Zulfiqar Mirza confessed that 'He is drunkard (Sharabi)'

jhootaylog

MPA (400+ posts)
[SIZE=+4]W[/SIZE][SIZE=+3]hose[/SIZE]
[SIZE=+4]P[/SIZE][SIZE=+3]akistan [/SIZE][SIZE=+4]P[/SIZE][SIZE=+3]eople's [/SIZE][SIZE=+4]P[/SIZE][SIZE=+3]arty?[/SIZE]
[SIZE=+1] By Abbas Zaidi[/SIZE] "These aggregates are born and die. Intellectual associations are mere sums in the mathematical sense, varying by addition and subtraction, unless and until (as sometimes happens) a mere coincidence of opinion strikes so impressively as to reach the blood and so, suddenly, to create out of the sum a Being. In any political turning-point words become fates and opinions passions. A chance crowd is herded together in the street and has one consciousness, one sensation, one language----until the short-lived soul flickers out and everyone goes his way again." (Oswald Spengler, TheDecline of the West) The recent indictment of Benazir Bhutto and her politician husband for money laundering by a Swiss court must have provided a sharp reminder to millions of Pakistanis of the day when in 1972 her father Zulfiqar Ali Bhutto announced, as the country's ruler, to the nation that he had ordered a crackdown on the 22 industrialist families who, for years, had bagged "Masses' money" which they were planning to transfer outside Pakistan. Benazir's perpetually unconditional support and justification of every American action plus her complicity in some of those acts----even kidnapping Pakistani nationals without observing minimal legal and ethical formalities in the name of combating terrorism----would also have reminded them of the days when in 1977, just before the imposition of martial law, her father openly denounced the US for its hegemonistic policies calling it "the White Elephant." This becomes all the more ironic for the fact that it was the US government that had a hand in her father's hanging.
I personally more than recalled: I re-experienced something. I re-experienced the pain that my calves suffered for a few days because being short----because being in early teens----I had to stand on my toes about three hours to listen and see Zulfiqar Ali Bhutto when he delivered his most memorable speech in Lahore. That was in 1977, perhaps February. Bhutto had called general elections to be held in March 1977. The major electoral attack that his opponents mounted on him was that he was a drinker. The main leaders of Bhutto's Pakistan People's Party (PPP), almost all of them feudal lords, were very apologetic on that allegation and could never satisfactorily tackle it while campaigning for people's votes. But that day in Lahore somewhere in the middle of the speech Bhutto referred to that always-leveled allegation,
"They say I drink."

There was a half- or one-second pause. Then he said,

"Yes I drink!"
Again there was a pause of the same duration. I would like to guess that the hearts of the PPP feudal leaders must have crashed into their guts after Bhutto's yes-I-drink locution during that second pause. But then all of a sudden there was such a tumultuous applause from the people that for minutes nothing but clapping, thumps of dancing and slogans were audible. Bhutto tried repeatedly to silence the people, but they kept on rocking, dancing and chanting "Long Live Bhutto!" "Bhutto is Our Lion, the Rest Never Mind!" When the applause subsided, Bhutto referred to his opponents,
"I do drink alcohol, but I do not drink people's blood."
Contd.....
http://www.gowanusbooks.com/party.htm

Nice try to Rotate the Issue..
But there is no Supporter of (your Called) Jageer Darana, Zalmana & Amrana Govt.
This is MQM who is going to Joint Government with Jageerdar Party.

frenes

Chief Minister (5k+ posts)
Oh God ab tumhara yeh KAAM b Amaad kry ga?.(omg)
عماد بھائی:۔

اپنی پوسٹ کو ایڈٹ کریں۔ بلکہ اس ویڈیو کو ایڈٹ کریں، اور اس میں یہ بھی شامل کریں۔

ذولفقار مرزا صاحب نے قرآن سے کھیلتے کھیلتے یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ رحمان ڈکیٹ نہ تھا بلکہ وہ شہید کی موت مرا ہے۔

ذولفقار مرزا نے قرآن سے کھلتے کھیلتے یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ کراچی میں پیپلز پارٹی کا ایک بھی بندہ انہوں نے اس لیے نہیں پکڑا کیونکہ ایک بھی پیپلز پارٹی والا جرائم میں ملوث نہیں۔

ذولفقار مرزا نے قرآن سے کھیلتے کھیلتے ایک یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ لیاری میں کوئی جرائم پیشہ لوگ رہتے ہیں اور نہ انہوں نے کبھی کسی کو قتل کیا ہے۔

یہ ہے انکے ہیرو ذولفقار مرزا صاحب کا پورا تعارف

mak1981

MPA (400+ posts)
Bhai na mujhe zulfiqar mirza pasand hay or na hi koi aur politician sab mein achi aur buri baatain hain even imran khan mein because no one is an angel.
Magar i liked it that he admitted. Magar aik sachi aur karwi baat kahon ga shayad aap ko buri lagay
"yeh shayad apne paison say peeta hoo magar Altaf bhai tu bhatta khori ki looti huyi daulat say peeta hay."

digitalzygot

Senator (1k+ posts)
MQM is involved in thousands of killings in Karachi, they are playing in the hands of our enemies, 'bakray ke maaa kab tak khair manayeee geee' aik na aik din yeah ***** ke moot marain gay.

humdaan

Senator (1k+ posts)
becharey altaf hussain ki purani tasveero ko dekh ker jaltey rahtey hai.nuferet ki intiha itni kay altaf hussain ki aik aik movement per nazer shaed koi burai nazer aajaye.maa baab ney paida kiya acha insaan bananey kay liye. bechara altaf bhai ki nuferet mey jealous tassubi bun gia,bhai apnay maa baap per rahem ker loot ja un ka pas khidmet ker un ki akheret mey tere kam aayegi.altaf hussain sey jo bhi panga leta hai woh nanga ho jata hai.mujnu laila kay pyar mein pagal hogia tha.tau altaf bhai ki nuferet mey pagal hogia hai. jaisey mujnu ko pather mar ker log kehtey tey woh dewana ja raha hai.waisey hi log tujey pather mar ker kahengay dekho woh nufereti ja raha hai.​

humdaan

Senator (1k+ posts)
ABBEY GHADDO ALTAF HUSSAIN KI NUFERET MEY HAZERT MUHAMMEDpbuh KA FARMAN BHI BHOOL GAYE JAISA KAY APP NEY FARMAYA AGER KOI GUNNAH KER BHI LO TAU KISSI KO NAHI BAATAOO ALLAH SEY TAUBA KARO.YAHAN YEH GHALEEZ INSAAN FAKHER SEY TV PER KAY RAHA HAI AUR TUM JAISEY JAHIL US KI IMAANDARI SACHAAI KAY QASEEDAY PAD RAHEY HO. LA..T TUM LOGO KI SHUKLOO PER YEHI FARQ HAI AIK EDUCATED[MQM]PARTY MEY AUR TUM JAISAY JAHILO KI PARTY MEY

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)
waseem akhtar serf sharab he nahi peta or bhi baray baray kam karta hai ..

defence ki dance partys say apny guards k kandho pay subah ghar jata hai etna TUN hojata hai

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)
عماد بھائی:۔

اپنی پوسٹ کو ایڈٹ کریں۔ بلکہ اس ویڈیو کو ایڈٹ کریں، اور اس میں یہ بھی شامل کریں۔

ذولفقار مرزا صاحب نے قرآن سے کھیلتے کھیلتے یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ رحمان ڈکیٹ نہ تھا بلکہ وہ شہید کی موت مرا ہے۔

ذولفقار مرزا نے قرآن سے کھلتے کھیلتے یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ کراچی میں پیپلز پارٹی کا ایک بھی بندہ انہوں نے اس لیے نہیں پکڑا کیونکہ ایک بھی پیپلز پارٹی والا جرائم میں ملوث نہیں۔

ذولفقار مرزا نے قرآن سے کھیلتے کھیلتے ایک یہ جھوٹ بھی بولا ہے کہ لیاری میں کوئی جرائم پیشہ لوگ رہتے ہیں اور نہ انہوں نے کبھی کسی کو قتل کیا ہے۔

یہ ہے انکے ہیرو ذولفقار مرزا صاحب کا پورا تعارف

zulfiqar mirza essay pehlay yeh sach bol chuka hai k wo ek BADBODAR.............. hai

tu quran say kheltay hoay osko deakh k hummay shock nahi laga

mehwish_ali

Chief Minister (5k+ posts)
zulfiqar mirza essay pehlay yeh sach bol chuka hai k wo ek BADBODAR.............. hai

tu quran say kheltay hoay osko deakh k hummay shock nahi laga

آپ اہل تشیع سے اپنے بغض و عناد کو اپنے پاس رکھا کریں۔ اگر آپ پہل کریں گے تو جواب بھی ملے گا۔

اور اگر اپنے تفرقے اور فتنے سے باز نہیں آئے تو پہلے اپنے گریبان میں جھانک لیں کہ آپ کے لاڈلے بنی امیہ کے بدبودار حکمران کیسے کیسے شرابیں پی کی نماز کی امامتیں کرواتے پھرتے تھے، اور وہ کون تھے جنہوں نے اسلام میں پہلی جھوٹی گواہیاں دیتے ہوئے حواب کے کتے کے بھونکنے والے مقام کو دوسرا مقام بتا کر حضرت عائشہ کو دھوکا دیا تھا، اور اسی وجہ سے جنگ جمل کا حادثہ پیش آیا۔

Last edited:

putar kha

Voter (50+ posts)
[HI]Altaf Hussain used to drink Cow Cola with Alcohol .....Jut to show India , that he likes India...[/HI]:lol::lol:

salam to all,

aap ko kesay pata chala AH cow cola w/alcohal peetay thay............lagta app bhi un k sath hutay thay or "phir khub guray go mil bathay gay dewanay du"....werna yah tu bohat under ki information di app nay;););)