An Appeal to Fellow Muhajirs in Karachi

salaudin

Senator (1k+ posts)
You are right that crime is one of the major concerns for Karachites. I am only talking with reference to PTI manifesto which doesn't talk about depoliticisation of police and even if it does they can't do it in my opinion just by winning in the centre. In order for them to make any change in police or local bodies implementation they need to have majority in the provincial assembly and I will be very kind if you can point out a provincial seat where PTI is strong apart from Shah Makhdoom follwers area.

To summarise what is the plan or attraction for Karachites in PTI manifesto and if there is one how they are going to implement with very few seats in provincial assembly?

About PTI's intentions
- http://www.saach.tv/2012/11/13/depoliticize-sindh-police-and-administration-ik/

Now, the seats in Sindh. I cannot give you my personal views on interior Sindh as I have no links there but I can certainly tell you about KHI. My constituency is NA 246, an it is THE MOST MQMised constituency of Pakistan as it has NineZero in it. I have managed to convince a lot of people and then they managed to convince quiet a bit; at least the people I know, almost all of them support PTI. Point being, there is a decent support for PTI in KHI.

Now, should PTI have done better planning for KHI ? YES, they sure could do a lot better. But the way I see is that now it is an individual's responsibility to convince people around him/her; be it relatives, neighbors, friends etc. Even if PTI had done better, the battle for KHI can only be won through "tabdeeli razakaar"; it could never be through the electables since electables do not exist in KHI.

Not_Guilty

Minister (2k+ posts)
As we speak now mqm is threatening pti tabdele razakar

Koi is Altaf kan-jaar ko England ja ke us ke bachoon ko threat kare

KPKInsafian

Senator (1k+ posts)
dho theen videos hmaray pass bi parhi hai maryam nawaz ki showbaz sharif ki nawaz naam nihad shareef ki aur hamza show baz ki
ab tu jadda mai bi jagga nhi meligi kaha bagay gai bagher dum walay kaghazi sheer
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

KPKInsafian

Senator (1k+ posts)
ایک وڈیو نواز شریف کے پاس بھی پڑی ہے ۔ دعا کرو وہ منظرعام پر نہ آئے

:lol: :lol: اگر آگئی تو خان لاتیں مار کر نکالا جائے گا پاکستان سے
dho theen videos hmaray pass bi parhi hai maryam nawaz ki showbaz sharif ki nawaz naam nihad shareef ki aur hamza show baz ki
ab tu jadda mai bi jagga nhi meligi kaha bagay gai bagher dum walay kaghazi sheer

United4Pak

Minister (2k+ posts)
About PTI's intentions
- http://www.saach.tv/2012/11/13/depoliticize-sindh-police-and-administration-ik/

Now, the seats in Sindh. I cannot give you my personal views on interior Sindh as I have no links there but I can certainly tell you about KHI. My constituency is NA 246, an it is THE MOST MQMised constituency of Pakistan as it has NineZero in it. I have managed to convince a lot of people and then they managed to convince quiet a bit; at least the people I know, almost all of them support PTI. Point being, there is a decent support for PTI in KHI.

Now, should PTI have done better planning for KHI ? YES, they sure could do a lot better. But the way I see is that now it is an individual's responsibility to convince people around him/her; be it relatives, neighbors, friends etc. Even if PTI had done better, the battle for KHI can only be won through "tabdeeli razakaar"; it could never be through the electables since electables do not exist in KHI.

I respect your work but the link is from last December while the manifesto came out quite recently and I didn't see anything on depoliticisation of police.

i know people from karachi would listen to PTI if their message was clear and had some benefits for them. I have relatives near mukka chowk :) and know people from Dadu too.

KPKInsafian

Senator (1k+ posts)
Please replace the word 'Mohajir' with 'Urdu speaking' people. Am a Karachiite but I and my parents don't like the word Mohajir. Partition happened more than 60 years ago, we are all Pakistanis now (regardless of what narrow minded and biased people from BOTH SIDES think).
I m from KPK but i prefer to call myself Pakistani nd i m proud of it.U r right brother u r pakistani and u have the equal rights to call Ur self Pakistani rather than Mohajir r urdu speaking if we want to b identified by one nation there should be no identification other than Pakistani.We all should proud to b Pakistani rather than pathan, Sindhi, Punjabi, Bloch and mohajir.
PLZ vote sensibly this time

salaudin

Senator (1k+ posts)
I respect your work but the link is from last December while the manifesto came out quite recently and I didn't see anything on depoliticisation of police.

i know people from karachi would listen to PTI if their message was clear and had some benefits for them. I have relatives near mukka chowk :) and know people from Dadu too.

I will try digging in to find out more. Will let you know soon inshAllah.

RevoltKarachi

Please replace the word 'Mohajir' with 'Urdu speaking' people.
I respect your opinion but don't force it on others. Muhajirs want to be called muhajirs, its upto any ethnic group whatever name they choose, doesn't matter and NO it doesn't mean they are less loyal to Pakistan.

Vote for MQM .. Period!!

This is the dumbness I want to address. A sane and educated person doesn't choose unconditionally. MQM was give chance, failed miserably. 5000 people killed in Karachi and they chose to stay in governmet. Don't vote them, tell them we are not slave of London wadera

Petrolhead

Minister (2k+ posts)
I respect your opinion but don't force it on others. Muhajirs want to be called muhajirs, its upto any ethnic group whatever name they choose, doesn't matter and NO it doesn't mean they are less loyal to Pakistan.

This is the dumbness I want to address. A sane and educated person doesn't choose unconditionally. MQM was give chance, failed miserably. 5000 people killed in Karachi and they chose to stay in governmet. Don't vote them, tell them we are not slave of London wadera

That's why I opened my sentence with 'PLEASE'. Don't want to force it, it's your own choice, but think about it - a big number of people in the US originally immigrated from Italy and Ireland. Do they still call themselves immigrants or Mohajirs. If they did so, they would isolate (to some extent at least) themselves from the people who only call themselves Americans. Still, it's purely your choice.

fnoman

Senator (1k+ posts)
the status quo of sindh broke in 2002 elections when the CM was not PPP, neither the CM of punjab was PMLQ and it produced some results, i think MQM is not part of status quo, even if MQM doesnt get one MNA seats it must get the majority from sindh, thats the change sindh needs, thats the only hope for sindh other wise sindh cant sustain another 5 years of maltreatment in the shape of PPP
with such hatred for PPP don't you think you should feel sorry when MQM spent 5 years boot licking Zardari? and yet they are all together if you believe in true democracy it was the time when you had started looking for other options. I supported MQM till 2008 but not anymore for me it is another status quo party and a beneficiary of NRO.

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)
:lol:

Bhai aap baaton se kafi mature lagtay ho lekin ab ye to bewaqoofi hi hue na ke koe bachon ke sath bacha ban jaye...

awwal to yahan aksariat naujawanon ki hai aap ka nahi pata lekin hum ne bhi baaz aise ghaltian ki hain jawani main na samjhi main jin per nidamat hoti hai (kahin aap kuch aur na samajh len main aik misal deta hon(bigsmile)) jese ke college main strike ke naam per apni classis ka boycott kiya aur apne hi college ke gamlay sheeshay darwazay torr diye.... yahan bohot saare aise mature members hain jo in bachon ki baton ko ignore karke aagay barh jaatay hain...

dosray zaaati zindagi per chahe kisi ki bhi ho main hargiz guftago nahi karna chahta warna yahan sab ka kacha chatta sab kuch sab ke saamne hai...

ab bhai darkinsky ke sath baat chal rahi thi to wo political hi thi aur mujhe ab afsos hota hai jo main ne likha altaf hussain ke bare main (main wo post delete kar chuka hon). Main karachi main peda hua aur karachi se matric kiya hai bohot kuch jaanta hon ANP aur mqm ke bare main mera pehla vote bhi badkismati se anp ko hi gaya tha wo bhi apne mamu ke kehne per ke wo unko support kar rahe thay

jab tak khud apne achay aur buray ke bare main nahi sochayngay aur party se balatar ho kar aur shakhsiyat se above nahi sochangay ye besharam log sirf apni siasat hi karte rahengay aur inko kabhi sharam nahi aati...

log apne apne mumalik ko kahan se kahan pohoncha chuke hain aur hamari awam ko hamare politicians jahil rakh kar iqtedaar ke mazay loot rahe hain... ab aik moka mila hai PTI ko support karke hisab chukta karne ka to ab bhi kuch log Imran Khan ki zaati zindagi ko le kar aa jatay hain aur kuch koe aur useless issue khara kar lete hain....

Bhai kuch bhi kaho lekin aik baat yaad rakhna

Aqalmand aik surakh se baar baar nahi dasa jaata aur dosri baat ke aaaj aap jo bo rahe ho yani ppp mqm anp pml n waghera ko support karke unko kal aapki oolaad ne hi kaatna hai chahe aap canada main hi kyon na rehte hon...

PTI ko main is liye support karta hon ke ye PTI ka haq hai ke sab ko aazma liya ab PTI ko bhi chance diya jaye aur jesa ke main ne pehle kaha Imran Khan ke record ko dekh kar mujhe yakeen hai ke wo in tamam politicians se aik acha intekhab sabit hoga In Sha Allah

Pehlay aysa he hota tha .. main darguzar he kia karta tha magar abasement bardasht karnay ki aik had hoti hay. Shayed main kabhi apni ID modest DP ko unnecessary unproductive conversation main bay hurmat na karta magar jab inteha ho gai to majboori main aur kia karta. Agar koi PTI ka zimmadar aur mature in chokron ko tok raha hota to shayed mujhay kisi say ulajhnay ki zaroorat nahi parti magar yahan to away ka awa he bigra hua hay. Tanqeed har insaan ka haq hay magar jhootay propaganday par kisi ko qatil, dehstgard, aur bhatta khor kehna intehai qiri hui harkat hay. Main manta hon criminal element har party main hain aur Pakistan ko is cancer say nijat hasil karna chahye magar is terha poori ki poori community ko aik nazar main deshatgar aur qatil kehna na insafi hay. Umeed hay app jesay samajhdar members in bachon ko tokain gay takay nafratain kam hon aur aik tameeri siyasi fiza kaim ho... sath he sath dosri jamation kay supporters par bhi nazar rakhain jo PTI ki ID use karkay apni nafrat ka izhar kar rahay hain...nateeja sirf yeh nikal raha hay kay jawab main galian un ko nahi balkay PTI ki leadership ko parr rahi hain...umeed hay in guzarishat par ap yaqeenan aik fikri nazar dalain gay

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)
کچھ ویڈیوز دوسروں کے پاس بھی ہیں. ایک ویڈیو آنے پر بیچاری طاہرہ س کو گھر سے نکلنا پڑا. ایک ویڈیو آنے پر م نواز کو خود گھر سے بھاگنا پیرا. ایک ویڈیو حمزہ شریف نے اپنی بیوی کو جیل میں تورچر کرواکر بن وائی. ایک ویڈیو شوباز شریف کی ایکسٹرا اور سیکرٹ بیویوں کی بھی ہے.

ویڈیو ویڈیو نہ کھیلو ورنہ بوہت پچھتاؤ گے. یہ شریف فیملی (ساری کی ساری) ان معاملات بھی بہت ڈھیلی کریکٹر کی ہے.

Its will be fun to see him ... come on have it posted :lol:

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)

Nawaz has already cased his videos and have Khan surrendered from all constituencies against him...what did you get out of those videos?

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)

Dont worry about MQM's performance. Don't vote if you dont like. let MQM voters decide who is credible for their vote....STOP using terrorists to steal MQM vote bank

Perfect

Politcal Worker (100+ posts)
the status quo of sindh broke in 2002 elections when the CM was not PPP, neither the CM of punjab was PMLQ and it produced some results, i think MQM is not part of status quo, even if MQM doesnt get one MNA seats it must get the majority from sindh, thats the change sindh needs, thats the only hope for sindh other wise sindh cant sustain another 5 years of maltreatment in the shape of PPP

You are the only sensible guy from MQM on this forum. How many more chances does MQM need. So it means you will vote for PTI for NA seat and MQM for PS seat. Am I right??

FaisalKh

Chief Minister (5k+ posts)
Pehlay aysa he hota tha .. main darguzar he kia karta tha magar abasement bardasht karnay ki aik had hoti hay. Shayed main kabhi apni ID modest DP ko unnecessary unproductive conversation main bay hurmat na karta magar jab inteha ho gai to majboori main aur kia karta. Agar koi PTI ka zimmadar aur mature in chokron ko tok raha hota to shayed mujhay kisi say ulajhnay ki zaroorat nahi parti magar yahan to away ka awa he bigra hua hay. Tanqeed har insaan ka haq hay magar jhootay propaganday par kisi ko qatil, dehstgard, aur bhatta khor kehna intehai qiri hui harkat hay. Main manta hon criminal element har party main hain aur Pakistan ko is cancer say nijat hasil karna chahye magar is terha poori ki poori community ko aik nazar main deshatgar aur qatil kehna na insafi hay. Umeed hay app jesay samajhdar members in bachon ko tokain gay takay nafratain kam hon aur aik tameeri siyasi fiza kaim ho... sath he sath dosri jamation kay supporters par bhi nazar rakhain jo PTI ki ID use karkay apni nafrat ka izhar kar rahay hain...nateeja sirf yeh nikal raha hay kay jawab main galian un ko nahi balkay PTI ki leadership ko parr rahi hain...umeed hay in guzarishat par ap yaqeenan aik fikri nazar dalain gay

Sir hamain jahan bhi moka mila meri tarah bohot saare logon ne even n league ke khilaf hone wali ghalat posts ko report kiya hai...

aur aap ki ye baat sahi hai ke in main aksar log PTI ke naam pe khabasat karte hain lekin aksar hote nahi aur jin ke khilaf karte hain unhe khaas tor se ahtiat karni chahiye ke wo aapis mai laraane ke liye karte hain....

bhai main khud pathan hon lekin main itna bhi akhlaq se gira hua ya bewaqoof nahi ke karachi main ANP jo kar rahi hai MQM ke sath mil kar us per unki side lun...

mere bhai achay buray log har party main hain lekin mqm ka aap ko shayed ziada is waja se nazar na aaye ke aap ka taluk unse hai

sir yahan log on record kabool kar chuke hain murders aur extortion not only from mqm but also from ppp anp etc lekkin yahan mqm wale sirf ppp anp ko bura kehte hain aur anp wale mqm ppp and so on

yaar pichle 5 saal main eemaandaari se batao kitne begunah log mqm aur anp ki lisaani fasaadat ki zid charh gaye. Kitne bayan anp aur mqm ne aik dosre ke khilaf diye ke aam log aapis mai larte rahe aik dosre ka khoon bahatay rahay aur ye donon iqtedar ke mazay loottay rahay. Kiya aap ko ab bhi samajh nahi aati ke ye log sirf apni politics kar rahe hain na anp pushtunon ke liye koe dard rakhti hai aur na hi mqm ko apni community se koe humdardi hai... Bhai aik baar zaror sochna muhajir ya urdu pashto speaker ki hesiat se nahi aik musalman aur Pakistani ki hesiat se kyon ke kal ko roz e hisab yahi poocha jayega ke zalim ke zulm main uska sath kyon diya aur ye uzar kaam nahi ayega ke wo meri qomiyyat ka tha is liye...

Allah_Ka_Banda

Senator (1k+ posts)
WHY MQM IS NOT WILLING TO ALLOW ARMY TO ENSURE FAIR ELECTIONS IN KARACHI

Chor ki daarhi mein tinka
!

An utter opposition by MQM on allowing the Army to look-after the elections in Karachi shows their evil intentions.

They reject this by saying "Why only in Karachi"

My reply to that is:

(1)First of all, if any Fair person/group is imposed checks because of doubts, They would rather reply by saying " Haan haan bhallay poori fauj aur CCTV cams bhi lay aao ! We win Karachi by fair means n we dont care ! whether or not pooray pakistan mein fauj aati hai k nahein we want to come clean"

(2)Second reply to their argument is that, " Why no political party in Pakistan shuts whole economy of Pakistan by forced-strikes as does MQM everytime if anything goes against them". Examples;

• PPP never enforces power on Karachi by force to shut it down. No matter how corrupt they may be !

• Nawaz sharif has never closed Lahore by force no matter whatever happened, no matter how corrupt they may be !

• ANP never shut the cities of KPK even when their ministers n their sons are assassinated.

• On the other hand, if a person is killed who is even vaguely connected to MQM, they would kill innocent residents of karachi in response n wud burn whole city. This in return costs billions of rupees to the economy of Pakistan.

• Since we have limited resources and ARMY cannot be employed to the whole country to ensure fairness (wish it could). So by prioritizing things due to constraints, Karachi is most crucial because of being economic hub and we dont want any group to make the whole country hostage by force by coming into power by rigging.

• If MQM wins Karachi by winning hearts n minds of Karachi-ites. This may be the time doodh ka doodh, paani ka paani.Let the ARMY check elections in KHI. I would always respect your mandate n so would every one who accuse them of being armed-group etc.

PAKISTAN ZINDABAD !

N.B: I have great respect n regard for all the immigrants of 1947 both in Punjab n Sindh who speak urdu or punjabi. And I make an educated distinction between Mohajirs n MQM, having best friends and relatives who are urdu-speakings. I just love them. I am saying this because I dont want MQM to take shelter of sympathy of Mohajirs.... NOT EVERY MOHAJIR IS MQM !

Rizwan2009

Chief Minister (5k+ posts)
Its will be fun to see him ... come on have it posted :lol:

متحدہ قابيل موومنٹ بے غيرتي ميں پي ايچ ڈي کرے بيٹھي ہے انھيں ہر بري چيز ميں مزہ آتا ہے
اور تمھارے الطاف کي ويڈيو جو عمران خان نے سرعام دکھوائي جس کي وجہ سے متحدہ قابيل موومنٹ کے پيٹوں کا درد ابھي تک اچھا نہيں ہو رہا زنا توبہ سے معاف ہو جاتا ہے مگر قتل وہ جرم ہے کہ اس کے بدلے ميں قاتل کو قتل کيا جاتا ہے وہ واجب القصاص ہوجاتا ہے عمران خان کو سو کوڑے مارديئے جائيں تو اس کي توبہ قبول ہو جائے گي مگر متحدہ قابيل موومنٹ کےاجرتي قاتلوں کے لئے تو صرف ايک ہي سزا ہے اور وہ ہے موت