حضرت علیؑ کا ایک تعارف

Status
Not open for further replies.

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
آپ کا کوئی اعتراض ہو تو جواب دوں آپ کے علمی سوالوں کا کوئی جواب نہیں ۔ یہ بحث ہو رہی ہے درس و تدریس نہیں


میں رکوع و سجود کو نماز کا حصہ جانتا ہوں


مگر آپ کی دلیل کے مطابق آپ سے درخواست ہے وہ نماز کا پارٹ ہے یہ قرآن سے کیسے اخذ کیا اپ نے
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

شرط کیا ہے وہ اپنے بیان نہیں کیا


تسلی کیسے دی جاتی ہے ان پر آپ نے جوابی دلائل نہیں دے تو نتیجہ کیسے نکال لیا ؟؟


کیا مدد کی اسکے جواب کے لئے ہی تو آپ سے سوال کیا ہے کہ


آپ یہ باتیں کے وہ ساتھ تھے کیوں ؟؟ جب کے وہ گھر میں بھی رہ سکتے تھے ؟؟

ساتھ تو احد کے میدان میں بھاگنے والے بھی گئے تھے
اصل بات یہ ہے کہ ضرورت کے وقت کیا

تو بتائیے جب غار میں ضرورت پڑی تو انہوں نے کیا کیا؟
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

آپ نے بتایا نہیں کے کیا تمام مرد شامل ہیں ؟؟؟
جن سے رسول کو بچا نا پڑے وہ مسلم کیسے ہو سکتے ہیں ؟؟؟


محترم صحیح کیا ہے وہ بتائیں وضاحت کریں کہ الله نے الناس کیوں استعمال کیا؟
اور اس بات کی بھی وضاحت کریں کہ اگر الله کافروں کو ہدایت نہیں دیتا جیسا کہ اس آیت میں کہا گیا ہے تو کافر مسلمان کیسے ہو جاتے ہیں؟

 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)
میں رکوع و سجود کو نماز کا حصہ جانتا ہوں


مگر آپ کی دلیل کے مطابق آپ سے درخواست ہے وہ نماز کا پارٹ ہے یہ قرآن سے کیسے اخذ کیا اپ نے

شاید آپ سوچ رہے ہیں کہ میں کہوں گا کہ نماز کا طریقہ نبی پاک نے سکھایا ہے اور آپ فورا اپنے سلام پھیرنے کو نبی پاک کا حکم کہہ کر بحث جیت لیں گے؟

اگر ایسا ہے تو آپ غلطی پر ہیں

آپ کے مطابق سلام دائیں بائیں رح پھیرنے کا حکم نبی نے دیا تھا
ہمارے مطابق ایسا کوئی حکم نہیں دیا گیا تھا

اور ہماری دلیل ہے کہ دائیں بائیں منہ کرنے سے قرآن کے حکم کی خلاف ورزی ہوتی ہے ۔ نیز نبی پاک کبھی قرآن کے خلاف حکم نہیں دے سکتے

امید ہے آپ کو سوال سمجھ آ گیا ہو گا
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
غور کریں کہ یہاں کہا جا رہا ہے کہ قرآن نازل کیا
کیا اس سے ثابت نہیں ہوتا کہ قرآن ایک ہی بار سارا کا سارا نازل ہو گیا؟
اگر نہیں تو آپ کی دلیل کا انتظار ہے




لیں جناب
اب آپ فیصلہ کر لیں کہ آپ کہاں کھڑے ہیں ؟؟؟




دلیل نمبر ١


وَبِالْحَقِّ أَنزَلْنَاهُ وَبِالْحَقِّ نَزَلَ ۗ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا مُبَشِّرًا وَنَذِيرًا﴿١٠٥

[17:105] محمد حسین نجفی
اور ہم نے اس (قرآن) کو حق کے ساتھ نازل کیا ہے اور وہ حق کے ساتھ نازل ہوا ہے۔ اور ہم نے آپ کو بشارت دینے والا اور ڈرانے والا بنا کر بھیجا ہے۔



وَقُرْآنًا فَرَقْنَاهُ لِتَقْرَأَهُ عَلَى النَّاسِ عَلَىٰ مُكْثٍ وَنَزَّلْنَاهُ تَنزِيلًا﴿١٠٦

[17:106] محمد حسین نجفی
اور ہم نے قرآن کو متفرق طور پر (جدا جدا کرکے) نازل کیا ہے تاکہ آپ اسے لوگوں کے سامنے ٹھہر ٹھہر کر پڑھیں اور ہم نے اسے (موقع بموقع) بتدریج نازل کیا ہے۔






دلیل نمبر ٢



وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَوْلَا نُزِّلَ عَلَيْهِ الْقُرْآنُ جُمْلَةً وَاحِدَةً ۚ كَذَٰلِكَ لِنُثَبِّتَ بِهِ فُؤَادَكَ ۖوَرَتَّلْنَاهُ تَرْتِيلًا
﴿٣٢


[25:32] محمد حسین نجفی
اور کافر لوگ کہتے ہیں کہ اس شخص پر پورا قرآن یکبارگی کیوں نہیں نازل کیا گیا؟
ہاں اس طرح اس لئے کیا کہ ہم تمہارے دل کو ثبات و تقویت دیں اور (اسی لئے) اسے عمدہ ترتیب کے ساتھ ٹھہر ٹھہر کر نازل کیا ہے۔


وَلَا يَأْتُونَكَ بِمَثَلٍ إِلَّا جِئْنَاكَ بِالْحَقِّ وَأَحْسَنَ تَفْسِيرًا ﴿٣٣


[25:33] محمد حسین نجفی
اور یہ
لوگ جب بھی کوئی (نیا) اعتراض اٹھاتے ہیں تو ہم اس کا صحیح جواب اور عمدہ تشریح آپ کے سامنے لاتے ہیں۔





دلیل نمبر ٣



ا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَسْأَلُوا عَنْ أَشْيَاءَ إِن تُبْدَ لَكُمْ تَسُؤْكُمْ وَإِن تَسْأَلُوا عَنْهَا حِينَ يُنَزَّلُ الْقُرْآنُ تُبْدَ لَكُمْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهَا ۗ وَاللَّـهُ غَفُورٌ حَلِيمٌ
﴿١٠١

[5:101] محمد حسین نجفی
اے ایمان والو! ایسی چیزوں کے بارے میں سوال نہ کرو۔ کہ جو اگر ظاہر کر دی جائیں تو تمہیں بری لگیں۔ اور
اگر ان کے متعلق ایسے وقت میں سوال کروگے جبکہ قرآن اتر رہا ہے تو وہ تم پر ظاہر کر دی جائیں گی اللہ نے انہیں نظر انداز کر دیا ہے (یا اللہ نے تمہیں معاف کر دیا ہے) اور اللہ بڑا بخشنے والا، بڑا بردبار ہے۔





 

sameer

MPA (400+ posts)
شاگرد محترم صاحب
میری عادت ہے کہ پچھلا سبق سنے بغیر اگلا سبق نہیں پڑھاتا ۔ تو اب آپ کلمے میں تین گواہیوں کے بارے میں بتائیں پھر آپ کو اگلا سبق ضرور پڑھاؤں گا
دوسرا جب میں بڑوں سے بات کر رہا ہوں تو بیچ میں مت بولا کریں ۔ اب کیا معاشرتی آداب سیکھانے کی زمیداری بھی میری ہے

murshid g, you forget things quickly, i raise some
questions about your claim, you didn't answer at
all, for example:
jama(plural), i quoted many ayats where plural
is implemented on only one person such as ayat
mubahila, then ayat in surat mayeda etc
there you forget ALL your PRE REQUISITE that
plural is for more than 1
secondly was question about JAMA, plural is for
more than 3 then I SHALL PROVE FOURTH FIFTH
and SIXTH then will you add it to your KALMA?
thirdly I have also explaind why ALI WALLIULLAH
is not ENOUGH as ISMAILIS etc also believe
in it but still KAFIR according to you.

you didn't answer it at all, and still you BLAME
me


let me judge your claim then i ll discuss what
is kalma TAYYAB and what is kalma SHAHDAT
and what is difference between them!
then i ll explain how many SHAHADAT are
in kalam tayyib and how many in kalma SHAHADAT
and how it fulfills purpose, then i ll also quote
hadith which is AGREED by both sunnis and
shias and there is only MASOOM in SANAD
and then also tell you how it fulfills purpose

so please ANSWER my objections first and making
snapshop of this post to remind you what has been
discussed so that if you forget them remind you

in the end I AM SURE you won't take my objections
seriously, start asking something else and beat around
the bush

i am repeating I RAISED OBJECTION TO YOUR CLAIM,
FIRST ANSWER THEM IF YOU ARE TRUE


 
Last edited:

sameer

MPA (400+ posts)
ساتھ تو احد کے میدان میں بھاگنے والے بھی گئے تھے
اصل بات یہ ہے کہ ضرورت کے وقت کیا

تو بتائیے جب غار میں ضرورت پڑی تو انہوں نے کیا کیا؟

the one who fled? and you have prove from HISTORY
books, by ibn e jarir tabari?
i quoted BUKHARI where it says whosoever participated
in BADAR are forgiven whatsoever they do rest in their
life.
but you don't like Bukahri's this hadith
secondly you also issue me fatwa when i quoted
ayat about Moosa Alaih Salam?
i asked you so many time to qualify your fatwa
and claim me Kafir,
but every time it is you who FLEE, i am requesting
you again to qualify your judgement
go on boy!
 

sameer

MPA (400+ posts)
جناب
آپ بھی جانبداری کی رو میں بہہ گئے

ہمارا عقیدہ و محبت تمام صحابہ کرام سے بہ درجہ برابر ہے
رہا میرا یہ آیت حضرت علی پر قوٹ کرنا تو
وہ اس ضد کی بنیاد پر ہے جو اونلی ون صاحب نے لگا رکھی ہے
کہ
آیت میں حزن کا لفظ جو آیا ہے وہ حضرت ابو بکر کے لیے ہے

جبکہ

میں نے عرض کی تھی کہ حزن ابو بکر اپنی ذات کے لیے نہیں تھا بلکہ

اپنے دوست اور حبیب و رفیق نبی کے لیے تھا
اور
اگر نہیں تھا تو قرآن سے ثابت کریں کے حزن ابو بکر ان کی اپنی ذات کے لیے تھا

باقی مجھے سیاق و سباق کا پتا ہے کیونکہ
ہمارا ایمان قرآن و سنت سے مل کر ہی مکمل ہوتا ہے

آپ نے خواہ مخواہ اتنی تمہید و عرق ریزی کی



let them implement word HUZN for hazat abu bakr
alaih salam, but please ask them if it is Qayas or
not? if it is QAYAS then why did they take it as qayas
is not allowed in their principles,
secondly this word huzn is also used by hazat ali alaih
salam himslef and as not only temporary but ETERNAL huzn

for sake of argument let's take his huzn but i have explained
it is not ETERNAL whereas in asool kafi for hazrat ali HUZN is
eternal,

they see word and jump on it without any knowledge whatsoever
as Khan Sultan has taken CONDITIONAL STATEMENT which
start with IF and didn't realise condition is not fulfilled then
statment is negated

as in quran it is mentioned that Prophet SAW said

IF RAHMAN HAD ANY SIBLINGS THEN I WOULD HAVE
BEEN FIRST ONE TO WORSHIP THAT SIBLING

now this is conditional statement, and RAHMAN has
no sibling so no point of worship

now look at Khan's claim about this statement:

if there was any nabi after me then it would been
umar

now there is no nabi at all, so uamr can't be nabi but
what khan says why didn't umar was caliph after prophet
because he was nabi

what else should be said about there knowledge of
rationale, they just mislead others by stupid logics
and claims
 

alibaba007

Banned
شاگرد محترم صاحب
میری عادت ہے کہ پچھلا سبق سنے بغیر اگلا سبق نہیں پڑھاتا ۔ تو اب آپ کلمے میں تین گواہیوں کے بارے میں بتائیں پھر آپ کو اگلا سبق ضرور پڑھاؤں گا
دوسرا جب میں بڑوں سے بات کر رہا ہوں تو بیچ میں مت بولا کریں ۔ اب کیا معاشرتی آداب سیکھانے کی زمیداری بھی میری ہے


(clap)(clap)(clap):lol::lol::lol:(clap)(clap)(clap)
 

sameer

MPA (400+ posts)
جناب
آپ بھی جانبداری کی رو میں بہہ گئے

ہمارا عقیدہ و محبت تمام صحابہ کرام سے بہ درجہ برابر ہے
رہا میرا یہ آیت حضرت علی پر قوٹ کرنا تو
وہ اس ضد کی بنیاد پر ہے جو اونلی ون صاحب نے لگا رکھی ہے
کہ
آیت میں حزن کا لفظ جو آیا ہے وہ حضرت ابو بکر کے لیے ہے

جبکہ

میں نے عرض کی تھی کہ حزن ابو بکر اپنی ذات کے لیے نہیں تھا بلکہ

اپنے دوست اور حبیب و رفیق نبی کے لیے تھا
اور
اگر نہیں تھا تو قرآن سے ثابت کریں کے حزن ابو بکر ان کی اپنی ذات کے لیے تھا

باقی مجھے سیاق و سباق کا پتا ہے کیونکہ
ہمارا ایمان قرآن و سنت سے مل کر ہی مکمل ہوتا ہے

آپ نے خواہ مخواہ اتنی تمہید و عرق ریزی کی



let them implement word HUZN for hazat abu bakr
alaih salam, but please ask them if it is Qayas or
not? if it is QAYAS then why did they take it as qayas
is not allowed in their principles,
secondly this word huzn is also used by hazat ali alaih
salam himslef and as not only temporary but ETERNAL huzn

for sake of argument let's take his huzn but i have explained
it is not ETERNAL whereas in asool kafi for hazrat ali HUZN is
eternal,

they see word and jump on it without any knowledge whatsoever
as Khan Sultan has taken CONDITIONAL STATEMENT which
start with IF and didn't realise condition is not fulfilled then
statment is negated

as in quran it is mentioned that Prophet SAW said

IF RAHMAN HAD ANY SIBLINGS THEN I WOULD HAVE
BEEN FIRST ONE TO WORSHIP THAT SIBLING

now this is conditional statement, and RAHMAN has
no sibling so no point of worship

now look at Khan's claim about this statement:

if there was any nabi after me then it would been
umar

now there is no nabi at all, so uamr can't be nabi but
what khan says why didn't umar was caliph after prophet
because he was nabi

what else should be said about there knowledge of
rationale, they just mislead others by stupid logics
and claims

ps: could you do me a favor if you could explain
whole scenario, there was a snake in the cave who
bit abu bakr alaih salam, so practically he had
sacrificed his life so what point of huzn at all
secondly her daughter Asma bint abu bakr who
used to take food by hiding it to clothes in cave
and when abu jahil found it she was beaten by him
so harshly thay her ear rings were filled with blood
thirdly there was abdullah ibn e masood in the way
to migration, a kid that time, prophet saw prayed
for him and he memorized 70 surah from prophet
saw and that was guy called TEACHER of UMMAH
by Prophet SAW

 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
شاید آپ سوچ رہے ہیں کہ میں کہوں گا کہ نماز کا طریقہ نبی پاک نے سکھایا ہے اور آپ فورا اپنے سلام پھیرنے کو نبی پاک کا حکم کہہ کر بحث جیت لیں گے؟

اگر ایسا ہے تو آپ غلطی پر ہیں

آپ کے مطابق سلام دائیں بائیں رح پھیرنے کا حکم نبی نے دیا تھا
ہمارے مطابق ایسا کوئی حکم نہیں دیا گیا تھا

اور ہماری دلیل ہے کہ دائیں بائیں منہ کرنے سے قرآن کے حکم کی خلاف ورزی ہوتی ہے ۔ نیز نبی پاک کبھی قرآن کے خلاف حکم نہیں دے سکتے

امید ہے آپ کو سوال سمجھ آ گیا ہو گا


آپ مجھے صرف اتنا باتیں کے رکوع سجود میں فول والا حکم کی خلاف ورزی ہو جاتی ہے کے نہیں


اگر نہیں تو پھر سلام پھیرنے سے کیسے ؟؟؟


رکوع و سجود قرآن میں ہیں مگر کیا نماز کا حصہ ہیں یہ بھی لکھا ہے ؟؟


اور میں نے کہا نہ کہ سلام پھرنا نماز کے اختمام میں ہوتا ہے نہ کہ دوران نماز


یہ ویڈیو ملاحظہ کریں اور باتیں کے اس ویڈیو میں کون ہے اور نماز کی اختمام میں کیا کر رہا ہے


[video]http://playit.pk/watch?v=EKCix0kNq7Y[/video]
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
1) Yahan abhi ALLAH ne sirf chaha hay, matlab abhi kia nahee hay theeek ???

Aapka jawab:
بس جی کیا کریں ہمیں سمجھایا جاتا ہے کہ
الله جو چاہتا ہے کر گزرتا ہے

Meri guzarish :

Acha jeeeeeee ........ Really ???

Aap ko jis ne bhee samjhaya hay uss se jaa kay poochen na ye kay


...ALLAH ye bhee achata hay ke saaray ALLAH per emaan laaain ????
...ALLAH ye bhee chahata hay ke Inssan saaray Muslaman ho jain ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay koi kufr na karay ???
...ALLLAH ye bhee chahta hay koi firqa wariat na ho ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay koi jhoot na bolay ????
...ALLAH ye bhee chahta hay Saray bhai zakaat den ???
...ALLAH ye bhee chahta hay ke saaray roza rakhen ?????
...ALLAH ye bhee chahta hay ke saray jannat men jain ???
...ALLAH ye bhee chahta hay ke koi dosakh na jai ????
...ALLAH ye bhee chahta hay ke zameen per koi zulm na ho ???

Phir Jab ALLAH chahta hay to kerta kioon nahee aaapki mantiq ke mutabiq ????

Aaapki daal nahee galay gee hazret. Quran kee kisi ayat men Aap ke keliye koi shelter nahee. Quran will always speak against all these fake aqaid and Fake religions.

Mere mazeed 2 swaal. Or aap kay jawab ka muntazir. You can even consult any of your religious scholars. because this ayat actually refutes (Inkar kertee hay Imam kee masoomiat ka) infallibility of Imam.

2) Phir kia is pehle tek tamam Ahl e bait ke sath Rijs mojood tha ke ALLAH ne chaha uss ko door kardoon ????
3) Kia Aapke Imam ya Ahl e Bait phele napaak (Paak Nahee thay) thay ke phir yahan ALLAH ne chaha ke paak ker de ????

aapki tashreeh se ye sabit hota hay ke wo Rijs ke sath de, Pak nahee thay ke phir ALLAH ne unnko pak kern chaha. ALLAH ne chaha(aap ne ker dia samjh rakha hay). Phir keh doon ke aap unko Rijs vala or Napaki ke sath hone ka keh ker khud gustakhi ke murtakib ho rahya hen.
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
ساتھ تو احد کے میدان میں بھاگنے والے بھی گئے تھے
اصل بات یہ ہے کہ ضرورت کے وقت کیا

تو بتائیے جب غار میں ضرورت پڑی تو انہوں نے کیا کیا؟

جناب آپ نے شرط نہیں بتائی


غار میں مدد کی ضرورت نہیں تھی مدد غار تک پوھچننے اور ہجرت کرنے کے لئے درکار تھی
اور آپ کا سوال کا جواب اب قران کے علاوہ دیا جا سکتا ہے

قران نے تو انکے لئے الله کا ساتھ ثابت کر دیا
 

drkhan22

Senator (1k+ posts)
ساتھ تو احد کے میدان میں بھاگنے والے بھی گئے تھے
اصل بات یہ ہے کہ ضرورت کے وقت کیا

تو بتائیے جب غار میں ضرورت پڑی تو انہوں نے کیا کیا؟

Aap se koi aap jesi soch rakhnay vala ager ye poochay

Kay

1) Pooray Makkay men Nabi AS ko siwa Abu Baker RA ke koi or rafeeq na mila tha?? Baqi Ahle bait ya banu Hashim men koi is qabil na tha ke is kathan safer men uss ko apna shareek banatay ???? Siddiq e Akbar hee kion ??? Maloom hua ke Nabi AS ke bahtreen sathi or sab se Qabil e Etibar Sahabi thay ke jin Ko hamsafar bananay men ALLAH ke Nabi SAW nay tamam mohmineen or ahl e bait per bhee foqeeat dee.


Abh shia ko ye bat hazam na ho to kia kia jasakta hay. Deewar se apna sir to maar sakte nai. ham ne to Haq bayan ker dena hay. Koi qabool karay na karay.

2)
ALI RA ko sath le ker kion nahee gaye ?? Un per bharosa nahee tha kia ??? Kia wo Yar e Ghar nahee ban saktay thay ??? Unko bister pe kion sulaya ??? kia wo sirf bister pe sulannay keliye thay ??? Sath le jane ko Siddiq huye or ALI ko bister pe sullaa gaye ??? Abh agar ALI ko ye saadat naseeb nahee hui to iss men Siddiq e Akbar ka kia qasoor ??? Poochen ALLAH ke nabi SAW se wo kion na ALI ko sath le gaye ?????

3)
ALI RA ke hote huye ALLAH ke Nabi SAW ko kis bat ka dar tha ke wo kafiron se jaan bacha ker madeena rawana ho gaye ??? unki zulfqar kahan thee ??? unki jurrat or bahaduri kahan thee ??? Kafiron kee ye jurrat ke NABI SAW ke qatl ka qasad karen or ALI bister pe daraaz rahen ??? ALLAH ka Nabi SAW ko kafir soongtay phir rahe thay talwaren nangi kee huye or ALI RA bister pe so rahe thay ?????

Gharz Shia kee intehaiyee gher munsib mantak khud unhee per so ehtraaz uthati hay.

Jab aap log apnee fazoool tashreehat or kahanian bayan karen gay or unglian Siddiq e Akbar kee taraf uthain gay to aisee hazar unglian aap ki janib uthen geee. Is liye ALLAH ke kalam or Quran ka faisala qabool kijiye.
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
محترم صحیح کیا ہے وہ بتائیں وضاحت کریں کہ الله نے الناس کیوں استعمال کیا؟
اور اس بات کی بھی وضاحت کریں کہ اگر الله کافروں کو ہدایت نہیں دیتا جیسا کہ اس آیت میں کہا گیا ہے تو کافر مسلمان کیسے ہو جاتے ہیں؟



میرے نزدیک تو اس آیت میں صرف کفر کرنے والوں کی بات ہو رہی ہے


قران میں ایسی کئی آیات ہیں جس میں اناس کا لفظ استعمال ہوا ہے مگر اس کا مطلب تمام انسان نہیں


جیسا کہ


إِلاَّ مَن رَّحِمَ رَبُّكَ وَلِذلِكَ خَلَقَهُمْ وَتَمَّتْ كَلِمَةُ رَبِّكَ لاّمْلاّنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ




مگر جن پر تمہارے رب نے رحم کیا (ف۲۴۱) اور لوگ اسی لئے بنائے ہیں (ف۲۴۲) اور تمہارے رب کی بات پوری ہوچکی کہ بیشک ضرور جہنّم بھر دوں گا جنّوں اور آدمیوں کو ملا کر (ف۲۴۳)


اب اس آیت میں پوری انسانیت کو جہنم میں ڈالنے کی بات تو نہیں ہو رہی نہ ؟؟؟


اور قران میں یہ لفظ کسی ایک گروہ کے لئے بھی استعمال ہوا ہے


الله نے کی مقامات پر فرمایا ہے کے وہ جسے چاہتا ہے ہدیات دیتا ہے یہ بات اسی زمرے میں اتی ہے
 

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)
بہت غور کیا ہوا ہے ابھی تین موضوعات پر بحث چل رہی ہے چوتھے پر شروع کر دی تو مشکل ہو جائے گی

اور آپ نے کیا جواب دیا ہے؟ الناس کیوں استعمال ہوا؟ اور الله نے یہ کیوں کہا کہ وہ کافروں کو ہدایت نہیں دیتا ۔ اور اس بات کے باوجود کافر مسلمان کیسے ہو گئے؟



اور اپنے گھروں میں ٹھہری رہو اور بے پردہ نہ رہو جیسے اگلی جاہلیت کی بے پردگی (ف۸۴) اور نماز قائم رکھو اور زکوٰۃ دو اور اللّٰہ اور اس کے رسول کا حکم مانو اللّٰہ تو یہی چاہتا ہے اے نبی کے گھر والو کہ تم سے ہر ناپاکی دور فرما دے اور تمہیں پاک کرکے خوب ستھرا کردے (ف۸۵)




 

khan_sultan

Banned

the one who fled? and you have prove from HISTORY
books, by ibn e jarir tabari?

i quoted BUKHARI where it says whosoever participated
in BADAR are forgiven whatsoever they do rest in their
life.

but you don't like Bukahri's this hadith
secondly you also issue me fatwa
when i quoted
ayat about Moosa Alaih Salam?
i asked you so many time to qualify your fatwa
and claim me Kafir,
but every time it is you who FLEE, i am requesting
you again to qualify your judgement
go on boy!

لگتا نہیں مجھے یقین ہوگیا ہے کے تم بونگیاں ہی مارتے ہو شمر جی احد مین معافی ملی تھی کیا کوئی فضیلت تھی ؟ تمارے ساتھی تمارے کو اکیلا چھوڑ کر بھاگ جائیں ایک نھین کی بار تو ان کو کیا سمجھو گے ؟
اب تم نے بخاری جی کی ہی بات کی ہے تو لو بخاری جی میں ہی لکھا ہے کے وہ حنین میں بھاگے تھے اور فرمایا کے یہ حکم ہے الله کا کیا کسی آیات میں ثابت کر سکتے ہو کے نبی پاک کو اکیلا چھوڑ کر بھاگنا حکم خدا ہے ؟
hEFueov.png
صحیح بخاری جلد پانچ


سوره انفال کی آیات نمبر سولہ ہے

0DdCXo9.png

http://www.ahadees.com/sidebyside-surah-8-75.html


بلا تبصرہ
 

SAIT_

Senator (1k+ posts)
hEFueov.png
صحیح بخاری جلد پانچ

یہ جو حوالہ آپ نے لگایا ہے اس سے تو آپ ہی جھوٹے ثابت ہو رہے ہو - وہ لائن پڑھو جو لال رنگ کی مثلث کے بعد شروع ہوتی ہے (یعنی آخری لائن ) - تو پتا چلتا ہے کہ سب لوگ بھاگ کر حضور پاک کے پاس جمع ہو رہے تھے - اور بھاگنا حضور پاک کی طرف تھا نا کہ ان سے دور -



کوئی اور ترجمہ لائیں یا پھر حوالہ پڑھ کر لگایا کریں - اس تھریڈ کے پچاس کے قریب صفحات ہو چکے ہیں اور آپ لوگوں کے سارے حوالے اسی معیار کے ہیں
 

khan_sultan

Banned
یہ جو حوالہ آپ نے لگایا ہے اس سے تو آپ ہی جھوٹے ثابت ہو رہے ہو - وہ لائن پڑھو جو لال رنگ کی مثلث کے بعد شروع ہوتی ہے (یعنی آخری لائن ) - تو پتا چلتا ہے کہ سب لوگ بھاگ کر حضور پاک کے پاس جمع ہو رہے تھے - اور بھاگنا حضور پاک کی طرف تھا نا کہ ان سے دور -



کوئی اور ترجمہ لائیں یا پھر حوالہ پڑھ کر لگایا کریں - اس تھریڈ کے پچاس کے قریب صفحات ہو چکے ہیں اور آپ لوگوں کے سارے حوالے اسی معیار کے ہیں

واہ بھائی واہ ایک نی منطق ای ہے سامنے میں نے کب کلیم کیا ہے کے واپس نہیں اے تھے بھاگنا کیا صاف ظاہر نہیں ہے کیا ؟
ذرا آنکھیں کھول کر ایک بار پھر پڑھ لیجے
مسلمان بھاگ نکلے اور میں بھی بھاگ نکلا یہ کیا ہے ؟
بھاگنے کا مطلب کیا ہے ؟
 
Last edited:

alibaba007

Banned
یہ جو حوالہ آپ نے لگایا ہے اس سے تو آپ ہی جھوٹے ثابت ہو رہے ہو - وہ لائن پڑھو جو لال رنگ کی مثلث کے بعد شروع ہوتی ہے (یعنی آخری لائن ) - تو پتا چلتا ہے کہ سب لوگ بھاگ کر حضور پاک کے پاس جمع ہو رہے تھے - اور بھاگنا حضور پاک کی طرف تھا نا کہ ان سے دور -



کوئی اور ترجمہ لائیں یا پھر حوالہ پڑھ کر لگایا کریں - اس تھریڈ کے پچاس کے قریب صفحات ہو چکے ہیں اور آپ لوگوں کے سارے حوالے اسی معیار کے ہیں


یہ لو قران کی آیات اب اسے بھی نعوذ باللہ غلط ثابت کردو
جنگ حنین میں رسول (ص) کو کفار کے رحم و کرم پر چھوڑ کر صحابہ کا فرار

(القرآن 3:153) اس وقت کو یاد کرو جب تم بے تحاشا بھاگے چلے جا رہے تھے اور کسی کی طرف مڑ کر بھی نہیں دیکھتے تھے۔ حالانکہ پیغمبر(ص) تمہارے پیچھے سے تمہیں پکار رہے تھے۔ (تمہاری اس روش کی وجہ سے) خدا نے تمہیں ثواب کے بدلے رنج پر رنج دیا۔
جنگ حنین سے بہت قبل جنگ احد میں صحابہ رسولِ خدا (ص) کو میدان جنگ میں کفار کے رحم و کرم پر تنہا چھوڑ کر فرار ہو گئے تھے۔ چنانچہ اللہ نے اسکے بعد صحابہ سے پکا وعدہ لیا کہ وہ دوبارہ رسول (ص) کو میدانِ جنگ میں چھوڑ کر فرار نہیں ہوں گے۔
(القرآن 8:15/16) اے ایمان والو! جب کافروں کے لشکر سے تمہاری مڈبھیڑ ہو جائے تو خبردار! ان کے مقابلہ میں ان کو پیٹھ نہ دکھانا۔ اور جو ایسے (جنگ والے) موقع پر ان کو پیٹھ دکھائے گا۔ سوا اس کے جو جنگی چال کے طور پر ہٹ جائے۔ یا کسی (اپنے) فوجی دستہ کے پاس جگہ لینے کے لیے ایسا کرے تو وہ خدا کے قہر و غضب میں آجائے گا۔ اور اس کا ٹھکانا دوزخ ہوگا۔ اور وہ بہت بری جائے بازگشت ہے۔
(القرآن 9:25) اور حنین کے دن جب تم اپنی کثرت پر مغرور ہوئے پھر وہ تمہارے کچھ کام نہ آئی اور تم پر زمین باوجود اپنی فراخی کے تنگ ہو گئی پھر تم پیٹھ پھیر کر بھاگ کھڑے ہوئے۔


 
Status
Not open for further replies.