Deen-o-Danish - 29th August 2010 - Topic: Reality of Namaz-e-Taraveh

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم


میری تمام بھائیوں سے گزارش ہے کے براے مہربانی اس تھریڈ کو جھگڑے کا سبب نہ بنائیں بلکے تحقیقی بات پیش کریں..جس سے لوگ استفادہ کریں...جو انداز مختلف بھائی اختیار کر رہے ہیں وہ بلکل بھی دعوتی انداز نہیں..اس سے پرہیز کریں...یہ درخواست میری تمام بھائیوں سے ہے

اللہ ہمیں توفیق عطا فرماے

 

makdaone

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

@makdaon<br>
<br>
<strong><font color="#ff0000"> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;???? ?????? ??? ???? ???? ??? ??? ?? ?? ??? ???? ?? ?? ??? ???? ? &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</font></strong><br><br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<font size="3">Sadiq Kohati Ghair Muqalid Kiun Howa Or Ghair Muqalid Ho kar us ko kia mila </font><br>
<font size="3">Note : <font color="#ff0000">Zaidi Sey yahan Murad Talibur Rehman Zaidi hay </font></font><br>
<font size="3"><font color="#ff0000">Part 1</font></font><br>
<br>
Part2<br>
<br>
<br>
Jis Talib Sheatan Ki Tumny Video Dali Hai Jo Sofa Pay Betha Hai Yeh SHaks Amm Molviuon Say<br>
Soday Karta Hai Unko Lalach Dayta Hai K Ahlehadith hojao tu kam age ki larki say shadi karwayingay<br>
monthly wazeefa milayga ghar or gari milaygi...<br>
<br>
<br>
Yeh Shetan Sabiq shia Hai or Bar Bar Zalil Honay K Bad Abb yeh Apny Bhai Shekh Tauseef ur rehman Ko<br>
laya hai..<br>
<br>
<br>
Inhi k Ek Gru pay abhi saudia jany pay pabandi lagi hai "meraaj rabbani" pay...<br>
<br>
<br>
Jhoot or kazzab beyani ahlehadith ka asal mazhab hai..<br>
<br>
<br>
jiski misal Such bolo ki sharings hain ja-baja ulema ki Ebarat ko half share kar k mustaqil jhot bolay jaraha hai.<br>
<br>
main topic say nekla he as leyh tha k Ramdan main es kisam ki behas mazeed wabal ka sabab ban sakti hai..<br>
<br>
<br>
Inna-lilahi-wa-inna-elahi-rajeuoon..<br>
<br>
acha hai Allah swt nay tum logo ko Harimain or Masjid-e-Nabwi saww say koso dor rakha hoa hai..
<br><br>tumharey bat ka koi na sar hai na pair<br>Harmin Shareef Or Madina Manwara say hum log koso door hain :) masllah ap kee tu bat say kitna bara jhot sabit ho raha hai<br>aj zara ghor say TV dekna ios main Harmain Shareef ka imam Rafayadin bee karta hai or witr kee akree rakat main hath band ker dowa bee kerta hai<br>or seenay per hath banta hai tumharee tara naf kay neachy hath nahi banta or ionchee Ameen bee kehta hai yeh sab Adat tu sirf or sirf or yeh barey main fakhar say kehta houn keh yeh sarey amal Sirf Ahley Hadith hi kertey hain Allah kay Karam say Hadith per Amal kertay hain kisee deobandi kee batoun per amal nahi kertey.<br><br>wasey deoband name sahi raka hai har chz band hai, akal band moun band, damkah band, kan band, zumban band etc<br>ja ker apney ulama say kahoo yeh hindu kee basti ka name keoun raha hai ?
 

makdaone

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

tumny jo farar ki video dali yeh bhi ghair muqalido ka jhoot hai eski asal es shetan talib shah k bhagny k
bad tumharay he ghair muqalido nay Youtube pay dal di thi...

jis main Talib shetan ese Sofa pay beth k keh raha hai k "darwaza na kholna Paway police he kiuon na ajaway"[hilar]


khodh youtube pay search karlo warna hum share kardayingay tu tumhay sharmindagi outhana paraygi ;)

wo jo police ka keh raha hai wo debandi police ko bol rahay thee keoun kay ion kay pass ko jowas nahi tha
phir shiek shab ney kaha keh policy gher main enter nahi hosktee keoun kay bagir warant policy enter nahi hoskatee kise kay gher main.

rahee bat sharmindagi kee deko ramazan hai main kuch is forum asa nahi dekna chata jis say ap logoun kee dil azaree hoo
ager phir bee ap ko yakeen nahi ata tu nechay deiwa link sirf nazraney kay tor per dek lain aby meray pass bohat sarey deobandi kay kernamey parey hain jo main nahi chata ramazan main logoun ko dekoun.

http://www.siasat.pk/forum/showthread.php?75109-Gay-Muslims/page2
 

onlykami

MPA (400+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

is video main apnay aqaid suno doob marnay ka muqaam hai tm logon kalya, aise mushrikana aqaid aesay aqaid tu Allah k nabi pbuh k dour k mushrikeen k bhi nahi thay Allah tum logon ko hidayat dey

tumny jo farar ki video dali yeh bhi ghair muqalido ka jhoot hai eski asal es shetan talib shah k bhagny k
bad tumharay he ghair muqalido nay Youtube pay dal di thi...

jis main Talib shetan ese Sofa pay beth k keh raha hai k "darwaza na kholna Paway police he kiuon na ajaway"[hilar]


khodh youtube pay search karlo warna hum share kardayingay tu tumhay sharmindagi outhana paraygi ;)
 

onlykami

MPA (400+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

umairel bhai aapko dekhna chahya k is thread ka aghaz kis nay kya phr bataya ga k fitna kon phela raha hai. agar quran o hadeeth bayan karna fitna hai tu apki nazar main islam ki dawat kya hai ?

بھائیوں اس طرح کی بحث سے کوئی فائدہ نہیں ہوگا. خاص طور پر حنفیوں سے کہوں گا ک جب ہم مجتہدین کی تحقیقات پر اعتماد رکھتے ہیں اور صرف چار، چھ حدیثیں بلکہ ترجمے پڑھ کر مسایل نکالنے اور خود کو مجتہد سمجھ لینے کے خلاف ہیں تو ان مسایل مے وقت کیوں ضیاع کر رہے ہو؟؟؟ کیا امّت موجودہ مسایل کم ہیں جن کے لئے ہمیں کام کرنا ہے؟؟؟ یہ تو اس طرح ہے کے ہم کہیں کے سائنس میں جو ترقی ہوئی ہے ہم نہیں مانتے پہلے ہم پہیہ دوبارہ ایجاد کریں گے تو نقصان کس کا ہوگا؟؟؟؟. تو برائے مہربانی ایسے فروی مسایل مے نہ الجھیں جن اہل حق کا اختلاف رہا ہے. اور یکسوں ہوکر دین پر چلیں. نام نہاد اہل حدیث اگر اختلافی مسایل کو جواز بنا کر فتنہ پھیلانا چاہتے ہیں تو انکو نظر انداز کریں اور اس فتنے سے بچیں..
 

onlykami

MPA (400+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

simple sa topic tha, kisi ghair muqallid nay 20 taraweeh per aetaraz nahi kya, sirf itna kaha k sunnat-e-Nabvi pbuh 8 hi hain, mjhay samajh nahi arai k jhagra kis baat main hay????
 

umairel

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..


ماشاءللہ آپ نے جو بات کی ہے اگر یہ بات میں کہتا تو شاید بھائی لوگ ناراض ہوجاتے...میں بھی یہی کہتا ہوں کے ایک حنفی کو احادیث کے چکر میں پڑنا ہی نہیں چاہیے، قرآن اور احادیث سے دلائل لینا تو قرآن اور حدیث والوں کا کام ہے جسے قرآن اور حدیث سے مسلہ لینا ہو وہ اہل حدیث سے رجوع کرے اور جسے فقہ سے مسلہ لینا ہو فقہ سے رجوع کرے....ایک حنفی کے لئے تو قول امام ہی دلیل ہے
(جو آج کل قول مسجد کا امام ہے کیونکہ مسجد کا امام جو کہتا ہے مان لیتے ہیں ان بیچاروں کو تو یہ بھی نہیں پتا کے امام ابو حنیفہ کے خاص شاگردوں امام محمد اور امام یوسف نے دو تہائی مسائل میں امام ابو حنیفہ کی مخالفت کی ہے بقول فقہ احناف کے )..آپ تو کہ رہے ہیں کے دو چار احادیث میں کہتا ہوں اگر کسی مسلے میں کوئی حدیث نا بھی ہو تو بھی ایک حنفی جو کے اگر پکا حنفی ہے تو اسے فقہ حنفی کی ہی کی تقلید کرنی چاہیے..پھر تو اسکا حنفی ہونا سچا ...مگر یہ کیا ایک طرف تو اپنے آپ کو حنفی کہتے ہیں پھر حدیث سے دلائل بھی لانے کی کرتے ہیں اور ظلم یہ کے ضعیف احادیث بھی پیش کرنے میں عار محسوس نہیں کرتے..کیوں کے فقہ کی ترجیح جو ثابت کرنی ہے

aap logon ko shaed taqleed e shakhsi ke bare men ghalat fehmi hay. aap ne sahi kaha k imam abu haneefa ke shagirdon ne aur aaj tak ke ulema aur fuquha e ahnaaf ne nae masael nikale hain aur ahadees ko terjeeh di hay fiqa hanafi ke usool per rehte hue. maslan tashahud me ungli uthane ki imam abu hanifa ki koi ruling nahi thi lekin hanafi uthate hain. blind following hum nae kerte bulke mujtahid aur fuqha her dor me rahe hain. baat ye hay ke hum kum ilmi me ak hadeeth ka terjuma perh kr msla nae nikalte bulke jo ulema mohaddis aur ilm e fiqa me dastaras rakhte hain ye unka kaam ha. ak aam hanafi un ulema ki peravi krta hay jo quran o sunnah ki roshni me masael batate hain. aap logon ki neem mulla khatra e iman wali baat hay k ilm rakhte nahi aur fatwa lagate hain
 

onlykami

MPA (400+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

aik tu ilzam laganay say pehlay sabit bhi kya karain k hum nay konsa fatwa apni taraf say lagaya hai Alhamdolillah hum bhi alimon say seekhtay hain aur number 2 aap q situation ko dekh kar apnay aap ko badal laitay hain aur hamain bar bar yad karana parta hai k taqleed baghair daleel kisi ki 'rai' k mannay ko kehtay hain

41.png


ak aam hanafi un ulema ki peravi krta hay jo quran o sunnah ki roshni me masael batate hain

agar aesa hi hai tu phr tu jhagra hi khatam, phr aap hum say nalan q hain k ham bhi tu ulema say quran o sunnat ki roshni main hi masla daryaft karnay ki baat kartay hain

aur yaad rakhain andhi taqleed(jiski ki defination upar bayan ho chuki hai) k baray main quran ka hukum:

11.png

21.png

31.png


aap logon ko shaed taqleed e shakhsi ke bare men ghalat fehmi hay. aap ne sahi kaha k imam abu haneefa ke shagirdon ne aur aaj tak ke ulema aur fuquha e ahnaaf ne nae masael nikale hain aur ahadees ko terjeeh di hay fiqa hanafi ke usool per rehte hue. maslan tashahud me ungli uthane ki imam abu hanifa ki koi ruling nahi thi lekin hanafi uthate hain. blind following hum nae kerte bulke mujtahid aur fuqha her dor me rahe hain. baat ye hay ke hum kum ilmi me ak hadeeth ka terjuma perh kr msla nae nikalte bulke jo ulema mohaddis aur ilm e fiqa me dastaras rakhte hain ye unka kaam ha. ak aam hanafi un ulema ki peravi krta hay jo quran o sunnah ki roshni me masael batate hain. aap logon ki neem mulla khatra e iman wali baat hay k ilm rakhte nahi aur fatwa lagate hain

[MENTION=6067]such bolo[/MENTION]
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

میرے بھائی میں چاہتا ہوں کے تھریڈ جو کے آپ لوگوں نے ہی شروع کیا ہے تراویح کی تعداد کے اوپر ہے اس لئے تقلید کے موضوع کو اس میں ضم نا کیا جائے ورنہ بات سمجھنے میں مشکل ہوگی...مگر چوں کہ آپ نے بات چھیڑ ہی دی ہے تو جواب دینا ضروری ہے انشاءللہ

میں اب بھی چاہونگا کے صرف تراویح پر بات کی جائے اور میں کسی الزام تراشی کا حصّہ نہیں بنوںگا انشاءللہ ...اگر آپ دیکھیں تو تراویح کی تعداد رکعت، الزام تراشی کے اہل حدیث ١٨٨٨ میں پیدا ہووے وغیرہ اور تقلید کی بحث سب کی سب آپ لوگوں نے خود ہی شروع کی ہےآپ تھریڈ کے آغاز کی پوسٹس پڑھلیں اندازہ ہوجائیگا...مگر میں پھر بھی تمام بھائیوں سے گزارش کرونگا کہ صرف تراویح کے موضوع پر رہیں تاکے بات واضح ہو...باقی رہا الزام تراشی کا سلسلہ تو فورا بند ہونا چاہیے اس کا دعوت دین سے کوئی تعلق نہیں اس سے لوگ دین سے متنفر ہونگے اور کچھ نہیں ..اور تقلید تو اس پر الگ تھریڈ میں بات زیادہ بہتر ہوگی، بات صرف یہ ہے کے صحتمند گفتگو سے کچھ حاصل ہے ورنہ لڑنا جھگڑنے کا کوئی فائدہ نہیں ...وما توفیق الا باللہ


aap logon ko shaed taqleed e shakhsi ke bare men ghalat fehmi hay.

الحمدللہ کوئی غلط فہمی نہیں، غلط فہمی انکو ہے جو یہ سمجھتےہیں کہ فقہ حنفی امام ابو حنیفہ کے فتاویٰ کا نام ہے جبکہ حقیقت یہ ہے کہ یہ مختلف علما کا ایک کارٹیل ہے جس نے امام ابو حنیفہ کے نام کو استعمال کیا امام کے کئی سو سالوں بعد ..میں خود اور میرا پورا خاندان بشمول کئی دوستوں کے سابقہ حنفی رہ چکے ہیں، اور بھرپور تحقیق اور علما دیوبند و اہل حدیث سے مکمل تفصیلات سمجھنے کے بعد الحمد للہ نام نہاد فقہ حنفی کی اندھی تقلید چھوڑ دی اور مسائل میں قرآن اور حدیث کا موقف اپنایا، جو قابل عمل بھی ہے اور انسان کے یقین کی کیفیت کو بھی بڑھاتا ہے..حقیقت یہ ہے کے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ سمیت دیگر تمام آئمہ حق پر تھے اور سب نے دین کی خدمت کی...اور ہم تمام کی تحقیقات کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں اور علما قرآن و حدیث آج بھی انکی تحقیقات کا موازنہ کرتے رہتے ہیں اور جن کا اجتہاد قرآن اورحدیث سے قریب تر ہے اس کے اجتہاد کو لے لیتے ہیں یہی طریقہ امت کے پہلے ٤٠٠ سالوں میں رائج تھا اور اس کے بعد بتدریج کم ہوتا گیا اور تقلید شخصی نے اپنی جڑیں مضبوط کرلیں، لیکن تقلید شخصی کی مخالفت ہر دور میں آئمہ دین کرتے رہے اور اس پر اجماع کبھی نہیں ہوا(مزید تفصیل کے لئے شاہ ولی اللہ کی حجت البالغہ کا مطالعہ کریں اور تقلید سے متعلق ابواب کو پڑھیں )...باقی جن مسائل میں قرآن اور حدیث واضح ہیں ان مسائل میں نا اجتہاد کی ضرورت ہے اور نا ہی اجتہاد کیا جا سکتا ہے اسلئے ایسے مسائل کو جھگڑے کا سبب بنانا اور صحیح احادیث سے روگردانی کرنا فقہ اور مسلکی تعصب کے نام پر درحقیقت تقلید شخصی ہے

aap ne sahi kaha k imam abu haneefa ke shagirdon ne aur aaj tak ke ulema aur fuquha e ahnaaf ne nae masael nikale hain aur ahadees ko terjeeh di hay fiqa hanafi ke usool per rehte hue. Maslan tashahud me ungli uthane ki imam abu hanifa ki koi ruling nahi thi lekin hanafi uthate hain. Blind following hum nae kerte bulke mujtahid aur fuqha her dor me rahe hain.

آپ حقائق سے منہ چھپا رہے ہیں...امام ابو حنیفہ کے شاگردوں نے امام ابو حنیفہ کی ٢/٣ مسائل میں امام کی مخالفت کی ہے جیسا کہ امام غزالی نے اپنی کتاب منخول میں لکھا ہے....اگر امام کی تمام باتیں قرآن اور حدیث کے مطابق ہی تھیں تو انکے شاگردوں نے مخالفت کیوں کی؟؟؟

١۔ امام ابو حنیفہ کہتے ہیں کہ نماز کے سات فرض ہیں صاحبین امام ابو یوسف اور امام محمد فرماتے ہیں کہ کل چھ فرض ہیں۔ امام صاحب فرماتے ہیں التحیات میں اگر وضو ٹوٹ جائے تو نماز نہیں ہوتی کیونکہ ساتواں فرض ابھی باقی ہے صاحبین کہتے ہیں ہو جاتی ہے کیونکہ چھ فرض پورے ہوچکے ہیں( ھدایہ؛ کتاب الصلوہ، باب الحدیث فی الصلوہ صفحہ ١٣٠)۔۔۔

٢۔ اگر بیوی کا خاوند لا پتہ ہوجائے تو کوئی امام کہتا ہے کہ عورت خاوند کی ١٢٠ سال کی عمر تک انتظار کرے، ایک روایت کے مطابق امام ابو حنیفہ کا یہی قول ہے--- حنفیوں کے زیادہ اماموں کی رائے ہے جب اس کے خاوند کی عمر کے تمام آدمی مرجائیں اس وقت تک انتظار کرے بعض کہتے ہیں ٩٠ سال انتظار کرے۔۔۔۔(ھدایہ کتاب المفقود صفحہ ٦٢٣)۔۔۔ایک حنفی عورت بیچاری کیا کرے کدھر جائے؟؟؟۔۔۔

٣۔ امام ابو حنیفہ فرماتے ہیں دو مثل سایہ ہو تو عصر کا وقت ہوتا ہے صاحبین فرماتے ہیں ایک مثل ہو تو وقت ہوتا ہے۔۔۔۔(ھدایہ کتاب الصلوہ بات المواقیت)۔۔۔

٤۔ امام صاحب فرماتے ہیں چار آدمی ہوں تو جمعہ ہو سکتا ہے صاحبین فرماتے ہیں تین ہوں تو ہو سکتا ہے۔۔۔(ھدایہ کتاب الصلوہ باب الصلوہ الجمعہ)۔۔۔

٥۔ اس کے علاوہ مستعمل پانی کو ہی لے لیں جس سے ہروقت واسطہ پڑتا ہے کوئی پاک کہتا ہے کوئی پلیت پھر اس میں اختلاف ہوتا ہے کہ کم پاک ہے یا زیادہ---- کم پلیدہے یا زیادہ۔۔۔(ھدایہ کتاب الطہارات باب الماء الذی یجوز بہ الوضوع)۔۔


یہ صرف مثال کے طور پر ہیں نا کہ تضحیک کے طور پر

حقیقت یہ ہے کے جن مسائل میں انہوں نے امام کے مسائل کو قرآن و حدیث کے خلاف پایا اور شاگردوں تک صحیح حدیث پونھچی تو حق بیان کردیا...یہی ہمارا مسلک ہے...ہمارے نزدیک امام ابو حنیفہ سمیت تمام آئمہ اہل حدیث تھے اور انکے بعد کے بھی لوگ اور ان سے پہلے کے بھی لوگ وہ کسی کے مقلد نا تھے...الحمدللہ...تقلید تو اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلّم کے ٤٠٠ سال بعد شروع ہوئی..بقول شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کے


baat ye hay ke hum kum ilmi me ak hadeeth ka terjuma perh kr msla nae nikalte bulke jo ulema mohaddis aur ilm e fiqa me dastaras rakhte hain ye unka kaam ha. Ak aam hanafi un ulema ki peravi krta hay jo quran o sunnah ki roshni me masael batate hain.

عام حنفی علما کی پیروی کرتا ہے یا امام ابو حنیفہ کی، اگر علما کی پیروی ہے تو حنفی کیوں کہلاتے ہیں؟؟؟ علما فقہ حنفی سے مسلے بتاتے ہیں یا قرآن و حدیث سے؟؟؟ اگر قرآن اور حدیث سے مسلہ بتاتے ہیں تو پھر تو اہل حدیث ہووے!!! اور اگر قرآن اور حدیث سے ہی مسلہ بتانا ہے تو اپنے آپ کو حنفی کیوں کہلاتے ہیں؟؟؟

بھائی کہیں تو گڑ بڑ ہے جو آپ بیان نہیں کر رہے یا آپکے علما آپ سے چھپا رہے ہیں..ذرا پھر غور سے پڑھیں آپ نے کیا لکھا ہے ..اگر حنفی ہیں تو قرآن اور حدیث کی روشنی نہیں بلکہ نام نہاد فقہ کی روشنی کی بات کریں


aap logon ki neem mulla khatra e iman wali baat hay k ilm rakhte nahi aur fatwa lagate hain

بلکل جھوٹ...یہ صرف اور صرف الزام ہے.....ہم یہ عقیدہ رکھتے ہیں کہ قرآن اور حدیث کو سلف صالحین کے طریقہ پر سمجھنا ہی فلاح اور کامیابی ہے اور انکے طریقے سے ہٹ کر روش اپنانا گمراہی ہے...سلف صالحین میں امام ابو حنیفہ سمیت آئمہ اربعہ بھی آگئے اور دیگر جلیل القدر علما بھی، علما اہل حدیث ہر دور میں قرآن و حدیث اور سلف صالحین کے منہج کے مطابق فتاویٰ دیتے رہے ہیں اور اس معاملے میں تقلید شخصی کا کبھی شکار نہیں ہووے...مگر ہم ساتھ ہی یہ بھی سمجھتے ہیں کے ان آئمہ کے نقش قدم پہ چلنا قرآن اور حدیث کو اختیار کرنے کے لئے ہو...جہاں ان آئمہ میں سے کسی سے غلطی ہو اور علما اس کی نشاندہی کریں اور دیگر آئمہ کا اقوال قرآن اور صحیح حدیث کے عین مطابق ہوں تو ہم قرآن اور حدیث کی روشنی میں صحیح مسلے کو اختیار کرتے ہیں..ہمارا مقصد قرآن اور حدیث کی اتباع ہے نا کے آئمہ کی اندھی تقلید ، اس طرح ہمارے لئے تمام آئمہ برابر کا درجہ رکھتے ہیں ..یہی کام امام محمد نے اور امام یوسف نے کیا...جہاں امام ابو حنیفہ کو غلطی پر دیکھا تو باوجود انکا شاگرد ہونے کے حق بیان کیا اور امام کی مخالفت کی..اس سے نا امام کی توہین ہوئی نا ہی حق چھوٹا

 

Reehab

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

yahe ho raha he topci kiya he aur lovellyalltome bahye jo ke kisi dosre forum me koodate hein topic change kar diya he yeh howe ahlahdees ke oppen shikast taraweh ke muamle me takleed mozo agaya he lol.. phir dosra mozo aur is tehra bahge ge . youtube ko goli maro beyluxe par talib rehman ko woh jote lage hien ke sare duniya ne dekha mozo he taraweh ka jsi per sare bahge gaye hien .
such bolo bahye apa ne taraweh ke bare me bat karni he to apne cahcmho ko bolo beech me bakwas na kare taraweh par bat karne he us par kare jawab nahi he to chup rahe warna me aru mazeed bat nahi karoon ga shukriya
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

@w-a-n-t-e-d

نے اپنی پوسٹ # ٣٤ میں جو حدیث # ١ اور پوسٹ # ١٨ میں حدیث # ٢ پیش کی ہے وہ کچھ یوں ہے

ھ"ابن ابی شیبہ، طبرانی نے کبیر میں ، بیہقی، عبد ابن حمید اور امام بغوی نے سیدنا عبدللہ ابن عبّاس رضی اللہ عنہ سے روایت کی: بیشک
نبی صلی اللہ علیہ وسلّم رمضان شریف میں ٢٠ رکعت پڑھتے تھے وتر کے علاوہ اور بیہقی نے یہ زیادہ فرمایا کہ بغیر جماعت تراویح پڑھتے تھے"ھ

پہلا موقف سنت نبوی صلی اللہ علیہ وسلّم سے متعلق

اوپر پیش کی گئی حدیث علما احناف کے نزدیک ضعیف ہے اور اس حدیث کے ضعیف ہونے پر تمام علما احناف اور علما اہل الحدیث متفق ہیں....آخر ایسی حدیث کہ جس کے ضعیف ہونے پر جمہور علما احناف کا کوئی اختلاف نہیں کو کیوں پیش کیا گیا اور عوام کو دھوکہ دیا کے سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلّم ٢٠ رکعت تراویح ہے
تمام علما احناف اور علما اہل حدیث اس بات پر متفق ہیں کے ٢٠ رکعت کے سنت ہونے کی حدیث جو اوپر بیان ہوئی ضعیف ہے اور جس میں ١١ کا ذکر ہے وہ صحیح ہے

دوسرا موقف اجماع صحابہ سے متعلق

٢٠ رکعت تراویح صحابہ کا عمل تھا یا نہیں؟؟؟ یا اس پر اجماع تھا یا نہیں؟؟؟ اس موقف پر حنفی علما اور اہل حدیث علما میں اختلاف ہے. اسکی تفصیل دیگر پوسٹس میں موجود ہے

میرا سوال::: جب پہلے موقف پر حنفی اور اہل حدیث علما میں اختلاف نہیں تو ایک ضعیف روایت کو پیش کر کے اپنے ہی علما کے موقف سے رو گردانی کرنا کیا فقہی اور مسلکی تعصب نہیں؟

انور شاہ کاشمیری دیوبندی کا موقف

و اما عشرون رکعہ فھوا عنہ علیہ السلام بسند ضعیف و علیٰ ضعفہ اتفاق
اور جو بیس رکعت ہیں تو وہ آپ صلی اللہ علیہ وسلّم سے ضعیف سند کے ساتھ (مروی) ہے اور اس کے ضعیف ہونے پر اتفاق ہے
(العرف الشذی ١٦٦/١)ھ

عبدالشکور لکھنوی کا موقف

"اگرچہ نبی صلی اللہ علیہ وسلّم سے آٹھ رکعت تراویح مسنون ہے اور ایک ضعیف روایت میں ابن عباس سے بیس رکعت بھی ..."ھ
(علم الفقہ ص ١٩٨)

علامہ ابن الہمام حنفی رحمہ اللہ کا موقف

بیس رکعت تراویح کی حدیث ضعیف ہے۔ انہ مخالف للحدیث الصحیح عن ابی سلمۃ ابن عبد الرحمن انہ سال عائشۃ الحدیث علاوہ بریں یہ ( بیس کی روایت ) صحیح حدیث کے بھی خلاف ہے جو ابو سلمہ بن عبد الرحمن نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم رمضان وغیر رمضان میں گیارہ رکعت سے زائد نہ پڑھتے تھے۔
(فتح القدیر شرح ہدایہ ( جلد:1ص:205 )ہ

شیخ عبد الحق صاحب حنفی محدث دہلوی رحمہ اللہ کا موقف

ولم یثبت روایۃ عشرین منہ صلی اللہ علیہ وسلم کما ھو المتعارف الان الا فی روایۃ ابن ابی شیبۃ وھو ضعیف وقد عارضہ حدیث عائشۃ وھو حدیث صحیح جو بیس تراویح مشہور ومعروف ہیں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت نہیں اور جو ابن ابی شیبہ میں بیس کی روایت ہے وہ ضعیف ہے اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی صحیح حدیث کے بھی مخالف ہے ( جس میں مع وتر گیارہ رکعت ثابت ہیں)ہ
(فتح سرالمنان)ہ

 

onlykami

MPA (400+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

Pata nai ulema isi tarhan ki zuban istimal karna sikhatay hain, Khair taraweeh ki baat tu bohot pehlay hi khatam ho chuki 20 ya 40 parhnay per kisi ko shikayat nahi hai aur na ki hai aur jahan tak sunnat ki baat hai tu wo sabit hai wo 8 hi hain so is per ab mazeed kya baat ho sakti hai. Aur jahan tak Talib Rehman ki baat hai tu humain is say gharz nahi k wo bhagay ya jeetay bcz hum mukallid nahi hain. Han agar tmharay pass sahih hadith say hamari baat ka rad mojod hai tu pesh karo shukrya

yahe ho raha he topci kiya he aur lovellyalltome bahye jo ke kisi dosre forum me koodate hein topic change kar diya he yeh howe ahlahdees ke oppen shikast taraweh ke muamle me takleed mozo agaya he lol.. phir dosra mozo aur is tehra bahge ge . youtube ko goli maro beyluxe par talib rehman ko woh jote lage hien ke sare duniya ne dekha mozo he taraweh ka jsi per sare bahge gaye hien .
such bolo bahye apa ne taraweh ke bare me bat karni he to apne cahcmho ko bolo beech me bakwas na kare taraweh par bat karne he us par kare jawab nahi he to chup rahe warna me aru mazeed bat nahi karoon ga shukriya
 

babadeena

Minister (2k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

Instead of wasting energies and struggling between 8, 10 or 20, Sirf Esha prayer
hee par lee jaay toh kafee hay. These are all nawafals so what is the resrtiction
you can offer as much as you wish? Lussee which madanee paa kaay rirkana hoh toh
alag baat hay.
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

yahe ho raha he topci kiya he aur lovellyalltome bahye jo ke kisi dosre forum me koodate hein topic change kar diya he yeh howe ahlahdees ke oppen shikast taraweh ke muamle me takleed mozo agaya he lol.. phir dosra mozo aur is tehra bahge ge . youtube ko goli maro beyluxe par talib rehman ko woh jote lage hien ke sare duniya ne dekha mozo he taraweh ka jsi per sare bahge gaye hien .
such bolo bahye apa ne taraweh ke bare me bat karni he to apne cahcmho ko bolo beech me bakwas na kare taraweh par bat karne he us par kare jawab nahi he to chup rahe warna me aru mazeed bat nahi karoon ga shukriya

@Reehab

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم'


میرے خیال میں جتنا خراب اس تھریڈ کو تم نے کیا ہے کسی نے نہیں کیا...اور الٹا الزام بھی ہم پر لگاتے ہو کے ہم موضوع سے ہٹ رہے ہیں اور پھر تمہاری زبان درازی بھی ناقبل فہم ہے..آخر تمہارے ساتھ مسلہ کیا ہے؟؟ تم اپنی یہ پوسٹ اور دیگر پوسٹ پڑھلو تم نے صرف طنز اور الزامات اور بدزبانی کے علاوہ کچھ نہیں کیا اور تمہاری اسی زبان درازی کی وجہ سے دوسروں کو تم نے مشتعل کیا

پھر تم جھوٹ بھی بہت بولتے ہو...تقلید کی بحث، تراویح کی بحث، اور الزام تراشی سب تم لوگوں نے شروع کیا ہے اور جب جواب دیتے ہیں تو کہتے ہو بھاگ رہے ہو.

اس تھریڈ کے شروع کرنے والے تم لوگ


سب سے پہلے الزامات لگانے
[MENTION=14073]w-a-n-t-e-d-[/MENTION]
نے شروع کئے



[MENTION=14073]w-a-n-t-e-d-[/MENTION]
نے اپنی پوسٹ # ١١ میں سب سے پہلے الزام لگایا...اس الزام کا کسی نے کوئی جواب نہیں دیا اسکے بعد پھر
@pukhton
نے اپنی پوسٹ # ٤٢ میں الزام لگایا جس کے بعد
@onlykami
نے جواب دیا...اگر موضوع پر رہنا تھا تو تھریڈ بھی تم لوگوں کا ہی شروع کیا ہوا تھا تو موضوع پر رہنے کی زمہ داری بھی تمہاری تھی اور ہے


تقلید کا ذکر بھی بار بار تم لوگوں نے ہی چھیڑا



سب سے پہلے
@umairel
نے اپنی پوسٹ # ٧ میں اسکا ذکر چھیڑا پھر
@mfahadaijaz
نے اپنی پوسٹ # ٦١ میں اور پھر
@ali_cruse
نے پوسٹ # ٦٦ میں، جس کا بعد میں جواب دیا گیا



اب موضوع پر رہو اور ٢٠ رکعت والی جو ضعیف حدیث پیش کی ہے
@w-a-n-t-e-d-
نے اسکے وضاحت کرو...میرا سوال پڑھلو میری پچھلی پوسٹ سے

 
Last edited:

Reehab

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

Pata nai ulema isi tarhan ki zuban istimal karna sikhatay hain, Khair taraweeh ki baat tu bohot pehlay hi khatam ho chuki 20 ya 40 parhnay per kisi ko shikayat nahi hai aur na ki hai aur jahan tak sunnat ki baat hai tu wo sabit hai wo 8 hi hain so is per ab mazeed kya baat ho sakti hai. Aur jahan tak Talib Rehman ki baat hai tu humain is say gharz nahi k wo bhagay ya jeetay bcz hum mukallid nahi hain. Han agar tmharay pass sahih hadith say hamari baat ka rad mojod hai tu pesh karo shukrya

jhote per ALLAh ki ***** me ne talib rehman ka name liay such bolo ko mirchi lagi aru aap ko . shiuo ke terha takiya me un se aage ho any ways aap log har chuke ho. agar shi sunnat 8 he to himmat he haramien me ja kar 8 karao waran har maan lo .. me mazeed bat nahi karoon ga kisis alim ko lao . apane topic ka satiya nas kar diya he lovellyalttime me tum ko janta hoon riyadh me hote ho aru doro ko ullo bante ho . ab bach ke rehna ittaleem nahi he yeh
 

Reehab

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..


@Reehab

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم'



میرے خیال میں جتنا خراب اس تھریڈ کو تم نے کیا ہے کسی نے نہیں کیا...اور الٹا الزام بھی ہم پر لگاتے ہو کے ہم موضوع سے ہٹ رہے ہیں اور پھر تمہاری زبان درازی بھی ناقبل فہم ہے..آخر تمہارے ساتھ مسلہ کیا ہے؟؟ تم اپنی یہ پوسٹ اور دیگر پوسٹ پڑھلو تم نے صرف طنز اور الزامات اور بدزبانی کے علاوہ کچھ نہیں کیا اور تمہاری اسی زبان درازی کی وجہ سے دوسروں کو تم نے مشتعل کیا

پھر تم جھوٹ بھی بہت بولتے ہو...تقلید کی بحث، تراویح کی بحث، اور الزام تراشی سب تم لوگوں نے شروع کیا ہے اور جب جواب دیتے ہیں تو کہتے ہو بھاگ رہے ہو.

اس تھریڈ کے شروع کرنے والے تم لوگ


سب سے پہلے الزامات لگانے
@w-a-n-t-e-d-
نے شروع کئے




@w-a-n-t-e-d-
نے اپنی پوسٹ # ١١ میں سب سے پہلے الزام لگایا...اس الزام کا کسی نے کوئی جواب نہیں دیا اسکے بعد پھر
@pukhton
نے اپنی پوسٹ # ٤٢ میں الزام لگایا جس کے بعد
@onlykami
نے جواب دیا...اگر موضوع پر رہنا تھا تو تھریڈ بھی تم لوگوں کا ہی شروع کیا ہوا تھا تو موضوع پر رہنے کی زمہ داری بھی تمہاری تھی اور ہے



تقلید کا ذکر بھی بار بار تم لوگوں نے ہی چھیڑا




سب سے پہلے
@umairel
نے اپنی پوسٹ # ٧ میں اسکا ذکر چھیڑا پھر
@mfahadaijaz
نے اپنی پوسٹ # ٦١ میں اور پھر
@ali_cruse
نے پوسٹ # ٦٦ میں، جس کا بعد میں جواب دیا گیا




اب موضوع پر رہو اور ٢٠ رکعت والی جو ضعیف حدیث پیش کی ہے
@w-a-n-t-e-d-
نے اسکے وضاحت کرو...میرا سوال پڑھلو میری پچھلی پوسٹ سے

aap ke khiyanat to malang bahey ne dekha di he ab yeh bolo ke jawab al jawab nahi he . me ne apne psot em wazaht kar di thi us ko ghore se parha nahi sirf apne molvi ek andhe takleed me un ke gumrah kun litrature chape hien ..
me phir arz karta hoon agar jawab he to do ..
1. chellnge apa jinab ka dawa tha ke makkah aur madinah ko chor kar baki sare jaga 11 hote hien . jub me ne kaha to aap jinab ka jawab aya ke shayed kcuh me ho mujh ko pata nahi aap ne 12 saal ka rob jhara jub ke mera adha kahanda kaye dahoiuon se yahan per he apa ke jhoot ko me ne pakra aur aap ko dawat di magar apa farar
2.. me ne kaha ke agar sahih 11 he to haram me ja kar 11 karao us per takleed ka mozzo chera aap logo ne ..

3.. ab aap ke pass jawab ka al jawab hona chayeh me ne talib sahib ka name liya aap ko mirchi lag gaye au mujh par zuban darazi start i know ahlahdees me pahla kame galiyan sekhana zuba darzi etc hot ahe isse mahool me me palla bhara hoon tabhi to me ne ahlhades chor kar musalman how tha yeh darama kaheen aur karna ab nahi paltne wala me .

ap sub se guzarish he ke tarawih parho sahi kissi ko roko nahi islah karo agar nahi karsakte to aram se beth ka riyal ke chanda kahye jao te bus ...
 

makdaone

Councller (250+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

@All Muqliad
is main koi har ya jeet ka sawal nahi hai bat sare ap kay aqeeday kee hai main ney oper apnee post main kaha tha keh hum agree kertey hain 20 taraweeh ho ya ios say zida Allah iotna hi ajar dey ga, per Shahi Bukhari main sirf 8 taraweeh ka zikar hai ap log shahi bukaree say 20 rakatin sabit nahi kersaktey lakain phir bee hum agree kertey hain.

Phir main ney kaha tha keh jis insan ka aqeeda tahweed shahi nahi hai ios kee zandagi kee ik Namaz kahbi fida nahi.
yeh jo masllay hain taraweeh, rafayadain, ionchee ameen, senay main hath bandna, witr kee akree rakat main hath band ker douwa mangna yeh sarey masllay baad kay hain, pehlay Aqeeda Tawheed tu shahi ker lain takey in sary amal ka fida tu millay yeh na ho marney kay bad pastawa hoo
is liyeh main ney Ulma deoband ka aqeeda dekaya tha bakee ap logoun kee marzee ulama deoband kay aqeeday per chalana chatey hain ya quran or sunnat per rasta ap ko kud chose kerna hai.
 

such bolo

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Namaz-e-Taraweeh..

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

@w-a-n-t-e-d

نے اپنی پوسٹ # ٣٤ میں جو حدیث # ١ اور پوسٹ # ١٨ میں حدیث # ٢ پیش کی ہے وہ کچھ یوں ہے


ھ"ابن ابی شیبہ، طبرانی نے کبیر میں ، بیہقی، عبد ابن حمید اور امام بغوی نے سیدنا عبدللہ ابن عبّاس رضی اللہ عنہ سے روایت کی: بیشک
نبی صلی اللہ علیہ وسلّم رمضان شریف میں ٢٠ رکعت پڑھتے تھے وتر کے علاوہ اور بیہقی نے یہ زیادہ فرمایا کہ بغیر جماعت تراویح پڑھتے تھے"ھ


پہلا موقف سنت نبوی صلی اللہ علیہ وسلّم سے متعلق

اوپر پیش کی گئی حدیث علما احناف کے نزدیک ضعیف ہے اور اس حدیث کے ضعیف ہونے پر تمام علما احناف اور علما اہل الحدیث متفق ہیں....آخر ایسی حدیث کہ جس کے ضعیف ہونے پر جمہور علما احناف کا کوئی اختلاف نہیں کو کیوں پیش کیا گیا اور عوام کو دھوکہ دیا کے سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلّم ٢٠ رکعت تراویح ہے
تمام علما احناف اور علما اہل حدیث اس بات پر متفق ہیں کے ٢٠ رکعت کے سنت ہونے کی حدیث جو اوپر بیان ہوئی ضعیف ہے اور جس میں ١١ کا ذکر ہے وہ صحیح ہے

دوسرا موقف اجماع صحابہ سے متعلق

٢٠ رکعت تراویح صحابہ کا عمل تھا یا نہیں؟؟؟ یا اس پر اجماع تھا یا نہیں؟؟؟ اس موقف پر حنفی علما اور اہل حدیث علما میں اختلاف ہے. اسکی تفصیل دیگر پوسٹس میں موجود ہے


میرا سوال::: جب پہلے موقف پر حنفی اور اہل حدیث علما میں اختلاف نہیں تو ایک ضعیف روایت کو پیش کر کے اپنے ہی علما کے موقف سے رو گردانی کرنا کیا فقہی اور مسلکی تعصب نہیں؟


انور شاہ کاشمیری دیوبندی کا موقف

و اما عشرون رکعہ فھوا عنہ علیہ السلام بسند ضعیف و علیٰ ضعفہ اتفاق
اور جو بیس رکعت ہیں تو وہ آپ صلی اللہ علیہ وسلّم سے ضعیف سند کے ساتھ (مروی) ہے اور اس کے ضعیف ہونے پر اتفاق ہے
(العرف الشذی ١٦٦/١)ھ

عبدالشکور لکھنوی کا موقف

"اگرچہ نبی صلی اللہ علیہ وسلّم سے آٹھ رکعت تراویح مسنون ہے اور ایک ضعیف روایت میں ابن عباس سے بیس رکعت بھی ..."ھ
(علم الفقہ ص ١٩٨)

علامہ ابن الہمام حنفی رحمہ اللہ کا موقف

بیس رکعت تراویح کی حدیث ضعیف ہے۔ انہ مخالف للحدیث الصحیح عن ابی سلمۃ ابن عبد الرحمن انہ سال عائشۃ الحدیث علاوہ بریں یہ ( بیس کی روایت ) صحیح حدیث کے بھی خلاف ہے جو ابو سلمہ بن عبد الرحمن نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم رمضان وغیر رمضان میں گیارہ رکعت سے زائد نہ پڑھتے تھے۔
(فتح القدیر شرح ہدایہ ( جلد:1ص:205 )ہ

شیخ عبد الحق صاحب حنفی محدث دہلوی رحمہ اللہ کا موقف

ولم یثبت روایۃ عشرین منہ صلی اللہ علیہ وسلم کما ھو المتعارف الان الا فی روایۃ ابن ابی شیبۃ وھو ضعیف وقد عارضہ حدیث عائشۃ وھو حدیث صحیح جو بیس تراویح مشہور ومعروف ہیں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت نہیں اورجو ابن ابی شیبہ میں بیس کی روایت ہے وہ ضعیف ہے اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی صحیح حدیث کے بھی مخالف ہے ( جس میں مع وتر گیارہ رکعت ثابت ہیں)ہ
(فتح سرالمنان)ہ

 

Back
Top