Pakistan Army condemns Munawar Hasan's statement!

zhohaq

Minister (2k+ posts)
منور حسن نے کڑوا سچ بولا ہے جو ہم سننا نہیں چاہتے۔
انٹرنیٹ والی قوم کسی اور ہی دنیا میں رہتی ہے جو اس بیان پر منہ سے جھاگیں اڑا رہی ہے۔
گھر سے باہر نکل کر دیکھو، سوائے بکاؤ میڈیا کے ہو کوئی یہی کہتا ہے کہ یہ نہ کبھی ہماری جنگ تھی، نہ ہے، نہ ہوگی۔
جرنیلوں نے یہ جنگ نہ کسی سے پوچھ کر شروع کی تھی نہ ختم کرنا چاہتے ہیں۔
میں ایسے کئی فوجی افسران، جوانوں حتٰی کی کمانڈوز کو جانتا ہوں جو ڈالروں کے عوض مسلمانوں کو قتل کرنے پر استعفٰی کو ترجیح دے کر فوج چھوڑ چکے ہیں۔
جرنیلوں نے بہت کامیابی کے ساتھ 2007 میں زید حامد کزاب کو لانچ کیا جس نے سچی جھوٹی سازشی کہانیاں سنا کر قوم کو کنفیوز کیا۔ اس کا مقصد نہ تو خلافت راشدہ تھا، نہ غزوہ ہند تھا، البتہ پوری قوم کو سازشی تھیوری میں الجھا دیا ہے کہ طالبان انڈیا اور امریکہ کے ایجنٹ ہیں جو امریکہ کی مدد کرنے پر پاکستان پر حملے کرتے ہیں


اسی دوران پاک فوج پوری تندھی کے ساتھ 13 سال سے امریکہ کی سپلائی لائین بحال رکھے ہوئے ہے، جس سے روزانہ 600 ٹرک اسلحہ، گولہ بارود، تیل اور خوراک افغانستان پر قابض افواج کے لئے جا رہا ہے۔ اس پر کبھی کمپرومائز نہیں ہوگا۔


ایسا لگتا ہے روزانہ کی بنیاد پر پاکستانیوں کا جانی نقصان وہ کڑوا گھونٹ ہے جو ہمارے جرنیلوں نے بدلے میں ملنے والے ڈالروں کی قیمت کے طور پر قبول کر رکھا ہے۔ ان کی بلا سے، انکے اپنے بچے محفوظ ہیں، عوام جائے بھاڑ میں۔


Is post kai bad is threadh par kisi oar post ki koi jawaz nahin.

Yeh woh such hai jo hazm nahin horahi.

Isey chupanay kai liye 40 ,00 hazar maray ya lakh maray. Pakistaniyat maskh ho, Islam makh ho bas Dollar band na ho.

Karai kai fauj kai baray mai Machivelli kehta hai:

BYY3NcHCAAAAVp5.jpg:large


Pakistan ka almia yeh hai
kai in (sorry to be frank) karai kai qatil ko ankhein band kar kay support karna Hub ul watni hai,
In kai Khilaf koi bhi bath karna ghaddari.

Wohi Fauj jis nai 1947 mein Qaid E Azam ka Direct order mannany sai inkar kiya, jis ki waja sai Kashmir sai hath dona para. Agar deshat gard, ghaddar qabail Quid E Azam ki call par labaik na kehtay tou Azad Kahmir bhi India ka Hissa hota.
Naubat yahan tak agai hai kai Dubai mein beta Bilawal oar London mein betha Altaf Bhai qom ko Hub al watni kai bashan suna rahi hai.:lol:
 
Last edited:

jangjoo786

Chief Minister (5k+ posts)
i think u take ur self as haram ka nutfa ask ur mothernot my fault


My question still stands un-answered.
Plz son,tell me who was right?
Otherwise, I will tell you who was right.
Coz I know you when you were embryo.
I even saw you when you were follicle.
Just check the meaning of follicle and you will
know your origin.
 

AZulfi

MPA (400+ posts)
The army quite rightly has condemned JI Chief's very irresponsible and inflammatory remarks about TTP criminals

To equate TTP militants with shuhada is a joke; a slap in the face to all those soldiers and civilians (almost 50,000+ altogether) who have been murdered by these terrorists


Even Zaid Hamid cannot stand TTP criminals and their twisted ideology
 

oscar

Minister (2k+ posts)
Re: Pak Fauj condemns Munawar Hasan's anti-Pakistan statement (video added)

jo koi samj lay, yahan har waqt kutee bonkhte rehte hain Pakistan Army ke against, kis kis ka moun bund kerin


ہماری بہادر فوج 13 سال سے 100 ملین ڈالر ماہانہ کرائے پر لڑ رہی ہے۔ منہ کھائے اور آنکھ شرمائے ۔


شہادت کی اتنی ہی فکر تھی تو 2001 میں فتوٰی لے لیتے۔ فوج کو سوچنا چاہئے کہ جب ماروی سرمد، نصرت جاوید یا بی بی سی جیسے "اسلام کے سگے" شہادت کی تصدیق کے لئے بچ جائیں تو پھر اللہ ہی حافظ ہے
 

AZulfi

MPA (400+ posts)
Hence IK needs to distance himself from parties like JI and MMA, just have a working relationship with them
Never understood IK's association with JI.
Jamaat-e-Islami is arguably the single worst thing that happened to Pakistan. Having lost credibility opposing the creation of the country, it sought relevance by fanning sectarianism in the 60s and 70s
By all means be anti-war and anti-drones but atleast have the courage to condemn TTP animals when they commit an atrocity
 

Zaidi Qasim

Prime Minister (20k+ posts)
Please read my blue lines in above. Thanks


Let me ask you when was it dawn on you the tribal areas were full of insurgency ? Before American orders or after ?

You have to be fair here. The tribal areas were always peaceful before the American invasion in Afghanistan. Once you admitted that The deployments of troops were on the order of America, then what is there left to talk about ?

The second point is indeed worthwhile to ponder . I do not neccessay agree with the policy of killing innocent people to implement something which is obligatory on a nation which is the owner of a constitution in which it is already declared to make the Sunnah and Quran the flag bearer . As I mentioned in my first post, I do not think the rebellion is a way to forced someone to abide by their own words. I do not really want to go in the past , but if you can read what laws were implemented there before the court's verdict to implement the Pakistani lawsin swat valley. The usual corrupt judiciary got their hands full with money . Those people were quite satisfy with their own laws and there was no friction.


The curch incident was indeed a deplorable incident and Taliban never claimed that they were behind it. However, they did say that it was all right to attack the church which I do not think is true. There are several foreign agents and secret agencies are invloved with bomb blasts and sectarian incidents inside Pakistan that even Pakistani Government itself doesn't know the count of these foreign agents. It is easier to blame everything on Taliban and sit pretty.

I do not think Munnawar hassan is assigned to educate the Pakistani nation. However, I do think that the politicans and the Army generals only looking after themselves . There are too many incidents where I can easly refer you to see where the flow of the marching orders are coming from, And I tell you , it is not from Islamabad.

There is no confusion about what Munawwar Hassan said. I think it was too bold for him to even utter these words in front of media. But I think these were true words.I do not think that anyone will be happy to hear them. Pakistani army says they do not need Munnawar Hassan's certificate for Shaheed. I say they do not need anyone's certificate for the defination of shaheed except American. American certificate is all they care. Now lets looks at what I said in my early post. I pointed out that helping Non Muslim forces occupying Muslim country and provide your armed forces services and get paid is a reward for you. It is that simple and I think we should keep it simple and not complicate it. The Taliban is a reactionary force which is a consequence of a wide U turn in Pakistan Government's own policies during Musharraf time. I think this is a war forced on us and we are continue to fight this war. The beneficiary of this war is not Pakistani people . This is indeed a war started by America and she will continue to manipulate our armed forces generals and other to fight it. I Do not see any benefit of this war which will bring Pakistan any prosperity . It is a long dark tunnel with no end.

lets hope we learn while we travel on this lonely path on the orders of our Masters.
 

ZenoInTheZoo

Minister (2k+ posts)
Hence IK needs to distance himself from parties like JI and MMA, just have a working relationship with them
Never understood IK's association with JI.
Jamaat-e-Islami is arguably the single worst thing that happened to Pakistan. Having lost credibility opposing the creation of the country, it sought relevance by fanning sectarianism in the 60s and 70s
By all means be anti-war and anti-drones but atleast have the courage to condemn TTP animals when they commit an atrocity


Emotionalism and phony nationalism won't save you here. If u have any moral and/or intellectual integrity left, answer JI propagandast's questions for a counter-argument and logic
 

ZenoInTheZoo

Minister (2k+ posts)
Oont pahar k neeche aaya ya nhe, yeh to pta nhe..........laiken JI ki propaganda machine ne GHQ/ISI ki propaganda battery to zabrdast takkar di hai aur ma'arka kaafi zoron per ja raha hai.......tosettle old scores librral fascists as a strategic move has also come to the help of GHQ' propagandasts.....let us see how it ends....

Ordinary thoughtful Pakistani is looking at all this sordid affair with concerns......
 

M Ali Khan

Minister (2k+ posts)
you are going to prove yourself here?
Don't hold your breath, kid. You've seen NOTHING yet

http://pakteahouse.net/2009/08/15/maulana-maududis-role-against-jinnahs-pakistan/

Maulana Maududi's Role Against Jinnah's Pakistan

August 15th, 2009 | 88 Comments
By Yasser Latif Hamdani

Let me start by saying - as a disclaimer- that opposing Jinnah, the Muslim League or Pakistan is not an unpardonable crime. Support for Pakistan’s creation is not sine qua non for its citizenship.

However an exception must be made in the case of Jamaat-e-Islami given its latter day claims about being the guardians of Pakistan’s ideology. Maulana Maududi claimed and his “Jamaat-e-Islami” still claims to be the guardian of Pakistan’s ideological frontiers as it were. They have been at the forefront of religious bigotry against all minority groups of Pakistan. They abuse those who stand for a peaceful settlement of Kashmir dispute and they hurl abuses at groups like Agha Khanis and Ahmadis- the two of the most actively pro-Pakistan groups during partition- and accuse them of being the enemies of Pakistan.

What a turn around. Maududi was the most vociferous opponent of Mr. Jinnah and the Pakistan Movement. I reproduce here some of his referenced works here from his Muslims and the Present Political Turmoil” (Vol.III) First Edition published from Delhi. Jamaat-e-Islami claims that the whole Two Nation Theory project was derived from Maududi’s writings which is completely untrue. Maududi described the idea of Muslim Nationalism as unlikely as a ”chaste prostitute”.

Here he wrote:
” Who are the Muslims you are claiming to be a separate nation? Here, the crowd called Muslims is full of all sorts of rabble. There are as many types of characters in this as in any (other) heathen people”. (Vol. III, P.166) “If you survey this so-called Muslim society, you will come across multifarious types of Muslims, of countless categories. This is a zoo with a collection of crows, kites, vultures, partridges and thousands of other types of birds. Every one of them is a ‘sparrow’. (Ibid. P.31)

One of Jamaat-e-Islami’s latter day claims has been that Mr. Jinnah wanted an Islamic state. Ironically this is what Jamaat-e-Islami’s philosopher in chief Maulana Maududi was writing back then:
“Pity! From League’s Quaid-e-Azam down to the lower cadres, there is not a single person who has an Islamic outlook and thinking and whose perspective on matters is Islamic“.(Ibid. P.37)

“To pronounce these people fit for leading Muslims for the simple reason that they are experts of Western type politics and masters of Western organizational arts, and are deeply in love with their people, is a manifestation of an unislamic viewpoint and reflects ignorance of Islam”.
(Ibid. P.70)
“Even with a microscopic study of their practical life, and their thinking, ideology, political behaviour and style of leadership, one can find not a trace of Islamic character.”

Jamaat-e-Islami now claims claims that the Muslim League won the elections because it promised Pakistan as an Islamic state. Here is what Maulana Maududi said then:
“In no Muslim League resolution, or in a speech by a responsible leader of the League it has it been made clear that their final goal is of establishing an Islamic system of government. Those who believe that by freeing Muslim majority areas rule of Hindu majority, an Islamic government will be established here in a democratic set up, are wrong. In fact what will be achieved will be a heretical government by Muslims, indeed worse than that.” (Ibid. P.130-32)

One of the main arguments in favor of separate federations in India put up by Muslim League was that parliamentary democracy would not work in United India given the permanent minority that Muslims were with their own majority zones. Thus Pakistan – as a separate federation- had to be a democratic state. Jinnah’s vision, as Gandhi concluded after his abortive meetings with Jinnah in 1944, was of a perfect democracy in Pakistan. This vision was rejected by Maulana Maududi and his party.

The fact that Jinnah used electoral methods and strengths of numbers for his politics also upset Maulana Maududi quite a bit. He wrote:
“For these reasons, the great numbers (of Muslims) that we find. (listed) in the census records has become worthless for purposes of Islam. Anything done on the strength of these numbers will result in acute frustration.” (Ibid. P.56)

Had these great numbers supported Maududi he would have gladly accepted their strength. In 1947, he moved to Pakistan and brought here with him his cancerous Jamaat-e-Islami too. He remained however a committed opponent of the Pakistani national causes including the Kashmir struggle calling it unIslamic. Today the Jamaat-e-Islami castigates anyone and everyone who wants a peaceful settlement in Kashmir. I suppose Maududi could not call the Kashmir struggle a Jihad because then Ahmadis were involved in fighting there under their Al-Furqan brigade.

A few years later Maududi in cahoots with the old anti-Muslim League and anti-Pakistan group Majlis-e-Ahrar started the anti-Ahmaddiya movement in Pakistan with the main objective of getting Zafrulla dismissed from his post as the foreign minister. This is the same Zafrulla who was the author of the Lahore Resolution and had been appointed by the Quaid to plead Pakistan’s case before the boundary commission and the United Nations. The movement led to a death sentence being handed down to Maulana Maududi which was not carried out.

At the Munir Report hearings the Jamaat e Islami described Jinnah’s vision of the state as expressed on 11 August 1947 as kufr and evil. Today Jamaat e Islami claims that 11th August speech was actually according to Islamic Law. Ofcourse they would never agree to its implementation in letter and spirit but perhaps we could consider this an improvement.

Some Jamaat-e-Islami wallahs point to Maududi’s half hearted support to Fatima Jinnah’s bid for presidency as proof of his patriotism and love for democracy. The truth is that Jamaat-e-Islami had nothing against dictatorship and indeed military coup seems to be Jamaat’s preferred method of change of government. What alienated Maududi from Ayub was the latter’s insistence on taking lead in Islam-related matters from Allama Parwez and the modernist Harvard scholar Fazlurrahman instead of him.

The Jamaat-e-Islami expected to sweep into power in 1970 through elections (wait isn’t this a contradiction?). Maududi’s son even visited Ahmaddiya headquarters and told them to vote for Jamaat-e-Islami for “safe passage out of Pakistan”. However the election results didn’t quite turn out the way Maududi wanted it to. So he went about it another way forming Al Badr a militant organization which is distinguished in its role in East Pakistan.

Those who accuse Bhutto of being power hungry by collaborating with army should also consider the fact that had Bhutto not played footsie with the dictator, it would have been an abject surrender of both East and West Pakistan, in the East to India and in the West to Maududi.
Given this history and Jamaat-e-Islami’s role in aid of General Zia, all their claims of democracy seem hollow.

Had it not been for Aitzaz Ahsan’s sagacious leadership, they would have hijacked the Lawyers’ Movement. We must be on the look out for any meetings between Jamaat-e-Islami’s current chief and the Pakistan Army and the patriots of Pakistan must remember that Jamaat-e-Islami will always persecute those who actually stand for Pakistan.

A few years ago they even started a campaign to have Aga Khanis declared Non-muslims. Ofcourse the fact that Aga Khan was the first president of the Muslim League and Jinnah himself was an Agha Khani by birth is too inconvenient for them.

It is therefore in this context that the slander, abuse and lies posted by a third rate newspaper “Daily Ummat” against PakTeaHouse and myself must be read. It is because we speak up for Pakistan, it is because we expose the Fitna-e-Maududiat, it is because we speak for Jinnah’s Pakistan and because we speak for the minorities of Pakistan and because we feel Pakistan deserves a shot. The Fitna-e-Maududiat will never attack those who abuse Pakistan day in day out because that group doesn’t challenge their lies or their claim to speak for Pakistan. We do.

Pakistan Zindabad.
 
Last edited:

Afaq Chaudhry

Chief Minister (5k+ posts)
ابو الاعلی مودودی


سید ابوالاعلٰی مودودی 1903ء بمطابق 1321ھ میں اورنگ آباد دکن میں پیدا ہوئے۔ آپ کے آباؤ و اجداد میں ایک مشہور بزرگ خواجہ قطب الدین مودود چشتی گذرے تھے جو خواجہ معین الدین چشتی اجمیری کے شیخ الشیوخ تھے۔ سید مودودی کا خاندان انہی خواجہ مودود چشتی کے نام سے منسوب ہوکر ہی مودودی کہلاتا ہے۔
آپ کا گھرانہ ایک مکمل مذہبی گھرانہ تھا۔ مودودی نے ابتدائی دور کے پورے گیارہ برس اپنے والد کی نگرانی میں رہے اور گھر پر تعلیم حاصل کی۔ بعد ازاں انہیں مدرسہ فرقانیہ اورنگ آباد کی آٹھویں جماعت میں براہِ راست داخل کیا گیا۔
1914ء میں انہوں نے مولوی کا امتحان دیا اور کامیاب ہوئے۔ اس وقت ان کے والدین اورنگ آباد سے حیدرآباد منتقل ہو گئے جہاں سید مودودی کو مولوی عالم کی جماعت میں داخل کرایا گیا۔
اس زمانے میں دارالعلوم کے صدر مولانا حمید الدین فراہی تھے جو مولانا امین احسن اصلاحی کے بھی استاد تھے۔ تاہم والد کے انتقال کے باعث وہ دارالعلوم میں صرف چھ ماہ ہی تعلیم حاصل کر سکے۔
بطور صحافی

کیونکہ سید مودودی لکھنے کی خداداد قابلیت کے حامل تھے اس لیے انہوں نے قلم کے ذریعے اپنے خیالات کو لوگوں تک پہنچانے اور اسی کو ذریعہ معاش بنانے کا ارادہ کر لیا۔ چنانچہ ایک صحافی کی حیثیت سے انہوں نے اپنی عملی زندگی کا آغاز کیا اور متعدد اخبارات میں مدیر کی حیثیت سے کام کیا جن میں اخبار "مدینہ" بجنور (اتر پردیش)، "تاج" جبل پور اور جمعیت علمائے ہند کا روزنامہ "الجمعیت" دہلی خصوصی طور پر شامل ہیں۔
1925ء میں جب جمعیت علمائے ہند نے کانگریس کے ساتھ اشتراک کا فیصلہ کیا تو سید مودودی نے بطور احتجاج اخبار"الجمعیۃ" کی ادارت چھوڑ دی۔
پہلی تصنیف

جس زمانے میں سید مودودی"الجمعیۃ" کے مدیر تھے۔ ایک شخص سوامی شردھانند نے شدھی کی تحریک شروع کی جس کا مقصد یہ تھا کہ مسلمانوں کو ہندو بنالیا جائے۔ چونکہ اس تحریک کی بنیاد نفرت، دشمنی اور تعصب پر تھی اور اس نے اپنی کتاب میں حضرت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کی توہین کی جس پر کسی مسلمان نے غیرت ایمانی میں آکر سوامی شردھانند کو قتل کردیا۔ اس پر پورے ہندوستان میں ایک شور برپا ہوگیا۔ ہندو دینِ اسلام پر حملے کرنے لگے اور علانیہ یہ کہا جانے لگا کہ اسلام تلوار اور تشدد کا مذہب ہے۔
انہی دنوں مولانا محمد علی جوہر نے جامع مسجد دہلی میں تقریر کی جس میں بڑی دردمندی کے ساتھ انہوں نے اس ضرورت کا اظہار کیا کہ کاش کوئی شخص اسلام کے مسئلہ جہاد کی پوری وضاحت کرے تاکہ اسلام کے خلاف جو غلط فہمیاں آج پھیلائی جارہی ہیں وہ ختم ہوجائیں۔ اس پر سید مودودی نے الجہاد فی الاسلام کے نام سے ایک کتاب لکھی۔ اس وقت سید مودودی کی عمر صرف 24 برس تھی۔
اس کتاب کے بارے میں علامہ اقبال نے فرمایا تھا:
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]اسلام کے نظریہ جہاد اور اس کے قانونِ صلح و جنگ پر یہ ایک بہترین تصنیف ہے اور میں ہر ذی علم آدمی کو مشورہ دیتا ہوں کہ وہ اس کا مطالعہ کرے[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


ترجمان القرآن

"الجمعیۃ" کی ادارت اور اخبار نویسی چھوڑکر سید مودودی حیدرآباد دکن چلے گئے۔ جہاں اپنے قیام کے زمانے میں انہوں نے مختلف کتابیں لکھیں، اور 1932 میں حیدرآباد سے رسالہ"ترجمان القرآن" جاری کیا۔
1935ء میں آپ نے "پردہ" کے نام سے اسلامی پردے کی حمایت میں ایک کتاب تحریر کی جس کا مقصد یورپ سے مرعوب ہوکر اسلامی پردے پر کیے جانے والے اعتراضات کا جواب دینا تھا۔ اس کے علاوہ "تنقیحات" اور"تفہیمات" کے مضامین لکھے جن کے ذریعے انہوں نے تعلیم یافتہ مسلمانوں میں سے فرنگی تہذیب کی مرعوبیت ختم کردی۔
اسلامی قومیت

1938ء میں کانگریس کی سیاسی تحریک اس قدر زور پکڑ گئی کہ بہت سے مسلمان اور خود علمائے کرام کی ایک بہت بڑی تعداد بھی ہندوؤں کے ساتھ مل گئی۔
کانگریس کے اس نظریہ کو "متحدہ قومیت" یا "ایک قومی نظریہ" کانام دیا جاتا تھا۔ سید مودودی نے اس نظریے کے خلاف بہت سے مضامین لکھے جو کتابوں کی صورت میں "مسئلہ قومیت" اور ’’مسلمان اور موجودہ سیاسی کشمکش" حصہ اول و دوم کے ناموں سے شائع ہوئی۔ مولانا مودودی صاحب پر یہ بھی الزام ہے کہ وہ قیام پاکستان کے خلاف تھے۔ اپنے ایک کتابچے میں لکھتے ہیں کہ:۔
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]پس جو لوگ یہ گمان کرتے ہیں کہ مسلم اکثریت کے علاقے ہندو اکثریت کے تسلط سے آزاد ہو جائیں۔۔۔ اس کے نتیجہ میں جو کچھ حاصل ہوگا وہ صرف مسلمانوں کی کافرانہ حکومت ہوگی [SUP][1][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
حالانکہ ان کی تحریروں کو اگر کاٹ چھانٹ کر پیش کرنے کے بجائے مکمل سیاق و سباق کے ساتھ اور پورے جملے کو پڑھا جائے تو اصل صورتحال واضح ہوکر سامنے آجاتی ہے۔ چونکہ تحریک پاکستان کی بنیاد دو قومی نظریہ پر تھی۔ اس تصور کو پیش کرنے، اسے نکھارنے اور فروغ دینے میں سید مودودی کی تحریرات کا حصہ تھا، اسے اس شخص کی زبان سے سنئے جو کہ قائداعظم اور خان لیاقت علی خان کا دست ِ راست تھا۔۔۔۔۔۔یعنی آل انڈیا مسلم لیگ کے جائنٹ سیکریٹری، اس کی مجلس ِ عمل Committee Of Action اور مرکزی پارلیمانی بورڈ کے سیکریٹری ظفر احمد انصاری لکھتے ہیں۔
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]اس موضوع پر مولانا ابوالاعلیٰ مودودی صاحب نے ’’مسئلہ قومیت“ کے عنوان سے ایک سلسلہ ءِ مضامین لکھا جو اپنے دلائل کی محکمی، زور ِ استدلال اور زور ِ بیان کے باعث مسلمانوں میں بہت مقبول ہوا اور جس کا چرچا بہت تھوڑے عرصے میں اور بڑی تیزی کے ساتھ مسلمانوں میں ہوگیا۔ اس اہم بحث کی ضرب متحدہ قومیت کے نظریہ پر پڑی اور مسلمانوں کی جداگانہ قومیت کا احساس بڑی تیزی کے ساتھ پھیلنے لگا۔ قومیت کے مسئلہ پر یہ بحث محض ایک نظری بحث نہ تھی بلکہ اس کی ضرب کانگریس اور جمعیت علماء ہند کے پورے موقف پر پڑتی تھی۔ ہندوئوں کی سب سے خطرناک چال یہی تھی کہ مسلمانوں کے دلوں سے ان کی جدا گانہ قومیت کا احساس کسی طرح ختم کرکے ان کے ملی وجود کی جڑیں کھوکھلی کردی جائیں۔ خود مسلم لیگ نے اس بات کی کوشش کی کہ اس بحث کا مذہبی پہلو زیادہ سے زیادہ نمایاں کیا جائے تاکہ عوام کانگریس کی کھیل کو سمجھ سکیں اور اپنے دین و ایمان کے تقاضوں کو پورا کرنے کی طرف متوجہ ہوں[SUP][2][/SUP]۔[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

مسلم لیگی رہنما مزید لکھتے ہیں۔

[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]دراصل پاکستان کی قرار داد سے پہلے ہی مختلف گوشوں سے ’’حکومت الہٰیہ“ ، ’’مسلم ہندوستان“ اور ’’خلافت ربانی“ وغیرہ کی آوازیں اٹھنے لگی تھیں۔ علامہ اقبال نے ایک ’’مسلم ہندوستان“ کا تصور پیش کیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مودودی صاحب کے لٹریچر نے حکومت الہٰیہ کی آواز بلند کی تھی۔ چوہدری فضل حق نے اسلامی حکومت کا نعرہ بلند کیا تھا۔ مولانا آزاد سبحانی نے خلافتَ ربانی کا تصور پیش کیا تھا۔ جگہ جگہ سے اس آواز کا اٹھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ مسلمان اپنے مخصوص طرز فکر کی حکومت قائم کرنے کی ضرورت پوری شدت سے محسوس کررہے تھے اور حالات کے تقاضے کے طور پر ان کے عزائمِ خفتہ ابھر کر سامنے آرہے تھے[SUP][3][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
علامہ اقبال اور سید مودودی

ڈاکٹر علامہ محمد اقبال سید مودودی کی تحریرات سے بے حد متاثر تھے۔ بقول میاں محمد شفیع (مدیر ہفت روزہ اقدام)، علامہ موصوف ’’ترجمان القرآن“ کے اُن مضامین کو پڑھوا کر سنتے تھے۔ اُن (مضامین) ہی سے متاثر ہوکر علامہ اقبال نے مولانا مودودی کو حیدرآباد دکن چھوڑ کر پنجاب آنے کی دعوت دی اور اسی دعوت پر مولانا 1938 میں پنجاب آئے۔ میاں محمد شفیع صاحب اپنے ہفت روزہ اقدام میں لکھتے ہیں کہ
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]مولانا سید ابوالاعلیٰ مودودی تو درحقیقت نیشنلسٹ مسلمانوں کی ضد تھے اور میں یہاں پوری ذمہ داری کے ساتھ عرض کرتا ہوں کہ میں نے حضرت علامہ اقبال رحمتہ اللہ کی زبان سے کم و بیش اس قسم کے الفاظ سنے تھے کہ ’’مودودی ان کانگریسی مسلمانوں کی خبر لیں گے“۔ جہاں علامہ اقبال بالکل واضح طور سے آزاد (مولانا آزاد) اور مدنی (مولانا حسین احمد مدنی) کے نقاد تھے وہاں وہ مولانا کا ’’ترجمان القرآن“ جستہ جستہ مقامات سے پڑھواکر سننے کے عادی تھے۔ اور اس امر کے متعلق تو میں سو فیصدی ذمہ داری سے بات کہہ سکتا ہوں علامہ نے مولانا مودودی کو ایک خط کے ذریعے حیدرآباد دکن کے بجائے پنجاب کو اپنی سرگرمیوں کا مرکز بنانے کی دعوت دی تھی۔ بلکہ وہ خط انہوں نے مجھ سے ہی لکھوایا تھا[SUP][4][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
شریف الدین پیرزادہ کی گواہی

اس وقت کے مارشلاء حکومت کے قائم کردہ دستوری کمیشن کے مشیر اور کمپنی لاء کمیشن کے صدر سید شریف الدین پیرزادہ اپنی کتاب ’’ارتقائے پاکستان“ Evolution of Pakistan میں لکھتے ہیں۔
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]مولانا مودودی نے ترجمان القرآن کے ایک سلسلہ مضامین کے ذریعے جو کہ 1938 اور 1939 کے درمیان شائع ہوئے، کانگریس کے چہرے سے نقاب اتاری اور مسلمانوں کو متبنہ کیا۔ موصوف نے برصغیر میں مسلمانوں کی تاریخ کا جائزہ لیا، کانگریس کی لادینیت کی قلعی کھولی اور یہ ثابت کیا کہ ہندوستان کے مخصوص حالات میں اس کے لئے جمہوریت ناموزوں ہے۔ اس لئے کہ اس میں مسلمانوں کو ایک ووٹ اور ہندوئوں کو چار ووٹ ملیں گے۔ انہوں نے ہندوئوں کےقومی استعمار کی بھی مذمت کی اور اس رائے کا اظہار کیا کہ محض مخلوط انتخاب یا اسمبلیوں میں کچھ زیادہ نمائندگی Weightage اور ملازمتوں میں ایک شرح کا تعین مسلمان قوم کے سیاسی مسائل کا حل نہیں ہے۔ جو تجویز انہوں نے پیش کی اس میں تین متبادل صورتوں کی نشاندہی کی گئی تھی۔[SUP][5][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
ان صورتوں میں آخری صورت ہندوستان کی تقسیم کی تھی۔ یہی وجہ ہے کہ سید شریف الدین پیرزادہ ارتقائے پاکستان میں جس نتیجہ پر پہنچتے ہیں اس امر کا اظہار کرتے ہیں کہ
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]وہ تجاویز اور مشورے جو سر عبداللہ ہارون، ڈاکٹر لطیف، سرسکندر حیات، ’’ایک پنجابی“، سید ظفرالحسن، ڈاکٹر قادری، مولانا مودودی، چودھری خلیق الزمان وغیرہ نے دیئے، وہ ایک معنی میں پاکستان تک پہنچنے والی سڑک کے سنگہائے میل ہیں۔[SUP][6][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
ریفرنڈم میں پاکستان کی حمایت

صوبہ سرحد اور سلہٹ کے ریفرنڈم کے موقع پر مولانا مودودی نے پاکستان کے حق میں ووٹ ڈالنے کا مشورہ دیا اور لوگوں کو اس موقع پر آمادہ کرنے کے لئے کہا
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]اگرمیں صوبہ سرحد کا رہنے والا ہوتا تو استصواب رائے میں میرا ووٹ پاکستان کے حق میں پڑتا۔ اس لئے کہ جب ہندوستان کی تقسیم ہندو اور مسلم قومیت کی بنیاد پر ہورہی ہے تو لامحالہ ہر اس علاقے کو جہاں مسلمان قوم کی اکثریت ہو اس تقسیم میں مسلم قومیت ہی کے علاقے کے ساتھ شامل ہونا چاہئے۔[SUP][7][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
اس تاریخی موقع پر آئندہ کے نظام کے بارے میں مولانا نے لکھا
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]وہ نظام اگر فی الواقع اسلامی ہوا جیسا کہ وعدہ کیا جارہا ہے تو ہم دل و جان سے اس کے حامی ہوں گے، اور اگر وہ غیر اسلامی نظام ہوا تو ہم اسے تبدیل کرکے اسلامی اصولوں پر ڈھالنے کی جدوجہد اسی طرح کرتے رہیں گے جس طرح موجودہ نظام میں کررہے ہیں۔ [SUP][8][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
مسلم لیگ علماء کمیٹی کی رکنیت

قیام پاکستان کی جدوجہد کے دوان مسلم قومیت پر سید مودودی کے مضامین مسلم لیگ کے حلقوں میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتے رہے۔ بعد ازاں مسلم لیگ یو پی نے اسلامی نظام مملکت کا خاکہ تیار کرنے کے لئے علماء کی ایک کمیٹی بنائی تو مولانا مودودی نے اس کی رکنیت قبول کرتے ہوئے اس کام میں پوری دلچسی لی۔ اس کا مسودہ کمیٹی سے وابستہ ایک معاون تحقیق مولانا محمد اسحاق سندیلوی نے Working Paper تیار کیا تھا۔ اس کتاب کے پیش لفظ میں مولاناعبدالماجد دریا بادی لکھتے ہیں۔
[TABLE="class: cquote, align: center"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]غالبا 1940 ء یا شاید اس سے بھی کچھ قبل جب مسلم لیگ کا طوطی ہندوستان میں بول رہا تھا۔ ارباب لیگ کو خیال پیدا ہوا کہ جس اسلامی حکومت (پاکستان) کے قیام کا مطالبہ شد و مد سے کیا جارہا ہے خود اس کا نظام نامہ یا قانون ِ اساسی بھی تو خالص اسلامی بنانا چاہئے۔ اس غرض سے یو پی کی صوبائی مسلم لیگ نے ایک چھوٹی سی مجلس ایسے ارکان کی مقرر کردی جو اس کے خیال میں شریعت کے ماہرین تھے کہ یہ مجلس ایسا نظام نامہ مرتب کرکے لیگ کے سامنے پیش کرے۔ اس مجلس ِ نظام ِ اسلامی کے چار ممبران کے نام تو اچھی طرح یاد ہیں۔ (1) مولانا سید سلیمان ندوی (2) مولانا سید ابوالاعلیٰ مودودی (3) مولانا آزاد سبحانی (4) عبدالماجد دریا بادی۔[SUP][9][/SUP][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
جماعت اسلامی کا قیام

سید مودودی نے ترجمان القرآن کے ذریعے ایک پابندِ اسلام جماعت کے قیام کی تجویز پیش کی اور اس سلسلے میں ترجمان القرآن میں مضامین بھی شائع کیے۔ جو لوگ اس تجویز سے اتفاق رکھتے تھے وہ 26 اگست 1941ء کو لاہور میں جمع ہوئے اور "جماعت اسلامی" قائم کی گئی۔ جس وقت جماعت اسلامی قائم ہوئی تو اس میں پورے ہندوستان میں سے صرف 75 آدمی شامل ہوئے تھے۔ اس اجتماع میں سید مودودی کو جماعت کا سربراہ منتخب کیاگیا۔
پہلی قید

تقسیم ہند کے بعد سید مودودی پاکستان آگئے۔ پاکستان میں قائد اعظم کے انتقال کے اگلے ہی ماہ یعنی اکتوبر 1948ء میں اسلامی نظام کے نفاذ کے مطالبے پر آپ گرفتار ہو گئے۔ گرفتاری سے قبل جماعت کے اخبارات "کوثر"، جہان نو اور روزنامہ "تسنیم" بھی بند کردیے گئے۔
سید مودودی کو اسلامی نظام کا مطالبہ اٹھانے کے جرم میں گرفتار کیا گیا تھا لیکن الزام یہ دھرا گیا کہ وہ جہادِ کشمیر کے مخالف تھے۔ قرارداد مقاصد کی منظوری سے قبل اس کا متن بھی مودودی کو ملتان جیل میں دکھایا گیا تھا۔ انہیں 20 ماہ بعد 1950ء میں رہائی ملی۔
اپنی پہلی قید و بند کے دوران انہوں نے "مسئلہ ملکیت زمین" مرتب کی، "تفہیم القرآن" کامقدمہ لکھا، حدیث کی کتاب "ابو داؤد" کا انڈکس تیارکیا، کتاب "سود" اور "اسلام اور جدید معاشی نظریات" مکمل کیں۔
قادیانی مسئلہ

1953ء میں سید مودودی نے "قادیانی مسئلہ" کے نام سے ایک چھوٹی سی کتاب تحریر کی جس پر انہیں گرفتار کرلیا گیا اور پھرفوجی عدالت کے ذریعے انہیں یہ کتابچہ لکھنے کے جرم میں سزائے موت کا حکم سنادیا۔ سزائے موت سنانے کے خلاف ملک کے علاوہ عالم اسلام میں بھی شدید ردعمل ہوا۔ جن میں مصر کی اسلامی جماعت اخوان المسلمون کے رہنما علامہ حسن الہضیبی، کابل سے علامہ نور المشائخ المجددی، فلسطین کے مفتی اعظم الحاج محمد الحسینی کے علاوہ الجزائر اور انڈونیشیا کے علماء نے حکومت پاکستان سے رابطہ کرکے سید مودودی کی سزائے موت کے خاتمے کا مطالبہ کیا جبکہ شام کے دارالحکومت دمشق میں ان کی سزائے موت کے خلاف مظاہرہ کیا گیا۔
بالآخر حکومت نے سزائے موت کو 14 سال سزائے قید میں تبدیل کردیا۔ تاہم وہ مزید دوسال اور گیارہ ماہ تک زندان میں رہے اور بالآخر عدالتِ عالیہ کے ایک حکم کے تحت رہا ہوئے۔
فتنۂ انکار حدیث

1958ء میں مارشل لاء کے نفاذ کی سخت مخالفت کرنے کے بعد اس وقت کے صدر ایوب خان نے سید مودودی کی کتاب "ضبط ولادت" کو ضبط کرلیا اور ایوبی دور میں ہی فتنۂ انکار حدیث نے سر اٹھایا اور حکومتی سر پرستی میں ایسا طبقہ سامنے آیا جس کا کہنا تھا کہ اسلام میں حدیث کی کوئی حیثیت نہیں حتیٰ کہ مغربی پاکستان کی عدالت کے ایک جج نے حدیث کے بارے میں شک ظاہر کرتے ہوئے اسے سند ماننے سے انکار کر دیا۔ اس موقع پر سید مودودی نے اسلام میں حدیث کی بنیادی حیثیت کو دلائل سے ثابت کرتے ہوئے دونوں کو اسلامی قانون کا سرچشمہ قرار دیا۔ انہوں نے فتنہ انکارِ حدیث کے خلاف اپنے رسالے "ترجمان القرآن" کا "منصب رسالت نمبر" بھی شائع کیا۔
قاتلانہ حملہ

مارشل لاء اٹھنے کے بعد اکتوبر 1963ء میں سید مودودی نے جماعت اسلامی کا سالانہ جلسہ لاہور میں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا۔ ایوب خاں کی حکومت نے اس کو روکنے کی پوری پوری کوشش کی اور منٹو پارک کی بجائے بھاٹی دروازے کے باہر تنگ جگہ میں جلسہ کرنے کی اجازت دی۔ بعد ازاں لاؤڈ سپیکر استعمال کرنے کی اجازت دینے سے بھی انکار کردیا گیا۔ 25 اکتوبر کو جلسہ شروع ہوا۔ سید مودودی نے تقریر شروع ہی کی تھی جلسہ گاہ میں موجود نامعلوم افراد نے فائرنگ شروع کی جس سے جماعت اسلامی کا ایک کارکن جاں بحق ہوگیا تاہم مودودی بچ گئے۔
جماعت پر پابندی

ایوب خاں نے 6 جنوری 1964ء کو جماعت اسلامی کو خلافِ قانون قرار دے دیا۔ سید مودودی اور جماعت اسلامی کے 65 رہنماؤں کو گرفتار کر کے قید خانوں میں ڈال دیا گیا۔ اس قید کا دورانیہ 9 ماہ رہا جس کے بعد انہیں عدالیہ عظمیٰ کے فیصلے پر رہا کردیا گیا۔
دوبارہ گرفتاری

1967ء میں عید کے چاند کے مسئلے پر شریعت کا مسئلہ بتانے کے جرم میں سید مودودی کو پھر گرفتار کرلیا اور دو ماہ تک بنوں جیل میں رکھا گیا۔
یومِ شوکت اسلام

مشرقی پاکستان کے اشتراکی رہنما مولانا بھاشانی نے یکم جون 1970ء کو پورے ملک میں اشتراکی انقلاب برپا کرنے کے لیے اعلان کیا تب سید مودودی نے اسلام کی عظمت و شوکت کا جھنڈا بلند کرنے کے لیے پورے ملک میں "یومِ شوکتِ اسلام" منانے کا اعلان کیا۔ اور 31 مئی 1970ءکو ملک بھر میں بڑے پیمانے پر شوکتِ اسلام مظاہرہ ہوا اور سینکڑوں جلوس نکالے گئے۔
سقوط ڈھاکہ

جب مشرقی پاکستان میں بغاوت ہوئی تو بھارت نے باغیوں کی مدد کے لیے مشرقی پاکستان پر کھلم کھلا حملہ کردیا۔ اس وقت سید مودودی اور جماعت اسلامی نے ملک بچانے کے لیے بھارتی فوجوں، ہندوؤں اور سوشلسٹوں کامقابلہ کرنے کے لیے بڑی قربانیاں دیں لیکن ملک نہ بچ سکا اور بھارتی فوج نے مشرقی پاکستان پر قبضہ کرلیا۔ فوج نے بھارتی افواج کے سامنے ہتھیار ڈال دیے اور تقریباً ایک لاکھ پاکستانی فوجی اور شہری بھارت کی قید میں چلے گئے۔ بالآخر 16 دسمبر 1971ء کو مشرقی پاکستان بنگلہ دیش بن گیا۔
امارت سے علیحدگی

سید مودودی مسلسل خرابی صحت کی بنا پر 4 نومبر 1972ء کو جماعت اسلامی کی امارت سے علیحدہ ہوگئے۔ وہ 26 اگست 1941ء کو امیر جماعت مقرر ہوئے تھے اور قیدو بند کے وقفہ کے علاوہ 31 سال 2 ماہ اور8 دن تک جماعت کی امارت پر فائز رہے۔
تفہیم القرآن


  • تفصیلی مضمون کے لئے ملاحظہ کریں:
امارت سے علیحدگی کے بعد انہوں نے تمام تر توجہ تصنیف و تالیف کے کام خصوصاً تفہیم القرآن کی طباعت اور توسیع اشاعت پر مرکوز کردی۔ چودہویں صدی ہجری میں اس عظیم کتاب کی تالیف نے اس صدی کو یادگار بنا دیا، اس عظیم علمی خدمت کو مسلمانوں کی تاریخِ علم و ادب کبھی فراموش نہ کرسکے گی۔ اس کتاب نے لوگوں کی زندگیوں کےرخ بدل دیے، یہ وہاں تک پہنچی جہاں تک سید مودودی کی دیگر تصانیف نہ پہنچ سکتی تھیں۔اس نے جدید طبقے کو بھی مسخر کیا اور قدیم طبقے نے بھی اقامت دین کا سبق اس کتاب سے سیکھا ہے۔
بیرونی سفر

1956ء سے 1974ء تک کے عرصے میں آپ نے دنیا کے مختلف حصوں کا سفر کیا۔ اپنے متعدد دوروں کے دوران انہوں نے قاہرہ، دمشق،عمان، مکہ، مدینہ، جدہ، کویت، رباط، استنبول، لندن، نیویارک، ٹورنٹو کے علاوہ کئی بین الاقوامی مراکز میں لیکچر دیے۔ انہی سالوں میں آپ نے 10عالمی کانفرنسوں میں شرکت کی۔ 1959ء اور 1960ء میں قرآن پاک میں مذکور مقامات کی جغرافیائی کیفیت کا مشاہدہ کرنے کےلیے سعودی عرب، اردن، (بشمول یروشلم) شام اور مصر کا تفصیلی مطالعاتی دورہ کیا۔ انہیں مدینہ یونیورسٹی کے قیام کے سلسلہ میں مدعو کیا گیا۔ آپ 1962ءسے اس جامعہ کے قیام تک اس کی اکیڈمک کونسل کے رکن تھے۔ آپ رابطہ عالم اسلامی کی فاؤنڈیشن کمیٹی کے رکن بھی تھے۔ اور اکیڈمی آف ریسرچ آن اسلامک لاء مدینہ کے بھی رکن تھے۔
آپ کی تصانیف کا عربی، انگریزی، فارسی، ترکی، بنگالی، جرمن، فرانسیسی، ہندی، جاپانی، سواحلی، تامل، تیلگو سمیت 22 زبانوں میں ترجمہ ہوچکا ہے۔ جبکہ مدینہ یونیورسٹی، ریاض، سوڈان، مصر اور دیگر کئی ممالک میں سید مودودی کی کتابیں نصاب تعلیم کا حصہ ہیں۔
انتقال

1979ء میں سید مودودی کے گردے اور قلب میں تکلیف ہوئی جس کے علاج کے لیے آپ ریاستہائے متحدہ امریکہ گئے جہاں ان کے صاحبزادے بطور معالج برسر روزگار تھے۔
آپ کے چند آپریشن بھی ہوئےمگر 22 ستمبر 1979ء کو 76 برس کی عمر آپ کا انتقال ہو گیا۔ آپ کاپہلا جنازہ بفیلو، ریاست نیویارک میں پڑھا گیا اور پھرآپ کا جسدِ خاکی پاکستان لایا گیا اور لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں آپ کا جنازہ قطر یونیورسٹی کے وائس چانسلر، سابق صدر اخوان المسلمون شام علامہ یوسف القرضاوی نے پڑھایا۔
تصانیف


حوالہ جات


  • ^ سیاسی کشمکش حصہ سوم صفحہ۱۳۲
  • ^ تحریک پاکستان اور علماء۔۔۔۔نظریہ پاکستان نمبر۔۔۔چراغ راہ صفحہ نمبر 232
  • ^ تحریک پاکستان اور علماء۔۔۔۔نظریہ پاکستان نمبر۔۔۔چراغ راہ صفحہ نمبر 233
  • ^ لاہور کی ڈائری۔ ہفت روزہ اقدام۔ لاہور۔ 9 جون 1963
  • ^ ’’ارتقائے پاکستان“ Evolution of Pakistan، سید شریف الدین پیرزادہ، صفحہ نمبر191
  • ^ ’’ارتقائے پاکستان“ Evolution of Pakistan، سید شریف الدین پیرزادہ، صفحہ نمبر258
  • ^ سہہ روزہ کوثر مورخہ 5 جولائی 1947 و رسائل و مسائل جلد اول صفحہ 363
  • ^ ایضاً صفحہ 363
  • ^ پیش لفظ مولانا دریا آبادی، اسلام کا سیاسی نظام، از مولانا محمد اسحاق سندیلوی۔ مطبوعہ دارلمصنفین اعظم گڑھ
متعلقہ مضامین


بیرونی روابط


 
Last edited:

ZenoInTheZoo

Minister (2k+ posts)
After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

Caveat: Army in this post means armys training and policy making body and mechanisms, not lower ranks of its jwans, kaptans, majors, etc..

No nationalist would ever hate its true soldiers and professional army. Due to the blunders of its many generals, our army these days is the target of all those who used to be its friends: America, religious right (particularly JI and JUI), Jehadis of all type and locations. JUD is the only exception. What opinion you would have of a person whose all friends one by one turns against him?

The people (like liberals, left leaning, etc. with the exception of local US pitthoos and fascist outfit MQM who are acting as a catalyst to further the flames of this wars on the behest of their foreign masters) whom army used to consider its opponents are the only one who are supporting it now openly. Naive nationalists (the proverbial silent majority!) who dont care much about army's shenanigans against the political and thinking classes of the country have always been its supporters. And naive supporters are of no use when their army is under propaganda attack from all sides!

Army never tried to befriend Pakistanis in real sense (it made some cosmetic efforts though) and its politicians (overall not a very good lot in leadership terms except ZAB but still all of them were patriot initially).

Due to all of the above and many more other reasons, army is perhaps going thru its worst times and America appears to be its worst enemy at the moment. Despite whatever bad it has done to its people and this best country of ours, all the thinking individuals, all the nationalists, all dharti putr, all sons of soil should stand with the army in these testing times for the only reason that ur country is in real danger and this war of attrition is eating it from inside.

Your political parties are not that organized and strong (again the blame lies at the doors of army; look what it has done to PPP (which before Zardari it used to be one of the strengths of this country) over the years), so in a rather sadistic way, army has not left any other viable choice for the nationalists who love this country as the best in the world.

Is there a hope? Realistically speaking, can't say.....or hardly there is any! An army which has not mended its ways and learnt nothing even after losing half of the country, what can you expect from it? An army which has not reformed its internal system after all the diabolical debacles of our history a system which keeps on producing diabolical generals of diametrically opposing personal characters but identical in performance like Yahya, Zia and then again Mushi what hope can it offer you?

Then why pieces like this are being written..........kyon wo sub apna khoon jla rahe hain..........bcoz despite knowing all the tricks and tactics of our establishment led by GHQ/ISI, they love this country......truly, deeply and madly! In the name of Pakistan......in the name of this beautiful country of ours.. I call upon every Pakistani, regardless of your political leanings and ideological denominations, wherever you are, please forge unity and support this army in the worst of crises it is facing ..and at the same time praying to Almighty that may it lean some good lesson from what it has been through all along!

In the end, let me say this to Army top brass that thoughtful Pakistanis are not stupid they never were neither people are dependent on PTV anymore. Therefore, please stop bullshitting us and change ur policies!
 

aasoo billa

Citizen
Re: After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

mubarak ho....talk show waalon kay paas aglay aik haftay kay liye naya jhunjhuna aa gaya...JI or army or shaheed ka topic...lagey raho or qaum ko chay banatay raho...
 

the.paki

Senator (1k+ posts)
Re: After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

if army really love their country men ,just open gates of cantt area(residential area) for common man .
That would be a very small gesture showing that they really care about common man in same way as for their own families
 

hans

Banned
Re: After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

With regard to Islam and jehad, Maududi believed that, Islam "provides a complete code of waging warfare, negotiating peace, arranging exchange of prisoners-of-war and instructions about how to deal with various categories of enemies.
 

abdlsy

Prime Minister (20k+ posts)
Re: After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

if army really love their country men ,just open gates of cantt area(residential area) for common man .
That would be a very small gesture showing that they really care about common man in same way as for their own families

what an idiotic suggestion under these circumstances so terrorist/indian and many other spies with you do a blast wow good suggestion and they r gonna listen to your advice, usually army areas all over the world since begining of times are NO GO AREAS for civilians, what is happening to you man?
 

kkkkk

Minister (2k+ posts)
Re: After Statements of JUI&JI on HUM death countered by ISPR, Is there still any Argument left in support of Army in this Confusion??

Media is responsible for diverting attention of the nation from vital issues by focusing unnecessarily on useless and divisive issues. Who is Shaheed and who is not is not our problem. Let the God decides that. If media is loyal to state it should focus on economy and improvement of street crimes or the whole media should be banned except for the state run tv channels. We do not need any private tv channels as they receive bribe from our enemies to sabotage the state of Pakistan. GOVT SHOULD BAN ALL PRIVATE MEDIA IN PAKISTAN TILL SUCH TIME A STRONG REGULATORY FRAMEWORK AND AN OVERSIGHT BODY IS AVAILABLE TO ENSURE IMPLEMENTATION OF THE REGULATIONS. PEMRA HAS MISERABLY FAILED AND IS NOT COUNTED.
 

Back
Top