Faisal Raza Abidi Threatening Judiciary

aasimnaveed

MPA (400+ posts)
Re: He Koi Jawab Is Baat Ka - Faisal Raza Abidi

faisal raza abdi aik BHONKA hai jo BHOKTA bhi hai HADDI milny k baad bhi ... apni govt. hai or phir bhi aa ker rota hai ... hazara shia mer rahy hain .. sawat me shia mary gaye ... etc .. oh bhai tuu adviser ____ ka hai ... :P

btw mene nahin dekhi yeh video or na hi irada hai ...

Ali raza babar

Chief Minister (5k+ posts)

What the hell ? america ki hakoomat Awam kay saath jhoot nahi bol sakti ? 0:20 Thats the biggest lie of the century . All the Governments are corrupt and use their powers to keep control of the people . They are ruling the people not serving them . What the hell are these pakistani anchors thinking when they are talking on the T.V

tashi_2233

Senator (1k+ posts)

Tashi lol ask Ur leader So Called Imran Khan Answer His Questions. It May Be Politics But They All Are Valid Questions :)

Bhai Baloch......All these issues which he said in his speech,are just because of biased and slow process of judiciary, Imran will bring justice and there will be no issue in Pakistan like that

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

Hmm Thats What Called Character Assasning and Aasim araam se baat karain bhai talk with facts .

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

Tashi bro ur leader Spoke For This Judiciary Any Way Ask Him How Would He Do It ?

aneeskhan

Prime Minister (20k+ posts)

I am not PPP supporter but to be honest Faisal Raza is no doubt very brilliant debator he comes with good preparation,he defends a party or boss who are the most criticised one.
I salute his intelligence & kuwat Ghuftar its really God blessing.Character wise personally what I heard he is not good one as he is drinker & other bad habbits.

Lawangeen

Minister (2k+ posts)

baloch saab is ka sarai sawal valid hain aur un ka jawab is ko bhi daina chaheyai... kaun kehta hai adliya azad hai... sub ko pata hai ramond davis ko kis nai chora aur kya kya huwa... jitna ko yeh jazbati huwa kash yeh sach much mai itna jazbati aur ghairati hota bhi... agar PPP ka haat na hota to Shah mehmood qureshi kai byan to aa chokai hai abh aur us ka istafa bhi kuch batata hai kai nahi .... doosra jab pakistan mai yeh jo qatlai aam hoo raha hai is mai kaun kasoor war hai ... musharaf sai lai kar hakoomat e wakt.... agar hum aaj US ko support naa karain aur un ki so called war on terror sai niklain... apni faujain tribal area sai nikalain to yeh hamlain khud khatham ho jayain gai... aur yeh sarai terrorist group banayai kis nai hai bhai maira... govt+Army(ISI) nai aur govt kabhi army kai yah phir apnai khilaf action lai gee.... kabhi nahi... aur kis nai kaha kai adlya azaad hai... agar azad hoti to zardari aur yeh bhi abhi jail mai hotai... aur kaun kehta hai kai benazir ko taliban nai mara hai... sub ko pata hai kai benazir ko zardari nai marwaya hai... is nai koo anookhi baat nahi ki aur naa he koi anookhai sawal kiyai hain... L-anat hai is par kai is ko saari yeh details pata hai kai kitnai case pending hain aur humara aadalti system kaisa hai aur phir bhi govt mai reh kar koi action nahi liya... bhai mairai is ko bolo baatain naa karoo agar ALLAH nai mooka diya hai to is system ko theek karoo... kyon kai dobara is ko yeh mooka nahi milna...

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

To bhai wo tribal areas me operations kar to rahay hen. aur for ur kind info ye taliban waghera PPP ne nayi banaye balkay ye to Musharaff aur Zia k dour me banay. Aur Apko Bhi Yaad Rahy K Imran Khan Ne Bhi Support Kia tha musharaf ko at start. Doosri baat shah mehmood ko itni hi hamdardi thi to wo ek dafa bhi un logon k jo qatal hue un k ghar q nai gaye. Aur Ye bhi yaad rahay k sources kahtay hen jin logon ko raymond davis ne maara wo ISI k agent the

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

Jesa Bhi He Baat To Sahi Ki Na Kon Sharaab Nai Peeta Aaj Kal ?

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

Anyway aap faisal raza abidi ka welcome hi dekh lain khi me . Its Big Change . And Hopefully it'd play a part in next elections

AwamiLog

Banned

The charisma of PPP's jiyalas is that only one jiyala is enough to silence a thousand critics at one go

aasimnaveed

MPA (400+ posts)

Hmm Thats What Called Character Assasning and Aasim araam se baat karain bhai talk with facts .

ok bro QAIRA is PPPP info sect. ?/ ... he told me in family gathering that ABIDI is just a time waster and drunkard ... zardari se keys iski dosti hui its mystery .... jail me kuch supply kerta thaa zardari ko ... he said ABIDI won't have future in PPPP ...date and time bhi btau??... it was july 2011 ... 24th july .. he was in gujrat at my czn's walima ...

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

ohh for ur kind info he has role in PPP now see his grand welcome at karachi As PPP Division Karachi Head :D moreover he is Political Secratary.

aneeskhan

Prime Minister (20k+ posts)

Umer baloch you are very much required in this forum as its monotonous only talk about PTI ,I really think a party who is all over pakistan must be represented here also,Don,t get disheart & leave this forum due to our some friends they do have good stocks of all kind Maan,Behan ,Pidar in their warehouse,frequently they will swagat you.

Umer Baloch

MPA (400+ posts)

I Am PPP's Supporter So I Can Handle Them. Anyway Thats What Our Leadership Has Taught Us. To Respect Others And Talk With Facts And Patience

Aam_Admi

MPA (400+ posts)

فیصل رضا عابدی کا شمار ان لوگوں میں ہوتا ہے جن کا خیال یہ ہے کہ وہ محض اپنی زبان درازی کی بنا پر اپنی لفاظی کی بنا پر ساری دنیا کو چوتیا بنانے میں کامیاب ہو جائیں گے، اس شیطان نے جو باتیں کی ہیں وہ یہ ہیں
۱۔ وفاقی حکومت نے کوئی بیس کروڑ کی دیت نہیں دی
۲۔ اگر ریمنڈ ڈیوس نے چند پاکستانیوں کو قتل کر دیا تو کیا ہو لشکر جنگھوی اور طالبان نے بھی تو کتنے لوگوں کو قتل کیا ہے لیکن عدالتیں ان کو رہا کر دیتی ہیں
اس کے علاوہ ۹ منٹ کی اس کلپ میں اس شیطان کی محض بکواس ہے۔
حقیت یہ ہے کہ ریمنڈ ڈیوس کی دیت کا سارا پیسہ حکومت پاکستان نے ہی اداد کیا ہے اور جب عدات میں متاثرہ فریق نے دیت کا پیسہ ملنے کے بعد اس کیس سے دستبرداری کا اعلان کیا تو ظاہر ہے کہ عدالت نے ریمنڈڈیوس کو رہا کر دیا۔ اس کی سب سے بڑی وجہ یہ ہے کہ امریکا نے صاف طور پر یہ کہا تھا کہ ہم نے کوئی پیسہ ریمنڈ ڈیوس کے سسلسلے میں اداد نہیں کیا اور یہ امریکا کا آفیشل بیان تھا دیکھیے

(Reuters) - The United States did not pay compensation to the families of two Pakistanis killed by a CIA contractor who was acquitted of their murder on Wednesday, Secretary of State Hillary Clinton said.
The contractor, Raymond Davis, 36, was acquitted and released by a Pakistani court after a deal to pay "blood money" to the victims' families, Punjab Law Minister Rana Sanaullah told Reuters earlier on Wednesday.
Clinton told reporters in Cairo: "The United States did not pay any compensation." Asked who did, she replied: "You will have to ask the families."
She also refused to say if the Pakistani government had paid, saying: "You will have to ask the Pakistani government."
Earlier, Clinton expressed gratitude that the families had allowed Davis to leave Pakistan.
"The families of the victims of the January 27th incident pardoned Mr Davis and we are very grateful for their decision. We appreciate the actions that they took that enabled Mr. Davis to leave Pakistan and head back home," she added.
Davis shot dead the two Pakistanis in the eastern city of Lahore after what he described as an attempted armed robbery. He said he acted in self defense.
The case caused a long diplomatic standoff between Pakistan and the United States, which said Davis had diplomatic immunity and should have been immediately repatriated.
"We have communicated our strong support for the relationship between Pakistan and the United States which we consider to be of strategic importance and are looking forward to continuing to strengthen it based on mutual respect and common interest, " Clinton said.
Powerful religious parties in Pakistan condemned the release and analysts said there was a risk of a backlash against the government
http://www.reuters.com/article/2011/03/16/us-pakistan-usa-clinton-idUSTRE72F6V120110316

یہ خبر رائٹرز کے ذریعے منظر عام پر آئی اور امریکا کا آفیشل بیان یہی ہے۔ اب اگر امریکا نے دیت نہِں دی تو پھر یہ پیسے بیس کروڑ کیا آسمان سے نازل ہوئے؟ شرم آنی چاہیے اس شیطان فیصل رضا عابدی کو جھوٹ بولتے ہوئے۔
پھر یہ عدالت پر مدعا ڈالنا بھی خوب ہے اس گدھے سے کوئی پوچھے کہ جب کیس کی پراسیکیوشن کمزور ہو گی، تو ہر طرھ کے مجرم تو آزاد ہوں گے نا،اس میں عدالتوں کا کیا قصور ہے؟ جب تمہاری نکمی حکومت ان کیسون کی پیروی ہی صحیح سے نہی کرے گی تو تمام مجرموں نے رہا تو ہونا ہے۔
ایک نمبر کا منافق، کٹر متعصب اور ذلیل شخص ہے یہ فیصل رضا عابدی۔اس کو ایک عرصے سے میں پرسنلی جانتا ہوں کتنے ہی اس کے قریبی دوست میرے بھی واقف کار ہیں اس فورم پر ہو سکتا ہے کہ اس ذلیل کے چہرے پر پڑا ہوا پردا میں ہی اٹھاوں، ذاتی زندگی میں یہ کتنا گندا ہے کتنا بدبودار ہے سوچ کر بھی کراہیت ہوتی ہے۔

imm_arshad

MPA (400+ posts)

Yar main yeh clip dekh tau leta laikin yaqeen kero yeh aadmi (ya jo kuch bhi makhlooq hai) mujh se bardasht he nahi hota... :(

Faisal Raza Abidi Asked Some Questions In Aaj Tv's Program. I Would Like You People To Answer Them :) Its Specially For People Who Hate PPP