What do you think about Hassan Nisar?

freshnkool

Minister (2k+ posts)
I dont have a word for him because he is one of them Mir Jafer & Mir Saadiq he was born in india ,he is indian mentally .He dose propraganda against Pakistan & Pakistanis he toke the side of the people who's want't to be aseparate from Pakistan. and also Pakistan made him fame & rich and look at him who he payback to Pakistan . shame on him .:angry_smile:

what kind of person are you why you lie he was born in laylepur what is now called faisalabad. and what prof you have that he is mir jafar or mir saadiq? where he has betrayed paksitan? stop lies please. its not paksitan who gave him fame he worked hard for it. yes pakistan gave him identity but he never did anything wrong against the nation if you think he did give me prof. now coming to the point if critisim is a crime then even our prophet said (whenever you see something wrong speak against it ) kalma-e-haq kahna jahad hai. if pakistani nation is doing on the wrong direction ( dong milawat in milk, in medicine, doing courruption both rulers and nation. then do you think he should close his eyes and say no its great??? come folk get some logic. critisim is a good thing mery or apky buzrgon ny mujhy or apko bury kaamon per tankeed naa ki hoti tu shaid ajj hum bhee joo thora bhoot achy bun gy hain woo naa bun sakty. or intelctuals kesi socity k bary hoty hain joo koom koo buri batoon per mana karty hain or achy rasty per lagty hain. ( everything he says like education, tecnology, vote for good leader etc is it bad? woo yee tu nahi logon ko kahta jaoo shabash daky maroo. milawat karoo. courruption karoo or naa paroo naa lekhoo or sari zindgi jahil he rahoo.

freshnkool

Minister (2k+ posts)
jo shakhs islam aur sunnat e rasool aur qauid e azam ke ezzat nahn krta wo jahil admi hai..mqm k khilaf kabi nahn bolay ga monh main haddi jo dal de hai mqm ne es k..esay fazool danshwaroo ka koi elaj hai dosto? koi elaj btao yarooo

usny kabhi islam ki thoon nahi ki ( yes courrupt molvion k bary main woo sakhti say baat karta hai so what is wrong in it?? alima iqbal ny bhee kaha thaa deene mula fee sabeel allah fassad tu agar es sa milti julti baat hassan nisar kahta hai tu bura kia hai?? or maine ajjj tuk uskoo quad-e-azam ki tooheen karty nahi suna send me the link if you have any prof.

but i agree its really strange why he supports MQM which is think is not right but i think he will realize his mistake at some point of life.

freshnkool

Minister (2k+ posts)
Re: About Hassan Nisar

Jo shakhs ALLAH ki hadood ko phalangney ki jurrart rakhta ho
us sai aap achey ki umeed kaisey karain gai.
Maira matlab UMMUL KHABAES ki lutf andoozi sai hai.
any prof that he drinks????? app itny islami hoo tu humara deen tu yee bhee kahta hai tasdeek k bagair koi cheez mutt pehlaoo or dosron k aboon per parda daloo. haan sabot hai tu doo that he drinks kia appny usko saharab laa kar di thi? yaa sath beth kar pety howy dekha hai? agar nahi tu pher elzam kion laga rahy hoo. woo tu pata nahi Allah ky deen ki khelaf warzi karta hai yaa nahi magar app bagair saboot k us per elzam lagar kar Allah k deen ki khelaf warzi zaroor kar rahy hoo.

jennyrock42

MPA (400+ posts)
ok yara give me a break so many claims any prof?

1. what is wrong if he calls faisalabad by its old name? mumbai was called bomby and still many people call it bomby is that an issue? i can give you many more examples so its not a crime if someone calls a city or place by its old name. like many people still call istumbul as qustuntena as old nam

2. if he lives a farm house and if he has not stolen this money and made that money from corruption is it a crime to live in a farm house????? its hadeth of our prophet he said agar apko Allah ny dia tu acha pahno or acha khaoo or apny opper karach karoo magr numaish naa karoo. so agar apki halal ki kamai hai tu farm house main rahna koi crime nahi hai ( if you think he made that money from corruption then give us prof before you put any aigation on him)

3. do you think that poor people cant study since and do good in techonology??? what kind of strange argument is it ( do you know in the beging the halal shape sword was invented by muslims the old design of sword which is tright ( mostly used by none muslims) was not so good so muslims made a new design and used better matel in that sword and at that time muslims were not super rich brother. so if he asks muslims to learn techonlogy and study since he is well wisher so that muslims can compete other nations in a good way and defend themselves in good way.

4. do you have any prof that he is from mirza group (which i believe he is not i have not seen any prof) or even if he is none muslim ( as mirzai are none muslim) so what? during the time of our prophet even in madina kafirs used to live peacefully and our prophet used to help poor kafir from batul-maal same way as poor muslims used to get help. go and read some islamic history.

5. you said he is dog calling a human being a dog is sick mentality where you sound like a champion of islam where in islam is written to call a human being dog???

6. he has less eman or more eman thats between Allah and that person ( kon janat main jai gaa or kon janum main keska eman kam hai or kiska zyada) no human being has that right only Allah sabhan walta will decide. but you are educated person stop behaving like jahil people please.

Dont call me yara, I dont like this mirpuri word.

Regards

jennyrock42

MPA (400+ posts)
ok yara give me a break so many claims any prof?

1. what is wrong if he calls faisalabad by its old name? mumbai was called bomby and still many people call it bomby is that an issue? i can give you many more examples so its not a crime if someone calls a city or place by its old name. like many people still call istumbul as qustuntena as old nam

2. if he lives a farm house and if he has not stolen this money and made that money from corruption is it a crime to live in a farm house????? its hadeth of our prophet he said agar apko Allah ny dia tu acha pahno or acha khaoo or apny opper karach karoo magr numaish naa karoo. so agar apki halal ki kamai hai tu farm house main rahna koi crime nahi hai ( if you think he made that money from corruption then give us prof before you put any aigation on him)

3. do you think that poor people cant study since and do good in techonology??? what kind of strange argument is it ( do you know in the beging the halal shape sword was invented by muslims the old design of sword which is tright ( mostly used by none muslims) was not so good so muslims made a new design and used better matel in that sword and at that time muslims were not super rich brother. so if he asks muslims to learn techonlogy and study since he is well wisher so that muslims can compete other nations in a good way and defend themselves in good way.

4. do you have any prof that he is from mirza group (which i believe he is not i have not seen any prof) or even if he is none muslim ( as mirzai are none muslim) so what? during the time of our prophet even in madina kafirs used to live peacefully and our prophet used to help poor kafir from batul-maal same way as poor muslims used to get help. go and read some islamic history.

5. you said he is dog calling a human being a dog is sick mentality where you sound like a champion of islam where in islam is written to call a human being dog???

6. he has less eman or more eman thats between Allah and that person ( kon janat main jai gaa or kon janum main keska eman kam hai or kiska zyada) no human being has that right only Allah sabhan walta will decide. but you are educated person stop behaving like jahil people please.

And I dont need to prove anything for this worthless dog Hasan nisar, my time is not for these worthless kind of persons.

Regards

freshnkool

Minister (2k+ posts)
And I dont need to prove anything for this worthless dog Hasan nisar, my time is not for these worthless kind of persons.

Regards

good it shows what type of person you are

now come 1. sab insan or sab zubaneen Allah ki he hain ( yara means friend and mirpuri are human beings too)

and i knew those who do not have any logic and argument always come up with lines like that. and secondly if you call him dog only Allah knows who is dog and who is not who knows many who think themselves as humans but in fact in front of Allah are worst than dogs

regards,

asmat

elipst

Minister (2k+ posts)
IBLEES ka bayan kal MQM kai haq mai aa jaye
Tow aap us ko bhi FARISTAA man lo gai kia?

MQM kahan se agayi beech mein?
Abhi kal ya parson hi yeh TV per aa kay MQM ko bura bol rha tha.
Chahye yeh MQM ko pasand karay ya nahi mujhe is se koi garaz nahi, mujhe is ki batein pasand hain, bus.

saeed khan

Chief Minister (5k+ posts)
I liked Hassan Nisar but not now.
I feet that he only and only criticise and discourage the nation, never ever tell any solution or encourage us.

innocent123

MPA (400+ posts)
hi
may be mery opinion aap sab ko acchy naen lagey gy 1 baat poochna chata hoon k Hassan nisar k moonh se aap kya sun na chahtey hain
k pakistan mein sab theek hai ?
bhai agar aap ya mein doodh mein pani daal k dein gey to woh kya kahey ga k doodh khalis hai ?
agar aap ya mein clone madicine sale kr rahey hain to woh kya kahye ga k madicina genuine hai ?
ager aap ya mein hakoomaty wuzra k protocol k liye 2 ghaintey khaddey hain to kya woh yeh kahey k hum bohat aqalmand insaan hain?
agare aap aur mein kisi chore ya lutere ki side lein to woh kya kahe k hum bohat accha kaam kr rahey hain?
agar aap aur rmein hum kisi currupt hukamran ko vote dein to woh kahe k bohat theek hai ?
baat asal yeh hai k uss ki baaton mein suspense naen hai
woh jo kehta hai dunke ky chot pe kehta hai jhoot nen bolta uss ki wajah hai k woh kisi se le k naen khata jab k aksariat anchore ya journalist black mailing kr k khatey hain
baqi aap ki marzi
bhay all is well bhya all is well ??????????????think your self

innocent123

MPA (400+ posts)
حسن نثار کو ابھی میں ایک طرف رکھتی ہوں، اور اس پر تبصرہ کرنے والے لوگوں کو دیکھتے ہیں۔

ان تبصرہ کرنے والوں میں دو گروہ بہت واضح ہیں:

۔1۔ پہلا گروہ ہے جو کہ رائیٹ ونگ سائیڈ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ یہ لوگ حسن نثار کے سخت مخالفین میں سے ہیں۔

۔2۔ دوسرا گروہ مڈل اور لیفٹ کا ہے جو اس کی باتوں کو پسند کرتے ہیں۔

پہلا گروہ کیوں حسن نثار کے اتنا مخالف ہے؟

اسکی وجہ یہ ہے کہ حسن نثار ان گنتی کے "بہادروں" میں ہے جو آج کے دور میں انکی بنائی ہوئی مقدس چیزوں پر دلیری کے ساتھ تبصرے کرتا ہے۔ یہ "بہادری" ان لوگوں کو ایک آنکھ پسند نہیں۔ یہ طالبانی مزاج کے مالک لوگ ہیں، جنکے نزدیک آج انکے اقدامات کو چیلنج کرنا شاید بذات خود اسلام کو چیلنج کرنا ہے۔

بہرحال، حسن نثار کو جو چیز بقیہ دانشوروں سے ممتاز کر رہی ہے، وہ ہے اسکی یہ بہادری اور دلیری۔ یہ ہی چیز اسکی مقبولیت کا باعث ہے تو دوسری طرف اس سے نفرت کا باعث بھی۔

10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%%%%%%%%%%%%%%%
agree with you
samunder ko kuzey mein band kiya janab aap ne
:jazak:

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
MQM kahan se agayi beech mein?
Abhi kal ya parson hi yeh TV per aa kay MQM ko bura bol rha tha.
Chahye yeh MQM ko pasand karay ya nahi mujhe is se koi garaz nahi, mujhe is ki batein pasand hain, bus.

Hurr fassad mein MQM beachum beach!

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)

hahaha para likha tu bata do tu tumary mental ka andaza hoga lagta hy chacha haroon rasheed ky poojari ho ap.

Fido Bhai Haroon Sahab Mery fav.. columnist tu nahi magar buray insan bhi nahi ..

humari jamat k khilaaf bhi likhtay hain wo or hum un k etrazat ka jawab letter k zareyh ek achay andaz main
daytay hain jiska etraf wo talkshows main kartay hain .....

yahan baat hassan nisar ki horahi hai jo k bilkul he deen bezaar ek jahil admi hai or es k sath agar
nazir naji ka naam bhi leya jay tu koe mozaeqa nahi (bigsmile)

sumhaj main nahi atta k baray baray columnist k hotay hoay in do jahilo ko he kiuon her programs main
tajziya k leyh bolwaytay hain ... GHQ ka danda sath hai ya Ngos ka kuch tu hai...

doctor

Citizen
He seems to be insane. Not worth of listen to. Pata nahi ye geo or jang wale ise kaise bardasht karte hain

sta1316

Politcal Worker (100+ posts)

Jo shakhs ALLAH ki hadood ko phalangney ki jurrart rakhta ho
us sai aap achey ki umeed kaisey karain gai.
Maira matlab UMMUL KHABAES ki lutf andoozi sai hai.