procession and Salat ul Janazah:
Abu Hurayrah (ra) reported that Allah's Messenger (pbuh) said:


" A Muslim has five rights upon other Muslims: responding to his Salam, answering his invitation (to food), making Tashmeet when he sneezes, visiting him when he is sick, and following his Janazah when he dies."
(Bukhari and Muslim).

[h=3]The following describes this Salat briefly:[/h] (1) There is no Azan or Iqamah for Salat ul Janazah which is offered with the participants standing and with the body of the deceased placed in front of them. There are no Rukus or Sujud to be performed in Salat ul Janazah
.
(2) It is preferable if those offering Salat ul Janazah form an odd number of rows with the Imam standing in the front facing the body of the deceased. He should stand in line with the head of a male deceased and with the midriff of a female deceased.
(3) In the case of multiple deceased persons, the bodies should be placed in a row with those of men nearest to the Imam.
(4) If Salat ul Janazah is being offered in the open, it is not necessary for the participants to take off their shoes so long as they are visibly clean.
(5) The deceased and those offering the Salat must be Muslims, and the body of the deceased and those offering the Salat must be in a state of ceremonial cleanliness (Wudu or Ghusl).

[h=3]Notes[/h] (i) It is not obligatory to offer Salat ul Janazah for children who die before attaining the age of puberty as is clear from the following hadith: Aishah (ra) reported : " Ibraheem (ra), the son of the Prophet (pbuh), died when he was eighteen months old, and Allah's Messenger (pbuh) did not pray (Janazah) for him." (Ahmad and Abu Daud).

However, it is permissible to offer Salat ul Janazah for a child including a miscarried fetus. A Hadith recorded by Imam Ahmad reports the Holy Prophet (pbuh) as saying that: "...As for a fetus, the (Janazah) prayer may be performed for it, and Dua would be made that its parents be granted forgiveness and mercy."

(ii) Salat ul Janazah must be offered even for a Muslim guilty of ignoring the teachings of Islam (e.g, Salat, Zakat, prohibition of alcohol and Zina etc.). However, respected leaders of the community should refrain from participating in the Salat ul Janazah as a demonstration of their disapproval of the conduct of the deceased and as an admonition to others. This is fully in accordance with the Sunnah of the Holy Prophet (pbuh).
[h=3]Salat ul Janazah al Gha'ib[/h] It is acceptable to offer Salat ul Janazah for someone who may have died in a different land where Muslims may not have been able to perform the salat for the deceased for any reason. The permission is based on the fact that the Holy Prophet (pbuh) himself offered Salat ul Janazah al Gha'ib in Madinah for an-Najashi, the ruler of Abyssinia.
The famous Islamic scholar Imam Ibn ul Qayyim has commented on this issue as follows:

"It was not a part of the Prophet's (pbuh) guidance and Sunnah to pray (Janazah) for everyone who died afar. Large numbers of Muslims died afar, but he did not pray for them. On the other hand, it is authentically reported that he prayed Janazah for an-Najashi. Three opinions resulted from this:

(1) This provides a Sunnah and permission for the Muslim ummah (i.e., community) to pray for everyone who dies afar. This is the opinion of ash-Shafi'i and Ahmad.
(2) This is a special case only applicable to him (pbuh), and no one else. This is the opinion of Abu Hanifah and Malik.
(3) The correct opinion: If the Janazah prayer is not performed for a deceased in the land where he died, it is permissible to pray Salat ul Gha'ib for him, as the Prophet (pbuh) prayed for an-Najashi because the prayer was not performed for him since he died among the disbelievers. But if the prayer is performed for a deceased in the land where he died, Salat ul Gha'ib may not be performed for him, because the obligation has been met by that. The Prophet (pbuh) prayed for the absent (an-Najashi) and left it off (for all other absents); both his doing and refraining are Sunnahs (that must be followed). Allah knows best."

[h=3]Procedure For Salat ul Janazah[/h] The following is a brief description of Salat ul Janazah:

(1) The Imam should raise his hands, recite the Takbeer, and then tie his hands as in all other Salats. Those offering the Salat should follow, and then recite Sana and Surat ul Fatihah silently.
(2) The Imam should say the Takbeer audibly a second time. He may or may not raise his hands while doing this. Others should follow, and then recite Ibraheemiyah silently.
(3) The Imam should recite the Takbeer a third time while others should follow. Then everyone should offer Dua al Mayyah (a prayer for Allah's mercy to be visited upon the deceased) silently.
(4) The Imam should recite Takbeer a fourth time as above. Everyone should then offer prayers for the Muslim community in general, again silently.
(5) Finally, the Imam should recite Salam as in all other prayers to complete Salat ul Janazah. Salam may be offered once to the right only, or once each to the right and then to the left as in all other prayers.

This would complete the Salat ul Janazah.


 

PappuChikna

Chief Minister (5k+ posts)
ok.. maar dalo sab ko kay 2 janaza parh lia.

rasool allah kee bohot sari namaz janaza hoee thein. sab ne baari baari parhee thein 4-4 kay group mein.
 

Night_Hawk

Siasat.pk - Blogger
Let us not make this as a Biddat.


SALAAH
FOR THE ABSENT DECEASED

The Salaatul Janazah of a person who passed away outside the town is permissible in the Shafi'i Madhab. This is commonly known as Salaah of the Unseen or Salaatul Ghaa'ib. Those persons who are worthy of performing his or her Salaah during his or her death are the ones who should perform this Salaah. When performing the Salaatul Janazah of Ghaa'ib, instead of the words "`alaa hadhal mayyati" one must read, "`alal-mayyatil ghaa'ib".
 

Nice2MU

President (40k+ posts)
آپؐ نے شہداہِ اُحد کے جنازے اسوقت بھی پڑھے جب وہ شہید ہوئے تھے اور پھر اپنے مرنے سے کچھ دن پہلے انکی قبروں پہ جاکے انکے جنازے پڑھے تھے

اور آپؐ نے نجاشی کا غائبانہ جنازہ بھی پڑھایا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔

 

karachi1947

Politcal Worker (100+ posts)
Usay toh Allah ne do namaz e janaza ata kar hi dyin, apni maut ki fikar kar Jahil kay is qabil bhi hai kay aik namaz bhi naseeb ho?!
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
غائبانہ نماز جنازہ بھی تو کئی کئی پڑھی جاتی ہیں



نجاشی صدق دل سے حضور پر نور صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم پر ایمان لے آیا اور جب اس کا انتقال ہوگیا تو حضور پرنور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کی غائبانہ نماز جنازہ پڑھی اور بعض روایات میں ہے کہ عرصہ تک اس کی قبر پر نور دیکھا گیا۔ آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے کہیں یہ ثابت نہیں ہوا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے سوائے نجاشی کے کسی کی نماز جنازہ غائبانہ پڑھی ہو۔ سو یہ نجاشی کی خصوصیت ہے اور وجہ اس کی یہ ہے کہ بطور معجزہ نجاشی کا جنازہ حضور پر نور (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے حاضر کردیا گیا تھا۔ جیسا کہ عمران بن حصین کی حدیث میں اس کی تصریح ہے۔ اسی وجہ سے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ علیہ اور امام مالک رحمہ اللہ علیہ غائبانہ نماز جنازہ کے قائل نہیں۔ بعض فقہاء نے اس کی اجازت دی ہے۔
(تفسیر معارف القرآن مولاناادریس کاندھلوی، مریم آیت1۔
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
ok.. maar dalo sab ko kay 2 janaza parh lia.

rasool allah kee bohot sari namaz janaza hoee thein. sab ne baari baari parhee thein 4-4 kay group mein.



نبی پاک pbuh کا مقام سب اولٰی اور اعلیٰ ہے، آپ pbuh سے اس کا مقابلہ نہ کرو۔۔۔۔۔۔
نمازہ جنازہ کے بعد میت کو دفن کردو، اور نمازہ جنازہ میں زیادتی سے بچو، اور تدفین کے بعد اس پر دعا کرو۔
 

Wake up Pak

(50k+ posts) بابائے فورم
Hazoor yeh sub hadith/conjecture base hain. Quran may aisi koi ayat nahi jahan dead bodies key namaz parhai jai....



حضورpbuh کے دور میں صحابہ کا انتقال ہوتا تھا، آپ pbuh ان ایک نماز جنازہ پڑھتے تھے۔
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)

اور پھر کسی کے جبڑے اور کسی کے امریکہ سے منگوائے گئے دانتوں کے ایکسرے سے علم ہوتا ہے کہ مرحومین کون تھے ؟؟

توبہ استغفار اور اللہ سے پناہ مانگتے رہنا چاہئیے۔




اس قسم کے حادثات میں مرنے والوں کی راکھ ہوتی ہیں، اب جس پر جنازہ پڑھا جارہا ہے ہو سکتا ہے کہ اس میں غیر مسلم کی راکھ بھی ہو، اللہ عزوجل کے علم میں سب ہے، آپ کا فرض کفایہ ادا ہوگیا۔
 

Khan Sab

MPA (400+ posts)
Mujhe Lagta Ha K JJ ko jo aezaz mila use dekh ker Hasideen Andar se Jale Bhune bethe the but Majboor the, Mu kholte the to Zalalat ka samna kerna perta tha.

Ab Ahista Ahista Andar ka ghubar nikalna shuru ho gaya ha
 

فالتو

MPA (400+ posts)
آنحضور pbuh نے کسی مولوی کا نماز جنازہ نهیں پڑھایا ، اس لئے مولویوں کا جنازه پڑھنا حرام ہے
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
آپؐ نے شہداہِ اُحد کے جنازے اسوقت بھی پڑھے جب وہ شہید ہوئے تھے اور پھر اپنے مرنے سے کچھ دن پہلے انکی قبروں پہ جاکے انکے جنازے پڑھے تھے

اور آپؐ نے نجاشی کا غائبانہ جنازہ بھی پڑھایا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔


دین کے بعض معاملات کی ایسی نہ تأویل کرو جو صحابہ رضی اللہ عنہم، تابعین اور اجماعِ اُمت کے خلاف ہو کیونکہ ایسا شخص “زندیق” کہلاتا ہے۔”
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
To my understanding there is no such thing as namaz e janaza. Namaz is for Allah alone.



نماز جنازہ فرض کفایہ ہے، بستی کے کچھ لوگ ادا کردیں تو تحیک ورنہ پوری بستی پر ادا نہ کرنے کا گناہ۔
 

Zia Hydari

Chief Minister (5k+ posts)
آنحضور pbuh نے کسی مولوی کا نماز جنازہ نهیں پڑھایا ، اس لئے مولویوں کا جنازه پڑھنا حرام ہے

مولوی اگر حالت ایمان میں مرا ہے تو اس کا جنازہ پڑھنا فرض کفایہ ہے۔
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top