The Hidden Reality of Indian Army

Imranpak

Chief Minister (5k+ posts)
kitni baar bola hum log maard hai apne pe julm se khud ladhe hai. nahi ke kuch porkio ki tarah ( not every pakistanis) jo dar ke alag porkistan bana dia. since they made others had no choice but stayed their.

Abhay jab teri behano ko beizzat kiya geya tha tho teri mardangi kahan thi chuhay!:lol: Same can be said about G@ndustan that many Lndians have no choice other then be part of your filthy $hithole!

indian786

Banned
Sher nehin khud ko chuha bol chuha! G@andu ke sher tho Pak hai jo naun his chotay honay ke baad bhi cheeken nakal raha hai bhegerat maata ki! Tu jiske maarzi respect kar, tujhe poochta kaun hai chahay apni behan ki shaadi Hindu se karday!!

Tum log tho sab par bhoj ho!
chitye mere behen pe ku gaya tere personal life or amma abba me ne koi baat ki

Imranpak

abbe namard kutto america ki bhikh pe jine walo apni awkaat me raho. karachi pe saale 500rsw or mobile phone ke lie ek dusre ko maar dete ho or apne aap ko musalman kehte ho.

Chuhay pehle apne mulk ko dekh baad mein hamari fikr karna. Sab se zyaada insurgencies tho bhegarat maata mein hai...saala g@ndu!

indian786

Banned
Khud search karlay google pe G@ndu tho link miljayange. Peshaab pee peshaab...[hilar]

porki koi link hai nahi kyunke me naxal affected area me gaya ho. mere bahot dost vaha goverment officers hai. naxal achhe imandar officer ki izzat karta hai, wo corrupt ko marta hai

Imranpak

chitye mere behen pe ku gaya tere personal life or amma abba me ne koi baat ki

Abhay saale ****** ke ..... yeh Pakistani site hai aur waise bhi i don't mean your real sister but that in faith! You being on this site proves that you suffer from a Pakistani complex!

indian786

Banned
Chuhay pehle apne mulk ko dekh baad mein hamari fikr karna. Sab se zyaada insurgencies tho bhegarat maata mein hai...saala g@ndu!
yaha saale hidden truth kar ke post kyun kia. apni gaan sambhalo, america to america aajkal afghani bhi maze le rahe he.

Imranpak

porki koi link hai nahi kyunke me naxal affected area me gaya ho. mere bahot dost vaha goverment officers hai. naxal achhe imandar officer ki izzat karta hai, wo corrupt ko marta hai

Peshaab peena aata hai lekin internet pe search karna nehin aata! G@ndu hi raha phir!!

Saadbaloch

Senator (1k+ posts)
kashmiri muslims are our bothers too . why they just don't stay with us like muslims living in other part of india. they are trying to do same mistake what pakistani did.

Same Mistake ????? Are you on drugs ????? Thats the problem with you that your education system is backward you are deprived of true History, Kashmiri Muslims want to be the part of Pakistan and dont want to live under Hindu rule but how be-gh@irat these Hindus are that they still want them to live with them forcefully and failed agian n again.....

India is not a country but an un-natural union of states most of which were joined forcefully, Hyderabad Daccan,Jonagarh, Kashmir were supposed to be in Pakistan but Hindus forcefully occupied them just go n read some history.

indian786

Banned
Kiske maazay le rehe hein Afghani, G@andu ?? Amerika tho bhaag raha hai having lost the war.
rooz tumari dil khol ke maar rahe hai, lagta he ke itni mooti ho gayi siee bhi nahi sakoge. kabhi drone atta hai, to kabhi helecopter to kabhi raymond davis. tere ko pehle se bola tha ne ke gaali me bombay wale ko challenged mut kar

indian786

Banned
Same Mistake ????? Are you on drugs ????? Thats the problem with you that your education system is backward you are deprived of true History, Kashmiri Muslims want to be the part of Pakistan and dont want to live under Hindu rule but how be-gh@irat these Hindus are that they still want them to live with them forcefully and failed agian n again.....

India is not a country but an un-natural union of states most of which were joined forcefully, Hyderabad Daccan,Jonagarh, Kashmir were supposed to be in Pakistan but Hindus forcefully occupied them just go n read some history.
hyderabad deccan and junagadh has 90% hindu population go check it. how come it was going to connect with pakistan. plz stay away from this i have nothing against you i am in a war with imranpak.

Imranpak

rooz tumari dil khol ke maar rahe hai, lagta he ke itni mooti ho gayi siee bhi nahi sakoge. kabhi drone atta hai, to kabhi helecopter to kabhi raymond davis. tere ko pehle se bola tha ne ke gaali me bombay wale ko challenged mut kar

Hum Peshaweri to tum Mumbai walo ko nashte mein khatte hein, Pathan se panga mat lena nehin tho tera keema banadengay! Ab Pak ke haal bola na pro-American government ki vujjay sai hai chahay woh Raymond Davis ho ya drones.

Naxalites bhi tum ko kidnap aur maar rehay hein janwaro jaise! Kyun G@ndu??

Saadbaloch

Senator (1k+ posts)
hyderabad deccan and junagadh has 90% hindu population go check it. how come it was going to connect with pakistan. plz stay away from this i have nothing against you i am in a war with imranpak.

So here is your hypocracy once again when you occupied Daccen n Jonagarh which had Muslims rulers you called them Hindu Majority states but when Pakistan said the same about Kashmir you started crying like a baby and started killing Kashmiris in tens of thousands, are you not simply hypocrates ?

indian786

Banned
Hum Peshaweri to tum Mumbai walo ko nashte mein khatte hein, Pathan se panga mat lena nehin tho tera keema banadengay! Ab Pak ke haal bola na pro-American government ki vujjay sai hai chahay woh Raymond Davis ho ya drones.

Naxalites bhi tum ko kidnap aur maar rehay hein janwaro jaise! Kyun G@ndu??
abe wo naxalite hamare undar ke loog hai. aapki to bahar ke kutte aake gaan mar rahe hai.