حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

khan_sultan

Banned
Muje heraangi horahee hay ke ap itnee der baad tashreef laaye or aako chand farsooda (Unauthentic) tareekh kee or teesray darjay kee tafseeron ke siwa kuch na milaa. Ye batain ke men kis zuban men bayyan karoon aap se ??? ALLAH ki Kitab men aap se ALI, HASSAN or HUSSAIN RA ke imamat ka saboot manga tha. App apni kitabon kee hadesen utha laaye hen. Aapki kitaben jhoot se bharee parhee hen. Aap khud ye takleef kion nahee kerte ke Quran perh len or dekh len in ayat men ALLAH ne kahan ALI RA se mukhatib kia hya. Abh aapko koi Ayat imam keliye milnee nahee ye to sach hay mager ik lafz kaheen se khenchaty or ik kaheen or se. Phir bayan ker dooon. Ager ALLAH ne ALI ko imamat dee thee phir Hassan or Hussain ko to ALLAH ne Quran men kion nahee khulay lafzon ilaan ker dia. Jesse Ibrahim ka kia, Jese Ishaq ka kia , Jese Yaqoob ka kia, jese Torrah ka kia, Je kitab e Taqdeer ka kia ..... Ye bohet seedha saada sa sawal hay or aap ko sawal hee samjh nahee aaraha. Verna to aapki asool kafi bharri parhee hay aisee riwayaton se. Aap ne ik do batayee hen men 100 bata doon ga. Mager jhoot ke kaan nahee hote. Jhoot batil hee hota hay.

میں کوئی جواب نہیں دوں گا جب تک آپ انگلش یا اردو میں نہیں لکھتے ہو باقی یہ تیسرے درجے یا چوتھے کی یا کسی بھی درجے کی ہیں ہیں تو آپ کی ہیں ؟ اور آپ حضرت کی کیا قابلیت ہے کے آپ انکو مان نہیں رہے ہیں صرف اس لیے کے وہ ولایت علی پر لکھ بیٹھے ہیں
آخری بات اردو یا انگلش میں لکھیں اور ان حوالوں کو ضعیف دیں ورنہ یہ آپ کی ہار ہی ہے یہ میری کتابوں سے حوالے نہیں نکلے ہیں اس لیے جو مرضی اے کرو پر ان کا رد کر کے دکھا دو شاباش
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
آپ غلط ترجمہ کر رہے ہیں

أُنزِلَ إِلَيْكَ

جو کچھ آپ(واحد = صرف رسول ) پر نازل ہوا


أُنزِلَ إِلَيْكُم
جو کچھ تم(جمع = اہل کتاب) پر نازل ہوا

گویا اس آیت سے ثابت ہوا کہ اہل کتاب پر ان کی کتابوں کے علاوہ بھی کچھ نازل ہوا جس کا ذکر یہاں ہے
اب آپ نے بتانا ہے کہ اہل کتاب پر کون سا حکم نازل ہوا جو ان کی کتابوں کے علاوہ ہے


Unzila alaikum men dono (Yahoo or Nisara) ko ikatha ker dia hay, or tamam saheefon ko aikatha ker dia hay. Unzila alaika men Quran or Nabi pe nazool ka ziker hay. Dono sooreton men aap ka mudda bayan anhee hoga. Is men Aap ko phir kheencha taani kee kerni perh rahe hay. uss ke bagher aap ke pas chara koi nahee :) Problem hee yahee hay. Aap poora Quran chaan maren, aapko her taraf kheencha taanian hee karni perhen gee.
1) Kia ALI kee Imamat khulay lafzon men bayan nahee kee jasaktee the mere bhai ?????
2) Kia ALI kee imamat kisi kam darjay kee thee ke chupa chupa ke bayan kee ghayee ???
3) Ye koi paheli thee kia ke hamen chor dia ke Boojo to jaanay ???
4) Yaqoob AS kee imamat kitnee buland thee ALLAH ibrahim AS ko, un ke paidasih se phele khushkhabri dete hen???
5) Phir Ishaq AS ki imamat kee khush khabari, phir Yaqoob kee khaber ka hamaray se kia lena dena wo yahoodion ke imam thay ??? Un ka ilaan ho gaya or ham Musalmano se ziker bhee ho gaya. Bat hamaray Imam kee aaye to ALLAH kahmosh hen ??????
........ Kheencha taani ******. Quran se kuch nahee milay ga is liye ke hay hee nahee kuch.
ALLAH sab ko samjh de Quran kee or Islam ke sachay aqaid kee
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

آپ نے میرا سوال غور سے نہیں پڑھا


میں نے پوچھا کہ آپ نے کس لغت کے تحت امام کا مطلب رجسٹر لیا ہے .


دوسرا مبین کا مطلب آپ نے کلئیر لیا ہے اب یہ کون سا رجسٹر ہے جو کلیر یعنی واضح ہے پر مجھے آج تک نظر نہیں آیا .




ابھی تو آپ سے اسی آیت کے باقی الفاظ کا بھی مطلب پوچھنا ہے . آپ نے جو آیت پیش کی اس پر بھی جایئں گے

Aap ne Naktubo ko nahee parha ... likhne kee bat ho rahee hay. ALLAH ne Taqdeer ko likh dia hay. Register ka matlab sirf copy kitab nahee. Likhne ko bhee regsiter kerna kehte hen. Abh kisi insaan men to naee likha jata na , kitaab men likha jata hay .... khuda Ra iss ayat ko orr na ghaseeten yar. Rehne den. aapko siwaye ALLAH ke ayat ko ghaseetne ke kuch milna nahee. Or jo likha hay wo nigla jata nahee. Apne dil mne tasleem ker len ke ALLAH ne RASOOL SAW ke bad kisi imamat ka ilaan nahee kia. Or 12 imam ka Quran men koi ziker nahee. Ye ap ke khud saakhta hen. Assol kafi men jitnee kahanian gharhe gayee hen sabh jhoot or fareb hay.
 

khan_sultan

Banned
Just like Shia Kalma


Irani Dunya Ki Sab Say K.... Nasal Hai
Hun Aaram Ae ...

8bWu8Tl.jpg
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
OK MR I FOND IT YOUR DAROOD, KALIMA AND IM REALLY SHOCK WHEN I SAW THIS BULL **** NOW SHAME ON YOU AND PEOPLE LIKE YOU KIA KHTEY HAIN KHWAJA ASIF ?

8bWu8Tl.jpg



Write whatever you like
all I want to prove that you
have concocted your Kalma
which is not a Muslim Kalma



Answer and we move to your questions

and how do you become Muslim

لا إله إلا الله محمد رسول الله


Did Ali RA Hassa RA and Hussain RA said this Kalma or not
 

Ahud khan

Senator (1k+ posts)
Write whatever you like
all I want to prove that you
have concocted your Kalma
which is not a Muslim Kalma



Answer and we move to your questions

and how do you become Muslim

لا إله إلا الله محمد رسول الله


Did Ali RA Hassa RA and Hussain RA said this Kalma or not



اس سوال کا جواب آپ کو کم و بیش ٢٠٠ دفع اسی تھریڈ پے مل چکا ہے
اور آج ہے ایک اور فورم پے سوال کا جواب مل جانے ک باوجود بار بار سوال کرنے والوں مطلب اپنے آپ پی تنقید کرتے ہوے پاے گئے

آپ کے اس مرض کا علاج آپ ک بزرگوں کے ہمرا ہاویہ میں ہے ممکن نظر اتا ہے
 

khan_sultan

Banned

اس سوال کا جواب آپ کو کم و بیش ٢٠٠ دفع اسی تھریڈ پے مل چکا ہے
اور آج ہے ایک اور فورم پے سوال کا جواب مل جانے ک باوجود بار بار سوال کرنے والوں مطلب اپنے آپ پی تنقید کرتے ہوے پاے گئے

آپ کے اس مرض کا علاج آپ ک بزرگوں کے ہمرا ہاویہ میں ہے ممکن نظر اتا ہے

بھائی صحابہ اکرام نے پہچان رکھی ہوئی تھی جو ان کو نبی پاک نے تعلیم دی تھی کے منافق کی کیا پہچان ہے بہت مشھور حدیث ہے اب آپ خود ہی سمجھ لیں

ابو سید خدری سے روایت ہےکہ ہم نبی پاک کے زمانے میں منافقین کو صرف علی ع کے بغض سے پہنچانتے تھے!
اس روایت کے تمام راوی صحیح بخاری اور مسلم والے راوی ہیں سوائے ھارون ابن اسحاق کے کہ وہ بھی ثقہ راوی ہے۔
وہابیو! ابھی ٹھہرو! ہمارا ٹارگیٹ یہاں پہ ان فضائل کے ذریعے سے تمہارے دل جلانا نہیں بلکہ ہمارا ٹارگیٹ تمہارا اجمعین والا وہ منحوس عقیدہ ہے جس کی وجہ سے تم نے پانی آنکھیں بند کرلی ہر کسی کی تم نے مان لی یہاں تک ان کی بھی مان لی جنہوں نے خود یہ اعتراف کیا کہ ہم نے دین میں تبدیلیاں کی اور کچھ صحابہ کے منافق ہونے کا تم انکار کرتے رہے ہو!
سوال یہ ہے کہ کیا منافقت کو پہچاننے کا وہی پیمانہ نبی پاک کے بعد بھی ہے یا نہیں؟
اگر وہی پیمانہ نبی پاک کے بعد بھی ہے تو پھر ابن تیمیہ کہتا ہے کہ بہت سارے صحابہ منافق تھے!!!
اب آپ کے اجمیعین والے عقیدے کی دھچیاں اڑادی ہیں ابن تیمیہ نے۔۔۔
اس بیناد پہ ہم ابن تیمیہ کو سلام کرتے ہیں جس نے کم از کم کسی حد تک حق کا اعتراف تو کرلیا!!!!!
آپ کا امام ابن تیمیہ اپنی کتاب منہاج السنۃ میں امام علی ع سے حضرت ابوبکر اور عمر کو افضل قرار دیتے ہوئے دلیل دیتا ہے صحابہ اور تابعین سوائے ****************************************وں غالیوں وغیرہ کے حضرت ابوبکر اور عمر سے محبت کرتے تھے مگر علی ع اس طرح نہیں تھا کیوں کہ بہت سارے صحابہ اور تابعین امام علی ع سے بغض رکھتے تھے اور برا بھلا کہتے تھے اور جنگ بھی کرتے تھے۔!
اب سوال یہ ہے کہ نبی پاک کے زمانے میں ہی لوگ منافق ہوسکتے ہیں تو نبی پاک کے زمانے کے بعد یہ صحابہ منافق کیوں نہیں ہوسکتے جس کا اقرار ابن تیمیہ کر رہا ہے؟؟
بہت سارے صحابہ اور تابعین = منافقین
جزء الحميري (ص: 34)
38- ثنا هارون بن إسحاق ثنا سفيان بن عيينة عن الزهري عن يزيد بن خصيفة عن بسر بن سعيد عن أبي سعيد الخدري قال ما كنا نعرف المنافقين على عهد رسول الله صلى الله عليه و سلم إلا ببغض علي.
اقول انا ابومهدي: رجاله رجال الصحيحين الا هارون بن اسحاق و هو ثقة.
صحيح مسلم (1/ 86)
131 - (78) حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، وَأَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، ح وَحَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، وَاللَّفْظُ لَهُ، أَخْبَرَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ، عَنْ زِرٍّ، قَالَ: قَالَ عَلِيٌّ: وَالَّذِي فَلَقَ الْحَبَّةَ، وَبَرَأَ النَّسَمَةَ، إِنَّهُ لَعَهْدُ النَّبِيِّ الْأُمِّيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَيَّ: أَنْ لَا يُحِبَّنِي إِلَّا مُؤْمِنٌ، وَلَا يُبْغِضَنِي إِلَّا مُنَافِقٌ
ابھی ابن تیمیہ کی عبارت ملاحظہ فرمائیں
وَلَمْ يَكُنْ كَذَلِكَ عَلِيٌّ، فَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يُبْغِضُونَهُ وَيَسُبُّونَهُ وَيُقَاتِلُونَهُ،
مکمل عبارت بھی ملاحطہ کریں
منهاج السنة النبوية (7/ 137)
المنهج الثاني عند الرافضي في الأدلة من القرآن على إمامة علي رضي الله عنه
فصل البرهان الثاني عشر
الرَّابِعُ: أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَخْبَرَ أَنَّهُ سَيَجْعَلُ لِلَّذِينِ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وُدًّا. وَهَذَا وَعْدٌ مِنْهُ صَادِقٌ. وَمَعْلُومٌ أَنَّ اللَّهَ قَدْ جَعَلَ لِلصَّحَابَةِ مَوَدَّةً فِي قَلْبِ كُلِّ مُسْلِمٍ، لَا سِيَّمَا الْخُلَفَاءُ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ -، لَا سِيَّمَا أَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ ; فَإِنَّ عَامَّةَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يَوَدُّونَهُمَا ، وَكَانُوا خَيْرَ الْقُرُونِ. وَلَمْ يَكُنْ كَذَلِكَ عَلِيٌّ، فَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يُبْغِضُونَهُ وَيَسُبُّونَهُ وَيُقَاتِلُونَهُ، وَأَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا - قَدْ أَبْغَضَهُمَا وَسَبَّهُمَا الرَّافِضَةُ وَالنَّصِيرِيَّةُ وَالْغَالِيَةُ وَالْإِسْمَاعِيلِيَّةُ.
فضائل الصحابه لاحمد بن حنبل
فَضَائِلُ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلَامُ
وَمِنْ فَضَائِلِ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ مِنْ حَدِيثِ أَبِي بَكْرِ بْنِ مَالِكٍ عَنْ شُيُوخِهِ غَيْرِ عَبْدِ اللَّهِ
(1000)- [1146 ] حَدَّثَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ خَلَفٍ، قثنا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَبْدِ رَبِّهِ أَبُو إِسْحَاقَ الطَّائِيُّ، نا مُعَاوِيَةُ بْنُ عَمَّارٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، قَالَ: قُلْتُ لِجَابِرٍ: كَيْفَ كَانَ عَلِيٌّ فِيكُمْ؟ قَالَ: " ذَلِكَ مِنْ خَيْرِ الْبَشَرِ، مَا كُنَّا نَعْرِفُ الْمُنَافِقِينَ إِلا بِبُغْضِهِمْ إِيَّاهُ "
سنن الترمذي ت شاكر (5/ 643)
3736 - حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ عُثْمَانَ ابْنِ أَخِي يَحْيَى بْنِ عِيسَى الرَّمْلِيِّ قَالَ: حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ عِيسَى الرَّمْلِيُّ، عَنْ الأَعْمَشِ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ: لَقَدْ عَهِدَ إِلَيَّ النَّبِيُّ الأُمِّيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ لَا يُحِبُّكَ إِلَّا مُؤْمِنٌ، وَلَا يَبْغَضُكَ إِلَّا مُنَافِقٌ قَالَ عَدِيُّ بْنُ ثَابِتٍ: أَنَا مِنَ القَرْنِ الَّذِي دَعَا لَهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ
[حكم الألباني] : صحيح

 
Last edited:

Ahud khan

Senator (1k+ posts)
بھائی صحابہ اکرام نے پہچان رکھی ہوئی تھی جو ان کو نبی پاک نے تعلیم دی تھی کے منافق کی کیا پہچان ہے بہت مشھور حدیث ہے اب آپ خود ہی سمجھ لیں

ابو سید خدری سے روایت ہےکہ ہم نبی پاک کے زمانے میں منافقین کو صرف علی ع کے بغض سے پہنچانتے تھے!
اس روایت کے تمام راوی صحیح بخاری اور مسلم والے راوی ہیں سوائے ھارون ابن اسحاق کے کہ وہ بھی ثقہ راوی ہے۔
وہابیو! ابھی ٹھہرو! ہمارا ٹارگیٹ یہاں پہ ان فضائل کے ذریعے سے تمہارے دل جلانا نہیں بلکہ ہمارا ٹارگیٹ تمہارا اجمعین والا وہ منحوس عقیدہ ہے جس کی وجہ سے تم نے پانی آنکھیں بند کرلی ہر کسی کی تم نے مان لی یہاں تک ان کی بھی مان لی جنہوں نے خود یہ اعتراف کیا کہ ہم نے دین میں تبدیلیاں کی اور کچھ صحابہ کے منافق ہونے کا تم انکار کرتے رہے ہو!
سوال یہ ہے کہ کیا منافقت کو پہچاننے کا وہی پیمانہ نبی پاک کے بعد بھی ہے یا نہیں؟
اگر وہی پیمانہ نبی پاک کے بعد بھی ہے تو پھر ابن تیمیہ کہتا ہے کہ بہت سارے صحابہ منافق تھے!!!
اب آپ کے اجمیعین والے عقیدے کی دھچیاں اڑادی ہیں ابن تیمیہ نے۔۔۔
اس بیناد پہ ہم ابن تیمیہ کو سلام کرتے ہیں جس نے کم از کم کسی حد تک حق کا اعتراف تو کرلیا!!!!!
آپ کا امام ابن تیمیہ اپنی کتاب منہاج السنۃ میں امام علی ع سے حضرت ابوبکر اور عمر کو افضل قرار دیتے ہوئے دلیل دیتا ہے صحابہ اور تابعین سوائے ****************************************وں غالیوں وغیرہ کے حضرت ابوبکر اور عمر سے محبت کرتے تھے مگر علی ع اس طرح نہیں تھا کیوں کہ بہت سارے صحابہ اور تابعین امام علی ع سے بغض رکھتے تھے اور برا بھلا کہتے تھے اور جنگ بھی کرتے تھے۔!
اب سوال یہ ہے کہ نبی پاک کے زمانے میں ہی لوگ منافق ہوسکتے ہیں تو نبی پاک کے زمانے کے بعد یہ صحابہ منافق کیوں نہیں ہوسکتے جس کا اقرار ابن تیمیہ کر رہا ہے؟؟
بہت سارے صحابہ اور تابعین = منافقین
جزء الحميري (ص: 34)
38- ثنا هارون بن إسحاق ثنا سفيان بن عيينة عن الزهري عن يزيد بن خصيفة عن بسر بن سعيد عن أبي سعيد الخدري قال ما كنا نعرف المنافقين على عهد رسول الله صلى الله عليه و سلم إلا ببغض علي.
اقول انا ابومهدي: رجاله رجال الصحيحين الا هارون بن اسحاق و هو ثقة.
صحيح مسلم (1/ 86)
131 - (78) حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، وَأَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، ح وَحَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، وَاللَّفْظُ لَهُ، أَخْبَرَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ، عَنْ زِرٍّ، قَالَ: قَالَ عَلِيٌّ: وَالَّذِي فَلَقَ الْحَبَّةَ، وَبَرَأَ النَّسَمَةَ، إِنَّهُ لَعَهْدُ النَّبِيِّ الْأُمِّيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَيَّ: أَنْ لَا يُحِبَّنِي إِلَّا مُؤْمِنٌ، وَلَا يُبْغِضَنِي إِلَّا مُنَافِقٌ
ابھی ابن تیمیہ کی عبارت ملاحظہ فرمائیں
وَلَمْ يَكُنْ كَذَلِكَ عَلِيٌّ، فَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يُبْغِضُونَهُ وَيَسُبُّونَهُ وَيُقَاتِلُونَهُ،
مکمل عبارت بھی ملاحطہ کریں
منهاج السنة النبوية (7/ 137)
المنهج الثاني عند الرافضي في الأدلة من القرآن على إمامة علي رضي الله عنه
فصل البرهان الثاني عشر
الرَّابِعُ: أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَخْبَرَ أَنَّهُ سَيَجْعَلُ لِلَّذِينِ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وُدًّا. وَهَذَا وَعْدٌ مِنْهُ صَادِقٌ. وَمَعْلُومٌ أَنَّ اللَّهَ قَدْ جَعَلَ لِلصَّحَابَةِ مَوَدَّةً فِي قَلْبِ كُلِّ مُسْلِمٍ، لَا سِيَّمَا الْخُلَفَاءُ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ -، لَا سِيَّمَا أَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ ; فَإِنَّ عَامَّةَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يَوَدُّونَهُمَا ، وَكَانُوا خَيْرَ الْقُرُونِ. وَلَمْ يَكُنْ كَذَلِكَ عَلِيٌّ، فَإِنَّ كَثِيرًا مِنَ الصَّحَابَةِ وَالتَّابِعِينَ كَانُوا يُبْغِضُونَهُ وَيَسُبُّونَهُ وَيُقَاتِلُونَهُ، وَأَبُو بَكْرٍ وَعُمَرُ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا - قَدْ أَبْغَضَهُمَا وَسَبَّهُمَا الرَّافِضَةُ وَالنَّصِيرِيَّةُ وَالْغَالِيَةُ وَالْإِسْمَاعِيلِيَّةُ.
فضائل الصحابه لاحمد بن حنبل
فَضَائِلُ عَلِيٍّ عَلَيْهِ السَّلَامُ
وَمِنْ فَضَائِلِ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ مِنْ حَدِيثِ أَبِي بَكْرِ بْنِ مَالِكٍ عَنْ شُيُوخِهِ غَيْرِ عَبْدِ اللَّهِ
(1000)- [1146 ] حَدَّثَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ خَلَفٍ، قثنا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَبْدِ رَبِّهِ أَبُو إِسْحَاقَ الطَّائِيُّ، نا مُعَاوِيَةُ بْنُ عَمَّارٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، قَالَ: قُلْتُ لِجَابِرٍ: كَيْفَ كَانَ عَلِيٌّ فِيكُمْ؟ قَالَ: " ذَلِكَ مِنْ خَيْرِ الْبَشَرِ، مَا كُنَّا نَعْرِفُ الْمُنَافِقِينَ إِلا بِبُغْضِهِمْ إِيَّاهُ "
سنن الترمذي ت شاكر (5/ 643)
3736 - حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ عُثْمَانَ ابْنِ أَخِي يَحْيَى بْنِ عِيسَى الرَّمْلِيِّ قَالَ: حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ عِيسَى الرَّمْلِيُّ، عَنْ الأَعْمَشِ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ، عَنْ زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ: لَقَدْ عَهِدَ إِلَيَّ النَّبِيُّ الأُمِّيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ لَا يُحِبُّكَ إِلَّا مُؤْمِنٌ، وَلَا يَبْغَضُكَ إِلَّا مُنَافِقٌ قَالَ عَدِيُّ بْنُ ثَابِتٍ: أَنَا مِنَ القَرْنِ الَّذِي دَعَا لَهُمُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ
[حكم الألباني] : صحيح


ان لوگوں کو اپنے بہنوئیوں سے خاص آشیرباد حاصل ہے جب ہم کوئی مستند متفق علیہ چیز پوسٹ کرتے ہیں تو بین بھی ہوتے ہیں اور ڈیلیٹ بھی اور یہ لوگ جتنی مرضی من غارت بکواس کرتے رہیں ان کی بہنوں کے خصم ان کی پشت پہنائی کرتے ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Unzila alaikum men dono (Yahoo or Nisara) ko ikatha ker dia hay, or tamam saheefon ko aikatha ker dia hay. Unzila alaika men Quran or Nabi pe nazool ka ziker hay. Dono sooreton men aap ka mudda bayan anhee hoga. Is men Aap ko phir kheencha taani kee kerni perh rahe hay. uss ke bagher aap ke pas chara koi nahee :) Problem hee yahee hay. Aap poora Quran chaan maren, aapko her taraf kheencha taanian hee karni perhen gee.
1) Kia ALI kee Imamat khulay lafzon men bayan nahee kee jasaktee the mere bhai ?????
2) Kia ALI kee imamat kisi kam darjay kee thee ke chupa chupa ke bayan kee ghayee ???
3) Ye koi paheli thee kia ke hamen chor dia ke Boojo to jaanay ???
4) Yaqoob AS kee imamat kitnee buland thee ALLAH ibrahim AS ko, un ke paidasih se phele khushkhabri dete hen???
5) Phir Ishaq AS ki imamat kee khush khabari, phir Yaqoob kee khaber ka hamaray se kia lena dena wo yahoodion ke imam thay ??? Un ka ilaan ho gaya or ham Musalmano se ziker bhee ho gaya. Bat hamaray Imam kee aaye to ALLAH kahmosh hen ??????
........ Kheencha taani ******. Quran se kuch nahee milay ga is liye ke hay hee nahee kuch.
ALLAH sab ko samjh de Quran kee or Islam ke sachay aqaid kee

محترم بحث آھستہ آھستہ آگے بڑھاتے ہیں آپ نے سوالات کی بھر مار کر دی


ابھی کے لئے ان دو آیات کا ذکر چل رہا ہے ایک میں نبی پر نازل ہونے والے حکم کا ذکر ہے اور دوسری میں اہل کتاب پر نازل ہونے کا ذکر ہے گویا آپ کی دونوں آیات کی مطابقت کی تھیوری فیل ہو گئی


اب میرا پہلا سوال دوبارہ سے
ایسا کون سا حکم ہے جس کو علحیدہ سے پوھنچانے کا حکم ہے
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Aap ne Naktubo ko nahee parha ... likhne kee bat ho rahee hay. ALLAH ne Taqdeer ko likh dia hay. Register ka matlab sirf copy kitab nahee. Likhne ko bhee regsiter kerna kehte hen. Abh kisi insaan men to naee likha jata na , kitaab men likha jata hay .... khuda Ra iss ayat ko orr na ghaseeten yar. Rehne den. aapko siwaye ALLAH ke ayat ko ghaseetne ke kuch milna nahee. Or jo likha hay wo nigla jata nahee. Apne dil mne tasleem ker len ke ALLAH ne RASOOL SAW ke bad kisi imamat ka ilaan nahee kia. Or 12 imam ka Quran men koi ziker nahee. Ye ap ke khud saakhta hen. Assol kafi men jitnee kahanian gharhe gayee hen sabh jhoot or fareb hay.

یہ لکھنے کا ذکر کہاں سے آ گیا؟
أَحْصَيْنَاهُ کا مطلب لکھنا نہیں بلکے گن رکھنا ہے . یہ لفظ حصی سے نکلا ہے جس کا مطلب کنکری ہے اور اس لفظ کا اصل مطلب کنکریوں پر گننا ہے
تو آپ کا یہ نقطہ کہ یہ صرف کتاب کا ذکر ہو سکتا ہے ، وزن نہیں رکھتا
بلکے اگر الله نے تمام چیزوں کو گن رکھنے کا علم امام مبین میں رکھا ہے تو وہ امام مبیں کوئی انسان ہی ہو سکتا ہے


آپ نے یہ نہیں بتایا کہ مبیں کے مفہوم میں ظاہر ہونا ہے پھر یہ رجسٹر کون سا ہے جو ظاہر تو ہے پر مجھے آج تک نہیں ملا؟
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)

محترم بحث آھستہ آھستہ آگے بڑھاتے ہیں آپ نے سوالات کی بھر مار کر دی


ابھی کے لئے ان دو آیات کا ذکر چل رہا ہے ایک میں نبی پر نازل ہونے والے حکم کا ذکر ہے اور دوسری میں اہل کتاب پر نازل ہونے کا ذکر ہے گویا آپ کی دونوں آیات کی مطابقت کی تھیوری فیل ہو گئی


اب میرا پہلا سوال دوبارہ سے
ایسا کون سا حکم ہے جس کو علحیدہ سے پوھنچانے کا حکم ہے



Aisa koi hukma nahee. Haan aap ager akhaz kar len to koi rok nahee sakta.


Mulahiza ho ....

2_4.png

And who believe in what has been revealed to you, [O Muhammad], and what was revealed before you, and of the Hereafter they are certain [in faith].

Yahan Mohmineen ko bhee kaha gaya hay jo nazil hua unki taraf ... Yaqeenan ALLAH ke Rasool SAW pe nazil hua lekin ALLAH ne kaha sab monmineen ki taraf nazil hua.Unzila Alaik .... Phir kaha MIN Qablik ,,,, Jo kuch iss se pehle anzil hua .... Means wo sab kuch. Ager yahan sirf do kee taqseem hay to aaap wahan kion 3 kee taqseem ker rahay hen. Min Qablik men Torah, Injeel, Zaboor or Tamam Saheefa e Asmani shamil hen. Lekin kaheen ALLAH ne Injeel ka naam le lia kaheen Toraah ka kaheen do ka alehda alehda or phir baqi tamam ka ... Phir ALAIK keh ke Quran ka.

Aap ka mudda jo bhee hay hazret wo inbetwen words aap sabit kerna chahtay hen. Inbetween words ALLAH ne Imamat ka ilaan nahee keran tha ager kerna hota to. Banaag dahal un ka bayan hota. Dankay kee chot hota. Aap kion issharay or kinaray men aapne Imam keliye daleel talash kerte hen.

Men bar bar ye bat samjha raha hoon. jo imamat ka aqeeda Asool Kafi men hay(as Below) uss ko to Quran kee ayaat cheekh ker bayan kerteen ager wo sab sach hota.

1) Imam ALLAH ki huajjat Hay or uss ke bagher zameen Qaim nahee reh saktee ??? Quran men kahan hay ??
2) Imam ke Maarfat se inkaar , ALLAH or uss ke Rasool ke maarfat se inkar hay ???
3) Imam ALLAH ka noor hay ??
4) Imam per wohee aati hay ??
5) Imam tamam ghaib per mutlaa hay ( Ma **** Wa ma Yakoon ) ??
6) Imam zameen per ALLAH ka khalifa hay ??
7) Imam Ailamaat e Khuda hay ??
8) Imam Walian e Amr hay ??
9) Imam per ummat ke aamaal paish hote hen ???
10)
Imam ALLAH ka gawah hay zameen per ??

Men ye nahee kehta ke ye sab Quran se saabit karen ....... ALLAH ki qasam sirf itna poochta hoon, ke jis imam kee ye tamam khoobian hen .... uss imam ko aap Quran ki kisi ik ayat se bhee sabit nahee ker sak rahay ???? koi ik ayat jo khulay bandon, khulay lafzon, alal ilaan bayan karay ???

Chayye to ye Imam ka ilaan bhee ho ..... Imam ke her her khasoosiat ka Quran men tafseel se bayan bhee ho ...... Mager Ik imam ka wajood sabit kerne keliye bhee apko alfaz ka maani men apni energies zaya kernee perh rahee hen.

Haqqeqat men aisa kuch bhee nahee .... Meri guzarish hay ke mere saray sawal apne ulema se jaakay poochen or khali dil o dimagh se in per sochen. Inbetween the lines ALLAH ne apna deen bayan nahee kia. ALLAH ne on top of the lines apna deen bayan kia hay. Ye Quran hamara hay iss men her cheez hamary baray men hay.

ALLAH sab ko hidayat day


 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

چند الفاظ جن کا اردو ترجمہ ممکن نہیں ان کو عربی میں ہی لکھ دیں تا کہ غلط فہمی نہ ہو

إِلَّا تَنصُرُوهُ فَقَدْ نَصَرَهُ اللَّـهُ إِذْ أَخْرَجَهُ الَّذِينَ كَفَرُوا ثَانِيَ اثْنَيْنِ إِذْ هُمَا فِي الْغَارِ إِذْ يَقُولُ لِصَاحِبِهِ لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّـهَ مَعَنَا ۖ فَأَنزَلَ اللَّـهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ وَأَيَّدَهُ بِجُنُودٍ لَّمْ تَرَوْهَا وَجَعَلَ كَلِمَةَ الَّذِينَ كَفَرُوا السُّفْلَىٰ ۗ وَكَلِمَةُ اللَّـهِ هِيَ الْعُلْيَا ۗ وَاللَّـهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
اب آگے اپنا نقطہ پیش کریں

یعنی آپکو اعتراض دو الفاظ پر تھا ٹھیک ہے میں ان دو الفاظ کو عربی والے لفظ ک ساتھ ہے استعمال کروں گا




پہلے ایک بات جو چل رہی ہے اسکو کلیر کرلیں


آپ نے کہا علان نہیں کیا بلکے شرط بھی بتائی


اس میں کوئی شرط نہیں ہے بلکے ایک طرح سے علان ہی ہے


ترجمہ
فرماتے تھے غم نہ کھا بیشک اللّٰہ ہمارے ساتھ ہے




اب اس میں غم نہ کھانا تو کوئی شرط نہ تھی بلکے تسلی دی گئی تھی


اس میں یہ بات نہیں بنتی کے غم نہ کرو گے تو ہی الله تمھارے ساتھ ہے ورنہ نہیں


جیسے کا آپ کسی کو کہیں کے


آپ فکر نہ کریں آپ کی تکلیف ختم ہو جائے گی


تو اس میں آپ کا مطلب یہ ہرگز نہیں ہوتا کا اگر فکر کی تو تکلیف نہیں جائے گی


تو جناب اب اپ کو یہ بات واضح ہو گئی ہو گی کے


الله ہمارے ساتھ ہے اور ہمارے ساتھ کہہ کر حضورpbuh کا حضرت ابو بکر راضی الله عنہ اپنے ساتھ شامل کرنے کی بات پر کوئی شرط نہیں تھی بلکے رسول الله pbuh نے ایک بات بتائی تھی اور انکی بتائی ہوئی کوئی بات غیر حقیقی یا غلط نہیں ہو سکتی

اور اس میں شک کی گنجائش نہیں
 

Ahud khan

Senator (1k+ posts)

یعنی آپکو اعتراض دو الفاظ پر تھا ٹھیک ہے میں ان دو الفاظ کو عربی والے لفظ ک ساتھ ہے استعمال کروں گا




پہلے ایک بات جو چل رہی ہے اسکو کلیر کرلیں


آپ نے کہا علان نہیں کیا بلکے شرط بھی بتائی


اس میں کوئی شرط نہیں ہے بلکے ایک طرح سے علان ہی ہے


ترجمہ
فرماتے تھے غم نہ کھا بیشک اللّٰہ ہمارے ساتھ ہے




اب اس میں غم نہ کھانا تو کوئی شرط نہ تھی بلکے تسلی دی گئی تھی


اس میں یہ بات نہیں بنتی کے غم نہ کرو گے تو ہی الله تمھارے ساتھ ہے ورنہ نہیں


جیسے کا آپ کسی کو کہیں کے


آپ فکر نہ کریں آپ کی تکلیف ختم ہو جائے گی


تو اس میں آپ کا مطلب یہ ہرگز نہیں ہوتا کا اگر فکر کی تو تکلیف نہیں جائے گی


تو جناب اب اپ کو یہ بات واضح ہو گئی ہو گی کے


الله ہمارے ساتھ ہے اور ہمارے ساتھ کہہ کر حضورpbuh کا حضرت ابو بکر راضی الله عنہ اپنے ساتھ شامل کرنے کی بات پر کوئی شرط نہیں تھی بلکے رسول الله pbuh نے ایک بات بتائی تھی اور انکی بتائی ہوئی کوئی بات غیر حقیقی یا غلط نہیں ہو سکتی

اور اس میں شک کی گنجائش نہیں


اس کا مطلب نبی تسلی دے رہے تھے کیوں کے صاحب پریشان تھے خوفزدہ تھے اللہ اور اس کے رسول کی ضمانت سے یقین متزلزل تھا اسی لئے تسلی دی جای جا رھی تھی اور اس قدر قابل ذکر تسلی تھی کے اس کا بیان قرآن میں ضروری سمھجا گیا دوسری طرف ایک بندے کو اپنے بستر پے چھوڑ کے اے جو دشمنوں میں گھرا مزے سے سو رہا تھا بغیر تسلی کے
 

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)

اس سوال کا جواب آپ کو کم و بیش ٢٠٠ دفع اسی تھریڈ پے مل چکا ہے
اور آج ہے ایک اور فورم پے سوال کا جواب مل جانے ک باوجود بار بار سوال کرنے والوں مطلب اپنے آپ پی تنقید کرتے ہوے پاے گئے

آپ کے اس مرض کا علاج آپ ک بزرگوں کے ہمرا ہاویہ میں ہے ممکن نظر اتا ہے


Not a single time
Where is it written Ali un Walli Ullah
In Quran

Just show Once
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


Aisa koi hukma nahee. Haan aap ager akhaz kar len to koi rok nahee sakta.


Mulahiza ho ....

2_4.png

And who believe in what has been revealed to you, [O Muhammad], and what was revealed before you, and of the Hereafter they are certain [in faith].

Yahan Mohmineen ko bhee kaha gaya hay jo nazil hua unki taraf ... Yaqeenan ALLAH ke Rasool SAW pe nazil hua lekin ALLAH ne kaha sab monmineen ki taraf nazil hua.Unzila Alaik .... Phir kaha MIN Qablik ,,,, Jo kuch iss se pehle anzil hua .... Means wo sab kuch. Ager yahan sirf do kee taqseem hay to aaap wahan kion 3 kee taqseem ker rahay hen. Min Qablik men Torah, Injeel, Zaboor or Tamam Saheefa e Asmani shamil hen. Lekin kaheen ALLAH ne Injeel ka naam le lia kaheen Toraah ka kaheen do ka alehda alehda or phir baqi tamam ka ... Phir ALAIK keh ke Quran ka.

Aap ka mudda jo bhee hay hazret wo inbetwen words aap sabit kerna chahtay hen. Inbetween words ALLAH ne Imamat ka ilaan nahee keran tha ager kerna hota to. Banaag dahal un ka bayan hota. Dankay kee chot hota. Aap kion issharay or kinaray men aapne Imam keliye daleel talash kerte hen.

Men bar bar ye bat samjha raha hoon. jo imamat ka aqeeda Asool Kafi men hay(as Below) uss ko to Quran kee ayaat cheekh ker bayan kerteen ager wo sab sach hota.

1) Imam ALLAH ki huajjat Hay or uss ke bagher zameen Qaim nahee reh saktee ??? Quran men kahan hay ??
2) Imam ke Maarfat se inkaar , ALLAH or uss ke Rasool ke maarfat se inkar hay ???
3) Imam ALLAH ka noor hay ??
4) Imam per wohee aati hay ??
5) Imam tamam ghaib per mutlaa hay ( Ma **** Wa ma Yakoon ) ??
6) Imam zameen per ALLAH ka khalifa hay ??
7) Imam Ailamaat e Khuda hay ??
8) Imam Walian e Amr hay ??
9) Imam per ummat ke aamaal paish hote hen ???
10)
Imam ALLAH ka gawah hay zameen per ??

Men ye nahee kehta ke ye sab Quran se saabit karen ....... ALLAH ki qasam sirf itna poochta hoon, ke jis imam kee ye tamam khoobian hen .... uss imam ko aap Quran ki kisi ik ayat se bhee sabit nahee ker sak rahay ???? koi ik ayat jo khulay bandon, khulay lafzon, alal ilaan bayan karay ???

Chayye to ye Imam ka ilaan bhee ho ..... Imam ke her her khasoosiat ka Quran men tafseel se bayan bhee ho ...... Mager Ik imam ka wajood sabit kerne keliye bhee apko alfaz ka maani men apni energies zaya kernee perh rahee hen.

Haqqeqat men aisa kuch bhee nahee .... Meri guzarish hay ke mere saray sawal apne ulema se jaakay poochen or khali dil o dimagh se in per sochen. Inbetween the lines ALLAH ne apna deen bayan nahee kia. ALLAH ne on top of the lines apna deen bayan kia hay. Ye Quran hamara hay iss men her cheez hamary baray men hay.

ALLAH sab ko hidayat day



آیت کا ترجمہ ملاحظہ کریں
اے رسول جو تجھ پر تیرے رب کی طرف سے اترا ہے اسے پہنچا دے اور اگر تو نے ایسا نہ کیا تو اس کی پیغمبری کا حق ادا نہیں کیا اور الله تجھے لوگوں سے بچائے گا بے شک الله کافروں کی قوم کو راستہ نہیں دکھاتا


اب آپ بتایں کہ ایسا کون سا حکم ہے جس کی وجہ سے نبی پاک کو انسانوں (کافروں +مسلمانوں) سے خطرہ تھا . یہاں صرف کافروں کا ذکر کیوں نہیں آیا ؟


ایک بات واضح کر دوں کہ ہمارے نزدیک قرآن کا ہر لفظ حکمت سے بھر پور ہے اور غور و خوص کے قابل ہے اب جب کہ آیات کا آپ اپنا ترجمہ بیان کر رہے ہیں اور میں اپنا تو پھر سچ جاننے کے لئے ہمیں ایک ایک لفظ پر تحقیق کرنی ہی ہو گی
 
Status
Not open for further replies.

Back
Top