دوست خفیہ ادارے , Yeah kis ko SAJDA kartey hain?

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
سی آئی اے کے مددگاروں سے مناسب سلوک ہوگا


100825104314_hussain_haqqani_speaking226.jpg

پاکستانی سفیر کِرسچیان امانپور کے پروگرام دِس ویک میں بات کر رہے تھے


امریکہ میں پاکستان کے سفیر حسین حقانی نے اسامہ بن لادن کے خلاف کارروائی کے سلسلے میں امریکی حکام کی مدد کے الزام میں گرفتار افراد کے بارے میں پاکستانی حکام کا دفاع کیا ہے۔
[HI]
پاکستانی سفیر کا کہنا ہے کہ وہ افراد جنہوں نے ایبٹ آباد میں اسامہ بن لادن تک پہنچنے میں امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے کی مدد کی، ان سے مناسب سلوک ہوگا۔
[/HI]کلِک سی آئی اے ایجنٹوں کے خلاف کریک ڈاؤن
انہوں نے یہ بات اتوار کو امریکی ٹیلی وژن چینل اے بی سی کے پروگرام دِس ویک میں ایک انٹرویو کے دوران کہی۔
[HI]
حسین حقانی نے اسامہ بن لادن تک پہنچنے میں پاکستان میں سی آئی اے کی مدد اور اس کے لیے مخبری کرنے والےگرفتار افراد کے بارے میں ایک سوال کے جواب میں بتایا کہ ان لوگوں سے دوست خفیہ ادارے (فرینڈلی انٹیلیجنس سروس کی بنیاد پر نمٹا جائے گا۔
[/HI]پاکستانی سفیر نے کہا کہ پاکستان نے اسامہ بن لادن کے کمپاؤنڈ کے معاملے میں تیس سے زیادہ افراد کو حراست میں لیا ہے، ان کے پاس معلومات ہیں اور معلومات کی نوعیت کے تحت ہر ایک سے نمٹا جائے گا۔
پاکستان نے اسامہ بن لادن کے کمپاؤنڈ کے سلسلے میں تیس سے زیادہ افراد کو حراست میں لیا ہے، ان کے پاس معلومات ہیں اور معلومات کی نوعیت کے تحت ہر ایک سے نمٹا جائے گا
حسین حقانی


جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا اسامہ بن لادن کے اتنے برس سے پاکستان میں موجود ہونے پر کسی اہلکار کو جوابدہ بنایا جائے گا یا سزا دی جائے گی تو انہوں نے کہا کہ آپ یہ نہ بھولیں کہ اسامہ تک پہنچنے میں پہلا سراغ پاکستانی حکام کی طرف سے ہی آیا تھا، اور اس ہی کی کی بنیاد پر امریکہ اسامہ کا کے اتہ پتہ کا معلوم ہو سکا۔
پاکستانی سفیر کا حراست میں لیے گئے افراد کے بارے میں کہنا تھا کہ کسی کو سزا نہیں دی جا رہی، اس کارروائی کا مقصد تفتیش ہے تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ ہوا کیا تھا۔
انہوں نے کہا کہ اب پاکستان ایمن الظواہری کی تلاش کو بھی ترجیح دے گا۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستتان اور امریکہ مل کر کام کر رہے ہیں اور مشترکہ کارروائیاں جاری رکھنا چاہتے ہیں۔
اگر ہمارے پاس انٹیلیجنس ہوتی تو ہم کارروائی کرتے


اے بی سی پر کرسچیان آمانپور سے بات کرتے ہوئے حسین حقانی کا کہنا تھا کہ اگر پاکستان کی فوج یا حکومت کے پاس اسامہ بن لادن کے اتہ پتہ ہوتا تو ان کے خلاف کارروائی ضرور کی جاتی۔
جنرل کیانی ایک پیشہ ور فوجی افسر ہیں۔ وہ ماضی والے افسروں سے مختلف ہیں، وہ سازشی ( کُو میکر) نہیں ہیں۔ ہاں تفتیش کی جا رہی ہے لیکن میں اس بارے میں آپ کومزید نہیں بتا سکتا، وہ مناسب نہیں ہے۔ لیکن اگر کوئی قصوروار پایا گیا تو اس کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔
حسین حقانی


ان کا کہنا تھا کہ یہ پاکستان کی یہ پالیسی نہیں ہے کہ ایسے لوگوں کی حفاظت کی جائے۔انہوں نے کہا کہ یہ نہ بھولیں کہ پاکستان میں اسی کے دہائی کے بہت سے جہادی باقیات ہیں اور یہ ممکن ہے کہ وہ اس میں ملوث ہوں۔
سفیر نے کہا کہ پاکستان اور افغانستان پر بہت دباؤ ہے لیکن یہ بھی حقیقت ہے کہ امریکہ نے افغانستان سے زیادہ عراق پر توجہ اور پیسا لگایا اور اب وہ پاکستان سے زیادہ افغانستان پر رقم لگا رہا ہے۔
فوجی اہلکاروں کے خلاف کسی ممکنہ کارروائی کے بارے میں سوال کے جواب میں حسین حقانی نے کہا کہ جنرل کیانی ایک پیشہ ور فوجی افسر ہیں۔ وہ ماضی والے افسروں سے مختلف ہیں، وہ سازشی ( کُو میکر) نہیں ہیں۔ ہاں تفتیش کی جا رہی ہے لیکن میں اس بارے میں آپ کومزید نہیں بتا سکتا، وہ مناسب نہیں ہے۔ لیکن اگر کوئی قصوروار پایا گیا تو اس کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔
انہوں نے کہا کہ صدر اوباما یہ خود کہہ چکے ہیں کہ صدر زرداری، وزیر اعظم گیلانی اور جنرل کیانی اسامہ کی ایبٹ آباد میں رہائش سے لاعلم تھے۔
جب ان سے پوچھا گیا کہ پاکستانی حکام امریکہ کے خلاف جارہانہ بیانات کیوں دے رہے ہیں تو سفیر نے کہا کہ زمینی حقائق پیچیدہ ہیں اور ظاہر ہے کہ عوام قومی سلامتی کی خلاف ورزی پر خوش نہیں ہیں اور سیاستدانوں کو ان ہی لوگوں سے ووٹ بھی لینے ہیں۔
ان کا کہنا تھا کہ امریکہ کو چاہیے کہ وہ پاکستانی عوام کو منانے پر زیادہ توجہ دے۔
 
Last edited by a moderator:

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
THESE 30 PEOPLE BETRAYED PAKISTANI NATION
And SOLD THE SOVEREIGNTY OF PAKISTAN
AGAINST FEW $$$
HOW THEY BECOME "FRIENDLY INTELLIGENCE AGENCY" agents.
Please disclose wherabouts of THIS AGENCY.
WE KNOW ONE IS IN EDGWARE LONDON.
Through a recently disclosed letter.
We love to digout few more.
 

jaanmark

Chief Minister (5k+ posts)
our biggest enemy with in us is that man haqhani in usa his wife is evry closed friend of zardari and bush i think so .
 

zeshaan

Chief Minister (5k+ posts)
THESE 30 PEOPLE BETRAYED PAKISTANI NATION
And SOLD THE SOVEREIGNTY OF PAKISTAN
AGAINST FEW $$$.

Kinda Taliban and Mujahideen in Afghanistan made with the help of usa and others.They are faithfull to us$,s not pakistan anymore.
Should be treated like a traitor.
 

pak4rule

Senator (1k+ posts)
I hope all you have read the news that 5 out of 6 such agents were FREE today. Our agencies released them.
All are with america , sirf topi drama hota ha agencies and army ka , to make people of pakistan fool.
 

usm100

Minister (2k+ posts)
And this is the power of conspiracy theorist who make you believe things does not happen even when they happen in front of you. There are loads of them in pakistan and also rest of the world. And unfortunately even the educated people fell for that crap.
Finally they shall make U believe that they really killed Osama bin CIA on 2nd May. (clap). This is the power of Satanic Media. (clap)
 

gazoomartian

Prime Minister (20k+ posts)
And this is the power of conspiracy theorist who make you believe things does not happen even when they happen in front of you. There are loads of them in pakistan and also rest of the world. And unfortunately even the educated people fell for that crap.

At least I did not fall for your crap(bigsmile)

just kidding man
 

Khanji1

Councller (250+ posts)
Pakistan army ko budd-dua nahin lagi. Bus hum ne washington ki taraf ziyada dekhna suroo kar diya hai aur hamaray fauji commanders ne zardari, gillani, aur rehman malik ko apna andaata maann kar diya hai. Doosri baat ye hai ke army is wasting its time and resources in business ventures such as askari welfare trust, fauji foundation, land ventures such as dha, and ceremonial byut outdated pomp and pageantry. Now they should change and be what it has always been: A fighting force
 
Sponsored Link