Pakistani Establishment vs Punjabis & Rest By Saad Rafiq PML N ایک پنجابی کی نظر میں

usm100

Minister (2k+ posts)
Pakistan will be saved if every one gets united and ask our army to do what they are suppose to do. Stop playing dirty games, stop lying to nation and to the world. And obey the constitution.
This way the army will be strong the people will back them and the country will go on the right track. Trust me if 180 million people will get united no one in this world can do anything against us. Solution for our problems is right infront of us.

If most of folks who have commented on this thread had watched the whole show "mazrat ke saath" then they would change their thinking. It's really a difficult time and with this stupid party politics that most of us do on the forum it would not help Pakistan.

It's time to forget about our differences like Haider Abbas Rizvi and Khwaja Saad Rafique have done in the show and spoke honestly about how we can save Pakistan.

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)

Ultimate%2BCrime.jpg

Ultimate%2BCrime1.jpg

Ultimate%2BCrime2.jpg

ultimatecrime3.jpg

ultimatecrime4.jpg

Jury bhai ...kis emakh par itni mehnat kar rahay hain app?...is kay dimagh par mansoora main jharoo day day kar itni gard jam gai hay kay is kay ankh kaan aur demagh aik limit say ziada kam nahi kartay....is ko mansoora walay jo sabakh ratwa kay bhaijtay hain yeh usi par atka rehta hay

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)
I knew that, and heard that many times.
But, nice to hear from SON OF PUNJAB, who has described the behavior of ESTABLISHMENT with PUNJABIS & Rest of Ethnicity.

If this behavior described by a non Punjabi, it wouldn't be important.
But, this is described by a SON OF PUNJAB, that's why, it can't be ignored.

For Moderators

I don't care of abusive & offended language, but I've special request for this thread.

Don't moderate comments, which includes abusive language, offended remarks to any ethnicity of Pakistan.

baat to sach hay par baat hay ruswai ki.....

Jury

Chief Minister (5k+ posts)

Jury bhai ...kis emakh par itni mehnat kar rahay hain app?...is kay dimagh par mansoora main jharoo day day kar itni gard jam gai hay kay is kay ankh kaan aur demagh aik limit say ziada kam nahi kartay....is ko mansoora walay jo sabakh ratwa kay bhaijtay hain yeh usi par atka rehta hay
Buddy!
I take his_______
,as an opportunity to give reply,
with facts, which are not known.

sysman8

Councller (250+ posts)

yaar bura mat manna tum sai bara jahil mene nahee dekha mulk doob raha hai tum haramkhoro ko apni pari hui hai kahee tum bhee MQM ki najaiz pedawar to nahee ho jo itna khilaaf ho kabhee apne 2 abbus nawaz aur shahbaz ke ghirebaan main bhee jhank kar dekho is sai ziadha **** nazar ai ga

GeoG

Chief Minister (5k+ posts)
yaar bura mat manna tum sai bara jahil mene nahee dekha mulk doob raha hai tum haramkhoro ko apni pari hui hai kahee tum bhee MQM ki najaiz pedawar to nahee ho jo itna khilaaf ho kabhee apne 2 abbus nawaz aur shahbaz ke ghirebaan main bhee jhank kar dekho is sai ziadha **** nazar ai ga

I don't believe you that you have never looked in the mirror...

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)
[MENTION=13431]baaghi01[/MENTION] : JIT reports and these all false allegations reach its end.. [hilar][hilar](clap)

font.gif

font.gif002.gif

font.gif003.gif

Ammad Hafeez

Minister (2k+ posts)

Mehnat ka phall meetha hota hai. Wese aaj kal ap k PTI wale active nazar nai arahe [MENTION=9936]Pakistan 1st[/MENTION] ;)

bons

Minister (2k+ posts)
I knew that, and heard that many times.
But, nice to hear from SON OF PUNJAB, who has described the behavior of ESTABLISHMENT with PUNJABIS & Rest of Ethnicity.

If this behavior described by a non Punjabi, it wouldn't be important.
But, this is described by a SON OF PUNJAB, that's why, it can't be ignored.

For Moderators

I don't care of abusive & offended language, but I've special request for this thread.

Don't moderate comments, which includes abusive language, offended remarks to any ethnicity of Pakistan.

Jury!
Jis tarha 2 min ke clip main tum ne chand baaton ko bar bar repeat kia hua hay us se hi tumhari neeyat ka pata chal jata hay. Tum log kitini besharmi se haqeeqat ko tor mor kar pesh kanre ki koshish karte ho. Laikin public MQMers ki tarha brainless nahi hay ke jo image tum dikhao gay woh ankhen band kar ke accept kar len gay. Jo baat hay us ko us poora poora pesh karo. Tumhari aaj ki dihari to lag gaye hay laikin us ka faida koi nahi hua.

bons

Minister (2k+ posts)
Jury:
With due all the respect, I personally don't like the timing of this thread. The contents are real, but as patriots of this country, we have to forgive these things for a while. The time demands our unity. Leave it for sometimes in the future.
Zinda raheiN ge tou phir sare hisaab aik doosre se le leiN ge.
FORGIVE BUT DO NOT FORGET.
Thanks

Aap to in ahmaqon ko koi aqal ki baat sikhaen. Agar MQMers apnay gireban main jhank len to un ko sari dunya farishton ki nazar aye gi.

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)
Mehnat ka phall meetha hota hai. Wese aaj kal ap k PTI wale active nazar nai arahe [MENTION=9936]Pakistan 1st[/MENTION] ;)

Ammad bhai...mera kam to PTI aur MQM ko kareeb lana hay exactly as per hte wish of Imran Khan and Altaf Hussain. Lekin beech main Haroon Rasheed jesi Jamat e Islami ki KAALI BHAIRAIN hain jo PTI ka nakaz ourh kar tallukat kharab karnay ki koshosh kartay hain.....aik joker is thread par bhi mojod hay jis ko ab main nay aysa baynakab kia hay kay Allah ka shukar hay sara forum jaan gaya hay kay is ka asal maqsad kia hay.....PTI and MQM rocks!!!!

Pakistan 1st

Minister (2k+ posts)

I don't believe you that you have never looked in the mirror...

Tumharay abba bata rahay thay kay hum nay ghar kay saaray sheeshay tour diye hain kion kay hamara LADLA GEOG jab bhi sheesha dekhta hay deewanon ki terha deewar par takrain maarta hay aur dharain maar maar kar rota hay (cry)(cry)(cry)kay meray munh par yeh kis ki Laaaanat par gai hay....:lol:[hilar]