Thank you MQM - A column by Hasan Nisar

Rana Tahir Mahmood

Senator (1k+ posts)
02_01.gif

http://ejang.jang.com.pk//4-11-2011/lahore/images/02_01.gif

swing

Chief Minister (5k+ posts)
so iss ghadaar ki gandgi bahir aa gaye.
yar bohat bara HABEES INSAAN HAI yeh.mai habees say ziada bura word generate kerna chahta hon mgr admin kaat de gaa.

ALLAH GHARAQ karay iss saray media ko jis ko aasani say masoom logo k gharo tak rasaee hai.aub woh loog tou phans gaye na jin ko samaj kam hai yah jo baycharay kisi leader ki talash mai hain.

iss nay IMRAN KHAN ko yeh kia kaha kay imran khan tou ALMAAS BOBIYOU mai hain(iss ka kia matlab hai?)

Last edited:

paki-lover

MPA (400+ posts)
bagairat admi hai yeh gatiya insaan aaj tak koi program ya koi
column payment ke bagair nahi likha iss chor ne media key name pe daba hai yeh

BKKhan

Councller (250+ posts)
Main ne is ka column to nahi parha , ke mujhe yaqeen he ke is ne koi aqal ki baat nahi kee ho gee,.....
Ye apne ap ko bahut kull kulla khan samajhta he..... Halanke 2 takkay ka admi hay
ye wo admi ha jo allama iqbal ko kuch nahi samajhta.....,,,,..... Aur altaf hussain ko leader manta hay
ab ap khud andaza lagayen, ke ye kiss had tak nafsyati mareez AUR FAARIGHUL DIMAGH INSAN hay

Last edited:

ASQR1

Chief Minister (5k+ posts)
Ler us all aprove once for all that he talks dumb as he dumps on Islam and Pakistan, so he should be declared.

"PERSONA NON GRETA"

Last edited:

arslan4u

Minister (2k+ posts)
"18, 18 ghantay kaam karne walay leader ka waqt kyun zaya karun?" :lol:
Someone please tell me what Altaf works on for 18 hours a day?

I opened up today's newspaper and saw Hassan Nisaar's stupid face and i fully expected to see praises for MQM. Just as expected, the article was full of it. But I am sure no MQM supporter will call Hassan Nisaar a biased or paid journalist.

shamsheer

Senator (1k+ posts)
Height of chamcha geeri. Now HN does not need to become a high paid journalist becuase he will save a lot when he will not have to pay any extortion money. As I have said before, all our politicians know that their followers are their slaves or worshipper. They do not need to hide who is on their payrol. Journalists also have a good understanding of the mentality of this slave nation. So it is better to stick to a politician, rather than keep onself neutral that results in confusion for parhi likhi jahil nation and not get much fan following. There are two advantages of it. First you get the equivocal support of masses without much effort and you can also publish more compelling one sided truth, that is very appealing to the slaves. Also you also get such monumental evening at others expenses, otherwise what you get the most is a Zuhrana at the end of the press conference.

Now PTI should celebrate an evening with Haroon Rasheed and PMLN with Javed Chaudhri. So that they can also write thank you articles to their leadership. Samajh nahin aata kay kia Pakistan main aik Ham-mam hai , ya waqat nain pooray Pakistan ko ham-mam banadiay hai.