شہزاد اکبر پر برطانیہ میں نامعلوم شخص نے تیزابی محلول پھینک دیا

battery low

Minister (2k+ posts)
https://twitter.com/x/status/1729079735722914253
کل شام برطانیہ میں مجھ پر میرے گھر جہاں میں اپنے بچوں کے ساتھ مقیم ہوں حملہ کیا گیا۔ حملہ آور نے میر ے اوپر تیزابی محلول پھینکا اور فرار ہو گیا پولیس اور ایمرجنسی سروسیز بروقت موقعہ پر پہنچی کیونکہ پہلے سے پولیس تریٹ سے آگاہ تھی، اللہ کا شکر ہے کہ حملہ آور پوری طرح سے کامیاب نہ ہوا اور انشاللہ میرا حوصلہ اور عزم برقرار ہے اور رہے گا اور ظالم اپنے ارادوں میں کامیاب نہ ہونگے اور انشااللہ جلد بے نقاب بھی ہونگے

شہزاد اکبر پر برطانیہ میں نامعلوم شخص نے تیزاب پھینک دیا

https://twitter.com/x/status/1729081731242922245

SharpAsKnife

Minister (2k+ posts)
Ab ISI/Fauj par sahi haath parne wala hai
Jahan tak Pakistan ko barbaad karne ki had tak kaam ho raha tha to saray goray khushi se dekh rahe thay. Ab inke mulk main hath daalo gay to nanga kar ke mirchain lagai jaingee. Wait until you see international media now picking up all the atrocities Pakistan army has committed

khan_11

Chief Minister (5k+ posts)
پرودگار آپ کو سلامت رکھے آپ کا قصور یہ ہے کہ آپ کے پاس پاکستان کے کرپٹ منافق اور چور لیڈروں اور افسران کا کیا چھٹا ہے اس لیئے ارشد شریف کیطرح آپ کو بھی تنگ کریں گے

IMIKasbati

Minister (2k+ posts)
Ab ISI/Fauj par sahi haath parne wala hai
Jahan tak Pakistan ko barbaad karne ki had tak kaam ho raha tha to saray goray khushi se dekh rahe thay. Ab inke mulk main hath daalo gay to nanga kar ke mirchain lagai jaingee. Wait until you see international media now picking up all the atrocities Pakistan army has committed
I don't think any such things are going to happen. To me the whole international establishment is a mafia and they support their sister agencies globally.

At max we will see some media reports and that is all.

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
I hope that Shahzad Akbar and his family receive protection from UK police and secret agencies, while the culprits responsible for the situation are apprehended.

SharpAsKnife

Minister (2k+ posts)
I don't think any such things are going to happen. To me the whole international establishment is a mafia and they support their sister agencies globally.

At max we will see some media reports and that is all.
All western papers and human rights organisations kept Pak army on their toes for 15 years when Pakistan was a partner in WOT. Why do you think, they will stop now? They are just biting time until Khan is completely gone. They will initiate stripping Pakistan army as soon as they are done watching destruction of Pakistan and once their puppets are installed