آپ کے منہ میں پہلا جملہ کیا ادا ہوگا؟؟

moonlessmars

Councller (250+ posts)
تھریڈ سٹارٹ کرنے کا مقصد بھی بتا دیتے تو بہتر ہوتا .
عجیب سی بات ہے کہ صرف مصیبت کے وقت ہی کیوں الله کو یاد کیا جایے . چاہئیے تو یہ ہر وقت ہی دل میں اور زیر لب الله کو یاد کیا جایے .


میرا خیال ہے کہ " تیری پنج ویلے ، تے ساڈی ہر ویلے " والی بات ہوگی .

مقصد واضح ہے بھائی صاحب کا۔ یہ شرک کے فتوے والے صاحب ہیں۔ سیدھا نام نہیں لے رہے بس۔ ناک کو گھما کر پکڑا ہے اس بار اس سے زیادہ کچھ نہیں۔
اللہ سب کو ہدایت عطا فرمائے۔
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Kon na mar jai teri sadgi pe.......

His total intention is to start a sectarian dialouge about Ya Allah,Ya Ali Maded and Sofiism to instigate hatred among sunnis and shias all because of Al e Saud and US/Israel propaganda to give fuel to flames of Syrian war!



تھریڈ سٹارٹ کرنے کا مقصد بھی بتا دیتے تو بہتر ہوتا .
عجیب سی بات ہے کہ صرف مصیبت کے وقت ہی کیوں الله کو یاد کیا جایے . چاہئیے تو یہ ہر وقت ہی دل میں اور زیر لب الله کو یاد کیا جایے .


میرا خیال ہے کہ " تیری پنج ویلے ، تے ساڈی ہر ویلے " والی بات ہوگی .


جناب تھریڈ سٹارٹ کرنے کا مقصد اللہ کی بڑآئ بیان کرنا اور لوگوں کی اصلاح کرنا ہے
ساتھ ہی یہ معلوم کرنا که عمومی طور پر ہمارے ہاں کیا مزاج ہے

جیسے ایک بھائی نے کہا اور ہم نے سنا بھی ہے که لوگ ایسے موقع پر اکثر
اوہ شٹ که دیتے ہیں
اسی طرح کچھ لوگ منہ سے انگریزی یا اردو میں گالی بھی نکال دیتے ہیں
غیر مسلموں کا اپنا مزاج اور عقیدہ ہے..وہ اے بھگوان، اوہ مائی گاڈ، ہاۓ رام وغیرہ ادا کرتے ہیں
اسی طرح کچھ لوگ اللہ کو چھوڑ کر مخلوق کو پکارنا شروع کردیتے ہیں

تو اگر اس تھریڈ کو پڑھ کر لوگوں کی اصلاح ہوجاۓ تو اس سے اچھی بات کیا ہوگی

ویسے آپ کے منہ سے کیا ادا ہوتا ہے؟؟

 

seekers

Minister (2k+ posts)
25_43.png

اے نبی ص کیا آپ اسے دیکھتے ہیں جس نے اپنے ھواے نفس کو ہی اپنا الہ بنا لیا ہے ، آپ اس کی وکالت کیسے کر سکتے ہیں

25_44.png


44. کیا آپ یہ خیال کرتے ہیں کہ ان میں سے اکثر لوگ سنتے یا سمجھتے ہیں؟ (نہیں) وہ تو چوپایوں کی مانند (ہو چکے) ہیں بلکہ ان سے بھی بدتر گمراہ ہیںo



 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
25_43.png

اے نبی ص کیا آپ اسے دیکھتے ہیں جس نے اپنے ھواے نفس کو ہی اپنا الہ بنا لیا ہے ، آپ اس کی وکالت کیسے کر سکتے ہیں

25_44.png


44. کیا آپ یہ خیال کرتے ہیں کہ ان میں سے اکثر لوگ سنتے یا سمجھتے ہیں؟ (نہیں) وہ تو چوپایوں کی مانند (ہو چکے) ہیں بلکہ ان سے بھی بدتر گمراہ ہیںo




آپ کی پیش کی گئی قرانی آیات برحق ہیں مگر معذرت کے ساتھ موضوع سے مطابقت نہیں رکھتیں
چلیں دو قرانی آیات کا ترجمہ اللہ کی توفیق سےمیں پیش کردیتا ہوں


کہو بھلا تم کو خشکی اور تَری کے اندھیروں سے کون نجات دیتا ہے (جب )تم اسے عاجزی اور نیاز پنہانی سے پکارتے ہو (اور کہتے ہو) اگر اللہ ہم کو اس (تنگی) سے نجات بخشے تو ہم اس کے بہت شکر گزار ہوں کہو کہ اللہ ہی تم کو اس (تنگی) سے اور ہر سختی سے نجات بخشتا ہے۔ پھر (تم) اس کے ساتھ شرک کرتے ہو
ہ(سورۃ الانعام،آیت 63تا64)ہ

یہی اللہ تم سب کا پالنے والا، اسی کی سلطنت ہے جنہیں تم اس کے سوا پکار رہے ہو وہ تو کھجور کی گھٹلی کے چھلکے کے بھی مالک نہیں ہیں، اگر تم انہیں پکارو تو وہ تمہاری پکار سنتے ہی نہیں اور اگر (بالفرض) سن بھی لیں تو فریاد رسی نہیں کریں گے بلکہ قیامت کے دن تمہارے اس شرک کا صاف انکار کر جائیں گے آپ کو کوئی بھی حق تعالٰی جیسا خبردار خبر نہ دے گا۔
ہ
(الفاطر۔١٣-١٤

یہ آیات قرآنیہ اس بات پر دلالت کرتی ہیں که مصیبت میں سفر حضر میں ہر ہر لمحہ ہمیں اس وحدہ لاء شریک کو پکارنا چاہیےجو سننے اور قبول کرنے پر قادر ہے
اسکے سوا ہمیں ایسے موقع پر شٹ اور گالم گلوچ سے بچنا چاہیے که شیطان یہی چاہتا ہے که بندہ اللہ سے مدد طلب کرنے کے بجاے شیطانی جملے منہ سے نکالے...ساتھ ہی ہمیں ان ہستیوں کو بھی نا پکارنا چاہیے جو اس کائنات میں کھجور کی گھٹلی کے چھلکے کے بھی مالک نہیں بلکے قیامت والے دن ہماری پکار کا انکار کردینگے جیسا که دوسری آیت میں واضح ہے

وما توفیق الا باللہ
 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)

آپ کی پیش کی گئی قرانی آیات برحق ہیں مگر معذرت کے ساتھ موضوع سے مطابقت نہیں رکھتیں
چلیں دو قرانی آیات کا ترجمہ اللہ کی توفیق سےمیں پیش کردیتا ہوں


کہو بھلا تم کو خشکی اور تَری کے اندھیروں سے کون نجات دیتا ہے (جب )تم اسے عاجزی اور نیاز پنہانی سے پکارتے ہو (اور کہتے ہو) اگر اللہ ہم کو اس (تنگی) سے نجات بخشے تو ہم اس کے بہت شکر گزار ہوں کہو کہ اللہ ہی تم کو اس (تنگی) سے اور ہر سختی سے نجات بخشتا ہے۔ پھر (تم) اس کے ساتھ شرک کرتے ہو
ہ(سورۃ الانعام،آیت 63تا64)ہ

یہی اللہ تم سب کا پالنے والا، اسی کی سلطنت ہے جنہیں تم اس کے سوا پکار رہے ہو وہ تو کھجور کی گھٹلی کے چھلکے کے بھی مالک نہیں ہیں، اگر تم انہیں پکارو تو وہ تمہاری پکار سنتے ہی نہیں اور اگر (بالفرض) سن بھی لیں تو فریاد رسی نہیں کریں گے بلکہ قیامت کے دن تمہارے اس شرک کا صاف انکار کر جائیں گے آپ کو کوئی بھی حق تعالٰی جیسا خبردار خبر نہ دے گا۔
ہ
(الفاطر۔١٣-١٤

یہ آیات قرآنیہ اس بات پر دلالت کرتی ہیں که مصیبت میں سفر حضر میں ہر ہر لمحہ ہمیں اس وحدہ لاء شریک کو پکارنا چاہیےجو سننے اور قبول کرنے پر قادر ہے
اسکے سوا ہمیں ایسے موقع پر شٹ اور گالم گلوچ سے بچنا چاہیے که شیطان یہی چاہتا ہے که بندہ اللہ سے مدد طلب کرنے کے بجاے شیطانی جملے منہ سے نکالے...ساتھ ہی ہمیں ان ہستیوں کو بھی نا پکارنا چاہیے جو اس کائنات میں کھجور کی گھٹلی کے چھلکے کے بھی مالک نہیں بلکے قیامت والے دن ہماری پکار کا انکار کردینگے جیسا که دوسری آیت میں واضح ہے

وما توفیق الا باللہ


آپ نے سوره انعام کی آیات سے بھی نہیں جانا کے شرک اصل میں ہے کیا ، کیا آپ نے کسی مسلمان کو مصیبت میں الله کو پکارنے کے بعد شرک کرتے دیکھا ہے ؟ ،
ابلیس کو کس شرک نے شیطان بنایا ؟ ، اوپر سورہ فرقان کی آیات پر غور کریں . الله نے مخلوق کو آدم کو سجدہ کا حکم دیا ، ابلیس نے انکار کر کے شرک کی نفی کی یا شرک کیا؟

 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
آپ نے سوره انعام کی آیات سے بھی نہیں جانا کے شرک اصل میں ہے کیا ، کیا آپ نے کسی مسلمان کو مصیبت میں الله کو پکارنے کے بعد شرک کرتے دیکھا ہے ؟ ،
ابلیس کو کس شرک نے شیطان بنایا ؟ ، اوپر سورہ فرقان کی آیات پر غور کریں . الله نے مخلوق کو آدم کو سجدہ کا حکم دیا ، ابلیس نے انکار کر کے شرک کی نفی کی یا شرک کیا؟


اللہ کی ذات صفات افعال اور عبادت میں اللہ کے سوا کسی کو شریک کرنا شرک ہے

دعا عبادت ہے
اور مصیبت کے وقت اللہ کو خالص کر کے پکارنا اللہ کی عبادت ہے

مسلمانوں اور غیر مسلموں میں شرک کفر بدعت خرافات نافرمانیوں کی مختلف شکلیں ہیں
قرآن نے مختلف مثالیں دے کر اس مسلے کو بلکل واضح اور صاف کردیا ہے
کوئی شک و شبہ باقی نہیں رہا
الحمدللہ

ہواے نفس کو الہ بنانے کے یہی معنی ہیں که دل کو جو اچھا لگے اسےدین سمجھ لینا یا دین الہی کے مقابلے پیروں فقیروں بابوں گدی نشینوں آبا و اجداد اور ریت روایات کو مقدم سمجھنا
جب که دین و شریعت اللہ کی طرف سے ہے اللہ کے سوا کسی سے دین لینا شرک ہے
تو جو لوگ دین الہی یعنی دین حقیقی کو چھوڑ کر من پسند دین بناتے ہیں وہ درحقیقت شرک ہی کرتے ہیں
 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)
اللہ کی ذات صفات افعال اور عبادت میں اللہ کے سوا کسی کو شریک کرنا شرک ہے

دعا عبادت ہے
اور مصیبت کے وقت اللہ کو خالص کر کے پکارنا اللہ کی عبادت ہے

مسلمانوں اور غیر مسلموں میں شرک کفر بدعت خرافات نافرمانیوں کی مختلف شکلیں ہیں
قرآن نے مختلف مثالیں دے کر اس مسلے کو بلکل واضح اور صاف کردیا ہے
کوئی شک و شبہ باقی نہیں رہا
الحمدللہ

ہواے نفس کو الہ بنانے کے یہی معنی ہیں که دل کو جو اچھا لگے اسےدین سمجھ لینا یا دین الہی کے مقابلے پیروں فقیروں بابوں گدی نشینوں آبا و اجداد اور ریت روایات کو مقدم سمجھنا
جب که دین و شریعت اللہ کی طرف سے ہے اللہ کے سوا کسی سے دین لینا شرک ہے
تو جو لوگ دین الہی یعنی دین حقیقی کو چھوڑ کر من پسند دین بناتے ہیں وہ درحقیقت شرک ہی کرتے ہیں

میں نے بھی قرآن سے حوالہ دیا ہے ، حدیث یا روایت بیان نہیں کی ، لیکن آپ کے پاس جواب نہیں تو کوئی بات نہیں ،
الله کی عبادت تو نماز بھی ہے جو دعا بھی ہے ، جس میں نبی ص کا اور ان کی آل کا ذکر بھی ہے . کہاں کہاں سے اپنے شرکیہ عقیدے کو بچاؤ گے؟ .
 

AZAAADEEE

Voter (50+ posts)
I totally agree with you MYCOUNTRY. The intention to start thread is something else as ALLAH's and MOHAMMAD's name is always in our heart and soul, then why only "MUSEEBAT KAY WAKAT".. The only objective I guess is to start a Sunni-Shia discussion pertaining to YA ALI MADAD... One can see the PROFILE PICTURE of thread starter SUCHBOLO ----- Sectarian Dialogue Starter really s/he is ..
تھریڈ سٹارٹ کرنے کا مقصد بھی بتا دیتے تو بہتر ہوتا .
عجیب سی بات ہے کہ صرف مصیبت کے وقت ہی کیوں الله کو یاد کیا جایے . چاہئیے تو یہ ہر وقت ہی دل میں اور زیر لب الله کو یاد کیا جایے .


میرا خیال ہے کہ " تیری پنج ویلے ، تے ساڈی ہر ویلے " والی بات ہوگی .
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
میں نے بھی قرآن سے حوالہ دیا ہے ، حدیث یا روایت بیان نہیں کی ، لیکن آپ کے پاس جواب نہیں تو کوئی بات نہیں ،
الله کی عبادت تو نماز بھی ہے جو دعا بھی ہے ، جس میں نبی ص کا اور ان کی آل کا ذکر بھی ہے . کہاں کہاں سے اپنے شرکیہ عقیدے کو بچاؤ گے؟ .

نبی و آل نبی کے ذکر میں اور اللہ سے دعا میں فرق ہے
اگر تم اتنی چھوٹی سی بات کو نہیں جانتے تو مجھے بہت افسوس ہے

میں تو اللہ کے سوا کسی سے دعا نہیں کرتا نا نماز میں نا نماز کے باہر
اور دعا عبادت ہے
 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
I totally agree with you MYCOUNTRY. The intention to start thread is something else as ALLAH's and MOHAMMAD's name is always in our heart and soul, then why only "MUSEEBAT KAY WAKAT".. The only objective I guess is to start a Sunni-Shia discussion pertaining to YA ALI MADAD... One can see the PROFILE PICTURE of thread starter SUCHBOLO ----- Sectarian Dialogue Starter really s/he is ..

کہو بھلا تم کو خشکی اور تَری کے اندھیروں سے کون نجات دیتا ہے (جب )تم اسے عاجزی اور نیاز پنہانی سے پکارتے ہو (اور کہتے ہو) اگر اللہ ہم کو اس (تنگی) سے نجات بخشے تو ہم اس کے بہت شکر گزار ہوں کہو کہ اللہ ہی تم کو اس (تنگی) سے اور ہر سختی سے نجات بخشتا ہے۔ پھر (تم) اس کے ساتھ شرک کرتے ہو
ہ(سورۃ الانعام،آیت 63تا64)ہ

اللہ نے قرآن میں بھی اس موضوع پر بات کی ہے...اوپر کی آیت اس باب میں دلیل ہے
مصیبت میں اللہ کو پکارنا اور مصیبت کے بعد بھی اللہ ہی کو پکارنا عین توحید ہے
قرآن کی آیات پیش کرنا اور توحید بیان کرنا فرقہ واریت کیسے ہوگیا؟؟


بلکہ مشرکین کا تو ایک اور شیوا تھا...مصیبت میں اللہ کو خالص پکارتے مگر جونہی اللہ انھیں نجات دیدیتا خشکی میں آ کر شرک شروع کردیتے

[FONT=al_mushaf]فَاِذَا رَكِبُوْا فِي الْفُلْكِ دَعَوُا اللّٰهَ مُخْلِصِيْنَ لَهُ الدِّيْنَۚ۬ فَلَمَّا نَجّٰىهُمْ اِلَى الْبَرِّ اِذَا هُمْ يُشْرِكُوْنَۙ[/FONT]
جب یہ لوگ کشتی پر سوار ہوتے ہیں تو اپنے دین کو اللہ کے لیے خالص کر کے اس سے دعا مانگتے ہیں ، پھر جب وہ انہیں بچا کر خشکی پر لے آتا ہے تو یکا یک یہ شرک کرنے لگتے ہی

 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)

ذکر میں اور دعا میں فرق ہے
اگر تم اتنی چھوٹی سی بات کو نہیں جانتے تو مجھے بہت افسوس ہے

میں تو اللہ کے سوا کسی سے دعا نہیں کرتا نا نماز میں نا نماز کے باہر
اور دعا عبادت ہے

اب آپ کی بس ہو گئی ہے ، الله کو بعد میں پکارنا پہلے اڈمین کو پکار کر تھریڈ بند کروا لو .
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)

اب آپ کی بس ہو گئی ہے ، الله کو بعد میں پکارنا پہلے اڈمین کو پکار کر تھریڈ بند کروا لو .

میں قطعا یہ بات نا کہونگا که تم ہار گئے اور میں جیت گیا
میں صرف اتنا کہونگا
وما علینا الا البلاغ

میں نے اپنا موقف پیش کیا تم نے اپنا
باقی پڑھنے والے فیصلہ کرلینگے

images


اللہ جسے ہدایت دینا چاہیگا دیگا اور جسے اللہ گمراہ کردے اسے کوئی ہدایت نہیں دے سکتا

إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ
سورة القصص28: 56

ہ(اے محمد!)یقینا آپ ،جسے چاہیں ہدایت نہیں دے سکتے ، لیکن اللہ جسے چاہے ہدایت دیتا ہے۔ اور وہ ہدایت پانے والوں کو خوب جانتا ہے۔
 
Last edited:

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
ذرا دیکھیے ،الله تعالیٰ یہ ہی سوال پوچھتے ہیں لوگوں سے ، اور اس کی تصور کشی کیسے فرماتے ہیں​
سورة الأنعام 38-40​
لْ أَرَ*أَيْتَكُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُ اللَّـهِ أَوْ أَتَتْكُمُ السَّاعَةُ أَغَيْرَ* اللَّـهِ تَدْعُونَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ﴿٤٠﴾ بَلْ إِيَّاهُ تَدْعُونَ فَيَكْشِفُ مَا تَدْعُونَ إِلَيْهِ إِن شَاءَ وَتَنسَوْنَ مَا
تُشْرِ*كُونَ​

مگر جو لوگ ہماری نشانیوں کو جھٹلاتے ہیں وہ بہرے اور گونگے ہیں، تاریکیوں میں پڑے ہوئے ہیں اللہ جسے چاہتا ہے بھٹکا دیتا ہے اور جسے چاہتا ہے سیدھے رستے پر لگا دیتا ہے (39) ان سے کہو، ذرا غور کر کے بتاؤ، اگر کبھی تم پر اللہ کی طرف سے کوئی بڑی مصیبت آ جاتی ہے یا آخری گھڑی آ پہنچتی ہے تو کیا اس وقت تم اللہ کے سوا کسی اور کو پکارتے ہو؟ بولو اگر تم سچے ہو

(40) ا س وقت تم اللہ ہی کو پکارتے ہو، پھر اگر وہ چاہتا ہے تو اس مصیبت کو تم پر سے ٹال دیتا ہے ایسے موقعوں پر تم اپنے ٹھیرائے ہوئے شریکوں کو بھول جاتے ہو​
 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)
شرک کا جو مفہوم قرآن سے لیا جا رہا ہے ، اگر ایسا ہوتا تو الله براہ راست ہر شخص کو ہدایت کی وحی کرتا . ایک لاکھ چوبیس ہزار انبیا کی ضرورت نہ ہوتی ، فرشتوں ، ملک الموت کو خلق نہ کرتا . ابلیس انکار سجدہ پر سب سے بڑا موحد ہوتا .

سورہ ال عمران ٧
7. وہی ہے جس نے آپ پر کتاب نازل فرمائی جس میں سے کچھ آیتیں محکم (یعنی ظاہراً بھی صاف اور واضح معنی رکھنے والی) ہیں وہی (احکام) کتاب کی بنیاد ہیں اور دوسری آیتیں متشابہ (یعنی معنی میں کئی احتمال اور اشتباہ رکھنے والی) ہیں، سو وہ لوگ جن کے دلوں میں کجی ہے اس میں سے صرف متشابہات کی پیروی کرتے ہیں (فقط) فتنہ پروری کی خواہش کے زیرِ اثر اور اصل مراد کی بجائے من پسند معنی مراد لینے کی غرض سے، اور اس کی اصل مراد کو اﷲ کے سوا کوئی نہیں جانتا، اور علم میں کامل پختگی رکھنے والے کہتے ہیں کہ ہم اس پر ایمان لائے، ساری (کتاب) ہمارے رب کی طرف سے اتری ہے، اور نصیحت صرف اہلِ دانش کو ہی نصیب ہوتی ہےo


 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
شرک کا جو مفہوم قرآن سے لیا جا رہا ہے ، اگر ایسا ہوتا تو الله براہ راست ہر شخص کو ہدایت کی وحی کرتا . ایک لاکھ چوبیس ہزار انبیا کی ضرورت نہ ہوتی ، فرشتوں ، ملک الموت کو خلق نہ کرتا . ابلیس انکار سجدہ پر سب سے بڑا موحد ہوتا .

سورہ ال عمران ٧
7. وہی ہے جس نے آپ پر کتاب نازل فرمائی جس میں سے کچھ آیتیں محکم (یعنی ظاہراً بھی صاف اور واضح معنی رکھنے والی) ہیں وہی (احکام) کتاب کی بنیاد ہیں اور دوسری آیتیں متشابہ (یعنی معنی میں کئی احتمال اور اشتباہ رکھنے والی) ہیں، سو وہ لوگ جن کے دلوں میں کجی ہے اس میں سے صرف متشابہات کی پیروی کرتے ہیں (فقط) فتنہ پروری کی خواہش کے زیرِ اثر اور اصل مراد کی بجائے من پسند معنی مراد لینے کی غرض سے، اور اس کی اصل مراد کو اﷲ کے سوا کوئی نہیں جانتا، اور علم میں کامل پختگی رکھنے والے کہتے ہیں کہ ہم اس پر ایمان لائے، ساری (کتاب) ہمارے رب کی طرف سے اتری ہے، اور نصیحت صرف اہلِ دانش کو ہی نصیب ہوتی ہےo


اگلی پوسٹ پڑھیں
 
Last edited:

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
شرک کا جو مفہوم قرآن سے لیا جا رہا ہے ، اگر ایسا ہوتا تو الله براہ راست ہر شخص کو ہدایت کی وحی کرتا . ایک لاکھ چوبیس ہزار انبیا کی ضرورت نہ ہوتی ، فرشتوں ، ملک الموت کو خلق نہ کرتا . ابلیس انکار سجدہ پر سب سے بڑا موحد ہوتا .

سورہ ال عمران ٧
7. وہی ہے جس نے آپ پر کتاب نازل فرمائی جس میں سے کچھ آیتیں محکم (یعنی ظاہراً بھی صاف اور واضح معنی رکھنے والی) ہیں وہی (احکام) کتاب کی بنیاد ہیں اور دوسری آیتیں متشابہ (یعنی معنی میں کئی احتمال اور اشتباہ رکھنے والی) ہیں، سو وہ لوگ جن کے دلوں میں کجی ہے اس میں سے صرف متشابہات کی پیروی کرتے ہیں (فقط) فتنہ پروری کی خواہش کے زیرِ اثر اور اصل مراد کی بجائے من پسند معنی مراد لینے کی غرض سے، اور اس کی اصل مراد کو اﷲ کے سوا کوئی نہیں جانتا، اور علم میں کامل پختگی رکھنے والے کہتے ہیں کہ ہم اس پر ایمان لائے، ساری (کتاب) ہمارے رب کی طرف سے اتری ہے، اور نصیحت صرف اہلِ دانش کو ہی نصیب ہوتی ہےo


اللہ کی سنت ہے که اللہ نے جب مشکل کشای یا حاجت روائی کرنی ہوتی ہے تو اسباب پیدا کرتا ہے

انبیا ہدایت کے اسباب میں سے ایک سبب ہیں
ملک الموت اسباب میں سے ایک سبب ہے موت دینے کا
فرشتے ان اسباب میں سے ایک سبب ہیں کائنات کا نظام چلانے کا

اللہ ان اسباب کا اور ان شخصیات کا محتاج نہیں
لیکن ان اسباب کے ذریعہ سے اللہ نے آزمائش اور امتحان کا ایک نظام ترتیب دیا ہے

شرک یہ ہے که لوگ مسبب الاسباب کے بجاے سبب سے امیدیں جوڑ لیتے ہیں
اللہ کو سبب کے واسطے دینے شروع کردیتے ہیں
سبب کی نظر و نیاز و چڑھاوے شروع کردیتےہیں
سبب کو پکارنا شروع کردیتےہیں

لوگوں کی اکثریت سبب سے فائدہ لینے کے بجاے سبب کی عبادت شروع کردیتی ہے

ہونا تو یہ چاہیے که انبیا جو ہدایت کا سبب ہیں کی تعظیم و توقیر کی جائے، انکی تعلیمات پر عمل کیا جاۓ مگر لوگ انھیں مشکل کشا اور حاجت روا تصور کرنا شروع کردیتے ہیں
 
Last edited:

seekers

Minister (2k+ posts)


جب اللہ مشکل کشائی کرتا ہے تو اللہ کی سنت یہ ہے که اسباب پیدا کرتا ہے
وہ چاہے تو بغیر اسباب کے بھی مشکل کشائی کر سکتا ہے
لوگوں کی بدبختی یہ ہے که مشکل کشا کو چھوڑ کر اسباب کو مشکل کشا سمجھ لیتے ہیں

انبیا ہدایت کے اسباب میں سے ایک سبب ہیں
ملک الموت اسباب میں سے ایک سبب ہے موت دینے کا
فرشتے ان اسباب میں سے ایک سبب ہیں کائنات کا نظام چلانے کا

اللہ ان اسباب کا اور ان شخصیت کا محتاج نہیں
لیکن ان اسباب کے ذریعہ سے اللہ نے آزمائش اور امتحان کا ایک نظام ترتیب دیا ہے

شرک یہ ہے که لوگ سبب سے امیدیں جوڑ لیتے ہیں
اللہ کو سبب کے واسطے دینے شروع کردیتے ہیں
سبب کی نظر و نیاز و چڑھاوے شروع کردیتےہیں
سبب کو پکارنا شروع کردیتےہیں

آسان لفظوں میں خالق کو چھوڑ کر مخلوق کے پیچھے لگ جاتے ہیں
سبب سے فائدہ لینے کے بجاے سبب کی عبادت شروع کردیتےہیں

اب ہونا تو یہ چاہیے که انبیا جو ہدایت کا سبب ہیں کی تعظیم و توقیر کی جائے، انسے محبت کی جائے، انکی اطاعت کی جائے، انکی تعلیمات پر عمل کیا جائے
اسکے بجاے قومیں ان انبیا و صلحاء کی تعظیم و توقیر میں تجاوز کرنا شروع کردیتی ہیں...انکے نام کی نذر و نیاز چڑھاوے چلے منتیں انھیں پکارنا انسے امیدیں رکھنا انھیں مشکل کش اور حاجت روا تصور کرنا..انکے دنیا سے جانے کے بعد بھی انھیں ہر وقت حاضر و ناظر سمجھتے ہووے انسے مدد طلب کرنا وغیرہ شروع کردیتے ہیں..اور یہی شرک ہے اور یہی ہر قوم میں ہوا




ایک امتحان الله نے اسباب سے ابلیس کا بھی لیا تھا لیکن وہ نہ ابلیس کو سمجھ آیا نہ ملا کو
 

Back
Top