Aqeedah-e-Tauheed, Sayyad Tayyab-ur-Rahmaan Zaidi

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

جی ہاں وہ مجرم دنیا میں عزت و تکریم والے (عزیز و کریم) ہونگے
مگر عذاب انکا مقدر ہوگا
دنیا کی عزت و تکریم انھیں عذاب سے نا بچا سکےگی

اور جو عرش پر مستوی ہونا ہے وہ بھی واضح ہے
حدیث نبوی پیش کردی..کے اللہ آسمانوں میں ہے
مزید دلائل کے انبار ہیں...مگر ایمان والوں کے لئے ایک ہی کافی ہے

سمعنا و اطعنا سے مطلب یہی که جتنا بتایا اتنا ایمان لے آئے
جو نہیں بتایا اسکی ٹوہ میں نہیں گنے

ہا ہا ہا یار، آپ نے پھر نہیں سمجھا

آپ کو لگتا ہے کہ جن کو جہنم میں سزا دی جائے گی وہ سب دنیا میں "عزیز و کریم" ہونگے

مثال کے طور پر دلتوں اور شودروں کے بارے آپ کا کیا خیال ہے وہ دنیا میں عزیزوکریم ہیں؟

ان کا آیات کا ترجمہ پھر پڑھیں اور سمجھیں کہ صیغہ ماضی کا ہے یا حال کا
 

tariq2526

Banned
وہابیوں کی پھر وہی مرغے کی ایک ٹانگ

توحید کی آڑ میں مسلمانوں پر شرک کے فتوے

جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرما دیا کہ آپ کی امت شرک نہیں کرے گی تو پھر نہ جانے ان کے پیٹ میں کون سے مڑوڑ اٹھتے ہیں

شاید یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ ان کا علم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے زیادہ ہے

الامان الحفیظ
great, en ke baap daada, abujahil, abulahab bhi naih manay so how we can convince them, let them live as millions of kuffars living, NAJDI, SUB SE GANDA HAI, en ke face dekhoo, ****** se bharay hoon ghain, u will feeling sick.
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

ہا ہا ہا یار، آپ نے پھر نہیں سمجھا

آپ کو لگتا ہے کہ جن کو جہنم میں سزا دی جائے گی وہ سب دنیا میں "عزیز و کریم" ہونگے

مثال کے طور پر دلتوں اور شودروں کے بارے آپ کا کیا خیال ہے وہ دنیا میں عزیزوکریم ہیں؟

ان کا آیات کا ترجمہ پھر پڑھیں اور سمجھیں کہ صیغہ ماضی کا ہے یا حال کا

[FONT=PDMS_IslamicFont]جس دن کوئی دوست کسی دوست کے کچھ کام نہ آئے گا اور نہ ان کو مدد ملے گی (۴۱)
[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر جس پر خدا مہربانی کرے۔ وہ تو غالب اور مہربان ہے (۴۲) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]بلاشبہ تھوہر کا درخت (۴۳) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]گنہگار کا کھانا ہے (۴۴) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]جیسے پگھلا ہوا تانبا۔ پیٹوں میں (اس طرح) کھولے گا (۴۵) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]جس طرح گرم پانی کھولتا ہے (۴۶) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](حکم دیا جائے گا کہ) اس کو پکڑ لو اور کھینچتے ہوئے دوزخ کے بیچوں بیچ لے جاؤ (۴۷)[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]پھر اس کے سر پر کھولتا ہوا پانی انڈیل دو (کہ عذاب پر) عذاب (ہو) (۴۸)(اب) مزہ چکھ۔ تو بڑی عزت والا (اور) سردار ہے (۴۹) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]یہ وہی (دوزخ) ہے جس میں تم لوگ شک کیا کرتے تھے (۵۰) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]بےشک پرہیزگار لوگ امن کے مقام میں ہوں گے (۵۱)ہ

ترجمہ جالندھری

تم کہنا کیا چاہتے هو...کھل کر کہو
ہر پوسٹ کے شروع میں ہنسنا ضروری نہیں
ڈپریشن کے مریض لگتے هو[/FONT]
[/FONT]​
 
Last edited:

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

[FONT=PDMS_IslamicFont]جس دن کوئی دوست کسی دوست کے کچھ کام نہ آئے گا اور نہ ان کو مدد ملے گی (۴۱)
[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر جس پر خدا مہربانی کرے۔ وہ تو غالب اور مہربان ہے (۴۲) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]بلاشبہ تھوہر کا درخت (۴۳) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]گنہگار کا کھانا ہے (۴۴) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]جیسے پگھلا ہوا تانبا۔ پیٹوں میں (اس طرح) کھولے گا (۴۵) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]جس طرح گرم پانی کھولتا ہے (۴۶) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](حکم دیا جائے گا کہ) اس کو پکڑ لو اور کھینچتے ہوئے دوزخ کے بیچوں بیچ لے جاؤ (۴۷) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]پھر اس کے سر پر کھولتا ہوا پانی انڈیل دو (کہ عذاب پر) عذاب (ہو) (۴۸)[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](اب) مزہ چکھ۔ تو بڑی عزت والا (اور) سردار ہے (۴۹) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]یہ وہی (دوزخ) ہے جس میں تم لوگ شک کیا کرتے تھے (۵۰) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]بےشک پرہیزگار لوگ امن کے مقام میں ہوں گے (۵۱)ہ

ترجمہ جالندھری [/FONT]
[/FONT]​

اب بس لکیر ہی پیٹتے رہنا، بات نہ سمجھنا، سنی ان سنی کیے جاو

آپ کے اپنے ترجمہ میں صیغہ حال کا استعمال ہوا ہے مگر آپ بات سمجھنا ہی نہیں چاہتے شاید

خیر لگے رہو جگر
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

اب بس لکیر ہی پیٹتے رہنا، بات نہ سمجھنا، سنی ان سنی کیے جاو

آپ کے اپنے ترجمہ میں صیغہ حال کا استعمال ہوا ہے مگر آپ بات سمجھنا ہی نہیں چاہتے شاید

خیر لگے رہو جگر

سوال تم واضح کرتے نہیں
کہنا کیا چاہتے هو...سمجھ سے باہر ہے

اب تک تمہارا سوال تو سامنے آیا نہیں
کیا جواب دوں؟؟

 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

سوال تم واضح کرتے نہیں
کہنا کیا چاہتے هو...سمجھ سے باہر ہے

اب تک تمہارا سوال تو سامنے آیا نہیں
کیا جواب دوں؟؟

اس صورت حال پہ منیر نیازی کا شعر یاد آیا جو آپ کی طرف سے خود کو ڈیڈکیٹ کر رہا ہوں

کسی کو اپنے عمل کا حساب کیا دیتے
سوال سارے غلط تھے جواب کیا دیتے

ہا ہا ہا

سوال سمجھ نہیں آ رہا آپ کو، پوسٹ کو پھر پڑھیں امید ہی سمجھ آ جائے گی

بحث لفظی اور حقیقی معنوں پر تھی، آپ کے نزدیک مستوی کی حقیقت بالذات کی ہے جبکہ میرا یہ خیال ہے یہاں حقیقی معنی کچھ اور ہیں اس لیے یہ آیت پیش کی کہ جس میں مجرموں کو عزیز وکریم کہا جارہا ہے جب کہ حقیقت میں وہ ذلیل و رسوا ہو رہے ہونگے تو وہاں طنز کے طور پر کہا گیا ہے

امید ہے اس تبصرہ کے بعد آپ کو سمجھنے میں آسانی ہو گی نہیں تو سفید دھاگے اور کالے دھاگے کے جدا ہونے کے حقیقی معنی سے آپ پر بات واضح کرنی ہو گی

روزے تازے تازے گزرے ہیں اس لیے امید ہے یہ اشارہ آپ سمجھ گئے ہونگے
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
اس صورت حال پہ منیر نیازی کا شعر یاد آیا جو آپ کی طرف سے خود کو ڈیڈکیٹ کر رہا ہوں

کسی کو اپنے عمل کا حساب کیا دیتے
سوال سارے غلط تھے جواب کیا دیتے

ہا ہا ہا

سوال سمجھ نہیں آ رہا آپ کو، پوسٹ کو پھر پڑھیں امید ہی سمجھ آ جائے گی

بحث لفظی اور حقیقی معنوں پر تھی، آپ کے نزدیک مستوی کی حقیقت بالذات کی ہے جبکہ میرا یہ خیال ہے یہاں حقیقی معنی کچھ اور ہیں اس لیے یہ آیت پیش کی کہ جس میں مجرموں کو عزیز وکریم کہا جارہا ہے جب کہ حقیقت میں وہ ذلیل و رسوا ہو رہے ہونگے تو وہاں طنز کے طور پر کہا گیا ہے

امید ہے اس تبصرہ کے بعد آپ کو سمجھنے میں آسانی ہو گی نہیں تو سفید دھاگے اور کالے دھاگے کے جدا ہونے کے حقیقی معنی سے آپ پر بات واضح کرنی ہو گی

روزے تازے تازے گزرے ہیں اس لیے امید ہے یہ اشارہ آپ سمجھ گئے ہونگے

ایک لونڈیہ کو آزاد کرانے کے تعلق سے معاویہ بن حکم السلمی رضی اللہ عنہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھتے ہیں۔
تو اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کہتے ہیں تم اسے میرے پاس لے آؤ تو وہ لے آئے اپنی لونڈیہ کو۔

تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس لونڈیہ سے پوچھا کہ
اللہ کہاں ہے ،اس نے جواب دیا آسمان کے اوپر اور پوچھا میں کون ہوں تو اس نے کہا آپ اللہ کے رسول ہیں تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا یہ تو مؤمنہ ہے اسے آزاد کردو صحيح الإمام مسلم
[FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]
حديث معاوية بن الحكم السلمي في قصة ضربه لجاريته وفيه " قلت يا رسول الله أفلا اعتقها ؟ قال ائتني بها ، فأتيته بها فقال لها :
[/FONT]
[FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]أين الله ؟[/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont] قالت [/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]في السماء [/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]، قال من أنا " قالت : أنت رسول الله ، قال : أعتقها فإنها مؤمنة [/FONT]

غور کرو اس لونڈی کی صرف اتنی بات کے اللہ آسمانوں میں ہے اور محمد صلی اللہ علیہ وسلّم اللہ کے رسول ہیں پر اللہ کے نبی نے اسے مومنہ قرار دیدیا
اس لئے جب تم سے بھی کوئی پوچھے کے اللہ کہاں ہے تو کہنا اللہ آسمانوں میں ہے

فلسفیانہ موشگافیاں چھوڑو...دین بہت آسان اور واضح ہے

اللہ کے آسمانوں میں ہونے عرش پر مستوی ہونے پر قرآن بھرا پڑا ہے اور حدیثوں کے انبار ہیں...تم کس کس کو مجازی معنی پر قیاس کروگے..صرف اپنی بات منوانے کے لئے کتنی تاویلیں کروگے؟؟ عافیت اسی میں ہے کے حق کو ماں لو
 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)

سبحان اللہ
آدم اور حوا کے بعد بنی نوع انسان کی افزائش کس طرح ہوئی پھر؟؟
آدم اور حوا کی پہلی اولاد نے ہی اپس میں نکاح کیا
اس میں کوئی اختلاف تو نہیں...جو تم اتنے حیران پریشان هو رہے هو
اگر زیادہ پریشانی هو تو اس شیعہ لنک کو پڑھ لینا افاقہ ہوگا
http://www.ahl-ul-bayt.org/ur.php/page,23861A80887.html?PHPSESSID=17d6382982fd997089b9a0a38600e42d

جناب عقل کل صاحب
اللہ نے شیطان کو کبر کی، تکبر کی اور گھمنڈ کی سزا دی
اللہ کے حکم کی نا فرمانی کی سزا دی
مقصد آدم کی تکریم تھا آدم کی فضیلت کو منوانا تھا
شیطان نا مانا اپنے آپکو آدم سے بہتر سمجھا اور کافر ہوا

[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر شیطان اکڑ بیٹھا اور کافروں میں ہوگیا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۴)ہ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]ہ(اللہ[FONT=PDMS_IslamicFont] نے) فرمایا کہ اے ابلیس جس شخص کو میں نے اپنے ہاتھوں سے بنایا [/FONT][/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]اس کے آگے سجدہ کرنے سے تجھے کس چیز نے منع کیا۔[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]کیا تو غرور میں آگیا [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]یا اونچے درجے والوں میں تھا؟ [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۵)ہ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]بولا کہ میں اس سے بہتر ہوں[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (کہ )تو نے مجھ کو کو آگ سے پیدا کیا اور اِسے مٹی سے بنایا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۶) ہ[/FONT]

سورہ ص

یہ آیات روز روشن کی طرح صاف اور آسان ہیں
تمھیں کیوں کجی ہے اور کیا فلسفیانہ گفتگو کرنا چاہتے هو اور موقع نہیں مل رہا
جناب یہ مجلس نہیں هو رہی...جہاں واہ واہ ہوگی
سیدھے سادھے بات کرو...دین بھی آسان اور سیدھا ہے
الحمدللہ



پہلی بات اس لنک میں ہہی دونوں نظریے دیے گئے ہیں ، دوسری بات میرا اپنا عقیدہ بہن بھائی کی شادی کو تسلیم نہیں کرتا .
سورہ نسا کی آیات میں ایک جان سے جوڑ پیدا کرنے کا ذکر ہے ، جو اس بات کی دلیل ہہے کے الله نے کیسے کف بنایے .جو الله آدم سے حوا کو خلق کر سکتا ہے وہ ان کی اولاد کے کف بھی بنا سکتا ہے.

1. اے لوگو! اپنے رب سے ڈرو جس نے تمہاری پیدائش (کی ابتداء) ایک جان سے کی پھر اسی سے اس کا جوڑ پیدا فرمایا پھر ان دونوں میں سے بکثرت مردوں اور عورتوں (کی تخلیق) کو پھیلا دیا، اور ڈرو اس اللہ سے جس کے واسطے سے تم ایک دوسرے سے سوال کرتے ہو اور قرابتوں (میں بھی تقوٰی اختیار کرو)، بیشک اللہ تم پر نگہبان ہےo

الله نے آدم کی تکریم کی بنیاد سجدے کو بنا کر اس بات کی نفی کر دی کے سجدہ

کرنا شرک ہے جس کو تمہارے خود ساختہ فلسفے میں منسوخ کر دیا گیا .

اب میں سجدہ کے انکاری شیطان کی سوچ پر آتا ہوں جو اکثر لوگوں کی اب بھی

سوچ ہے . شیطان نے بھی ظاہر کو دیکھ کر انکار کیا وہ مٹی اور آگ کا تقابل کرتا رہا .

جب کے آدم کو قبلہ بنایا گیا اصل میں سجدہ الله کے امر کو تھا . ورنہ آدم کی تکریم

نہ کرنے پر ابلیس نہ قابل معافی اور بے دخل نہ ہوتا

کجی ان لوگوں کے دلوں میں ہہے جو متشابہ آیات کے باطن کو جانے بغیر اس کے

ظاہری معنی کے پیچھے پڑ جاتے ہیں .
 

seekers

Minister (2k+ posts)
شرک کیا ہے ؟ ، اس کا مضمون طویل اور ظرف طلب ہے ،فورم کے ظرف کے مطابق اگر توفیق ہوئی تو کبھی لکھوں گا
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

ایک لونڈیہ کو آزاد کرانے کے تعلق سے معاویہ بن حکم السلمی رضی اللہ عنہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھتے ہیں۔
تو اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کہتے ہیں تم اسے میرے پاس لے آؤ تو وہ لے آئے اپنی لونڈیہ کو۔

تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس لونڈیہ سے پوچھا کہ
اللہ کہاں ہے ،اس نے جواب دیا آسمان کے اوپر اور پوچھا میں کون ہوں تو اس نے کہا آپ اللہ کے رسول ہیں تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا یہ تو مؤمنہ ہے اسے آزاد کردو صحيح الإمام مسلم
[FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]
حديث معاوية بن الحكم السلمي في قصة ضربه لجاريته وفيه " قلت يا رسول الله أفلا اعتقها ؟ قال ائتني بها ، فأتيته بها فقال لها :
[/FONT]
[FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]أين الله ؟[/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont] قالت [/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]في السماء [/FONT][FONT=_PDMS_Saleem_QuranFont]، قال من أنا " قالت : أنت رسول الله ، قال : أعتقها فإنها مؤمنة [/FONT]

غور کرو اس لونڈی کی صرف اتنی بات کے اللہ آسمانوں میں ہے اور محمد صلی اللہ علیہ وسلّم اللہ کے رسول ہیں پر اللہ کے نبی نے اسے مومنہ قرار دیدیا
اس لئے جب تم سے بھی کوئی پوچھے کے اللہ کہاں ہے تو کہنا اللہ آسمانوں میں ہے

فلسفیانہ موشگافیاں چھوڑو...دین بہت آسان اور واضح ہے

اللہ کے آسمانوں میں ہونے عرش پر مستوی ہونے پر قرآن بھرا پڑا ہے اور حدیثوں کے انبار ہیں...تم کس کس کو مجازی معنی پر قیاس کروگے..صرف اپنی بات منوانے کے لئے کتنی تاویلیں کروگے؟؟ عافیت اسی میں ہے کے حق کو ماں لو

او ہو نجدی صاحب نے تو دلائل کے انبار لگا دے اب ویلا کہاں منہ چپھائے

ہا ہا ہا

مسئلہ صرف بالذات پہ ہے، یہ نجدیہ عقیدہ ہے کہ اللہ بالذات عرش پر براجمان ہے جبکہ اہل سنت کے ہاں یہ موقف نہیں ہے

ہم اللہ کو کسی جگہ متعین نہیں کرتے، اللہ جہت سے پاک ہے

کیونکہ جہت بھی مخلوق ہے اور اس کا خالق اللہ ہے تو اللہ اس سے مقدم ٹھرا

ویسے یار جب قیامت قائم ہوگی تب کیا عرش و کرسی پہ نہیں آئے گی یا یہ اس سے محفوظ ہیں؟

سورت رحمان تو پڑھی ہو گی آپ نے، امید ہے اشارہ سمجھ گئے ہونگے

اب جب کچھ سلامت نہیں رہا تب اللہ کس پہ براجمان ہو گا؟
 

seekers

Minister (2k+ posts)

او ہو نجدی صاحب نے تو دلائل کے انبار لگا دے اب ویلا کہاں منہ چپھائے

ہا ہا ہا

مسئلہ صرف بالذات پہ ہے، یہ نجدیہ عقیدہ ہے کہ اللہ بالذات عرش پر براجمان ہے جبکہ اہل سنت کے ہاں یہ موقف نہیں ہے

ہم اللہ کو کسی جگہ متعین نہیں کرتے، اللہ جہت سے پاک ہے

کیونکہ جہت بھی مخلوق ہے اور اس کا خالق اللہ ہے تو اللہ اس سے مقدم ٹھرا

ویسے یار جب قیامت قائم ہوگی تب کیا عرش و کرسی پہ نہیں آئے گی یا یہ اس سے محفوظ ہیں؟

سورت رحمان تو پڑھی ہو گی آپ نے، امید ہے اشارہ سمجھ گئے ہونگے

اب جب کچھ سلامت نہیں رہا تب اللہ کس پہ براجمان ہو گا؟


اللہ تو انسان کی شہ رگ سے زیادہ نزدیک ہے ، الله کو ظاہری وجود دینے والے یہ علم نہہیں رکھتے کے اگر ایسا ہوتا تو وہ تصور میں ضرور آتا جو کے نہ ممکن ہے
 

moahhid

MPA (400+ posts)
اللہ تو انسان کی شہ رگ سے زیادہ نزدیک ہے ، الله کو ظاہری وجود دینے والے یہ علم نہہیں رکھتے کے اگر ایسا ہوتا تو وہ تصور میں ضرور آتا جو کے نہ ممکن ہے

Nothing new, same thing borrowed from hinduism
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
بعض لوگ کہتے ہیں که اگر اللہ ہی سے مدد مانگنی چاہیے تو آپ دنیا میں ایک دوسرے سے مدد کیوں مانگتے ہیں
جیسے پولیس سے مدد مانگنا...فوج سے مدد مانگنا...سیلاب زدگان کے لئے مدد مانگنا وغیرہ

یہ انتہائی بچکانہ اعتراض ہے اور توحید کے فہم اور شرک کے رد کے قرانی درس کا مذاق ہے

اس مسلے کو اس مثال سے سمجھیں
--------------------------

ہم گھر میں جب بھوک لگتی ہے تو والدہ کو بلاتے ہیں اور کہتے ہیں امی کھانا دیدیں
یہاں امی کو پکارنا قطعا شرک نہیں..کیوں که والدہ ہمیں سن رہی ہےاور ہم والدہ کو سن رہے ہیں، والدہ کو ہم اور والدہ ہمیں دیکھ رہی ہے، وہ ہمیں جواب دے رہی ہیں اور کھانا نکال کر دینے کی اللہ نے انھیں طاقت دی ہے
والدہ کا یہ کھانا دینا اللہ کی توفیق اور اسباب کے تحت ہے...یعنی حقیقی کھلانے والا اللہ ہی ہے
مگر والدہ صرف ایک سبب ہے

اب اگر کوئی شخص کسی ریگستان میں گم ہوجاے
جہاں تپتی دھوپ هو، نا پانی هو نا کھانا، نا بندہ هو نا بندے کی ذات
اب یہاں وہی شخص جو گھر میں ماں سے کھانا مانگتا تھا...نہیں مانگے گا

بلکہ یہاں مدد کے لئے وہ اللہ کو پکارےگا...اگر یہاں اسنے اللہ کے بجاے ماں کو پکارا تو اسنے پکا شرک کیا

اب یہاں اسباب نہیں...اب جب اسباب نا ہوں تو اسباب پیدا کون کریگا؟؟؟ وہ ذات ہے صرف اور صرف اللہ کی

تو اسباب کے بجاے مسبب الاسباب کو پکارو
مخلوق کے بجاے خالق کو پکارو

جب بھی کوئی مشکل هو، حاجت درپیش هو تو
حاجت روا مشکل کشا غوث اعظم یعنی اللہ کو پکارو

سمندر کے بیچ جب کشتی پھنس جائے اور کوئی بچانے والا نا هو تو
وہاں پر یا علی مدد کا نعرہ عین شرک
اور یا اللہ مدد کا نعرہ عین توحید

57_25.gif
57_25.jpg
یہ سوره حدید کی آیات نمبر ٢٥ کا ترجمہ ہے یہاں تو ذکر ہو رہا ہے کے کوئی الله اور اس کے رسولوں کی مدد کررہا ہے کیا خیال ہے تمارا یہ قران ہے کوئی حدیث ککیتاب نہیں تم جھٹلا سکو پر جن کے تالے پڑے ہوں وہ کبھی نہیں سمغیں گئی.
 

او ہو نجدی صاحب نے تو دلائل کے انبار لگا دے اب ویلا کہاں منہ چپھائے

ہا ہا ہا

مسئلہ صرف بالذات پہ ہے، یہ نجدیہ عقیدہ ہے کہ اللہ بالذات عرش پر براجمان ہے جبکہ اہل سنت کے ہاں یہ موقف نہیں ہے

ہم اللہ کو کسی جگہ متعین نہیں کرتے، اللہ جہت سے پاک ہے

کیونکہ جہت بھی مخلوق ہے اور اس کا خالق اللہ ہے تو اللہ اس سے مقدم ٹھرا

ویسے یار جب قیامت قائم ہوگی تب کیا عرش و کرسی پہ نہیں آئے گی یا یہ اس سے محفوظ ہیں؟

سورت رحمان تو پڑھی ہو گی آپ نے، امید ہے اشارہ سمجھ گئے ہونگے

اب جب کچھ سلامت نہیں رہا تب اللہ کس پہ براجمان ہو گا؟


اللہ تو انسان کی شہ رگ سے زیادہ نزدیک ہے ، الله کو ظاہری وجود دینے والے یہ علم نہہیں رکھتے کے اگر ایسا ہوتا تو وہ تصور میں ضرور آتا جو کے نہ ممکن ہے

Nothing new, same thing borrowed from hinduism


The problem is people are not aware of the roots of Aqaid. Hanafi dont follow Abu Haneefa in Aqaid, Otherwise his aqaid are very different from current deobandies and berelvis. Here is a quotation from a book u find helpful abt Imam Abu Haneefa
1176324_207567542741576_1249602147_n.jpg

1148967_207567679408229_1754852424_n.jpg


 
Last edited:

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)

شیطان نے سجدے سے انکار کر کے گھمنڈ کیا تکبر کیا اور اللہ کے حکم سے کفر کیا


اللہ کا ابلیس و فرشتوں کو آدم کے آگے سجدہ کا حکم دینا آدم کی جن و فرشتوں پر فضیلت کو ثابت کرنے کی غرض سے تھا نا که آدم کی عبادت کی غرض سےاسی فضیلت کو ابلیس نے تسلیم نا کیا اور اللہ کو کہا که میں تو آگ سے بنا ہوں اور یہ مٹی سے ... میں کیسے اسکی تکریم کروں

[FONT=PDMS_IslamicFont]جب تمہارے پروردگار نے فرشتوں سے کہا کہ میں مٹی سے انسان بنانے والا ہوں(۷۱)
[FONT=PDMS_IslamicFont]جب اس کو درست کرلوں اور اس میں اپنی روح پھونک دوں تو اس کے آگے سجدے میں گر پڑنا (۷۲) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]تو تمام فرشتوں نے سجدہ کیا (۷۳) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]مگر شیطان اکڑ بیٹھا اور کافروں میں ہوگیا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (۷۴)(اللہ[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] نے) فرمایا کہ اے ابلیس جس شخص کو میں نے اپنے ہاتھوں سے بنایا اس کے آگے سجدہ کرنے سے تجھے کس چیز نے منع کیا۔ [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]کیا تو غرور میں آگیا [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]یا اونچے درجے والوں میں تھا؟[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (۷۵) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]بولا کہ میں اس سے بہتر ہوں[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (کہ )تو نے مجھ کو کو آگ سے پیدا کیا اور اِسے مٹی سے بنایا (۷۶) [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]فرمایا یہاں سے نکل جا تو مردود ہے (۷۷)[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]اور تجھ پر قیامت کے دن تک میری لعنت (پڑتی) رہے گی (۷۸)ہ
[/FONT]
[/FONT]
سورہ ص

امت محمدیہ کے لئے غیر اللہ کو سجدہ حرام ہوچکا ہے
غیر اللہ یعنی ماں باپ وغیرہ کو سجدہ پچھلی قوموں میں عزت تعظیم و تکریم کے لئے کیا جاتا تھا جو که جائز تھا....جیسا که سورہ یوسف کی آیت ١٠٠ سے ثابت ہے

وَرَفَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْشِ وَخَرُّوا لَهُ سُجَّدًا ۖ وَقَالَ يَا أَبَتِ هَٰذَا تَأْوِيلُ رُؤْيَايَ مِنْ قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَبِّي حَقًّا ۖ وَقَدْ أَحْسَنَ بِي إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ وَجَاءَ بِكُمْ مِنَ
الْبَدْوِ مِنْ بَعْدِ أَنْ نَزَغَ الشَّيْطَانُ بَيْنِي وَبَيْنَ إِخْوَتِي ۚ إِنَّ رَبِّي لَطِيفٌ لِمَا يَشَاءُ ۚ إِنَّهُ هُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ ﴿١٠٠
[FONT=PDMS_IslamicFont]
اور اپنے ماں باپ کو تخت پر اونچا بٹھایا اور
[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]اس کے آگے سب سجدہ میں گر پڑے[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] اور کہا اےباپ میرے اس پہلے خواب کی یہ تعبیر ہے اسے میرے رب نے سچ کر دکھایا اوراُس نے مجھ پر احسان کیا جب مجھے قید خانے سے نکالا اور تمہیں گاؤں سے لے آیا اس کے بعد کہ شیطان مجھ میں اورمیرے بھائیوں میں جھگڑا ڈال چکا بے شک میرا رب جس کے لیے چاہتا ہے مہربانی فرماتا ہے بے شک وہی جاننے والا حکمت والا ہے (۱۰۰)ہ
[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]
امت محمدیہ کے لئے یہ عمل اب جائز نہیں جیسا کے دلائل سے ثابت ہے...غیر اللہ کو سجدہ امت محمدیہ کے لئے اب حرام ہے اور شرک ہے
اگر جائز ہوتا تو بلاشبہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اسکے سب سے زیادہ مستحق ہیں اور تھے
[/FONT]
میرا سوال یہ ہے کے آدم کے خلق کرنے سی پہلے کوئی اور نہیں تھا تم لوگوں کے عقیدے کے مطابق میں ملائک اور جننوں کی بات نہیں کررہا اب یہاں پر الله پاک ابلیس کو کہ رہے ہیں کے کیا تو غرور میں آگیا یا اونچے درجے والوں میں تھا؟ یہی ترجمہ تم نے لگایا ہے تو یہ بتاو کے یہ العین کون تھے جن کا الله ذکر کررہا ہینی کے اونچے درجے والوں میں اسس کا جواب دو.اسس کا مطلب یہی ہوا نہ کے کچھ العین یعنی ؤںنچھے درجے والے تھے پر جن کو الله نے آدم کو سجدہ کرنے کا نہیں کہا وہ کون تھے؟
 

moahhid

MPA (400+ posts)
اللہ تو انسان کی شہ رگ سے زیادہ نزدیک ہے ، الله کو ظاہری وجود دینے والے یہ علم نہہیں رکھتے کے اگر ایسا ہوتا تو وہ تصور میں ضرور آتا جو کے نہ ممکن ہے

Aray bhai abhi main aik video daikh raha tha jis main zakir naik say aik hindu isi par ba zid tha keh Khuda har jagah hay, aap main hai, mujh main hay, darakht main hay har cheez main hay, aray bhai woh to hindu tha laikin aap to Quraan kay dawaidar hain, is hiduana mushrikana asar say bahar niklo, yeh aqeedah bara khatarnak hay yeh shirk ki sab say bari bad tareen shakal hay keh Allah har jagah main hay

Allah ki qudrat aur taqat, Ilm kainat key zarray zarray par hay laikin zaat e Ilahi apnay Arsh par Us ki Shan kay Munasib Mastawee hay

Agar Allah S.W.T nay aap ki aqal zaya nahi ki hay to zara Quran ka yeh tarjamah to paro aur apnay dil par hath rakh kar apnay zameer say poocho keh ap key peer kitna bara zulm kar rahay hain.


Indeed your Lord is Allah, Who created the heavens and the earth in Six Days, and then He Istawa (rose over) the Throne (really in a manner that suits His Majesty). He brings the night as a cover over the day, seeking it rapidly, and (He created) the sun, the moon, the stars subjected to His Command. Surely, His is the Creation and Commandment. Blessed be Allah, the Lord of the'Alamin (mankind, jinns and all that exists). Araf-54

Surely, your Lord is Allah Who created the heavens and the earth in six Days and
then Istawa (rose over) the Throne (really in a manner that suits His Majesty), disposing the affair of all things. No intercessor (can plead with Him) except after His Leave. That is Allah, your Lord; so worship Him (Alone). Then, will you not remember?. Yunas-3

Allah is He Who raised the heavens without any pillars that you can see. Then,
He Istawa (rose above) the Throne (really in a manner that suits His Majesty). He has subjected the sun and the moon (to continue going round)! Each running (its course) for a term appointed. He regulates all affairs, explaining the Ayat (proofs, evidences, verses, lessons, signs, revelations, etc.) in detail, that you may believe with certainty in the meeting with your Lord. Ar-Ra'd-2

The Most Beneficent (Allah) Istawa (rose over) the (Mighty) Throne (in a manner that suits His Majesty). Ta-Ha-5

Who created the heavens and the earth and all that is between them in six Days. Then
He Istawa (rose over) the Throne (in a manner that suits His Majesty). The Most Beneficent (Allah)! Ask Him (O Prophet Muhammad (concerning His Qualities, His rising over His Throne, His creations, etc.), as He is Al-Khabir (The All-Knower of everything i.e. Allah).Al Furqan-59

He it is Who created the heavens and the earth in six Days and
then Istawa (rose over) the Throne (in a manner that suits His Majesty). He knows what goes into the earth and what comes forth from it, what descends from the heaven and what ascends thereto. And He is with you (by His Knowledge) wheresoever you may be. And Allah is the All-Seer of what you do. Al Hadid-4

Whosoever desires honour, power and glory then to Allah belong all honour, power and glory [and one can get honour, power and glory only by obeying and worshipping Allah (Alone)].
To Him ascend (all) the goodly words, and the righteous deeds exalt it (the goodly words i.e. the goodly words are not accepted by Allah unless and until they are followed by good deeds), but those who plot evils, theirs will be severe torment. And the plotting of such will perish. Al Fatir-10

The angels and
the Ruh [Jibrael (Gabriel)] ascend to Him in a Day the measure whereof is fifty thousand years. Al-Maarij-4

He arranges (every) affair from the heavens to the earth,
then it (affair) will go up to Him, in one Day, the space whereof is a thousand years of your reckoning (i.e. reckoning of our present world's time). As-Sajdah-5

They fear their Lord above them, and they do what they are commandedAn-Nahl-50

If you don't trust this translation check the references given with the original text of the Quran
 
Last edited:

moahhid

MPA (400+ posts)







The problem is people are not aware of the roots of Aqaid. Hanafi dont follow Abu Haneefa in Aqaid, Otherwise his aqaid are very different from current deobandies and berelvis. Here is a quotation from a book u find helpful abt Imam Abu Haneefa
1176324_207567542741576_1249602147_n.jpg

1148967_207567679408229_1754852424_n.jpg



Yes that's the problem when it comes to aqaid hanafi in general and barelvis in particular throw every thing interpreted by Imam Abu Hanifa, they clearly deny Clear verses of Quran and Several Sahih ahadith let alone Imam Abu hanifa,

yahan par un ko Imam abu hanifa key fatway yad nahi atay
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
پہلی بات اس لنک میں ہہی دونوں نظریے دیے گئے ہیں ، دوسری بات میرا اپنا عقیدہ بہن بھائی کی شادی کو تسلیم نہیں کرتا .
سورہ نسا کی آیات میں ایک جان سے جوڑ پیدا کرنے کا ذکر ہے ، جو اس بات کی دلیل ہہے کے الله نے کیسے کف بنایے .جو الله آدم سے حوا کو خلق کر سکتا ہے وہ ان کی اولاد کے کف بھی بنا سکتا ہے.

1. اے لوگو! اپنے رب سے ڈرو جس نے تمہاری پیدائش (کی ابتداء) ایک جان سے کی پھر اسی سے اس کا جوڑ پیدا فرمایا پھر ان دونوں میں سے بکثرت مردوں اور عورتوں (کی تخلیق) کو پھیلا دیا، اور ڈرو اس اللہ سے جس کے واسطے سے تم ایک دوسرے سے سوال کرتے ہو اور قرابتوں (میں بھی تقوٰی اختیار کرو)، بیشک اللہ تم پر نگہبان ہےo

الله نے آدم کی تکریم کی بنیاد سجدے کو بنا کر اس بات کی نفی کر دی کے سجدہ

کرنا شرک ہے جس کو تمہارے خود ساختہ فلسفے میں منسوخ کر دیا گیا .

اب میں سجدہ کے انکاری شیطان کی سوچ پر آتا ہوں جو اکثر لوگوں کی اب بھی

سوچ ہے . شیطان نے بھی ظاہر کو دیکھ کر انکار کیا وہ مٹی اور آگ کا تقابل کرتا رہا .

جب کے آدم کو قبلہ بنایا گیا اصل میں سجدہ الله کے امر کو تھا . ورنہ آدم کی تکریم

نہ کرنے پر ابلیس نہ قابل معافی اور بے دخل نہ ہوتا

کجی ان لوگوں کے دلوں میں ہہے جو متشابہ آیات کے باطن کو جانے بغیر اس کے

ظاہری معنی کے پیچھے پڑ جاتے ہیں .

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
جس شیعہ لنک کا میں نے حوالہ دیا ہے اس میں دو نظریے پیش کیے ہیں پہلا بہن بھائی کے آپس کے نکاح کا اور دوسرا اولاد آدم کا پہلے سے موجود دوسری نسل کی دوشیزاؤں سے نکاح کا...اور اسی لنک میں لکھا ہے


ہ"البتہ ظاہرا پہلا نظریہ قرآن سے زیادہ قریب ہے"ہ



تم تیسرا نظریہ لے آیے یعنی کے آدم کی اولاد کا نکاح کے بغیر کف سے جوڑ نکالنے کا
سب سے پہلے یہ که تم اپنے ہی علما کی بات کو ماں لو تو مہربانی ہوگی


اور جناب میں تو خود که رہا ہوں که سجدہ کا مقصد آدم کی تکریم تھا اور یہ شرک قطعآ نہیں تھا...حتیٰ کے یوسف علیہ سلام کو سجدہ بھی شرک نا تھا
مگر آج اس امت میں غیر اللہ کو سجدہ حرام ہے
اگر عزت و اکرام کے لئے ہے تو حرام ہے اور عبادت کے لئے ہے تو شرک ہے
پچھلی امتوں میں یہ عزت و تکریم کی غرض سے جائز تھا مگر اب نہیں

شیطان کو اللہ نے بے دخل کیا
شیطان کے کبر اور تکبر کی وجہ سے..ظاہر ہے اللہ کا حکم نا ماننا اور اللہ کے ہاتھوں سے بنے انسان کی تکریم نا کرنا اکڑ ہے کبر ہے تکبر ہے
اب تم کہو که اس چھوٹی سی بات پر نہیں نکال سکتا...تو جناب اللہ سے قیامت والے دن پوچھ لینا کے قرآن میں اللہ نے کیوں لکھا کے کبر کی وجہ سےشیطان کو کافر کیوں قرار دیا اللہ نے..تمہارے لئے یہ بات چھوٹی ہوگی مگر کبر اللہ کی چادر ہے جیسا کے حدیث میں منقول ہے

القرآن
[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر شیطان اکڑ بیٹھا اور کافروں میں ہوگیا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (۷۴)ہ[/FONT]

سیدھا سادھآ قران میں ہر بات واضح ہے
خوامخوہ متشابہ کی بحث کو لے آیے هو

جناب لفاظی کو چھوڑو..تمہارے علما تمھیں دھوکہ دے رہے ہیں
حق کو قبول کرلو...قرآن و سنت کو پڑھو اور سمجھو انشاءللہ حق بلکل واضح اور روشن ہے
لفاظی وہ کرتے ہیں جن کے پاس علم نا هو دلیل نا هو حق نا هو
تمہارے ذاکرین اگر لفاظی بھی نا کریں تو دال روٹی کیسے چلےگی
تم مجھے پڑھے لکھے لگتے هو
میں تمھیں دعوت دیتا ہوں حق کو قبول کرنے کی
اور اللہ سے دعا بھی کرتا ہوں
اللہ قبول کرے...اگر تحقیق کرنی هو تو مجھے میسیج کرنا
 
Last edited:

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
ریال بخش فیض سودیہ ، مظہر مال و دولت

ملاں را چندہ ، دہشت گرد را ڈالرو اسلح غیمت


کچھ کا گزارہ مزاروں کی کمائی سے ہو رہا ہے اور کچھ کا گنج بخش سعودیہ یا ایران ہے
بس یہی ہمارے علما کی اوقات ہے آج کل

Raaz, I do not agree with the rulers of Saudi Arabia on their political stance, I also do not agree with their lavish life style. But it does not mean that if an Aalim from the birth place of Muhammad is trying to correct Muslims believes in the light of Quraan and authentic Hadeeths , we should at least listen to it and point out he said against the teaching of Islam , by proving counter argument.
 

seekers

Minister (2k+ posts)
بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
جس شیعہ لنک کا میں نے حوالہ دیا ہے اس میں دو نظریے پیش کیے ہیں پہلا بہن بھائی کے آپس کے نکاح کا اور دوسرا اولاد آدم کا پہلے سے موجود دوسری نسل کی دوشیزاؤں سے نکاح کا...اور اسی لنک میں لکھا ہے


ہ"البتہ ظاہرا پہلا نظریہ قرآن سے زیادہ قریب ہے"ہ



تم تیسرا نظریہ لے آیے یعنی کے آدم کی اولاد کا نکاح کے بغیر کف سے جوڑ نکالنے کا
سب سے پہلے یہ که تم اپنے ہی علما کی بات کو ماں لو تو مہربانی ہوگی


اور جناب میں تو خود که رہا ہوں که سجدہ کا مقصد آدم کی تکریم تھا اور یہ شرک قطعآ نہیں تھا...حتیٰ کے یوسف علیہ سلام کو سجدہ بھی شرک نا تھا
مگر آج اس امت میں غیر اللہ کو سجدہ حرام ہے
اگر عزت و اکرام کے لئے ہے تو حرام ہے اور عبادت کے لئے ہے تو شرک ہے
پچھلی امتوں میں یہ عزت و تکریم کی غرض سے جائز تھا مگر اب نہیں

شیطان کو اللہ نے بے دخل کیا
شیطان کے کبر اور تکبر کی وجہ سے..ظاہر ہے اللہ کا حکم نا ماننا اور اللہ کے ہاتھوں سے بنے انسان کی تکریم نا کرنا اکڑ ہے کبر ہے تکبر ہے
اب تم کہو که اس چھوٹی سی بات پر نہیں نکال سکتا...تو جناب اللہ سے قیامت والے دن پوچھ لینا کے قرآن میں اللہ نے کیوں لکھا کے کبر کی وجہ سےشیطان کو کافر کیوں قرار دیا اللہ نے..تمہارے لئے یہ بات چھوٹی ہوگی مگر کبر اللہ کی چادر ہے جیسا کے حدیث میں منقول ہے

القرآن
[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر شیطان اکڑ بیٹھا اور کافروں میں ہوگیا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (۷۴)ہ[/FONT]

سیدھا سادھآ قران میں ہر بات واضح ہے
خوامخوہ متشابہ کی بحث کو لے آیے هو

جناب لفاظی کو چھوڑو..تمہارے علما تمھیں دھوکہ دے رہے ہیں
حق کو قبول کرلو...قرآن و سنت کو پڑھو اور سمجھو انشاءللہ حق بلکل واضح اور روشن ہے
لفاظی وہ کرتے ہیں جن کے پاس علم نا هو دلیل نا هو حق نا هو
تمہارے ذاکرین اگر لفاظی بھی نا کریں تو دال روٹی کیسے چلےگی
تم مجھے پڑھے لکھے لگتے هو
میں تمھیں دعوت دیتا ہوں حق کو قبول کرنے کی
اور اللہ سے دعا بھی کرتا ہوں
اللہ قبول کرے...اگر تحقیق کرنی هو تو مجھے میسیج کرنا

کف ،کفو سے نکلا ہے جس کے مانی جوڑ کے ہیں نہ کے اس کا مطلب بغیر نکاح کے تعلق قائم کرنا ہے . لمبی تقریریں نفس کو فریب دینے کے لئے اچھی ہیں لیکن ایمان میں کوئی اضافے کا سبب نہیں بنتی . اگر سورہ اخلاص پڑھ لی ہوتی تو کفو کا مطلب بی سمجھ آ جاتا اور توحید اور شرک کا فرق بھی معلوم ہوتا
اللہ کے حکم کو اپنی مرضی سے جاری اور منسوخ کرنا بہی کسی زمرے میں آتا ہے ؟ ،شرک کے سارے فتوے دوسروں کے لئے ہی ہیں مفتی صاحب
ایک طرف تکریم میں سجدہ کو حلال پھر خود ہی منسوخ کر دینے سے آپ اپنی دکان سجا کر بیٹھے ہیں
ایمان لفاظی کا نام نہیں نہ شک اور ابہام سے یقین کامل حاصل ہوتا ہے .



 

Back
Top