SMS Propaganda against Pak Army - Talat Hussain Analysis on PM's Speech

swing

Chief Minister (5k+ posts)
Re: SMS Propaganda against Pak Army

thanks for uploading .

aur yehe baat hum sirf chand loog forums per b baar baar keh rahay hain k yaro apni FOUJ ko bura bhala na kaho dushamanoo kay andaaz ko samjoo magar yaha itnay , itnay HAZRAT peray hain jo pata nahe kaha , kaha say 1901 kay reference's laa ker post ker kay apni taraf say fouj ka gandaaa KERNAY KI nakam koshish ker rahay hain.

so i again request to all members kay apni foujo ki hosala afzaee karo nay kay un ka media say mil ker jeena HARAM ker doo.
aur yeh baat mai iss leye keh raho hoon kyun kay bohat say hazraat kay hayal mai yeh forums bus members he use kertay hain tou aisa nahe hai
i guess kay yeh bohat se jaga per scan hotay hain so be paki be soldier.

PAKISTAN ZINDA BAAD .

azrana

MPA (400+ posts)

kuch sharam karo logo,,, itney to koofey walley bhi makkroh naheen thaiy

softlink

Citizen

Who is doing this SMS campagin, obviously, NOON GUNJA LEAGUE. THEIR CREATION TOOK PLACE IN THE LAPS OF GENERALS, ONE TIME THEY USED THE ARMY TO GET 15,000 INNOCENT PEOPLE KILLED IN THE STREETS OF KARACHI AND HYDERBAD AND SEE, THE AZAB IS ON PAK ARMY AND WHO IS REIDICULING THE ARMY, ITS OWN CREATION THAT IS THE GUJA NOON LEAGUE HEADED

Star Gazer

Hazrat Ali (If I am not mistaken) stated once that if you want to know who is right or who is sincere to you "Dushman kay teer daikho,kahan per rahay hain"
Brothers ans siters please take note that the whole western media, indian media and some bavakoof dosy from among us are all pointing their guns towards Army and ISI, no one has blamed or criticised the political set up for the incompetence. Please understand the motives, I do not say that Armed forces are not to be held accountable but I do say that we need to take stock of the whole situation and must be able to assess the purpose of this campaign.

onlykami

MPA (400+ posts)

Ajeeb chawwal quom hai hamari .... yani wo hamain maray jain hamain ghulam bana kar rakhain hamain bech dain wo tu hamesha "maasoom" hi rahain gay lekin agar un k kartoton per awam nay ungli uthai tu wo gunahgar hain ............bhai hum fauj ko uska maqam wapis lotanay kalya tarap rahay hain per wo awam k dilon per hakumat hi nai karna chahtay tu hamara kya kasoor hai .............koi tu samjhai

یہ فوج جب مارشل لا لگا کر پاکستان فتح کرتی ھے تو پھر دس سال موج کرتی ھے۔ موج مستی کرنے والی فوج نہ تو جنگ کے قابل رھتی ھے نہ ھی اپنی حفاظت کرنے کے۔ اسی فوج کی کمانڈ کرنے والا وہ بذل کمانڈو اب اشتہاری اور مفرور ھے۔ اس سے بڑی ذلت اس فوج کی اور کیا ھو گی۔ اسی فوج نے طالبان کو بنایا۔ سارے مذھبی دھشت گردوں کو بنانے والی یہی فوج ھے۔ اب انہی سے اپنی جان کے لالے پڑے ھوئے ھیں اور لڑ مر رھی ھے تو کوئی ملک پر احسان نہی کررھی۔ دوسرا کون سا مفت میں ملک کی حفاظت ھو رھی ھے۔

c4cheema

MPA (400+ posts)

IT IS BITTER & TRUE REALITY THAT PK ARMY IS THE MOST CORRUPT, KILLER AND EXPLOITING ITS PEOPLE.
Whole Darama is created by PAK army to create civil war and offer US to attack Pak.
PK ARMY IS ADDICTED TO $$$ AND FOR IT THEY RELEASED RAYMOND AND NOW PLAY THE ACT OF OSAMA KILLING.. ITS THEM WHO BUILD AND DISTRESS PK GOVT AND KILLS CIVILIANS AND SEPARATED EAST PK, AND NOW BALUCHISTAN .
WHO
ENSLAVING AMERICAN DOGS IN PAKISTAN.

Hazrat Ali (If I am not mistaken) stated once that if you want to know who is right or who is sincere to you "Dushman kay teer daikho,kahan per rahay hain"
Brothers ans siters please take note that the whole western media, indian media and some bavakoof dosy from among us are all pointing their guns towards Army and ISI, no one has blamed or criticised the political set up for the incompetence. Please understand the motives, I do not say that Armed forces are not to be held accountable but I do say that we need to take stock of the whole situation and must be able to assess the purpose of this campaign.

Last edited:

Rana Tahir Mahmood

Senator (1k+ posts)

thanks for uploading .

aur yehe baat hum sirf chand loog forums per b baar baar keh rahay hain k yaro apni FOUJ ko bura bhala na kaho dushamanoo kay andaaz ko samjoo magar yaha itnay , itnay HAZRAT peray hain jo pata nahe kaha , kaha say 1901 kay reference's laa ker post ker kay apni taraf say fouj ka gandaaa KERNAY KI nakam koshish ker rahay hain.

so i again request to all members kay apni foujo ki hosala afzaee karo nay kay un ka media say mil ker jeena HARAM ker doo.
aur yeh baat mai iss leye keh raho hoon kyun kay bohat say hazraat kay hayal mai yeh forums bus members he use kertay hain tou aisa nahe hai
i guess kay yeh bohat se jaga per scan hotay hain so be paki be soldier.

PAKISTAN ZINDA BAAD .

Encouraging to Forces for what? Have they conquered INDIA? But on the other hand their KARTOOTS are shrinking the Pakistan territory. If they have done something marvelous then we appreciate otherwise do not hide the truth. Show their face in the mirror so they realize the nation's sentiments but still no care from the Forces.

c4cheema

MPA (400+ posts)

Encouraging to Forces for what? Have they conquered INDIA? But on the other hand their KARTOOTS are shrinking the Pakistan territory. If they have done something marvelous then we appreciate otherwise do not hide the truth. Show their face in the mirror so they realize the nation's sentiments but still no care from the Forces.
V well said

Brother no one is defaming Pak Army except Pak army itself ............. Nation is with Pak army if they hang traitors
other wise keep amusing yourself with reality

ahmadalikhan

MPA (400+ posts)
Re: Tallat Hussain Analysis on PM's Speech

1500 saal ki muslim history ka Buzdil, derpook tareen leader.
SC & CJ be brave and give the order to implement the NRO decision. Whole nation is behind you.

Ajeeb chawwal quom hai hamari .... yani wo hamain maray jain hamain ghulam bana kar rakhain hamain bech dain wo tu hamesha "maasoom" hi rahain gay lekin agar un k kartoton per awam nay ungli uthai tu wo gunahgar hain ............bhai hum fauj ko uska maqam wapis lotanay kalya tarap rahay hain per wo awam k dilon per hakumat hi nai karna chahtay tu hamara kya kasoor hai .............koi tu samjhai

sirf apke dil per hakoomat nahee karrahe hai lekin 95% pakistanion k dilon per karrahe hai

samar

Minister (2k+ posts)
Re: SMS Propaganda against Pak Army - Tallat Hussain Analysis on PM's Speech

fauj ne jawab b kia khoob dia he k jee ainda nhi hoga.............. begharat d.alley.................talat sahab log fauj ko galian de rahe hain inhain hijrey keh rahey hain.............tum vahan apney gharooon me baith k batain kr rahey hoo lagey raho .

pehli dafa aik cheap comment aya he talat ki taaraf see............bjaiey iskey k ye poochta k bhai kia role ada kia he ISI ore Army ne is dramey main ye ulta keh raha he mitti pao

qaum b begharat bun jaey............

jo zina krta he usey koi kuch saza nhi deta blkey bakion ko kaha ja raha he k usko bura bhala na kaho ye dushmano ka agenda he what kind of rubish statement is this.........

army ko apney ander se ye zameer faroosh bahir nikalney hongey vrna log inhain hijrey hi kahengey..........

adnan_swati

Senator (1k+ posts)

army khud apni sab say bari dusman hai . pehlay woh logon ko qurban ker kay apnay aap ko bachati thi .aab expose ho gaey hai

adnan_swati

Senator (1k+ posts)

then what about politicians?? unn kay hazaron sms roz kertay hain sub . uss per kisi ko aitraz nahi. tv waly un per full time comedy show kertay uss per b aitra nahi tou army kya aasman say utri hai. hum khud hi army ko holy cow bana tay hain aur baad main gila kertay hain

Star Gazer

IT IS BITTER & TRUE REALITY THAT PK ARMY IS THE MOST CORRUPT, KILLER AND EXPLOITING ITS PEOPLE.
Whole Darama is created by PAK army to create civil war and offer US to attack Pak.
PK ARMY IS ADDICTED TO $$$ AND FOR IT THEY RELEASED RAYMOND AND NOW PLAY THE ACT OF OSAMA KILLING.. ITS THEM WHO BUILD AND DISTRESS PK GOVT AND KILLS CIVILIANS AND SEPARATED EAST PK, AND NOW BALUCHISTAN .
WHO
ENSLAVING AMERICAN DOGS IN PAKISTAN.

Lahol-wala-Kuvata

GeoG

Although I agree with Talat but we must not always push the dirt under the carpet.

I bet you all this Fauj will now conspire to bring Nawaz Sharif back in power to use his association with Clintons and KSA to find a way out.