Re: indian muslim to Mush>>MUSH's REPLY

sniperkhan

Politcal Worker (100+ posts)
here is the complete video of the ass whopping rendered back by musharraf to the mullah thakery:

Last edited by a moderator:

nomiz

Councller (250+ posts)
huh..... Mush had nothing to Reply Moulvi sahab done the right thing to Musharraf ........ he deserved more than that ......

silencearound

sniperkhan said:
here is the complete video of the ass whopping rendered back by musharraf to the mullah thakery:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=mXneLyijBH0[/video]

Good job Sniperkhan ... i was also looking for the video ... India Today have now released the q& A session .

Musharraff is the only person who is not afraid of any Questions , he knows how to speak confidently as evident in the video ...

I am pround of him ..

Well commenting on Mr Madani bitter attitude Q , i remember when Pakistan replied to the nuclear Tests done by india by doing same tests , there was a wave of happiness and relief in all indian muslims , on the same hand its true also when ever terrorists strike in India , Muslims there get into a lot of pressure..

Bottomline is that Muslims of India cannot ignore whats happening in Pakistan and same with muslims here .

AAj Pakistan ki situation achee naheen hai tu ye molvi sahaab sab kuch keh saktay hai... lekin woh ye bhool gaye hain pakistani Kom par is se bhee bura waqt aaya , aur logon ne har dafa nayee shruwaat ki ..chahay woh post 71 ho , post 79 ho , post 88 ho , ya phir post 2001....
Pakistan, Leader of muslim world banaay ki poori salaahiyaat rakhta hai..

laiq

bhot zaroori hogia hai comment kerna, raha nhi jaa raha :)

moulvi sahab nay apnay hisaab mien jo smart bulkay derh hoshyaar bunnay ki koshish ki, musharraf aisa dhaara kay subko saanp soongh gia, molvi sahab ko unkay ghar ka address bata dia musharraf nay,

kia confidence hai musharraf mien, wah wah kia baat hai, or kaisay face kia hai, or dice pey kharay bhai sahab ki game bhi baja daali, kashmir issue pey baat kro bhai, daud ibrahim pey nhi, jo main issue hai woh samnay lao, indians nay hamaray kashmir pey qabza kia howa hai woh hamari zameen hai, usko hamary hawalay kro, idher udhar ki baat kerna choro

molvi sahab nay ghar jaa cheeekh zaroor maari hogi hahahahahahahah

musharraf jeeta hai.....

Zorro

Excellent punch to that mullah by Musharraf

Musharraf is the Pakistan and We can't tolerate if some Hypocrite do hypocrisy with our Pakistani Brothers.. Musharraf, You are Pakistani and We are with you..

Excellent punch to that mullah by Musharraf

We are Pakistani and We always Stand with Our Pakistani Brothers and Sisters.. Mind it all Nations of the World..
:pakistan-flag-wavin

furry87

Senator (1k+ posts)
lol obviously a laughable statement zorro ... we are not a nation , we do not stand with our mothers and duaghters let alone brothers and sisters...lol musharraf ke supporter ho ke aisey jhoot kiyun boltey ho lol ...afia siddique tumhari behen nahi thi ?? us ke baitiyan tumhari baitiyan nahi thi ?? haha sharam aati hai aisey beghairat sauch pe jo apni bhenen baitiyan baich ke kehte hain hum ne kuch nahi kia ... i feel like throwing up

Zorro

lol obviously a laughable statement zorro ... we are not a nation , we do not stand with our mothers and duaghters let alone brothers and sisters...lol musharraf ke supporter ho ke aisey jhoot kiyun boltey ho lol ...afia siddique tumhari behen nahi thi ?? us ke baitiyan tumhari baitiyan nahi thi ?? haha sharam aati hai aisey beghairat sauch pe jo apni bhenen baitiyan baich ke kehte hain hum ne kuch nahi kia ... i feel like throwing up

Furry, I personally stand for the Afia siddiqui and Musshi Government also.. Maslah yehan hogiya jb k Afia siddiqui ne Admit krliya Jurm unhone q kia aesa.. Aur jo naam nehaad bantey hain Afia Siddiqui k supporter unhen Srf Video banwani aati hai.. Q nai diya akhir tk saath chor kr bhag gae jb woh Guilty mani gaein toh.. BHai yehan dkhaawe Wale bht hain Koi nai chahta k unki behan dosron k hanthon rkhi jaen..

furry87

Senator (1k+ posts)
musharraf jaisey dhikawae wale bohat se bhai hain that was exactly my point...afia is just one person , there are and were thousands of others ..i was a hundred percent sure you were going to say that... were here infant children also guilty ??, did she and her children deserve to be tortured ?? ...video banwana bhi bohat hai jahan zulm kerney walon key payr chatay jatey hain ... dusrey ki behen ke liye koi insaaf nahi mangta ye to tum ne khud kubul ker liye ab musharraf ko hum kiyun support karein ??

furry87

Senator (1k+ posts)
ab jo amrikiyon ke liye bachay uttai gai hain faisal shahzad ke case mein wo humarey bhai nahi hain ?? ab us ki bhi koi justification de do ...sharminda to musharraf bhi nahi hai her cheez ka jawab hai us ke supporters ke paas....ab is ki bhi justification de dein aur apna zameer saaf ker lein aur ankein band ker ke so jain

Zorro

ab jo amrikiyon ke liye bachay uttai gai hain faisal shahzad ke case mein wo humarey bhai nahi hain ?? ab us ki bhi koi justification de do ...sharminda to musharraf bhi nahi hai her cheez ka jawab hai us ke supporters ke paas....ab is ki bhi justification de dein aur apna zameer saaf ker lein aur ankein band ker ke so jain

Lekin Faisal Shehzad saab bhi toh halkey nikley na, Agar kaam krna hi tha toh uraa kr hi aatey .. Q apne aap ko aarest krwaliya.. CIA ko toh bs moqa chahiye bro, Pakistan k status ko Spoil krne k liye par hum hain k khoob rally niklatey hain k faisal shehzad ko rehaa kro falaan falaan.. Yeh dkhaane ki kia Zaroorat openly??? Andr Andr kaam krtey raho bs.. Par Pakistanio ko kon smjhaae

furry87

Senator (1k+ posts)
haha pura question hi avoid ker liya , good one ...balkey kisi aur topic pe shuru jo gaye ...pakistan ke image aur pakistani army ki bari fikar hai aap logon ko ... jo bachay ISI ne pakistan se arrest kiye hain mein un ki baat ker raha tha mene faisal shehzad ki baat nahi ki ... laaj hai aisi qaum ka hamesha thuday khatay raho ge inshallah , hum to saddam se bhi zada beghairat niklay

K

khan125

huh..... Mush had nothing to Reply Moulvi sahab done the right thing to Musharraf ........ he deserved more than that ......

tu aakr ukhar le musharraf ka..............India k chamchey

swisspak

Siasat.pk - Blogger
Musharraf is the only leader we have who can face anyone and never lets his nation down. His table talk capabilities r just the best wether it be in india or america. Just imagine Mr. Zardari on his position and replying to his critics with his dentonic attitude .... : )

swisspak

Siasat.pk - Blogger
I remeber people from extreme corners of world knowing the name of Musharraf and a dignity attached to it for us pakistanis but those days are gone now, the greedy and coward leaders represent us today and we are really ashamed of this face which has no identity or dignity what so ever.

azrana

MPA (400+ posts)
Musharaf , you are the leader and Hero of our Nationa, i would go for even to support his party his, election and possibly contest the election for his party,

Gey Pakaistan,

Zorro

Another Great Victory of APML :)
1415.gif