حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

Bawa

Chief Minister (5k+ posts)
یہ جو حوالہ آپ نے لگایا ہے اس سے تو آپ ہی جھوٹے ثابت ہو رہے ہو - وہ لائن پڑھو جو لال رنگ کی مثلث کے بعد شروع ہوتی ہے (یعنی آخری لائن ) - تو پتا چلتا ہے کہ سب لوگ بھاگ کر حضور پاک کے پاس جمع ہو رہے تھے - اور بھاگنا حضور پاک کی طرف تھا نا کہ ان سے دور -



کوئی اور ترجمہ لائیں یا پھر حوالہ پڑھ کر لگایا کریں - اس تھریڈ کے پچاس کے قریب صفحات ہو چکے ہیں اور آپ لوگوں کے سارے حوالے اسی معیار کے ہیں



سائیٹ بھائی


دفع کریں، کیوں گند میں پتھر مارنے لگے ہیں


پھر وہی غلاظت پڑھنے کو ملے گی جو پہلے پڑھ چکے ہیں




 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)



لیں جناب
اب آپ فیصلہ کر لیں کہ آپ کہاں کھڑے ہیں ؟؟؟




دلیل نمبر ١


وَبِالْحَقِّ أَنزَلْنَاهُ وَبِالْحَقِّ نَزَلَ ۗ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا مُبَشِّرًا وَنَذِيرًا﴿١٠٥

[17:105] محمد حسین نجفی
اور ہم نے اس (قرآن) کو حق کے ساتھ نازل کیا ہے اور وہ حق کے ساتھ نازل ہوا ہے۔ اور ہم نے آپ کو بشارت دینے والا اور ڈرانے والا بنا کر بھیجا ہے۔



وَقُرْآنًا فَرَقْنَاهُ لِتَقْرَأَهُ عَلَى النَّاسِ عَلَىٰ مُكْثٍ وَنَزَّلْنَاهُ تَنزِيلًا﴿١٠٦

[17:106] محمد حسین نجفی
اور ہم نے قرآن کو متفرق طور پر (جدا جدا کرکے) نازل کیا ہےتاکہ آپ اسے لوگوں کے سامنے ٹھہر ٹھہر کر پڑھیں اور ہم نے اسے (موقع بموقع) بتدریج نازل کیا ہے۔






دلیل نمبر ٢



وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْلَا نُزِّلَ عَلَيْهِ الْقُرْآنُ جُمْلَةً وَاحِدَةً ۚ كَذَٰلِكَ لِنُثَبِّتَ بِهِ فُؤَادَكَ ۖوَرَتَّلْنَاهُ تَرْتِيلًا
﴿٣٢


[25:32] محمد حسین نجفی
اور کافر لوگ کہتے ہیں کہ اس شخص پر پورا قرآن یکبارگی کیوں نہیں نازل کیا گیا؟
ہاں اس طرح اس لئے کیا کہ ہم تمہارے دل کو ثبات و تقویت دیں اور (اسی لئے) اسے عمدہ ترتیب کے ساتھ ٹھہر ٹھہر کر نازل کیا ہے۔


وَلَا يَأْتُونَكَ بِمَثَلٍ إِلَّا جِئْنَاكَ بِالْحَقِّ وَأَحْسَنَ تَفْسِيرًا ﴿٣٣


[25:33] محمد حسین نجفی
اور یہ
لوگ جب بھی کوئی (نیا) اعتراض اٹھاتے ہیں تو ہم اس کا صحیح جواب اور عمدہ تشریح آپ کے سامنے لاتے ہیں۔





دلیل نمبر ٣



ا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَسْأَلُوا عَنْ أَشْيَاءَ إِن تُبْدَ لَكُمْ تَسُؤْكُمْ وَإِن تَسْأَلُوا عَنْهَا حِينَ يُنَزَّلُ الْقُرْآنُ تُبْدَ لَكُمْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهَا ۗ وَاللَّـهُ غَفُورٌ حَلِيمٌ
﴿١٠١

[5:101] محمد حسین نجفی
اے ایمان والو! ایسی چیزوں کے بارے میں سوال نہ کرو۔ کہ جو اگر ظاہر کر دی جائیں تو تمہیں بری لگیں۔ اور
اگر ان کے متعلق ایسے وقت میں سوال کروگے جبکہ قرآن اتر رہا ہے تو وہ تم پر ظاہر کر دی جائیں گی اللہ نے انہیں نظر انداز کر دیا ہے (یا اللہ نے تمہیں معاف کر دیا ہے) اور اللہ بڑا بخشنے والا، بڑا بردبار ہے۔







شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗيُرِيدُ اللَّـهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّـهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ
ماہ رمضان وہ (مقدس) مہینہ ہے جس میں قرآن نازل کیا گیا جو تمام انسانوں کے لئے ہدایت ہے اور اس میں راہنمائی اور حق و باطل میں امتیاز کی کھلی ہوئی نشانیاں ہیں جو اس (مہینہ) میں (وطن میں) حاضر ہو (یا جو اسے پائے) تو وہ روزے رکھے اور جو بیمار ہو یا سفر میں ہو تو اتنے ہی روزے کسی اور وقت میں (رکھے)۔ اللہ تمہاری آسانی و آسائش چاہتا ہے تمہاری تنگی و سختی نہیں چاہتا اور یہ بھی (چاہتا ہے) کہ تم (روزوں کی) تعداد مکمل کرو۔ اور اس (احسان) پر کہ اس نے تمہیں سیدھا راستہ دکھایا تم اس کی کبریائی و بڑائی کا اظہار کرو۔ تاکہ تم شکر گزار (بندے) بن جاؤ۔
2:185

تَنزِيلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِينَ أَفَبِهَـٰذَا الْحَدِيثِ أَنتُم مُّدْهِنُونَ
یہ تمام جہانوں کے پروردگار کی طرف سے نازل کردہ ہے۔کیا تم اس کتاب سے بےاعتنائی کرتے ہو؟
56:80

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ
بےشک ہم نے اس (قرآن) کوشبِ قدر میں نازل کیا۔
97:1

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَكَةٍ ۚ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِينَ
ہم نے اس (کتاب) کو ایک بابرکت رات (شبِ قدر) میں نازل کیا ہے بےشک ہم (عذاب سے) ڈرانے والے رہے ہیں۔
44:3


 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

the one who fled? and you have prove from HISTORY
books, by ibn e jarir tabari?
i quoted BUKHARI where it says whosoever participated
in BADAR are forgiven whatsoever they do rest in their
life.
but you don't like Bukahri's this hadith
secondly you also issue me fatwa when i quoted
ayat about Moosa Alaih Salam?
i asked you so many time to qualify your fatwa
and claim me Kafir,
but every time it is you who FLEE, i am requesting
you again to qualify your judgement
go on boy!

میں نے تجھے کافر نہیں کہا تھا صرف یہ کہا تھا کہ اپنے آنکھ کے تاروں کا دفاع کرتے ہوے نبیوں کو نہ اندر گھسٹو
ایک بار تو نے علی کے دشمن کو ہارون سے تشبی دی


اب تو نے حضرت موسیٰ کو گھسیٹ لیا


تو اب ثابت کر کہ ابو بکر کا حزن اور موسیٰ کا ڈر ایک ہی چیز ہے چل شاباش قرآن کھول اور آیات پیش کر . ہم بھی دیکھیں کون کون سے لفظ اے ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


آپ مجھے صرف اتنا باتیں کے رکوع سجود میں فول والا حکم کی خلاف ورزی ہو جاتی ہے کے نہیں


اگر نہیں تو پھر سلام پھیرنے سے کیسے ؟؟؟


رکوع و سجود قرآن میں ہیں مگر کیا نماز کا حصہ ہیں یہ بھی لکھا ہے ؟؟


اور میں نے کہا نہ کہ سلام پھرنا نماز کے اختمام میں ہوتا ہے نہ کہ دوران نماز


یہ ویڈیو ملاحظہ کریں اور باتیں کے اس ویڈیو میں کون ہے اور نماز کی اختمام میں کیا کر رہا ہے


[video]http://playit.pk/watch?v=EKCix0kNq7Y[/video]

پھر ووہی بات...... آپ کو گردن گھمانا اور جھکانا کا فرق بتا چکا ہوں خود سے نہیں قرآن کی آیات سے ...... مگر آپ کی سوئی ووھیں اٹکی ہے


ویڈیو میں جو کچھ بھی ہے وہ اپنے الفاظ میں بیان کر دیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
1) Yahan abhi ALLAH ne sirf chaha hay, matlab abhi kia nahee hay theeek ???

Aapka jawab:


Meri guzarish :

Acha jeeeeeee ........ Really ???

Aap ko jis ne bhee samjhaya hay uss se jaa kay poochen na ye kay


...ALLAH ye bhee achata hay ke saaray ALLAH per emaan laaain ????
...ALLAH ye bhee chahata hay ke Inssan saaray Muslaman ho jain ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay koi kufr na karay ???
...ALLLAH ye bhee chahta hay koi firqa wariat na ho ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay koi jhoot na bolay ????
...ALLAH ye bhee chahta hay Saray bhai zakaat den ???
...ALLAH ye bhee chahta hay ke saaray roza rakhen ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay ke saray jannat men jain ???
...ALLAH ye bhee chahta hay ke koi dosakh na jai ????
...ALLAH ye bhee chahta hay ke zameen per koi zulm na ho ???

Phir Jab ALLAH chahta hay to kerta kioon nahee aaapki mantiq ke mutabiq ????

Aaapki daal nahee galay gee hazret. Quran kee kisi ayat men Aap ke keliye koi shelter nahee. Quran will always speak against all these fake aqaid and Fake religions.

Mere mazeed 2 swaal. Or aap kay jawab ka muntazir. You can even consult any of your religious scholars. because this ayat actually refutes (Inkar kertee hay Imam kee masoomiat ka) infallibility of Imam.

2) Phir kia is pehle tek tamam Ahl e bait ke sath Rijs mojood tha ke ALLAH ne chaha uss ko door kardoon ????
3) Kia Aapke Imam ya Ahl e Bait phele napaak (Paak Nahee thay) thay ke phir yahan ALLAH ne chaha ke paak ker de ????

aapki tashreeh se ye sabit hota hay ke wo Rijs ke sath de, Pak nahee thay ke phir ALLAH ne unnko pak kern chaha. ALLAH ne chaha(aap ne ker dia samjh rakha hay). Phir keh doon ke aap unko Rijs vala or Napaki ke sath hone ka keh ker khud gustakhi ke murtakib ho rahya hen.


اور اگر حق سے ان کی روگردانی کرنا آپ پر بہت گراں ہے تو پھر اگر ہو سکتا ہے تو زمین میں کوئی سرنگ لگا کر یا آسمان میں کوئی سیڑھی لگا کر ان کے پاس کوئی معجزہ لاؤ۔ مگر وہ پھر بھی ایمان نہیں لائیں گے اور اگر اللہ (زبردستی) چاہتا تو ان سب کو ہدایت پر جمع کر دیتا۔ لہٰذا آپ ناواقف لوگوں میں سے نہ بنیں۔
6:35
اس آیت کو اور آیت ٣٣؛٣٣ کو غور سے پڑھیں . آپ کو چاہنے کے لئے مختلف الفاظ نظر آئیں گے پڑھیے اور غور کریں
ایک وقت میں ایک ہی سوال کیا کریں اور بھڑکیں مارنے سے گریز کریں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
جناب آپ نے شرط نہیں بتائی


غار میں مدد کی ضرورت نہیں تھی مدد غار تک پوھچننے اور ہجرت کرنے کے لئے درکار تھی
اور آپ کا سوال کا جواب اب قران کے علاوہ دیا جا سکتا ہے


مجھے جواب مل گیا ہے کہ انہوں نے کیا مدد کی

قران نے تو انکے لئے الله کا ساتھ ثابت کر دیا
آپ نے اب دائرے میں گول گول گھومنا شروع کر دیا ہے جن باتوں کا جواب پہلے دے چکا ہوں ووہی دوبارہ بیان کر دیں
میرے خیال میں اب مزید بحث کی گنجائش نہیں

 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
Aap se koi aap jesi soch rakhnay vala ager ye poochay

Kay

1) Pooray Makkay men Nabi AS ko siwa Abu Baker RA ke koi or rafeeq na mila tha?? Baqi Ahle bait ya banu Hashim men koi is qabil na tha ke is kathan safer men uss ko apna shareek banatay ???? Siddiq e Akbar hee kion ??? Maloom hua ke Nabi AS ke bahtreen sathi or sab se Qabil e Etibar Sahabi thay ke jin Ko hamsafar bananay men ALLAH ke Nabi SAW nay tamam mohmineen or ahl e bait per bhee foqeeat dee.


Abh shia ko ye bat hazam na ho to kia kia jasakta hay. Deewar se apna sir to maar sakte nai. ham ne to Haq bayan ker dena hay. Koi qabool karay na karay.

2)
ALI RA ko sath le ker kion nahee gaye ?? Un per bharosa nahee tha kia ??? Kia wo Yar e Ghar nahee ban saktay thay ??? Unko bister pe kion sulaya ??? kia wo sirf bister pe sulannay keliye thay ??? Sath le jane ko Siddiq huye or ALI ko bister pe sullaa gaye ??? Abh agar ALI ko ye saadat naseeb nahee hui to iss men Siddiq e Akbar ka kia qasoor ??? Poochen ALLAH ke nabi SAW se wo kion na ALI ko sath le gaye ?????

3)
ALI RA ke hote huye ALLAH ke Nabi SAW ko kis bat ka dar tha ke wo kafiron se jaan bacha ker madeena rawana ho gaye ??? unki zulfqar kahan thee ??? unki jurrat or bahaduri kahan thee ??? Kafiron kee ye jurrat ke NABI SAW ke qatl ka qasad karen or ALI bister pe daraaz rahen ??? ALLAH ka Nabi SAW ko kafir soongtay phir rahe thay talwaren nangi kee huye or ALI RA bister pe so rahe thay ?????

Gharz Shia kee intehaiyee gher munsib mantak khud unhee per so ehtraaz uthati hay.

Jab aap log apnee fazoool tashreehat or kahanian bayan karen gay or unglian Siddiq e Akbar kee taraf uthain gay to aisee hazar unglian aap ki janib uthen geee. Is liye ALLAH ke kalam or Quran ka faisala qabool kijiye.

رفیق نہیں صَاحِبِهِ ..... دونوں میں بہت فرق ہے
اور ہمارے نبی کے لئے اپنی جان سے زیادہ اپنی امانتوں کی اہمیت تھی کہ جان تو ایک نہ ایک دن چلی ہی جانی تھی لیکن اگر امانت میں خیانت ہو جاتی تو ساری زندگی کفار انگلیاں اٹھاتے رہتے


تو امانتیں حضرت علی نے سنبھالیں
اور جان کی حفاظت الله نے کی
ان کی ایسے لشکروں سے مدد کی جن کو تم نے نہیں دیکھا۔
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


میرے نزدیک تو اس آیت میں صرف کفر کرنے والوں کی بات ہو رہی ہے


قران میں ایسی کئی آیات ہیں جس میں اناس کا لفظ استعمال ہوا ہے مگر اس کا مطلب تمام انسان نہیں


جیسا کہ


إِلاَّ مَن رَّحِمَ رَبُّكَ وَلِذلِكَ خَلَقَهُمْ وَتَمَّتْ كَلِمَةُ رَبِّكَ لاّمْلاّنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ




مگر جن پر تمہارے رب نے رحم کیا (ف۲۴۱) اور لوگ اسی لئے بنائے ہیں (ف۲۴۲) اور تمہارے رب کی بات پوری ہوچکی کہ بیشک ضرور جہنّم بھر دوں گا جنّوں اور آدمیوں کو ملا کر (ف۲۴۳)


اب اس آیت میں پوری انسانیت کو جہنم میں ڈالنے کی بات تو نہیں ہو رہی نہ ؟؟؟


اور قران میں یہ لفظ کسی ایک گروہ کے لئے بھی استعمال ہوا ہے


الله نے کی مقامات پر فرمایا ہے کے وہ جسے چاہتا ہے ہدیات دیتا ہے یہ بات اسی زمرے میں اتی ہے


میں اس آیت میں الناس سے مراد کافر اور کچھ مسلمان لے رہا ہوں یہ آپ ہیں جو اس سے مراد تمام مسلمان لے رہے ہیں
اب بتایں کہ ایسا کون سا حکم تھا جو کئی مسلمانوں کو نہ گوار گزرا


دوسرا سوال : کیا الله چاہتا ہے کہ کافروں کو ہدایت نہ دے؟ آپ اس آیت میں احکام سے مراد پورا قرآن لے رہے ہیں تو آخر میں الله کے کافروں کو ہدایت نہ دینا بھی پوری کتاب کے لئے ہی لیا جائے گا نا؟
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
پھر ووہی بات...... آپ کو گردن گھمانا اور جھکانا کا فرق بتا چکا ہوں خود سے نہیں قرآن کی آیات سے ...... مگر آپ کی سوئی ووھیں اٹکی ہے


ویڈیو میں جو کچھ بھی ہے وہ اپنے الفاظ میں بیان کر دیں


جھکنا نماز کا حصہ ہے یہ اپنے قرآن سے نہیں بتایا


آپ ویڈیو دیکھیں تو سہی
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

مجھے جواب مل گیا ہے کہ انہوں نے کیا مدد کی


آپ نے اب دائرے میں گول گول گھومنا شروع کر دیا ہے جن باتوں کا جواب پہلے دے چکا ہوں ووہی دوبارہ بیان کر دیں
میرے خیال میں اب مزید بحث کی گنجائش نہیں


آپ نے شرط کیا تھی یہ نہیں بتایا

اور بحث تو اسی وقت ختم ہوگی تھی جب آپ نے اقرار کیا تھا کے رسول الله نے حضرت ابو بکر کو اپنے ساتھ شمار کیا اور یہی میرا مقصد تھا اس آیت کے پوسٹ کرنے کا اگر آپ کو یاد ہو کے
 

khan_sultan

Banned
Aap se koi aap jesi soch rakhnay vala ager ye poochay

Kay

1) Pooray Makkay men Nabi AS ko siwa Abu Baker RA ke koi or rafeeq na mila tha?? Baqi Ahle bait ya banu Hashim men koi is qabil na tha ke is kathan safer men uss ko apna shareek banatay ???? Siddiq e Akbar hee kion ??? Maloom hua ke Nabi AS ke bahtreen sathi or sab se Qabil e Etibar Sahabi thay ke jin Ko hamsafar bananay men ALLAH ke Nabi SAW nay tamam mohmineen or ahl e bait per bhee foqeeat dee.


Abh shia ko ye bat hazam na ho to kia kia jasakta hay. Deewar se apna sir to maar sakte nai. ham ne to Haq bayan ker dena hay. Koi qabool karay na karay.

2)
ALI RA ko sath le ker kion nahee gaye ?? Un per bharosa nahee tha kia ??? Kia wo Yar e Ghar nahee ban saktay thay ??? Unko bister pe kion sulaya ??? kia wo sirf bister pe sulannay keliye thay ??? Sath le jane ko Siddiq huye or ALI ko bister pe sullaa gaye ??? Abh agar ALI ko ye saadat naseeb nahee hui to iss men Siddiq e Akbar ka kia qasoor ??? Poochen ALLAH ke nabi SAW se wo kion na ALI ko sath le gaye ?????

3)
ALI RA ke hote huye ALLAH ke Nabi SAW ko kis bat ka dar tha ke wo kafiron se jaan bacha ker madeena rawana ho gaye ??? unki zulfqar kahan thee ??? unki jurrat or bahaduri kahan thee ??? Kafiron kee ye jurrat ke NABI SAW ke qatl ka qasad karen or ALI bister pe daraaz rahen ??? ALLAH ka Nabi SAW ko kafir soongtay phir rahe thay talwaren nangi kee huye or ALI RA bister pe so rahe thay ?????

Gharz Shia kee intehaiyee gher munsib mantak khud unhee per so ehtraaz uthati hay.

Jab aap log apnee fazoool tashreehat or kahanian bayan karen gay or unglian Siddiq e Akbar kee taraf uthain gay to aisee hazar unglian aap ki janib uthen geee. Is liye ALLAH ke kalam or Quran ka faisala qabool kijiye.

nXUFp6k.png


bOVkz0W.png



بلا تبصرہ
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

اور اپنے گھروں میں ٹھہری رہو اور بے پردہ نہ رہو جیسے اگلی جاہلیت کی بے پردگی (ف۸۴) اور نماز قائم رکھو اور زکوٰۃ دو اور اللّٰہ اور اس کے رسول کا حکم مانو اللّٰہ تو یہی چاہتا ہے اے نبی کے گھر والو کہ تم سے ہر ناپاکی دور فرما دے اور تمہیں پاک کرکے خوب ستھرا کردے (ف۸۵)





وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَىٰ ۖ وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ ۚ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّـهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا
ان الفاظ پر غور کریں یہ مذکر ہیں یا مونث؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

آپ نے شرط کیا تھی یہ نہیں بتایا

اور بحث تو اسی وقت ختم ہوگی تھی جب آپ نے اقرار کیا تھا کے رسول الله نے حضرت ابو بکر کو اپنے ساتھ شمار کیا اور یہی میرا مقصد تھا اس آیت کے پوسٹ کرنے کا اگر آپ کو یاد ہو کے

ساتھی کے بارے میں میرا کمینٹ نمبر 948 پرہیں
شرط یہ تھی کہ غم نہ کرو
باقی اب گول گول گھومنے کا کوئی فائدہ نہیں
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
میں اس آیت میں الناس سے مراد کافر اور کچھ مسلمان لے رہا ہوں یہ آپ ہیں جو اس سے مراد تمام مسلمان لے رہے ہیں
اب بتایں کہ ایسا کون سا حکم تھا جو کئی مسلمانوں کو نہ گوار گزرا


دوسرا سوال : کیا الله چاہتا ہے کہ کافروں کو ہدایت نہ دے؟ آپ اس آیت میں احکام سے مراد پورا قرآن لے رہے ہیں تو آخر میں الله کے کافروں کو ہدایت نہ دینا بھی پوری کتاب کے لئے ہی لیا جائے گا نا؟


جو کہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے جب اپ کی مرضی ہو تو تمام انسان لے لیں جب آپکو دلیل دی جائے تو آپ اہل بیت کو نکل دیں . جب آپکو اس پر بھی دلیل دی جائے تو کچھ مسلمان کہہ دیں


میں تو اس آیت میں مسلمان لے ہے نہیں رہا تو مسلم کو ناگوار گزرنے کی بات ہی نہیں


ہدایت دینے والی بات کا جواب دے چکا کے الله جسے چاہی ہدایت دے یہ اسی زمرے میں بات ہو رہی ہے
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

ساتھی کے بارے میں میرا کمینٹ نمبر 948 پرہیں
شرط یہ تھی کہ غم نہ کرو
باقی اب گول گول گھومنے کا کوئی فائدہ نہیں

اس کا جواب میں دے چکا جسکے جواب میں آپ نے کچھ نہیں کہا


کے تسلی دینے کے لئے اسی بات کی جاتی ہے جس سے تسلی دینے کی وجہ ختم ہو جائے اس میں شرائط نہیں رکھی جاتیں


نہ ہی پہلی بات دوسری بات کی شرط ہوتی ہے




آپ بہتان باندھ رہے ہیں رسول الله پر کے انکو تسلی بھی دینی نہیں آتی تھی اور بی ربط گفتگو کی انھوں نے یہ آپ کا ہے حوصلہ ہو سکتا ہے


اپنے نفس کی خواہش پر عقیدے نہیں بنانے چاہے دلیل کی بنا پر ہونے چاہے
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


جھکنا نماز کا حصہ ہے یہ اپنے قرآن سے نہیں بتایا



درس و تدریس...... یہ ہمیں نبی نے بتایا ہے اور آپ کی کتابوں میں بھی ہے اور ہماری کتابوں میں بھی اور اس پر کوئی اختلاف نہیں
اور اس کے لئے قرآن میں لفظ فول نہیں آیا لہٰذا یہ قرآن کے حکم کے خلاف ہرگز نہیں

آپ ویڈیو دیکھیں تو سہی
اگر آپ ویڈیو دیکھ چکے ہیں تو معنی یہاں لکھنے میں کیا رکاوٹ ہے . میرے پاس بھی بے شمار ویڈیو ہیں میں نہیں پوسٹ کر رہا
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

جو کہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے جب اپ کی مرضی ہو تو تمام انسان لے لیں جب آپکو دلیل دی جائے تو آپ اہل بیت کو نکل دیں . جب آپکو اس پر بھی دلیل دی جائے تو کچھ مسلمان کہہ دیں


میں تو اس آیت میں مسلمان لے ہے نہیں رہا تو مسلم کو ناگوار گزرنے کی بات ہی نہیں


تو پھر الله نے الناس کیوں استعمال کیا؟
اچھا فرض کریں کہ کافروں اور چند مسلمانوں کا ذکر کرنا ہو تو کیا لفظ استعمال کرنا چاہیے؟
لفظ پوچھا ہے الفاظ نہیں
میرے خیال میں الناس ہی استعمال ہوتا جیسا کہ آپ نے جہنم بھر دینے کی آیت کا ذکر کیا
ہدایت دینے والی بات کا جواب دے چکا کے الله جسے چاہی ہدایت دے یہ اسی زمرے میں بات ہو رہی ہے
اگر الله چاہتا ہی نہیں کہ کافر ہدایت پائیں تو پھر رسول اور کتابیں بھیجنے کی کیا ضرورت تھی
آپ اپنے جواب کی مزید وضاحت کر دیں میں تو سمجھنے سے قاصر ہوں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

اس کا جواب میں دے چکا جسکے جواب میں آپ نے کچھ نہیں کہا


کے تسلی دینے کے لئے اسی بات کی جاتی ہے جس سے تسلی دینے کی وجہ ختم ہو جائے اس میں شرائط نہیں رکھی جاتیں



نہ ہی پہلی بات دوسری بات کی شرط ہوتی ہے



آپ کی مثالوں کے جواب میں میں بھی مثالیں بیان کر چکا ہوں شاید آپ نے پڑھنے کی زحمت نہیں کی



آپ بہتان باندھ رہے ہیں رسول الله پر کے انکو تسلی بھی دینی نہیں آتی تھی اور بی ربط گفتگو کی انھوں نے یہ آپ کا ہے حوصلہ ہو سکتا ہے


اپنے نفس کی خواہش پر عقیدے نہیں بنانے چاہے دلیل کی بنا پر ہونے چاہے

اور جب بھی بحث کریں تو دوسرے پر طعنہ زنی ہرگز نہ کیا کریں



 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

درس و تدریس...... یہ ہمیں نبی نے بتایا ہے اور آپ کی کتابوں میں بھی ہے اور ہماری کتابوں میں بھی اور اس پر کوئی اختلاف نہیں
اور اس کے لئے قرآن میں لفظ فول نہیں آیا لہٰذا یہ قرآن کے حکم کے خلاف ہرگز نہیں


اگر آپ ویڈیو دیکھ چکے ہیں تو معنی یہاں لکھنے میں کیا رکاوٹ ہے . میرے پاس بھی بے شمار ویڈیو ہیں میں نہیں پوسٹ کر رہا


آپ سے درخواست ہے کہ ویڈیو دیکھیں پلیز


اس میں اس کچھ نہیں ہے جو کسی کو ناگوار گزرے
 
Status
Not open for further replies.