الیکشن ۲۰۱۸ میں عمران خان کو کیوں لے کر آئے؟ جنرل باجوہ کا جواب

Syaed

MPA (400+ posts)
کے الیکشن میں عمران خان کو لے کر کیوں آئے؟ زاہد حسین کے سوال پہ جنرل باجوہ کا جواب

میں نے کور کمانڈرز کو بلایا تو ۹۵٪ نے نواز شریف کا راستہ روکنے کا اور عمران خان کی حمایت کا کہا، جبکہ ۹۹٪ کورکماندرز بمعہ فیملی نے کہا کہ عمران خان کی حمایت کرنی ہے، جنرل باجوہ

https://twitter.com/x/status/1679033549704380417
اگر معاملہ عوامی حمایت کا ہے تو وہ 2013 اور 2018 میں واضح طور پہ عمران خان کے ساتھ تھی اب کس جنرل نے کیا کہا یا کیا کیا اس سے ہمیں نہ تب فرق پڑتا تھا نہ اب پڑتا ہے اگر کھنڈورام اور نورے کو یقین ہے کہ عوام انہیں مسیحا سمجھتی ہے تو عوام میں واپس جانے سے ڈرتے کاہے کو ہیں؟

Uxi.Ali

MPA (400+ posts)
I was in Karachi at that time. Even though Karachi was supposed to be MQM's stronghold, ALL my family, extended family, friends, neighbors voted for Imran Khan. There was zero pressure from anyone.

This Bajwa haraamzada actually snatched seats away from Imran Khan to make him a weak PM.
I second, third and fourth that... I was standing in line on election day in Karachi and behind me was a Die Hard MQM supporter.. his mouth was filled with Pan Gutka and he was telling his friend.. Nhi bhai iss bar Khan ko Vote dena hai.. BHAI ka to waisay bhi boycott hai.. THOSE were his words!

Yet for dumbfucks like MOCHA to think that Bajwa brought Khan into power reeks of his mind numbness and stupidity.. these shitty rats dont even raise the motherforking question that how the fuk did Bajwa and his croonies made the decision on his and my behalf.. only point they raise is Khan came to power..

O Bone sari k yeh bhi to bata phir 11 May 2013 ko Nawaz Shareef raat 9 bajay kis ko bol rha tha k Humain simple majority chahye minimum???

Uxi.Ali

MPA (400+ posts)
While our generals are busy bringing about the agricultural revolution.
Thousand of TEENS arrest who were involved in the Riots...

Tere khanzeer nasal k in-laws har kisi ko uthatay phir rhe hain... jin k Politics se koi lena dena bhi nhi.. KHOTA BIRYANI ki consumption kam karo patwari