Imran Khan's Speech At PTI Dharna Karachi

Star Gazer

Chief Minister (5k+ posts)
Re: National Anthem in PTI Dharna

Jo bhi karna hai wo Allah ney hi karna hai, Pakistani ki to koi auqaat hi nahi hai.

I hope you have a canadian citizenship!
I do feel bad that you think Pakistyan has no aukaat. Does this also mean that pakistanis have no aukat aswell?

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)
Re: Imran Khan Speech @ PTI Dharna

Waisey MQM ya Establishment chup ker hi sarey kaam kartey hain, kiya khayal hai, jaisey PTI waley MQM key lahore waley jalsey main nahi aayey they waisey hi MQM waley PTI key jalsey main nahi nazar aayey, kitni achi understanding hai na..............lolzzzzzzzzzzzzzz.........waisey MQM power ka andaza lagaya, kitney sarey logoun ko allow ker diya, PTI waley is key aadhey bhi nahi bhaij saktey, itney loug houn to kisi ko obliege karein.

عباسی میاں! آپ متحدہ ہیں؟

get the rope LOL

gazoomartian

great, ap PTI ko bhee apni party samjhain :)

I do bro, indeed

9654b529d968e16a6247b0ac074220ca.jpg

Last edited:

abbasiali

Minister (2k+ posts)

I hope you have a canadian citizenship!
I do feel bad that you think Pakistyan has no aukaat. Does this also mean that pakistanis have no aukat aswell?

Likewise, however I talk truth regardless of Citizenship, I believe you don't know the meaning of truth, let me explain, I talk same what I do in Canada and suggest same for Pakistanis, not like you, Enjoying all foreign citizenship perks, but always advise the worst for Pakistanis. Oath with foreign citizenship and for that don't even care to decent Pakistani Citizenship, but always talk Pakistaniat, have some courage to face truth and try to talk truth to Pakistanis and be loyal to your citizenship country as well, accept my apology If I offend you, but it happened.

abbasiali

Minister (2k+ posts)

عباسی میاں! آپ متحدہ ہیں؟

get the rope LOL

Ji haan ab main TEHREEK E INSAAF MUTEHADA MOVEMENT HOUN. Thanks to Mr Imran Khan and Altaf Hussain.

I believe lots of PTI loyalist will be looking for rope SOON. wait and see.

lol

lolzzzzzzzzzzzzzz

gazoomartian

Ji haan ab main TEHREEK E INSAAF MUTEHADA MOVEMENT HOUN. Thanks to Mr Imran Khan and Altaf Hussain.

lol

lolzzzzzzzzzzzzzz

goya aap hybrid hain between MQM and PTI.. chalo everybody has his rights to do what he wants to do

By the way, did you understand what I meant by 'get the rope'? lol

FaisalKh

Or Establisment, ISI etc etc.........sirf apney matlab ki hi baat kiyun.

Yaar agar establishment hoti to establishment ko aik aise jamaat kyon use karni par gae ke jis ki awam mai itni koe value hi nahi hai matlab aap jese logon ke paas... aur establishment agar PTI ko use karti to itnay log kyon aatay... dosri baat aap ye nahi keh saktay ke dharna ya drone attacks ke khilaf Imran Khan ne abhi awaz utaani shori ki hai wo 2004 se is ke khilaaf bol raha hai... dosri baat dharna ab ye to consensus banane pe bhi depend karta hai na ab us ka to koe faeda nahi ke aap strike karo aur chand log aa jayen jis maksad ke liye aap dharna de rahe hain wo to kabhi bhi pora nahi hoga aisi soorat mai... misaal ke tor per aap khud dekh len ke hameed gul sahab ne protest kiya to kitnay log us mai shamil huye aap ne dekha hoga sirf chand log thay.... to hameed gull sahab ka to kisi party se taaluk nahi hai lekin wo patriot Pakistani hain...aur agar farz kar lo ke ISI ke kehne per hi dharna diya hai to mere khayal mai is mai kya buri baat hai wo bhi apnay logon ka bhala chah rahe hain aur aap ye na kahain ke drone hamlay army aur ISI ki marzi se ho rahe hain ye khaalis hukumat ki marzi se ho rahe hain... ye meri apni soch hai baaki ALLAH (SWT) behtar janta hai ke asal mamila kya hai.... mai ne us post mai jis ko aap ne quote kiya hai us mai aap ko bhi aik msg diya hai ke aap chehra na dekhain motive dekhain ke kis maksad ke liye kiya hai.... hamaray apnay bhai behen is mai mar rahe hain nuksaan donon taraf se hamara hi ho raha hai lekin govt chup hai apnay matlab ke liye aise mai kisi ko to stand lena hai chahe koe bhi ho mai MQM ko sab se ziyada napasand karta hon lekin agar wo bhi sincerely aisi koshish karay to i would appreciate it....

Star Gazer

Likewise, however I talk truth regardless of Citizenship, I believe you don't know the meaning of truth, let me explain, I talk same what I do in Canada and suggest same for Pakistanis, not like you, Enjoying all foreign citizenship perks, but always advise the worst for Pakistanis. Oath with foreign citizenship and for that don't even care to decent Pakistani Citizenship, but always talk Pakistaniat, have some courage to face truth and try to talk truth to Pakistanis and be loyal to your citizenship country as well, accept my apology If I offend you, but it happened.

You are quick to jump to conclusions sir.
For your kind information I have only one citizenship and that is Pakistani, and none other!
I am only advocating to everybody that I advocate for myself,my children and my brothers and sisters back home.
I respect the laws of the land that I live in and want the same respect given by others to my motherland also.
as for truth I do not understand what makes you think that you are the only one who has the courage to speak with honesty! Presumptous one should not be!
If you are sure that you are speaking the truth then remember, never opologize for truth!!

GeoG

God
this is not telling truth
this is acting bull in a china shop
do hope you reconsider your approach

Bhai Ratings Ka Mas'la Hai Kiya???

abbasiali

Minister (2k+ posts)

goya aap hybrid hain between MQM and PTI.. chalo everybody has his rights to do what he wants to do

By the way, did you understand what I meant by 'get the rope'? lol

Yes very much understand and probably you also understand what I mean with lots of other loyalist may be including yourself will be looking for "ROPE"

I don't know about the hybrid between them, only thing I know both are under the same network and will be enjoying the same perks equally. So sad. bu this is going to be a bitther truth for all emotional fools.

abbasiali

Minister (2k+ posts)

God
this is not telling truth
this is acting bull in a china shop
do hope you reconsider your approach

Bhai Ratings Ka Mas'la Hai Kiya???

Are you back from Dinner?

lolzzzzzz

If yes then read the personal remarks from our friend, however now a days "TRUTH" is counted only that, which we like by ourself, Correct?

FaisalKh

Jo bhi karna hai wo Allah ney hi karna hai, Pakistani ki to koi auqaat hi nahi hai.

Wese abbasi sahab ye baat to aap na hi karain to behter hai ke Pakistani ki koe aukaat nahi ye Pakistani hi hain jinhon ne abhi tak india aur Pakistan ke auron dushmanon ko baandh kar rakha hai warna yahan aise aise log baitay hain ke pal bhar mai hi kaat baichain Pakistan ko... baki sab kuch Allah (SWT) ki marzii se hi hota hai sab kuch.... insan sirf koshish karta hai... Wese ISI duniya ki top ten spy agencies mai no. 1 hai aur wo bhi Pakistani hi hain.... Pakistanion ne baray baray karnaamay kiye hain aur ye Pakistanion ki aukaat hi hai jis ki waja se saari duniya ka interest yahan hai... kuch rotten eggs ki waja se aap un kaabil aur azeem logon ki toheen na karain jin ko duniya aik makaam deti hai plzz....

abbasiali

Minister (2k+ posts)

You are quick to jump to conclusions sir.
For your kind information I have only one citizenship and that is Pakistani, and none other!
I am only advocating to everybody that I advocate for myself,my children and my brothers and sisters back home.
I respect the laws of the land that I live in and want the same respect given by others to my motherland also.
as for truth I do not understand what makes you think that you are the only one who has the courage to speak with honesty! Presumptous one should not be!
If you are sure that you are speaking the truth then remember, never opologize for truth!!

wow so you are still not under oath, but enjoying all perks, BTW whatever I wrote it was on the basis of what you told me, as far as I remember this is what I was told by you, its contradicory or may be you are now gaining sympathies by pretending as only and only Pakistani, well I can expect this from you.Never mind. I simply respond to you without any assumptions, but I believe my response have put you back on foot and have made you Pakistani again, You are right, I shouldn't be apologetic because those who are brutally ruth they don't deserve any thing which we called DECENCY. BTW when are you going to have your honorable citizenship.....soon probably, and its quite obvious at that time you will definitely decend your Pakistani citizenship....but will keep pretending PAKISTANIYAT.....lolzzzzzzzzzz

GeoG

lol

lolzzzzzzzzzzzzzz

Correction that is not

Tehreek Insaaf Mutheda Movement But
Tehreek Inssaf Mairay Mutabiq

gazoomartian

Yes very much understand and probably you also understand what I mean with lots of other loyalist may be including yourself will be looking for "ROPE"

I don't know about the hybrid between them, only thing I know both are under the same network and will be enjoying the same perks equally. So sad. bu this is going to be a bitther truth for all emotional fools.

ok thanks. by the way, no offense meant, your posts is highly indicative of you being drunk tonight - had too many doses of Ruh Afza?? :)

abbasiali

Minister (2k+ posts)

Wese abbasi sahab ye baat to aap na hi karain to behter hai ke Pakistani ki koe aukaat nahi ye Pakistani hi hain jinhon ne abhi tak india aur Pakistan ke auron dushmanon ko baandh kar rakha hai warna yahan aise aise log baitay hain ke pal bhar mai hi kaat baichain Pakistan ko... baki sab kuch Allah (SWT) ki marzii se hi hota hai sab kuch.... insan sirf koshish karta hai... Wese ISI duniya ki top ten spy agencies mai no. 1 hai aur wo bhi Pakistani hi hain.... Pakistanion ne baray baray karnaamay kiye hain aur ye Pakistanion ki aukaat hi hai jis ki waja se saari duniya ka interest yahan hai... kuch rotten eggs ki waja se aap un kaabil aur azeem logon ki toheen na karain jin ko duniya aik makaam deti hai plzz....

Badi achi kitabi batein hain, aur yaqeenan ek waqt tha jub Pakistanioun ki izzat bhi thi aur woh karnamey bhi anjaam deitey they, aaj ki majority Pakistaniuon ki ooper sey laiker neechey tuk pustiyon ki gehrai tuk gir chuki hai, I really appreciate your emotions and if I make you offend then please accept my apology in advance, but actual reality is entirely different, Aaj ka Pakistan aur Pakistani, sirf aur sirf un karnamoum main mashour hain jis ki wajah sey sir sharam sey jhuk jaatey hain.

ISI ki professional maharat ka saboot to hum sub hi ney halia Raymond Divs or OBL case main deikh hi lya hai, ab agar aap ki baat ko maan liya jayey to itney badey qaumi saneyhoun sey dochar karney key baad atleast main ISI per bilkul bhi trust nahi kar sakta, yahan thodey sey sahih log hain, majority rotten eggs ki hai.

abbasiali

Minister (2k+ posts)

ok thanks. by the way, no offense meant, your posts is highly indicative of you being drunk tonight - had too many doses of Ruh Afza?? :)

Well Sir abhi tuk aap key shouq nahi apnayey hain, magar mujhey aisa lug raha hai, key merey replies aap ko juld hi rooh afza key pass pohcha dey ga. again nothing personal and no offense meant.lolzzzzzzzzzzzzzz

abbasiali

Minister (2k+ posts)

Correction that is not

Tehreek Insaaf Mutheda Movement But
Tehreek Inssaf Mairay Mutabiq

Merey aziz correction nahi, yehi haqeeqat hai, Tehreek e insaaf mutehada movement, main ney in dounoun main sey PAKISTAN & QAUMI nikal diya hai, kiyunkey ab yeh ek hain aur in ka Pakistan aur Qaumi say kuch nahi leina deina......MEREY YA AAP KEY MUTABIQ sirf aur sirf "TOPI DRAMA" hai.