مچھر جگنو ارشد خان اور جمالِ یوسف

asadrehman

Chief Minister (5k+ posts)


شکریہ اسد رحمان صاحب ! موصوف نے اپنی گزشتہ تھریڈ میں اپنی پسند کی تاریخ بیان کی ٹھیک ہے وہ ان کا حق تھا جوابا" میں نے کچھ ٹھوس تاریخی حقائق بیان کئے تو
حضرت نے یہ جانے بنا کہ میرا عقیدہ اور مذھب کیا ہے اورتاریخی حقائق کا جواب دینے کی بجائے اپنے مخالف فرقے کے عقائد اور ان کی تضحیک شروع کردی بالفرض محال اگر میرا یا کسی اور ممبر کا وہی عقیدہ ہے جس کی شاہ جی تضحیک کررہے تھے تو کیا اس افغانی شاہ کو یہ زیب دیتا تھا
میں نے کم از کم دو دفعہ شاہ جی کو فرقہ واریت نا پھیلانے اور دلیل کا جواب دلیل سے دینے کی درخواست کی مگر بے سود اور پھر اس کے بعد جو ہوا اس کے آپ شاہد ہیں
دراصل مسلئہ یہ ہے شاہ جی جو لکھتے ہیں وہ یہ سمجھ کر تحریر فرماتے ہیں کہ
بس جو قلم سے نکل گیا اسے آمنا،صدقنا کہتے ہوئے مانو ورنہ شواریں گیلی کردوں گا
مچھروں،مینڈکوں اور جگنوؤں کی اوقات ہی کیا جو( منشی پریم چند،راجندرسنگھ بیدی،کرشن چندر،خوشونت سنگھ اور دیوان سنگھ مفتون) ثانی کے لکھے ہوئے کسی ایک لفظ سے اختلاف کی جرآت کر سکے
تو ٹھیک ہے وہ اپنی خو نہ چھوڑیں گے ہم اپنی وضع کیوں بدلیں
چلتے،چلتے علی سردار جعفری کا یہ شعر آپ کی نذر ہے

فصل گل فصل خزاں جو بھی ہو خوش دل رہیے
کوئی موسم ہو ہر اک رنگ میں کامل رہیے

عبدالمالک صاحب مسئلہ یہ ہے کہ یہاں ہم لکھتے ہی کیوں ہیں۔ یہاں لکھنے اور جواب دینے کا حق صرف حیدر شاہ قبیل جیسے لوگوں کا ہے۔ میں نے کیا آپ سے درخواست نہیں کی تھی؟ حیدر کو ہم پہ بہت غصہ تھا تو مضمون مار بیٹھے، مجھے دکھائیں ایک لفظ نکال کر کے کسی پہ پہلے میں نے پرسنل اٹیک کیا ہو۔ باقیوں کا نہیں صرف اسی مضمون کی بات کروں، ادھر ہم پہ اٹیک ہوا، چلو ادب پارے کے نام پہ برداشت کر لیا، پھر اس اٹیک کو انڈورس کیا گیا، پھر ہم نے صرف اسی ٹون میں اور انہی کرداروں کے ساتھ جواب دیا، نتیجہ ہم ہی سہولت کار بھی اور ذمہ دار بھی۔ یہ شعر خود میرے اور آپ کی نظر۔۔۔

سنگ باری ہی مقدر تھی تیرے اے اسد
امیرِ شہر سے تو سوال کی جسارت کر بیٹھا
 

asadrehman

Chief Minister (5k+ posts)
:lol: دکھی آتما ہنسا دیا ہے مجھکو ،


او مسٹر کوفتہ وہ ان جنرل پاکستان کے حالات کی بات ہے جنکو دیکھ کر آپکا میرا ہم سب کا خون کھولتا ہے اور ہم سب بحث میں چڑچڑے ہو جاتے ہیں
خیر دل پر اتنا مت لیا کریں دیکھیں نہ اب سنا ہے میرے خلاف بہت باتیں ہوتی ہیں یہاں نہیں کہیں اور ..
یہاں پر لوگوں نے مجھے ترین کی ملازمہ ہونے کے ساتھ قادیانی بھی بنا دیا


.:lol: :lol:....میرا ریکشن پتا کیا ہے ..یہ والا .ہاہاہاہا ....
:lol::lol::lol:
جی بلکل ترینی ملازمہ جو ہم پہ گری وہ ادا، جو ان پہ گری وہ برق۔ حیدر نے اپنی رنگت دکھائی اور اسی رنگت کو انڈورس کیا گیا جنرل بات سے۔ میں نے دل پہ نہیں لیا، صرف جواب دیا حیدر جی کو کہ

ادھر بھی دیکھ لے حسینہ تمنا ہم بھی رکھتے ہیں
اگر تو گاڑی میں پھرتی ہے تو رکشہ ہم بھی رکھتے ہیں
 
Last edited:

Haidar Ali Shah

MPA (400+ posts)
http://www.siasat.pk/forum/showthread.php?497883-%26%231606%3B%26%231608%3B-%26%231576%3B%26%231575%3B%26%231604%3B-%26%231705%3B%26%231740%3B-%26%231608%3B%26%231705%3B%26%231657%3B-%26%231575%3B%26%231608%3B%26%231585%3B-%26%231601%3B%26%231585%3B%26%231740%3B-%26%231729%3B%26%231657%3B-%26%231662%3B%26%231585%3B-%26%231670%3B%26%231726%3B%26%231705%3B%26%231575%3B&p=4205640#post4205640جھگڑا اور تذھیک کا عمل کل سے نہیں میرے تیسرے چوتھے پوسٹ سے شروع ہوا تھا.
جن لوگوں کو یہ حضرت اشارہ کر رہے ہیں ان کی کمینٹس میرے پوسٹ چہلم میں دیکھ لو آپ کو اندازہ ہو جائیگا. فیصلہ آپ پر چھوڑتا ہوں ان حضرت کو میں نے آج تک کوئی غلط نام نہیں بولا اس کے دل میں جو آیا کہہ دیا لیکن پہلے آپ خود دیکھ لے میں یہاں رونے کے بجائے ثبوت دے رہا ہوں.
میری فیس بک آئی ڈی آپ لوگوں کے پاس ہے وہاں بھی آپ چیک کر سکتے ہو کہ میں یہاں کب آیا ہو
 

Annie

Moderator
[FONT=&amp]
جی بلکل ترینی ملازمہ۔[FONT=&amp]

(cry)(cry)....دیکھو نہ خنجر دے مارا ، کوئی حال نہیں ظالموں کا .

:lol:.. انیاۓ ہے انیاۓ ، آپ کو ترین کا ملازم کہتی تو آپ نے دکھی نامہ کچھ آنسوں سے اور کچھ چھترول سے لکھنا تھا ...[/FONT]



جی بلکل ترینی ملازمہ

:lol:lol::lol:
جی بلکل ترینی ملازمہ۔ حیدر نے اپنی رنگت دکھائی اور اسی رنگت کو انڈورس کیا گیا جنرل بات سے۔ میں نے دل پہ نہیں لیا، صرف جواب دیا حیدر جی کو کہ

ادھر بھی دیکھ لے حسینہ تمنا ہم بھی رکھتے ہیں
اگر تو گاڑی میں پھرتی ہے تو رکشہ ہم بھی رکھتے ہیں
:lol::lol:.....

رکشے کا تو پتا نہیں البتہ گنڈاسا لے کر ضرور پھرتے ہو


اسد میاں زندگی چار دن کی ہے ، تلخیاں چھوڑیں اور سب سے ہماری طرح ہنستے بولتے رہا کریں ...ایسے
(bigsmile)
 
Last edited:

asadrehman

Chief Minister (5k+ posts)
[FONT=&amp]
(cry)(cry)....دیکھو نہ خنجر دے مارا ، کوئی حال نہیں ظالموں کا .

:lol:.. انیاۓ ہے انیاۓ ، آپ کو ترین کا ملازم کہتی تو آپ نے دکھی نامہ کچھ آنسوں سے اور کچھ چھترول سے لکھنا تھا ...[/FONT]



:lol::lol:.....

رکشے کا تو پتا نہیں البتہ گنڈاسا لے کر ضرور پھرتے ہو

اسد میاں زندگی چار دن کی ہے ، تلخیاں چھوڑیں اور سب سے ہماری طرح ہنستے بولتے رہا کریں ...ایسے
(bigsmile)
زندگی واقعی چار دن کی ہے۔ گنڈاسا کیا ہونا جی۔ جن لوگوں کا جو ظرف ہے اس کا ان کو اختیار ہے۔ ہمارے ہنسنے بولنے پہ تو پابندی ہے۔

ان کو کوئی بھی کچھ نہیں کہتا
لوگ آتے ہیں مجھ کو سمجھانے

بن تیرے کون ہم کو پہچانے

جائیں چھوڑا آپ کے کومنٹ نے سافٹ کر دیا۔ جو آپ کا دل کرتا وہ آپ ہمارے کومنٹ کے ساتھ کر سکتی ہیں، لیکن میں خود سے ایڈٹ نہیں کروں گا۔ ضدی جٹ
(bigsmile)
 
Last edited:

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)
[FONT=&amp]چل یار یہ تم کس کے انکھوں پر ہاتھ رکھ رہے ہو۔ شرم بڑی چیز ہے اس جہاں میں لیکن انسان میں موجود ہو تب. جن لوگوں نے میرے علاقیں کی خواتین کے بارے میں غلط باتیں کی ان سے رسول پاک صلی اللہ علیہ وسلم کا گھر بھی محفوظ نہیں. ان سے ام الموءمنین حضرت عائشہ رضی اللہ تعالی عنہ کا مقام پوچھ لو آپ کو ان کی ذہنیت کا اندازہ ہو جائیگا. آپ جلتے نہیں ہو گے میں شاید غلط ہو نگا لیکن آپ اخلاق کے دائرے میں رہ کر بات کرتے ہو اس سے بڑا جھوٹ کم ازکم اج کے دن نہیں سنا. آگر میں غیر اخلاقی گفتگو کرتا تو میرے پوسٹ* اتنے لوگ نہ پڑھتے. لوگوں کی اپنی انکھیں ہیں وہ دیکھ سکتے ہیں کون گندگی کے جوہڑ میں کھڑا ہیں. راز عقلمند ہے سمجھ گیا کہ ہم ایک دوسرے کو قائل نہیں کر سکے گے اور چلا گیا.* ہو سکتا ہے وہ میرے پوسٹ پڑھتا ہو اس سے اختلاف رکھتا ہو لیکن کمینٹ کرنے کی بجائے لا حولہ والا قواتہ پڑھ کے نکل جاتا ہو. آپ سے پھر مودبانہ گزارش ہے "پپو یار تنگ نا کر"
[/FONT]

شاہ جی 'جگنو' کی بات تو 'جگنو' کر ہی لے گا، 'مچھر' بھی اپنی بات خود کرنے کے قابل ہیں اور وہ یہ بھی بتا دیں گے کہ وہ 'مچھر' ہیں یا 'مقامیوں کے اندر موجود مچھر' مارنے والے۔ البتہ آپ کی تحریر پڑھ کر وہ مشہورِ زمانہ ڈائیلاگ یاد آ رہا ہے۔ ایک مچھر نے سالا دیر کے پٹھان کو ۔۔۔۔ بنا دیا۔ نورِ مجسم، حُسنِ آفتاب، رشکِ قمر اور حُسنِ کامل کو امید ہے سمجھ آ 'گئی' ہو 'گا'۔ ویسے کچھ "منافق گندی مکھیاں" 'مقامی حُسن' کی حفاظت پہ مامور ہیں، اِس لیے حُسن کو ناچتے ناچتے اپنے گھنگرو توڑنے کی اتنی جلدی نہیں کرنی چاہیے۔ بوقتِ ضرورت منافق مکھی جی جی برگئیڈ کو بھی بلا لائے گی، ویسے ان 'پوتر مکھیوں' پہ ترس آتا ہے بیچاری جب بیٹھتی ہیں گند پہ بیٹھتی ہے البتہ منافق ہیں نہ، اس لیے انہیں جگنو کے سچ سنتے چکر آ جاتے ہیں اور 'کھوتوں' کے 'گلدستے' ان پہ عطر کی بالٹیاں انڈیل جاتے ہیں۔

تھوڑے کو بہت سمجھیں نیز گالیوں سے پرہیز کریں اور سچ پڑھ کر اپنا بلڈ پریشر نہ بڑھوائیں اور اس کے بات کا ہر جگہ رونا نا روئیں کہ 'حُسن' نے تو ٹاٹ پہ بیٹھ کر پڑھا ہے کیونکہ 'حُسن' نے 'جدھر' بیٹھ کے بھی پڑھا ہو زرداری والی ہونا اس کا مقدر بن 'گیا' ہے، چاہے 'مچھر' سے ہو، چاہے 'جگنو' سے یا چاہے 'تنقید نگار' سے۔ 'ماروی میمن' کا سایہ عاطفت اور فیڈر 'دیر کے مقامی شاہی پٹھانی حُسن' کو مبارک ہو۔

برنال کا آرڈر کر دیا ہے حُسن اور مکھیاں بوقتِ ضرورت استعمال کرتی رہیں، شاید افاقہ ہو جائے لیکن جو حالت ہو گئی ہے اوپر میرا کومنٹ پڑھنے کے بعد، گِریس سے کم ان کو سکون نہیں ملے گا۔

کومنٹ نظرِ جگنو و دوست احباب جنہوں نے حسن کو ایک ڈنگ سے ۔۔۔۔ بنا ڈالا۔

بہت افسوس ہوتا ہے جب ایسے با ہنر لوگوں کو ایسے مکالمے کرتے دیکھتا ہوں۔ انشا پردازی میں جو ابن انشا کا قد رکھتے ہوں، لیکن افکار میں شائد ارشد چائے والا بھی ان کے آگے دیو ہیکل نظر آئے۔



میرے بھایئوں، کہاں مسلک کو نشانہ بناتے ہو؟ اس سے کیا فیض پاتے ہو اور کیا فیض دیتے ہو؟
اور جو تنقید کرتے ہو، تو کیوں تضحیک کرتے ہو؟ تنقید برائے تنقید یا تنقید برائے اصلاح؟ کیا سودا کرتے ہو؟ کیا ثمرات پاتے ہو؟


مذہب کی اصل حقیقت بس اتنی ہی ہے کہ ہم میں سے ۹۹ فیصد لوگ اپنے ماں باپ کے مذہب پر ہی خود بھی انتقال پاتے ہیں۔
اور جس مذہب کی چھاوٗں تم لوگوں کو نصیب ہوئی ہے، اسکو اس پاک ذات نے کسی نیزے یا تلوار کی نوک پر نہیں اتارا تھا،
وہ تو ایک بہت شفاف دل پر اترا تھا، اس پر جو کسی یہودی کے جنازے کی تعظیم میں کھڑا ہوجاتا تھا۔
مذہبی اعتقادات ہی سب کچھ ہوتے، تو کیوں نجاشی وہ پہلا شخص ہوتا، جو مرا تو عیسایئت پر تھا لیکن تاریخ اسلام میں سب سے پہلی غائبانہ نماز جنازہ کا مستحق ہوا، وہ، جسکی نماز جنازہ خود اس نے پڑھائی جس کے نام سے ہی رحمت برستی ہے۔


تو اور کیا ڈھونڈھتے ہو مذھب میں سے؟ تفریق؟ تضحیک؟ اور کیا سوچتے ہو کہ سر گنگا رام ہسپتال میں کتنے ہی لوگ کسی کافر اور مشرک کی کاوشوں سے زندگی پا جاتے ہیں، کیا وہ بھی کافر اور مشرک ہو گئے؟ یا اس نیکی کا
کوئی صلہ گنگا رام کو جہنم کی آگ سے نہ بچا سکے گا؟

٦٢) إنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ

Surely those who believe, and those who are Jews, and the Christians, and the Sabaeans, whoever believes in Allah and the Last Day and does good, they shall have their reward from their Lord, and there is no fear for them, nor shall they grieve (Al-Baqarah, Verse 62).


ہم کون ہوتے ہیں کسی کی منزل اس کے مذہبی اعتقادات پر متعین کرنے والے؟ اور جسکے ہاتھ میں میزان ہے، اسکی رحمت بھی اتنی وسیع کہ ساری دنیا کی برائی کو آن کی آن میں دھو ڈالے، وہ رحمت جو کسی طوائف کو ایک کتے کو پانی پلانے کے عوض جنت دے دے، اس سے کیا بعید کہ وہ کسی کے غلط اعتقادات کو اسکی اخلاقیات کے وزن میں ہوا سے بھی ہلکا کر دے؟ ہم کیا جانیں؟ کچھ نہیں، سوائے اسکے کہ جو اللہ کے معاملات ہیں وہ اسی پر چھوڑ دیں، ہاں جو بندے ہیں ان سے سلوک اچھا روا رکھیں، اس مسئلے میں تو رحمت خداوندی بھی آڑے نہیں آنی، میزان اسکو برابر تولے گا، اصل وزن کے حساب سے تولے گا۔


روشنی تو روشنی ہے، اگر کندھے کے پیچھے سے آئے تو راہ نمایاں کرے، اگر منہ پر پڑے تو چوندھیا دے، جو دکھتا ہو اسکو بھی کہیں اوجھل کر دے۔


اور تنقید کے گھوڑے کو بھی دیکھ کر دوڑانا پڑتا ہے۔ کبھی یہ منہ زور گھوڑا اپنی ترنگ میں ایسی سرحدوں کے پار لے جاتا ہے کہ منزل تو عقب میں ہی رہ جاتی ہے اور سوار کو بھی راستہ بھول جاتا ہے، کہ کہاں کو نکلے تھے اور کہاں کو پہنچ گئے؟ تنقید برائے اصلاح اور تنقید برائے تنقید میں یہی فرق ہے جسے اقبال کہتا تھا کہ اک جنوں جو با شعور ہے، اور ایک جنوں جو باشعور نہیں۔ ہم تنقید کے لیئے نشتر نما الفاظ کو تہذیب کے ململ میں تو لپیٹ لیتے ہیں، لیکن یہ وہی منہ زور گھوڑے بن جاتے ہیں جو کسی طرف بھی سرپٹ دوڑ پڑتے ہیں، بس اپنی منزل ہی نہیں پاتے۔ اگر ہم پہلے منزل کا تعین کر لیں تو یہی الفاظ نشتر کے بجائے چاشنی بن جاتے ہیں، روح تک اتر جاتے ہیں، بھلے آہستہ سے ہی سہی، لیکن منزل تک ضرور لے جاتے ہیں۔

اب لکھنے کو میں بھی لکھ دیتا ہوں کہ یہ ایک مزاحیہ تحریر ہے۔ اب یہ آپکا وصف و ظرف ہی ہے جو اسے سمجھے





 

asadrehman

Chief Minister (5k+ posts)




بہت افسوس ہوتا ہے جب ایسے با ہنر لوگوں کو ایسے مکالمے کرتے دیکھتا ہوں۔ انشا پردازی میں جو ابن انشا کا قد رکھتے ہوں، لیکن افکار میں شائد ارشد چائے والا بھی ان کے آگے دیو ہیکل نظر آئے۔



میرے بھایئوں، کہاں مسلک کو نشانہ بناتے ہو؟ اس سے کیا فیض پاتے ہو اور کیا فیض دیتے ہو؟
اور جو تنقید کرتے ہو، تو کیوں تضحیک کرتے ہو؟ تنقید برائے تنقید یا تنقید برائے اصلاح؟ کیا سودا کرتے ہو؟ کیا ثمرات پاتے ہو؟


مذہب کی اصل حقیقت بس اتنی ہی ہے کہ ہم میں سے ۹۹ فیصد لوگ اپنے ماں باپ کے مذہب پر ہی خود بھی انتقال پاتے ہیں۔
اور جس مذہب کی چھاوٗں تم لوگوں کو نصیب ہوئی ہے، اسکو اس پاک ذات نے کسی نیزے یا تلوار کی نوک پر نہیں اتارا تھا،
وہ تو ایک بہت شفاف دل پر اترا تھا، اس پر جو کسی یہودی کے جنازے کی تعظیم میں کھڑا ہوجاتا تھا۔
مذہبی اعتقادات ہی سب کچھ ہوتے، تو کیوں نجاشی وہ پہلا شخص ہوتا، جو مرا تو عیسایئت پر تھا لیکن تاریخ اسلام میں سب سے پہلی غائبانہ نماز جنازہ کا مستحق ہوا، وہ، جسکی نماز جنازہ خود اس نے پڑھائی جس کے نام سے ہی رحمت برستی ہے۔


تو اور کیا ڈھونڈھتے ہو مذھب میں سے؟ تفریق؟ تضحیک؟ اور کیا سوچتے ہو کہ سر گنگا رام ہسپتال میں کتنے ہی لوگ کسی کافر اور مشرک کی کاوشوں سے زندگی پا جاتے ہیں، کیا وہ بھی کافر اور مشرک ہو گئے؟ یا اس نیکی کا
کوئی صلہ گنگا رام کو جہنم کی آگ سے نہ بچا سکے گا؟

٦٢) إنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ

Surely those who believe, and those who are Jews, and the Christians, and the Sabaeans, whoever believes in Allah and the Last Day and does good, they shall have their reward from their Lord, and there is no fear for them, nor shall they grieve (Al-Baqarah, Verse 62).


ہم کون ہوتے ہیں کسی کی منزل اس کے مذہبی اعتقادات پر متعین کرنے والے؟ اور جسکے ہاتھ میں میزان ہے، اسکی رحمت بھی اتنی وسیع کہ ساری دنیا کی برائی کو آن کی آن میں دھو ڈالے، وہ رحمت جو کسی طوائف کو ایک کتے کو پانی پلانے کے عوض جنت دے دے، اس سے کیا بعید کہ وہ کسی کے غلط اعتقادات کو اسکی اخلاقیات کے وزن میں ہوا سے بھی ہلکا کر دے؟ ہم کیا جانیں؟ کچھ نہیں، سوائے اسکے کہ جو اللہ کے معاملات ہیں وہ اسی پر چھوڑ دیں، ہاں جو بندے ہیں ان سے سلوک اچھا روا رکھیں، اس مسئلے میں تو رحمت خداوندی بھی آڑے نہیں آنی، میزان اسکو برابر تولے گا، اصل وزن کے حساب سے تولے گا۔


روشنی تو روشنی ہے، اگر کندھے کے پیچھے سے آئے تو راہ نمایاں کرے، اگر منہ پر پڑے تو چوندھیا دے، جو دکھتا ہو اسکو بھی کہیں اوجھل کر دے۔


اور تنقید کے گھوڑے کو بھی دیکھ کر دوڑانا پڑتا ہے۔ کبھی یہ منہ زور گھوڑا اپنی ترنگ میں ایسی سرحدوں کے پار لے جاتا ہے کہ منزل تو عقب میں ہی رہ جاتی ہے اور سوار کو بھی راستہ بھول جاتا ہے، کہ کہاں کو نکلے تھے اور کہاں کو پہنچ گئے؟ تنقید برائے اصلاح اور تنقید برائے تنقید میں یہی فرق ہے جسے اقبال کہتا تھا ’کہ اک جنوں جو با شعور ہے، اور ایک جنوں جو باشعور نہیں‘۔ ہم تنقید کے لیئے نشتر نما الفاظ کو تہذیب کے ململ میں تو لپیٹ لیتے ہیں، لیکن یہ وہی منہ زور گھوڑے بن جاتے ہیں جو کسی طرف بھی سرپٹ دوڑ پڑتے ہیں، بس اپنی منزل ہی نہیں پاتے۔ اگر ہم پہلے منزل کا تعین کر لیں تو یہی الفاظ نشتر کے بجائے چاشنی بن جاتے ہیں، روح تک اتر جاتے ہیں، بھلے آہستہ سے ہی سہی، لیکن منزل تک ضرور لے جاتے ہیں۔

اب لکھنے کو میں بھی لکھ دیتا ہوں کہ یہ ایک مزاحیہ تحریر ہے۔ اب یہ آپکا وصف و ظرف ہی ہے جو اسے سمجھے





سہیل بھائی آپ نے کبھی دیکھا ہے مجھے مسلک کی بات کرتے ہوئے؟ میں الله کے فضل و کرم سے سنی ہوں لیکن مجھے کیا یہ حق حاصل ہو گیا کہ میں یہاں شعیہ عقائد یا احباب کا مذاق اڑاتے پھروں؟ جو ان کا عقیدہ وہ ان کے ساتھ، میرا عقیدہ میرے ساتھ۔ نا میں کبھی ایسی بحث میں پڑا اور نہ پڑوں گا۔ انشاالله
 

Haidar Ali Shah

MPA (400+ posts)
http://www.siasat.pk/forum/showthread.php?497883-%26%231606%3B%26%231608%3B-%26%231576%3B%26%231575%3B%26%231604%3B-%26%231705%3B%26%231740%3B-%26%231608%3B%26%231705%3B%26%231657%3B-%26%231575%3B%26%231608%3B%26%231585%3B-%26%231601%3B%26%231585%3B%26%231740%3B-%26%231729%3B%26%231657%3B-%26%231662%3B%26%231585%3B-%26%231670%3B%26%231726%3B%26%231705%3B%26%231575%3B&p=4205640#post4205640
یہ حضرت بہت معصوم بن رہے ہے لیکن میرے ابتدائی پوسٹ پر (جب میں یہاں بالکل نیا تھا اور معلوم نہیں تھا کہ یہاں تحریک انصاف والو کا قبضہ ہے) تنقید دیکھئے اور یہاں یہ باتیں حیرت ہو رہی ہے

 
Last edited:

asadrehman

Chief Minister (5k+ posts)
http://www.siasat.pk/forum/showthre...0;ھکا&p=4205640#post4205640
یہ حضرت بہت معصوم بن رہے ہے لیکن میرے ابتدائی پوسٹ پر (جب میں یہاں بالکل نیا تھا اور معلوم نہیں تھا کہ یہاں تحریک انصاف والو کا قبضہ ہے) تنقید دیکھئے اور یہاں یہ باتیں حیرت ہو رہی ہے

:lol::lol:
تحریکِ انصاف کا قبضہ ہوتا تو چند دن پہلے ان سے ہی طعنے نہ کھا رہا ہوتا۔

شاہ جی (
(cry)) ویسے جو میں نے کہا اس میں غلط کچھ نہیں تھا۔ ہاں آئی نو
پپو یار تنقید نہ کر۔
:lol:
 

Sohail Shuja

Chief Minister (5k+ posts)
یہ حضرت بہت معصوم بن رہے ہے لیکن میرے ابتدائی پوسٹ پر (جب میں یہاں بالکل نیا تھا اور معلوم نہیں تھا کہ یہاں تحریک انصاف والو کا قبضہ ہے) تنقید دیکھئے اور یہاں یہ باتیں حیرت ہو رہی ہے


سہیل بھائی آپ نے کبھی دیکھا ہے مجھے مسلک کی بات کرتے ہوئے؟ میں الله کے فضل و کرم سے سنی ہوں لیکن مجھے کیا یہ حق حاصل ہو گیا کہ میں یہاں شعیہ عقائد یا احباب کا مذاق اڑاتے پھروں؟ جو ان کا عقیدہ وہ ان کے ساتھ، میرا عقیدہ میرے ساتھ۔ نا میں کبھی ایسی بحث میں پڑا اور نہ پڑوں گا۔ انشاالله


یار تم دونوں کے کھڑاگ نے تو اپن کا بھیجا بھی سٹکا دیا ہے،


ایک ہیٹر اور دوسرا میٹر


نہ تو مذہب و مسلک کے تضاد کو اچھالنا کوئی اچھی بات ہے اور پھر اسکو روکنے کے لیئے نہ ہی تنقید برائے تنقید کوئی اچھی بات ہے۔
اب میں سونے جا رہا ہوں، آپ دونوں کے کمنٹ پڑھ کر عجب ہیجانی کیفیت طاری ہو گئی ہے۔ دونوں ذرا کنٹرول کریں، تھوڑا بریک پر پاوؑں جمایئں۔ لوگوں کو فیض دیں اور فیض لیں۔ اسی میں بقا ہے، اسی میں انسانیت ہے، اسی میں فلاح ہے۔


شب بہ خیر
 

Back
Top