Aqeedah-e-Tauheed, Sayyad Tayyab-ur-Rahmaan Zaidi

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

100. اور یوسف (علیہ السلام) نے اپنے والدین کو اوپر تخت پر بٹھا لیا اور وہ (سب) یوسف (علیہ السلام) کے لئے سجدہ میں گر پڑے، اور یوسف (علیہ السلام) نے کہا: اے ابا جان! یہ میرے (اس) خواب کی تعبیر ہے جو (بہت) پہلے آیا تھا (اکثر مفسرین کے نزدیک اسے چالیس سال کا عرصہ گزر گیا تھا) اور بیشک میرے رب نے اسے سچ کر دکھایا ہے، اور بیشک اس نے مجھ پر (بڑا) احسان فرمایا جب مجھے جیل سے نکالا اور آپ سب کو صحرا سے (یہاں) لے آیا اس کے بعد کہ شیطان نے میرے اور میرے بھائیوں کے درمیان فساد پیدا کر دیا تھا، اور بیشک میرا رب جس چیز کو چاہے (اپنی) تدبیر سے آسان فرما دے، بیشک وہی خوب جاننے والا بڑی حکمت والا ہےo


یہاں سجدہ حضرت یوسف ع کو ہو رہا ہے اور کرنے والے ماں باپ اور بھائی ہیں ، الٹی

سیدھی دلیلیں لگا کر اپنے عقیدے کو مت تھوپو .

کیا خواب تھا . سورج،چاند اور ستارے حضرت یوسف کو سجدہ کر رہے ہیں

اب اسی سورہ کی آخری آیات بھی پڑھ لو

12_111.png



111. بیشک ان کے قصوں میں سمجھ داروں کے لئے عبرت ہے، یہ (قرآن) ایسا کلام نہیں جو گھڑ لیا جائے بلکہ (یہ تو) ان (آسمانی کتابوں) کی تصدیق ہے جو اس سے پہلے (نازل ہوئی) ہیں اور ہر چیز کی تفصیل ہے اور ہدایت ہے اور رحمت ہے اس قوم کے لئے جو ایمان لے آئےo

میں تو یہ کہ رہا ہوں که پچھلی قوموں میں مرتبہ میں بلند لوگوں کی تعظیم و تکریم کے لئے سجدہ جائز تھا
یوسف علیہ سلام کا یہ واقعہ اس کی دلیل ہے

اس میں ماں باپ، انبیا، بادشاہ وغیرہ سب آگۓ

ابن ماجہ کی حدیث کے مطابق صحابی نے دیکھا کے لوگ عیسائی ملک میں بادشاہ کو سجدہ کرتے تھے...جس پر اس طرح کی تعظیم و تکریم صحابی نے اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم کی کرنی چاہی جسے اللہ کے نبی نے شوہر بیوی کی مثال دے کر رد کردیا
 

seekers

Minister (2k+ posts)

تاویل نہیں تفصیل دی
قرانی آیت یہی بتاتی ہے..دوبارہ پڑھلو...شیطان نے کبر کیا تکبر کیا
اللہ نے پوچھا کے تجھے کس نے سجدے سے روکا...تو شیطان نے کہا که میں اس سے بہتر ہوں...میں آگ سے ہوں یہ مٹی سے
شیطان نے آپکو آدم سے بہتر سمجھا اس لئے تعظیم اور تکریم سے انکار کیا
فرشتوں نے تعظیم و تکریم کی اور آدم کو سجدہ کیا
اللہ کو شیطان کا کبر اور نافرمانی پسند نا آئ اور شیطان کو ملعون قرار دیدیا

تم که رہے هو که اللہ نے شرک کی ِاجازت کیسے دی
جناب غیر اللہ کو سجدہ کرنا اس امت کے لئے منع ہے
یہ ایک تعظیمی عمل ہے

اگر جائز ہوتا تو ہم ضرور کرتے اور یہ حرام نا ہوتا

اسکی دلیل ابن ماجہ کی ایک حدیث ہے که صحابی رسول صلی اللہ علیہ وسلّم نے عیسائیوں کے ایک ملک سے واپسی کے بعد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلّم کو سجدہ کرنے کی اجازت چاہی تو اللہ کے نبی نے یہ که کر منع کردیا که اگر میں کسی کو سجدہ کرنے کی اجازت دیتا تو بیوی کو کہتا کے شوہر کو سجدہ کرے

ایسے بہت سے اعمال اور افعال ہیں جو پچھلی قوموں میں جائز تھے
اب نہیں
مثلا بھائی کا بہن سے نکاح...جو حضرت آدم کے دور میں جائز تھا
مگر اب زنا...اور زنا کی بھی بدترین شکل

کیا اب تم یہ کہوگے که "کیا ںعوذباللہ اللہ نے زنا کو جائز قرار دیا"؟؟


کہیں قرآن میں دکھاؤ کے پہلے بہن کا بھائی سے نکاح جایز تھا ، الله اور رسول پر جھوٹ باندھ کر اپنے عقیدے کی تسکین مت کرو .
قرآن کی آیات کی دلیل کا جواب ضعیف حدیثوں سے دے کر کیا قرآن کی آیات منسوخ ہو جاے گی؟ آدم کو سجدے کی آیات ایک جگہ نہیں کم از کم تین جگہ قرآن میں موجود ہے .

بیوقوف انسان الله ایک ایسے عمل کے نتیجے میں کسی کو ناقابل معافی سزا نہیں دے سکتا جو عمل بعد میں منسوخ ہی ہو جاۓ ، ورنہ شیطان آج بریالزما ہو جاۓ . شیطان کو بھی مٹی اور آگ ہی نظر آئے اور آج کا ملا بھی ظاہر کو دیکھ اپنے معیار مقرر کرتا ہے .



 

moahhid

MPA (400+ posts)
کہیں قرآن میں دکھاؤ کے پہلے بہن کا بھائی سے نکاح جایز تھا ، الله اور رسول پر جھوٹ باندھ کر اپنے عقیدے کی تسکین مت کرو .
قرآن کی آیات کی دلیل کا جواب ضعیف حدیثوں سے دے کر کیا قرآن کی آیات منسوخ ہو جاے گی؟ آدم کو سجدے کی آیات ایک جگہ نہیں کم از کم تین جگہ قرآن میں موجود ہے .

بیوقوف انسان الله ایک ایسے عمل کے نتیجے میں کسی کو ناقابل معافی سزا نہیں دے سکتا جو عمل بعد میں منسوخ ہی ہو جاۓ ، ورنہ شیطان آج بریالزما ہو جاۓ . شیطان کو بھی مٹی اور آگ ہی نظر آئے اور آج کا ملا بھی ظاہر کو دیکھ اپنے معیار مقرر کرتا ہے .




Aray Bhai karo, sajday bhi karo, rukoo bhi karo aur poori nimaz bhi in qabron ki parho, aap logon kay leyey sab kuch jayez hay, aap key aqeedeh main to shirk dunya say khatam ho chuka hay. yeh koi naye baat nahi. Nooh A.S say laiker Makkah key mushrekeen aur aaj kay mushrekeen ka yahee jawab to raha hay, woh log bhi isi qisam key tawelat diya kartay thay.
 

seekers

Minister (2k+ posts)
Aray Bhai karo, sajday bhi karo, rukoo bhi karo aur poori nimaz bhi in qabron ki parho, aap logon kay leyey sab kuch jayez hay, aap key aqeedeh main to shirk dunya say khatam ho chuka hay. yeh koi naye baat nahi. Nooh A.S say laiker Makkah key mushrekeen aur aaj kay mushrekeen ka yahee jawab to raha hay, woh log bhi isi qisam key tawelat diya kartay thay.

aik shitan mohid tha , Allah ke siwa kisi ke aagy nahin jhuka aur aik aap mohid ho . ab kush raho apney aqeday ke sath.

 

akbar41

Senator (1k+ posts)

جاہلوں کا تو یہ شیوا ہے که
آدھ ننگا آدھا ولی
پورا ننگا پورا ولی

چرسیوں ملنگوں شعبدے بازوں میلوں کچلوں آدھے پاگلوں کے بارے میں ہم سے تقاضہ کیا جاتا ہےکہ انھیں ولی مانو
ارے بھائی جن کے نا دین کا پتہ، نا دنیا کا، نا آگے کا نا پیچھے کا
بس چونکہ کے گلی کے کونے اور سڑک کے کنارے پر دفن ہے، قبر اونچی ہے اور اوپر عمارت ہے تو یہ اللہ کا ولی ہے
abdul wahab najdi khan dafan hai, any one knows, munafiq ashraf thanvi??? moudodi's grave any one knows???, but ALLAH'S SWT WALI'S MAZARS ARE CROWDED WITH muslims, reciting HOLY QURAN E PAK BY THEIR GRAVES, najdi writing long msges , crying listen us we dont care jhanam is ur destination , u will cry there as u crying now, keep crying, najdion u r humilated in the world and surely on the day of judgement.
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Achha to isi leiye Qabar paraston ney shirk ka bazar garam kar rakha hay aur is ko islam kehtay hain. kya mazaq hay, kahan Islam jis ki bunyad hi tawheed hay aur kahan deen e khanqahee wa peeri mureedi wa qabar parasti jo shirk ki ghazalat say bharee hay. Tawheed nahi to jitna chahay apna sar astanon, aur jubbon, qubbon, mazaron par patakh do, anjan nar e jahannam hi hay (for ever), inshAllah

اے رضا، یہ احسان ہے احمد پاک کا
ورنہ تم کیا جانتے خدا کون ہے

اللہ رے مواحد صاحب، شاید آپ کو معلوم نہیں کہ اسرائیل عبرانی زبان کا لفظ ہے جس کا معنی ہے "اللہ کا بندہ" تو شاید اسرائیلی سارے بھی آپ کے ہم مسلک ہوئے

جس رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں توحید کی شمع سے روشناس کرایا انہوں نے ہی ہمیں اولیا اللہ کی تعظیم و توقیر کا بھی درس دیا

قرآن آپ کے حلق سے اترے تو آپ کو معلوم ہو کہ توحید کیا ہے

بھلا فرشتوں کو تو دیکھو کہ جس تابوت سکینہ میں انبیا کے پاپوش مبارک ہیں ان کو قدسی اپنے ہاتھوں کی زینت بناتے ہیں مگر نجدیوں کے کیا معلوم کہ مقام انبیا و اولیا کیا ہے

آج لے ان کی پناہ، آج مدد مانگ ان سے
پھر نہ مانیں گے قیامت میں اگر مان گیا
 

moahhid

MPA (400+ posts)

اے رضا، یہ احسان ہے احمد پاک کا
ورنہ تم کیا جانتے خدا کون ہے

اللہ رے مواحد صاحب، شاید آپ کو معلوم نہیں کہ اسرائیل عبرانی زبان کا لفظ ہے جس کا معنی ہے "اللہ کا بندہ" تو شاید اسرائیلی سارے بھی آپ کے ہم مسلک ہوئے

جس رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں توحید کی شمع سے روشناس کرایا انہوں نے ہی ہمیں اولیا اللہ کی تعظیم و توقیر کا بھی درس دیا

قرآن آپ کے حلق سے اترے تو آپ کو معلوم ہو کہ توحید کیا ہے

بھلا فرشتوں کو تو دیکھو کہ جس تابوت سکینہ میں انبیا کے پاپوش مبارک ہیں ان کو قدسی اپنے ہاتھوں کی زینت بناتے ہیں مگر نجدیوں کے کیا معلوم کہ مقام انبیا و اولیا کیا ہے

آج لے ان کی پناہ، آج مدد مانگ ان سے
پھر نہ مانیں گے قیامت میں اگر مان گیا

Isi ahmad raza ney yeh mushrikana sher bhi kaha tha

Wohi jo Mastiwee Arsh tha Khuda Ho kar
Madinay mein utra Mustafa Ho kar

Is there any difference between deen e raza khani and God incarnation/manifestation of Hinduism, trinity in Christianity. Certainly not. Jis nay apna nam tak badal kar Abdul Mustafa Rakkha tha.

Bhai hum to Abdullah hi Theek hain, Chahay tum apna nam Abdul Jilani, Abdul Raza Khan ya Abdul Peer aur Abdul Quboor hi Rakkho, it suits you
 
Last edited:

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Isi ahmad raza ney yeh mushrikana sher bhi kaha tha

Wohi jo Mastiwee Arsh tha Khuda Ho kar
Madinay mein utra Mustafa Ho kar

Is there any difference between deen e raza khani and God incarnation/manifestation of Hinduism, trinity in Christianity. Certainly not,
اللہ رے نجدی، تیرا مطالعہ

داد دینے کو جی چاہتا ہے، ایک مرتبہ اس جھوٹ کو ڈاکٹر اسرار کی زبانی بھی سنا تھا، آج آپ نے اچھا یاد دلایا

احمد رضا کا نعتیہ کلام "حدائق بخشش " ہے، خود ڈاون لوڈ کر پڑھ لیں اور کسی بھی صفحہ پہ درج ہو تو ویلے کو ضرور مطلع فرمائیں

اورہاں آپ کو اپنے گھر کا پتا ہی نہیں کہ آپ کے اور ہمارے عقیدہ میں کیا فرق ہے

یہ نجدیوں کا عقیدہ ہے کہ اللہ بالذات مستوی علی العرش ہے، جب کہ یہ ہمارا عقیدہ ہے ہی نہیں

ایسا شعر تو وہ کہے جو اللہ کو بالذات مستوی علی العرش مانتا ہو

اگرچہ آپ کو عقل کی نہایت کمی ہے مگر امید ہے تکنیکی نکتہ سمجھ آ گیا ہو گا

عقل ہوتی تو خدا سے نہ لڑائی لیتے
وہ بڑھائے اور اسے منظور گٹھانا تیرا
 

moahhid

MPA (400+ posts)
I am waiting to hear from the grave worshipers that their peers were present when Allah S.W.T was creating this universe, Time and space and the heavens and the earth, because they already believe that this universe can not sustain without a ghaus, qutub, awtad etc etc. They already believe that the deads have authority in this universe they run this complex system of universe, hear their mureeds, help them while they are in graves, their peers can be at 100s places at the same time evemn after their death, and abdul qadir jilani will have a tent at the bank of Hell and will save those mureeds of him who were put in to hell fire by Allah S.W.T. They already believe that their peers can save anyone from the hell fire even if Allah has put them in to hell.
This shirk is worst than that of Abu Jehil, Abulahab and the rest of mushrikeen e Makkah
 

moahhid

MPA (400+ posts)
اللہ رے نجدی، تیرا مطالعہ

داد دینے کو جی چاہتا ہے، ایک مرتبہ اس جھوٹ کو ڈاکٹر اسرار کی زبانی بھی سنا تھا، آج آپ نے اچھا یاد دلایا

احمد رضا کا نعتیہ کلام "حدائق بخشش " ہے، خود ڈاون لوڈ کر پڑھ لیں اور کسی بھی صفحہ پہ درج ہو تو ویلے کو ضرور مطلع فرمائیں

اورہاں آپ کو اپنے گھر کا پتا ہی نہیں کہ آپ کے اور ہمارے عقیدہ میں کیا فرق ہے

یہ نجدیوں کا عقیدہ ہے کہ اللہ بالذات مستوی علی العرش ہے، جب کہ یہ ہمارا عقیدہ ہے ہی نہیں

ایسا شعر تو وہ کہے جو اللہ کو بالذات مستوی علی العرش مانتا ہو

اگرچہ آپ کو عقل کی نہایت کمی ہے مگر امید ہے تکنیکی نکتہ سمجھ آ گیا ہو گا

عقل ہوتی تو خدا سے نہ لڑائی لیتے
وہ بڑھائے اور اسے منظور گٹھانا تیرا

Han ap logon ka to aqeedah hai keh Allah Har Jagah hai, jabkeh dasion dafaa Allah ney Apnay Kalam main farmaya hay keh Allah Apnay Arsh par us key shan kay munasib mastawee hay, laikin kya karain aap log to arsh key wajood kay hi munkar hain. Phir bhi aisay shir kehtay hain, kionkeh aap logon keh aqeeday mein arsh Nabi S.A.W ka hay, Astaghfirullah
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
abdul wahab najdi khan dafan hai, any one knows, munafiq ashraf thanvi??? moudodi's grave any one knows???, but ALLAH'S SWT WALI'S MAZARS ARE CROWDED WITH muslims, reciting HOLY QURAN E PAK BY THEIR GRAVES, najdi writing long msges , crying listen us we dont care jhanam is ur destination , u will cry there as u crying now, keep crying, najdion u r humilated in the world and surely on the day of judgement.

تو کیا جن کی قبر کا ہمیں پتہ نہیں انکا مقام بلند نہیں؟؟
پھر ان پیغمبروں کے بارے میں کیا کہوگے جنکا ذکر تو قرآن میں ہے
مگر قبر کا پتہ نہیں
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Han ap logon ka to aqeedah hai keh Allah Har Jagah hai, jabkeh dasion dafaa Allah ney Apnay Kalam main farmaya hay keh Allah Apnay Arsh par us key shan kay munasib mastawee hay, laikin kya karain aap log to arsh key wajood kay hi munkar hain. Phir bhi aisay shir kehtay hain, kionkeh aap logon keh aqeeday mein arsh Nabi S.A.W ka hay, Astaghfirullah

ہا ہا ہا، یار نجدیوں کی عقل گھاس چرنے پتا نہیں کدھر کدھر کا چکر لگاتی ہے، شاید اس بار عرش کا دورہ کیا ہے

یار ویسے ایک بات تو بتاو جگر

اللہ لا محدود ہے، اور عرش محدود

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ایک محدود نے لا محدود کو کیسے سمویا ہوا ہے؟

اور جگر جہاں تک میرے آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی حکومت کی بات ہے تو وہ رحمت اللعالمین ہیں اور عالمین میں عرش بھی شامل ہے اور فرش بھی

کاش کہ نجدیوں کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی شان کا ادراک ہو تو عقل پر جو گٹھا ٹوپ اندھیرے چھائے ہیں وہ چھٹ جائیں

اور کوئی بونگوں مارو اب نجدی
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
کہیں قرآن میں دکھاؤ کے پہلے بہن کا بھائی سے نکاح جایز تھا ، الله اور رسول پر جھوٹ باندھ کر اپنے عقیدے کی تسکین مت کرو .
قرآن کی آیات کی دلیل کا جواب ضعیف حدیثوں سے دے کر کیا قرآن کی آیات منسوخ ہو جاے گی؟ آدم کو سجدے کی آیات ایک جگہ نہیں کم از کم تین جگہ قرآن میں موجود ہے .

بیوقوف انسان الله ایک ایسے عمل کے نتیجے میں کسی کو ناقابل معافی سزا نہیں دے سکتا جو عمل بعد میں منسوخ ہی ہو جاۓ ، ورنہ شیطان آج بریالزما ہو جاۓ . شیطان کو بھی مٹی اور آگ ہی نظر آئے اور آج کا ملا بھی ظاہر کو دیکھ اپنے معیار مقرر کرتا ہے .

سبحان اللہ
آدم اور حوا کے بعد بنی نوع انسان کی افزائش کس طرح ہوئی پھر؟؟
آدم اور حوا کی پہلی اولاد نے ہی اپس میں نکاح کیا
اس میں کوئی اختلاف تو نہیں...جو تم اتنے حیران پریشان هو رہے هو
اگر زیادہ پریشانی هو تو اس شیعہ لنک کو پڑھ لینا افاقہ ہوگا
http://www.ahl-ul-bayt.org/ur.php/page,23861A80887.html?PHPSESSID=17d6382982fd997089b9a0a38600e42d

جناب عقل کل صاحب
اللہ نے شیطان کو کبر کی، تکبر کی اور گھمنڈ کی سزا دی
اللہ کے حکم کی نا فرمانی کی سزا دی
مقصد آدم کی تکریم تھا آدم کی فضیلت کو منوانا تھا
شیطان نا مانا اپنے آپکو آدم سے بہتر سمجھا اور کافر ہوا

[FONT=PDMS_IslamicFont]مگر شیطان اکڑ بیٹھا اور کافروں میں ہوگیا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۴)ہ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]ہ(اللہ[FONT=PDMS_IslamicFont] نے) فرمایا کہ اے ابلیس جس شخص کو میں نے اپنے ہاتھوں سے بنایا [/FONT][/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]اس کے آگے سجدہ کرنے سے تجھے کس چیز نے منع کیا۔[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]کیا تو غرور میں آگیا [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]یا اونچے درجے والوں میں تھا؟ [/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۵)ہ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]بولا کہ میں اس سے بہتر ہوں[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] (کہ )تو نے مجھ کو کو آگ سے پیدا کیا اور اِسے مٹی سے بنایا[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont](۷۶) ہ[/FONT]

سورہ ص

یہ آیات روز روشن کی طرح صاف اور آسان ہیں
تمھیں کیوں کجی ہے اور کیا فلسفیانہ گفتگو کرنا چاہتے هو اور موقع نہیں مل رہا
جناب یہ مجلس نہیں هو رہی...جہاں واہ واہ ہوگی
سیدھے سادھے بات کرو...دین بھی آسان اور سیدھا ہے
الحمدللہ

 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

ہا ہا ہا، یار نجدیوں کی عقل گھاس چرنے پتا نہیں کدھر کدھر کا چکر لگاتی ہے، شاید اس بار عرش کا دورہ کیا ہے

یار ویسے ایک بات تو بتاو جگر

اللہ لا محدود ہے، اور عرش محدود

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ایک محدود نے لا محدود کو کیسے سمویا ہوا ہے؟

اور جگر جہاں تک میرے آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی حکومت کی بات ہے تو وہ رحمت اللعالمین ہیں اور عالمین میں عرش بھی شامل ہے اور فرش بھی

کاش کہ نجدیوں کو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی شان کا ادراک ہو تو عقل پر جو گٹھا ٹوپ اندھیرے چھائے ہیں وہ چھٹ جائیں

اور کوئی بونگوں مارو اب نجدی

فلسفیانہ گفتگو سے اللہ کی وحدانیت سمجھ نہیں آئیگی
اللہ نے که دیا کے میں عرش پر مستوی ہوں ...بس ہم ایمان لے اے
یہ محدود اور لا محدود کی فلسفیانہ اور گستخانہ گفتگو سے ہمیں اللہ بچاے
اللہ اپنی ذات کے ساتھ آسمانوں میں ہے..ہم بس اتنا جانتے ہیں
کس طرح موجود ہے اللہ ہی جانتا ہے...اللہ نے جتنی ہمیں خبر دی ہم اتنا ایمان لےآئے
سمعنا و اطعںا

اَلرَّحمٰنُ عَلٰی الُعَرُش اسُتَٰوی
رحمٰن عرش پر مستوی ہوا۔

طہٰ : ۵

ابوداود اور ترمذی میں عبد اللہ بن عمرو بن العاص سے مروی ہے کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا
زمین والوں پر رحم کرو ،توجو ذات آسمان کے اوپر ہے یعنی اللہ تم پر رحم فرمائے گا۔

لھذا احادیث سے یہی معلو م ہوتاہے کہ اللہ آسماں پر ہے ہر جگہ نہیں ہے جیسا کہ گمراہ فرقے۔ جھمیہ اور معتزلہ کہتے ہیں۔

اللہ تعالی ہر جگہ ہے تو اس کا مطلب یہ ہوگا۔ معاذ اللہ اچھی اور گندی جگھوں میں بھی اللہ ہے. اسی لیے امام ابن خزیمہ نے کہا، جو یہ نہ کہے کہ اللہ آسمانوں کے اوپر عرش پر ہے مخلوق سے الگ ہے۔ اس سے تو بہ کروائی جائے گی۔ توبہ کرلیا تو ٹھیک ورنہ اس کی گردن ماردی جائے گی

دلائل بہت ہیں مگر سمجھنے والے کے لئے ایک بھی کافی ہے
 
Last edited:

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

فلسفیانہ گفتگو سے اللہ کی وحدانیت سمجھ نہیں آئیگی
اللہ نے که دیا کے میں عرش پر مستوی ہوں ...بس ہم ایمان لے اے
یہ محدود اور لا محدود کی فلسفیانہ اور گستخانہ گفتگو سے ہمیں اللہ بچاے
اللہ اپنی ذات کے ساتھ آسمانوں میں ہے..ہم بس اتنا جانتے ہیں
کس طرح موجود ہے اللہ ہی جانتا ہے...اللہ نے جتنی ہمیں خبر دی ہم اتنا ایمان لےآئے
سمعنا و اطعںا

اَلرَّحمٰنُ عَلٰی الُعَرُش اسُتَٰوی
رحمٰن عرش پر مستوی ہوا۔

طہٰ : ۵

ابوداود اور ترمذی میں عبد اللہ بن عمرو بن العاص سے مروی ہے کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا
زمین والوں پر رحم کرو ،توجو ذات آسمان کے اوپر ہے یعنی اللہ تم پر رحم فرمائے گا۔

لھذا احادیث سے یہی معلو م ہوتاہے کہ اللہ آسماں پر ہے ہر جگہ نہیں ہے جیسا کہ گمراہ فرقے۔ جھمیہ اور معتزلہ کہتے ہیں۔

اللہ تعالی ہر جگہ ہے تو اس کا مطلب یہ ہوگا۔ معاذ اللہ اچھی اور گندی جگھوں میں بھی اللہ ہے. اسی لیے امام ابن خزیمہ نے کہا، جو یہ نہ کہے کہ اللہ آسمانوں کے اوپر عرش پر ہے مخلوق سے الگ ہے۔ اس سے تو بہ کروائی جائے گی۔ توبہ کرلیا تو ٹھیک ورنہ اس کی گردن ماردی جائے گی

دلائل بہت ہیں مگر سمجھنے والے کے لئے ایک بھی کافی ہے

اور یار کیسا ہے جگر، کافی عرصہ بعد آنا ہوا اس فارم پر اور آپ سے حسب روایت مڈ بھیڑ ہو چلی

خیراب فلسفیانہ گفتگو سے آپ نے منع فرما دیا تو "سمعنا و اطعنا" پر بات کر لیتے ہیں

سورت دخان کی آیت نمبر 48-50 میں ارشاد ہوا

پھر اس کے سر کے اوپر کھولتے پانی کا عذاب ڈالو، چکھ تو ہی تو عزیز کریم ہے، بے شک یہ وہ ہے جس میں تم شبہ کرتے تھے

اب سوال سنو، اپنے اصول پر قائم رہتے ہوئے بغیر فلسفیانہ گفتگو کیے بغیر ذرا بتائیے کہ ایسے شخض کو جس کو عذاب دیا جا رہا ہو اس کو عزیز و کریم جو اللہ سے بھی منسوب ہیں کیا کہو گے

 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

اور یار کیسا ہے جگر، کافی عرصہ بعد آنا ہوا اس فارم پر اور آپ سے حسب روایت مڈ بھیڑ ہو چلی

خیراب فلسفیانہ گفتگو سے آپ نے منع فرما دیا تو "سمعنا و اطعنا" پر بات کر لیتے ہیں

سورت دخان کی آیت نمبر 48-50 میں ارشاد ہوا

پھر اس کے سر کے اوپر کھولتے پانی کا عذاب ڈالو، چکھ تو ہی تو عزیز کریم ہے، بے شک یہ وہ ہے جس میں تم شبہ کرتے تھے

اب سوال سنو، اپنے اصول پر قائم رہتے ہوئے بغیر فلسفیانہ گفتگو کیے بغیر ذرا بتائیے کہ ایسے شخض کو جس کو عذاب دیا جا رہا ہو اس کو عزیز و کریم جو اللہ سے بھی منسوب ہیں کیا کہو گے


میں سمجھا نہیں
سوال واضح کرو
علم ہوا تو جواب دونگا
ورنہ معذرت
 

Veila Mast

Senator (1k+ posts)

میں سمجھا نہیں
سوال واضح کرو
علم ہوا تو جواب دونگا
ورنہ معذرت

آیت کا ترجمہ تو سمجھ آ گیا کہ کیا کہا گیا ہے

مستوی علی العرش کو بالذات کی بات تھی اور آپ نے فرمایا کہ جو بیان کیا گیا ہے وہ ہم نے سنا اور مانا

اسی پر اعتراض کیا گیا کہ جو آیات میں نے پیش کی ہیں ان میں مجرموں کو عزیز و کریم کہا گیا اور چونکہ آپ سمعنا و اطعنا کے قائل ہیں تو کیا آپ ان مجرموں کو عزیز و کریم کہیں گے یا "فلسفہ" کی راہ اخیتار کریں گے
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

آیت کا ترجمہ تو سمجھ آ گیا کہ کیا کہا گیا ہے

مستوی علی العرش کو بالذات کی بات تھی اور آپ نے فرمایا کہ جو بیان کیا گیا ہے وہ ہم نے سنا اور مانا

اسی پر اعتراض کیا گیا کہ جو آیات میں نے پیش کی ہیں ان میں مجرموں کو عزیز و کریم کہا گیا اور چونکہ آپ سمعنا و اطعنا کے قائل ہیں تو کیا آپ ان مجرموں کو عزیز و کریم کہیں گے یا "فلسفہ" کی راہ اخیتار کریں گے

جی ہاں وہ مجرم دنیا میں عزت و تکریم والے (عزیز و کریم) ہونگے
مگر عذاب انکا مقدر ہوگا
دنیا کی عزت و تکریم انھیں عذاب سے نا بچا سکےگی

اور جو عرش پر مستوی ہونا ہے وہ بھی واضح ہے
حدیث نبوی پیش کردی..کے اللہ آسمانوں میں ہے
مزید دلائل کے انبار ہیں...مگر ایمان والوں کے لئے ایک ہی کافی ہے

سمعنا و اطعنا سے مطلب یہی که جتنا بتایا اتنا ایمان لے آئے
جو نہیں بتایا اسکی ٹوہ میں نہیں گنے
 

Back
Top