Mulk Bhi Phattoo Hotey Hain By Javed Chaudhry.

canadian

Chief Minister (5k+ posts)
1101223375-1.jpg

1100058998-2.gif

faqira786

Senator (1k+ posts)
Most of Puinjabi Kammis kaamiiis are Phatoo as per columnist defination, I knew the history of Punjab and I know the character of those wadeera/JAgeeradara

Thathwy Altaf said, leave Chadhoray, wadeera or SARDAR, and come to under MQM .

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Most of Puinjabi Kammis kaamiiis are Phatoo as per columnist defination, I knew the history of Punjab and I know the character of those wadeera/JAgeeradara

Altaf Phattoo, when will you leave Zardari (Wadaraa), he is using MQM's support for his corruption and crimes.

sahiL

Senator (1k+ posts)
Altaf bhai is urdu speaking wadeera mere bhai.....he has used/killed ppl just as jageerdars in punjab

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

name any one govt of Wadeeras and Sardars etc when MQM was not part of Govt?

Resonant

MPA (400+ posts)
One thing is clear from this column....That Javed Chaudry also did a crime when he was witnessing the accident and did not came forward for the truth.....How can you criticize the nation and give 'Muft Mashwaray' on daily basis while you are also the part of the same mentality....

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Javed Chd bhe Phattu bun gaya, Uss Sirdar k samnay, javed Chd ne sab kuch apni aankho se dekha, suna,, magar apni zuban ko tala laga lia aur aankho per patti bhaand le,, ye bhe Phattu he hai...

Young_Blood

Minister (2k+ posts)

Yahan aik baat zaroor kahoo ga,, Phattu to sirf apney malik k gulaam hotay hein, aur kisi doosrey k nahi,,,
Magar, Altaf Hussain to her uss PM aur President ka Hamesha se phattu bana raha hai jis ne pakistan per govt ke,, jo khud bohat bara Jageerdar, Corrupt, Chd, Sirdar, Industrial, Aur Wadayra raha hai,,, Altaf Hussain to mulk e pakistan ke history ka sab se bara PHATTU hai,, so main un phattu ko altaf hussain k muqablay main appriciate karoo ga,,

rakeem

Senator (1k+ posts)
Yahan aik baat zaroor kahoo ga,, Phattu to sirf apney malik k gulaam hotay hein, aur kisi doosrey k nahi,,,
Magar, Altaf Hussain to her uss PM aur President ka Hamesha se phattu bana raha hai jis ne pakistan per govt ke,, jo khud bohat bara Jageerdar, Corrupt, Chd, Sirdar, Industrial, Aur Wadayra raha hai,,, Altaf Hussain to mulk e pakistan ke history ka sab se bara PHATTU hai,, so main un phattu ko altaf hussain k muqablay main appriciate karoo ga,,

Nawaz Sharif aur Shahbaz Sharif iss waqt Altaf Hussain sa barey phattu hain iss govt. kay saath, unkay topi dramay kay bawajood everyone knows that PEoples PArty kay peechay PML-N hai, jab issi phattu Altaf Hussain patriotic generals ki baat ki, to zardari ko bachaney kay liye phattu Nawaz Sharif maidan mein aagaya.