وزارت داخلہ کی مریم نواز کیلئے وی وی آئی پی سیکیورٹی کی منظوری

VVIP-maryam-nawaz-sec.jpg


وزارت داخلہ کی جانب سے جاری نوٹیفکیشن کے مطابق مریم نواز کے پروٹوکول کو وی وی آئی پی قرار دیا گیا ہے اور اس ضمن میں وفاقی دارالحکومت کی انتظامیہ اور صوبوں کو ہدایت دی ہے کہ ان کیلئے تمام ضروری حفاظتی اقدامات کیے جائیں۔

نوٹیفکیشن کے مطابق اسلام آباد میں قیام اور نقل و حرکت کے دوران، مریم نواز کی حفاظت کے لیے ایک چاق وچوبند پولیس اور رینجرز کا حفاظتی دستہ فراہم کیا جائے۔ اسی طرح صوبوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ مریم نواز کی ایک سے دوسرے ضلع میں نقل و حرکت کے دوران وہی حفاظتی اقدامات فراہم کریں۔

یہ بھی ہدایت کی گئی ہے کہ مریم نواز کی رہائش گاہ پر ہاؤس گارڈز بھی تعینات کیے جائیں۔ نہ صرف یہ بلکہ عوامی کے دوران، عوامی تقریبات کے دوران اس کی حفاظت اور حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے مناسب سیکیورٹی آرڈر جاری کیا جانا چاہیے۔


اس پر فواد چودھری نے تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ یہ بے شرم امپورٹڈ حکومت ہے۔


جب کہ صحافی عدیل راجہ کا کہنا ہے کہ وزارت داخلہ نے سزا یافتہ اور ضمانت پر رہا ہونے والی مریم نواز کے لیے وی وی آئی پی سیکیورٹی کی منظوری دے دی۔ اب رینجرز کے جوان ان کی حفاظت پر مامور ہوں گے۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Ab mulk mein koi unhoni..open hand to criminals..honay par heraan mat ho..its meant to happen. Jab Munsif..Muhafiz hi choro ki hifazat karanay lagay tu phir aisa hi hota ha..
 

Arshak

Senator (1k+ posts)
How is it going to cost to provide security for this nani420?.Why is tax payer’s money being wasted.This grandmother should stay at home look after her grand children.
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
Fkd up the law of the country. Where are the fknk courts.?
How could they provide a convict with state security?
This country is going down the hill.
 

Lubnakhan

Minister (2k+ posts)
اگرچہ ہمیں مریم نواز سے خطرہ ہے لیکن انہیں سیکیورٹی فراہم کی گئی ہے۔
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Sharam se doob marne ka muqam hai ke ek corruption mein convicted criminal ko aab awaam ke paison per VVIp security aur protocol diya jaye ga.

Yeh mulk hai ke BC Sharifon ki zaati malkiyat?

Is raand ko bus inni cheezon ka shouk hai Malika aaliya ban ke ghoom ne ka
 
Sponsored Link