Moula Ali (A.S) & Hazrat-e-Abubakr (R.A) & Saqifah Bani Saida

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
کیا میرے ائمہ نے کسی گھوڑے کو پوجنے کا کہا ہے ؟ نہیں اس کے برعکس تمارے امام ابو حنیفہ کیا فرما رہے ہیں وہ دیکھو یہ جو لوگ جاہلیت دکھا رہے ہیں وہ شیعیت نہیں ہے تم اس کو چھوڑو تحریف قران اور تقیہ پر جواب دو تماری امی جان اور حضرت عمر کی روایات لگائی ہیں اس سے تو تو تم لوگوں کا تحریف قران پر عقیدہ ثابت ہوتا ہے اور تم لوگ کافر مشرک ثابت ہوتے ہو

اور تقیہ بھی تمارے مذھب میں قیامت تک ہے لعنت ہو تم دونوں پر خبیسو معصوم لوگوں کو گمراہ کرتے ہو
Brother, do not be angry, I just wanted your point of view about some video which CitizenX posted here. You did not respond to my question.

You mean to say that all these videos posted by citizenX are just propaganda against Shia and that these videos are fake and made by actually Sunnis to defame Shias?

منتظر

Minister (2k+ posts)
This is a very old claim, and one of the funniest claims one can ever hear against the Quran. It was adamantly rejected by the Scholars of Hadith.

Such claims were invented by those who were so desperate to discredit the Mother of the Believers “ ‘Aisha,” (رضي الله عنه), so they invented this funny story, and attributed it to ‘Aisha, (رضي الله عنه) although she never kept a goat in her house, and although the Quran was memorized by countless numbers of the Prophet’s companions. Hence it is impossible to lose a single verse of the Quran with so many authentic and trustworthy people who memorized the Holy Book.

This “fairy-tale” keeps being brought up by those who want to discredit the Quran and attacks us authenticity to argue against its preservation. However, here are a few points regarding the Quran:

• Quran was never altered, and will never be altered because Allah Almighty promised to preserve it.
  • Nothing was lost from the Quran, and no additions were ever made to it.
  • Prophet Mohammed dictated the revelation he received to his companions.
  • Many companions memorized the Quran verbatim by heart, and some of them wrote the revelation on various manuscripts.
  • Till today, there are Millions of people who memorize the Quran by heart, and it’s normal to see some of them telling the chain of transmission through which they received the Quran.
  • The compilation of the Holy Quran was authenticated and documented with extreme details.
  • Quran is the only Divine book which was preserved.
  • No two copies are different, which proved that the Quran was never corrupted.
  • Oldest Quran Manuscript exists at the University of Birmingham. Carbon dating technology proved that the manuscript is 1400 years old.
  • The Quran included many scientific facts which were discovered only in recent history, proving its truthfulness and authenticity.
  • Those who studied the Quran with the intention to find errors and contradictions ended up embracing Islam. One of them is Mathematics Professor Gary Miller from Canada, who also was a former Theologian.
چول تمارا کام مکاری کرنا ہے میں کھرا بندہ ہوں بات کرتا ہوں ٹھوک کر سمجھے مجھ سے یہ آئیں بائیں شائیں نہیں چلیں گی

Last edited:

Pakistani1947

چولوں سمجھو تمارا کام مکاری کرنا ہے میں کھرا بندہ ہوں بات کرتا ہوں ٹھوک کر سمجھے مجھ سے یہ آئیں بائیں شائیں نہیں چلیں گی
Is it very difficult to say that these videos are fake?

منتظر

Minister (2k+ posts)
Brother, do not be angry, I just wanted your point of view about some video which CitizenX posted here. You did not respond to my question.

You mean to say that all these videos posted by citizenX are just propaganda against Shia and that these videos are fake and made by actually Sunnis to defame Shias?
میں تمارا بھائی نہیں ہوں کسی بھی طرح سے میں مسلمان مومن ہوں اور تم نجس ناصبی خارجی آئندہ مجھے بھائی مت کہو تمارا ٹھکانہ جہنم کیوں کے تم جن کے پیروکار ہو آل امیہ وہ شجرہ ملعونہ ہیں جب کے میں شجرہ طیبہ کا پیروکار ہوں جو جنت کے وارث ہیں آئندہ یہ بل شٹ نہیں چلے گی تم کتنی دیر سے اس منکر حدیث کے ساتھ مل کر پاک شیعہ کے بارے بکواس کر رہے تھے

منتظر

Minister (2k+ posts)
Is it very difficult to say that these videos are fake?
چول بندے میں ویڈیوز کی بات کر ہی نہیں رہا میرے ائمہ کے قول دکھانا گھوڑوں کے بارے ابھی بحث چل رہی ہے تحریف قران پر بھاگو مت اپنے بڑوں کی ٹریڑھ جو ہر غزوات میں بھاگتے رہے کھل کر جواب دو تحریف قران پر

Pakistani1947

یہ ویڈیو دیکھو یہ جو بیان فرما رہا ہے ناقابل یقین ہے کیا اس کو دیکھ کر میں تمام اہلسنت پر فتوے لگا دوں ؟
I was just asking about four videos about Shia believes, which were posted by CitizenX, instead of clarifying that those videos are fake and made actually by Sunnis you came up with a video of Bidatti Baba, spreading his SHIRKIA aqaid.

Pakistani1947

چول بندے میں ویڈیوز کی بات کر ہی نہیں رہا میرے ائمہ کے قول دکھانا گھوڑوں کے بارے ابھی بحث چل رہی ہے تحریف قران پر بھاگو مت اپنے بڑوں کی ٹریڑھ جو ہر غزوات میں بھاگتے رہے کھل کر جواب دو تحریف قران پر
I do not understand why you are trying to run away from responding about the videos posted by CitizenX?

منتظر

Minister (2k+ posts)
I was just asking about four videos about Shia believes, which were posted by CitizenX, instead of clarifying that those videos are fake and made actually by Sunnis you came up with a video of Bidatti Baba, spreading his SHIRKIA aqaid.
مجھ سے ویڈیوز پر بات بعد میں کرنا پہلے اپنا قران پر جو تمارا عقیدہ تحریف ثابت کیا ہے اس کا جواب دو
امی جانکی بکری رجم والی آیت کھا گئی وہ کدھر ہیں ؟ '
عمر صاحب کے بقول دس لاکھ حروف ہیں قران مجید کے وہ ثابت کر کے دکھاؤ آج تم نے بھاگنا نہیں ہے

Pakistani1947

چول تمارا کام مکاری کرنا ہے میں کھرا بندہ ہوں بات کرتا ہوں ٹھوک کر سمجھے مجھ سے یہ آئیں بائیں شائیں نہیں چلیں گی
As I mentioned earlier, it does not make any sense to discuss any religious matter with Shias until they confirm that they do not agree with what is mentioned in above videos. But the problem still exists; even though they deny their association / acceptance with above videos, they may easily be get away just by doing "Taqayyah" (تقیّہ). Now I lost any trust in them.

May Allah give these people of deviated groups Hidayat (Aameen)

منتظر

Minister (2k+ posts)
I do not understand why you are trying to run away from responding about the videos posted by CitizenX?
تم جتنی بھی مکاری کرو میں نے تم لوگوں کو قران کا منکر ثابت کر دیا ہے اپنے مذھب کو بچاؤ پہلے
امی جان کی بکری ڈھونڈھو یا پھر آیت رجم
اور دس لاکھ حروف دکھائی قران پاک میں سے

منتظر

Minister (2k+ posts)
As I mentioned earlier, it does not make any sense to discuss any religious matter with Shias until they confirm that they do not agree with what is mentioned in above videos. But the problem still exists; even though they deny their association / acceptance with above videos, they may easily be get away just by doing "Taqayyah" (تقیّہ). Now I lost any trust in them.

کتے کی دم تقیہ تو تمارا ثابت ہو چکا اوپر صحیح بخاری سے تمارا تو مذھب ہی نجس ہے جن کے تم پیروکار ہو وہ تو خود جنت کے لیے ہمارے اماموپں سے پرچیاں مانگتے ہیں کے لے کر میری قبر میں رکھ دینا تو تماری کیا اوقات ہے

Pakistani1947

تم جتنی بھی مکاری کرو میں نے تم لوگوں کو قران کا منکر ثابت کر دیا ہے اپنے مذھب کو بچاؤ پہلے
امی جان کی بکری ڈھونڈھو یا پھر آیت رجم
اور دس لاکھ حروف دکھائی قران پاک میں سے
Brother, you misunderstood me. I do not believe in fabricated Hadeeths. I am just an ordinary Muslim and do not like to be called Sunni, Deobandi, Brelvi, Najdi, Nasbi, Qalandri, Qadri, Kharji, or Shia etc.

کتے کی دم تقیہ تو تمارا ثابت ہو چکا اوپر صحیح بخاری سے تمارا تو مذھب ہی نجس ہے جن کے تم پیروکار ہو وہ تو خود جنت کے لیے ہمارے اماموپں سے پرچیاں مانگتے ہیں کے لے کر میری قبر میں رکھ دینا تو تماری کیا اوقات ہے

Last edited:

منتظر

Minister (2k+ posts)

تم دونوں نے بحث شروع کی تھی تحریف قران اور تقیہ پر اس پر بات کرو پہلے میں تو تم لوگوں کو قران کا منکر ثابت کر چکا ہمت کرو ان روایات کو ضعییف ثابت کرو تم جیسے بہت اس فورم پر اے سمری اوقات ہی کچھ نہیں تم تو تھریڈ دیکھ بغیر کاپی پیسٹ کرتے ہو یاد ہے نہ وہ تھریدجس پر تم کو غلام قنبر نے ذلیل رسوا کیا تھا

منتظر

Minister (2k+ posts)
Brother, you misunderstood me. I do believe in fabricated Hadeeths. I am just an ordinary Muslim and do not like to be called Sunni, Deobandi, Brelvi, Najdi, Nasbi, Qalandri, Qadri or Shia etc.
مجھے اپنا بھی مت لکھو تم نجس ہو منکر قران ہو تمارا ساتھی منکر حدیث بھی ہے تم دونوں نجس ہو میں تم دونوں کا بھائی کس طرح ہو سکتا ہوں ایک مومن ہے دوسرا نجس نجدی ناصبی خارجی ؟

Pakistani1947

تم دونوں نے بحث شروع کی تھی تحریف قران اور تقیہ پر اس پر بات کرو پہلے میں تو تم لوگوں کو قران کا منکر ثابت کر چکا ہمت کرو ان روایات کو ضعییف ثابت کرو تم جیسے بہت اس فورم پر اے سمری اوقات ہی کچھ نہیں تم تو تھریڈ دیکھ بغیر کاپی پیسٹ کرتے ہو یاد ہے نہ وہ تھریدجس پر تم کو غلام قنبر نے ذلیل رسوا کیا تھا
Brother, Why you could not yet reply about following Shia videos?
خاموشی نیم رضا مندی ہوتی ہے

منتظر

Minister (2k+ posts)
Why you could not yet reply about Shia videos?
اس تھریڈ پر کوئی موجود ہو تو اس نجس کو بتاے کے ان دونوں نے سب سے پہلے تحریف قران اور تقیہ پر بات شرو کی اور شیعہ کو تحریف قران کا قائل بتایا بغیر ثبوت کے میں نے تحریف قران پر انکی کتب سے حوالے دیے اب یہ ان کا جواب نہیں دے رہا نجس نجدی یہ سنیوں کی عزت کا مسلہ ہے اگر یہ میری دی گئی روایات کا رد نہیں کرتا تو اس کا مطلب یہی ہوا کے سنی تحریف قران کے قائل یعنی کے موجودہ قران کے منکر ہیں
اور تقیہ بھی ان کے مذھب میں تا قیامت جاری ہے صحیح بخاری کا حوالہ ہے
لیکن یہ نجس العین اس کا رد کرنے سے معذور ہے اس لعنتی نے اور دوسرے منکر حدیث نے شیعہ پرتھمتیں لگائی پر اب اپنے اسلاف کی سنت پر عمل پیرا ہو کر فراری ہیں کوئی ہے جو ان کو واپس لاے موضوع کی طرف ؟

منتظر

Minister (2k+ posts)
Brother, Why you could not yet reply about following Shia videos?

ابھے نجس العین نجدی ان حوالوں کا جواب کون دے گا وہ تو مجھے بلاک کر کے سکون کے ساتھ بیٹھا ہے تو میرے ہتھے چڑھا ہے اس کا جواب اب دے چل شروع ہو جا مشرک
QIhAytt.png

g3CDoZ7.png

Pakistani1947

اس تھریڈ پر کوئی موجود ہو تو اس نجس کو بتاے کے ان دونوں نے سب سے پہلے تحریف قران اور تقیہ پر بات شرو کی اور شیعہ کو تحریف قران کا قائل بتایا بغیر ثبوت کے میں نے تحریف قران پر انکی کتب سے حوالے دیے اب یہ ان کا جواب نہیں دے رہا نجس نجدی یہ سنیوں کی عزت کا مسلہ ہے اگر یہ میری دی گئی روایات کا رد نہیں کرتا تو اس کا مطلب یہی ہوا کے سنی تحریف قران کے قائل یعنی کے موجودہ قران کے منکر ہیں
اور تقیہ بھی ان کے مذھب میں تا قیامت جاری ہے صحیح بخاری کا حوالہ ہے
لیکن یہ نجس العین اس کا رد کرنے سے معذور ہے اس لعنتی نے اور دوسرے منکر حدیث نے شیعہ پرتھمتیں لگائی پر اب اپنے اسلاف کی سنت پر عمل پیرا ہو کر فراری ہیں کوئی ہے جو ان کو واپس لاے موضوع کی طرف ؟
Brother, I have already mentioned above that I do not believe in fabricated Hadeeths. I am just an ordinary Muslim and do not like to be called Sunni, Deobandi, Brelvi, Najdi, Nasbi, Qalandri, Qadri, Kharji, or Shia etc.

WatanDost

Brother, Why you could not yet reply about Shia videos?

Interesting very interesting informative video of Eng Mirza, although he add up his nonsense on Hazrat Abu Bakr's ra crying but i got very important CLUES against SHIA RAAFZI MUSHREEKEENS jahilana QUM based Mantaq.

منتظر

Minister (2k+ posts)
Interesting very interesting informative video of Eng Mirza, although he add up his nonsense on Hazrat Abu Bakr's ra crying but i got very important CLUES against SHIA RAAFZI MUSHREEKEENS jahilana QUM based Mantaq.
وطن فروش تیرے مذھب کی ابتدا شام سے ہوئی اور پروان اس کو اس وقت ایرانی النسل مجوسیوں نے دیا ہمارا مذھب تو ہے ہی مکہ سے شروع ہوا اور مدینہ میں مکمل ہوا اور رافضی کون اس کا جواب بھی دیتے جاؤ

مام احمد بن حنبل کی کتاب مسند احمد میں۔۔۔حدیث صحیح لغیرہ ہے!
مسند أحمد (3/ 346)
(14726) 14783- حَدَّثَنَا مُوسَى بْنُ دَاوُدَ ، حَدَّثَنَا ابْنُ لَهِيعَةَ ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ ، عَنْ جَابِرٍ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ دَعَا عِنْدَ مَوْتِهِ بِصَحِيفَةٍ لِيَكْتُبَ فِيهَا كِتَابًا لاَ يَضِلُّونَ بَعْدَهُ ، قَالَ : فَخَالَفَ عَلَيْهَا عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ حَتَّى رَفَضَهَا