Professor Ahmad Rafique on Concept of Dua (MUST MUST WATCH)

aasimnaveed

MPA (400+ posts)
sorry but this guy always talk about other sects but without any proof or logic,and he is not certified mufti or alim-e-deen ... lot of popular journalists and businessmen are MUREED of this professor sahab... haroon ur rasheed, is a big fan of him and imran khan was fan of him ...
if anyone have any info weather he is certified islamic scholar or selfmade scholar??, plz do share

Jack Sparrow

Minister (2k+ posts)
sorry but this guy always talk about other sects but without any proof or logic,and he is not certified mufti or alim-e-deen ... lot of popular journalists and businessmen are MUREED of this professor sahab... haroon ur rasheed, is a big fan of him and imran khan was fan of him ...
if anyone have any info weather he is certified islamic scholar or selfmade scholar??, plz do share

You are quite funny , ILM school ,university madrassa ka muhtaj nahi hota.Jo ILM ke justajo karta hay wo he ILM wala hota hai. (by the way ,Einstein and Bill gates are also not certified in thier field , they are self made).

aasimnaveed

MPA (400+ posts)
oh bhai DUNIYAWI ilm or ISLAMIC ILM me fark hai yaar ...

phir hum sab ALIM hain ,,, mufti hain ,,, esa na kero bhai ... einstein and bill gates were selfmade in science and IT but not in ISLAM ... and aaj tak kitnay islamic scholars ko MAANA hai aap ney??? jo selfmade hain???/...

deen ki baat kero per pehly khud to deen seekh lo ..

professor sahab FATWA jari ker dety hain without any authenticity ... is it right??????

by the way i met him in his house where he told the guy who took me there.. beta tum inshallah bohot jald apni feild me UUNCHAAA mukaam hasil kero gey ... then he rang sheikh sahab in faisalabad (owner of BISMILLAH FABRICS KHrRRYANWALA) and ordered him to give him(his name is kazim shahzad from chakwal) IT job in his factory's head office and he did... he was doing very ordinary jobs in pakistan after this,later he went to sweden and did masters in TELECOM and now a days doing job in denmark in this feild .. so professor sahab was wrong and his prediction aswell ... professor sahab apka face dekh k apka past bata dety hain ... blv it or not im the witness ...

Last edited:

aasimnaveed

MPA (400+ posts)
ilm ki baat kero,deen ki baat kero koi pabandi nahin hai yar but FATWA is different thing .. im an IT guy so how can i gave FATWA about agriculture or atomic science ...

band kero yeh madrassah and islamic universities ... bhejo sabko professor sahab k pas ..

phir wohi hoga ,,, tuu kafir me muslim,,,me muslim woh kafir ...

AALIM e DEEN hazraat and MUFTI sahibaan aap wesy hi apni umer zaya ker dety hain ILM k hasool k liye ...

professor sahab wala NUSKHA use kero or ban jao MUFTI ... :)

alibaba222

Minister (2k+ posts)
aysy prof shetan key chayley he , jesy shetan ko Allah pak nay boht ilam deya tah mager wo gumrah howa or qeyamat tak apny jesy logo ko gumrah kerta rahye ga

SalmanKhanN

MPA (400+ posts)
Islam is all about proofs from Quran and Sunnah..for that u need proper education..no degree or nothing..but learn from proper knowledgeable individuals or from institutions..the professor doesn't even have a beard..
The Beard according to the Great Imams of Jurisprudence
Hanafi
Imam Muhammed (R.A.) writes in his book "Kitabul Aathaar" where he relates from Imam Abu Hanifa (R.A.) who relates from Hadhrat Haytham (R.A.) who relates from Ibn Umar (R.A.) that he (Ibn Umar) used to hold his beard in his hand and cut off which was longer. Imam Muhammed (R.A.) says that this is what we follow and this was the decision of Imam Abu Hanifa. Therefore, according to Hanafies, to shorten the beard less than a FIST LENGTH is HARAAM and on this is IJMA (concensus of opinion).
Shafi'i
Imam Shafi (R.A.) in his Kitabul Umm states, "To shave the beard is HARAAM." (Shari Minhaj dar Shara Fasl Aqueeqa).
Maaliki
Shekh Ahmad Nafarawi Maliki in the commentary of Imam Abu Zayed's booklet states, "to shave the beard is without doubt haraam according to all Imams." It is also mention in "Tamheed" which is a commentary of "Muatta" (Sunnan Imam Malik (R.A.)) that to shave the beard is HARAAM and among males the only ones to resort to this practice (of shaving) are the HERMAPHRODITES (persons who possess both male and female features and characteristics).
Hanbali
The Hanbalies in the famous Al-Khanie'a Hanbali Fatawa Kitab state that "to grow the beard is essential and to shave it is HARAAM." Also in the Hanbali Mathab books "Sharahul Muntahaa" and "Sharr Manzoomatul Aadaab", it is stated "The most accepted view is that it is HARAAM (prohibited to shave the beard).

SalmanKhanN

MPA (400+ posts)
its not just about beard..that is just a simple example...we as muslims have to be very careful who we get our information from..and we as educated muslims..as we have internet access to research..we should always look for proofs from Quran and Sunnah..Authentic..hadith...and InshAllah make dua to Allah SWT to guide us to straight path..

adnan78692

MPA (400+ posts)

aap bht ghalti pe ho.. professor sahib kabi sect-ism ko permote nahi kartey.. ye to ilm e Quran or Ilm e Isma e Ilahi k bht barey aalim hain.. har masla baat Quran o Hadith k hawaley se karte hain.. logic se kartey hain.. aap ilzam laganey se pehley ink nazriat parho iski books parho.. then koi confusion hai to share karo.. aese badgumani achi nahi.. pehle achi tarha inko suno nazriat daikho.. umeed hai aap positively lo ge meri bat ko..

adnan78692

MPA (400+ posts)
ilm ki baat kero,deen ki baat kero koi pabandi nahin hai yar but FATWA is different thing .. im an IT guy so how can i gave FATWA about agriculture or atomic science ...

band kero yeh madrassah and islamic universities ... bhejo sabko professor sahab k pas ..

AALIM e DEEN hazraat and MUFTI sahibaan aap wesy hi apni umer zaya ker dety hain ILM k hasool k liye ...

aap se aik request hai k pehle professor sab ko stdy kar lein inki books parhein ink nazriaat parhein then koi Raey Qaiom Karein.. bad gumaani mat karein..

adnan78692

MPA (400+ posts)
aysy prof shetan key chayley he , jesy shetan ko Allah pak nay boht ilam deya tah mager wo gumrah howa or qeyamat tak apny jesy logo ko gumrah kerta rahye ga

bht maazrat k sath aapko kisi ko sheetan declare karne ka koi haq nahi.. bht ghalat wrds use kar rahe ho aap Aik Aalim e deen k barey.. jis ki har bat me quran o Hadith ka hawala hota hai.. jo Allah pak ki zaat ko Tarjeh e Awal Bananey ka kehtey hain.jo allah or usk Rasool ki Mohabat me rachey basey hain... aap unpe ilzam laga rahey ho. unhein shetan keh rahey ho.bina kisi proof k.. bina kisi baat k..allah pak se daro aap. Allah aapko shaoor dey.. pehley inko sunein ink nazriyat ko parhein then koi raey qaim karein.. allah aapko hidaiat dey..

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
You dont need to concern about it.

You r Qadyani and not need to listen or criticize it. U just listen Mirza and Mush...or Altaf Dajjal..

adnan78692

MPA (400+ posts)
Professor Sahib ne Quran ko parha research ki samjha Allah pak ki hakmiat ko mana.. Baat ki to logic se ki.. Quran k hawaley se ki.. Hadith pak k Hawaley se ki.. Maine inki bht books parhein..inhein suna stdy kya.. research ki.. bt mje kahein b Quran ya hadith k bagir koi hawala nahi mila koi baat nai mili koi nazriya nahi mila.. so plz pehley in ko m ukammal parhein samjhein then koi raey qaim karein.. ink kisi b nazriye se ikhtlaaf ka haq hai aapko.. bt inki taoheen ka inhein shetan ka chela declare karne ka nahi ya bina logic or proof ilzam dene ka kisi ko haq nahi.. Ikhtlaaf aap karo zarror karo.. bt kisi mohazib andaaz me.ethics k sath. jahilon ki tarha nahi.. koi saleeqa hota hai bat se ya nazriye se ikhtlaaf karne ka..

alibaba222

Minister (2k+ posts)
bahi jan shetan ka kam keya he musalmano ko deen key nam per gumrah kerna, mirza qadeyani keya dance sekhta tah , wo bhee Allah oor rasool (S A W) ka nam ley ker gumrah kerta raha,
bht maazrat k sath aapko kisi ko sheetan declare karne ka koi haq nahi.. bht ghalat wrds use kar rahe ho aap Aik Aalim e deen k barey.. jis ki har bat me quran o Hadith ka hawala hota hai.. jo Allah pak ki zaat ko Tarjeh e Awal Bananey ka kehtey hain.jo allah or usk Rasool ki Mohabat me rachey basey hain... aap unpe ilzam laga rahey ho. unhein shetan keh rahey ho.bina kisi proof k.. bina kisi baat k..allah pak se daro aap. Allah aapko shaoor dey.. pehley inko sunein ink nazriyat ko parhein then koi raey qaim karein.. allah aapko hidaiat dey..

adnan78692

MPA (400+ posts)
bahi jan shetan ka kam keya he musalmano ko deen key nam per gumrah kerna, mirza qadeyani keya dance sekhta tah , wo bhee Allah oor rasool (S A W) ka nam ley ker gumrah kerta raha,

jab tak aapk pass koi proff nahi koi aesa nazriya nahi koi ikhlaafi baat ya pehlu nahi aap kion kar keh saktey ho k ye gumrah kartey hain. Astaghfirullah... aap khud ye faisla kese de saktey ho.. dilon k raaz Allah janta hai.. Emaan ki kya halat hai Allah janta hai.. pehchanta hai.. aap ko kis ne haq diya khud se faisla karne ka.. Kya aap ko apne emaan ka pata hai..?? k Allah k haan uski kya hesiat hai.. is trha to Allah or usk Rasoolpbuh ka naam lene wale har Aalaim pe aap fatwa laga rahe ho.. koi fect bataein aap.. bina kisi suboot k argument k fazool me gunahgaar kar rahe hain aap khud ko. Allah k haan unk martbey pe aap k is buhtaan ki koi wuqat nahi.. Inkaar to kaafiron ne Huzoor pbuh ka kar diya tha.. aap k kehne ya na kehne se koi farq nai parta.. ek Nasehat hai k Ikhlaaf apni jaga bugaz hasad jalan apni jaga bt is trha kisi pe jhoota butaan nahi lagana chaiey.. wo b aik Allah k naik or Aalim bandey pe.. ye kam zarfi hoti hai.. bht choota pan hota hai.. jahalat hoti hai..

alibaba222

Minister (2k+ posts)
bahi app ke ager dil azari hoee tu muafi ka talb gar hoo, app nay jab kaway ko safead he kehna he tu behs kerny ka keya fiyda.app ko 1 nahee boht say saboot day sakta hoo key aysy loog jahil hoty he or musalmanoo ko gumrah kerty he, ye loog shoro din say he or qeyamat tak rahye gye, may koee fatwa nahee day raha may tu apny thoray say ilam ke waja say keh raha hoo
jab tak aapk pass koi proff nahi koi aesa nazriya nahi koi ikhlaafi baat ya pehlu nahi aap kion kar keh saktey ho k ye gumrah kartey hain. Astaghfirullah... aap khud ye faisla kese de saktey ho.. dilon k raaz Allah janta hai.. Emaan ki kya halat hai Allah janta hai.. pehchanta hai.. aap ko kis ne haq diya khud se faisla karne ka.. Kya aap ko apne emaan ka pata hai..?? k Allah k haan uski kya hesiat hai.. is trha to Allah or usk Rasoolpbuh ka naam lene wale har Aalaim pe aap fatwa laga rahe ho.. koi fect bataein aap.. bina kisi suboot k argument k fazool me gunahgaar kar rahe hain aap khud ko. Allah k haan unk martbey pe aap k is buhtaan ki koi wuqat nahi.. Inkaar to kaafiron ne Huzoor pbuh ka kar diya tha.. aap k kehne ya na kehne se koi farq nai parta.. ek Nasehat hai k Ikhlaaf apni jaga bugaz hasad jalan apni jaga bt is trha kisi pe jhoota butaan nahi lagana chaiey.. wo b aik Allah k naik or Aalim bandey pe.. ye kam zarfi hoti hai.. bht choota pan hota hai.. jahalat hoti hai..

samar

Minister (2k+ posts)

Definitely he is not a alim deen like fazlurehman ...........He never claimed to be a mufti...........

samar

Minister (2k+ posts)
oh bhai DUNIYAWI ilm or ISLAMIC ILM me fark hai yaar ...

phir hum sab ALIM hain ,,, mufti hain ,,, esa na kero bhai ... einstein and bill gates were selfmade in science and IT but not in ISLAM ... and aaj tak kitnay islamic scholars ko MAANA hai aap ney??? jo selfmade hain???/...

deen ki baat kero per pehly khud to deen seekh lo ..

professor sahab FATWA jari ker dety hain without any authenticity ... is it right??????

by the way i met him in his house where he told the guy who took me there.. beta tum inshallah bohot jald apni feild me UUNCHAAA mukaam hasil kero gey ... then he rang sheikh sahab in faisalabad (owner of BISMILLAH FABRICS KHrRRYANWALA) and ordered him to give him(his name is kazim shahzad from chakwal) IT job in his factory's head office and he did... he was doing very ordinary jobs in pakistan after this,later he went to sweden and did masters in TELECOM and now a days doing job in denmark in this feild .. so professor sahab was wrong and his prediction aswell ... professor sahab apka face dekh k apka past bata dety hain ... blv it or not im the witness ...

Khuda k bandey kahan likha he k jo shakhs aapka munn daikh k aapka past bta de to vo Allah ka banda hota he ya jo na btaey vo Allah ka banda nhi hota ???????????
I have studied his books and his message is make Allah your first priority in your every act of life.

samar

Minister (2k+ posts)

as far as shariaee ahkhaam are concerned they are definitely needed to be known............they are basics..........then comes the philosophy behind them........and then comes the one who has given you this philosophy of life..........Its your satisfaction aap sirf ratta laga k molvi ki post tk hi rehna chahtey ho ya tafakr ore talab se Allah taaala ki maarfat chahtey ho.