وزیراعظم کی آف شور کمپنی، عمران خان پر آف شور کمپنی رکھنے کا الزام

back to the future

Chief Minister (5k+ posts)
وزیراعظم کی آف شور کمپنی، ایک سابق وزیراعظم کو اسی قسم کے کیس میں سزا ہوچکی، دیگر سیاسی شخصیات نے بھی غیرملکی جائیداد چھپائی، جسٹس فائز عیسیٰ

اسلام آباد (نیوز ایجنسیاں) سپریم کورٹ آف پاکستان کے فاضل جج جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے وزیراعظم عمران خان پر آف شور کمپنی رکھنے کا الزام عائد کر دیا ہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا ہے کہ عمران خان سمیت دیگر سیاسی شخصیات نے ملکی جائیداد کو چھپایا، ایک سابق وزیراعظم کو اسی قسم کے کیس میں سزا ہوچکی، سپریم کورٹ میں صدارتی ریفرنس کیخلاف جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے اپنے وکیل منیر اے ملک کے ذریعے جواب الجواب جمع کرادیا ، جس میں کہا گیا ہے کہ عمران خان نے اپنی اہلیہ اور بچوں کے اثاثے ظاہر نہیں کئے، میری اہلیہ اور بچوں نے جائیدادیں اپنے نام پر خریدیں، آف شور کمپنیوں میں نہیں چھپایا۔

وفاقی حکومت نے میری فیملی کی مخبری کیلئے برطانوی کمپنی استعمال کی، فیض آباد دھرنے کے حوالے سے وزیراعظم کو سب پتا ہے،فیض آباد دھرنا نظر ثانی کیس میں مجھ پر الزامات لگے جوغلط ثابت ہونے پر توہین عدالت کی کارروائی ہو سکتی ہے،اثاثہ جات ریکوری یونٹ قانونی باڈی ہے نہ ہی رولز میں اسکا ذکر ہے۔ تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں صدارتی ریفرنس کیخلاف جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے اپنے وکیل منیر اے ملک کے ذریعے 116صفحات پر مشتمل جواب الجواب جمع کر ادیا۔

جس میں انہوں نے کہا کہ برطانیہ کی جائیدادیں اہلیہ اور بچوں نے اپنی نام پر خریدی، اہلیہ اور بچوں نے برطانیہ کی جائیداد کو آف شور کمپنیوں کے ذریعے کبھی نہیں چھپایا، حکومت نے میری فیملی کی مخبری کیلئے برطانیہ میں نجی کمپنی کی خدمات حاصل کی۔

جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے اپنے جواب میں کہا کہ وزیر اعظم نے خود اپنی اہلیہ اور بچوں کے اثاثہ ظاہر نہیں کیے، کئی نمایاں شخصیات نے آف شور کمپنیوں کے ذریعے غیر ملکی جائیداد کو چھپاپا، موجودہ وزیراعظم بھی ان نمایاں شخصیات میں شامل ہیں جبکہ سپریم کورٹ توہین عدالت مقدمہ میں سابق وزیر اعظم کو سزا دے چکی ہے۔

جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے کہا کہ فیض آباد دھرنا نظر ثانی کیس میں میری ذات پر الزامات لگائیں گئے، وہ الزامات غلط ثابت ہونے پر توہین عدالت کی کارروائی ہو سکتی ہے، فیض آباد دھرنا نظر ثانی کیس کی تیاری سے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان لا علم نہیں جبکہ اثاثہ ریکوری یونٹ قانونی باڈی نہیں، اثاثہ جات ریکوری یونٹ کا کسی قانون،وفاقی حکومت کے رولز،سرکاری گزٹ میں ذکر نہیں ہے۔

برطانوی خبر رساں ایجنسی کے مطابق جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے اپنے جواب میں کہا کہ انھوں نے کوئٹہ بم دھماکے میں ہلاک ہونے والے 75 افراد سے متعلق رپورٹ لکھی تو صوبے میں متحرک ایجنسیاں سیخ پا ہو گئیں اور اس وقت اور بہت ہنگامہ آرائی ہوئی۔

قاضی فائز عیسیٰ کے مطابق جب انھوں نے فیض آباد دھرنا کیس سے متعلق فیصلہ دیا تو اس سے بھی جہاں حکومت اور اس کے اتحادیوں میں ناراضگی کی لہر دوڑ گئی وہیں مختلف ایجنسیاں بھی اس سے سخت نالاں ہوئیں۔ انکے مطابق یہ وہ موقع تھا جسکے بعد ان کیخلاف ایک محاذ کھڑا کیا گیا

CiWhkrSWUAAkoZK
https://twitter.com/x/status/717021059875282944
Imran Khan offshore company was not formed to launder illgotten money from contractors while holding govt position
On the other hand Qazi faez Issa wife and children have purchased assets beyond means while this Qazi was/is a judge
That means these assets were purchased when Qazi is holding a govt position
This Qazi is accusing IK of not disclosing assets of his divorced wife and children who are living with his divorced billionaire wife and are not dependent on him
This is a planned scheme to bully IK in taking back a legitimate reference

bhaibarood

Imran Khan offshore company was not formed to launder illgotten money from contractors while holding govt position
On the other hand Qazi faez Issa wife and children have purchased assets beyond means while this Qazi was/is a judge
That means these assets were purchased when Qazi is holding a govt position
This Qazi is accusing IK of not disclosing assets of his divorced wife and children who are living with his divorced billionaire wife and are not dependent on him
This is a planned scheme to bully IK in taking back a legitimate reference
nope it was planned scheme to malign Justice Essa and Niazi is just a collateral damage
https://twitter.com/x/status/1230904758514454528

Diesel

Issue is that in the court of law we have to proceed with legal arguement not raseedan kaddo attitude!
Can govt hire spy company to investigate justices?
ITS all GEN Faiz beghairti and Niazi will be the collateral damage!
When establishment uses the ISI resources to take revenege for Faizabad dharana prostitutes (agencies) this was bound to happen! Lo hoor choppoo
if judges didnt do anything wrong then why should be afraid .. jis ka daman saf na ho pir wo qazi ki tara chor machaye shor karta ha

bhaibarood

if judges didnt do anything wrong then why should be afraid .. jis ka daman saf na ho pir wo qazi ki tara chor machaye shor karta ha
Ji Tu Niazi beghairat ka damaan saaf hai tu foreign funding case pe kiyon stay lia hua hai ? ? ?

Dream Seller

Now you start talking civilized so I can respond!
its not my news article, go ask the newspaper and sue them.
Huh? I didn’t curse you khota khor and I would never do that and I don’t care how low you stoop, I won’t go to your level at all.
It has nothing to do with the offshore company that makes it illegal but illicit practices through that company. BTW one more info for you, this is the very reason khan was declared clean and honest unlike noora chor...
Now go eat khota and do some research before you respond

bhaibarood

Huh? I didn’t curse you khota khor and I would never do that and I don’t care how low you stoop, I won’t go to your level at all.
It has nothing to do with the offshore company that makes it illegal but illicit practices through that company. BTW one more info for you, this is the very reason khan was declared clean and honest unlike noora chor...
Now go eat khota and do some research before you respond
Youthia never do the reality check its news in the biggest media house!
Niazi has offshore companies and he use to say that all offshore are for money laundering!
But again he took the U turn!

Dream Seller

Youthia never do the reality check its news in the biggest media house!
Niazi has offshore companies and he use to say that all offshore are for money laundering!
But again he took the U turn!
Hahaha of course it’s for money laundering if you can’t provide the money trail. Is it khota khori or hawa khori that’s eating your brain.