Mustafa Kamal "the badmash" Yelling at women

MQM

Politcal Worker (100+ posts)
@Jury
Mashallah allah MK ko ziada tufeeq dey or woh team bana kar chaley takeh relex ho kar kaam karey magar mera ek swal hey aap se aap ka baap ICU main dakhil ho or aap hosla haar chukey hoon aap ko ek aas ho kisi bande sey keh mera dukh suney ga mera maseeha hey or jis par aas ho us ka style bulaney ka ye ho keh samney wala dukhi hey or us ko insult waley lehjey main poochey "KIA HO GIA KIA HEY............" ye andaaz nahee un ko poochna chaheey tha meyri behan pehley hosla karo or sar par shafqat bhara haath rakhtey or us ko rokney waley ko danttey phir us ko dillasa dey kar khamosh karatey or phoochtey kia masla hey abhi batao or jo bhi problam hoti kehtey keh aap pareshaan na hoon main abhi order karta hoon aap ko jo pareshani hey woh inshallah hal ho jai gi aap hosley sey baat karin main hoon aap sey ziadti karney wallon ko nahee bhkhshoon ga jao walid sahib ka khial rakho or zimadar person ko wahan bula kar kehtey ke in ka jo masla hey aap hal karo ye tareeqa tha na keh ye 20000 hazar ka roz ka kharcha hey kia MK ke baap ki jaib sey kharcha ho raha hey keh woh bajai hosal deyne key kharcha bata raha hey ? ye paisa tax payares ka hey woh jo style bana kar phirta hey ye bhi tax payers ki mani sey hey. or jo kaam us ne karwain hain salam hey us ko magar woh apney walid sahib ki dowlat sey nahee bana raha or behan beyti sey tu baat tamzee sey ki jati hey woh koi aam lallu panju nahee? ek city ka mayor hey or us ko baat karney ki tameez nahee OFSOOS HEY or laanat hey es rawaye par jo us ne ekhtiar kia or wo bhi ek urdu bolney wali bety se. [altaf]

MYCOUNTRY

Minister (2k+ posts)
I agree to you Farheen , this is not the first time this man talk rubbish like this. He does not look like mayor , he looks like a Gunda..........Quie e Tehreek [altaf] tought him all this kind of stupid things.............We are the lover of Quid e Azam so we feel it bad to talk rubbish especailly to women but the lover of Quied e Tehareek are different........I ask request all the Urdu speaking to have and make the leaders like...SHAH AHAMD NOORANI, PROF GHAFOOR AHMAD, HAKEEM M. SAEED, MOLVI SALAHUDDIN (TAKBEER) JUSTICE WAJEEHUDDIN AHMAD, DR.QADEER KHAN, SYED MUNAWAR HASSAN AND there are much more but if you people chose Anda, Tunada , Langra, so they will disgreece you and all the Pakistani...............I would not like my leader should talk to me like this.
As a muslim and as a humanbeing I feel shay to see this kind of conversations with a women...........TALIBAN and MQM treate the women in the same way.

grat

Citizen
@ all

Pakistanis peoples love hypocrisy as they are used to it, he gave his reaction in normal way i.e. was not liked by many one but he did not behave like Siasatdaan who always shows smile publically and on the other hand do nothing.

WOH LOG JO YEAH KAH RAHAIN HAIN KA APNEY BAAP KA PAISA USE NAHEE KIYA BULKA PUBLIC MONEY USE KIYA PLEASE
BATAIN KA AB TUK PAKISTAN MAIN KIS NEY PUBLIC KA PAISA PUBLIC PER LGAYA HAI AGAR AESA HOTA TU AAJ PAKISTAN
KEE YEAH HALAT NAHEE HOTEEE. I AGREED IS KA BEHAVIOUR SOFT HONA CHAHIYHE THA LAIKEN SITUATUON KEY LAHAZ SEY USS LARKEE KA BHEE THORA FAULT THAA.

barshad

MPA (400+ posts)
The most important thing in life is self respect. Roads, bridges, streets, hospitals, flyovers, hospitals, and any other thing is made with our "the tax payer" money. People don't cry because they are stupid. May their father is not getting proper health care so they got really desperate. Hospital is made with our money and we should get the best service. MK :mrgreen: kay baap ka paisa nahi jo hum per ehsaan kar raha hai.

Spartacus

Chief Minister (5k+ posts)
The title of this video is ridiculous. Women kept yelling at him , so he had to yell back in order to make his point clear.He reacted little hard but i can understand because he is working more than 18 hours daily.No daubt his reaction was hard, he needs to rest somehow and he should divide his work with some other WORKERS , just to take some rest .He worked for karachi alot .I salute him.

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
Well I tried to think over his reaction... it was quite harsh... but seemed he was pushed for it... it would have been better if he could have been a bit polite..

He has worked very very hard for the city...

I salute him too...

Jury

barshad said:
The most important thing in life is self respect. Roads, bridges, streets, hospitals, flyovers, hospitals, and any other thing is made with our "the tax payer" money. People don't cry because they are stupid. May their father is not getting proper health care so they got really desperate. Hospital is made with our money and we should get the best service. MK :mrgreen: kay baap ka paisa nahi jo hum per ehsaan kar raha hai.

If that the case, so why not someone did that, which SYED MUSTAFA KAMAL has been doing.
Karachi is generating 68% of total Pakistan's revenue. Why Karachi hasn't been giving it's due share?
Half of the video, consist of the lady, in which she was not able to tell, what she wanted or what her problem was.

Jury

MQM said:
@Jury
Mashallah allah MK ko ziada tufeeq dey or woh team bana kar chaley takeh relex ho kar kaam karey magar mera ek swal hey aap se aap ka baap ICU main dakhil ho or aap hosla haar chukey hoon aap ko ek aas ho kisi bande sey keh mera dukh suney ga mera maseeha hey or jis par aas ho us ka style bulaney ka ye ho keh samney wala dukhi hey or us ko insult waley lehjey main poochey "KIA HO GIA KIA HEY............

" ye andaaz nahee un ko poochna chaheey tha meyri behan pehley hosla karo or sar par shafqat bhara haath rakhtey or us ko rokney waley ko danttey phir us ko dillasa dey kar khamosh karatey or phoochtey kia masla hey abhi batao or jo bhi problam hoti kehtey keh aap pareshaan na hoon main abhi order karta hoon aap ko jo pareshani hey woh inshallah hal ho jai gi aap hosley sey baat karin main hoon aap sey ziadti karney wallon ko nahee bhkhshoon ga jao walid sahib ka khial rakho or zimadar person ko wahan bula kar kehtey ke in ka jo masla hey aap hal karo ye tareeqa tha na keh ye 20000 hazar ka roz ka kharcha hey kia MK ke baap ki jaib sey kharcha ho raha hey keh woh bajai hosal deyne key kharcha bata raha hey ? ye paisa tax payares ka hey woh jo style bana kar phirta hey ye bhi tax payers ki mani sey hey. or jo kaam us ne karwain hain salam hey us ko magar woh apney walid sahib ki dowlat sey nahee bana raha or behan beyti sey tu baat tamzee sey ki jati hey woh koi aam lallu panju nahee? ek city ka mayor hey or us ko baat karney ki tameez nahee OFSOOS HEY or laanat hey es rawaye par jo us ne ekhtiar kia or wo bhi ek urdu bolney wali bety se. [altaf]

1) In start, he was listening, but, when lady keep shouting, he became angry. Even till the last, she and her sister didn't tell what their problem was. If you know, what she wanted to say, please let me know.

2) SYED MUSTAFA KAMAL kept his arm folding through out the video and asking what her problem. But she didn't reply. Even in anger SYED MUSTAFA KAMAL kept his arms folded. Is this not show his gesture to the lady that, he doesn't want to touch a strange lady?

3) 20,000Rs daily is not SYED MUSTAFA KAMAL money or his father's. He was just reminded her, that, if she got some silly complain, then she should realize, how much she blessed by the God, which provided her father that facility in just 5Rs.

4) Here cat out from the bag. Now that's your actual mission. You are trying to exploit the situation. Now, I'm thanking to God, that the lady wouldn't belong to other ethnic groups of Pakistan. Otherwise you would say, it is SYED MUSTAFA KAMAL and MQM policy to deal the other ethnic group in this manner.

PakPatriot1

Senator (1k+ posts)
Bhai MQM!
Masala kuch bhi nahi hai, aap log isko apne tassub ki wajah se issue bana rahey ho. Aap likhtey ho:
un ko poochna chaheey tha meyri behan pehley hosla karo or sar par shafqat bhara haath rakhtey or us ko rokney waley ko danttey phir us ko dillasa dey kar khamosh karatey or phoochtey kia masla hey abhi batao or jo bhi problam hoti kehtey keh aap pareshaan na hoon main abhi order karta hoon aap ko jo pareshani hey woh inshallah hal ho jai gi aap hosley sey baat karin main hoon aap sey ziadti karney wallon ko nahee bhkhshoon ga jao walid sahib ka khial rakho

Agar MK aisa hi kerta jesa aap ne likha tou pata hai aap log kya kehtey, yeh sub drama ker raha hai, apne number bana raha hai. Aap log MQM se kabhi bhi khush nahi hosaktey. Tassubb khatam karo, haqeeqat ko maan lo. Zara un ki bhi baat kerliya karo jo ladies ko zinda dafna detey hein, ya rozana karo kari kertey hei, Aap logon ki baton se tou aisa lagta hai keh Pakistan ke sare masail ki jurh MQM hi hai. MQM ko khatum kerne wale bohot aaey lakin ab kahan hein?

Mein maanta hoon, MK ka attitude theek nahi tha, lakin , jab ap log new york ke topless clubon mein jane wale ministers ko maaf kersaktey ho tou is becharey ki ghalati bhi maaf kerdo keh woh jo kuch is city or is mulk ke liye ker raha hai, woh oos sub se bohot ziada hai jo keh oos ne yeh rawwaya apnaya. MK ko apna aap sudharna hoga. No doubt about it.
Wese puri baat tou sun lete, woh yeh bhi tou keh raha tha keh 20000 ka ICU, 5 rupees ka mil raha hai? kya aisa kerna gunah hai. Is baat ko hi tou note kerlete mere bhai.
Tassub ke zaher se mulk ko mazeed nuqsan na ponhchao. MQM aik reality hai oos ko khatum nahi kersaktey.
Or Haan , is sadi ka sub se bara jhoot ke MQM logon ko dara ker vote leti hai. 25 lakh vote bundooq ki noke per koi nahi le sakta. Aqal ki baat kya karo.........
Wassalam

khalid100

Minister (2k+ posts)
Seems time to add my two pennies as well :mrgreen:
I've been a critic of MQM and will always be until they mend their ways, BUT on this situation I think the ladies needed a shock treatment as they themselves were traumatized by their father's situation. On the other hand MK could have performed better. But the title of this post is not right and I'd request the moderator to change it to something better.

BTW Shabaaz Sharif had a reputation of abusing people publically in his previous tenure(mostly corrupt people) while his surprise visits to different places. I don't know what he does now? But he also emerged as a good administrator later on. At the same time it doesn't mean that you are allowed to yelling or shouting or abuse people if u a big shot.
At this occasion i think MK was trying to explain the ladies in his natural manner that govt. has done so much etc etc....

PakPatriot1

Senator (1k+ posts)
khalid100 said:
Seems time to add my two pennies as well :mrgreen:
I've been a critic of MQM and will always be until they mend their ways, BUT on this situation I think the ladies needed a shock treatment as they themselves were traumatized by their father's situation. On the other hand MK could have performed better. But the title of this post is not right and I'd request the moderator to change it to something better.

BTW Shabaaz Sharif had a reputation of abusing people publically in his previous tenure(mostly corrupt people) while his surprise visits to different places. I don't know what he does now? But he also emerged as a good administrator later on. At the same time it doesn't mean that you are allowed to yelling or shouting or abuse people if u a big shot.
At this occasion i think MK was trying to explain the ladies in his natural manner that govt. has done so much etc etc....
WELCOME TO THE SHOW FELLOWS
Khalid100 on siasat.pk is tilting towards MQM. Both of them have started to realize that not everything is bad in MQM.
WELCOME TO THE SHOW FELLOWS
@ kHALID INTEZAR RAHE GA JALE BHUNE JAWAB KA.

PAKI-MEHBOOB

MAIN NA KI NAHI DEKHA AISA BADMASH MAIRE DUNIYA I REALY FELL VERY BAD JISS MAIRE O DUNIY KA BEST MAIRE KA AWARDS DIYA JA RAHA HI VO INSAAN B NAHI

[video]http://www.youtube.com/watch?v=qQRH77IO5c4[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=IOlX4UznvaI&feature=related[/video]

MQM

@Jury
situation ko exploit karney ka souchney waloon par laanat aap MK ko protact kar rahey ho woh bhi ye keh kar ke wo din raat sarkon par mara mara phirta hey or bara kam karta hey agar ek lady ko kuch keh dia tu kia ho gia yehi kehna chahtey ho main sirif ye kehna chahta hoon ke behan or bety se woh bhi preshani wali condition main es tarah baat nahee ki jati bas itni baat hey us ke baap ka mat karo elaaj jao maar dalo sarey khandan ko na rahey gi bans na bajey gi bansri magar ek leader ko baat karney ki taameez honi chaheey
2. tum keh rahey ho ke shukar hey keh woh kisi dosrey ethnic sey nahee bhol gai karachi consil ke ejlaas main tumharey ek AZEEM NAZIM NE EK SINDHI BOLNE WALI consllor ko kistarah beat se mara tha ye ethnic ki baat nahee en ke samne jo bhi aai ye ek jaisa hi salook karain ge or aap ki aqal tikane aa jai gi jab iltaaf bhi na rahey allah un ko lambi umar dey magar ek din tu sab ne jana hey phir dekhna ke kon sa ghar salamat raheyga sab gharoon sey laashey ek sath na uthey tu kehna ye qiadat ke chakar main hi khoon ki nadian baha dian ge beyta

@PakPatriot1
Dear main koi taasub parast nahee agar hota tu jab mutahida muhajir ke naam sey siasat kar rahe thi us ke leye darian na bichata or wall chaking na karta 2. jo log beytiyon ko zinda dafaan kartey hain karo kari kartey hain or masoom bachion ko dushmani khatam karney ke leye bari umar ke logon se shaadian kartey hain or jo ghurbat ki wajha sey kam umar ki beytiyon ko bari umar key logon sey shaadian karwa deytey hain woh MUSLIM NAHEE KAFAR HAIN OR JAHALAT KE DAUR MAIN ZINADA HAIN JAB HAMAREY NABI IS DUNIA MAIN TASHREEF LAIYE THEY YE KHATAM KARNEY KE LEYE woh mqm sey barey dahshat gard hain.
main ye point establish karna chahta tha jo tum ne khud maan liya
tum ne likha "Mein maanta hoon, MK ka attitude theek nahi tha,"
tum khud dosron ko tasubparast kehne sey pehley apne gribaan main jhank loo

PAKI-MEHBOOB

MUSTAFHA KAMAL FACE OF MQM WATCH IT MUST;;;;;;;;

jis ko dunia ka 2 number maire k award diy gaya hai vo to insan bi nahi dekh lo sab real fac off mqm n maire of karachi??????????????
hai mqm ka supporter ka pass koi jawab aisi hazaroo vides hai meray pass jn mai chand mainapn logoo ka samna dekha raha hoon;

[video]http://www.youtube.com/watch?v=IOlX4UznvaI&feature=related[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=pbpa8rMf45w&feature=related[/video]

Spartacus

Re: MUSTAFHA KAMAL FACE OF MQM WATCH IT MUST;;;;;;;;

PAKI-MEHBOOB In this first video ,Whatever he said to CLINTON I am supporting him. I have also the same thinking about those people.
In second video that REPORTER was asking the same question again and again , so MK just lost his control , Mustafa Kamal is working more than 18 HOURS daily. I salute to Mustafa Kamal , he did and still doing alot for Karachi. Keep it up Kamal....
Kamal Teri Perwaz Say Jalta Hay Zamana........Bazooo Ko Zara Aoor Hilla, Is Aag Ko Aoor Hawa Day
I request to all , please watch this all and say if Mustafa Kamal is doing well or not. He changed the face of karachi from UGLY to BEAUTIFUL....:)

Karachi Shining City Mayor Mustafa Kamal Part-1 till Part-4

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Qi-ghi5JOD4[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=KMa8AhO3Rms&feature=related[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=NN-WjEFE6dk[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=A7Bp3KyrOWY[/video]

MQM

@Spartacus
what about first video mian first video ka jawab bhi tu do na jis main aap ka great dunia ka 2 nubmri goron ki ........poshi kar raha hey [altaf]

he done nothing wrong BUT controled him self by grabing himself in his arms.
the women's yelling was wrong at 1st place, may be these women were upset coz. of their father, they were talking about....
it all natural.
YES the heading of this post must be changed no meter it's about mqm or any other party.

hkniazi

Minister (2k+ posts)
Hitler made the world famous network of Autobahn. But he is still not remembered in the good books of the German volk. Should we be so naive to believe that the politicians who are going to bring us some flyovers and plant some trees along the road are gonna be the best choice?

I am also from karachi. Spent the first 21 yrs. of my life over there. Why would I not be happy to see my city prospering to new heights? But I would also request all my friends in this forum, be it TIP, PPP, PML or the MQM supporters to not to be so naive. We as a volk deserve these flyovers and underpasses with the time, and that should not be the only reason to support your parties.

Jury

hkniazi said:
Hitler made the world famous network of Autobahn. But he is still not remembered in the good books of the German volk. Should we be so naive to believe that the politicians who are going to bring us some flyovers and plant some trees along the road are gonna be the best choice?

I am also from Karachi. Spent the first 21 yrs. of my life over there. Why would I not be happy to see my city prospering to new heights? But I would also request all my friends in this forum, be it TIP, PPP, PML or the MQM supporters to not to be so naive. We as a volk deserve these flyovers and underpasses with the time, and that should not be the only reason to support your parties.

1) Hitler was a dictator not elected representative of the country.

2) Politicians who can deliver in the given circumstances as good, such as MQM will be the best choice.

3) Either, you are not supporter of MQM or you don't live in Karachi, that's why you are not happy with the city progress.

4) I Agree, that development is not the only reason to support any political party. But, despite giving 68% of the country's revenue, Karachi was not being given his due share. Still lot of things to do, like mass transit system.